Μόδα
Δυναμική παρουσία της Ελλάδος στις εκθέσεις
HOMI FASHION & JEWELS και MICAM MILANO

Δυναμική ήταν η παρουσία της Ελλάδος στις διεθνείς
εκθέσεις κοσμήματος, αξεσουάρ και υποδήματος HOMI FASHION & JEWELS και MICAM
Milano, οι οποίες διεξήχθησαν από 16 έως 20 Σεπτεμβρίου, στο Μιλάνο της Ιταλίας.
Η Ελληνική Εταιρεία Επενδύσεων και Εξωτερικού Εμπορίου- Enterprise Greece οργάνωσε
την εθνική αντιπροσωπεία και στήριξε τις ελληνικές εταιρείες, οι οποίες συμμετείχαν στις
δύο εκθέσεις, ενώ ήταν διάχυτη η αισιοδοξία για το μέλλον του κλάδου, όπως φάνηκε και
από τη μεγάλη επισκεψιμότητα στα ελληνικά περίπτερα.
Στη φετινή διοργάνωση ΗOMI FASHION & JEWELS έλαβαν μέρος 17 ελληνικές επιχειρήσεις,
σε συνολικά 228 τετραγωνικά μέτρα εκθεσιακής επιφάνειας, ενώ στη MICAM Milano, υπό
την ομπρέλα της Enterprise Greece, βρέθηκαν 11 ελληνικές εταιρείες υποδημάτων.
Την Enterprise Greece εκπροσώπησε η Εντεταλμένη Σύμβουλος και μέλος του Δ.Σ., κα
Μπέττυ Αλεξανδροπούλου, η οποία ξεναγήθηκε στα ελληνικά περίπτερα και είχε την
ευκαιρία να συνομιλήσει με τους εκπροσώπους των εταιρειών. Παράλληλα είχε συνάντηση
με τη Γενική Σύμβουλο ΟΕΥ Β’ Μιλάνου, κα Παρασκευή Καμπούρογλου, η οποία
επισκέφθηκε τη διεθνή έκθεση HOMI FASHION & JEWELS.
Σε δηλώσεις της η κα. Αλεξανδροπούλου τόνισε ότι: «Η Enterprise Greece επιδιώκει μια
πολυδιάστατη ανάπτυξη της εξαγωγικής προσπάθειας της χώρας, στηρίζοντας κλάδους
όπως είναι αυτός της Μόδας (Ένδυση-Υπόδηση-Κόσμημα). Η εθνική συμμετοχή στις διεθνείς
εκθέσεις HOMI Fashion & Jewels 2022 και MICAM 2022 που έγιναν στο Μιλάνο, με τη
συμμετοχή 28 ελληνικών εταιρειών, ανέδειξε τη δυναμική που εμφανίζει ο κλάδος,
δημιουργώντας εξαιρετικά ευοίωνες προοπτικές. To ελληνικό σχέδιο κερδίζει ολοένα και
μεγαλύτερο μερίδιο στις παγκόσμιες αγορές με την υποστήριξη της Enterprise Greece, που
ταυτόχρονα συνδράμει με ενισχυμένο και καινοτόμο πρόγραμμα δράσεων προβολής,
δικτύωσης και ενδυνάμωσης των εξαγωγικών επιχειρήσεων του κλάδου».
Από την πλευρά της η Γενική Σύμβουλος ΟΕΥ Β’ Μιλάνου, κα Καμπούρογλου, ανέφερε ότι:
«Ο τομέας της μόδας, και ειδικότερα οι κλάδοι των αξεσουάρ μόδας, των κοσμημάτων και
των υποδημάτων, συνεχίζουν να αναπτύσσονται παγκοσμίως. Μετά τις επιπτώσεις της
πανδημίας 2020 (-14,8%), ο κλάδος των αξεσουάρ μόδας και των κοσμημάτων, σημείωσε
σημαντική ανάκαμψη της τάξης του +25,3% και ανήλθε στα 44 δις ευρώ. Η συμμετοχή 17
ελλήνων κατασκευαστών μόδας και κοσμημάτων στη διεθνή εμπορική έκθεση HOMI
FASHION & JEWLLERY και 11 κατασκευαστών υποδημάτων στη ΜICAM, χάρη στη
χρηματοδότηση της Enterprise Greece, αποτελεί σημαντικό βήμα εξωστρέφειας για τις
εξαγωγικές επιχειρήσεις της χώρας μας. Οι εν λόγω εκθέσεις επιστρέφουν, όσον αφορά στη
συμμετοχή και στην επισκεψιμότητα, στην προ COVID περίοδο, καθώς οι εμπορικοί
επισκέπτες ανήλθαν στις 33.000 και οι συνολικές συμμετοχές στις 425 και 1012 αντίστοιχα».
