Connect with us

Lifestyle

Η Pandora λανσάρει το νεο “CHARM FOR CHANGE” και στηρίζει το έργο της UNICEF!

Το διεθνές brand κοσμημάτων Pandora συνεχίζει τη συνεργασία του με τη UNICEF, η οποία στηρίζει περισσότερα από 10 εκατομμύρια ευάλωτα παιδιά και νέους του πλανήτη δίνοντάς τους την ευκαιρία να ενημερωθούν, να εκπαιδευτούν, να εκφραστούν και να βρουν εργασία.

Η εταιρεία κοσμημάτων Pandora με την πρωτοβουλία “Charms for Change” έχοντας συμπράξει με τη UNICEF από το 2019, συνεχίζει την προσπάθεια στήριξης των παιδιών του τρίτου κόσμου. Με τη συγκεκριμένη πρωτοβουλία κάθε παιδί, νέος και έφηβος έχει την ευκαιρία να αναβαθμίσει την ποιότητα ζωής του αλλά και να διαπρέψει στην επιχειρηματικότητα, έχοντας πολύτιμο σύμμαχο την πρόσβαση σε ποιοτικές ευκαιρίες εκμάθησης.

Την ίδια στιγμή τα τοπικά projects της UNICEF, όπως το πρόγραμμα «Dreamcatcher» στη Γουατεμάλα, συνεχίζουν να βοηθούν ουσιαστικά τους περιθωριοποιημένους νέους. Πρόκειται για ένα πρόγραμμα στήριξης αυτόχθονων πληθυσμών και νέων από αγροτικές περιοχές, που τους προτρέπει να επιστρέψουν στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση και να αναπτύξουν τις δεξιότητες που χρειάζονται, ώστε να συνεχίσουν να ελπίζουν σε ένα καλύτερο μέλλον. 

«Από το 2019, η Pandora στηρίζει με υπερηφάνεια τις προσπάθειες της UNICEF να ενδυναμώσει τους νέους, χρηματοδοτώντας τη μάθηση και την ανάπτυξη δεξιοτήτων, την ευαισθητοποίηση για τα δικαιώματα και τις δραστηριότητες ισότητας των φύλων σε πολλές χώρες σε όλο τον κόσμο», δήλωσε η Marissa Saretsky, Head of Sustainability της Pandora.

Σύμφωνα με επίσημα νούμερα, σε παγκόσμιο επίπεδο, το 22% στις ηλικίες 15-24 είναι άνεργοι, χωρίς ευκαιρίες για πρόσβαση στην εκπαίδευση, με το 68% εξ αυτών να είναι κορίτσια και γυναίκες νεαρής ηλικίας.

Για να υποστηρίξει τα θετικά όνειρα και τις ελπίδες των παιδιών και των νέων, η Pandora προσάρμοσε το Dreamcatcher charm προσθέτοντας το χρώμα της ελπίδας, το μπλε, δημιουργώντας με αυτό τον τρόπο ένα νέο συλλεκτικό limited edition κομμάτι. Το dreamcatcher είναι ένα συμβολικό φυλαχτό, που προέρχεται από ιθαγενείς αμερικανικές και αυτόχθονες κοινότητες, και σύμφωνα με το μύθο, μας προστατεύει από τα κακά όνειρα, επιτρέποντας μόνο στα καλά να έρθουν στη ζωή μας.

Με το ποσό των 15€, από κάθε αγορά του συγκεκριμένου charm, να πηγαίνει στη UNICEF, οι υποστηρικτές της Pandora θα κάνουν για μια ακόμα φορά τη διαφορά, βοηθώντας την να υποστηρίξει ευάλωτα παιδιά και νέους, συμπεριλαμβανομένων εκείνων από περιθωριοποιημένες και αυτόχθονες κοινότητες, ώστε να τους βοηθήσουν να αξιοποιήσουν τις πραγματικές τους δυνατότητες. Οι δωρεές θα βοηθήσουν επίσης στη χρηματοδότηση βασικών στοιχείων, όπως σχολικά βιβλία για την υποστήριξη της μάθησης στην επόμενη γενιά.

Μόδα

Athens Fashion Week

Το πιο πολυαναμενόμενο fashion event της χώρας είναι προ των πυλών, και αυτο δεν είναι άλλο απο την Athens Fashion Week που για φέτος θα λάβει χώρα σε έναν μοναδικό μέρος. Ενα πολύ σημαντικό event για τους ανθρώπους της μόδας και όχι μόνο. Νέοι σχεδιαστες καθώς και καταξιωμένοι δημιουργοί δεσμεύονται για μοναδικά shows και happenings. Χρώματα , υφάσματα, υφές και σιλουέτες θα πλημμυρίσουν την πασαρέλα την ελληνικής εβδομάδας μόδας. 

