Connect with us

Επιχειρηματικότητα

Εγκαίνια του Πολυχώρου Ανταποδοτικής Ανακύκλωσης στη Νέα Σμύρνη

Τη δέσμευση ότι το υπουργείο Εσωτερικών και η Αυτοδιοίκηση θα προστατεύουν και θα αναβαθμίσουν το περιβάλλον, επεκτείνοντας το πρόγραμμα ανταποδοτικής ανακύκλωσης σε ολόκληρη τη χώρα, ανέλαβε ο υπουργός Εσωτερικών κ. Τάκης Θεοδωρικάκος σε χαιρετισμό του στα εγκαίνια του νέου Πολυχώρου Ανταποδοτικής Ανακύκλωσης στη Νέα Σμύρνη.

Η Νέα Σμύρνη είναι μια από τις πέντε πόλεις στις οποίες εφαρμόζεται το πιλοτικό πρόγραμμα «Νέα Γενιά Ανακύκλωσης» του υπουργείου Εσωτερικών, για την ανταποδοτική ανακύκλωση. Έχουν προηγηθεί τα εγκαίνια σε αντίστοιχους Πολυχώρους σε Καλλιθέα, Ναύπλιο και έπονται στα Ιωάννινα και στην Άνδρο.

Τα εγκαίνια του Πολυχώρου στη Νέα Σμύρνη έγιναν παρουσία του Μητροπολίτη Συμεών και παρέστησαν ο Περιφερειάρχης Αττικής κ. Γιώργος Πατούλης, ο Δήμαρχος Νέας Σμύρνης Σταύρος Τζουλάκης, ο Δήμαρχος Δάφνης-Υμηττού Αναστάσιος Μπινίσκος, η Δήμαρχος Αγίου Δημητρίου Μαρία Ανδρούτσου, ο πρόεδρος του Ελληνικού Οργανισμού Ανακύκλωσης Νίκος Χιωτάκης και ο Σύμβουλος του Πρωθυπουργού για θέματα περιβάλλοντος κ. Γιώργος Κρεμλής. Στην εκδήλωση συμμετείχαν μαθητές του 6ου και 7ου Γυμνασίου Νέας Σμύρνης.

Όπως είπε ο κ. Θεοδωρικάκος προσβλέπει πάρα πολύ στη συμμετοχή της νεολαίας στην υλοποίηση του προγράμματος και τόνισε: «Ο υπουργός και η Τοπική Αυτοδιοίκηση είμαστε ταυτισμένοι, είμαστε ένα, ενώνουμε τις προσπάθειές μας γιατί έχουμε έναν κοινό στόχο: Να υπηρετήσουμε όλους τους πολίτες, ανεξάρτητα από τις πολιτικές τοποθετήσεις των πολιτών και των δημάρχων».

Μετά την τελετή των εγκαινίων ο υπουργός Εσωτερικών κ. Θεοδωρικάκος  δήλωσε:

«Συνεχίσαμε από τη Νέα Σμύρνη τη μεγάλη πρωτοβουλία του υπουργείου Εσωτερικών με το πιλοτικό πρόγραμμα της Ανταποδοτικής Ανακύκλωσης. Είναι η νέα γενιά ανακύκλωσης που στηρίζεται στους νέους ανθρώπους που υποστηρίζουν με τη σειρά τους αυτήν την προσπάθεια, την προσπάθεια της ανταποδοτικής ανακύκλωσης από την οποία βγαίνουμε όλοι ωφελημένοι: oι πολίτες, οι Δήμοι, το κράτος και πάνω απ’ όλα το περιβάλλον. Η συνέχεια της πρωτοβουλίας μας είναι την Κυριακή στα Γιάννενα. Σήμερα, από τη Νέα Σμύρνη, το μήνυμα της αισιοδοξίας συνεχίζεται με τη συμμετοχή εκατοντάδων παιδιών, μικρών μαθητών. Όλα τα στοιχεία που έχει το υπουργείο Εσωτερικών δείχνουν ότι η προσπάθεια αυτή έχει μεγάλη απήχηση. Επεκτείνεται στην Περιφέρεια Αττικής όπως τις επόμενες μέρες θα ανακοινώσει ο Περιφερειάρχης κ. Πατούλης, και στη συνέχεια σε όλη την Ελλάδα».

