Connect with us

Επίκαιρα Πρόσωπα

Ηλέκτρα Δουμά: «η ανάσα της φύσης»

Σε μια βόλτα στα πέριξ της Ακροπόλεως περνώντας από την οδό Λεμπέση, σταματήσαμε στην Γκαλερί «Τεχνοχώρος» για να ενημερωθούμε για τις νέες συνεργασίες της γκαλερί και για τα έργα που εκτίθενται.

Η Ηλέκτρα Δουμά, συνιδιοκτήτρια της γκαλερί μας υποδέχτηκε και μας μίλησε για την e-Art Athina 2020 και τους καλλιτέχνες που θα παρουσιάσει, καθώς και για τον τρόπο που ανταποκρίνεται ο χώρος τους στα νέα δεδομένα.

Η αίθουσα τέχνης Τεχνοχώρος Art Gallery, στην Ακρόπολη, ανακαινίστηκε πλήρως το 2010, με πρωτοβουλία της Ηλέκτρας και του Πέτρου Δουμά σηματοδοτώντας την αρχή μίας νέας περιόδου, πιο διευρυμένου χαρακτήρα, καθώς από τον Οκτώβριο του 2003 αποτελούσε εκθεσιακό χώρο της Ένωσης Ελλήνων χαρακτών, προβάλλοντας αποκλειστικά έργα Ελλήνων και ξένων χαρακτών.

Συνέντευξη στη Ζέτα Τζιώτη

Έργο της Ρένας Ανούση

-Ηλέκτρα, νέα δεδομένα. Πώς επηρεάζεται ο χώρος των Τεχνών από την απουσία κοινωνικών εκδηλώσεων, τις αποστάσεις, την αποφυγή διοργάνωση εγκαινίων;

-Ο χώρος των τεχνών μέχρι σήμερα λειτουργεί με βάση τις κοινωνικές εκδηλώσεις, τα εγκαίνια, την ανθρώπινη επαφή. Τώρα έρχονται τα «πάνω -κάτω» και πρέπει όλοι να προσαρμοστούμε στην νέα πραγματικότητα.

Δυστυχώς, οι άνθρωποι των τεχνών είναι για μία ακόμα φορά ίσως ο τελευταίος τροχός της αμάξης τόσο στην Ελλάδα όσο και στο εξωτερικό. Ήδη βλέπουμε θέατρα και κινηματογράφους να κλείνουν, μουσεία και art fairs να ακυρώνουν το εκθεσιακό τους πρόγραμμα, συναυλίες και εκθέσεις να αναβάλλονται.

Για εμάς, στην αίθουσα τέχνης Τεχνοχώρος οι τελευταίοι μήνες ήταν μήνες περισυλλογής και οργάνωσης για τα επόμενα βήματα μας. Βλέποντας ολοένα και περισσότερους φορείς, μεγάλα μουσεία του εξωτερικού και σημαντικές art fairs να διοργανώνουν ψηφιακές εκθέσεις, έπρεπε να σκεφτούμε αν αυτό είναι η λύση και για εμάς και τους καλλιτέχνες μας.

Η ψηφιακή εποχή στην τέχνη δεν είναι για εμάς η λύση αλλά το «plan B» καθώς πιστεύουμε πως όσο σημαντική είναι σε μία έκθεση η προβολή των έργων, αντίστοιχα καίριο ρόλο έχει η επαφή του φιλότεχνου κοινού με τον καλλιτέχνη και τα έργα του.

Σε αυτό το πλαίσιο δημιουργούμε νέους τρόπους επικοινωνίας και διαφορετικά είδη εκδηλώσεων τηρώντας πάντα όλα τα απαραίτητα μέτρα προστασίας, μια που για εμάς το σημαντικότερο σήμερα είναι η ασφάλεια τόσο των συνεργατών όσο και των επισκεπτών μας.

