Connect with us

Εκδηλώσεις

“Ελεγείες σε πέτρα και μέταλλο”

Χρήστος Καπράλος  και Βάσω Κατράκη

“Ελεγείες σε πέτρα και μέταλλο”

Την Πέμπτη 30 Μαΐου 2019 στις 8:00μμ, η ROMA GALLERY έχει τη χαρά να εγκαινιάζει μια σπάνια έκθεση δύο σπουδαίων δημιουργών που θα κάνει αίσθηση.

Στην έκθεση με τίτλο «Χρήστος Καπράλος (1909-1993) και Βάσω Κατράκη (1914-1988): Ελεγείες σε πέτρα και μέταλλο» παρουσιάζονται για πρώτη φορά μαζί, σε ένα μοναδικό, ιστορικά βεβαρημένο αισθητικό διάλογο, ο μεγαλύτερος μεταπολεμικός γλύπτης Χρήστος Καπράλος (1909 – 1993) και η μεγαλύτερη χαράκτρια του τόπου μας Βάσω Κατράκη (1914 – 1988). Ένας διάλογος ανάμεσα στην πέτρα και το μέταλλο, το διαχρονικό μύθο για την επώδυνη σύγχρονη ιστορία · και ο Καπράλος και η Κατράκη εκπροσωπούν εκείνη την καλλιτεχνική έκφραση που αντανακλά με τον πιο ώριμο τρόπο την ελληνική ιδιαιτερότητα και το δράμα που βιώνει διαχρονικά ο τόπος. Κοινό τους θέμα τα σύμβολα του μύθου, ο άνθρωπος, ο αρματηλάτης, ο έφιππος ήρωας, ο πληγωμένος πολεμιστής, η μάνα που υπομένει, γυναίκες και άνδρες της Πίνδου και της αντίστασης. Σύμβολα, που μέσα από τη διαπάλη των συναισθημάτων, των υλικών και της φόρμας, αποδίδονται σε έργα που το υψηλό τους περιεχόμενο συμβαδίζει με την έρευνα για την ποιότητα της μορφής. Ο Καπράλος παίρνει στην πλάτη του τη μοίρα του ελληνισμού, όπως ακριβώς έκανε και ο Γιώργος Σεφέρης, ενώ η Κατράκη υπερασπίζεται το πνεύμα της αντίστασης σε κάθε εποχή, με τρόπους ανάλογους με εκείνους του Γιάννη Ρίτσου. Ο ελεγειακός χαρακτήρας των έργων που παρουσιάζεται στην έκθεση συνιστά και τη βαθύτερη πλαστική τους συνείδηση.

