Connect with us

Lifestyle

Η Θεσσαλονίκη στο επίκεντρο, μέσα από την πρωτοβουλία της Coca-Cola

 

  • Περιβάλλον & Κυκλική Οικονομία, Νέα Γενιά και Γυναίκες, Eμπορική & Τουριστική Ανάπτυξη, οι τρεις βασικοί πυλώνες
  • Πρόγραμμα «Zero Waste City» με στόχο η Θεσσαλονίκη να γίνει η πρώτη πόλη στην Ελλάδα με προοπτική Zero Waste

20 Ιουνίου 2018 Η CocaCola ανακοίνωσε τη νέα, φιλόδοξη πρωτοβουλία της με τίτλο «Θεσσαλονίκη. Πρωτεύουσα Ιδεών και Δράσεων», ένα μεγαλόπνοο πλάνο δράσεων για την πόλη, σε Συνέντευξη Τύπου που πραγματοποιήθηκε την Τετάρτη, 20 Ιουνίου, στο Μακεδονικό Μουσείο Σύγχρονης Τέχνης στη Θεσσαλονίκη. Με αφετηρία το στρατηγικό της όραμα που θέτει τον άνθρωπο στο επίκεντρο, η CocaCola ενώνει τις δυνάμεις της με την πόλη και δουλεύει μαζί με τους Θεσσαλονικείς, ώστε να αναδείξει τη δημιουργικότητα και την καινοτομία της Θεσσαλονίκης, βασικές προϋποθέσεις ανάπτυξης, δημιουργίας ευκαιριών αλλά και αναβάθμισης της ποιότητας ζωής των πολιτών. Η πρωτοβουλία «Θεσσαλονίκη. Πρωτεύουσα Ιδεών και Δράσεων», περιλαμβάνει μία σειρά από επιμέρους προγράμματα, που πλαισιώνουν τη συμμετοχή της στη φετινή 83η Διεθνή Έκθεση Θεσσαλονίκης και εκτείνονται μακροπρόθεσμα, τα οποία επικεντρώνονται σε τρεις βασικούς πυλώνες ενδιαφέροντος:

  • Περιβάλλον & Κυκλική Οικονομία,
  • Νέα Γενιά και Γυναίκες,
  • Eμπορική & Τουριστική Ανάπτυξη

 

Παρών στη Συνέντευξη Τύπου ήταν ο Δήμαρχος Θεσσαλονίκης, κος Γιάννης Μπουτάρης, ο οποίος με σχετική δήλωσή του αγκάλιασε το πρόγραμμα και τόνισε τη βούληση του Δήμου να σταθεί ενεργός αρωγός της πρωτοβουλίας, ώστε ο στόχος να γίνει πράξη, ενώ την εκδήλωση χαιρέτισε ο Περιφερειάρχης Κεντρικής Μακεδονίας, κος Απόστολος Τζιτζικώστας. Η παρουσίαση της πρωτοβουλίας «Θεσσαλονίκη. Πρωτεύουσα Ιδεών και Δράσεων» έγινε από την κα Λίλιαν Νεκταρίου, Γενική Διευθύντρια της Coca-Cola για Ελλάδα, Κύπρο, Μάλτα, και την κα Σίσσυ Ηλιοπούλου, Διευθύντρια Εταιρικών Υποθέσεων και Επικοινωνίας της Coca-Cola για Ελλάδα, Κύπρο, Μάλτα, ενώ ο κος Γιάννης Παπαχρήστου, Γενικός Διευθυντής της Coca-Cola Τρία Έψιλον, μίλησε για τη σημασία και τη συνέχεια των δράσεων στο μέλλον, ισχυροποιώντας την παρουσία και τη σχέση της εταιρείας με την πόλη. Το πάνελ των ομιλητών συμπλήρωσαν ο κος Φίλιππος Κυρκίτσος, Δρ. Περιβαλλοντολόγος και Πρόεδρος της Οικολογικής Εταιρείας Ανακύκλωσης (ΟΕΑ), και o κος Πάνος Σακκάς, αρχιτέκτονας και εκπρόσωπος της ομάδας The New Raw, που αποτελούν και τους επιστημονικούς και στρατηγικούς συνεργάτες σε κάποιες από τις βασικότερες ενέργειες της πρωτοβουλίας.

 

  • Περιβάλλον & Κυκλική Οικονομία

Με όραμα έναν Κόσμο Χωρίς Απορρίμματα, η CocaCola παρουσιάζει το νέο της πρόγραμμα “Zero Waste Cities” (Πόλεις χωρίς απορρίμματα), ξεκινώντας από τη Θεσσαλονίκη.