Στην προσφώνησή του ο Δήμαρχος Νέας Σμύρνης κ. Σταύρος Τζουλάκης μεταξύ άλλων επισήμανε ότι το πρόγραμμα θα επιτύχει μόνο αν υπάρχει συνεργασία της εκπαιδευτικής κοινότητας και της Αυτοδιοίκησης. Μεταξύ άλλων είπε: 

«Στο «Σπιτάκι» αυτό θα μπορούν οι κάτοικοι της Νέας Σμύρνης να ανακυκλώσουν πλαστικές, μεταλλικές, γυάλινες συσκευασίες ενώ θα λαμβάνουν αυτόματα κουπόνι που θα εξοφλείται σε συνεργαζόμενα Super Market. Κύριε Υπουργέ, πιστεύουμε σε αυτή την πρωτοβουλία και θα την στηρίξουμε. Πιστεύουμε, επίσης, ότι η ανακύκλωση πρέπει να είναι προτεραιότητα κάθε σύγχρονου δήμου. Για τον λόγο αυτόν εμείς, ως Δήμος, που πιστεύουμε στην αειφόρα ανάπτυξη, έχουμε βάλει στόχο το 2020 να φτάσουμε το 30% στα ανακυκλούμενα υλικά.

Κύριε Υπουργέ έχετε βάλει ψηλά τον πήχυ και το Πιλοτικό αυτό Πρόγραμμα με τίτλο «Νέα Γενιά Ανακύκλωσης» θα πετύχει μόνο εάν συνεργαστούν η εκπαιδευτική κοινότητα, οι φορείς της πόλης και η Τοπική Αυτοδιοίκηση».

 

Στον χαιρετισμό του ο Περιφερειάρχης Αττικής κ. Γιώργος Πατούλης  είπε ότι το 2020 θα είναι για την Αττική έτος ανακύκλωσης και επανεκκίνησης μια καλύτερης ζωής.  Με στόχο η Αττική να γίνει «πράσινη» Περιφέρεια. Μεταξύ άλλων είπε:

«Πρώτον, η Αττική όχι μόνο θα γίνει Πράσινη Περιφέρεια, όχι μόνο στην κυκλική ανακύκλωση αλλά και στην κυκλική οικονομία. Συγχρόνως θα δημιουργήσει εκείνες τις δυνατότητες ώστε να μεταλαμπαδεύσει παντού αυτή τη διάθεση.

Σήμερα λοιπόν εγκαινιάζουμε αυτό το σπιτάκι ανακύκλωσης. Είναι έξυπνο σπιτάκι, διότι πάνω από όλα δίνει καθαρό ανακυκλώσιμο υλικό. 

Δεύτερον, δημιουργεί τη διάθεση σαν ένα παιχνίδι, σε κάθε παιδί που βλέπουμε εδώ κοντά μας, να μπορεί όχι μόνο να βάλει το δικό του προσωπικό στοίχημα, αλλά και συγχρόνως να πάρει την ανταπόδοση αυτής της προσπάθειάς του.

Τρίτον, συμβάλει σε αυτό που λέμε υγεία και ζωή του αύριο, συμβάλει στη δική του ζωή».

 

Όπως ανακοίνωσε ο κ. Πατούλης, στις 30 Ιανουαρίου, στο Ζάππειο θα γίνει παρουσίαση του τρόπου με τον οποίο θα συμβάλλουν οι Δήμοι της Αττικής στο ζήτημα αυτό και στη διαχείριση των στερεών αποβλήτων.

«Εκεί θα δούμε πώς 66 δήμοι σε όλη την Αττική, θα δώσουν το δικό τους δείγμα γραφής μέσα και από την ανταποδοτικότητα και από τον καφέ κάδο, το είπατε για τα βιοαπόβλητα, καθώς επίσης και τις πράσινες γωνιές και γενικότερα πώς θα συγκροτήσουμε τον τρόπο με τον οποίο θα διαχειριστούμε τα στερεά απόβλητα.  Είμαι αισιόδοξος,  γιατί βλέπουμε παιδιά, βλέπουμε δημάρχους, βλέπουμε ηγεσίες της σημερινής κυβέρνησης που πιστεύουν ότι το αύριο βρίσκεται μέσα από τη σωστή διαχείριση των στερεών αποβλήτων.  Εμείς είμαστε εδώ, μαζί με την αυτοδιοίκηση, για να πούμε 2020 το έτος της Ανακύκλωσης, το έτος για μια επανεκκίνηση για μια καλύτερη ζωή.

Να είστε καλά, καλή δύναμη σε αυτό το ταξίδι».

 

Στον χαιρετισμό του ο κ. Θεοδωρικάκος είπε:

«Καλημέρα και ευχαριστώ όλους.