Ο επισκέπτης της έκθεσης θα έχει την ευκαιρία να έρθει σε επαφή με τη “γλυπτική πράξη” της Βάσως Κατράκη που προϋπάρχει του τελικού έργου της, μέσα από τις πέντε πρωτόλειες μήτρες που παρουσιάζονται σε διάλογο με τις γλυπτικές φόρμες του Χρήστου Καπράλου. Ξεκινώντας από την τεχνική της ξυλογραφίας, η Κατράκη θα περάσει το 1955 στη χάραξη πάνω σε λίθο (μήτρες) και θα την κατακτήσει ως υλικό αναπτύσσοντας αυτή την μοναδική τεχνική της. Όπως σχολιάζει ο ιστορικός τέχνης Γιάννης Μπόλης «Τα σχέδια της Βάσως Κατράκη που παρουσιάζονται στην έκθεση –ανάμεσα στα οποία εντοπίζονται μελέτες και σπουδές για μνημειακές συνθέσεις όπως η Πτώση του Καραϊσκάκη και η Επέλαση αλλά και για τη μεγάλη θεματική ενότητα των Αλόγων στις αρχές της δεκαετίας του 1960– διακρίνονται για την ρευστότητα και την απλότητα, τη δύναμη και την ακρίβειά τους, αναπτύσσονται πάνω στις λευκές επιφάνειες του χαρτιού με μια μοναδική αίσθηση της ισορροπίας και του ρυθμού. Οι γραμμές ευέλικτες, συνεχείς και ελεύθερες σχηματίζουν τις μορφές, υποβάλλουν τη σωματικότητα και τον όγκο τους, μας δίνουν το μέτρο των δυνατοτήτων, των μορφοπλαστικών αναζητήσεων και των πνευματικών ενδιαφερόντων της χαράκτριας, μας εισάγουν, μ’ έναν μοναδικό τρόπο στον κόσμο της, με τα θέματά της να αγγίζουν τον άνθρωπο, τη μοναξιά της ύπαρξης, την επαφή και το αλληλέγγυο, την πτώση και την ανάταση, την πυκνή ουσία της ζωής και το αναπόφευκτο του θανάτου. Πρόκειται για σχέδια που χαρτογραφούν και συμπυκνώνουν την τέχνη της Βάσως Κατράκη, την πολιτική και κοινωνική διάσταση της δημιουργίας της, το ανθρωπιστικό περιεχόμενό της, την αντοχή των συμβόλων της. Μια ενοποιητική γραμμή συνδέει τη δημιουργία της Βάσως Κατράκη με τη δημιουργία του Χρήστου Καπράλου. Στο επίκεντρό της βρίσκεται ο άνθρωπος, η ζωή και η μοίρα του. Στις λιθογραφίες, στα σχέδια αλλά και στα μικρής κλίμακας γλυπτά του, τα οποία συμπεριλαμβάνονται στην έκθεση, διαφαίνονται οι αισθητικές ποιότητες και αξίες της δουλειάς του, η μελέτη και η εξοικείωσή του τόσο με τις αρχές της αρχαίας πλαστικής όσο και με τις σύγχρονες του αναζητήσεις, αλλά και οι αναφορές και οι επιρροές του από τη λαϊκή τέχνη. Τα θέματά του –οι ανθρώπινες μορφές, τα ζευγάρια και τα άλογα– επιβάλλονται με τη σχεδιαστική λιτότητα και την εξπρεσιονιστική ένταση της απόδοσής τους, τις απλοποιήσεις και τις σχηματοποιήσεις της φόρμας, τις διαπλοκές του θετικού και του αρνητικού, του φωτός και της σκιάς, την ευαισθησία του πλασίματος των επιφανειών, το ρομαντικό, δραματικό και συμβολικό περιεχόμενό τους. Ο κόσμος του Χρήστου Καπράλου συναντάει εκείνον της Βάσως Κατράκη σε μια γόνιμη συνομιλία και συνύπαρξη δύο εμβληματικών δημιουργών της ελληνικής τέχνης».

«Ξεκινώ από μια μεγάλη αγάπη για τον άνθρωπο και αυτήν θέλω να εκφράσω», Χρήστος Καπράλος

«Μ’ ενδιαφέρει να έρθω σε όσο γίνεται πληρέστερη επικοινωνία με τους ανθρώπους, να τους μιλήσω με τη γλώσσα τους. Αυτή είναι η πιο μεγάλη καταξίωση του έργου ενός καλλιτέχνη. Πού θα μιλήσω, στο κενό? Δεν διαλέγω ορισμένα θέματα, μα βιώματα. Κι αυτά μπορούν να έρχονται είτε απ’ τη χώρα που ζεις είτε απέξω, φτάνει να είναι ανθρώπινα. Κείνο που καταστρέφει τον καλλιτέχνη είναι το κυνήγι της πρωτοτυπίας. Έχουμε να εκφράσουμε το αίσθημά μας. Δεν πρέπει να ψάχνεις εξωτερικά στοιχεία για να κάνεις εντύπωση. Το έργο σου ολόκληρο θα σου δώσει την οριστική σου θέση», Βάσω Κατράκη

Εγκαίνια: Πέμπτη 30 Μαΐου 2019 στις 8:00μμ

Διάρκεια έκθεσης: 30 Μαΐου έως 31 Ιουλίου 2019

Ώρες λειτουργίας:

Δευτέρα, Τετάρτη, Σάββατο 11:00 – 17:00

Τρίτη, Πέμπτη, Παρασκευή 11:00 – 21:00

Η Roma Gallery άνοιξε δυναμικά στις αρχές Ιανουαρίου 2019 στην οδό Ρώμα 5 στο Κολωνάκι, με τις πολύ πετυχημένες εκθέσεις των Παύλου (Pavlos) Διονυσόπουλου, Δημήτρη Μυταρά και Αλέκου Φασιανού. Στόχος της είναι να αποτελέσει ένα ζωντανό και πρωτοποριακό χώρο, αφιερωμένο στη μεταπολεμική και σύγχρονη τέχνη. Παρουσιάζει έργα καταξιωμένων και ανερχόμενων καλλιτεχνών από όλο τον κόσμο, επιδιώκοντας να ενημερώσει το κοινό και αποτελώντας έναν σύνδεσμο επικοινωνίας των Ελλήνων καλλιτεχνών με χώρους τέχνης στο εξωτερικό.