Κεντρικό άξονα της Συνέντευξης Τύπου αποτέλεσε η ανακοίνωση ενός προγράμματος, που πραγματοποιείται για πρώτη φορά σε πανευρωπαϊκό επίπεδο, στην πόλη της Θεσσαλονίκης. Η Coca-Cola στην Ελλάδα, επέλεξε τη Θεσσαλονίκη ως την πρώτη πόλη για την εφαρμογή ενός τριετούς προγράμματος, που φιλοδοξεί να κάνει τη Θεσσαλονίκη την πρώτη πόλη στην Ελλάδα με προοπτική να γίνει Zero Waste. Πρόκειται για ένα μακρόπνοο πρόγραμμα-κληρονομιά, που απαιτεί και περιλαμβάνει τη συνεργασία με τοπικούς φορείς, ΜΚΟ και το σύνολο των κατοίκων της πόλης.  Εστιάζοντας στην παρέμβαση, επιμόρφωση και αλλαγή της στάσης των πολιτών, η Coca-Cola θέτει τις βάσεις για την εναρμόνιση του κυκλικού μοντέλου οικονομίας και την εφαρμογή βιώσιμων πρακτικών στην καθημερινότητα των κατοίκων της Θεσσαλονίκης.

 

Οι βασικές δράσεις για την πρώτη χρονιά του προγράμματος, που αναμένεται να ολοκληρωθούν μέσα στο 2018, είναι οι παρακάτω:

  • Σχέδιο Πρόληψης για την πόλη της Θεσσαλονίκης & Ανακύκλωση στις παραλίες: αφορά στη δημιουργία ενός αναλυτικού οδηγού με συγκεκριμένες δράσεις και προληπτικά μέτρα για την πόλη, προκειμένου η πόλη να αποκτήσει προοπτική «Ζero waste». Το σχέδιο πρόληψης θα δημιουργηθεί με τη συνεργασία του Δήμου και άλλων σχετικών με το ζήτημα φορέων της πόλης. Παράλληλα, θα γίνει και μια οργανωμένη προσπάθεια, με δράσεις και ενημερωτική εκπαιδευτική εκστρατεία, με στόχο την ενίσχυση της Ανακύκλωσης, για πρώτη φορά, στις παραλίες αλλά και τις παράκτιες περιοχές, ώστε να μην καταλήγουν τα απορρίμματα στη θάλασσα. Στο πλαίσιο του προγράμματος αυτού, θα τοποθετηθούν ορθοστάτες για τη χωριστή συλλογή χαρτιού, μετάλλου, πλαστικού και υπολειμμάτων – το γυαλί θα συλλέγεται σε καμπάνες – σε επιλεγμένα σημεία στο παραλιακό μέτωπο της πόλης, με στόχο να διατηρήσουμε τις θάλασσές μας καθαρές.
  • «Print Your City»: ένα διαδραστκό πρόγραμμα που μετατρέπει τα πλαστικά απορρίμματα σε χρηστικά αντικείμενα για την πόλη με την τεχνολογία της 3D εκτύπωσης. Οι Θεσσαλονικείς καλούνται να ανακυκλώσουν και να επιλέξουν τις γειτονιές που θα τοποθετηθούν τα αντικείμενα, τα οποία θα ομορφύνουν την πόλη τους.
  • Διαδραστικό κέντρο κυκλικής οικονομίας, ανακύκλωσης & ενημέρωσης: ένας χώρος ανοιχτός στο κοινό, όπου οι πολίτες της Θεσσαλονίκης θα μπορούν να ενημερώνονται, να συμμετέχουν και να αναλαμβάνουν δράση σε θέματα που αφορούν στην κυκλική οικονομία και την ανακύκλωση.
  • Το πρόγραμμα υλοποιείται σε συνεργασία με την Οικολογική Εταιρεία Ανακύκλωσης, την Ελληνική Εταιρεία Αξιοποίησης – Ανακύκλωσης, τη δημιουργική ομάδα των The New Raw και φυσικά με την ενεργή υποστήριξη και συνεργασία του Δήμου Θεσσαλονίκης.

 

  • Νέα Γενιά και Γυναίκες

Επενδύοντας στο ταλέντο, τις δυνατότητες και τη δύναμη των νέων και των γυναικών να αλλάξουν το μέλλον της χώρας, προγράμματα όπως το Youth Empowered και το Counting Stars, θα υλοποιηθούν τις επόμενες χρονιές στην πόλη της Θεσσαλονίκης, εστιάζοντας στους τομείς της Απασχολησιμότητας & Επιχειρηματικότητας. Επίσης, συνεχίζει να επενδύει σε έργα υποδομών που στηρίζουν τη νέα γενιά όπως το Πρόγραμμα το «Σχολείο Που Θέλεις» που πραγματοποιείται από την  Coca-Cola Τρία Έψιλον σε συνεργασία με την εταιρεία Μασούτης.

