Επίκαιρα Πρόσωπα
«Αφιέρωμα» Η Κρήτη επιχειρεί: Ελένη Γαρυφαλάκη
H Ελένη Γαρυφαλάκη εδώ και 8 χρόνια εξελίσσει διαρκώς ένα χώρο Πολλαπλής Νοημοσύνης για παιδιά, εφήβους και ενήλικες, τον «Καλό Αγωγό», ένα όνειρο που είχε από μικρό παιδί.
Ο «Καλός Αγωγός» είναι ένας χώρος, όπου γίνονται δράσεις με πολλά και διαφορετικά ερεθίσματα, ώστε να ενεργοποιηθούν διαφορετικοί τρόποι σκέψης και έκφρασης. Προσωπικά, πιστεύει ότι η έμπνευση είναι η κινητήρια δύναμη της μάθησης, επομένως οτιδήποτε έμψυχο ή και άψυχο μπορεί να εμπνεύσει θετικά, να γίνει, δηλαδή, «καλός αγωγός» μάθησης, είναι κάτι που θέλουνε να χρησιμοποιείται: βιβλία, μουσική, τουβλάκια Lego, χειροτεχνίες και κατασκευές, επιτραπέζια, πειράματα, ρομποτικοί μηχανισμοί, παιχνίδια ρόλων και messy play για όλες τις ηλικίες.
Δεν πρόκειται απλά για μια επιχείρηση που προσφέρει εναλλακτική εκπαίδευση, αλλά θέλουνε πολύ να είναι ένας φορέας παιδείας και πολιτισμού, που θα προσφέρει γνώσεις και δεξιότητες, αλλά, κυρίως, θα γεμίσει ψυχικά αποθέματα σε όσους συμμετέχουν. Επίσης η Ελένη είναι μέλος του δικτύου της μη κερδοσκοπικής Οργάνωσης Women Do Business με έδρα της την Κρήτη.
Πώς μπορούμε να ενισχύσουμε τη γυναικεία επιχειρηματικότητα στην Ελλάδα.
Η γυναίκα επιχειρηματίας έχει μπροστά της έναν αγώνα μετ’ εμποδίων σε διάφορους τομείς, παρόμοιας σημασίας. Ένας τομέας, στον οποίο, ευτυχώς, γίνονται πολύ σημαντικά βήματα, είναι αυτός της επιχειρηματικής υποστήριξης. Εδώ στην Κρήτη φορείς, όπως o “Women Do Business” ή o “Bizrupt” προσφέρουν πολύ σημαντική στήριξη με εκδηλώσεις και άλλες δράσεις, που πραγματικά βοηθούν στην επιχειρηματική επιτυχία.
Ένας άλλος τομέας, εξίσου σημαντικός, είναι αυτός της κρατικής οικονομικής υποστήριξης, ο οποίος είναι σχεδόν ανύπαρκτος. Ενώ σε γυναίκες υπαλλήλους προσφέρεται οικονομικά η δυνατότητα να έχουν άδεια μητρότητας και να μείνουν σπίτι με το μωράκι τους, στις γυναίκες επιχειρηματίες μοιάζει να στερείται ένα τέτοιο δικαίωμα. Θα μπορούσε το κράτος να επιδοτεί εργαζόμενο, ώστε η γυναίκα επιχειρηματίας να μπορεί να δουλεύει λιγότερες ώρες ή να δώσει κάποιο επίδομα, που να επιτρέπει στην επιχείρηση να λειτουργεί λιγότερες ώρες, χωρίς να χάνει σημαντικά έσοδα. Η μόνη παροχή, δυστυχώς, είναι τα μειωμένα ασφάλιστρα, που δεν αποτελούν σοβαρό μέτρο στη στήριξη της γυναίκας επιχειρηματία στο ρόλο της ως μητέρα. Προσωπικά, οι πιο δύσκολες στιγμές στην επιχειρηματική μου πορεία μέχρι τώρα, ήταν τα δύο εξάμηνα που ακολούθησαν τις δύο γέννες μου, τόσο οικονομικά όσο και συναισθηματικά.
