Μόδα
Δυναμική παρουσία της Ελλάδος στις εκθέσεις
HOMI FASHION & JEWELS και MICAM MILANO
Δυναμική ήταν η παρουσία της Ελλάδος στις διεθνείς
εκθέσεις κοσμήματος, αξεσουάρ και υποδήματος HOMI FASHION & JEWELS και MICAM
Milano, οι οποίες διεξήχθησαν από 16 έως 20 Σεπτεμβρίου, στο Μιλάνο της Ιταλίας.
Η Ελληνική Εταιρεία Επενδύσεων και Εξωτερικού Εμπορίου- Enterprise Greece οργάνωσε
την εθνική αντιπροσωπεία και στήριξε τις ελληνικές εταιρείες, οι οποίες συμμετείχαν στις
δύο εκθέσεις, ενώ ήταν διάχυτη η αισιοδοξία για το μέλλον του κλάδου, όπως φάνηκε και
από τη μεγάλη επισκεψιμότητα στα ελληνικά περίπτερα.
Στη φετινή διοργάνωση ΗOMI FASHION & JEWELS έλαβαν μέρος 17 ελληνικές επιχειρήσεις,
σε συνολικά 228 τετραγωνικά μέτρα εκθεσιακής επιφάνειας, ενώ στη MICAM Milano, υπό
την ομπρέλα της Enterprise Greece, βρέθηκαν 11 ελληνικές εταιρείες υποδημάτων.
Την Enterprise Greece εκπροσώπησε η Εντεταλμένη Σύμβουλος και μέλος του Δ.Σ., κα
Μπέττυ Αλεξανδροπούλου, η οποία ξεναγήθηκε στα ελληνικά περίπτερα και είχε την
ευκαιρία να συνομιλήσει με τους εκπροσώπους των εταιρειών. Παράλληλα είχε συνάντηση
με τη Γενική Σύμβουλο ΟΕΥ Β’ Μιλάνου, κα Παρασκευή Καμπούρογλου, η οποία
επισκέφθηκε τη διεθνή έκθεση HOMI FASHION & JEWELS.
Σε δηλώσεις της η κα. Αλεξανδροπούλου τόνισε ότι: «Η Enterprise Greece επιδιώκει μια
πολυδιάστατη ανάπτυξη της εξαγωγικής προσπάθειας της χώρας, στηρίζοντας κλάδους
όπως είναι αυτός της Μόδας (Ένδυση-Υπόδηση-Κόσμημα). Η εθνική συμμετοχή στις διεθνείς
εκθέσεις HOMI Fashion & Jewels 2022 και MICAM 2022 που έγιναν στο Μιλάνο, με τη
συμμετοχή 28 ελληνικών εταιρειών, ανέδειξε τη δυναμική που εμφανίζει ο κλάδος,
δημιουργώντας εξαιρετικά ευοίωνες προοπτικές. To ελληνικό σχέδιο κερδίζει ολοένα και
μεγαλύτερο μερίδιο στις παγκόσμιες αγορές με την υποστήριξη της Enterprise Greece, που
ταυτόχρονα συνδράμει με ενισχυμένο και καινοτόμο πρόγραμμα δράσεων προβολής,
δικτύωσης και ενδυνάμωσης των εξαγωγικών επιχειρήσεων του κλάδου».
Από την πλευρά της η Γενική Σύμβουλος ΟΕΥ Β’ Μιλάνου, κα Καμπούρογλου, ανέφερε ότι:
«Ο τομέας της μόδας, και ειδικότερα οι κλάδοι των αξεσουάρ μόδας, των κοσμημάτων και
των υποδημάτων, συνεχίζουν να αναπτύσσονται παγκοσμίως. Μετά τις επιπτώσεις της
πανδημίας 2020 (-14,8%), ο κλάδος των αξεσουάρ μόδας και των κοσμημάτων, σημείωσε
σημαντική ανάκαμψη της τάξης του +25,3% και ανήλθε στα 44 δις ευρώ. Η συμμετοχή 17
ελλήνων κατασκευαστών μόδας και κοσμημάτων στη διεθνή εμπορική έκθεση HOMI
FASHION & JEWLLERY και 11 κατασκευαστών υποδημάτων στη ΜICAM, χάρη στη
χρηματοδότηση της Enterprise Greece, αποτελεί σημαντικό βήμα εξωστρέφειας για τις
εξαγωγικές επιχειρήσεις της χώρας μας. Οι εν λόγω εκθέσεις επιστρέφουν, όσον αφορά στη
συμμετοχή και στην επισκεψιμότητα, στην προ COVID περίοδο, καθώς οι εμπορικοί
επισκέπτες ανήλθαν στις 33.000 και οι συνολικές συμμετοχές στις 425 και 1012 αντίστοιχα».