Μια απο τις μεγάλες εκπλήξεις της φετινής εβδομάδας μόδας , ειναι η συμμετοχη του πολλά υποσχόμενου νέου δημιουργού Αθανάσιου Βασιλειάδη. Στην συμμετοχή αυτη θα βάλει την υπογραφή του ο μοναδικός στο είδος του Λάζαρος Ορφανίδης ως art director μαζί την ομάδα του.

Παμε λοιπόν να γνωρίσουμε λίγο καλύτερα τον Αθανάσιο.

Ο Αθανάσιος Βασιλειάδης γεννήθηκε τον Ιούλιο του 1995 και μεγάλωσε στη Θεσσαλονίκη.

Από τα πρώτα χρόνια της ζωής του ασχολείται με τις καλές τέχνες, την ζωγραφική και τον χορό. Η μόδα
τον είχε επιλέξει πολύ πριν τελειώσει το σχολείο και όταν συνειδητοποίησε ότι τα ρούχα θα μπορούσαν να είναι ένα έργο τέχνης όπως και οτι μπορεί να γίνει μέσω να εκφράσει τα συναισθήματά του. Έχει σπουδάσει σχέδιο μόδας στο Διεθνές Ελληνικό Πανεπιστήμιο και έχει πάρει μέρος σε πολλά συνέδρια, σεμινάρια και διαγωνισμούς μόδας.Το στυλ του είναι ρομαντικό, δραματικό και θηλυκό. Του αρέσει να πειραματίζεται με ασυνήθιστα υλικά και είναι υπέρμαχος της ανακύκλωσης και της ανακύκλωσης.

Δεν περιμένουμε λοιπόν τίποτα λιγότερο απο ενα μοναδικό show στην Athens Fashion Week , πόσο μάλλον οταν το communication support το έχει αναλάβει η εταιρεία δημοσίων σχέσεων Advertary. 

Continue Reading

Αυτοκίνητο

MG ZS 1.5 Αυτοκίνητο για λίγα χρήματα

Το ZS είναι το μοντέλο με το οποίο η MG κάνει δυναμική είσοδο στην ελληνική αγορά. Είναι όμως το «value for money» το μοναδικό του προτέρημα;

Καιρό είχε να δημιουργηθεί τόσος θόρυβος στην ελληνική αγορά αυτοκινήτου όσος αυτός που έχει προκαλέσει η MG Motor. Η βρετανική μάρκα επέστρεψε στη χώρα μας πιο ελκυστική από ποτέ, με τον Όμιλο Συγγελίδη να έχει αναλάβει την εισαγωγή και διανομή των μοντέλων της.

Το ZS είναι ένα B-SUV, που όμως από πλευράς εξωτερικών διαστάσεων και εσωτερικών χώρων μάλλον ταιριάζει στα C-SUV: μήκος 4,32 μέτρα, πλάτος 1,81 μέτρα και ύψος 1,65 μέτρα. Επιπλέον, είναι αρκούντως γενναιόδωροι οι χώροι για τους επιβάτες (μεταξόνιο 2,58 μέτρων) και τις αποσκευές τους (448 λίτρα σε πενταθέσια διάταξη, έως 1.166 όταν αναδιπλωθούν τα πίσω καθίσματα).

Το ZS προσφέρεται στην ελληνική αγορά τόσο ως αμιγώς ηλεκτρικό, όσο και με δύο επιλογές κινητήρων βενζίνης: 1.5 ατμοσφαιρικό και 1.0 turbo. Το αυτοκίνητο της δοκιμής έφερε τον πρώτο κινητήρα, ισχύος 106 ίππων και ροπής 141 Nm (στις 4.500 σ.α.λ.). Με το βασικό – αλλά κάθε άλλο παρά φτωχό – επίπεδο εξοπλισμού Exclusive, η τιμή του MG ZS ορίζεται στα 18.950 ευρώ. Στα χρήματα δηλαδή ενός σουπερμίνι και με λιγότερα στοιχεία εξοπλισμού, προσφέρεται ένα οικογενειακό SUV.

Περνώντας καιρό με το ZS αντιλαμβάνεσαι ότι η χαμηλή τιμή δεν είναι το μοναδικό του προσόν. Μετά τους πλούσιους χώρους, θετική εντύπωση αφήνει και η εικόνα του εσωτερικού. Είναι πράγματι ευχάριστη έκπληξη τα υλικά που έχουν επιλεγεί από την MG στην καμπίνα των επιβατών και στο ταμπλό ειδικότερα.