Ποιο είναι το «δυνατό» σημείο της εταιρείας σας, το πλεονέκτημά της σε σχέση με τις άλλες εταιρείες του ανταγωνισμού;
Πιστεύω σε κάθε επιχείρηση, το ανθρώπινο κεφάλαιο, ο ανθρώπινος παράγοντας, είναι τελικά το πιο σημαντικό πλεονέκτημα. Αφενός, ο άνθρωπος ή οι άνθρωποι που βρίσκονται στο ρόλο του ηγέτη και, αφετέρου, οι άνθρωποι που στηρίζουν, σαν ομάδα, την επιχείρηση με τη σοβαρή και επιμελή εργασία τους. Θεωρώ ότι στον «Καλό Αγωγό» έχουμε πετύχει αυτή τη συνταγή: οι άνθρωποι που βρισκόμαστε «στο τιμόνι» έχουμε δυνατό όραμα, πολύ δημιουργική σκέψη και πολλές καινοτόμες ιδέες, αλλά και οι συνεργάτες μας είναι άνθρωποι με τρυφερότητα και φροντίδα για το παιδί, όπως και ηθική ακεραιότητα και καλοσύνη. Ακόμα κι αν δεν το ‘χεις με το μάρκετινγκ ή το προϊόν/υπηρεσία που προσφέρεις το προσφέρουν κι άλλοι εκατό, αν οι άνθρωποι με τους οποίους συνεργάζεσαι είναι καλοί, τότε η επιχείρηση σίγουρα θα ξεφύγει απ’ τον ανταγωνισμό. Απλά, θέλει συνεχώς να αφουγκράζεσαι και να μην εφησυχάζεσαι.
Ποιο είναι το μότο σας;
«Η έμπνευση είναι η κινητήρια δύναμη της μάθησης» είναι το σταθερό μου μότο εδώ και χρόνια. Αυτό, βέβαια, έχει παντού εφαρμογή: απ’ την εκπαιδευτική διαδικασία μέχρι την καθημερινή ζωή. Επιχειρηματικά, πόσες φορές δημιουργούμε καινοτομία, όταν κάτι ή κάποιος μας έχει εμπνεύσει ή, πιο απλά, πόσες φορές ευχαριστιόμαστε τη δουλειά μας, όταν κάτι ή κάποιος μας ενθουσιάσει; Όσες φορές έχει τύχει να κάνω σεμινάρια επιχειρηματικότητας σε νέους ανθρώπους, αφιερώνω πολύ χρόνο σ’ αυτό ακριβώς, πώς να βρίσκει κανείς την έμπνευση παντού για να εξελίσσει την επιχείρησή του. Η μάθηση δε σταματά στο σχολείο, συμβαίνει πάντού και εφ όρου ζωής.
Πιστεύετε πως ο τομέας με τον οποίο ασχολείστε μπορεί να έχει εξέλιξη στο μέλλον;
Ό,τι δεν εξελίσσεται, φθίνει. Είμαι λάτρης της εξέλιξης. Ειδικά τώρα, με την περίπτωση της πανδημίας, είδαμε τα πράγματα να προχωρούν πάρα πολύ γρήγορα στον τομέα της εκπαίδευσης, με τον οποίο ασχολούμαι. Είδαμε να «μπαίνει στο παιχνίδι» η εξ αποστάσεως και διαδικτυακή εκπαίδευση, αλλά και η περίπτωση της εκπαίδευσης από το σπίτι, ή, αλλιώς, το homeschooling. Κάθε αλλαγή, όμως, χρειάζεται αρκετό χρόνο για να ενσωματώσει τις ανάγκες και τις απαιτήσεις της νέας εποχής. Κάθε «άλμα ανάπτυξης» θέλει μια περίοδο προσαρμογής κι αυτές οι αλλαγές που είδαμε, ήρθαν εξαιρετικά απότομα, με αποτέλεσμα να μη μιλάμε ακριβώς για εξέλιξη, αλλά για επιβολή μιας νέας πραγματικότητας στην εκπαίδευση. Από πλευράς μου, υποστηρίζω πολύ εδώ και χρόνια τα όσα η νέα ψηφιακή εποχή φέρνει στον εκπαιδευτικό τομέα, αλλά εξίσου, σαν αντίποδα, προσπαθώ να δημιουργώ εκπαιδευτικές εμπειρίες δια ζώσης, ώστε να υπάρχει μια ωφέλιμη ισορροπία, τόσο γνωστικά όσο και ψυχικά. Το συναισθηματικό και κοινωνικό κομμάτι είναι κάτι, που, δυστυχώς, έχει παραμεληθεί αρκετά σ’ αυτό το κομμάτι της μετάβασης.