Λίγα λόγια για τις εκθέσεις
H HOMI FASHION & JEWELS είναι μια σημαντική,
διεθνής, εμπορική έκθεση, η οποία διεξάγεται δύο φορές τον χρόνο, Φεβρουάριο και
Σεπτέμβριο, στον εκθεσιακό χώρο Fiera Milano (Rho), φιλοξενώντας μεγάλη ποικιλία
συλλογών και προτάσεων σε αξεσουάρ μόδας και μοντέρνων κοσμημάτων.
Σε αυτή συμμετέχουν 400 brands, το 34% των οποίων προέρχεται από το εξωτερικό (κυρίως
από την Ευρώπη με επικεφαλής την Ελλάδα, ακολουθούμενη από την Ισπανία και τη
Γαλλία), καθώς και καταξιωμένοι ή ανερχόμενοι σχεδιαστές και καλλιτέχνες.
Καλύπτει τρεις βασικούς τομείς σε Style , Everyday και Gems & Components και τα προϊόντα
προβάλλονται θεματικά:
Style: συγκεντρωμένες συλλογές πλούσιες σε σχεδιασμό και έρευνα, όπου παρουσιάζονται
οι τάσεις.
Everyday: μεγάλη γκάμα προτάσεων και συλλογών που απευθύνονται σε καταστήματα,
πολυκαταστήματα και εξειδικευμένα σημεία πώλησης.
Gems & Components: παραγωγοί ημικατεργασμένων προϊόντων και εξαρτημάτων για
αξεσουάρ μόδας, μπιζού και μοντέρνα κοσμήματα, καθώς και πλούσια ποικιλία από
πολύτιμους και ημιπολύτιμους λίθους.
H MICAM Milano είναι μία είναι από τις κορυφαίες διεθνείς, εμπορικές εκθέσεις της
βιομηχανίας υποδημάτων, η οποία διεξάγεται δύο φορές το χρόνο στο Μιλάνο
(Φεβρουάριο τον Σεπτέμβριο) σε έκταση περίπου 60.000 τετραγωνικών μέτρων και
προωθείται από την Assocalzaturifici. Φιλοξενεί πάνω από 1.700 συλλογές υποδημάτων και
1.200 εταιρείες σε κάθε έκδοση, εκ των οποίων περισσότερες από 570 είναι διεθνείς. Μαζί
αντιπροσωπεύουν πάνω από 30 διαφορετικές χώρες. Η MICAM αποτελεί σημείο
συνάντησης για επαγγελματίες της βιομηχανίας υποδημάτων από όλο τον κόσμο. Με
45.000 εμπορικούς επισκέπτες, από περίπου 130 χώρες, η MICAM επιβεβαιώνει το ρόλο της
ως η καλύτερη πλατφόρμα για την προώθηση νέων συλλογών και αποτελεί μια εξαιρετική
ευκαιρία εμπορικής δικτύωσης και δημιουργίας νέων, εμπορικών επαφών.
Enterprise Greece
Η Εταιρεία Enterprise Greece (Ελληνική Εταιρεία Επενδύσεων και Εξωτερικού Εμπορίου Α.Ε.)
είναι ο αρμόδιος εθνικός φορέας, υπό την εποπτεία του Υπουργείου Εξωτερικών, για την
προσέλκυση επενδύσεων στην Ελλάδα και την προώθηση των εξαγωγών, με στόχο να
προβάλλει τη χώρα ως ελκυστικό επενδυτικό προορισμό και να προωθεί τα ανταγωνιστικά
εξαγωγικά προϊόντα και υπηρεσίες της Ελλάδας.