Πηγή

Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Εκδηλώσεις

16ο Διεθνές Φεστιβάλ Κινηματογράφου Λάρισας Αμείωτο το ενδιαφέρον του κοινού καιτην δεύτερη ημέρα

Η δεύτερη μέρα του 16 ου Διεθνούς Φεστιβάλ Κινηματογράφου Λάρισας κύλησε με
σημαντικές προβολές σε τρεις αίθουσες ταυτόχρονα με μεγάλη ανταπόκριση του κοινού.
Στον κινηματογράφο Βικτώρια που είναι και ο κύριος χώρος του φεστιβάλ προβλήθηκε το
Διαγωνιστικό animation μια κατηγορία που προσελκύει πάντα νεανικό κοινό, ενώ τι
προβολές στον πολυχώρο Circus με ταινίες μεγάλου μήκους Α΄προβολής παρακολούθησε
κοινό από όλες τις ηλικίες μια που η θεματική τους ήταν τα στερεότυπα στον
κινηματογράφο. Ιδιαίτερη αίσθηση έκανε η ταινία της Ελίνας Ψύκου « αδέσποτα κορμιά»
μια ταινία με αρκετές προκλήσεις και αντιφάσεις στην αποδοχή του κοινού.
Οι ταινίες της κλιματικής αλλαγής προβλήθηκαν στο Γαλλικό Ινστιτούτο και τις
παρακολούθησαν αρκετοί σκηνοθέτες οι οποίοι μίλησαν με το κοινό για την οπτική τους
στο πρόβλημα της κλιματικής κρίσης. Προβλήθηκαν επίσης οι επιλεγμένες ταινίες από τον
διαγωνισμό « Κινηματογραφώντας στη Θεσσαλία», οι οποίες έχουν προκαλέσει και το
ενδιαφέρον του ΕΟΤ επειδή ακριβώς προβάλλουν τοποθεσίες της Θεσσαλίας με
τουριστικό/κινηματογραφικό ενδιαφέρον.


Ένα γεμάτο πρόγραμμα περιμένει τους λάτρεις της Ιαπωνικής κουλτούρας ,αλλά και του διεθνούς κινηματογράφου γενικότερα. Όπως κάθε μέρα στις 16:00 το κοινό μπορεί να απολαύσει στον Κινηματογράφο Βικτώρια το Διεθνές Διαγωνιστικό. Ταινίες μυθοπλασίες από τις 150 που υποβλήθηκαν από όλο τον κόσμο στο φεστιβάλ και από τις οποίες έχουν επιλεγεί από την τριμελή κριτική επιτροπή 35 για την αίθουσα προβολής.

Αμέσως μετά το διαγωνιστικό στον ίδιο χώρο θα προβληθεί η ταινία «No other Land» σε
σκην.Alice Rosaline Ward, μια συνεργασία Ισραήλ – Παλαιστίνης, αποδεικνύοντας ότι η
τέχνη ενώνει τους λαούς. Η ταινία δημιούργησε μεγάλη αίσθηση όπου προβλήθηκε και
συγκέντρωσε μεγάλο ενδιαφέρον λόγω της ρεαλιστικής της ματιάς στο προσφυγικό ζήτημα.
Στο Circus οι λάτρεις των ταινιών κομεντί μπορούν να παρακολουθήσουν σε Α¨Πανελληνια
προβολή την ιταλική ταινία “Πάντα Υπάρχει το Αύριο”( C’è Ancora Domani ) σε
σκηνοθεσία Πάολα Κορτελέζι.