Ποια είναι για εσάς τα βασικά στοιχεία που εξασφαλίζουν επιτυχία σε μια επιχείρηση;
Τρία είναι τα βασικά συστατικά της επιτυχίας για μια επιχείρηση μακροπρόθεσμα βιώσιμη:
- Να έχεις όραμα, να έχεις φιλοσοφία, να έχεις ένα όνειρο
- Να έχεις πολλή όρεξη να δουλέψεις, χωρίς να σε νοιάζει ο χρόνος που περνά
- Να έχεις ηθική, ο στόχος σου να είναι ο άνθρωπος
Ποια είναι τα σχέδια σας για το άμεσο μέλλον;
Δύο βασικά σχέδια έχω, ένα πολύ πρακτικό και ένα πολύ ιδεαλιστικό.
Το πρακτικό είναι, φυσικά, πώς θα καταφέρω να διαχειριστώ το χρέος που μου δημιούργησαν τα απανωτά lockdowns, μιας και εμείς, δυστυχώς, δε λάβαμε κάποια οικονομική ενίσχυση, παρά μόνο μερικές επιστρεπτέες, δηλαδή δανεικά χρήματα, που πρέπει να επιστραφούν. Αυτό συνέβη σε πολλές επιχειρήσεις, οπότε υπάρχει αλληλεγγύη κι αυτό δίνει μια μικρή ελπίδα, ότι όλοι «στο ίδιο καζάνι βράζουμε».
Ευτυχώς, υπάρχουν και το όνειρα, που γίνονται σχέδια και σε βοηθούν να κάνεις «άλμα πιο γρήγορο απ’ τη φθορά», να χρησιμοποιήσω και τα λόγια του διάσημου συντοπίτη μου, Νίκου Καζαντζάκη. Ένα σχέδιο μου, λοιπόν, για το μέλλον είναι να μοιραστώ, μέσα από βιβλία που έχω συγγράψει, ιδέες και εμπνεύσεις, που μπορούν να βοηθήσουν γονείς και παιδιά να ζήσουν μια πιο δημιουργική και επουσιώδη πραγματικότητα.
Εύχομαι το άμεσο μέλλον να φέρει και στηρίγματα σε όλους μας, για να συνεχίσουμε να έχουμε το κουράγιο να σχεδιάζουμε όμορφα πράγματα.
Επίκαιρα Πρόσωπα
Οι startup που “μαγνητίζουν” | First Cold Brew (Μάνος Αποστολόπουλος)
Μια παρέα τριών φίλων ο Νίκος Θεοδωρής, ο Φώτης Σπίνος και ο Μάνος Αποστολόπουλος με πολύ πάθος, γνώση, εμπειρία προσπαθούσαν από πάντα να προσφέρουν στους πελάτες τους την καλύτερη δυνατή γεύση του καφέ. Έτσι, ξεκίνησαν το εγχείρημά τους να δημιουργήσουν έναν ποιοτικό εμφιαλωμένο καφέ που μπορείς να καταναλωθεί οπουδήποτε και σε οποιαδήποτε στιγμή.
Κύριε Αποστολόπουλε Μάνο, μπορείτε να μας πείτε λίγα λόγια για τις σπουδές σας και την πορεία σας μέχρι τώρα;
Οι σπουδές μου ήταν στον τομέα της πληροφορικής, οι οποίες όμως δεν ολοκληρώθηκαν καθώς εκείνο τον καιρό προτίμησα να εργαστώ, αργότερα δεν υπήρχε ο χρόνος και ιδίως η διάθεση να τις συνεχίσω. Παρ όλα αυτά, το γεγονός πως δεν σπούδασα δεν με απέτρεψε να κάνω τα βήματα που ήθελα. Ομοίως οι συνεταίροι μου σπούδασαν σε διαφορετικά πεδία, όπως η ψυχολογία και η μηχανική αυτοκινήτων.