Μόδα
Φθινοπωρινά street style outfits για τη βόλτα και το γραφείο
Μπορεί οι πασαρέλες να είναι αυτές που κατεξοχήν καθορίζουν τις τάσεις κάθε σεζόν, αλλά το street style είναι αυτό που πολλές φορές τελικά μας δείχνει το μέλλον της μόδας. Θέλετε να εμπνευστείτε και να προετοιμαστείτε για τα trends που θα κυριαρχήσουν το φετινό φθινόπωρο; Ακολουθούν αγαπημένα street style outfits για τη βόλτα και το γραφείο που θα απογειώσουν το φθινοπωρινό σας στυλ.
1. Layering
Το layering είναι ο ακρογωνιαίος λίθος της φθινοπωρινής μόδας, που θα σας επιτρέψει να προσαρμοστείτε στις κυμαινόμενες θερμοκρασίες αλλά και να εκφράσετε το προσωπικό σας στυλ. Πειραματιστείτε με διαφορετικές υφές και μοτίβα για να δημιουργήσετε μοναδικά και εντυπωσιακά σύνολα, όπως για παράδειγμα ρίχνοντας στους ώμους ένα ογκώδες πλεκτό πουλόβερ ή φορώντας μια γυναικεία ζακέτα πάνω από το πουκάμισό σας. Θυμηθείτε, το κλειδί για το επιτυχημένο layering είναι η ισορροπία. Βεβαιωθείτε ότι τα κομμάτια σας συμπληρώνουν το ένα το άλλο όσον αφορά το χρώμα, την υφή και τη σιλουέτα.
2. Cozy πλεκτά
Τα πουλόβερ με τη χοντρή πλέξη και τα oversized πλεκτά είναι ιδιαίτερα δημοφιλή αυτή τη σεζόν, καθώς προσφέρουν τόσο στυλ όσο και ζεστασιά. Επιλέξτε oversized σιλουέτες για μια χαλαρή και αβίαστη εμφάνιση, ή ουδέτερα χρώματα όπως το κρεμ, το γκρι και το μαύρο, που είναι ευέλικτα και μπορούν εύκολα να συνδυαστούν με άλλα κομμάτια της γκαρνταρόμπας σας.
3. Δέρμα και σουέτ
Το δέρμα και το σουέτ προσθέτουν μια πιο ροκ πινελιά σε κάθε φθινοπωρινό ντύσιμο και φέτος φαίνεται να κάνουν αισθητή την παρουσία τους. Επενδύστε σε ένα κλασικό κομμάτι όπως το δερμάτινο jacket ή ή suede mini φούστα για να απογειώσετε την αισθητική σας, και μη φοβηθείτε να τα συνδυάσετε και με φαινομενικά… αταίριαστα υφάσματα, όπως το σατέν και το μετάξι. Αυτό το mix and match μεταξύ αγριότητας και κομψότητας θα απογειώσει το στυλ σας.
4. Καρό και ριγέ
Το καρό είναι ένα διαχρονικά φθινοπωρινό μοτίβο που δεν φεύγει ποτέ από τη μόδα, με τα flannel shirts να αποτελούν βασικό κομμάτι τόσο της ανδρικής όσο και της γυναικείας γκαρνταρόμπας. Αυτό που ξεχωρίζει στο street style φέτος το φθινόπωρο είναι οι μαρινιέρες, που έχουμε συνηθίσει σε πιο ανοιξιάτικα outfits. Ιδανικά patterns για το γραφείο αλλά και τη βόλτα, καρό και ριγέ σε συνδυασμό με casual στοιχεία αποτελούν κορυφαία επιλογή.
5. Statement boots
Οι statement μπότες μπορούν να αναδείξουν κάθε φθινοπωρινό ντύσιμο. Επιλέξτε ένα ζευγάρι με μοναδικές λεπτομέρειες όπως τετράγωνη μύτη, ιδιαίτερο τακούνι ή cowboy boots που αποτελούν μοναδικη τάση φέτος και κάντε τη διαφορά. Τα μποτάκια είναι μια ευέλικτη επιλογή που μπορεί να συνδυαστεί με φορέματα, φούστες ή τζιν, γι’ αυτό πειραματιστείτε με διαφορετικά στυλ ώστε να βρείτε ένα ζευγάρι που να συμπληρώνει την προσωπική σας αισθητική.