Παιδιά, πάνω απ’ όλα ευχαριστώ εσάς. Χωρίς εσάς δεν μπορεί να πετύχει αυτή η προσπάθεια. Εσείς θα κάνετε τη νέα γενιά ανακύκλωσης μόδα. Εσείς θα κάνετε αυτήν την πρωτοβουλία να πετύχει και να ξαναδώσει αυτοπεποίθηση σε όλους μας.

Σεβασμιώτατε, θέλω ιδιαιτέρως να σας ευχαριστήσω γιατί η Εκκλησία μπορεί να παίξει ένα σπουδαίο ρόλο στην επιτυχία αυτής της προσπάθειας. Και με τα θερμά λόγια που απευθύνατε, μας δίνετε κι εσείς δύναμη ότι θα είναι και η Εκκλησία μαζί μας σε αυτήν την προσπάθεια.

Θέλω να ευχαριστήσω το Σύστημα Ανταποδοτικής Ανακύκλωσης γιατί τα 45 σπιτάκια στους πέντε δήμους της χώρας είναι προσφορά του Συστήματος Ανταποδοτικής Ανακύκλωσης. Μιας προσπάθειας η οποία μέσα στο 2020, όπως είπε νωρίτερα ο Περιφερειάρχης κ. Πατούλης, θα επεκταθεί κατ’ αρχήν σε όλη την Περιφέρεια Αττικής και με την αποφασιστική συνδρομή και του υπουργείου Εσωτερικών θα επεκταθεί σε ολόκληρη την Ελλάδα. Θα γίνει η νέα μόδα, γιατί πιστεύω ότι είναι υγεία, είναι πολιτισμός, είναι αγάπη για τους συνανθρώπους μας, είναι αγάπη για τα παιδιά μας, είναι αγάπη για το αύριο το οποίο οφείλουμε να παραδώσουμε σε αυτά τα παιδιά, τα οποία πιστεύω, ειλικρινά, ότι θα είναι πρωταγωνιστές αυτής της προσπάθειας.

Κύριε Δήμαρχε, στελέχη της Αυτοδιοίκησης.

Ευχαριστώ για την παρουσία σας. Θέλω να περάσω ένα μήνυμα σήμερα. Ο υπουργός και η Τοπική Αυτοδιοίκηση είμαστε ταυτισμένοι, είμαστε ένα, ενώνουμε τις προσπάθειές μας γιατί έχουμε έναν κοινό στόχο: Να υπηρετήσουμε όλους τους πολίτες, ανεξάρτητα από τις πολιτικές τοποθετήσεις των πολιτών και των δημάρχων. Δεν με ενδιαφέρουν προσωπικά αυτές οι τοποθετήσεις. Και έχω βρει ανθρώπους από όλους τους πολιτικούς χώρους με τους οποίος έχουμε μια πολύ δημιουργική συνεργασία. Αυτό είναι το μέτρο της δικής μας προσπάθειας. Η ενότητα των δυνάμεών μας. Ο πρωθυπουργός  Κυριάκος Μητσοτάκης, ο οποίος ενισχύει με όλες τις δυνάμεις του αυτήν την πρωτοβουλία- και η αγάπη του για το περιβάλλον είναι πασίγνωστη από την εποχή που ήταν απλός βουλευτής και πρόεδρος της Επιτροπής Περιβάλλοντος της Βουλής- μας έχει μεταφέρει ένα μήνυμα το οποίο το εννοώ απολύτως: Οι Έλληνες είμαστε πολύ λίγοι για να είμαστε διχασμένοι. Οφείλουμε να είμαστε ενωμένοι. Οφείλουμε να πάμε όλοι μαζί μπροστά την πατρίδα μας. Και μη κοροϊδευόμαστε, στα πιο πολλά συμφωνούμε.