Ποια η έμπνευση πίσω από αυτή την επαγγελματική δραστηριότητα;
Και οι τρεις μας εργαστήκαμε από πολύ νωρίς στον χώρο της εστίασης και στον καφέ, στην πορεία καθώς εξειδικευτήκαμε με αφοσίωση μας στο να σερβίρουμε τον καλύτερο καφέ παντού και πάντα. Προσωπικά ασχολήθηκα με το κομμάτι της κρύας εκχύλισης το 2013 και ανέπτυξα τις γνώσεις μου σε αυτή την μέθοδο. Έξι χρόνια αργότερα, είδα ότι υπήρχε μεγάλο κενό στην ελληνική αγορά και ειδικά στα ποιοτικά εμφιαλωμένα προϊόντα καφέ, καθώς μέχρι τότε υπήρχαν μόνο παρασκευάσματα καφέ με γάλα συντηρητικά και ζάχαρη. Όταν έγινε η πρόταση από τον Φώτη να κάνουμε την δική μας επιχείρηση, πρότεινα να κάνουμε την First Cold Brew δηλαδή την πρώτη και την μοναδική ελληνική εταιρεία παραγωγής εμφιαλωμένων καφέδων κρύας εκχύλισης.
Τι συμβουλές θα δίνατε σε άλλους επιχειρηματίες που θέλουν να ξεκινήσουν τη δική τους επιχείρηση;
Οι συμβουλές που έχουμε πλέον είναι αναρίθμητες, αρχικά σε πρακτικά κομμάτια και διαδικασίες, δεν θα σταθώ όμως σε αυτές.
Αυτό που πρέπει να κάνει ένας άνθρωπος που θέλει να ξεκινήσει κάτι δικό του, είναι αρχικά να διαλέξει με σύνεση τους ανθρώπους που θα ξεκινήσει την κοινή αυτή πορεία, να μοιράζετε τις ιδέες του και να μην φοβάται ότι θα τις κλέψουν γιατί δεν είναι η ιδέα το ζήτημα αλλά η ομάδα που την κάνει πραγματικότητα και τέλος να έχει πίστη στο εγχείρημα και υπομονή.
Ποια είναι η πολιτική σας ως προς την βιώσιμη παραγωγή και την κοινωνική ευθύνη;
Προσπαθούμε ιδιαίτερα να μην σπαταλάμε άσκοπα ενέργεια. Σε αυτό βοηθάει και η κρύα εκχύλιση καθώς χρειάζονται λιγότεροι πόροι για να την παραγωγή μας, οπότε θα έλεγε κανείς ότι είναι ένας πιο «πράσινος» καφές, παράλληλα επιλέγουμε συσκευασίες οι οποίες ανακυκλώνονται και σε κάθε μας στάδιο έχουμε ελαχιστοποιήσει τις φύρες. Το υπόλειμμα του καφέ το πετάμε σε καφέ κάδους για οργανικά απορρίμματα και παράλληλα συνεργαζόμαστε με διάφορες εταιρείες που μπορούν να το επαναχρησιμοποιήσουν, όπως για καλλυντικά σαπούνια και οργανικά λιπάσματα.
Ποια είναι η φράση που σας δίνει κουράγιο και έμπνευση να συνεχίσετε όσα έχετε καταφέρει;
Πρωτοπορία, καινοτομία και αφοσίωση για αυτό που κάνουμε,
Να συνεχίσουμε με την ίδια αγάπη γιατί πιστεύουμε ότι αξίζει.
Ποιο είναι το όραμα και οι στόχοι της εταιρείας για το μέλλον;
Στα σχέδια μας είναι να ξεκινήσουμε τις εξαγωγές, για να γίνει όμως αυτό πρέπει πρώτα να αναπτύξουμε επιπλέον την μονάδα παραγωγής.
Θα θέλαμε επίσης να μπορούμε να προσλάβουμε επιπλέον προσωπικό και να γίνει η εταιρεία μας, ένας σταθμός ζωής για περισσότερους ανθρώπους που μοιράζονται το ίδιο πάθος.