Τέλος στο Χατζηγιάννειο Πνευματικό κέντρο του δήμου Λαρισαίων στις 18:00
διοργανώνεται η εξαιρετική εκδήλωση «Άνθη κερασιάς στο Φούτζι» – Αφιέρωμα στην
Ιαπωνική ποίηση. Θα διαβαστούν από μέλη του ΠΟΚΕΛ που έχει και την ευθύνη όλης της
διοργάνωσης ποιήματα Τάνκα, Σενριού και Χαϊκού Ιαπώνων ποιητών όπως Μάτσου

Μπασό, Αυτοκράτορας Σουτόκου, Αυτοκράτειρα Ιγούα νο Χίμε, Πρίγκηπας Οτσού,
Πριγκίπισσα Σοκουσί, Αριγουάρα νο Ναριχίρα, Ακίκο Υοσάνο.
Αμέσως μετά στον ίδιο χώρο στις 20:00 οι λάτρεις του Ιαπωνικού σινεμά μπορούν να
παρακολουθήσουν την ταινία “PLAN 75» σε σκηνοθεσία Τσίε Χαγιάκουα μια συμμετοχή
στο φεστιβάλ Καννών.
Παράλληλα συνεχίζονται στο Γαλλικό Ινστιτούτο η Εικαστική έκθεση Λαρισαίων ζωγράφων
με τίτλο ΄΄ Άνθος Ανατολής ΄΄ από μέλη του Συλλόγου πολυχώρου τέχνης Ηλιαχτίδα, της
ΠΕΑμΣΚ και ανεξάρτητους ζωγράφους σε επιμέλεια του εικαστικού Μιχαήλ Βακαλούλη και
η έκθεση γραφιστικής με έργα των σπουδαστών των Σχολών Όμηρος εμπνευσμένα από την
Ιαπωνική τέχνη.

Continue Reading

Εκδηλώσεις

Στην Affidea ο μοναδικός στην Ελλάδα αξονικός τομογράφος με Τεχνητή Νοημοσύνη σε όλα τα στάδια της εξέτασης Revolution Ascend της GE HealthCare

Επένδυση σε τεχνολογίες αιχμής που ανοίγουν νέους δρόμους στη διάγνωση..

Ο Όμιλος Affidea επενδύει σταθερά στην τελευταία λέξη της ιατρικής τεχνολογίας, δίνοντας πρόσβαση σε υπηρεσίες πρόληψης και διάγνωσης που πληρούν τα υψηλότερα πρότυπα και διαδικασίες ασφάλειας. Στο πλαίσιο αυτό παρουσίασε το μοναδικό στην Ελλάδα σύστημα Αξονικής Τομογραφίας με Τεχνητή Νοημοσύνη σε όλα τα στάδια της εξέτασης, Revolution Ascend της GE HealthCare. Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε περιλάμβανε ξενάγηση στην Affidea Γενική Απεικονιστική (Πανόρμου) στην Αθήνα, όπου έχει εγκατασταθεί και λειτουργεί ο πρωτοποριακός αξονικός τομογράφος 128 τομών, εξοπλισμένος εξ’ ολοκλήρου με τεχνολογία Τεχνητής Νοημοσύνης (ΑΙ). 

Το σύστημα αυτό, που προάγει την ακρίβεια και την ταχύτητα στις ιατρικές διαγνώσεις, υπερέχει σε ποιότητα εικόνας, ασφάλεια και άνεση. Επιπροσθέτως, έχει εντελώς εξατομικευμένη προσέγγιση για κάθε ασθενή, ελαχιστοποιώντας την πιθανότητα σφαλμάτων, καθώς και πολύ χαμηλή δόση ακτινοβολίας (μείωση κατά 82% σε σχέση με τις συμβατικές αξονικές τομογραφίες). Προσφέρει κατά 21% ταχύτερη σάρωση και βελτιώνει κατά 66% την ταχύτητα της ροής εργασίας. Με τις παραπάνω λειτουργίες επιτρέπεται η αποτελεσματική διάγνωση σε κάθε εξέταση, χωρίς συμβιβασμούς από εξετάσεις ρουτίνας έως και εξειδικευμένες εξετάσεις, όπως η αξονική στεφανιογραφία. Επιπλέον, διαθέτει εξειδικευμένα πρωτόκολλα για τη διενέργεια αξονικών τομογραφιών πνεύμονα, υποστηρίζοντας Low-Dose Lung Cancer Screening για τον προληπτικό έλεγχο ομάδων υψηλού κινδύνου στην εμφάνιση καρκίνου του πνεύμονα. Παράλληλα, ενσωματώνει παιδιατρικά πρωτόκολλα και τεχνικές που προστατεύουν ευαίσθητα όργανα.