6. Dark academia
Το “dark academia” είναι μια τάση εμπνευσμένη από την κλασική λογοτεχνία και την ακαδημαϊκή κοινότητα. Σκεφτείτε tailored κομμάτια όπως σακάκια, βαθιά χρώματα όπως το μαύρο και διακριτικά αξεσουάρ. Ένα blazer, ένα ζιβάγκο και μια πλισέ φούστα σε συνδυασμό με loafers είναι βασικά στοιχεία της τάσης. Για μια πιο μοντέρνα πινελιά, ενσωματώστε μοντέρνα κομμάτια όπως ένα δερμάτινο μπουφάν ή chunky αθλητικά παπούτσια.
7. Chic μονοχρωμία
Total black και total white σύνολα κερδίζουν τις εντυπώσεις κάθε χρόνο και έχουν φανατικούς θαυμαστές. Αυτό που αλλάζει φέτος και θα σας βοηθήσει να αναδείξετε το street style look σας αυτό το φθινόπωρο είναι η μονοχρωμία with a twist. Total γκρι, καφέ και κόκκινα σύνολα δεν περνούν απαρατήρητα, ενώ η μονοχρωμία θα σας βοηθήσει να ετοιμάζεστε πιο γρήγορα κάθε πρωί!
8. Athleisure
Το Athleisure συνδυάζει άνεση και στυλ, καθιστώντας το μια δημοφιλή επιλογή για το φθινόπωρο. Επιλέξτε κομμάτια υψηλής ποιότητας και αναβαθμίστε την εμφάνισή σας με απροσδόκητα αξεσουάρ και πανωφόρια. Ένα φούτερ, κολάν και αθλητικά παπούτσια σε συνδυασμό με ένα statement παλτό μπορούν να δημιουργήσουν ένα κομψό και άνετο ντύσιμο, κατάλληλο για πρωινές και απογευματινές βόλτες.
9. Retro vibes
Μεγάλη τάση στο φετινό street style αποτελούν και οι vintage επιρροές. Κομμάτια εμπνευσμένα από άλλες δεκαετίες επιστρέφουν δυναμικά αυτό το φθινόπωρο και αποτελούν εξαιρετική επιλογή για το γραφείο, όπως τα αγαπημένα grandma heels και οι μπαλαρίνες. Ο συνδυασμός vintage και μοντέρνων κομματιών για μια πιο ιδιαίτερη εμφάνιση είναι αδιαμφισβήτητα μοναδικός.
Η φθινοπωρινή μόδα προσφέρει ατελείωτες δυνατότητες έκφρασης του προσωπικού σας στυλ. Πειραματιστείτε με διαφορετικά κομμάτια και συνδυασμούς για να δημιουργήσετε μοναδικά και κομψά street style outfits για τη βόλτα και το γραφείο που αντικατοπτρίζουν την προσωπικότητά σας και μην ξεχνάτε πως το πιο σημαντικό πράγμα είναι να διασκεδάζετε και να νιώθετε αυτοπεποίθηση με αυτό που φοράτε.
Μόδα
Athens Fashion Week
Το πιο πολυαναμενόμενο fashion event της χώρας είναι προ των πυλών, και αυτο δεν είναι άλλο απο την Athens Fashion Week που για φέτος θα λάβει χώρα σε έναν μοναδικό μέρος. Ενα πολύ σημαντικό event για τους ανθρώπους της μόδας και όχι μόνο. Νέοι σχεδιαστες καθώς και καταξιωμένοι δημιουργοί δεσμεύονται για μοναδικά shows και happenings. Χρώματα , υφάσματα, υφές και σιλουέτες θα πλημμυρίσουν την πασαρέλα την ελληνικής εβδομάδας μόδας.
Μια απο τις μεγάλες εκπλήξεις της φετινής εβδομάδας μόδας , ειναι η συμμετοχη του πολλά υποσχόμενου νέου δημιουργού Αθανάσιου Βασιλειάδη. Στην συμμετοχή αυτη θα βάλει την υπογραφή του ο μοναδικός στο είδος του Λάζαρος Ορφανίδης ως art director μαζί την ομάδα του.
Παμε λοιπόν να γνωρίσουμε λίγο καλύτερα τον Αθανάσιο.
Ο Αθανάσιος Βασιλειάδης γεννήθηκε τον Ιούλιο του 1995 και μεγάλωσε στη Θεσσαλονίκη.