  • Eμπορική & Τουριστική Ανάπτυξη

Η Coca-Cola δίνει το «παρών» στη φετινή 83η Διεθνή Έκθεση στηρίζοντας την προσπάθεια τόνωσης της εξωστρέφειας τόσο της χώρας μας, όσο και της πόλης της Θεσσαλονίκης, αλλά και παρουσιάζοντας  το όραμά της για μια Ελλάδα καινοτομίας και δημιουργικότητας, δύο έννοιες που αποτελούν βασικούς άξονες της νέας στρατηγικής της εταιρίας.

Επιπρόσθετα, αφιερώνει ένα συλλεκτικό μπουκάλι στη Θεσσαλονίκη, το οποίο κυκλοφορεί για την περίοδο του καλοκαιριού. Στόχος της Coca-Cola είναι να τιμήσει την πόλη και τους κατοίκους της, ενώ συγχρόνως, χρησιμοποιεί το ίδιο το προϊόν της και την παγκόσμια αναγνωρισιμότητά του, για να προβάλλει την πλούσια πολιτιστική της κληρονομιά στους επισκέπτες της πόλης και ιδιαίτερα σε αυτούς από το εξωτερικό. Iστορικά σύμβολα όπως ο Λευκός Πύργος, η Ροτόντα, αλλά και ο Πύργος του ΟΤΕ, σύμβολο της ΔΕΘ, είναι κάποια από τα στοιχεία που απεικονίζονται δημιουργικά επάνω στη συσκευασία.

 

Με αφορμή την παρουσίαση της νέας πρωτοβουλίας, η κα Λίλιαν Νεκταρίου, Γενική Διευθύντρια της Coca-Cola για Ελλάδα, Κύπρο, Μάλτα, δήλωσε σχετικά: «Στην Coca-Cola πρόθεσή μας είναι να αναπτυσσόμαστε με άξονα την καινοτομία και παράλληλα πράττοντας το καλό. H σημερινή ημέρα είναι πολύ σημαντική για εμάς, καθώς με μεγάλη περηφάνια παρουσιάζουμε την πρωτοβουλία «Θεσσαλονίκη. Πρωτεύουσα Ιδεών και Δράσεων». Ένα μεγαλόπνοο πλάνο που βάζει την πόλη της Θεσσαλονίκης στο επίκεντρο. Πιστεύουμε ότι μέσα από τη συνεργασία, το όραμα αυτό θα γίνει πράξη, και μαζί με την πόλη και τους πολίτες θα δημιουργήσουμε κοινές ευκαιρίες ανάπτυξης».

Η κα Σίσσυ Ηλιοπούλου, Διευθύντρια Εταιρικών Υποθέσεων & Επικοινωνίας της Coca-Cola για Ελλάδα, Κύπρο, Μάλτα, δήλωσε σχετικά: «Επιλέγουμε τη Θεσσαλονίκη ως την πρώτη πόλη για όλη την Ευρώπη ώστε να εφαρμόσουμε το πρόγραμμα της Coca-Cola Zero Waste Cities. Μέσα από αυτή μας τη δράση συμβάλλουμε ουσιαστικά ώστε η Θεσσαλονίκη να γίνει η πρώτη πόλη στην Ελλάδα με προοπτική Zero Waste».

Σχετικά με την The CocaCola Company:

Η Coca-Cola Company (NYSE: KO) είναι μία «total beverage company», προσφέροντας πάνω από 500 προϊόντα σε περισσότερες από 200 χώρες. Εκτός από τα προϊόντα της Coca-Cola, το χαρτοφυλάκιο μας περιλαμβάνει κάποιες από τις πιο σημαντικές σειρές ροφημάτων στον κόσμο, όπως το Adez με βάση τη σόγια, το πράσινο τσάι Ayataka, το νερό Dasani, οι χυμοί και τα νέκταρ Dell Valle, η Fanta, ο καφές Georgia, η Gold Peak σειρά τσαγιού και καφέ, το Honest Tea, οι χυμοί και τα smoothies Innocent, οι χυμοί Minute Maid, τα αθλητικά ροφήματα Powerade, οι χυμοί Simply, το Smartwater, η Sprite, το Vitamin Water και το νερό καρύδας ZICO. Αναδιαμορφώνουμε συνεχώς το χαρτοφυλάκιο μας, μειώνοντας τη ζάχαρη στα ροφήματά μας και παρουσιάζοντας νέα, καινοτόμα προϊόντα στην αγορά. Προσπαθούμε επίσης να μειώσουμε το περιβαλλοντικό μας αποτύπωμα, αναπληρώνοντας την ποσότητα νερού που χρησιμοποιούμε στα ροφήματά μας και προωθώντας την ανακύκλωση. Σε συνεργασία με τους εμφιαλωτές μας, απασχολούμε πάνω από 700.000 ανθρώπους, ενισχύοντας την τοπική οικονομία στις κοινωνίες που δραστηριοποιούμαστε, παγκοσμίως.