Μάνος Αποστολόπουλος
Συνιδιοκτήτης και Διευθύνων Σύμβουλος του First Cold Brew
Συνέντευξη από την ομάδα του BusinessWoman
Επίκαιρα Πρόσωπα
Οι startup που “μαγνητίζουν” | Κική και Αντρέα
Το “Naughty Dogs” είναι μια εταιρεία που προέκυψε μέσα από τις φυλακές όσο οι ιδρύτριες της Αντρέα και Κική έμαθαν να δημιουργούν κρέμες και άλλα προϊόντα καλλωπισμού από συνταγές που μοιράζονταν. Πρόκειται για μια επιχείρηση που έχει ως στόχο να προσφέρει αξέχαστα αρώματα μέσα από ποικίλα προϊόντα που κάθονται πάνω στο σώμα με αγάπη και σεβασμό.
Κυρία Κική και κυρία Αντρέα, μπορείτε να μας πείτε λίγα λόγια για τις σπουδές σας και την πορεία σας μέχρι τώρα;
Κική: Έχω σπουδάσει ηθοποιός σε δημόσιο ΙΕΚ. Η επαγγελματική μου πορεία μέχρι στιγμής ξεκινάει από το δημοτικό, όπου αγόραζα ζελεδάκια από το σούπερ μάρκετ και τα πουλούσα ακριβότερα σε
μικρές συσκευασίες στους συμμαθητές μου. Έπειτα αναβάθμισα τη δραστηριότητα μου με αξεσουάρ από χάντρες που τα έφτιαχνα μόνη μου σπίτι και τα εμπορευόμουν. Με τα λεφτά που έβγαλα αγόρασα λάπτοπ στο οποίο έγραφα CD τα οποία πουλούσα στους συμμαθητές μου . Έπειτα στην Αθήνα δούλευα ως σερβιτόρα και παράλληλα πουλούσα τσαντάκια. Λέγοντας αστείες ιστορίες από τη
δουλειά μου ως σερβιτόρα έγινα γνωστή , κατάφερα να κάνω επιτυχημένες παραστάσεις και να βγάζω χρήματα με αυτόν τον τρόπο. Ύστερα αφού μάζεψα κάποια χρήματα αποφάσισα να τα επενδύσω ανοίγοντας το naughty dogs με την καλή μου φίλη Αντρέα.
Αντρέα: Έχω σπουδάσει χημικός. Γεννήθηκα και μεγάλωσα στη Ρουμάνια. Στα 26 μου αποφάσισα να μεταναστεύσω στην Ελλάδα για να κάνω κάτι καλύτερο για μένα. Η προσαρμογή μου και η επαγγελματική μου πορεία ήταν δύσκολη,δουλεύοντας αρκετά χρόνια στην εστίαση και παράλληλα
μεγαλώνοντας ένα παιδί μόνη μου. Καταλήξαμε σε αυτήν την επιχείρηση με την κολλητή μου φίλη Κική.
Ποια η έμπνευση πίσω από αυτή την επαγγελματική δραστηριότητα;
Επιλέξαμε μαζί με την φίλη μου Κική να ξεκινήσουμε αυτή την επιχείρηση από την επιθυμία μας για ανεξαρτησία. Πάντα θέλαμε να δημιουργήσουμε μια «οικογένεια» την οποία τελικά δημιουργήσαμε, με τα άτομα που εμείς επιλέξαμε να είναι κοντά μας σε αυτό το ταξείδι. Λόγω της δύσκολης επαγγελματικής μας πορείας ήταν ανάγκη να δημιουργήσουμε ένα καλύτερο εργασιακό περιβάλλον που απευθύνεται κυρίως στις γυναίκες.
Τι συμβουλές θα δίνατε σε άλλους επιχειρηματίες που θέλουν να ξεκινήσουν τη δική τους επιχείρηση;
Να ρισκάρουν , και να γνωρίζουν ότι δεν υπάρχουν ήττες, παρά μόνο μαθήματα.
Μην κάνετε κάτι εφήμερο αλλά χτίστε τη δική σας ιστορία!
Ποια η έμπνευση πίσω από το ιδιαίτερο design και τις ιδιαίτερες ονομασίες των προϊόντων σας;
Καθημερινά παρατηρούμε την ανάγκη του κόσμου να εκφραστεί ελεύθερα. Η ιδέα
μας ήταν αφού όλοι τα σκεφτόμαστε από μέσα μας, γιατί να μη τα βγάλουμε προς
τα έξω;
Οι ονομασίες των προϊόντων δείχνουν και την άποψη μας για τη ζωή, δεν
χρειάζεται να την παίρνουμε στα σοβαρά , όλα εμπεριέχουν χιούμορ μέσα τους, αν
έχει κανείς τα μάτια να το δει. Σίγουρα αυτή η πινελιά έλειπε από την αγορά όπως και
αποδείχθηκε.
