Επιχειρηματικότητα
Επενδυτικές ευκαιρίες σε startups στο Demo Day του OK!Thess

Αριθμός ρεκόρ συμμετοχών και συναντήσεων στο Demo Day με έντονο επενδυτικό ενδιαφέρον για νεοφυείς επιχειρήσεις!
Με επιτυχία ολοκληρώθηκε το 5o Demo Day που διοργάνωσε το OK!Thess, ο επιταχυντής νεοφυών επιχειρήσεων που δημιουργήθηκε με πρωτοβουλία τoυ Δήμου Θεσσαλονίκης, κατά τη διάρκεια της 84ης ΔΕΘ.
Τα Demo Days είναι ειδικά events που διοργανώνονται από το OK!Thess για να επιτρέψουν τη δικτύωση μεταξύ νεοφυών επιχειρήσεων και επενδυτών κεφαλαίων επιχειρηματικού ρίσκου από την Ελλάδα και το εξωτερικό.
Το 5ο Demo Day, διοργανώθηκε στο πλαίσιο του Digital Greece, μιας πρωτοβουλίας του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης και της ΔΕΘ – Helexpo, η οποία υλοποιείται από την Industry Disruptors / Game Changers. Στην πρωτοβουλία αυτή, συμμετέχει το OK!Thess καθώς και άλλες δομές υποστήριξης της νεοφυούς επιχειρηματικότητας, πανεπιστήμια, ερευνητικά κέντρα και φορείς χρηματοδότησης από όλη την χώρα.
Στο μεγαλύτερο γεγονός δικτύωσης startup και επενδυτών στην Ελλάδα σημειώθηκαν περισσότερες από 150 κλειστές συναντήσεις. Επενδυτικά σχήματα (Venture Capital funds) και επιχειρηματικοί άγγελοι έδειξαν μεγάλο ενδιαφέρον για τις startups που συμμετείχαν στο Demo Day, με αποτέλεσμα να έχουν ήδη δρομολογηθεί περαιτέρω συζητήσεις.
Στο 5o Demo Day του OK!Thess καταγράφηκε αριθμός ρεκόρ στις συμμετοχές των startups. Ο επιταχυντής νεοφυών επιχειρήσεων της Θεσσαλονίκης δέχτηκε 79 αιτήσεις σημειώνοντας αύξηση 60% σε σχέση με την προηγούμενη διοργάνωση. Οι ομάδες που τελικά επιλέχθηκαν και βρέθηκαν απέναντι σε επενδυτές για να παρουσιάσουν την καινοτόμο ιδέα τους ανήλθαν στις 41 και εκτός από την Ελλάδα προέρχονται από την Κύπρο, τη Σερβία, την Αγγλία και την Ισπανία.
Σημαντικός ήταν και ο αριθμός των επενδυτικών σχημάτων και επιχειρηματικών αγγέλων που συμμετείχαν στην μεγάλη γιορτή της καινοτομίας που διοργάνωσε το OK!Thess. Συνολικά 20 επενδυτές από Ελλάδα, Κύπρο, Βουλγαρία και Σερβία επέλεξαν τις ομάδες που επιθυμούσαν να συναντηθούν κατ’ ιδίαν και να ακούσουν το επιχειρηματικό τους μοντέλο.
Συνολικά μέχρι σήμερα στα Demo Day events έχουν πραγματοποιηθεί πάνω από 380 συναντήσεις startups με εκπροσώπους επενδυτικών σχημάτων από την Ελλάδα και την ΝΑ Ευρώπη, οι οποίες οδήγησαν σε επενδύσεις κεφαλαίων επιχειρηματικού ρίσκου άνω του 1.500.000 ευρώ.
Το μεγάλο αυτό ενδιαφέρον τόσο από πλευράς των επενδυτικών σχημάτων όσο και των ομάδων startup καταδεικνύει ότι μέσω των προσπαθειών του OK!Thess και άλλων φορέων της πόλης έχουν αρχίσει να αλλάζουν τα δεδομένα για το οικοσύστημα καινοτομίας στην Θεσσαλονίκη.
Το πλέγμα δράσεων του ΟΚ!Thess μέσω των κύκλων επιτάχυνσης και διοργανώσεων όπως το Demo Day έχει ως στόχο να υποκινήσει νέες ομάδες, ερευνητές αλλά και υπάρχουσες μικρομεσαίες επιχειρήσεις να στραφούν προς την καινοτομία και να την αξιοποιήσουν σε επιχειρηματικές ιδέες με γνώμονα τη βιωσιμότητα.
