Connect with us

Lifestyle

Κουνιστές Ουρές «Μια εθελοντική σελίδα για τους τετράποδους φίλους μας»

Μέρα με την μέρα περισσότερα ζώα καταλήγουν στους δρόμους. Μερικά από αυτά καταφέρνουν να επιβιώσουν άλλα όμως δεν είναι το ίδιο τυχερά. Πολλά ζωάκια βρίσκονται σε καταφύγια και περιμένουν κάποιον να βρεθεί και να τους δώσει την αγάπη που αξίζουν. Η υιοθεσία ενός ζώου κάνει διπλό καλό. Σου δίνει την δυνατότητα να δώσεις σπίτι σε μια αθώα ψυχή και ταυτόχρονα μια θέση στο καταφύγιο για ένα άλλο εγκαταλελειμμένο ζωο.  H Αγνή είναι φοιτήτρια στην Θεσσαλονίκη. Είναι Εθελόντρια στο καταφύγιο «Η ΑΓΑΠΗ» και έχει δημιουργήσει την σελίδα «ΚΟΥΝΙΣΤΕΣ ΟΥΡΕΣ» σε Facebook και Instagram  με σκοπό να προωθήσει με τον δικό της τρόπο να υιοθετήσουν ζωάκια από το καταφύγιο.

-Από πότε ξεκινήσατε τη δράση σας στον εθελοντισμό;

-Ασχολούμαι με τον εθελοντισμό από τότε που θυμάμαι τον εαυτό μου. Από μικρή βοηθούσα αδέσποτα ζωάκια, τα έπαιρνα σπίτι μου και τους παρείχα όλα τα απαραίτητα, μέχρι να τους βρω το κατάλληλο σπίτι.

-Πως πήρατε την απόφαση να δημιουργήσετε τη σελίδα «Κουνιστές Ουρές» ;

– Η σελίδα «Κουνιστές Ουρές» δημιουργήθηκε μετά από πολλή σκέψη. Η αλήθεια είναι πως πάντα υπήρχε στο πίσω μέρος του μυαλού μου το να δημιουργήσω κάτι δικό μου και να βοηθήσω με το δικό μου τρόπο.  Για την ακρίβεια, η ιδέα αυτή μου ήρθε βλέποντας τις υπόλοιπες φιλοζωικές σελίδες. Οι υπόλοιπες σελίδες συχνά χρησιμοποιούν την επίκληση στο συναίσθημα, κοινοποιώντας φωτογραφίες από ζωάκια παρατημένα στους δρόμους, σε άθλιες συνθήκες, τρομαγμένα και φοβισμένα.

Έτσι πήρα την απόφαση να κάνω τη δίκη μου σελίδα, όπου η κάθε φωτογραφία η οποία κοινοποιείται, αντιπροσωπεύει τις στιγμές που θα χαρίσει το ζωάκι στη μελλοντική του οικογένεια. Με την βοήθεια λοιπόν φωτογράφων, επαγγελματιών και μη, φωτογραφίζουμε τα ζωάκια και προσπαθούμε να επιλέξουμε τις φωτογραφίες στις οποίες δίνουν τον καλύτερο τους εαυτό.

-Πιστεύετε πως ο κόσμος είναι πλέον ευαισθητοποιημένος με τα ζώα ή όχι;

 

-Θεωρώ πως από τα παλαιότερα χρόνια μέχρι τώρα, έχει

υπάρξει μια πρόοδος, κυρίως στο εξωτερικό, σχετικά με την ευαισθητοποίηση του κόσμου, καθώς τα ζώα είναι μέρος της καθημερινότητας πολλών ανθρώπων και όλων των ηλικιών, αλλά δυστυχώς όχι σε κάποιο αξιοπρεπές επίπεδο. Η Ελλάδα συγκεκριμένα, είναι ανάμεσα στις χώρες με τα υψηλότερα ποσοστά κακοποίησης ζώων. Το πρώτο εξάμηνο του 2019 έγιναν 1799 καταγγελίες για κακοποίηση ζώου, εκ των οποίων μόλις 117 άτομα συνελήφθησαν, ενώ πάρα πολλές ήταν οι περιπτώσεις εγκατάλειψης τους στο δρόμο ή δεμένα εξώ από μαγαζιά.