Λίγα λόγια για τις εκθέσεις
H HOMI FASHION & JEWELS είναι μια σημαντική,
διεθνής, εμπορική έκθεση, η οποία διεξάγεται δύο φορές τον χρόνο, Φεβρουάριο και
Σεπτέμβριο, στον εκθεσιακό χώρο Fiera Milano (Rho), φιλοξενώντας μεγάλη ποικιλία
συλλογών και προτάσεων σε αξεσουάρ μόδας και μοντέρνων κοσμημάτων.
Σε αυτή συμμετέχουν 400 brands, το 34% των οποίων προέρχεται από το εξωτερικό (κυρίως
από την Ευρώπη με επικεφαλής την Ελλάδα, ακολουθούμενη από την Ισπανία και τη
Γαλλία), καθώς και καταξιωμένοι ή ανερχόμενοι σχεδιαστές και καλλιτέχνες.
Καλύπτει τρεις βασικούς τομείς σε Style , Everyday και Gems & Components και τα προϊόντα
προβάλλονται θεματικά:
Style: συγκεντρωμένες συλλογές πλούσιες σε σχεδιασμό και έρευνα, όπου παρουσιάζονται
οι τάσεις.
Everyday: μεγάλη γκάμα προτάσεων και συλλογών που απευθύνονται σε καταστήματα,
πολυκαταστήματα και εξειδικευμένα σημεία πώλησης.
Gems & Components: παραγωγοί ημικατεργασμένων προϊόντων και εξαρτημάτων για
αξεσουάρ μόδας, μπιζού και μοντέρνα κοσμήματα, καθώς και πλούσια ποικιλία από
πολύτιμους και ημιπολύτιμους λίθους.
H MICAM Milano είναι μία είναι από τις κορυφαίες διεθνείς, εμπορικές εκθέσεις της
βιομηχανίας υποδημάτων, η οποία διεξάγεται δύο φορές το χρόνο στο Μιλάνο
(Φεβρουάριο τον Σεπτέμβριο) σε έκταση περίπου 60.000 τετραγωνικών μέτρων και
προωθείται από την Assocalzaturifici. Φιλοξενεί πάνω από 1.700 συλλογές υποδημάτων και
1.200 εταιρείες σε κάθε έκδοση, εκ των οποίων περισσότερες από 570 είναι διεθνείς. Μαζί
αντιπροσωπεύουν πάνω από 30 διαφορετικές χώρες. Η MICAM αποτελεί σημείο
συνάντησης για επαγγελματίες της βιομηχανίας υποδημάτων από όλο τον κόσμο. Με
45.000 εμπορικούς επισκέπτες, από περίπου 130 χώρες, η MICAM επιβεβαιώνει το ρόλο της
ως η καλύτερη πλατφόρμα για την προώθηση νέων συλλογών και αποτελεί μια εξαιρετική
ευκαιρία εμπορικής δικτύωσης και δημιουργίας νέων, εμπορικών επαφών.
Enterprise Greece
Η Εταιρεία Enterprise Greece (Ελληνική Εταιρεία Επενδύσεων και Εξωτερικού Εμπορίου Α.Ε.)
είναι ο αρμόδιος εθνικός φορέας, υπό την εποπτεία του Υπουργείου Εξωτερικών, για την
προσέλκυση επενδύσεων στην Ελλάδα και την προώθηση των εξαγωγών, με στόχο να
προβάλλει τη χώρα ως ελκυστικό επενδυτικό προορισμό και να προωθεί τα ανταγωνιστικά
εξαγωγικά προϊόντα και υπηρεσίες της Ελλάδας.
Μόδα
Φουτουρισμός Μόδα & Στυλ

Ο διαστημικός αγώνας της δεκαετίας του 1960 ήταν κάτι περισσότερο από ένα μέτρο επιστημονικής προόδου. Η προσμονή αυτού του επόμενου σταδίου της ανθρωπότητας άφησε ανεξίτηλη εντύπωση στον πολιτισμό.