Το Demo Day αποτελεί ευκαιρία για δικτύωση όχι μόνο μεταξύ επενδυτών και startups αλλά και μεταξύ των ίδιων των επενδυτών. Στο πλαίσιο του event πραγματοποιήθηκε συνάντηση στην οποία το δίκτυο επενδυτών του OK!Thess αντάλλαξε απόψεις για την ανάπτυξη του οικοσυστήματος στην Ελλάδα, την Κύπρο και τα Βαλκάνια με απώτερο σκοπό συνεργασίες για την διεύρυνση της αγοράς.
Το ΟΚ!Thess δέχεται αιτήσεις για τον 9ο κύκλο επιτάχυνσης έως τις 22 Σεπτεμβρίου 2019.
Το πρόγραμμα επιτάχυνσης του ΟΚ!Thess απευθύνεται σε όσους έχουν νέες ιδέες και θα ήθελαν να δημιουργήσουν μια καινοτόμο επιχείρηση (startup). Πρόκειται για ένα 3μηνο πρόγραμμα εκπαίδευσης και υποστήριξης που στόχο έχει να καθοδηγήσει επιχειρηματίες, φοιτητές, ερευνητές και γενικότερα όποιον θέλει να εξελίξει μια καινοτόμο ιδέα σε ένα βιώσιμο επιχειρηματικό μοντέλο.
Δήλωσε Συμμετοχή: https://okthess.gr/el/apply/
Οι ομάδες που πήραν μέρος στο Demo Day
- 11pets – www.11pets.com Μια ολοκληρωμένη εφαρμογή για τη φροντίδα κατοικιδίων, η οποία παρέχει τη δυνατότητα ανταλλαγής πληροφοριών όπου αυτή είναι αναγκαία.
- HomeCooked UK – https://homecookeduk.com Η αποστολή του HomeCooked είναι η παράδοση αυθεντικών σπιτικών γευμάτων από εγκεκριμένους μάγειρες σε όσους αναζητούν κάτι περισσότερο από το τυποποιημένο φαγητό.
- FightHoax – http://FightHoax.com To FightHoax βοηθά τις εταιρείες με δεδομένα ανάλυσης ειδήσεων για programmic διαφήμιση.
- Inteligg – https://inteligg.com/ Το SmartBox4U είναι φορητή συσκευή που παρέχει μια έξυπνη ολοκληρωμένη λύση για την αποφυγή πιθανών κρίσεων άσθματος λόγω έκθεσης σε κακής ποιότητας αέρα.
- CargoShare – http://cargoshare.org/ Ένα marketplace που συνδέει ναυτιλιακές εταιρείες και ναυλωτές ενώ παράλληλα αυτοματοποιεί τη διαδικασία διαμεσολάβησης σε φορτία.
- Rewundo – https://www.rewundo.com Rewundo βοηθά τις Ομάδες Υποστήριξης Πελατών να επιλύσουν χωρίς τη βοήθεια προγραμματιστή τεχνικά προβλήματα σε προϊόντα B2B SaaS.
- Reborn Tales – www.reborntales.com Ιστορία μέσω ολογραφικών εμπειριών.
- Embiots – www.embiots.gr Συστήματα διαχείρισης στόλου και συλλογή δεδομένων σχετικά με τη χρήση τους, προκειμένου να αποφευχθούν οι δαπανηρές ζημιές.
- Octappush – www.octappush.com Πρόκειται για μια πλατφόρμα ανατροφοδότησης που βοηθά τις εταιρίας να σχεδιάσουν κερδοφόρα παιχνίδια.
- Quantflare – https://quantflare.com/ Το Quantflare παρέχει μακροοικονομικές αναλύσεις και πληροφορίες σχετικά με τις κεφαλαιαγορές.
- qodin.io – https://qodin.io/ Είναι μια καινοτόμος εφαρμογή για τους ασθενής με καρκίνο η οποία λειτουργεί ως προηγμένος κοινόχρηστος ιατρικός.
- PiDust – https://pidust.com Η τεχνολογία αιχμής της κβαντικής πληροφορικής αξιοποιείται για την επίλυση προβλημάτων, όπως ο σχεδιασμός υλικών και η ανακάλυψη φαρμάκων.
- GX Blocks Energy – gxblocks.io Πρόκειται για μια εταιρεία blockchain στον τομέα της ενέργειας με στόχο τη δημιουργία υβριδικών ενεργειακών/ blockhain προϊόντων στον τομέα του Fintech.
- Hagtec Ltd – http://www.acrefx.com/ Εταιρεία λογισμικού που προσφέρει αναλύσεις δεδομένων στον αγροτικό τομέα.
- Arteavita – Ο στόχος της Arteavita είναι να προσφέρει στέγαση ή διαμονή οικονομικά προσιτή και εύκολη για όλους.
- Meton Innovatence – https://metoninnovatence.com Meton Innovatence is the world’s first form-fit-function thermal system for night and adverse weather flying conditions designed for commercial and general aviation.