Η Αυτοδιοίκηση, λοιπόν, μαζί με το υπουργείο Εσωτερικών, θα διασφαλίσουμε το περιβάλλον. Θα το αναβαθμίσουμε. Θα το στηρίξουμε. Προχθές ήμασταν μαζί στον ΣΠΑΥ, όλη αυτή η ευρύτερη περιοχή που ορίζεται από τον Φαληρικό όρμο που ξεκινά από το Μοσχάτο και την Καλλιθέα και φθάνει σε όλη τη νότια έκταση, έχει το μεγάλο πλεονέκτημα ότι γειτνιάζει με τον Υμηττό. Θα έλεγα ότι είναι ένα πολύ όμορφο σύμβολο και ομοίωμα της γαλάζιας και πανέμορφης πατρίδας μας. Γιατί αυτή είναι η Ελλάδα. Η Ελλάδα είναι μια πανέμορφη χώρα με το γαλάζιο της θάλασσας και του ουρανού της, που οφείλουμε να προστατεύουμε και με το πράσινο που έχουν τα πανέμορφα βουνά της, ένα από αυτά είναι μόλις πέντε λεπτά από το κέντρο της Αθήνας. Είναι ευθύνη του υπουργείου Εσωτερικών, μαζί με την Αυτοδιοίκηση, μαζί με τους Δήμους, μαζί με την περιφέρεια Αττικής να κάνουμε ό,τι περνάει από το χέρι μας. Αυτό πιστεύω ότι θέλουν τα παιδιά. Αυτό είναι και το μέτρο της επιτυχίας και της δουλειάς που έχουμε να κάνουμε για να πετύχουμε.

Συνεχίζουμε λοιπόν, και σας ευχαριστώ για τη συνεργασία και για την ενότητα που δείχνουμε όλοι μαζί».

Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Επίκαιρα Πρόσωπα

Ιωαννίδου Μαριλεία | Lukuma Brand

Η Ιωαννίδου Μαριλεία είναι η ιδρύτρια της Lukuma Brand, μιας καινοτόμου startup που εστιάζει στη βιωσιμότητα και την εμμηνορροϊκή υγεία. Στόχος της είναι να προσφέρει φιλικά προς το περιβάλλον και επαναχρησιμοποιούμενα προϊόντα περιόδου. Με εξειδίκευση στο ψηφιακό μάρκετινγκ, εργάζεται για ένα πιο βιώσιμο μέλλον, προωθώντας παράλληλα την ενημέρωση γύρω από την έμμηνο ρύση. Μέσα από τη δράση της, ενδυναμώνει τις γυναίκες, βοηθώντας τες να κάνουν συνειδητές και ενημερωμένες επιλογές.

Κυρία Ιωαννίδου Μαριλεία μπορείτε να μας πείτε ποια ήταν η ακαδημαϊκή σας πορεία και πώς σας οδήγησε στη δημιουργία της Lukuma Brand;

Ξεκίνησα τις σπουδές μου στη Διοίκηση Επιχειρήσεων και Μάρκετινγκ στο ΔΙΠΑΕ στη Θεσσαλονίκη. Στην πορεία και ενώ είχα ήδη δημιουργήσει τη Lukuma εξειδικεύτηκα στο Digital Marketing μέσα από προγράμματα του Harvard Business School και πρόσθετα courses στο Coursera. Όμως, αυτό που με διαμόρφωσε περισσότερο ήταν η επαγγελματική μου πορεία. Ξεκίνησα στη Lever – Σύμβουλοι Ανάπτυξης στον όμιλο Σαμαρά και Συνεργάτες και στη συνέχεια εργάστηκα σε μια Διαφημιστική που δραστηριοποιούνταν στο Digital Marketing. Εκεί ανακάλυψα όχι μόνο τι μου άρεσε αλλά και τι δε μου άρεσε. Μέσα από όλες αυτές τις εμπειρίες κατάφερα να χτίσω μια επιχείρηση που όχι μόνο αντανακλά την προσωπική μου φιλοσοφία και αξίες, αλλά έχει επίσης ουσιαστικό αντίκτυπο στην κοινωνία, προάγοντας την ευαισθητοποίηση και την οικολογική συνείδηση.


Τι σας ενέπνευσε να ιδρύσετε τη Lukuma Brand και ποιο ήταν το μεγαλύτερο εμπόδιο που αντιμετωπίσατε στην αρχή;