Το όραμα του προέδρου John F. Kennedy με τον άνθρωπο να φθάνει στο φεγγάρι δημιούργησε σύντομα ένα πλήθος τηλεοπτικών εκπομπών και ταινιών, συμπεριλαμβανομένης της κωμικής σειράς κινουμένων σχεδίων “The Jetsons” και “Star Trek”, οι οποίες έμοιαζαν να καλύπτουν το νέο ενδιαφέρον της Αμερικής για το ταξίδι στο διάστημα.
Πριν από περίπου 50 χρόνια η γνωστή σε όλους αποστολή του Apollo 11 οδήγησε με επιτυχία τους πρώτους ανθρώπους στη Σελήνη.
Εκείνη η ιστορική στιγμή είχε τεράστια επιρροή όχι μόνο στη σχέση μας με το σύμπαν, τον πολιτισμό και την επιστήμη, αλλά και τη μόδα.
Πολλοί διάσημοι σχεδιαστές εμπνεύστηκαν από το διάστημα χαρίζοντας πρωτοποριακές ιδέες στη μόδα με έμφαση στο φουτουρισμό, αναδεικνύοντας μοντέλα ρούχων που θαυμάστηκαν στο παρελθόν αλλά και αποτελούν έργα τέχνης μέχρι και σήμερα.
Σχεδιαστές μόδας όπως οι André Courrèges, Paco Rabanne και Pierre Cardin εμπνεύστηκαν από τους αστροναύτες, τα αστέρια, τους γαλαξίες, τους εξωγήινους και πολλά άλλα ακόμη στοιχεία από το απέραντο άγνωστο σύμπαν προτείνοντας νέες και καινοτόμες τάσεις στη μόδα.
Ο κορυφαίος Γάλλος σχεδιαστής μόδας Andres Courreges, γνωστός για τις φουτουριστικές του τάσεις, με τη συλλογή Space Age το 1964 λάνσαρε το επαναστατικό space look! Εμπνευσμένος από μία διαγαλαξιακή εποχή, στη συλλογή του Moon Girl επικρατούν οι λευκές φλατ μπότες, καπέλα κράνη και μίνι φορέματα από PVC σε μεταλλικές αποχρώσεις. O σχεδιαστής προσκλήθηκε από τη NASA στη βάση εκτόξευσης πυραύλων στο ακρωτήριο Κανάβεραλ στη Φλόριντα, αλλά καθώς η μόδα προχωρούσε ο Courreges αν και φουτουριστής δεν κατάφερε να προσαρμοστεί στο μέλλον.
Ο Ισπανός σχεδιαστής Paco Rabanne χρησιμοποίησε αντισυμβατικά υλικά όπως χαρτί, πλαστικό και μέταλλο ενωμένα με κόλλα και σύρματα δίνοντας μία αίσθηση μυστηρίου απέναντι στο σύμπαν. Ο σχεδιαστής αστειευόμενος ότι ταξίδεψε από άλλον πλανήτη για να μεταφέρει τον πολιτισμό στη Γη πρότεινε σειρά φουτουριστικών ενδυμάτων συνδυάζοντας ιστορικά στοιχεία από την μεσαιωνική και άλλες ιστορικές εποχές. Οι τολμηρές δημιουργίες του στην ταινία Barbarella το 1968 έχουν εμπνεύσει αλλά και αντιγραφεί πολλές φορές.
O διάσημος οραματιστής της μόδας Pierre Cardin με τα γεωμετρικά του ρούχα διαμόρφωσε τη γυναικεία σιλουέτα υποστηρίζοντας ότι «το ύφασμα είναι δευτερεύον. Πιστεύω πρώτα στο σχήμα και τη γεωμετρία του φορέματος». Ο σχεδιαστής γοητευμένος από το κυκλικό σχήμα το αποτύπωνε για δεκαετίες στα σχέδια του και δήλωνε ότι για αυτόν ο κύκλος αντιπροσώπευε το σύμπαν και το άπειρο του διαστήματος.
O Cardin λάνσαρε στενές ολόσωμες φόρμες σαν διαστημικές στολές, αξεσουάρ από βινύλ και υπερμεγέθη φερμουάρ. Η επίδειξη του Space Age and Futurism το 1969 χαρακτηριζόταν από λαμπερά φορέματα και κάπες που θύμιζαν πυραύλους.
Τις επιρροές των παραπάνω σχεδιαστών συναντάμε και σήμερα σε πολλές και διάφορες διεθνείς επιδείξεις μόδας.