Ποια είναι η φράση που σας δίνει κουράγιο και έμπνευση να συνεχίσετε όσα έχετε καταφέρει;
Μία λέξη μας εμπνέει: Η αγάπη
Μπορείτε να μοιραστείτε τυχόν επερχόμενα σχέδια ή πρωτοβουλίες για την εταιρεία σας;
Στα επόμενα δυο χρόνια θα ανοίξουμε δυο φυσικά κατάστημα, ένα στο κέντρο της Αθήνας
και ένα στο κέντρο της Θεσσαλονίκης. Στο πολύ κοντινό μέλλον, θα λανσάρουμε 20
νέους κωδικούς που σίγουρα θα σας συναρπάσουν οπότε… αναμείνατε στις θέσεις
σας!
Andreea Boboc | Συνιδρυτής Naughty Dogs
Κική Λιτσάκη | Συνιδρυτής Naughty Dogs
Συνέντευξη από την ομάδα του BusinessWoman
Επίκαιρα Πρόσωπα
Παναγιώτα Μαθιουδάκη | Ανακαλύπτοντας την ομορφιά…
Η κυρία Παναγιώτα Μαθιουδάκη είναι απόφοιτη του τμήματος Αισθητικής και Κοσμητολογίας , του Τ.Ε.Ι. Αθήνας (νυν Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής). Στην πορεία της έχει παρακολουθήσει πλήθος σεμιναρίων και συνεδρίων στο τομέα της κοσμητολογίας και της αισθητικής , τόσο στην Ελλάδα όσο και στο εξωτερικό.
Κυρία Μαθιουδάκη μπορείτε να μας πείτε ποια η έμπνευση πίσω από αυτή την επαγγελματική δραστηριότητα; Τι σας έκανε να θέλετε να ακολουθήσετε αυτό τον δρόμο;
Η φροντίδα. Η φροντίδα και η περιποίηση του υγιούς δέρματος. Η επιστήμη μας αφορά ακριβώς αυτό.
Καθημερινά βιώνουμε έναν αγώνα δρόμου, με αντίπαλο τον χρόνο. Ο ρόλος της αισθητικού είναι να μας βοηθήσει με την φροντίδα της, να διατηρήσουμε την νεανικότητα και την σφριγηλότητα της επιδερμίδας μας. Για αυτό και η σχέση αισθητικού – πελάτισσας είναι πολύ δυνατή, είναι μία σχέση αμφίδρομης εμπιστοσύνης που σπάνια την συναντάς.
Ποια είναι η εξειδίκευση σας στον χώρο της κοσμητολογίας και ποια είναι η γνώμη σας για τη συνεχή εκπαίδευση και προσαρμογή σε νέες τάσεις στον κλάδο που δραστηριοποιείστε;
Αγαπάω πολύ το πρόσωπο. Είναι ο καθρέφτης μας, είναι το πρώτο πράγμα που θα δει κάποιος όταν μας συναντήσει, λέει την αλήθεια για εμάς. Προσπαθώ να παρακολουθώ όλες τις νέες τάσεις, νέα δραστικά συστατικά, νέα προϊόντα και τεχνολογίες. Κάθε χρόνο προσπαθώ να παρευρίσκομαι σε όλα τα σημαντικά διεθνή συνέδρια , ώστε να ανακαλύπτω από τους πρώτους τις καινοτομίες και το που οδηγούνται η αισθητική και η κοσμητολογία. Θεωρώ σημαντικό να μην μένεις πίσω, ειδικά σε μία επιστήμη που συνεχώς εξελίσσεται και τις τελευταίες δεκαετίες έχει κάνει άλματα προόδου.