 

-Δίνετε εύκολα κάποιο από τα ζώα σας προς υιοθεσία σε κάποιον ή πρέπει να υπάρχουν απαραίτητες προϋποθέσεις;

 

-Οι υιοθεσίες είναι από τα πιο ευχάριστα γεγονότα στην ζωή ενός εθελοντή. Παρόλα αυτά, είναι μία διαδικασία δύσκολη και πολλές φορές χρονοβόρα, και αυτό ισχύει καθώς, παρότι θέλουμε να υιοθετηθούν όλα τα ζωάκια, ελέγχουμε εξονυχιστικά τους υποψήφιους ιδιοκτήτες.

Για να υιοθετηθεί ένα ζωάκι, πρέπει αρχικά η υπεύθυνη του καταφυγίου να κρίνει αν ο μελλοντικός του κηδεμόνας είναι υπεύθυνος και κατάλληλος για τις ανάγκες του συγκεκριμένου ζώου. Επιπλέον, πολλές φορές γίνεται έλεγχος του χώρου όπου θα μένει το ζώο, με σκοπό να διαπιστωθεί ότι είναι ασφαλής.

Τέλος, αν αποφασίσει το σωματείο να πραγματοποιηθεί η υιοθεσία, υπογράφεται συμβόλαιο υιοθεσίας από τον πλέον ιδιοκτήτη του ζώου.

 

Βοηθάει ο κόσμος την οργάνωση σας;

 

-Υπάρχει απήχηση αλλά δυστυχώς όχι όση χρειαζόμαστε. Η συντήρηση ενός καταφύγιου ζώων είναι δύσκολη σωματικά, ψυχικά αλλά κυρίως οικονομικά. Χρειαζόμαστε άτομα να ενισχύσουν και τους 3 αυτούς τομείς. Πολλοί δείχνουν ενδιαφέρον αλλά καταλήγουν να τα λυπούνται με σχόλια στο Facebook και όχι με πράξεις. Για τον λόγο αυτό, προσπαθώ να ενημερώνω συχνά την σελίδα με φωτογραφίες και video με σκοπό την ευαισθητοποίηση, αλλά και να παρακινώ τον κόσμο που πραγματικά ενδιαφέρετε να γίνει μέρος αυτού του έργου.

Τι θα συμβουλεύατε σε έναν άνθρωπο που θέλει να υιοθετήσει κάποιο ζώο;

 

-Να το σκεφτεί καλά!‘Όπως είπα και προηγουμένως η υιοθεσία ενός ζώου είναι ένα υπέροχο γεγονός, αλλά μόνο όταν ο ιδιοκτήτης του ζώου είναι συνειδητοποιημένος. Επειδή λοιπόν αυτός ο παράγοντας είναι προσωπικός είναι σημαντικό να τηρηθεί μια διαδικασία. Αρχικά πρέπει να ενημερωθεί ο ιδιοκτήτης για τις ανάγκες που έχει ένα ζώο και να κρίνει αν μπορεί να τις καλύψει. Συνδυαστικά με την ενημέρωση, είναι αναγκαία η έρευνα με σκοπό την επιλογή του κατάλληλου ζώου (ηλικιωμένο, νεαρό, μικρό, μεγάλο). Το πρόγραμμα του ιδιοκτήτη πρέπει να του επιτρέπει την κάλυψη των αναγκών του. Για παράδειγμα, ένας άνθρωπος ο οποίος δουλεύει πολλές ώρες καθημερινά και δεν έχει σπίτι με αυλή, εάν υιοθετήσει έναν νεαρό σε ηλικία και μεγαλόσωμο σκύλο, θα δυσκολευτεί και ο ίδιος και ο σκύλος. Τέλος, επιτακτική ανάγκη αποτελεί η συνειδητοποίηση της ευθύνης που αποτελεί ένα ζώο. Κάτι το οποίο πολλοί δεν αντιλαμβάνονται, είναι ότι για παράδειγμα ο μέσος σκύλος ζει περίπου 12 χρόνια, που σημαίνει πως για 12 χρόνια θα πρέπει να φροντίζεις ένα ζώο το οποίο ποτέ δε θα μπορέσει να σηκωθεί και να βάλει μόνο του το ίδιο το φαγητό του για να φάει.

Προσωπικά, θέλω να προσθέσω πως είναι μία υπέροχη ευθύνη και μια σχέση η οποία σου προσφέρει ιδιαίτερα, και πολλές φορές πρωτόγνωρα συναισθήματα, αλλά δεν είναι για όλους. Δεν έχουν όλοι την δυνατότητα, για προσωπικούς ή κοινωνικούς λόγους, να αφοσιωθούν σε ένα ζώο, το οποίο θα αποτελέσει προτεραιότητα για αυτούς.