Στην παρουσίαση του κορυφαίου ιατροτεχνολογικού εξοπλισμού, που έλαβε χώρα στο Deos Athens, παρευρέθηκαν εξέχοντες ομιλητές οι οποίοι αναφέρθηκαν στις τεχνολογικές δυνατότητες και τα οφέλη που προσφέρει η συγκεκριμένη τεχνολογία στους ασθενείς και στους επαγγελματίες υγείας, αλλά και στις επενδύσεις στο χώρο της υγείας και τη σημασία τους.

«Η επένδυση αυτή ενισχύει τη δέσμευσή μας να προσφέρουμε υψηλής ποιότητας ιατρικές υπηρεσίες μέσω των πιο εξελιγμένων τεχνολογιών. Ο πρωτοποριακός εξοπλισμός προσφέρει αξεπέραστη διαγνωστική ακρίβεια και βελτιωμένη εμπειρία για τους εξεταζόμενους, φέρνοντάς μας πιο κοντά στην υλοποίηση του οράματός μας για καινοτομία και επιστημονική πρωτοπορία», δήλωσε ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Affidea Ελλάδος, Θεόδωρος Καρούτζος.

Ο Γενικός Διευθυντής Ελλάδας και Κύπρου της GE HealthCare, Σπυρίδων Γκίκας, σημείωσε: «Δέσμευσή μας είναι παρέχουμε καινοτόμες λύσεις με εργαλεία Τεχνητής Νοημοσύνης που δίνουν νέες προοπτικές και δυνατότητες στην ακριβή και ασφαλή στη διάγνωση. Είμαστε χαρούμενοι που βελτιώνουμε τις υπηρεσίες υγείας μέσα από την καινοτομία και τις ισχυρές συνεργασίες οι οποίες επιτρέπουν να φτάσουν αυτά τα εργαλεία στα χέρια των κλινικών ιατρών και στους εξεταζόμενους», σημείωσε.

Όπως εξήγησε ο  καθηγητής Ακτινολογίας ΕΚΠΑ & Επίτιμος Πρόεδρος Ελληνικής Ακτινολογικής Εταιρείας, Δρ. Κυριάκος Στριγγάρης, κάποτε για κάθε τομή του αξονικού τομογράφου χρειαζόμασταν 4 λεπτά σε κάθε τομή, ενώ σήμερα χρειαζόμαστε 20 δευτερόλεπτα για πλήρη σάρωση του εξεταζόμενου από κορυφής μέχρι ονύχων, και το μηχάνημα, αφού σαρώσει τον ασθενή μόνο του, επιλέγει τις καλύτερες εικόνες. Σύμφωνα με τον ίδιο, όλα τα παραπάνω αποτελούν δεσμεύσεις ποιότητας για τον Όμιλο Affidea, αναβαθμίζοντας τον τρόπο παροχής υπηρεσιών υγειονομικής περίθαλψης και την κουλτούρα της εξεταστικής διαδικασίας.

Στη συνέχεια, τον λόγο πήρε η Εβίνα Βαρδαλάκη, CT Product Specialist SE Europe GE HealthCare, η οποία επισήμανε ότι οι πολλαπλές εφαρμογές τεχνητής νοημοσύνης στον νέο αξονικό τομογράφο εξασφαλίζουν την πλέον εξατομικευμένη στις ανάγκες του ασθενούς εξέταση με σταθερή ποιοτική απεικόνιση, με την καλύτερη δυνατή ποιότητα εικόνας και ταυτόχρονα τη χαμηλότερη δυνατή δόση ακτινοβολίας, καταργώντας ουσιαστικά τον παράγοντα του ανθρώπινου λάθους.

Ο Θεοδόσης Αλεξόπουλος, Ιατρός Ακτινολόγος, Υπεύθυνος  Ακτινοδιαγνώστης Αξονικής Στεφανιογραφίας της Affidea, υπογράμμισε ότι ο νέος αξονικός τομογράφος διαθέτει την ικανότητα να προσαρμόζει αυτόματα τις παραμέτρους σάρωσης στις καρδιολογικές εξετάσεις με βάση τον καρδιακό ρυθμό και το μέγεθος της καρδιάς του ασθενούς, και με αυτόν τον τρόπο έχουμε τα καλύτερα δυνατά αποτελέσματα και επομένως την ακριβέστερη διάγνωση.