Ποια είναι η φιλοσοφία πίσω από το κέντρο αισθητικής σας; Πώς διασφαλίζετε την ποιότητα των υπηρεσιών που παρέχετε;
Η φιλοσοφία η δική μου και των συνεργατών μου βασίζεται στον συνδυασμό της καινοτομίας και της διαχρονικότητας. Θα επιλέξουμε το μοντέρνο αλλά δεν θα εγκαταλείψουμε το κλασικό, το δοκιμασμένο, το αποτελεσματικό. Για παράδειγμα, ο βαθύς καθαρισμός αποτελεί το Α και το Ω για τη σωστή περιποίηση του προσώπου. Παρά την εξέλιξη στην κοσμητολογία τα στάδια του παραμένουν ίδια. Η κύρια μας προτεραιότητα είναι η επιστημονική προσέγγιση στις υπηρεσίες που παρέχουμε. Επιλέγουμε προσεκτικά και με αυστηρά κριτήρια τις συνεργασίες μας. Χρησιμοποιούμε μόνο πιστοποιημένα και αξιόπιστα μηχανήματα και προϊόντα, με κλινικές μελέτες που αποδεικνύουν αυτό που υπόσχονται. Επιπλέον, διατηρούμε υψηλά πρότυπα υγιεινής και ασφάλειας σε όλες μας τις διαδικασίες..
Ούσα ειδικός, ποιες θα λέγατε ότι είναι οι τελευταίες και πιο ενδιαφέρουσες τάσεις της κοσμητολογίας;
Το νέο trend είναι τα εξωσώματα. Τα εξωσώματα είναι νανοκυστίδια που παράγονται από όλα τα ευκαρυωτικά κύτταρα. Χρησιμεύουν ως ένα φυσικό σύστημα επικοινωνίας μεταξύ των κυττάρων. Λειτουργούν ως αγγελιοφόροι, στέλνοντας σήματα στα κύτταρα και πυροδοτώντας την αναγέννηση των κουρασμένων και ανενεργών κυττάρων του δέρματος. Ολοένα και περισσότερα εργοστάσια παραγωγής καλλυντικών προσπαθούν να τα ενσωματώσουν στις φόρμουλές τους, αναπτύσσοντας νέες θεραπείες και σκευάσματα που βασίζονται στις ιδιότητες τους.
Μπορείτε να μοιραστείτε τυχόν επερχόμενα σχέδια ή πρωτοβουλίες που οραματίζεστε;
Πρόσφατα επενδύσαμε επιχειρηματικά στον κλάδο του φαρμακείου. Είναι μία διαχρονική , αλλά συνεχώς αναπτυσσόμενη αγορά. Με τους συνεργάτες μου και μία ομάδα επιστημόνων εργαζόμαστε στην ανάπτυξη μίας καινοτόμου σειράς δερμοκαλλυντικών χρησιμοποιώντας φιλικές προς το περιβάλλον συσκευασίες και ανανεώσιμα υλικά. Θα μου επιτρέψετε όμως, να σας πω περισσότερα για αυτό στο μέλλον.
Παναγιώτα Μαθιουδάκη,
Αισθητικός – Κοσμητολόγος, Επιχειρηματίας.
Ιδιοκτήτρια των Laserskin Solutions (www.laserskin.gr)
Συνέντευξη από την ομάδα του BusinessWoman
-
Videos
Πέγκυ Μουζάκη | 3 Βήματα που μπορείς να κάνεις όταν νιώθεις οτι είσαι έτοιμη/ος να “εκραγείς”!
-
Videos
Η ιστορία του BusinessWoman
-
Επίκαιρα Πρόσωπα
Οι startup που “μαγνητίζουν” | Στεφανία Φράρου
-
Επίκαιρα Πρόσωπα
Παναγιώτα Μαθιουδάκη | Ανακαλύπτοντας την ομορφιά…
-
Videos
Πέγκυ Μουζάκη | Επικοινωνία και Συγκρούσεις με Αποδοχή, Κατανόηση και Σεβασμό
-
Videos
Πέγκυ Μουζάκη | 5 Αλήθειες για να επικοινωνήσουμε με κάποιον άνθρωπο
-
Επίκαιρα Πρόσωπα
Οι startup που “μαγνητίζουν” | Μαριλένα Πατέρα
-
Επίκαιρα Πρόσωπα
Οι startup που “μαγνητίζουν” | Μαρίνα Προκοϊωσήφη