Συντάκτης: Χριστιάννα Σιάχου – Σχεδιάστρια μόδας – Αρθρογράφος
Instagram: Siachou Christiana
Facebook: Christiana Siachou
Μόδα
Πώς μας εμπνέουν τα Fashion Icons

Ένα fashion icon έχει να κάνει λιγότερο με τον τίτλο και περισσότερο με την προσέγγιση και την επιρροή του στα άτομα.
Για να αποκτήσετε τον τίτλο του fashion icon, το στιλ σας πρέπει είτε να εμπνέει σε πολιτιστικό επίπεδο τους γύρω, είτε να έχει γοητεία και απήχηση, είτε ξεπερνάει τα πάντα με το στιλ, είτε ακόμη να ξεπερνάει και και εσάς τις ίδιες.
Κάποιες περσόνες που επηρέασαν σημαντικά τα πλήθη ως fashion icons είναι οι παρακάτω.
Πριγκίπισσα Diana
Έκλεψε καρδιές και ως πριγκίπισσα και ως fashion icon. Απέρριψε τα φορέματα που ήταν ταυτόσημα της παραδοσιακής αριστοκρατικής ενδυμασίας, φορώντας φανταχτερά κομμάτια με θηλυκές σιλουέτες, όπως φορέματα Versace και αξεσουάρ Dior.
Αυτό όμως που κάνει το στιλ της πριγκίπισσας Νταϊάνα τόσο ελκυστικό, είναι ο τρόπος με τον οποίο χρησιμοποιούσε τη μόδα ως προέκταση της προσωπικότητάς της με κάθε ρούχο της να υπογραμμίζει το χάρισμα της.
Audrey Hepburn
Στην πρεμιέρα της ταινίας Breakfast at Tiffany’s του 1961, η Hepburn φορούσε ένα μαύρο φόρεμα χωρίς ραφές, του Givenchy ενώ εδραιώθηκε η επιρροή της στον χώρο της μόδας. Σήμερα, δεν μπορείτε να πείτε τη φράση “little black dress” χωρίς να σκεφτείτε την Hepburn ή τον Givenchy.
Jackie Kennedy Onassi
Πολύ πριν η Τζάκι Κένεντι αναλάβει τα ηνία ως Πρώτη Κυρία, είχε ήδη ξεκινήσει να αποκτά μία κυρίαρχη θέση στη μόδα. Αρχικά χαρακτηριστικά ήταν τα κλασσικά της ζιβάνγκο, ενώ στη συνέχεια αντικαταστήθηκαν από τα Chanel κοστούμια, και την κλασική τσάντα Jackie της Gucci, που πήρε το όνομά της από την ίδια. Αν και το προεδρικό της look είναι αθάνατο, η ενδυμασία της δεκαετίας του ’70 είναι αυτή που μας γοητεύει. Αμέσως μετά τον γάμο της με τον Αριστοτέλη Ωνάση, το κοινό άρχισε να βλέπει μια πιο ελεύθερη προσέγγιση στη μόδα με βασικότερο χαρακτηριστικό τα υπερμεγέθη, στρογγυλά γυαλιά ηλίου που φορούσε η ίδια τακτικά όλη αυτήν την περίοδο.
Madonna
Η Madonna έχει κάνει θραύση τόσο στον κόσμο της μουσικής όσο και της μόδας. Οι στιλιστικές επιλογές της τραγουδίστριας είναι ακόμα και σήμερα αισθητές σε επίπεδο street style και πασαρέλας. Η Madonna έκανε δημοφιλείς τις πολυεπίπεδες φούστες και τα κολάν της δεκαετίας του ’80, ενώ το στιλ της επαναπροσδιορίζει το γυναικείο στερεότυπο προβάλλοντας ότι οι γυναίκες μπορούν να ντύνονται casual και να είναι ελκυστικές.
Michelle Obama
Όπως και ο κύκλος ζωής της Jackie Kennedy στη μόδα, έτσι και το μεταπροεδρικό στυλ της Michelle είναι αυτό που την έχει καθιερώσει πραγματικά ως fashion icon. Αν και η θητεία της έκανε πολλά φορέματα σχεδιαστών να αυξήσουν τα κέρδη τους, η Ομπάμα δεν προσαρμοζόταν στους περιορισμούς του Λευκού Οίκου και μπόρεσε πραγματικά να βρει τα δικά της βήματα στη μόδα αντιπροσωπεύοντας τον οίκο Balenciaga.