Η ίδρυση της Lukuma προέκυψε από την επιθυμία μου να δημιουργήσω κάτι καινοτόμο που όχι μόνο θα ξεχώριζε στην αγορά, αλλά θα είχε και πραγματικό αντίκτυπο στην κοινωνία. Ήθελα να συνδυάσω τη δυνατότητα να προσφέρω γνώση και να δημιουργήσω θετική αλλαγή, με την ευκαιρία να εργάζομαι σε κάτι που αγαπώ. Το πάθος μου για τα οικολογικά προϊόντα περιόδου γεννήθηκε από την έλλειψη εκπαίδευσης γύρω από το θέμα της περιόδου στην Ελλάδα. Κάνοντας μια έρευνα αγοράς, συνειδητοποίησα πόσο λίγες ήταν οι πληροφορίες που μπορούσαν να βρουν οι γυναίκες και κυρίως τα νέα κορίτσια στο διαδίκτυο σχετικά με τη φυσιολογία τους και τις επιλογές προϊόντων για την περίοδο. Αυτή η έλλειψη γνώσης με στεναχώρησε, αλλά ταυτόχρονα με πείσμωσε να προσφέρω εγώ μια λύση, βοηθώντας τα νέα κορίτσια να κατανοήσουν καλύτερα το σώμα τους και να επιλέξουν προϊόντα που θα συμβάλλουν στην υγεία και την ευημερία τους. Το μεγαλύτερο εμπόδιο που αντιμετώπισα, και εξακολουθώ να αντιμετωπίζω, είναι οι προκατειλημμένες αντιλήψεις γύρω από το θέμα της περιόδου στην Ελλάδα. Οι γυναίκες συχνά αντιμετωπίζουν νέες λύσεις, όπως τα εσώρουχα περιόδου ή τα κύπελλα περιόδου, με επιφυλακτικότητα και αρνητισμό, παρά το γεγονός ότι αυτά μπορούν να βελτιώσουν σημαντικά τη ζωή τους. Αυτές οι προκατειλημμένες αντιλήψεις είναι ίσως το μεγαλύτερο εμπόδιο, αλλά δεν με σταματούν από το να συνεχίζω τον αγώνα μου να εκπαιδεύσω και να προσφέρω μια καλύτερη λύση για τη διαχείρηση της περιόδου.


Ποια είναι για εσάς τα βασικά στοιχεία που εξασφαλίζουν επιτυχία σε μια επιχείρηση; 

Για μένα, η επιτυχία μιας επιχείρησης δεν βασίζεται μόνο στο προϊόν που προσφέρει, αλλά στο πώς καταφέρνει να δημιουργήσει αξία για τον καταναλωτή. Η Lukuma δεν ιδρύθηκε απλώς για να πουλήσει προϊόντα περιόδου, αλλά για να αλλάξει την αντίληψη γύρω από αυτά, προσφέροντας γνώση και ενημέρωση. Είμαι και εγώ γυναίκα, γνωρίζω από πρώτο χέρι τις ανάγκες που υπάρχουν και μπορώ να κατανοήσω τι πραγματικά χρειάζεται κάποιος για να διαχειριστεί καλύτερα την περίοδό του. Αυτή η σύνδεση με το κοινό μας είναι θεμελιώδης, γιατί δεν δημιουργούμε προϊόντα απλώς για να υπάρχουν, αλλά για να καλύπτουν ουσιαστικές ανάγκες.

Η επιτυχία έρχεται όταν μια επιχείρηση δεν ακολουθεί απλώς τις τάσεις, αλλά δημιουργεί μια κοινότητα γύρω από την αποστολή της. Δεν αρκεί να γίνεις viral ή να έχεις καλές προσφορές—οι άνθρωποι πρέπει να σε εμπιστεύονται και να νιώθουν ότι πραγματικά τους καταλαβαίνεις. Η Lukuma ξεχωρίζει γιατί δεν βλέπει τους καταναλωτές της ως απλούς πελάτες, αλλά ως άτομα που χρειάζονται ενημέρωση, υποστήριξη και τις σωστές επιλογές για την υγεία τους. Και αυτός είναι για μένα ο βασικός παράγοντας επιτυχίας: να αγαπάς αυτό που κάνεις, να ακούς το κοινό σου και να εξελίσσεσαι μαζί του.


Έχετε συναντήσει αντιδράσεις ή προκαταλήψεις λόγω του αντικειμένου της επιχείρησής σας; Πώς τις αντιμετωπίσατε;

Η έλλειψη ενημέρωσης για την περίοδο και το σώμα της γυναίκας είναι μια βασική αιτία που δημιουργεί προκαταλήψεις και αρνητικές αντιδράσεις σε πολλά θέματα. Από την αρχή, δέχτηκα αρνητικό feedback στα social media, κυρίως από γυναίκες, κάτι που με στεναχώρησε, αλλά το θεωρούσα και απόλυτα φυσιολογικό. Όταν από μικρή ηλικία μας διδάσκουν να ντρεπόμαστε για τη φυσιολογία μας, να κρύβουμε το αίμα, τις σερβιέτες, ή τα ταμπόν και να μην μπορούμε να συζητήσουμε ανοιχτά για την περίοδο, είναι αναμενόμενο να υπάρχει αντίσταση στο καινούργιο. Όταν προβάλλεις ένα διαφορετικό προϊόν, όπως τα εσώρουχα περιόδου, ή όταν προσπαθείς να δείξεις στα social media την πραγματικότητα πίσω από το αίμα και τη λειτουργία του σώματος, οι αντιδράσεις αυτές είναι αναπόφευκτες.