 

Η Coca-Cola Hellas είναι θυγατρική εταιρεία της The Coca-Cola Company με ευθύνη για την Ελλάδα, την Κύπρο και τη Μάλτα. Δραστηριοποιείται στον χώρο της παροχής συμβουλευτικών υπηρεσιών αναφορικά με τη χάραξη της στρατηγικής marketing, την προώθηση, την έρευνα αγοράς, τη διαφήμιση και την προστασία της φήμης των προϊόντων της The Coca-Cola Company. Παρέχει επίσης τεχνογνωσία και συμβουλευτικές υπηρεσίες σε θέματα προϊοντικής επικοινωνίας, καθώς και υπηρεσίες για τη διασφάλιση των ποιοτικών ελέγχων των προϊόντων. Στην Ελλάδα, εμφιαλωτής της The Coca-Cola Company είναι η Coca-Cola Τρία Έψιλον που μαζί με την Coca-Cola Hellas, αποτελούν το Σύστημα της Coca-Cola στην Ελλάδα.

 

Σχετικά με την CocaCola Τρία Έψιλον

Η Coca-Cola Τρία Έψιλον, μέλος του Ομίλου Coca-Cola HBC, είναι η κορυφαία εταιρεία μη αλκοολούχων ποτών στην Ελλάδα. Με τρεις εγκαταστάσεις παραγωγής στην Ελλάδα, το mega plant Σχηματαρίου και τα εργοστάσια εμφιάλωσης στο Ηράκλειο Κρήτης και στο Αίγιο, παράγει και διανέμει ένα μοναδικό χαρτοφυλάκιο ποιοτικών προϊόντων που εξυπηρετούν τις ανάγκες των καταναλωτών κάθε στιγμή της ημέρας σε οποιαδήποτε περίσταση. Σε αυτά περιλαμβάνονται τα εμπορικά σήματα της Coca-Cola Company, οι δικές της μάρκες, όπως οι χυμοί Amita και Frulite το μεταλλικό νερό ΑΥΡΑ, καθώς και τα προϊόντα που διανέμει όπως τα σνακ TSAKIRIS, καφές Lavazza, τα ενεργειακά ποτά Monster, το παγωμένο τσάι FUZETEA αλλά και τα αλκοολούχα ποτά των οίκων Edrington, Brown-Forman, Ισιδώρου Αρβανίτου και Gruppo Campari. Οι τοπικές δραστηριότητές της έχουν σημαντικό κοινωνικοοικονομικό αποτύπωμα, με συμβολή στην απασχόληση και στην οικονομία, δημιουργώντας το 54,6% του κύκλου εργασιών του τομέα των αναψυκτικών στην Ελλάδα. Κοντά στις κοινότητες όπου δραστηριοποιείται, η εταιρεία υποστηρίζει ενεργά τις τοπικές αναπτυξιακές πρωτοβουλίες που εστιάζουν στην ενδυνάμωση και απασχολησιμότητα των νέων, την αειφόρο ανάπτυξη και την ευημερία της κοινότητας.

 

Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να επισκεφθείτε την ιστοσελίδα gr.coca-colahellenic.com και το Facebook: www.facebook.com/CocaCola3E

 

Μάθετε περισσότερα για το ταξίδι της Coca-Cola στο www.coca-colacompany.com και ακολουθείστε μας στο Twitter, Instagram, Facebook and LinkedIn.

Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Εκδηλώσεις

16ο Διεθνές Φεστιβάλ Κινηματογράφου Λάρισας Αμείωτο το ενδιαφέρον του κοινού καιτην δεύτερη ημέρα

Η δεύτερη μέρα του 16 ου Διεθνούς Φεστιβάλ Κινηματογράφου Λάρισας κύλησε με
σημαντικές προβολές σε τρεις αίθουσες ταυτόχρονα με μεγάλη ανταπόκριση του κοινού.
Στον κινηματογράφο Βικτώρια που είναι και ο κύριος χώρος του φεστιβάλ προβλήθηκε το
Διαγωνιστικό animation μια κατηγορία που προσελκύει πάντα νεανικό κοινό, ενώ τι
προβολές στον πολυχώρο Circus με ταινίες μεγάλου μήκους Α΄προβολής παρακολούθησε
κοινό από όλες τις ηλικίες μια που η θεματική τους ήταν τα στερεότυπα στον
κινηματογράφο. Ιδιαίτερη αίσθηση έκανε η ταινία της Ελίνας Ψύκου « αδέσποτα κορμιά»
μια ταινία με αρκετές προκλήσεις και αντιφάσεις στην αποδοχή του κοινού.
Οι ταινίες της κλιματικής αλλαγής προβλήθηκαν στο Γαλλικό Ινστιτούτο και τις
παρακολούθησαν αρκετοί σκηνοθέτες οι οποίοι μίλησαν με το κοινό για την οπτική τους
στο πρόβλημα της κλιματικής κρίσης. Προβλήθηκαν επίσης οι επιλεγμένες ταινίες από τον
διαγωνισμό « Κινηματογραφώντας στη Θεσσαλία», οι οποίες έχουν προκαλέσει και το
ενδιαφέρον του ΕΟΤ επειδή ακριβώς προβάλλουν τοποθεσίες της Θεσσαλίας με
τουριστικό/κινηματογραφικό ενδιαφέρον.