Από τα πρώτα χρόνια της ζωής του ασχολείται με τις καλές τέχνες, την ζωγραφική και τον χορό. Η μόδα
τον είχε επιλέξει πολύ πριν τελειώσει το σχολείο και όταν συνειδητοποίησε ότι τα ρούχα θα μπορούσαν να είναι ένα έργο τέχνης όπως και οτι μπορεί να γίνει μέσω να εκφράσει τα συναισθήματά του. Έχει σπουδάσει σχέδιο μόδας στο Διεθνές Ελληνικό Πανεπιστήμιο και έχει πάρει μέρος σε πολλά συνέδρια, σεμινάρια και διαγωνισμούς μόδας.Το στυλ του είναι ρομαντικό, δραματικό και θηλυκό. Του αρέσει να πειραματίζεται με ασυνήθιστα υλικά και είναι υπέρμαχος της ανακύκλωσης και της ανακύκλωσης.
Δεν περιμένουμε λοιπόν τίποτα λιγότερο απο ενα μοναδικό show στην Athens Fashion Week , πόσο μάλλον οταν το communication support το έχει αναλάβει η εταιρεία δημοσίων σχέσεων Advertary.
Μόδα
Εκπαίδευση στη Μόδα & Επιχειρηματικότητα Υπό την αιγίδα της Πορτογαλικής Πρεσβείας & Αicep Greece
H AthensFashionClub έχει συνηθίσει το κοινό της σε πρωτοπόρες δράσεις και σύγχρονα εκπαιδευτικά προγράμματα σπουδών. Αυτήν τη φορά συνδυάζοντας και τα δύο, εκπαίδευση αλλά και πρωτοπορία, δημιουργεί ένα Βootcamp, ένα μοναδικό διαγωνισμό Μόδας & Επιχειρηματικότητας ανοιχτό για όλο το κοινό που θέλει να γνωρίζει βιωματικά το αντικείμενο της Μόδας και των Επιχειρήσεων.
Εάν είχατε πάντα όνειρο να ανακαλύψετε τους διάφορους ρόλους που συνθέτουν την πολυδιάστατη βιομηχανία της μόδας και να ζήσετε την εμπειρία τους βιωματικά, αυτό το Βοοtcamp είναι ανοιχτό για το κοινό και για όσους αγαπούν τις προκλήσεις.
Στο «Fashion Arena», καλείστε να γίνετε μέρος ενός συναρπαστικού παιχνιδιού που αναδεικνύει τη δύναμη της ομαδικής συνεργασίας και της δημιουργικότητας. Οι συμμετέχοντες θα έχουν την ευκαιρία να εκπαιδευτούν και να αναλάβουν ρόλους όπως Σχεδιαστής, Πατρονίστας, Μοδίστρα, Στυλίστας, Visual Merchandiser, Digital Marketer, Business Strategist, Entrepreneur. Οι ομάδες θα ανταγωνιστούν μεταξύ τους για να αναδείξουν την πιο καινοτόμα, οργανωμένη και επιτυχημένη επιχείρηση μόδας.
Η εκπαίδευση είναι ΔΩΡΕΑΝ για όλους τους συμμετέχοντες για 3 ημέρες
Τοpics που θα αναλυθούν στην εκπαίδευση είναι:
Fashion Design & Production
Fashion Weeks
Fashion Styling
Creative Direction
Sustainable Fashion
Trade Fairs
Digital Marketing
Trend Forecasting
Fashion Marketing / Branding
Το Bootcamp διεξάγεται με:
Εντατική εκπαίδευση 3 ημερών
Εξειδικευμένους εκπαιδευτές
Βιωματική προσέγγιση
Μentoring
Η συμμμετοχή στο Bootcamp οφελεί πολλαπλά παρέχοντας:
Εξειδικευμένες γνώσεις στο αντικείμενο της Μόδας & Επιχειρηματικότητας
Απόκτηση πρακτικών δεξιοτήτων
Βιωματική εμπειρία στη λειτουργία μίας επιχείρησης
Σύνδεση με τη βιομηχανία της Μόδας
Γνωριμία με το δίκτυο συνεργατών/προμηθευτών της AthensFashionClub
Διακρίσεις και δώρα στους νικητές
Οι νικητές θα κριθούν από ειδική επιτροπή, με σκοπό την ανάδειξη της καλύτερης εικονικής επιχείρησης. Η κριτική επιτροπή αποτελείται από ιδιοκτήτες εταιριών ενδυμάτων και επαγγελματιών στο αντικείμενο των επιχειρήσεων. Η ομάδα που θα στεφθεί νικήτρια, δεν θα κερδίσει μόνο τη δόξα αλλά και μοναδικά δώρα από τους χορηγούς μας, προσφέροντας μια αξέχαστη εμπειρία στον κόσμο της μόδας.