Η συμβουλή μου λοιπόν, είναι να υιοθετεί ο κόσμος συνειδητοποιημένα!

 

-Ωθείτε ανθρώπους στο να υιοθετούν ζωάκια μεγαλύτερης ηλικίας;

-Η υιοθεσία των ηλικιωμένων ζώων, αν και σπανίζει, προσφέρει χαρούμενα συναισθήματα σε όλους. Τα ζώα αυτά τις περισσότερες φορές είναι ταλαιπωρημένα και κουβαλάνε όλες τις  ατυχίες που τους έχουν συμβεί στο παρελθόν. Προσπαθούμε λοιπόν να τα προωθούμε και να τους βρίσκουμε σπίτια, όπου θα τους δοθεί η ευκαιρία να ξεκουραστούν και να περάσουν τα τελευταία του χρόνια σε μια ζεστή και ασφαλή γωνιά.

-Μπορούν να ενταχθούν νέα άτομα στην ομάδα σας;

 

Όλοι είναι ευπρόσδεκτοι να βοηθήσουν, προσφέροντας ό,τι και όσο μπορεί ο καθένας. Ο εθελοντισμός είναι μια ανοικτή πόρτα, η οποία οδηγεί σε ένα δωμάτιο, γεμάτο μέχρι το ταβάνι με αγάπη και ανιδιοτέλεια.

Παρακάτω μπορείτε δείτε τα social media από τις  «Κουνιστές Ουρές» και το «Φιλοζωικό σωματείο «Η ΑΓΑΠΗ».

Κουνιστές Ουρές                                                          Φιλοζωικό σωματείο «Η ΑΓΑΠΗ»

Instagram: @kounistes.oures.thess                         Instagram: @filozoiki_h_agaph

Facebook: Κουνιστές Ουρές Θεσσαλονίκης            Facebook: Η ΑΓΑΠΗ (φιλοζωικό σωματείο)

www.love4pets.gr

Επιμέλεια Άρθρου : Σοφία Μελεκίδου(@fiaraf)
Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτοκίνητο

MAZDA 3 SKYACTIVE

20/11/2024

MAZDA 3 SKYACTIVE

Δοκιμάζουμε το ανανεωμένο Mazda 3 με τα 186 άλογα, ένα από τα λίγα πλέον αυτοκίνητα που κατασκευάζεται εξολοκλήρου στην Ιαπωνία και ένα από τα πιο όμορφα σε εμφάνιση και ευχάριστο σε οδήγηση αυτοκίνητα της μικρομεσαίας κατηγορίας. Η αλήθεια είναι ότι αδικείται από τα φορολογία εδώ στην Ελλάδα που του βάζει ο 2λιτρος κινητήρας, όμως και πάλι τα πλεονεκτήματά του είναι πολλά για να ξεχάσεις τις όποιες μικρές αδυναμίες.

Στην τελευταία του εκδοχή που δοκιμάσαμε έχουμε να πούμε πως  έρχεται με μικρές αναβαθμίσεις στο τεχνολογικό του υπόβαθρο καθώς και με τον e-Skyactive X κινητήρα των 186 ίππων. Με το συγκεκριμένο σύνολο το 3άρι κοστολογείται λίγο πάνω από το μέσο όρο της κατηγορίας, κάτι που δεν είναι άσχημο για την εμπορική του πορεία αν αναλογιστείς την ποιότητά του, τα 186 άλογα και τον πλούσιο βασικό εξοπλισμό που περιλαμβάνει μεταξύ άλλων είσοδο χωρίς κλειδί, Head up display, ζάντες αλουμινίου, κάμερα οπισθοπορείας, σχεδόν όλα τα συστήματα ασφαλείας και υποβοήθησης, καθώς και την 10,25  ιντσών οθόνη του infotainment.

Ακόμα πιο εντυπωσιακή είναι η καμπίνα του ιαπωνικού μοντέλου. Η εικόνα καθαρά οδηγοκεντρική με μινιμαλιστικά στοιχεία, ενώ όλες οι επιφάνειες ντύνονται με πολύ καλά υλικά κατασκευής, έχουν πολύ καλό φινίρισμα και αντίστοιχη συναρμολόγηση. Ειδικά στην έκδοση της δοκιμής μας Exclusive, με τις μπορντό δερμάτινες  σε ταμπλό και πόρτες και τα δερμάτινα, επίσης μπορντό, καθίσματα. Νέα προσθήκη η στάνταρ οθόνη 10,25 ιντσών (από 8,8 που είχε πριν), η οποία μπορεί να λειτουργήσει αποκλειστικά με το περιστροφικό μπουτόν που υπάρχει στην κεντρική κονσόλα ή μέσω φωνητικών εντολών.