Τα Fashion Icons επηρεάζουν τον τρόπο που ζούμε προσφέροντας γοητεία και ομορφιά στο κοινό που τις παρακολουθεί!
Συντάκτης: Χριστιάννα Σιάχου – Σχεδιάστρια μόδας – Αρθρογράφος
Instagram: Siachou Christiana
Facebook: Christiana Siachou
Μόδα
Φθινοπωρινά street style outfits για τη βόλτα και το γραφείο

Μπορεί οι πασαρέλες να είναι αυτές που κατεξοχήν καθορίζουν τις τάσεις κάθε σεζόν, αλλά το street style είναι αυτό που πολλές φορές τελικά μας δείχνει το μέλλον της μόδας. Θέλετε να εμπνευστείτε και να προετοιμαστείτε για τα trends που θα κυριαρχήσουν το φετινό φθινόπωρο; Ακολουθούν αγαπημένα street style outfits για τη βόλτα και το γραφείο που θα απογειώσουν το φθινοπωρινό σας στυλ.
1. Layering
Το layering είναι ο ακρογωνιαίος λίθος της φθινοπωρινής μόδας, που θα σας επιτρέψει να προσαρμοστείτε στις κυμαινόμενες θερμοκρασίες αλλά και να εκφράσετε το προσωπικό σας στυλ. Πειραματιστείτε με διαφορετικές υφές και μοτίβα για να δημιουργήσετε μοναδικά και εντυπωσιακά σύνολα, όπως για παράδειγμα ρίχνοντας στους ώμους ένα ογκώδες πλεκτό πουλόβερ ή φορώντας μια γυναικεία ζακέτα πάνω από το πουκάμισό σας. Θυμηθείτε, το κλειδί για το επιτυχημένο layering είναι η ισορροπία. Βεβαιωθείτε ότι τα κομμάτια σας συμπληρώνουν το ένα το άλλο όσον αφορά το χρώμα, την υφή και τη σιλουέτα.
2. Cozy πλεκτά
Τα πουλόβερ με τη χοντρή πλέξη και τα oversized πλεκτά είναι ιδιαίτερα δημοφιλή αυτή τη σεζόν, καθώς προσφέρουν τόσο στυλ όσο και ζεστασιά. Επιλέξτε oversized σιλουέτες για μια χαλαρή και αβίαστη εμφάνιση, ή ουδέτερα χρώματα όπως το κρεμ, το γκρι και το μαύρο, που είναι ευέλικτα και μπορούν εύκολα να συνδυαστούν με άλλα κομμάτια της γκαρνταρόμπας σας.
3. Δέρμα και σουέτ
Το δέρμα και το σουέτ προσθέτουν μια πιο ροκ πινελιά σε κάθε φθινοπωρινό ντύσιμο και φέτος φαίνεται να κάνουν αισθητή την παρουσία τους. Επενδύστε σε ένα κλασικό κομμάτι όπως το δερμάτινο jacket ή ή suede mini φούστα για να απογειώσετε την αισθητική σας, και μη φοβηθείτε να τα συνδυάσετε και με φαινομενικά… αταίριαστα υφάσματα, όπως το σατέν και το μετάξι. Αυτό το mix and match μεταξύ αγριότητας και κομψότητας θα απογειώσει το στυλ σας.
4. Καρό και ριγέ
Το καρό είναι ένα διαχρονικά φθινοπωρινό μοτίβο που δεν φεύγει ποτέ από τη μόδα, με τα flannel shirts να αποτελούν βασικό κομμάτι τόσο της ανδρικής όσο και της γυναικείας γκαρνταρόμπας. Αυτό που ξεχωρίζει στο street style φέτος το φθινόπωρο είναι οι μαρινιέρες, που έχουμε συνηθίσει σε πιο ανοιξιάτικα outfits. Ιδανικά patterns για το γραφείο αλλά και τη βόλτα, καρό και ριγέ σε συνδυασμό με casual στοιχεία αποτελούν κορυφαία επιλογή.
5. Statement boots
Οι statement μπότες μπορούν να αναδείξουν κάθε φθινοπωρινό ντύσιμο. Επιλέξτε ένα ζευγάρι με μοναδικές λεπτομέρειες όπως τετράγωνη μύτη, ιδιαίτερο τακούνι ή cowboy boots που αποτελούν μοναδικη τάση φέτος και κάντε τη διαφορά. Τα μποτάκια είναι μια ευέλικτη επιλογή που μπορεί να συνδυαστεί με φορέματα, φούστες ή τζιν, γι’ αυτό πειραματιστείτε με διαφορετικά στυλ ώστε να βρείτε ένα ζευγάρι που να συμπληρώνει την προσωπική σας αισθητική.