Ένα γεμάτο πρόγραμμα περιμένει τους λάτρεις της Ιαπωνικής κουλτούρας ,αλλά και του διεθνούς κινηματογράφου γενικότερα. Όπως κάθε μέρα στις 16:00 το κοινό μπορεί να απολαύσει στον Κινηματογράφο Βικτώρια το Διεθνές Διαγωνιστικό. Ταινίες μυθοπλασίες από τις 150 που υποβλήθηκαν από όλο τον κόσμο στο φεστιβάλ και από τις οποίες έχουν επιλεγεί από την τριμελή κριτική επιτροπή 35 για την αίθουσα προβολής.

Αμέσως μετά το διαγωνιστικό στον ίδιο χώρο θα προβληθεί η ταινία «No other Land» σε
σκην.Alice Rosaline Ward, μια συνεργασία Ισραήλ – Παλαιστίνης, αποδεικνύοντας ότι η
τέχνη ενώνει τους λαούς. Η ταινία δημιούργησε μεγάλη αίσθηση όπου προβλήθηκε και
συγκέντρωσε μεγάλο ενδιαφέρον λόγω της ρεαλιστικής της ματιάς στο προσφυγικό ζήτημα.
Στο Circus οι λάτρεις των ταινιών κομεντί μπορούν να παρακολουθήσουν σε Α¨Πανελληνια
προβολή την ιταλική ταινία “Πάντα Υπάρχει το Αύριο”( C’è Ancora Domani ) σε
σκηνοθεσία Πάολα Κορτελέζι.

Τέλος στο Χατζηγιάννειο Πνευματικό κέντρο του δήμου Λαρισαίων στις 18:00
διοργανώνεται η εξαιρετική εκδήλωση «Άνθη κερασιάς στο Φούτζι» – Αφιέρωμα στην
Ιαπωνική ποίηση. Θα διαβαστούν από μέλη του ΠΟΚΕΛ που έχει και την ευθύνη όλης της
διοργάνωσης ποιήματα Τάνκα, Σενριού και Χαϊκού Ιαπώνων ποιητών όπως Μάτσου

Μπασό, Αυτοκράτορας Σουτόκου, Αυτοκράτειρα Ιγούα νο Χίμε, Πρίγκηπας Οτσού,
Πριγκίπισσα Σοκουσί, Αριγουάρα νο Ναριχίρα, Ακίκο Υοσάνο.
Αμέσως μετά στον ίδιο χώρο στις 20:00 οι λάτρεις του Ιαπωνικού σινεμά μπορούν να
παρακολουθήσουν την ταινία “PLAN 75» σε σκηνοθεσία Τσίε Χαγιάκουα μια συμμετοχή
στο φεστιβάλ Καννών.
Παράλληλα συνεχίζονται στο Γαλλικό Ινστιτούτο η Εικαστική έκθεση Λαρισαίων ζωγράφων
με τίτλο ΄΄ Άνθος Ανατολής ΄΄ από μέλη του Συλλόγου πολυχώρου τέχνης Ηλιαχτίδα, της
ΠΕΑμΣΚ και ανεξάρτητους ζωγράφους σε επιμέλεια του εικαστικού Μιχαήλ Βακαλούλη και
η έκθεση γραφιστικής με έργα των σπουδαστών των Σχολών Όμηρος εμπνευσμένα από την
Ιαπωνική τέχνη.

Continue Reading

Εκδηλώσεις

Στην Affidea ο μοναδικός στην Ελλάδα αξονικός τομογράφος με Τεχνητή Νοημοσύνη σε όλα τα στάδια της εξέτασης Revolution Ascend της GE HealthCare

Επένδυση σε τεχνολογίες αιχμής που ανοίγουν νέους δρόμους στη διάγνωση..

Ο Όμιλος Affidea επενδύει σταθερά στην τελευταία λέξη της ιατρικής τεχνολογίας, δίνοντας πρόσβαση σε υπηρεσίες πρόληψης και διάγνωσης που πληρούν τα υψηλότερα πρότυπα και διαδικασίες ασφάλειας. Στο πλαίσιο αυτό παρουσίασε το μοναδικό στην Ελλάδα σύστημα Αξονικής Τομογραφίας με Τεχνητή Νοημοσύνη σε όλα τα στάδια της εξέτασης, Revolution Ascend της GE HealthCare. Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε περιλάμβανε ξενάγηση στην Affidea Γενική Απεικονιστική (Πανόρμου) στην Αθήνα, όπου έχει εγκατασταθεί και λειτουργεί ο πρωτοποριακός αξονικός τομογράφος 128 τομών, εξοπλισμένος εξ’ ολοκλήρου με τεχνολογία Τεχνητής Νοημοσύνης (ΑΙ). 