Παρά τα πρώτα αρνητικά σχόλια, το πέρασμα του χρόνου βοήθησε στην αλλαγή αυτών των αντιλήψεων. Σήμερα, η Lukuma έχει καταφέρει να δημιουργήσει ένα πολύ πιστό και αγαπητό κοινό, το οποίο αναγνωρίζει τη σημασία του έργου μας και των προϊόντων που προσφέρουμε. Φυσικά, ακόμα υπάρχουν κάποιοι που είναι διστακτικοί για το αν θα υιοθετήσουν τα προϊόντα μας, αλλά η εκπαίδευση και η συνεχής ενημέρωση μπορούν να οδηγήσουν σε αλλαγή. Έχω πάρει το αρνητικό feedback και το έχω χρησιμοποιήσει ως κίνητρο για να δημιουργήσω κάτι θετικό, κάτι που έχει πραγματικό αντίκτυπο. Αυτό είναι κάτι που συνεχώς εξελίσσεται και που σήμερα μας έχει βοηθήσει να κερδίσουμε την εμπιστοσύνη του κοινού μας.


Γενικότερα πιστεύετε ότι η κοινωνία μας είναι αρκετά ανοιχτή στο να συζητά θέματα όπως η έμμηνος ρύση;

Πιστεύω πως οι νεότερες γενιές είναι πολύ πιο ανοιχτές στο να συζητούν θέματα γύρω από την περίοδο και να αναζητούν γνώση που θα τους βοηθήσει στη ζωή τους. Δέχομαι πολλές ερωτήσεις από κορίτσια μικρής ηλικίας, ακόμα και από δώδεκα ή δεκατριών ετών, που θέλουν να μάθουν περισσότερα. Αν και δεν είμαι γιατρός και δεν μπορώ να δίνω ιατρικές συμβουλές, προσπαθώ να τις βοηθήσω να αγαπήσουν το σώμα τους, να νιώσουν άνετα με την περίοδό τους και να καταλάβουν ότι δεν είναι κάτι που πρέπει να κρύβουν. Πάντα τις προτρέπω να επισκεφθούν έναν γυναικολόγο από νωρίς, γιατί η ενημέρωση είναι δύναμη. Από την άλλη, σε μεγαλύτερες ηλικίες το ταμπού γύρω από την περίοδο είναι ακόμα έντονο, και πολλές γυναίκες δυσκολεύονται να μιλήσουν ανοιχτά γι’αυτό.

Ακριβώς γι’αυτόν τον λόγο δημιουργήσαμε και το The Bloodcast, ένα podcast που συζητά ανοιχτά θέματα γύρω από την περίοδο.. Μαζί με τη φίλη μου και συνέταιρο μου, την Έλλη Ζάχου, προσκαλούμε καλεσμένους και μιλάμε για την περίοδο και ό,τι άλλο μπορεί να απασχολεί τα άτομα που τη βιώνουν. Η γνώση είναι δύναμη, και όσο συνεχίζουμε να μιλάμε ανοιχτά γι’αυτό το θέμα, τόσο περισσότερο θα εξελισσόμαστε ως κοινωνία.


Τι συμβουλή θα δίνατε στις γυναίκες που θέλουν να ξεκινήσουν τη δική τους επιχείρηση;

Το πιο σημαντικό όταν ξεκινάς τη δική σου επιχείρηση είναι να βρεις κάτι που αγαπάς και πιστεύεις πραγματικά. Αυτό θα σε κρατήσει σε κίνηση όταν τα πράγματα γίνουν δύσκολα, γιατί πάντα θα υπάρχουν προκλήσεις στην πορεία. Αν κάνεις κάτι που αγαπάς, θα βρεις τη δύναμη να συνεχίσεις. Στην αρχή, είναι πολύ πιθανό να χρειαστεί να κάνεις multitasking και να αναλάβεις πολλές θέσεις ταυτόχρονα, γιατί δεν υπάρχει πάντα το budget για να προσλάβεις άλλους. Όσο και αν είναι δύσκολο, αυτό θα σε βοηθήσει να μάθεις όλες τις πλευρές της επιχείρησης και να βλέπεις τα πράγματα από διαφορετική οπτική.