Dream red duck III, Έλενα Προβατά

-Πώς μπορούν οι επαγγελματίες του χώρου της τέχνης να αντεπεξέλθουν στις απαιτήσεις της νέας εποχής;

-Σίγουρα οι απαιτήσεις που δημιουργούνται είναι ένα μεγάλο στοίχημα για γκαλερί και καλλιτέχνες. Όπως είπαμε προηγουμένως, για εμάς, ο όλο και ποιο διαδεδομένος τρόπος έκφρασης μέσα από το διαδίκτυο, είναι μία λύση που θα θέλαμε να λειτουργήσει παράλληλα με την μέχρι τώρα λειτουργία της γκαλερί. Αυτό δεν σημαίνει ότι αφορίζουμε τις ψηφιακές εκθέσεις ούτε την προβολή των καλλιτεχνών μέσα από το ηλεκτρονικές πλατφόρμες.

Εγώ προσωπικά κατά τη διάρκεια της καραντίνας είδα περισσότερο θέατρο απ’ όσο έχω δει τα τελευταία χρόνια, άκουσα πολλή και εξαιρετική μουσική από μουσικούς που έπαιζαν ζωντανά στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και γνώρισα εικαστικούς εντός και εκτός Ελλάδος, όλα αυτά διαδικτυακά.

Το μέλλον για την προώθηση της τέχνης και πιο συγκεκριμένα των εικαστικών έργων που άπτεται του ενδιαφέροντος μας είναι κατά μεγάλο ποσοστό η χρήση του διαδικτύου.

Βλέποντας ένα έργο τέχνης από κοντά ή ακόμα και αγγίζοντας το, συνομιλώντας με τον δημιουργό του μας δημιουργούνται συναισθήματα τα οποία δεν μπορούν κατά τη γνώμη μου να έχουν την ίδια ένταση πίσω από μία οθόνη κινητού ή υπολογιστή, όσο και εάν το μηχάνημα που κρατάμε στα χέρια μας είναι τελευταίας τεχνολογίας.

The Gorila, Χριστίνα Τζάνη

-Βοηθά τελικά η διάδοση των Social Media και των online πωλήσεων;

-Τα Social Media και οι online πωλήσεις, είναι μία πραγματικότητα και πλέον απαραίτητο εργαλείο της δουλειάς μας, κυρίως όταν απευθυνόμαστε σε νεότερους ηλικιακά πελάτες.
Εννοείται όμως ότι είναι ένα ακόμα εργαλείο στα ήδη υπάρχοντα τα οποία δεν πρέπει να «βάλουμε στην άκρη».

-Ποια εργαλεία και ποιες δεξιότητες είναι απαραίτητες για την καλύτερη προβολή ενός πολιτιστικού φορέα στις πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης;

-Θεωρούμε ότι η προβολή του πολιτιστικού μας φορέα στις πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης είναι έργο που πρέπει να το χειρίζονται επαγγελματίες της επικοινωνίας. Ο δικός μας ρόλος είναι υποστηρικτικός και ελεγκτικός και φροντίζουμε πάντα να τροφοδοτούμε τους ειδικούς με εκτενή και ορθά στοιχεία, τέλειες φωτογραφίες και άμεση ενημέρωση για τα δρώμενα μας.

Exodus, Θαλασσινή Δούμα

-Πώς ο χώρος των Τεχνών μπορεί να ανταποκριθεί σε συνθήκες που τον περιορίζουν σε αποκλειστικά on-line δράσεις; Τι σας λένε οι καλλιτέχνες που συνεργάζεστε;

-Αναμφίβολα δεν είναι δυνατόν ο χώρος των τεχνών να περιοριστεί αποκλειστικά σε online δράσεις.

Και εμείς και οι συνεργάτες μας προγραμματίζουμε διάφορες δράσεις προσαρμοσμένες στα «σημεία των καιρών», ώστε να μην χαθεί η φυσική επαφή μεταξύ πελάτη, καλλιτέχνη και γκαλερί.

-Art Athina 2020. Η πρώτη ηλεκτρονική Art Athina. Πώς την προσεγγίζετε;

-Για πρώτη φορά στην ιστορία της, η art Athina παρουσιάζει τα έργα των εκθετών της μέσα από μία ηλεκτρονική πλατφόρμα, όπου η κάθε αίθουσα τέχνης θα έχει το δικό της «χώρο», να δείξει ένα μέγιστο αριθμό 15 έργων.

Αυτό βέβαια γίνεται τώρα σε όλο τον κόσμο, αλλά η καινοτομία που υπάρχει είναι ότι όποιες από τις συμμετέχουσες γκαλερί το επιθυμούν θα εκθέτουν ταυτόχρονα τα έργα στον φυσικό τους χώρο.