Το σύστημα αυτό, που προάγει την ακρίβεια και την ταχύτητα στις ιατρικές διαγνώσεις, υπερέχει σε ποιότητα εικόνας, ασφάλεια και άνεση. Επιπροσθέτως, έχει εντελώς εξατομικευμένη προσέγγιση για κάθε ασθενή, ελαχιστοποιώντας την πιθανότητα σφαλμάτων, καθώς και πολύ χαμηλή δόση ακτινοβολίας (μείωση κατά 82% σε σχέση με τις συμβατικές αξονικές τομογραφίες). Προσφέρει κατά 21% ταχύτερη σάρωση και βελτιώνει κατά 66% την ταχύτητα της ροής εργασίας. Με τις παραπάνω λειτουργίες επιτρέπεται η αποτελεσματική διάγνωση σε κάθε εξέταση, χωρίς συμβιβασμούς από εξετάσεις ρουτίνας έως και εξειδικευμένες εξετάσεις, όπως η αξονική στεφανιογραφία. Επιπλέον, διαθέτει εξειδικευμένα πρωτόκολλα για τη διενέργεια αξονικών τομογραφιών πνεύμονα, υποστηρίζοντας Low-Dose Lung Cancer Screening για τον προληπτικό έλεγχο ομάδων υψηλού κινδύνου στην εμφάνιση καρκίνου του πνεύμονα. Παράλληλα, ενσωματώνει παιδιατρικά πρωτόκολλα και τεχνικές που προστατεύουν ευαίσθητα όργανα.

Στην παρουσίαση του κορυφαίου ιατροτεχνολογικού εξοπλισμού, που έλαβε χώρα στο Deos Athens, παρευρέθηκαν εξέχοντες ομιλητές οι οποίοι αναφέρθηκαν στις τεχνολογικές δυνατότητες και τα οφέλη που προσφέρει η συγκεκριμένη τεχνολογία στους ασθενείς και στους επαγγελματίες υγείας, αλλά και στις επενδύσεις στο χώρο της υγείας και τη σημασία τους.

«Η επένδυση αυτή ενισχύει τη δέσμευσή μας να προσφέρουμε υψηλής ποιότητας ιατρικές υπηρεσίες μέσω των πιο εξελιγμένων τεχνολογιών. Ο πρωτοποριακός εξοπλισμός προσφέρει αξεπέραστη διαγνωστική ακρίβεια και βελτιωμένη εμπειρία για τους εξεταζόμενους, φέρνοντάς μας πιο κοντά στην υλοποίηση του οράματός μας για καινοτομία και επιστημονική πρωτοπορία», δήλωσε ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Affidea Ελλάδος, Θεόδωρος Καρούτζος.

Ο Γενικός Διευθυντής Ελλάδας και Κύπρου της GE HealthCare, Σπυρίδων Γκίκας, σημείωσε: «Δέσμευσή μας είναι παρέχουμε καινοτόμες λύσεις με εργαλεία Τεχνητής Νοημοσύνης που δίνουν νέες προοπτικές και δυνατότητες στην ακριβή και ασφαλή στη διάγνωση. Είμαστε χαρούμενοι που βελτιώνουμε τις υπηρεσίες υγείας μέσα από την καινοτομία και τις ισχυρές συνεργασίες οι οποίες επιτρέπουν να φτάσουν αυτά τα εργαλεία στα χέρια των κλινικών ιατρών και στους εξεταζόμενους», σημείωσε.

Όπως εξήγησε ο  καθηγητής Ακτινολογίας ΕΚΠΑ & Επίτιμος Πρόεδρος Ελληνικής Ακτινολογικής Εταιρείας, Δρ. Κυριάκος Στριγγάρης, κάποτε για κάθε τομή του αξονικού τομογράφου χρειαζόμασταν 4 λεπτά σε κάθε τομή, ενώ σήμερα χρειαζόμαστε 20 δευτερόλεπτα για πλήρη σάρωση του εξεταζόμενου από κορυφής μέχρι ονύχων, και το μηχάνημα, αφού σαρώσει τον ασθενή μόνο του, επιλέγει τις καλύτερες εικόνες. Σύμφωνα με τον ίδιο, όλα τα παραπάνω αποτελούν δεσμεύσεις ποιότητας για τον Όμιλο Affidea, αναβαθμίζοντας τον τρόπο παροχής υπηρεσιών υγειονομικής περίθαλψης και την κουλτούρα της εξεταστικής διαδικασίας.