Είναι επίσης σημαντικό να βάζεις μικρούς στόχους και να δίνεις χρόνο. Κάθε μικρό βήμα θα ενισχύει την αυτοπεποίθησή σου και θα σε βοηθάει να εξελίξεις την επιχείρησή σου. Μην φοβάσαι να κάνεις λάθη, γιατί κάθε λάθος είναι μια ευκαιρία να μάθεις και να βελτιωθείς. Αν κάποια γυναίκα σκέφτεται να ξεκινήσει, αλλά διστάζει, θέλω να ξέρει ότι μπορεί να το κάνει. Ο δρόμος δεν είναι εύκολος, αλλά είναι εφικτός. Αν χρειαστείς βοήθεια ή απλώς να μιλήσεις, είμαι πάντα ανοιχτή να σε στηρίξω και να σε ενθαρρύνω να πιστέψεις στον εαυτό σου ώστε να προχωρήσεις μπροστά.


Ποιο είναι το όραμά σας για το μέλλον της Lukuma Brand και ποια είναι τα επόμενα βήματα που σχεδιάζετε;

Η Lukuma δεν περιορίζεται μόνο στην περίοδο ή την ωορρηξία, αλλά επεκτείνεται σε όλες τις φάσεις του κύκλου, προσφέροντας προϊόντα φροντίδας για την ωχρινική φάση, την ωορρηξία, τα κολπικά υγρά, και τη διαχείριση της λοχείας.  Αυτή η προσέγγιση της ολιστικής φροντίδας είναι μέρος του οράματος μας για την ενδυνάμωση των γυναικών, και στόχος μας είναι να παρέχουμε συνεχώς νέες και καινοτόμες λύσεις που θα κάνουν τη ζωή τους πιο άνετη και ασφαλή. Μια από τις πιο σημαντικές εξελίξεις για εμάς είναι η επέκταση της Lukuma στη Σουηδία, όπου η αντίστοιχη ομάδα αναλαμβάνει την ανάπτυξη του brand και αποτελεί ένα μεγάλο βήμα για την επιχείρηση μας μέσα στα δύο χρόνια λειτουργίας της.

Επιπλέον, στο μέλλον, επιθυμούμε να εξελιχθούμε σε μια εταιρεία που θα συνδυάζει όχι μόνο προϊόντα, αλλά και εκπαιδευτικά εργαλεία και υπηρεσίες που θα βοηθούν τις γυναίκες να κατανοήσουν καλύτερα το σώμα τους και να διαχειρίζονται τις φυσικές τους διαδικασίες με μεγαλύτερη ευκολία.. Θέλουμε να δημιουργήσουμε μια κοινότητα που θα αισθάνεται άνετα να μιλήσει για αυτά τα θέματα και να βρει τις λύσεις που της ταιριάζουν, χωρίς ενοχές ή αναστολές.


Ιωαννίδου Μαριλεία | Founder & CEO Lukuma Brand

Continue Reading

Εκδηλώσεις

Ημερίδα με τίτλο: « Τεχνητή Νοημοσύνη και Εκπαίδευση -Επαναπροσδιορίζοντας την διδασκαλία και την μάθηση.»

Τα Αρσάκεια Σχολεία Θεσσαλονίκης διοργανώνουν ημερίδα με τίτλο: «Τεχνητή
Νοημοσύνη και Εκπαίδευση – Επαναπροσδιορίζοντας την διδασκαλία και την μάθηση.», η
οποία θα πραγματοποιηθεί στις εγκαταστάσεις του Αρσάκειου Δημοτικού Θεσσαλονίκης.

Η ημερίδα εστιάζει στη χρήση της τεχνητής νοημοσύνης ως εκπαιδευτικό εργαλείο που
σκοπό έχει να επαναπροσδιορίσει τις παραδοσιακές μεθόδους διδασκαλίας, ενισχύοντας
την ατομική συμμετοχή και εμπλοκή των μαθητών μέσω έρευνας και καταρρίπτοντας τη
κλασική προσέγγιση «λύσε», «απάντησε», «βρες», «υπολόγισε» κ.ά..