Το Bootcamp πραγματοποιείται υπό την αιγίδα της Πορτογαλικής Πρεσβείας και του Γραφείου στην Ελλάδα του Πορτογαλικού Οργανισμού Εξωτερικού Εμπορίου και Επενδύσεων (AICEP), σε συνέχεια της αμοιβαίας εποικοδομητικής συνεργασίας τα τελευταία χρόνια με τη σχολή μόδας AthensFashionClub και με έμφαση στην ανανεώσιμη μόδα.
Βραβεία:
1ο Βραβείο: Προβολή όλων των νικητών στην τηλεόραση στο Alert Tv, στην εκπομπή <<Fashion Fly Tv Show>> με παρουσιάστρια τη Μαρία Βυτινίδου.
2ο Βραβείο: Δωρεάν Β2Β Services και προσωπικής συνάντησης της International Trainer Μαρίας Βυτινίδου με τους νικητές για την καθοδήγηση στη δημιουργία του δικού τους Fashion Brand.
3o Bραβείο: 50% έκπτωση σε όλα τα εκπαιδευτικά προγράμματα της AthensFashionClub
4ο Βραβείο: Το αγαπημένο μας Shoe Brand «VOI NOI» θα χαρίσει υπέροχα υποδήματα σε όλες τις νικήτριες ομάδες.
Ετοιμαστείτε για μια συναρπαστική περιπέτεια, εξερευνώντας τις πολλές πτυχές της μόδας και αποκτώντας γνώσεις που μπορεί να αλλάξουν τον τρόπο που βλέπετε τη βιομηχανία.
Μην χάσετε την ευκαιρία να συμμετάσχετε στο «Fashion Arena» και να αναδείξετε το ταλέντο σας στον κόσμο της μόδας!
Kριτική επιτροπή:
Λωράν Αρμάος – Πορτογαλική Πρεσβεία & Aicep Greece
Nίκος Ζαμπάρας – Εφημερίδα Deal News, Dealnews.gr
Ευάγγελος Δημητρακόπουλος – Γενικός Διευθυντής AthensFashionClub
Κουρκουτάς Γιώργος – Αρχισυντάκτης Startupper MAG, Startupper.gr
Αγιουτάντης Γιώργος – Giorgio Ajutanti Fashion Brand
Γιάννης Γιοβάννος – AdGuru Digital Marketing Agency
Αλεξάνδρα Οικονόμου – Athens Fashion Trade Show
Ηρώ Τζαμτζή – Athens Fashion Trade Show
Tζέννυ Οικονόμου Ρίζου – Public Relations (PR ) Expert
-
Videos
Πέγκυ Μουζάκη | 3 Βήματα που μπορείς να κάνεις όταν νιώθεις οτι είσαι έτοιμη/ος να “εκραγείς”!
-
Videos
Η ιστορία του BusinessWoman
-
Επίκαιρα Πρόσωπα
Οι startup που “μαγνητίζουν” | Στεφανία Φράρου
-
Επίκαιρα Πρόσωπα
Παναγιώτα Μαθιουδάκη | Ανακαλύπτοντας την ομορφιά…
-
Videos
Πέγκυ Μουζάκη | Επικοινωνία και Συγκρούσεις με Αποδοχή, Κατανόηση και Σεβασμό
-
Videos
Πέγκυ Μουζάκη | 5 Αλήθειες για να επικοινωνήσουμε με κάποιον άνθρωπο
-
Επίκαιρα Πρόσωπα
Οι startup που “μαγνητίζουν” | Μαριλένα Πατέρα
-
Επίκαιρα Πρόσωπα
Οι startup που “μαγνητίζουν” | Μαρίνα Προκοϊωσήφη