- Bappy – Η Bappy επιτρέπει τη δημιουργία εφαρμογών κινητής τηλεφωνίας χωρίς κώδικες από χρήστες που δεν είναι προγραμματιστές λογισμικού.
- SEAMX – http://seamxsports.com Η Seamex αναπτύσσει μία ολοκληρωμένη πλατφόρμα διαχείρισης αθλητικών γεγονότων με σκοπό τη βελτίωση της εμπειρίας των συμμετεχόντων.
- Rave Atlas –https://raveatlas.com Ο παγκόσμιος χάρτης της rave κουλτούρας.
- AidPlex –https://www.aidplex.com/ Μια HealthTech startup η οποία κατασκευάζει ορθοπεδικά βοηθήματα παρέχοντας μια καλύτερη εμπειρία αποκατάστασης σε σχέση με τις συμβατικές μεθόδους.
- ComeTogether – https://cometogether.network Πρόκειται για ένα κοινωνικό δίκτυο, το οποίο τροφοδοτείται από ένα πρωτόκολλο EOS Blockchain.
- LucyVerse – https://www.lucyverse.gr/ Η Lucy, η πρώτη ηλεκτρονική αντικλεπτική συσκευή προστατεύει και ελέγχει την τσάντα σας, μετατρέπει την σε μια «έξυπνη τσάντα».
- Cannav Oil Hellas – https://cannavoil.com Μια σύγχρονη μονάδα επεξεργασίας βιομηχανικής κάνναβης, η οποία εξάγει καθαρό έλαιο κανναβιδιόλης προς λιανική και χονδρική πώληση.
- Bubbllz – http://www.bubbllz.com/ Η Bubblz μετατρέπει κάθε πώληση και αλληλεπίδραση πελατών σε ευκαιρία διαφήμισης για τις εταιρείες.
- iResTech – https://irestech.net Στόχος της εταιρείας είναι η παροχή λύσεων σε περιθωριοποιημένα τμήματα του πληθυσμού.
- Social Skills Animation – https://socialskillsanimation.com/ Η SSA συμβάλλει στην κοινωνική ένταξη των παιδιών και των νέων με αυτισμό, με υποστηρικτική τεχνολογία υψηλής ποιότητας.
- Airbots – http://advanced-intelligent-robotics.gr/ Η Airbots βοηθά τους αγρότες να ελαχιστοποιήσουν τη χρήση νερού, λιπασμάτων και φυτοφαρμάκων και να αυξήσουν την ποσότητα και την ποιότητα της συγκομιδής τους σύμφωνα με τους στόχους της Αειφόρου Ανάπτυξης των Ηνωμένων Εθνών.
- DGROOPS – www.dgroops.com Απλοποίηση των ομαδικών κρατήσεων για ταξιδιωτικές εταιρείες και ξενοδοχεία χρησιμοποιώντας τεχνολογία και ανάλυση δεδομένων.
- Polikatikia.gr – https://polikatikia.gr Η πρώτη cloud υπηρεσία για έξυπνη διαχείριση κτιρίων σε υπολογιστές, tablet και κινητά.
- 3asyR – https://3asyr.com/ Το 3asyR είναι μια εφαρμογή που βοηθά τα άτομα με δυσλεξία να διαβάζουν εύκολα το περιεχόμενο στο διαδίκτυο.
- LiveStreamTV – http://www.van4k.tv Το LiveStreamTV είναι ένα κινητό σύστημα βίντεο με πολλές κάμερες που βοηθά τους διοργανωτές εκδηλώσεων να μεταδίδουν τη δουλειά τους ζωντανά σε πολλά μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
- OVIVIEW – http://oviview.com/ Με την Oviview οι επαγγελματίες μπορούν να δουν υποψήφιους για δουλειά μέσω προσαρμοσμένων βίντεο – παρουσιάσεων πριν από τις πραγματικές συνεντεύξεις. Εξαλείφει το κόστος, το χρόνο και την απόσταση.
- NoKeys – nokeys.eu Μια cloud-based εφαρμογή για τη διαχείριση βραχυχρόνιων ενοικιάσεων. Εξαλείφει την ανάγκη για φυσικά κλειδιά και είναι απλή, ασφαλής και αποτελεσματική.
- PlantBox – www.plantbox.gr Η PlantBox προσφέρει μοναδικά, καινοτόμα και ελκυστικά συσκευασμένα φυτά.
- LoopCV – https://www.loopcv.pro/ Το LoopCV είναι μια αυτοματοποιημένη πλατφόρμα αναζήτησης εργασίας για πιο γρήγορη αναζήτηση εργασίας, σύμφωνα με τις προτιμήσεις των ενδιαφερομένων.