Εμείς φέτος αποφασίσαμε ο κοινός παρονομαστής στα έργα που θα εκθέσουμε να είναι το χρώμα και πιο συγκεκριμένα εκθέτουμε έργα σε άσπρο-μαύρο που αποδίδονται εξαιρετικά σε κάθε οθόνη.

Συμμετέχουν οι καλλιτέχνες Σοφία Δατσέρη με ελαιογραφίες, Θαλασσινή Δούμα με φωτογραφίες από την τελευταία σειρά της, Δημήτρης Καρλαφτόπουλος με σχέδια που σχολιάζουν την σύγχρονη πραγματικότητα, Έλενα Προβατά με την τελευταία χαρακτική της δουλειά, Γιάννης Ρουμπάνης με σχέδια με πενάκι και η Χριστίνα Τζάνη με νέα της έργα σε μικτής τεχνικής χαρτί.

Leave me alone, Δημήτρης Καρλαφτόπουλος

-Τι εκθέσεις προγραμματίζετε στο εγγύς μέλλον;

-Το εκθεσιακό μας πρόγραμμα ξεκινάει στις 26 Σεπτεμβρίου με την ατομική έκθεση της Ρένας Ανούση. Με περισσότερα από 60 χρόνια παρουσίας της στο εικαστικό γίγνεσθαι, με τεράστιο εικαστικό και διδακτικό έργο παρουσιάζει τις τελευταίες ακουαρέλες της.

Στη συνέχεια θα πάρει τη σκυτάλη ένας νέος και πολλά υποσχόμενος εικαστικός ο Θωμάς Μακινατζής, απόφοιτος της Σχολής Καλών τεχνών της Φλώρινας, παρουσιάζοντας την πρώτη ατομική του έκθεση στην Αθήνα.

Ανάμεσα στις προγραμματισμένες εκθέσεις μας, για τις αρχές του 2021 είναι η αναδρομική έκθεση της «Ελληνικής Ομάδας Οπτικής Ποίησης» σε επιμέλεια της ιστορικού τέχνης Λένας Κοκκίνη.

-Πείτε μας δύο λόγια για την αίθουσα τέχνης Τεχνοχώρος που εκπροσωπείτε;

-Η αίθουσα τέχνης Τεχνοχώρος λειτουργεί στην Ακρόπολη από το 2010 έχοντας μία δραστηριότητα διευρυμένου χαρακτήρα στον χώρο όλων των εικαστικών τεχνών.

Καθρέφτης των εξελίξεων της σύγχρονης τέχνης, αποσκοπεί στην διαρκώς επίκαιρη παρουσία της στον συγκεκριμένο χώρο και στην ικανοποίηση των μεταβαλλόμενων απαιτήσεων του φιλότεχνου κοινού.

Ενεργώντας πάντα με συνέπεια και σεβασμό στην τέχνη και τους εκπροσώπους της, έχει ως στόχο την προβολή και την ανάδειξη νέων αλλά και ήδη καταξιωμένων καλλιτεχνών. Οργανώνοντας εκθέσεις με αντικείμενο τη ζωγραφική, τη γλυπτική, τη χαρακτική, τις εγκαταστάσεις, τις performances, το video και τη φωτογραφία, επιχειρεί να φέρει το κοινό σε επαφή με τις εικαστικές τέχνες και τις νέες τάσεις που κάνουν την εμφάνισή τους συνεχώς.

Έργο της Ρένας Ανούση
Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Επίκαιρα Πρόσωπα

Οι startup που “μαγνητίζουν” | First Cold Brew (Μάνος Αποστολόπουλος)

Μια παρέα τριών φίλων ο Νίκος Θεοδωρής, ο Φώτης Σπίνος και ο Μάνος Αποστολόπουλος με πολύ πάθος, γνώση, εμπειρία προσπαθούσαν από πάντα να προσφέρουν στους πελάτες τους την καλύτερη δυνατή γεύση του καφέ. Έτσι, ξεκίνησαν το εγχείρημά τους να δημιουργήσουν έναν ποιοτικό εμφιαλωμένο καφέ που μπορείς να καταναλωθεί οπουδήποτε και σε οποιαδήποτε στιγμή.