«Σήμερα, στην Affidea σε όλη την Ευρώπη, πάνω από το 93% των εξετάσεων διενεργούνται με τη βέλτιστη δυνατή δόση και με το κατάλληλο πρωτόκολλο αξονικής τομογραφίας. Η χρήση σύγχρονου εξοπλισμού καθώς και η χρήση της τεχνητής νοημοσύνης σε όλη τη διαδικασία της εξέτασης δίνουν τη δυνατότητα περαιτέρω εξατομίκευσης της εξέτασης αλλά και μείωση της δόσης, διατηρώντας υψηλή την ποιότητα της ακτινολογικής εικόνας», τόνισε η Χρύσα Παρασκευοπούλου, Group Dose Management & Radiation Protection Manager  του Ομίλου Affidea. Πρόσθεσε μάλιστα ότι το Dose Excellence της Affidea είναι το μεγαλύτερο πρόγραμμα βελτιστοποίησης δόσης αξονικής τομογραφίας στον κόσμο, εγκατεστημένο σε 158 συστήματα αξονικής τομογραφίας σε 13 χώρες, μια πρωτοβουλία που αναδεικνύει τη δέσμευση της Affidea στην ασφάλεια των εξεταζόμενων. 

Ο Επιστημονικός Διευθυντής της Affidea Ελλάδος, Δημήτριος Δαραβίγκας, σχολίασε: «Από την ίδρυσή της και μέχρι σήμερα, η Affidea παραμένει στην πρωτοπορία των ιατρικών εξελίξεων, με αφοσίωση στη βελτίωση της ποιότητας ζωής των ανθρώπων που την εμπιστεύονται, κάνοντας πράξη καθημερινά τις αξίες που υποδηλώνει το όνομά της: αμοιβαιότητα στις σχέσεις, αξιοπιστία στη διάγνωση, καινοτομία στις πρακτικές». 

Σκοπός του Ομίλου Affidea είναι όλοι οι πολίτες να απολαμβάνουν τα τελευταία επιτεύγματα της ιατρικής τεχνολογίας, με γνώμονα την αρτιότερη και ταχύτερη απεικόνιση σε ένα ασφαλές περιβάλλον ολοκληρωμένων υπηρεσιών υγείας. Σημειώνεται μάλιστα ότι ο εξοπλισμός της Affidea είναι ο νεότερος στην Ευρώπη, με τεχνολογία επικεντρωμένη στους εξεταζόμενους.

Σχετικά με τον Όμιλο Affidea 

Ο Όμιλος Affidea αποτελεί σήμερα τον κορυφαίο ιδιωτικό φορέα πρωτοβάθμιας φροντίδας υγείας στην Ευρώπη με δραστηριότητα σε 15 χώρες.

Τα διαγνωστικά κέντρα Affidea λειτουργούν στην Ελλάδα από το 2005, μέσω ενός πανελλαδικού δικτύου, και είναι συμβεβλημένα με τον ΕΟΠΥΥ, όλα τα δημόσια ταμεία και τις ιδιωτικές ασφαλιστικές εταιρείες.

Ο ιατροτεχνολογικός εξοπλισμός της Affidea είναι ο νεότερος στην Ευρώπη, καθώς διαθέτει τα πιο εξελιγμένα συστήματα μαγνητικής και αξονικής τομογραφίας, ψηφιακής μαστογραφίας 3D και υπερηχοτομογραφίας, με τεχνολογία επικεντρωμένη στους εξεταζόμενους.

Όλα τα κέντρα είναι πιστοποιημένα κατά το διεθνές πρότυπο ISO 9001 και τα βιοπαθολογικά εργαστήρια διαπιστευμένα από το Εθνικό Σύστημα Διαπίστευσης (Ε.ΣΥ.Δ.) κατά το ISO 15189. 