- Peace by Peas – https://www.peacebypeas.eu/ Η Peace by Peas προσφέρει plant-based τρόφιμα που συνδυάζουν φυσικές τεχνικές επεξεργασίας με τοπικά βιολογικά συστατικά πελάτες με εξειδικευμένες ανάγκες.
- Capsule Skateboards – www.capsuleskateboards.com Με τη μοναδική φόρμουλα της Capsule Skateboards κατασκευάζονται προσωποποιημένα skateboards ανάλογα με τις προτιμήσεις του καθενός.
- Nanometrisis – http://www.nanometrisis.com/ Το λογισμικό Nanometrisis εξάγει πολύτιμες πληροφορίες από μικροσκοπικές εικόνες που βοηθούν τις εταιρείες Nano-Tech να βελτιώσουν τη διαδικασία παραγωγής.
- SBOING – www.sboing.net Η SBOING μεταμορφώνει την πατενταρισμένη τεχνολογία της στη νέα παγκόσμια navi-pedia, αποδεχόμενη την πρόκληση για προηγμένη δορυφορική πλοήγηση και δρομολόγηση.
- HAM Systems – https://hamsystems.eu/ Προσφέρει τη δική της πλατφόρμα λογισμικού και λύσεις υλικού για εμπορικά και οικιστικά περιβάλλοντα.
- Elektronio – www.elektroniowheels.gr Το Elektronio είναι μια εταιρεία ποδηλάτων που δημιουργεί premium ηλεκτρικά ποδήλατα που δίνουν μία διαφορετική διάσταση στη μετακίνηση στο αστικό περιβάλλον.
Επίκαιρα Πρόσωπα
Ιωαννίδου Μαριλεία | Lukuma Brand

Η Ιωαννίδου Μαριλεία είναι η ιδρύτρια της Lukuma Brand, μιας καινοτόμου startup που εστιάζει στη βιωσιμότητα και την εμμηνορροϊκή υγεία. Στόχος της είναι να προσφέρει φιλικά προς το περιβάλλον και επαναχρησιμοποιούμενα προϊόντα περιόδου. Με εξειδίκευση στο ψηφιακό μάρκετινγκ, εργάζεται για ένα πιο βιώσιμο μέλλον, προωθώντας παράλληλα την ενημέρωση γύρω από την έμμηνο ρύση. Μέσα από τη δράση της, ενδυναμώνει τις γυναίκες, βοηθώντας τες να κάνουν συνειδητές και ενημερωμένες επιλογές.
Κυρία Ιωαννίδου Μαριλεία μπορείτε να μας πείτε ποια ήταν η ακαδημαϊκή σας πορεία και πώς σας οδήγησε στη δημιουργία της Lukuma Brand;
Ξεκίνησα τις σπουδές μου στη Διοίκηση Επιχειρήσεων και Μάρκετινγκ στο ΔΙΠΑΕ στη Θεσσαλονίκη. Στην πορεία και ενώ είχα ήδη δημιουργήσει τη Lukuma εξειδικεύτηκα στο Digital Marketing μέσα από προγράμματα του Harvard Business School και πρόσθετα courses στο Coursera. Όμως, αυτό που με διαμόρφωσε περισσότερο ήταν η επαγγελματική μου πορεία. Ξεκίνησα στη Lever – Σύμβουλοι Ανάπτυξης στον όμιλο Σαμαρά και Συνεργάτες και στη συνέχεια εργάστηκα σε μια Διαφημιστική που δραστηριοποιούνταν στο Digital Marketing. Εκεί ανακάλυψα όχι μόνο τι μου άρεσε αλλά και τι δε μου άρεσε. Μέσα από όλες αυτές τις εμπειρίες κατάφερα να χτίσω μια επιχείρηση που όχι μόνο αντανακλά την προσωπική μου φιλοσοφία και αξίες, αλλά έχει επίσης ουσιαστικό αντίκτυπο στην κοινωνία, προάγοντας την ευαισθητοποίηση και την οικολογική συνείδηση.