Στη συνέχεια, τον λόγο πήρε η Εβίνα Βαρδαλάκη, CT Product Specialist SE Europe GE HealthCare, η οποία επισήμανε ότι οι πολλαπλές εφαρμογές τεχνητής νοημοσύνης στον νέο αξονικό τομογράφο εξασφαλίζουν την πλέον εξατομικευμένη στις ανάγκες του ασθενούς εξέταση με σταθερή ποιοτική απεικόνιση, με την καλύτερη δυνατή ποιότητα εικόνας και ταυτόχρονα τη χαμηλότερη δυνατή δόση ακτινοβολίας, καταργώντας ουσιαστικά τον παράγοντα του ανθρώπινου λάθους.

Ο Θεοδόσης Αλεξόπουλος, Ιατρός Ακτινολόγος, Υπεύθυνος  Ακτινοδιαγνώστης Αξονικής Στεφανιογραφίας της Affidea, υπογράμμισε ότι ο νέος αξονικός τομογράφος διαθέτει την ικανότητα να προσαρμόζει αυτόματα τις παραμέτρους σάρωσης στις καρδιολογικές εξετάσεις με βάση τον καρδιακό ρυθμό και το μέγεθος της καρδιάς του ασθενούς, και με αυτόν τον τρόπο έχουμε τα καλύτερα δυνατά αποτελέσματα και επομένως την ακριβέστερη διάγνωση.

«Σήμερα, στην Affidea σε όλη την Ευρώπη, πάνω από το 93% των εξετάσεων διενεργούνται με τη βέλτιστη δυνατή δόση και με το κατάλληλο πρωτόκολλο αξονικής τομογραφίας. Η χρήση σύγχρονου εξοπλισμού καθώς και η χρήση της τεχνητής νοημοσύνης σε όλη τη διαδικασία της εξέτασης δίνουν τη δυνατότητα περαιτέρω εξατομίκευσης της εξέτασης αλλά και μείωση της δόσης, διατηρώντας υψηλή την ποιότητα της ακτινολογικής εικόνας», τόνισε η Χρύσα Παρασκευοπούλου, Group Dose Management & Radiation Protection Manager  του Ομίλου Affidea. Πρόσθεσε μάλιστα ότι το Dose Excellence της Affidea είναι το μεγαλύτερο πρόγραμμα βελτιστοποίησης δόσης αξονικής τομογραφίας στον κόσμο, εγκατεστημένο σε 158 συστήματα αξονικής τομογραφίας σε 13 χώρες, μια πρωτοβουλία που αναδεικνύει τη δέσμευση της Affidea στην ασφάλεια των εξεταζόμενων. 

Ο Επιστημονικός Διευθυντής της Affidea Ελλάδος, Δημήτριος Δαραβίγκας, σχολίασε: «Από την ίδρυσή της και μέχρι σήμερα, η Affidea παραμένει στην πρωτοπορία των ιατρικών εξελίξεων, με αφοσίωση στη βελτίωση της ποιότητας ζωής των ανθρώπων που την εμπιστεύονται, κάνοντας πράξη καθημερινά τις αξίες που υποδηλώνει το όνομά της: αμοιβαιότητα στις σχέσεις, αξιοπιστία στη διάγνωση, καινοτομία στις πρακτικές». 

Σκοπός του Ομίλου Affidea είναι όλοι οι πολίτες να απολαμβάνουν τα τελευταία επιτεύγματα της ιατρικής τεχνολογίας, με γνώμονα την αρτιότερη και ταχύτερη απεικόνιση σε ένα ασφαλές περιβάλλον ολοκληρωμένων υπηρεσιών υγείας. Σημειώνεται μάλιστα ότι ο εξοπλισμός της Affidea είναι ο νεότερος στην Ευρώπη, με τεχνολογία επικεντρωμένη στους εξεταζόμενους.

Σχετικά με τον Όμιλο Affidea 

Ο Όμιλος Affidea αποτελεί σήμερα τον κορυφαίο ιδιωτικό φορέα πρωτοβάθμιας φροντίδας υγείας στην Ευρώπη με δραστηριότητα σε 15 χώρες.

Τα διαγνωστικά κέντρα Affidea λειτουργούν στην Ελλάδα από το 2005, μέσω ενός πανελλαδικού δικτύου, και είναι συμβεβλημένα με τον ΕΟΠΥΥ, όλα τα δημόσια ταμεία και τις ιδιωτικές ασφαλιστικές εταιρείες.

Ο ιατροτεχνολογικός εξοπλισμός της Affidea είναι ο νεότερος στην Ευρώπη, καθώς διαθέτει τα πιο εξελιγμένα συστήματα μαγνητικής και αξονικής τομογραφίας, ψηφιακής μαστογραφίας 3D και υπερηχοτομογραφίας, με τεχνολογία επικεντρωμένη στους εξεταζόμενους.