Σημειώνεται ότι τα διαγνωστικά κέντρα Affidea έχουν βραβευθεί και περιλαμβάνονται στη λίστα “EuroSafe Wall of Stars” ως τα καλύτερα και ασφαλέστερα της Ευρώπης από πλευράς ακτινοπροστασίας, καθώς εφαρμόζουν κατ’ αποκλειστικότητα το πρόγραμμα διαχείρισης της δόσης ακτινοβολίας Dose Excellence κατά τη διενέργεια της αξονικής τομογραφίας.

Ο Όμιλος Affidea αναπτύσσεται δυναμικά επενδύοντας στην ανάπτυξη νέων κέντρων και επεκτείνοντας το χαρτοφυλάκιο των υπηρεσιών του.

Στόχος της Affidea είναι η μετάβαση στο μοντέλο του «έξυπνου διαγνωστικού κέντρου» με ψηφιακές διαδικασίες, που θέτουν τον άνθρωπο στο επίκεντρο και περιορίζουν το αποτύπωμα στο περιβάλλον.

Η Affidea ανήκει κατά πλειοψηφία στο Groupe Bruxelles Lambert (GBL), κορυφαίο επενδυτή στην Ευρώπη που εστιάζει στη δημιουργία μακροπρόθεσμης αξίας, με πάνω από εξήντα χρόνια παρουσίας στο χρηματιστήριο.

Continue Reading

Εκδηλώσεις

BRONZE AWARD ΑΚΑΔΗΜΙΑ ΚΡΗΤΙΚΟΣ HATZI FILAX GROUP στα HR Awards

Η ΑΚΑΔΗΜΙΑ ΚΡΗΤΙΚΟΣ, με την υποστήριξη της Hatzi Filax Group, αναδείχθηκε ως μία από τις κορυφαίες πρωτοβουλίες στον τομέα της πρακτικής κατάρτισης, κερδίζοντας το BRONZE βραβείο στην κατηγορία Learning & Development – Best Internal Use of Academies: “Αριστεία στην Πρακτική Κατάρτιση”. Η διάκριση έγινε ανάμεσα σε 400 υποψηφιότητες από εθνικούς και πολυεθνικούς οργανισμούς και επιχειρήσεις, στην εκδήλωση των HR Awards.

Η ΑΚΑΔΗΜΙΑ ΚΡΗΤΙΚΟΣ αποτελεί μια καινοτόμο πρωτοβουλία που στοχεύει στην ποιοτική εκπαίδευση και ανάπτυξη δεξιοτήτων των εργαζομένων. Μέσα από αυτή την πρωτοβουλία, βελτιώνεται η εμπειρία του πελάτη, ενισχύεται η διαχείριση αποθεμάτων και εφαρμόζονται τυποποιημένες διαδικασίες. Η λειτουργία των Κέντρων ως «φυτώρια ταλέντων» συμβάλλει στην ανταγωνιστικότητα, βιωσιμότητα και κοινωνική υπευθυνότητα της ΑΝΕΔΗΚ ΚΡΗΤΙΚΟΣ.

Η CEO και συνιδρύτρια της Hatzi Filax Group, κ. Σκευοφύλακα, δήλωσε σχετικά: «Η δημιουργία και ανάπτυξη εταιρικών ακαδημιών, όπως η ΑΚΑΔΗΜΙΑ ΚΡΗΤΙΚΟΣ, αποτελεί μία από τις πιο σημαντικές πρωτοβουλίες για τη μακροπρόθεσμη ανάπτυξη των επιχειρήσεων. Μέσω αυτών των ακαδημιών, ενισχύεται η εκπαίδευση και η επαγγελματική ανέλιξη των εργαζομένων, συμβάλλοντας στην ανάπτυξη ουσιαστικών δεξιοτήτων που προσθέτουν αξία τόσο στους ίδιους όσο και στον οργανισμό. Η ΑΝΕΔΗΚ ΚΡΗΤΙΚΟΣ, με την υποστήριξη της Hatzi Filax Group, αναδεικνύει τη σημασία της επένδυσης στο
ανθρώπινο δυναμικό και τη δέσμευσή της στην αριστεία και κοινωνική υπευθυνότητα».

Η διάκριση αυτή αποτελεί επιβεβαίωση της αφοσίωσης της ΑΝΕΔΗΚ ΚΡΗΤΙΚΟΣ και
της Hatzi Filax Group στην προώθηση της ποιοτικής εκπαίδευσης και της βιώσιμης ανάπτυξης στον κλάδο.

Continue Reading

Trending