Τι σας ενέπνευσε να ιδρύσετε τη Lukuma Brand και ποιο ήταν το μεγαλύτερο εμπόδιο που αντιμετωπίσατε στην αρχή;
Η ίδρυση της Lukuma προέκυψε από την επιθυμία μου να δημιουργήσω κάτι καινοτόμο που όχι μόνο θα ξεχώριζε στην αγορά, αλλά θα είχε και πραγματικό αντίκτυπο στην κοινωνία. Ήθελα να συνδυάσω τη δυνατότητα να προσφέρω γνώση και να δημιουργήσω θετική αλλαγή, με την ευκαιρία να εργάζομαι σε κάτι που αγαπώ. Το πάθος μου για τα οικολογικά προϊόντα περιόδου γεννήθηκε από την έλλειψη εκπαίδευσης γύρω από το θέμα της περιόδου στην Ελλάδα. Κάνοντας μια έρευνα αγοράς, συνειδητοποίησα πόσο λίγες ήταν οι πληροφορίες που μπορούσαν να βρουν οι γυναίκες και κυρίως τα νέα κορίτσια στο διαδίκτυο σχετικά με τη φυσιολογία τους και τις επιλογές προϊόντων για την περίοδο. Αυτή η έλλειψη γνώσης με στεναχώρησε, αλλά ταυτόχρονα με πείσμωσε να προσφέρω εγώ μια λύση, βοηθώντας τα νέα κορίτσια να κατανοήσουν καλύτερα το σώμα τους και να επιλέξουν προϊόντα που θα συμβάλλουν στην υγεία και την ευημερία τους. Το μεγαλύτερο εμπόδιο που αντιμετώπισα, και εξακολουθώ να αντιμετωπίζω, είναι οι προκατειλημμένες αντιλήψεις γύρω από το θέμα της περιόδου στην Ελλάδα. Οι γυναίκες συχνά αντιμετωπίζουν νέες λύσεις, όπως τα εσώρουχα περιόδου ή τα κύπελλα περιόδου, με επιφυλακτικότητα και αρνητισμό, παρά το γεγονός ότι αυτά μπορούν να βελτιώσουν σημαντικά τη ζωή τους. Αυτές οι προκατειλημμένες αντιλήψεις είναι ίσως το μεγαλύτερο εμπόδιο, αλλά δεν με σταματούν από το να συνεχίζω τον αγώνα μου να εκπαιδεύσω και να προσφέρω μια καλύτερη λύση για τη διαχείρηση της περιόδου.


Ποια είναι για εσάς τα βασικά στοιχεία που εξασφαλίζουν επιτυχία σε μια επιχείρηση;
Για μένα, η επιτυχία μιας επιχείρησης δεν βασίζεται μόνο στο προϊόν που προσφέρει, αλλά στο πώς καταφέρνει να δημιουργήσει αξία για τον καταναλωτή. Η Lukuma δεν ιδρύθηκε απλώς για να πουλήσει προϊόντα περιόδου, αλλά για να αλλάξει την αντίληψη γύρω από αυτά, προσφέροντας γνώση και ενημέρωση. Είμαι και εγώ γυναίκα, γνωρίζω από πρώτο χέρι τις ανάγκες που υπάρχουν και μπορώ να κατανοήσω τι πραγματικά χρειάζεται κάποιος για να διαχειριστεί καλύτερα την περίοδό του. Αυτή η σύνδεση με το κοινό μας είναι θεμελιώδης, γιατί δεν δημιουργούμε προϊόντα απλώς για να υπάρχουν, αλλά για να καλύπτουν ουσιαστικές ανάγκες.
Η επιτυχία έρχεται όταν μια επιχείρηση δεν ακολουθεί απλώς τις τάσεις, αλλά δημιουργεί μια κοινότητα γύρω από την αποστολή της. Δεν αρκεί να γίνεις viral ή να έχεις καλές προσφορές—οι άνθρωποι πρέπει να σε εμπιστεύονται και να νιώθουν ότι πραγματικά τους καταλαβαίνεις. Η Lukuma ξεχωρίζει γιατί δεν βλέπει τους καταναλωτές της ως απλούς πελάτες, αλλά ως άτομα που χρειάζονται ενημέρωση, υποστήριξη και τις σωστές επιλογές για την υγεία τους. Και αυτός είναι για μένα ο βασικός παράγοντας επιτυχίας: να αγαπάς αυτό που κάνεις, να ακούς το κοινό σου και να εξελίσσεσαι μαζί του.
Έχετε συναντήσει αντιδράσεις ή προκαταλήψεις λόγω του αντικειμένου της επιχείρησής σας; Πώς τις αντιμετωπίσατε;
Η έλλειψη ενημέρωσης για την περίοδο και το σώμα της γυναίκας είναι μια βασική αιτία που δημιουργεί προκαταλήψεις και αρνητικές αντιδράσεις σε πολλά θέματα. Από την αρχή, δέχτηκα αρνητικό feedback στα social media, κυρίως από γυναίκες, κάτι που με στεναχώρησε, αλλά το θεωρούσα και απόλυτα φυσιολογικό. Όταν από μικρή ηλικία μας διδάσκουν να ντρεπόμαστε για τη φυσιολογία μας, να κρύβουμε το αίμα, τις σερβιέτες, ή τα ταμπόν και να μην μπορούμε να συζητήσουμε ανοιχτά για την περίοδο, είναι αναμενόμενο να υπάρχει αντίσταση στο καινούργιο. Όταν προβάλλεις ένα διαφορετικό προϊόν, όπως τα εσώρουχα περιόδου, ή όταν προσπαθείς να δείξεις στα social media την πραγματικότητα πίσω από το αίμα και τη λειτουργία του σώματος, οι αντιδράσεις αυτές είναι αναπόφευκτες.