Κύριε Αποστολόπουλε Μάνο, μπορείτε να μας πείτε λίγα λόγια για τις σπουδές σας και την πορεία σας μέχρι τώρα;

Οι σπουδές μου ήταν στον τομέα της πληροφορικής, οι οποίες όμως δεν ολοκληρώθηκαν καθώς εκείνο τον καιρό προτίμησα να εργαστώ, αργότερα δεν υπήρχε ο χρόνος και ιδίως η διάθεση να τις συνεχίσω. Παρ όλα αυτά, το γεγονός πως δεν σπούδασα δεν με απέτρεψε να κάνω τα βήματα που ήθελα. Ομοίως οι συνεταίροι μου σπούδασαν σε διαφορετικά πεδία, όπως η ψυχολογία και η μηχανική αυτοκινήτων.


Ποια η έμπνευση πίσω από αυτή την επαγγελματική δραστηριότητα;

Και οι τρεις μας εργαστήκαμε από πολύ νωρίς στον χώρο της εστίασης και στον καφέ, στην πορεία καθώς εξειδικευτήκαμε με αφοσίωση μας στο να σερβίρουμε τον καλύτερο καφέ παντού και πάντα. Προσωπικά ασχολήθηκα με το κομμάτι της κρύας εκχύλισης το 2013 και ανέπτυξα τις γνώσεις μου σε αυτή την μέθοδο. Έξι χρόνια αργότερα, είδα ότι υπήρχε μεγάλο κενό στην ελληνική αγορά και ειδικά στα ποιοτικά  εμφιαλωμένα προϊόντα καφέ, καθώς μέχρι τότε υπήρχαν μόνο παρασκευάσματα καφέ με γάλα συντηρητικά και ζάχαρη. Όταν έγινε η πρόταση από τον Φώτη να κάνουμε την δική μας επιχείρηση, πρότεινα να κάνουμε την First Cold Brew δηλαδή την πρώτη και την μοναδική ελληνική εταιρεία παραγωγής εμφιαλωμένων καφέδων κρύας εκχύλισης.


Τι συμβουλές θα δίνατε σε άλλους επιχειρηματίες που θέλουν να ξεκινήσουν τη δική τους επιχείρηση;

Οι συμβουλές που έχουμε πλέον είναι αναρίθμητες, αρχικά σε πρακτικά κομμάτια και διαδικασίες, δεν θα σταθώ όμως σε αυτές.

Αυτό που πρέπει να κάνει ένας άνθρωπος που θέλει να ξεκινήσει κάτι δικό του, είναι αρχικά να διαλέξει με σύνεση τους ανθρώπους που θα ξεκινήσει την κοινή αυτή πορεία, να μοιράζετε τις ιδέες του και να μην φοβάται ότι θα τις κλέψουν γιατί δεν είναι η ιδέα το ζήτημα αλλά η ομάδα που την κάνει πραγματικότητα και τέλος να έχει πίστη στο εγχείρημα και υπομονή.


Ποια είναι η πολιτική σας ως προς την βιώσιμη παραγωγή και την κοινωνική ευθύνη;

Προσπαθούμε ιδιαίτερα να μην σπαταλάμε άσκοπα ενέργεια. Σε αυτό βοηθάει και η κρύα εκχύλιση καθώς χρειάζονται λιγότεροι πόροι για να την παραγωγή μας, οπότε θα έλεγε κανείς ότι είναι ένας πιο «πράσινος» καφές, παράλληλα επιλέγουμε συσκευασίες οι οποίες ανακυκλώνονται και σε κάθε μας στάδιο έχουμε ελαχιστοποιήσει τις φύρες. Το υπόλειμμα του καφέ το πετάμε σε καφέ κάδους για οργανικά απορρίμματα και παράλληλα συνεργαζόμαστε με διάφορες εταιρείες που μπορούν να το επαναχρησιμοποιήσουν, όπως για καλλυντικά σαπούνια και οργανικά λιπάσματα.  