Όλα τα κέντρα είναι πιστοποιημένα κατά το διεθνές πρότυπο ISO 9001 και τα βιοπαθολογικά εργαστήρια διαπιστευμένα από το Εθνικό Σύστημα Διαπίστευσης (Ε.ΣΥ.Δ.) κατά το ISO 15189. 

Σημειώνεται ότι τα διαγνωστικά κέντρα Affidea έχουν βραβευθεί και περιλαμβάνονται στη λίστα “EuroSafe Wall of Stars” ως τα καλύτερα και ασφαλέστερα της Ευρώπης από πλευράς ακτινοπροστασίας, καθώς εφαρμόζουν κατ’ αποκλειστικότητα το πρόγραμμα διαχείρισης της δόσης ακτινοβολίας Dose Excellence κατά τη διενέργεια της αξονικής τομογραφίας.

Ο Όμιλος Affidea αναπτύσσεται δυναμικά επενδύοντας στην ανάπτυξη νέων κέντρων και επεκτείνοντας το χαρτοφυλάκιο των υπηρεσιών του.

Στόχος της Affidea είναι η μετάβαση στο μοντέλο του «έξυπνου διαγνωστικού κέντρου» με ψηφιακές διαδικασίες, που θέτουν τον άνθρωπο στο επίκεντρο και περιορίζουν το αποτύπωμα στο περιβάλλον.

Η Affidea ανήκει κατά πλειοψηφία στο Groupe Bruxelles Lambert (GBL), κορυφαίο επενδυτή στην Ευρώπη που εστιάζει στη δημιουργία μακροπρόθεσμης αξίας, με πάνω από εξήντα χρόνια παρουσίας στο χρηματιστήριο.

Continue Reading

Εκδηλώσεις

BRONZE AWARD ΑΚΑΔΗΜΙΑ ΚΡΗΤΙΚΟΣ HATZI FILAX GROUP στα HR Awards

Η ΑΚΑΔΗΜΙΑ ΚΡΗΤΙΚΟΣ, με την υποστήριξη της Hatzi Filax Group, αναδείχθηκε ως μία από τις κορυφαίες πρωτοβουλίες στον τομέα της πρακτικής κατάρτισης, κερδίζοντας το BRONZE βραβείο στην κατηγορία Learning & Development – Best Internal Use of Academies: “Αριστεία στην Πρακτική Κατάρτιση”. Η διάκριση έγινε ανάμεσα σε 400 υποψηφιότητες από εθνικούς και πολυεθνικούς οργανισμούς και επιχειρήσεις, στην εκδήλωση των HR Awards.

Η ΑΚΑΔΗΜΙΑ ΚΡΗΤΙΚΟΣ αποτελεί μια καινοτόμο πρωτοβουλία που στοχεύει στην ποιοτική εκπαίδευση και ανάπτυξη δεξιοτήτων των εργαζομένων. Μέσα από αυτή την πρωτοβουλία, βελτιώνεται η εμπειρία του πελάτη, ενισχύεται η διαχείριση αποθεμάτων και εφαρμόζονται τυποποιημένες διαδικασίες. Η λειτουργία των Κέντρων ως «φυτώρια ταλέντων» συμβάλλει στην ανταγωνιστικότητα, βιωσιμότητα και κοινωνική υπευθυνότητα της ΑΝΕΔΗΚ ΚΡΗΤΙΚΟΣ.

Η CEO και συνιδρύτρια της Hatzi Filax Group, κ. Σκευοφύλακα, δήλωσε σχετικά: «Η δημιουργία και ανάπτυξη εταιρικών ακαδημιών, όπως η ΑΚΑΔΗΜΙΑ ΚΡΗΤΙΚΟΣ, αποτελεί μία από τις πιο σημαντικές πρωτοβουλίες για τη μακροπρόθεσμη ανάπτυξη των επιχειρήσεων. Μέσω αυτών των ακαδημιών, ενισχύεται η εκπαίδευση και η επαγγελματική ανέλιξη των εργαζομένων, συμβάλλοντας στην ανάπτυξη ουσιαστικών δεξιοτήτων που προσθέτουν αξία τόσο στους ίδιους όσο και στον οργανισμό. Η ΑΝΕΔΗΚ ΚΡΗΤΙΚΟΣ, με την υποστήριξη της Hatzi Filax Group, αναδεικνύει τη σημασία της επένδυσης στο
ανθρώπινο δυναμικό και τη δέσμευσή της στην αριστεία και κοινωνική υπευθυνότητα».

Η διάκριση αυτή αποτελεί επιβεβαίωση της αφοσίωσης της ΑΝΕΔΗΚ ΚΡΗΤΙΚΟΣ και
της Hatzi Filax Group στην προώθηση της ποιοτικής εκπαίδευσης και της βιώσιμης ανάπτυξης στον κλάδο.

Continue Reading

Trending