Παρά τα πρώτα αρνητικά σχόλια, το πέρασμα του χρόνου βοήθησε στην αλλαγή αυτών των αντιλήψεων. Σήμερα, η Lukuma έχει καταφέρει να δημιουργήσει ένα πολύ πιστό και αγαπητό κοινό, το οποίο αναγνωρίζει τη σημασία του έργου μας και των προϊόντων που προσφέρουμε. Φυσικά, ακόμα υπάρχουν κάποιοι που είναι διστακτικοί για το αν θα υιοθετήσουν τα προϊόντα μας, αλλά η εκπαίδευση και η συνεχής ενημέρωση μπορούν να οδηγήσουν σε αλλαγή. Έχω πάρει το αρνητικό feedback και το έχω χρησιμοποιήσει ως κίνητρο για να δημιουργήσω κάτι θετικό, κάτι που έχει πραγματικό αντίκτυπο. Αυτό είναι κάτι που συνεχώς εξελίσσεται και που σήμερα μας έχει βοηθήσει να κερδίσουμε την εμπιστοσύνη του κοινού μας.
Γενικότερα πιστεύετε ότι η κοινωνία μας είναι αρκετά ανοιχτή στο να συζητά θέματα όπως η έμμηνος ρύση;
Πιστεύω πως οι νεότερες γενιές είναι πολύ πιο ανοιχτές στο να συζητούν θέματα γύρω από την περίοδο και να αναζητούν γνώση που θα τους βοηθήσει στη ζωή τους. Δέχομαι πολλές ερωτήσεις από κορίτσια μικρής ηλικίας, ακόμα και από δώδεκα ή δεκατριών ετών, που θέλουν να μάθουν περισσότερα. Αν και δεν είμαι γιατρός και δεν μπορώ να δίνω ιατρικές συμβουλές, προσπαθώ να τις βοηθήσω να αγαπήσουν το σώμα τους, να νιώσουν άνετα με την περίοδό τους και να καταλάβουν ότι δεν είναι κάτι που πρέπει να κρύβουν. Πάντα τις προτρέπω να επισκεφθούν έναν γυναικολόγο από νωρίς, γιατί η ενημέρωση είναι δύναμη. Από την άλλη, σε μεγαλύτερες ηλικίες το ταμπού γύρω από την περίοδο είναι ακόμα έντονο, και πολλές γυναίκες δυσκολεύονται να μιλήσουν ανοιχτά γι’αυτό.
Ακριβώς γι’αυτόν τον λόγο δημιουργήσαμε και το The Bloodcast, ένα podcast που συζητά ανοιχτά θέματα γύρω από την περίοδο.. Μαζί με τη φίλη μου και συνέταιρο μου, την Έλλη Ζάχου, προσκαλούμε καλεσμένους και μιλάμε για την περίοδο και ό,τι άλλο μπορεί να απασχολεί τα άτομα που τη βιώνουν. Η γνώση είναι δύναμη, και όσο συνεχίζουμε να μιλάμε ανοιχτά γι’αυτό το θέμα, τόσο περισσότερο θα εξελισσόμαστε ως κοινωνία.

Τι συμβουλή θα δίνατε στις γυναίκες που θέλουν να ξεκινήσουν τη δική τους επιχείρηση;
Το πιο σημαντικό όταν ξεκινάς τη δική σου επιχείρηση είναι να βρεις κάτι που αγαπάς και πιστεύεις πραγματικά. Αυτό θα σε κρατήσει σε κίνηση όταν τα πράγματα γίνουν δύσκολα, γιατί πάντα θα υπάρχουν προκλήσεις στην πορεία. Αν κάνεις κάτι που αγαπάς, θα βρεις τη δύναμη να συνεχίσεις. Στην αρχή, είναι πολύ πιθανό να χρειαστεί να κάνεις multitasking και να αναλάβεις πολλές θέσεις ταυτόχρονα, γιατί δεν υπάρχει πάντα το budget για να προσλάβεις άλλους. Όσο και αν είναι δύσκολο, αυτό θα σε βοηθήσει να μάθεις όλες τις πλευρές της επιχείρησης και να βλέπεις τα πράγματα από διαφορετική οπτική.