Στον πίνακα οργάνων υπάρχουν αναλογικά όργανα για το στροφόμετρο και το ταχύμετρο, ενώ ανάμεσά τους έχει τοποθετηθεί μία μικρή ψηφιακή οθόνη, στην οποία εμφανίζονται ορισμένες ενδείξεις, όπως η κατανάλωση καυσίμου και η αυτονομία. Στις επόμενες εκδόσεις (Luxury και Luxury Plus). Επιστρέφοντας στο ZS της δοκιμής μας, στην κεντρική κονσόλα, όμως κάτω από τους αεραγωγος, είναι τοποθετημένη η μεγάλη οθόνη αφής 10 ιντσών – στιλ τάμπλετ – για το σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας, η οποία υποστηρίζει τα πρωτόκολλα Android Auto και Apple CarPlay. Ο ατμοσφαιρικός κινητήρας 1,5 λίτρων των 106 ίππων συνδυάζεται με χειροκίνητο κιβώτιο 5 σχέσεων και αποδεικνύεται οριακός στην πράξη για το μέγεθος και το χαρακτήρα του αυτοκινήτου. Ιδίως όταν το ZS ταξιδεύει στον αυτοκινητόδρομο, φορτωμένο. Παίρνει επάξια τον τίτλο του «value for money», διότι με τα χρήματα που αγοράζεις ένα αυτοκίνητο πόλης, αποκτάς ένα οικογενειακό SUV, με χώρους,

καλό εξοπλισμό και αξιοπρεπή οδική συμπεριφορά. Ο εξοπλισμός άνεσης και ασφάλειας στην έκδοση Exclusive περιλαμβάνει όλα τα στοιχεία που συναντάμε στα σύγχρονα αυτοκίνητα. Και για όσους έχουν δεύτερες σκέψεις αναφορικά με την αξιοπιστία των μοντέλων της, η επταετής εργοστασιακή εγγύηση. Κινούμενοι πάντως με χαλαρούς ρυθμούς στην πόλη η κατανάλωση διατηρήθηκε περίπου στα 7 λίτρα ανά 100 χλμ., ενώ σε μεικτές συνθήκες (δηλαδή στον αυτοκινητόδρομο και επαρχιακό οδικό δίκτυο) η σχετική ένδειξη… σταμάτησε στα 8-8,5 λίτρα ανά 100 χλμ.

Μελίνα, Ναταλία και Κώστας Νικολακόπουλος

Continue Reading

Αυτοκίνητο

Volkswagen Tiguan 1.5 eTSI R-Line: Ένα όνειρο για κάθε οικογένεια.

Στην τρίτη πλέον γενιά του, τo best seller μοντέλο της Volkswagen έχει μια δύσκολη αποστολή: Nα συνεχίσει την επιτυχία του προκατόχου του.

Εξαιρετικό από κάθε άποψη ως οικογενειακό αυτοκίνητο. Ακόμα πιο όμορφο, ακόμα καλύτερο στην εκμετάλλευση του εσωτερικού χώρου και ακόμα πιο ολοκληρωμένο suv όχημα και πλέον με τέσσερα χρόνια εργοστασιακή εγγύηση, παίρνει τη σκυτάλη από το προηγούμενο μοντέλο χωρίς να χάσει μέτρο και στοχεύει πολύ ψηλά στην κατάταξη της κατηγορίας του. Με κόστος που στη βασική έκδοση εξοπλισμού του ήπια υβριδικού κινητήρα των 1.5 λίτρων 150 ίππων ξεκινά από τις 37.900 ευρώ και κορυφώνεται στις 42.500 ευρώ της έκδοσης R-Line της δοκιμής, τοποθετείται σωστά απέναντι στον ανταγωνισμό και έχει τα φόντα να αντιμετωπίσει κάθε αντίπαλο.

Στον δρόμο έχει πολύ καλή συμπεριφορά σε όλες τις συνθήκες εκεί που πάντα χρειάζεται ιδιαίτερη προσοχή είναι η γλίτσα, το οποίο ισχύει για όλα τα αυτοκίνητα.

Όπως δείχνει και η νέα αισθητική προσέγγιση του αμαξώματος, το μοντέλο είναι εμφανώς καινούριο, αλλά χωρίς σχεδιαστικές ακροβασίες που θα έκαναν το πιστό κοινό της μάρκας να εκπλαγεί – προφανώς δυσάρεστα. Από την άλλη πλευρά, όλες οι αλλαγές έχουν βελτιώσει όχι μόνο το αισθητικό αποτέλεσμα αλλά και την αεροδυναμική, η οποία πλέον έχει συντελεστή οπισθέλκουσας 0,28 αντί 0.33 του προηγούμενου μοντέλου.

Μελίνα, Ναταλία και Κώστας Νικολακόπουλος

Continue Reading

Trending