Ποια είναι η φράση που σας δίνει κουράγιο και έμπνευση να συνεχίσετε όσα έχετε καταφέρει;

Πρωτοπορία, καινοτομία και αφοσίωση για αυτό που κάνουμε,

Να συνεχίσουμε με την ίδια αγάπη γιατί πιστεύουμε ότι αξίζει.


Ποιο είναι το όραμα και οι στόχοι της εταιρείας για το μέλλον;

Στα σχέδια μας είναι να ξεκινήσουμε τις εξαγωγές, για να γίνει όμως αυτό πρέπει πρώτα να αναπτύξουμε επιπλέον την μονάδα παραγωγής.

Θα θέλαμε επίσης να μπορούμε να προσλάβουμε επιπλέον προσωπικό και να γίνει η εταιρεία μας, ένας σταθμός ζωής για περισσότερους ανθρώπους που μοιράζονται το ίδιο πάθος.

Μάνος Αποστολόπουλος

Συνιδιοκτήτης και Διευθύνων Σύμβουλος του First Cold Brew


Συνέντευξη από την ομάδα του BusinessWoman

Continue Reading

Επίκαιρα Πρόσωπα

Οι startup που “μαγνητίζουν” | Κική και Αντρέα

Το “Naughty Dogs” είναι μια εταιρεία που προέκυψε μέσα από τις φυλακές όσο οι ιδρύτριες της Αντρέα και Κική έμαθαν να δημιουργούν κρέμες και άλλα προϊόντα καλλωπισμού από συνταγές που μοιράζονταν. Πρόκειται για μια επιχείρηση που έχει ως στόχο να προσφέρει αξέχαστα αρώματα μέσα από ποικίλα προϊόντα που κάθονται πάνω στο σώμα με αγάπη και σεβασμό.

Κυρία Κική και κυρία Αντρέα, μπορείτε να μας πείτε λίγα λόγια για τις σπουδές σας και την πορεία σας μέχρι τώρα;

Κική: Έχω σπουδάσει ηθοποιός σε δημόσιο ΙΕΚ. Η επαγγελματική μου πορεία μέχρι στιγμής ξεκινάει από το δημοτικό, όπου αγόραζα ζελεδάκια από το σούπερ μάρκετ και τα πουλούσα ακριβότερα σε
μικρές συσκευασίες στους συμμαθητές μου. Έπειτα αναβάθμισα τη δραστηριότητα μου με αξεσουάρ από χάντρες που τα έφτιαχνα μόνη μου σπίτι και τα εμπορευόμουν. Με τα λεφτά που έβγαλα αγόρασα λάπτοπ στο οποίο έγραφα CD τα οποία πουλούσα στους συμμαθητές μου . Έπειτα στην Αθήνα δούλευα ως σερβιτόρα και παράλληλα πουλούσα τσαντάκια. Λέγοντας αστείες ιστορίες από τη
δουλειά μου ως σερβιτόρα έγινα γνωστή , κατάφερα να κάνω επιτυχημένες παραστάσεις και να βγάζω χρήματα με αυτόν τον τρόπο. Ύστερα αφού μάζεψα κάποια χρήματα αποφάσισα να τα επενδύσω ανοίγοντας το naughty dogs με την καλή μου φίλη Αντρέα.


Αντρέα: Έχω σπουδάσει χημικός. Γεννήθηκα και μεγάλωσα στη Ρουμάνια. Στα 26 μου αποφάσισα να μεταναστεύσω στην Ελλάδα για να κάνω κάτι καλύτερο για μένα. Η προσαρμογή μου και η επαγγελματική μου πορεία ήταν δύσκολη,δουλεύοντας αρκετά χρόνια στην εστίαση και παράλληλα
μεγαλώνοντας ένα παιδί μόνη μου. Καταλήξαμε σε αυτήν την επιχείρηση με την κολλητή μου φίλη Κική.


Ποια η έμπνευση πίσω από αυτή την επαγγελματική δραστηριότητα;

Επιλέξαμε μαζί με την φίλη μου Κική να ξεκινήσουμε αυτή την επιχείρηση από την επιθυμία μας για ανεξαρτησία. Πάντα θέλαμε να δημιουργήσουμε μια «οικογένεια» την οποία τελικά δημιουργήσαμε, με τα άτομα που εμείς επιλέξαμε να είναι κοντά μας σε αυτό το ταξείδι. Λόγω της δύσκολης επαγγελματικής μας πορείας ήταν ανάγκη να δημιουργήσουμε ένα καλύτερο εργασιακό περιβάλλον που απευθύνεται κυρίως στις γυναίκες.