Είναι επίσης σημαντικό να βάζεις μικρούς στόχους και να δίνεις χρόνο. Κάθε μικρό βήμα θα ενισχύει την αυτοπεποίθησή σου και θα σε βοηθάει να εξελίξεις την επιχείρησή σου. Μην φοβάσαι να κάνεις λάθη, γιατί κάθε λάθος είναι μια ευκαιρία να μάθεις και να βελτιωθείς. Αν κάποια γυναίκα σκέφτεται να ξεκινήσει, αλλά διστάζει, θέλω να ξέρει ότι μπορεί να το κάνει. Ο δρόμος δεν είναι εύκολος, αλλά είναι εφικτός. Αν χρειαστείς βοήθεια ή απλώς να μιλήσεις, είμαι πάντα ανοιχτή να σε στηρίξω και να σε ενθαρρύνω να πιστέψεις στον εαυτό σου ώστε να προχωρήσεις μπροστά.
Ποιο είναι το όραμά σας για το μέλλον της Lukuma Brand και ποια είναι τα επόμενα βήματα που σχεδιάζετε;
Η Lukuma δεν περιορίζεται μόνο στην περίοδο ή την ωορρηξία, αλλά επεκτείνεται σε όλες τις φάσεις του κύκλου, προσφέροντας προϊόντα φροντίδας για την ωχρινική φάση, την ωορρηξία, τα κολπικά υγρά, και τη διαχείριση της λοχείας. Αυτή η προσέγγιση της ολιστικής φροντίδας είναι μέρος του οράματος μας για την ενδυνάμωση των γυναικών, και στόχος μας είναι να παρέχουμε συνεχώς νέες και καινοτόμες λύσεις που θα κάνουν τη ζωή τους πιο άνετη και ασφαλή. Μια από τις πιο σημαντικές εξελίξεις για εμάς είναι η επέκταση της Lukuma στη Σουηδία, όπου η αντίστοιχη ομάδα αναλαμβάνει την ανάπτυξη του brand και αποτελεί ένα μεγάλο βήμα για την επιχείρηση μας μέσα στα δύο χρόνια λειτουργίας της.
Επιπλέον, στο μέλλον, επιθυμούμε να εξελιχθούμε σε μια εταιρεία που θα συνδυάζει όχι μόνο προϊόντα, αλλά και εκπαιδευτικά εργαλεία και υπηρεσίες που θα βοηθούν τις γυναίκες να κατανοήσουν καλύτερα το σώμα τους και να διαχειρίζονται τις φυσικές τους διαδικασίες με μεγαλύτερη ευκολία.. Θέλουμε να δημιουργήσουμε μια κοινότητα που θα αισθάνεται άνετα να μιλήσει για αυτά τα θέματα και να βρει τις λύσεις που της ταιριάζουν, χωρίς ενοχές ή αναστολές.
Ιωαννίδου Μαριλεία | Founder & CEO Lukuma Brand
Εκδηλώσεις
Ημερίδα με τίτλο: « Τεχνητή Νοημοσύνη και Εκπαίδευση -Επαναπροσδιορίζοντας την διδασκαλία και την μάθηση.»

Τα Αρσάκεια Σχολεία Θεσσαλονίκης διοργανώνουν ημερίδα με τίτλο: «Τεχνητή
Νοημοσύνη και Εκπαίδευση – Επαναπροσδιορίζοντας την διδασκαλία και την μάθηση.», η
οποία θα πραγματοποιηθεί στις εγκαταστάσεις του Αρσάκειου Δημοτικού Θεσσαλονίκης.
Η ημερίδα εστιάζει στη χρήση της τεχνητής νοημοσύνης ως εκπαιδευτικό εργαλείο που
σκοπό έχει να επαναπροσδιορίσει τις παραδοσιακές μεθόδους διδασκαλίας, ενισχύοντας
την ατομική συμμετοχή και εμπλοκή των μαθητών μέσω έρευνας και καταρρίπτοντας τη
κλασική προσέγγιση «λύσε», «απάντησε», «βρες», «υπολόγισε» κ.ά..
Η ημερίδα θα περιλαμβάνει 4 ενότητες τις οποίες θα παρουσιάσουν και θα αναλύσουν
εγκεκριμένοι ομιλητές του εκπαιδευτικού και τεχνολογικού χώρου. Πρόκειται για την
κυρία Ζωή Γαβριηλίδου, καθηγήτρια Θεωρητικής Γλωσσολογίας τού Τμήματος
Φιλολογίας τού Δημοκρίτειου Πανεπιστημίου Θράκης, τον δρ Άρη Μαυρομμάτη,
μαθηματικός‒θεωρητικός Τέχνης, Ανάπτυξης Υπερμέσων του Κέντρου Διά Βίου
Μάθησης του Πανεπιστημίου Δυτικής Μακεδονίας, τον κύριο Γιάννη Αναστασόπουλο,
διευθυντής Microsoft στον τομέα τής Εκπαίδευσης στην Ελλάδα, Κύπρο και Μάλτα και
την κυρία Έλενα Ζαγλαρίδου, υπεύθυνη εκπαιδευτικών προγραμμάτων για την
Microsoft στην Ελλάδα, Κύπρο, Μάλτα και Αδριατική.