Το Mazda3 είναι εστιασμένο τόσο στη σπορ αίσθηση, όσο και στη συνολική οδηγική του συμπεριφορά. Χαμηλή θέση οδήγησης, πολύ καλά καθίσματα που συνδυάζουν στήριξη και άνεση και περιβάλλον όλα γύρω από τον οδηγό, στην καμπίνα σε προϊδεάζουν θετικά με το καλημέρα. Από εκεί και πέρα ο δυναμισμός στον δρόμο αναδεικνύεται από το εξαιρετικό σε βάρος, αμεσότητα και ακρίβεια μπροστινό σύστημα. Η αρκετά σφιχτή ανάρτηση προσφέρει συγκρατημένη κλίση και άμεσες αντιδράσεις στις εντολές του οδηγού και έτσι το Mazda3 καταφέρνει να στρίβει σχεδόν ουδέτερα, χωρίς υποψία υποστροφής και διατηρώντας μάλιστα υψηλή ταχύτητα. Στην έκδοση που το δοκιμάσαμε με τον κινητήρα των 186 ίππων έχεις τη δύναμη να κινηθείς σε πολύ πιο γρήγορους ρυθμούς από τους ανταγωνιστές του και να ξεδιπλώσει όλες τις αρετές του.

Σχετικά με την άνεση, η ποιότητα κύλισης είναι απόλυτα εναρμονισμένη με την premium φιλοσοφία του ιαπωνικού μικρομεσαίου, με καλή ηχομόνωση της καμπίνας και αποτελεσματική λείανση των ανωμαλιών, αν και με τους τροχούς των 18 ιντσών με χαμηλό προφίλ θα γίνουν αισθητές οι έντονες εγκάρσιες ανωμαλίες. Το δε πλαίσιο δείχνει στιβαρό, χωρίς κραδασμούς και παραμορφώσεις.

Στο διαταύτα το Mazda 3 είναι μια ξεχωριστή από κάθε άποψη πρόταση στη μικρομεσαία κατηγορία με premium χαρακτηριστικά ποιότητας, ευχάριστο οδηγικό προφίλ και έναν κινητήρα εξαιρετικό, ο οποίος δυστυχώς αδικείται από το ισχύον φορολογικό καθεστώς της Ελλάδας, που επιβάλλει φόρο πολυτελείας. Η τιμή του από την άλλη κρίνεται ανταγωνιστική για το Made in Japan προφίλ και τα όσα το συνοδεύουν όπως η υψηλή μεταπωλητική αξία. Η κατανάλωση για το εβδομαδιαίο τέστ και τα 845 χιλιόμετρα που κάναμε ήταν 7.4 λίτρα στα 100. Οπότε αναλογιστείτε τι ακριβώς θα αγοράσετε. Είναι από τα αυτοκίνητα που θα ήθελα να το έχω στο γκαράζ μου.

Μελίνα – Ναταλία κ

Κώστας Νικολακόπουλος

Continue Reading

Lifestyle

Τμήμα Δημοσιογραφίας & ΜΜΕ του ΑΠΘ: Μια Κραυγή Ενάντια στην Έμφυλη Βία (video)

Τραγουδάμε χωρίς φόβο: Μια κραυγή ενάντια στην έμφυλη βία

Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα της Γυναίκας, οι φοιτήτριες του Τμήματος Δημοσιογραφίας και ΜΜΕ του ΑΠΘ υψώνουν τη φωνή τους μέσα από την τέχνη, ερμηνεύοντας και σκηνοθετώντας τον εμβληματικό ύμνο «Τραγουδάμε χωρίς φόβο». Πρόκειται για μια ελληνική απόδοση του «Canción sin Miedo» της Μεξικανής Vivir Quintana, που έχει γίνει παγκόσμιο σύμβολο αντίστασης απέναντι στην έμφυλη βία και τις γυναικοκτονίες.