Τι συμβουλές θα δίνατε σε άλλους επιχειρηματίες που θέλουν να ξεκινήσουν τη δική τους επιχείρηση;

Να ρισκάρουν , και να γνωρίζουν ότι δεν υπάρχουν ήττες, παρά μόνο μαθήματα.
Μην κάνετε κάτι εφήμερο αλλά χτίστε τη δική σας ιστορία!


Ποια η έμπνευση πίσω από το ιδιαίτερο design και τις ιδιαίτερες ονομασίες των προϊόντων σας;

Καθημερινά παρατηρούμε την ανάγκη του κόσμου να εκφραστεί ελεύθερα. Η ιδέα
μας ήταν αφού όλοι τα σκεφτόμαστε από μέσα μας, γιατί να μη τα βγάλουμε προς
τα έξω;

Οι ονομασίες των προϊόντων δείχνουν και την άποψη μας για τη ζωή, δεν
χρειάζεται να την παίρνουμε στα σοβαρά , όλα εμπεριέχουν χιούμορ μέσα τους, αν
έχει κανείς τα μάτια να το δει. Σίγουρα αυτή η πινελιά έλειπε από την αγορά όπως και
αποδείχθηκε.


Ποια είναι η φράση που σας δίνει κουράγιο και έμπνευση να συνεχίσετε όσα έχετε καταφέρει;

Μία λέξη μας εμπνέει: Η αγάπη


Μπορείτε να μοιραστείτε τυχόν επερχόμενα σχέδια ή πρωτοβουλίες για την εταιρεία σας;

Στα επόμενα δυο χρόνια θα ανοίξουμε δυο φυσικά κατάστημα, ένα στο κέντρο της Αθήνας
και ένα στο κέντρο της Θεσσαλονίκης. Στο πολύ κοντινό μέλλον, θα λανσάρουμε 20
νέους κωδικούς που σίγουρα θα σας συναρπάσουν οπότε… αναμείνατε στις θέσεις
σας!

Andreea Boboc | Συνιδρυτής Naughty Dogs
Κική Λιτσάκη | Συνιδρυτής Naughty Dogs


Συνέντευξη από την ομάδα του BusinessWoman

Continue Reading

Επίκαιρα Πρόσωπα

Παναγιώτα Μαθιουδάκη | Ανακαλύπτοντας την ομορφιά…

Η κυρία Παναγιώτα Μαθιουδάκη είναι απόφοιτη του τμήματος Αισθητικής και Κοσμητολογίας , του Τ.Ε.Ι. Αθήνας (νυν Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής). Στην πορεία της έχει παρακολουθήσει πλήθος σεμιναρίων και συνεδρίων στο τομέα της κοσμητολογίας και της αισθητικής , τόσο στην Ελλάδα όσο και στο εξωτερικό.


Κυρία Μαθιουδάκη μπορείτε να μας πείτε ποια η έμπνευση πίσω από αυτή την επαγγελματική δραστηριότητα; Τι σας έκανε να θέλετε να ακολουθήσετε αυτό τον δρόμο;

Η φροντίδα. Η φροντίδα και η περιποίηση του υγιούς δέρματος. Η επιστήμη μας αφορά ακριβώς αυτό.
Καθημερινά βιώνουμε έναν αγώνα δρόμου, με αντίπαλο τον χρόνο. Ο ρόλος της αισθητικού είναι να μας βοηθήσει με την φροντίδα της, να διατηρήσουμε την νεανικότητα και την σφριγηλότητα της επιδερμίδας μας. Για αυτό και η σχέση αισθητικού – πελάτισσας είναι πολύ δυνατή, είναι μία σχέση αμφίδρομης εμπιστοσύνης που σπάνια την συναντάς.