Οι παρευρισκόμενοι θα έχουν την ευκαιρία να συζητήσουν με τους ομιλητές, να θέσουν
τα ερωτήματα τους και να δουν στην πράξη όλα όσα περιλαμβάνουν οι ομιλίες καθώς θα
πραγματοποιηθούν παρουσιάσεις με μικροδιδασκαλίες με τη χρήση Τεχνητής
Νοημοσύνης, από εκπαιδευτικούς του Αρσακείου Δημοτικού Θεσσαλονίκης.Κατά τη λήξη
της ημερίδας, όλοι οι συμμετέχοντες θα λάβουν βεβαίωση παρακολούθησης.
Οι εκπαιδευτικοί μπορούν να δηλώσουν συμμετοχή εδώ:
https://forms.office.com/e/E7m1ZqLsdZ
Παρουσίαση
Δημήτρης Ξόνογλου “Aller retour”

Έκθεση ζωγραφικής στο Γαλλικό Ινστιτούτο Θεσσαλονίκης
Ο εικαστικός Δημήτρης Ξόνογλου επιστρέφει στο Γαλλικό Ινστιτούτο Θεσσαλονίκης, εκεί δηλαδή από όπου ξεκίνησε, το οποίο φιλοξενεί τη νέα ατομική του έκθεση με τίτλο «Aller retour».
Η έκθεση περιλαμβάνει μια σειρά έργων που αναδεικνύουν την πρωτότυπη χρωματική γκάμα και την εφευρετικότητα των συνθέσεών του γνωστού καλλιτέχνη, η οποία αιφνιδιάζει, προκαλώντας έντονα συναισθήματα.
Παρουσιάζονται έργα που δημιουργήθηκαν με καμένες σελίδες βιβλίων, κερί και άλλα πρόσθετα υλικά από τη σειρά Logos, πορτρέτα, μικρά και μεγάλα, με κολάζ και έντονα χρώματα, που αποτυπώνουν πρόσωπα της πραγματικότητας που συναντάμε τυχαία και αποτυπώνονται στη μνήμη μας αλλά και πρόσωπα της φαντασίας ενώ στο κέντρο της έκθεσης θα τοποθετηθεί και μια μεγάλη εγκατάσταση με τίτλο Κελί-ΙσοβιArt.
Ο Δημήτρης Ξόνογλου διαχρονικά διατηρεί μία στενή σχέση με το Γαλλικό Ινστιτούτο Θεσσαλονίκης, όπου έκανε την πρώτη του έκθεση το 1982. Ενδεικτικό είναι ότι ένα έργο του κοσμεί μία από τις αίθουσες του Ινστιτούτου.
Η έκθεση γίνεται με την υποστήριξη της Art Thessaloniki και τελεί υπό την αιγίδα του Γενικού Προξενείου της Γαλλίας στη Θεσσαλονίκη.
Ποιος είναι ο Δημήτρης Ξόνογλου:
Γεννήθηκε στην Πρώτη Σερρών, σπούδασε ζωγραφική και χαρακτική στην Ακαδημία Καλών Τεχνών της Ρώμης και κεραμική στη Scuola di Arti Ornamentali di San Giacomo di Roma. Δίδαξε στη Μέση Εκπαίδευση και στο Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης. Ζει και εργάζεται στη Θεσσαλονίκη ενώ έχει πραγματοποιήσει πάνω από 20 ατομικές και έχει συμμετάσχει σε περισσότερες από 50 ομαδικές εκθέσεις στην Ελλάδα και το εξωτερικό.
-
Videos
Η ιστορία του BusinessWoman
-
Επίκαιρα Πρόσωπα
Παναγιώτα Μαθιουδάκη | Ανακαλύπτοντας την ομορφιά…
-
Videos
Πέγκυ Μουζάκη | Επικοινωνία και Συγκρούσεις με Αποδοχή, Κατανόηση και Σεβασμό
-
Επίκαιρα Πρόσωπα
Οι startup που “μαγνητίζουν” | Στεφανία Φράρου
-
Videos
Πέγκυ Μουζάκη | 5 Αλήθειες για να επικοινωνήσουμε με κάποιον άνθρωπο
-
Συνεντεύξεις
Ο Τουριστικός Οργανισμός Χαλκιδικής προσκεκλημένος του Οργανισμού Περιφέρειας Τοσκάνης
-
Επίκαιρα Πρόσωπα
Οι startup που “μαγνητίζουν” | Κική και Αντρέα
-
Επίκαιρα Πρόσωπα
Οι startup που “μαγνητίζουν” | Μαριλένα Πατέρα