Η ημερίδα θα περιλαμβάνει 4 ενότητες τις οποίες θα παρουσιάσουν και θα αναλύσουν
εγκεκριμένοι ομιλητές του εκπαιδευτικού και τεχνολογικού χώρου. Πρόκειται για την
κυρία Ζωή Γαβριηλίδου, καθηγήτρια Θεωρητικής Γλωσσολογίας τού Τμήματος
Φιλολογίας τού Δημοκρίτειου Πανεπιστημίου Θράκης, τον δρ Άρη Μαυρομμάτη,
μαθηματικός‒θεωρητικός Τέχνης, Ανάπτυξης Υπερμέσων του Κέντρου Διά Βίου
Μάθησης του Πανεπιστημίου Δυτικής Μακεδονίας, τον κύριο Γιάννη Αναστασόπουλο,
διευθυντής Microsoft στον τομέα τής Εκπαίδευσης στην Ελλάδα, Κύπρο και Μάλτα και
την κυρία Έλενα Ζαγλαρίδου, υπεύθυνη εκπαιδευτικών προγραμμάτων για την
Microsoft στην Ελλάδα, Κύπρο, Μάλτα και Αδριατική.

Οι παρευρισκόμενοι θα έχουν την ευκαιρία να συζητήσουν με τους ομιλητές, να θέσουν
τα ερωτήματα τους και να δουν στην πράξη όλα όσα περιλαμβάνουν οι ομιλίες καθώς θα
πραγματοποιηθούν παρουσιάσεις με μικροδιδασκαλίες με τη χρήση Τεχνητής
Νοημοσύνης, από εκπαιδευτικούς του Αρσακείου Δημοτικού Θεσσαλονίκης.Κατά τη λήξη
της ημερίδας, όλοι οι συμμετέχοντες θα λάβουν βεβαίωση παρακολούθησης.

Οι εκπαιδευτικοί μπορούν να δηλώσουν συμμετοχή εδώ:
 https://forms.office.com/e/E7m1ZqLsdZ

Continue Reading

Παρουσίαση

Δημήτρης Ξόνογλου “Aller retour”

Έκθεση ζωγραφικής στο Γαλλικό Ινστιτούτο Θεσσαλονίκης

Ο εικαστικός Δημήτρης Ξόνογλου επιστρέφει στο Γαλλικό Ινστιτούτο Θεσσαλονίκης, εκεί δηλαδή από όπου ξεκίνησε, το οποίο φιλοξενεί τη νέα ατομική του έκθεση με τίτλο «Aller retour».

Η έκθεση περιλαμβάνει μια σειρά έργων που αναδεικνύουν την πρωτότυπη χρωματική γκάμα και την εφευρετικότητα των συνθέσεών του γνωστού καλλιτέχνη, η οποία αιφνιδιάζει, προκαλώντας έντονα συναισθήματα.

Παρουσιάζονται έργα που δημιουργήθηκαν με καμένες σελίδες βιβλίων, κερί και άλλα πρόσθετα υλικά από τη σειρά Logos, πορτρέτα, μικρά και μεγάλα, με κολάζ και έντονα χρώματα, που αποτυπώνουν πρόσωπα της πραγματικότητας που συναντάμε τυχαία και αποτυπώνονται στη μνήμη μας αλλά και πρόσωπα της φαντασίας ενώ στο κέντρο της έκθεσης θα τοποθετηθεί και μια μεγάλη εγκατάσταση με τίτλο Κελί-ΙσοβιArt.

Ο Δημήτρης Ξόνογλου διαχρονικά διατηρεί μία στενή σχέση με το Γαλλικό Ινστιτούτο Θεσσαλονίκης, όπου έκανε την πρώτη του έκθεση το 1982. Ενδεικτικό είναι ότι ένα έργο του κοσμεί μία από τις αίθουσες του Ινστιτούτου.

Η έκθεση γίνεται με την υποστήριξη της Art Thessaloniki και τελεί υπό την αιγίδα του Γενικού Προξενείου της Γαλλίας στη Θεσσαλονίκη.  

Ποιος είναι ο Δημήτρης Ξόνογλου:

Γεννήθηκε στην Πρώτη Σερρών, σπούδασε ζωγραφική και χαρακτική στην Ακαδημία Καλών Τεχνών της Ρώμης και κεραμική στη Scuola di Arti Ornamentali di San Giacomo di Roma. Δίδαξε στη Μέση Εκπαίδευση και στο Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης. Ζει και εργάζεται στη Θεσσαλονίκη ενώ έχει πραγματοποιήσει πάνω από 20 ατομικές και έχει συμμετάσχει σε περισσότερες από 50 ομαδικές εκθέσεις στην Ελλάδα και το εξωτερικό. 

Continue Reading

Trending