Ποια είναι η εξειδίκευση σας στον χώρο της κοσμητολογίας και ποια είναι η γνώμη σας για τη συνεχή εκπαίδευση και προσαρμογή σε νέες τάσεις στον κλάδο που δραστηριοποιείστε;

Αγαπάω πολύ το πρόσωπο. Είναι ο καθρέφτης μας, είναι το πρώτο πράγμα που θα δει κάποιος όταν μας συναντήσει, λέει την αλήθεια για εμάς. Προσπαθώ να παρακολουθώ όλες τις νέες τάσεις, νέα δραστικά συστατικά, νέα προϊόντα και τεχνολογίες. Κάθε χρόνο προσπαθώ να παρευρίσκομαι σε όλα τα σημαντικά διεθνή συνέδρια , ώστε να ανακαλύπτω από τους πρώτους τις καινοτομίες και το που οδηγούνται η αισθητική και η κοσμητολογία. Θεωρώ σημαντικό να μην μένεις πίσω, ειδικά σε μία επιστήμη που συνεχώς εξελίσσεται και τις τελευταίες δεκαετίες έχει κάνει άλματα προόδου.


Ποια είναι η φιλοσοφία πίσω από το κέντρο αισθητικής σας; Πώς διασφαλίζετε την ποιότητα των υπηρεσιών που παρέχετε;

Η φιλοσοφία η δική μου και των συνεργατών μου βασίζεται στον συνδυασμό της καινοτομίας και της διαχρονικότητας. Θα επιλέξουμε το μοντέρνο αλλά δεν θα εγκαταλείψουμε το κλασικό, το δοκιμασμένο, το αποτελεσματικό. Για παράδειγμα, ο βαθύς καθαρισμός αποτελεί το Α και το Ω για τη σωστή περιποίηση του προσώπου. Παρά την εξέλιξη στην κοσμητολογία τα στάδια του παραμένουν ίδια. Η κύρια μας προτεραιότητα είναι η επιστημονική προσέγγιση στις υπηρεσίες που παρέχουμε. Επιλέγουμε προσεκτικά και με αυστηρά κριτήρια τις συνεργασίες μας. Χρησιμοποιούμε μόνο πιστοποιημένα και αξιόπιστα μηχανήματα και προϊόντα, με κλινικές μελέτες που αποδεικνύουν αυτό που υπόσχονται. Επιπλέον, διατηρούμε υψηλά πρότυπα υγιεινής και ασφάλειας σε όλες μας τις διαδικασίες..


Ούσα ειδικός, ποιες θα λέγατε ότι είναι οι τελευταίες και πιο ενδιαφέρουσες τάσεις της κοσμητολογίας;

Το νέο trend είναι τα εξωσώματα. Τα εξωσώματα είναι νανοκυστίδια που παράγονται από όλα τα ευκαρυωτικά κύτταρα. Χρησιμεύουν ως ένα φυσικό σύστημα επικοινωνίας μεταξύ των κυττάρων. Λειτουργούν ως αγγελιοφόροι, στέλνοντας σήματα στα κύτταρα και πυροδοτώντας την αναγέννηση των κουρασμένων και ανενεργών κυττάρων του δέρματος. Ολοένα και περισσότερα εργοστάσια παραγωγής καλλυντικών προσπαθούν να τα ενσωματώσουν στις φόρμουλές τους, αναπτύσσοντας νέες θεραπείες και σκευάσματα που βασίζονται στις ιδιότητες τους.


Μπορείτε να μοιραστείτε τυχόν επερχόμενα σχέδια ή πρωτοβουλίες που οραματίζεστε;

Πρόσφατα επενδύσαμε επιχειρηματικά στον κλάδο του φαρμακείου. Είναι μία διαχρονική , αλλά συνεχώς αναπτυσσόμενη αγορά. Με τους συνεργάτες μου και μία ομάδα επιστημόνων εργαζόμαστε στην ανάπτυξη μίας καινοτόμου σειράς δερμοκαλλυντικών χρησιμοποιώντας φιλικές προς το περιβάλλον συσκευασίες και ανανεώσιμα υλικά. Θα μου επιτρέψετε όμως, να σας πω περισσότερα για αυτό στο μέλλον.

Παναγιώτα Μαθιουδάκη,

Αισθητικός – Κοσμητολόγος, Επιχειρηματίας.

Ιδιοκτήτρια των Laserskin Solutions (www.laserskin.gr)


Συνέντευξη από την ομάδα του BusinessWoman

Continue Reading

Trending