6. Dark academia
Το “dark academia” είναι μια τάση εμπνευσμένη από την κλασική λογοτεχνία και την ακαδημαϊκή κοινότητα. Σκεφτείτε tailored κομμάτια όπως σακάκια, βαθιά χρώματα όπως το μαύρο και διακριτικά αξεσουάρ. Ένα blazer, ένα ζιβάγκο και μια πλισέ φούστα σε συνδυασμό με loafers είναι βασικά στοιχεία της τάσης. Για μια πιο μοντέρνα πινελιά, ενσωματώστε μοντέρνα κομμάτια όπως ένα δερμάτινο μπουφάν ή chunky αθλητικά παπούτσια.
7. Chic μονοχρωμία
Total black και total white σύνολα κερδίζουν τις εντυπώσεις κάθε χρόνο και έχουν φανατικούς θαυμαστές. Αυτό που αλλάζει φέτος και θα σας βοηθήσει να αναδείξετε το street style look σας αυτό το φθινόπωρο είναι η μονοχρωμία with a twist. Total γκρι, καφέ και κόκκινα σύνολα δεν περνούν απαρατήρητα, ενώ η μονοχρωμία θα σας βοηθήσει να ετοιμάζεστε πιο γρήγορα κάθε πρωί!
8. Athleisure
Το Athleisure συνδυάζει άνεση και στυλ, καθιστώντας το μια δημοφιλή επιλογή για το φθινόπωρο. Επιλέξτε κομμάτια υψηλής ποιότητας και αναβαθμίστε την εμφάνισή σας με απροσδόκητα αξεσουάρ και πανωφόρια. Ένα φούτερ, κολάν και αθλητικά παπούτσια σε συνδυασμό με ένα statement παλτό μπορούν να δημιουργήσουν ένα κομψό και άνετο ντύσιμο, κατάλληλο για πρωινές και απογευματινές βόλτες.
9. Retro vibes
Μεγάλη τάση στο φετινό street style αποτελούν και οι vintage επιρροές. Κομμάτια εμπνευσμένα από άλλες δεκαετίες επιστρέφουν δυναμικά αυτό το φθινόπωρο και αποτελούν εξαιρετική επιλογή για το γραφείο, όπως τα αγαπημένα grandma heels και οι μπαλαρίνες. Ο συνδυασμός vintage και μοντέρνων κομματιών για μια πιο ιδιαίτερη εμφάνιση είναι αδιαμφισβήτητα μοναδικός.
Η φθινοπωρινή μόδα προσφέρει ατελείωτες δυνατότητες έκφρασης του προσωπικού σας στυλ. Πειραματιστείτε με διαφορετικά κομμάτια και συνδυασμούς για να δημιουργήσετε μοναδικά και κομψά street style outfits για τη βόλτα και το γραφείο που αντικατοπτρίζουν την προσωπικότητά σας και μην ξεχνάτε πως το πιο σημαντικό πράγμα είναι να διασκεδάζετε και να νιώθετε αυτοπεποίθηση με αυτό που φοράτε.
-
Videos
Πέγκυ Μουζάκη | Επικοινωνία και Συγκρούσεις με Αποδοχή, Κατανόηση και Σεβασμό
-
Επίκαιρα Πρόσωπα
Παναγιώτα Μαθιουδάκη | Ανακαλύπτοντας την ομορφιά…
-
Videos
Πέγκυ Μουζάκη | 5 Αλήθειες για να επικοινωνήσουμε με κάποιον άνθρωπο
-
Συνεντεύξεις
Ο Τουριστικός Οργανισμός Χαλκιδικής προσκεκλημένος του Οργανισμού Περιφέρειας Τοσκάνης
-
Επίκαιρα Πρόσωπα
Οι startup που “μαγνητίζουν” | Στεφανία Φράρου
-
Επίκαιρα Πρόσωπα
Οι startup που “μαγνητίζουν” | Κική και Αντρέα
-
Επίκαιρα Πρόσωπα
Οι startup που “μαγνητίζουν” | First Cold Brew (Μάνος Αποστολόπουλος)
-
Τουρισμός
Οι καλύτερες πόλεις για ήσυχη διαβίωση