Μέσα από τη μουσική και τον στίχο, φοιτήτριες και φοιτητές δεν εκφράζουν μόνο την αλληλεγγύη τους προς τα θύματα αλλά επιπλέον στέλνουν ένα ηχηρό μήνυμα: Καμία άλλη! Καμία λιγότερη!

Μάλιστα μεταξύ άλλων, οι ίδιες/οι διακηρύσσουν τα εξής:

Δημιουργήσαμε αυτό το βίντεο εν όψει της 8η Μάρτη γιατί νιώθουμε
την ανάγκη:
ως δημοσιογράφοι/ισσες του αύριο να εκφράσουμε έμπρακτα
και με αίσθημα υψηλής κοινωνικής ευθύνης την απερίφραστη
καταδίκη και τον αποτροπιασμό μας για τις συνεχιζόμενες
γυναικοκτονίες που μαστίζουν την ελληνική κοινωνία

ως ενεργοί/ες πολίτες/τιδες να εκπληρώσουμε την ηθική μας
υποχρέωση να είμαστε πάντα παρούσες και παρόντες και σε
εγρήγορση για όλα τα φλέγοντα κοινωνικά ζητήματα

ως γυναίκες να διατρανώσουμε την αλληλεγγύη μας σε όλα τα
θύματα της έμφυλης βίας

ως κόρες, φίλες, μητέρες και αδερφές να τιμήσουμε τη μνήμη
της αγαπημένης μας φίλης Ζωής Δαλακλίδου που τόσο
αποτρόπαια και άδικα μας τη στέρησε το χέρι ενός ακόμη
γυναικοκτόνου στην Ξάνθη το 2012 και όλων των γυναικών τις
οποίες θρηνούμε καθημερινά σ αυτόν τον ακήρυχτο έμφυλο
πόλεμο

Η πρωτοβουλία αυτή υλοποιήθηκε με την υποστήριξη του Εργαστηρίου Ειρηνευτικής Δημοσιογραφίας και του Εργαστηρίου Ηλεκτρονικών ΜΜΕ, υπό την αιγίδα της Επιτροπής Ισότητας Φύλων και Καταπολέμησης Διακρίσεων του ΑΠΘ. 

Δείτε το βίντεο της δράσης εδώ

Continue Reading

Μόδα

Φουτουρισμός Μόδα & Στυλ

Ο διαστημικός αγώνας της δεκαετίας του 1960 ήταν κάτι περισσότερο από ένα μέτρο επιστημονικής προόδου. Η προσμονή αυτού του επόμενου σταδίου της ανθρωπότητας άφησε ανεξίτηλη εντύπωση στον πολιτισμό.

Το όραμα του προέδρου John F. Kennedy με τον άνθρωπο να φθάνει στο φεγγάρι δημιούργησε σύντομα ένα πλήθος τηλεοπτικών εκπομπών και ταινιών, συμπεριλαμβανομένης της κωμικής σειράς κινουμένων σχεδίων “The Jetsons” και “Star Trek”, οι οποίες έμοιαζαν να καλύπτουν το νέο ενδιαφέρον της Αμερικής για το ταξίδι στο διάστημα.

Πριν από περίπου 50 χρόνια η γνωστή σε όλους αποστολή του Apollo 11 οδήγησε με επιτυχία τους πρώτους ανθρώπους στη Σελήνη.

Εκείνη η ιστορική στιγμή είχε τεράστια επιρροή όχι μόνο στη σχέση μας με το σύμπαν, τον πολιτισμό και την επιστήμη, αλλά και τη μόδα.

Πολλοί διάσημοι σχεδιαστές εμπνεύστηκαν από το διάστημα χαρίζοντας πρωτοποριακές ιδέες στη μόδα με έμφαση στο φουτουρισμό, αναδεικνύοντας μοντέλα ρούχων που θαυμάστηκαν στο παρελθόν αλλά και αποτελούν έργα τέχνης μέχρι και σήμερα.

Σχεδιαστές μόδας όπως οι André Courrèges, Paco Rabanne και Pierre Cardin εμπνεύστηκαν από τους αστροναύτες, τα αστέρια, τους γαλαξίες, τους εξωγήινους και πολλά άλλα ακόμη στοιχεία από το απέραντο άγνωστο σύμπαν προτείνοντας νέες και καινοτόμες τάσεις στη μόδα.

Ο κορυφαίος Γάλλος σχεδιαστής μόδας Andres Courreges, γνωστός για τις φουτουριστικές του τάσεις, με τη συλλογή Space Age το 1964 λάνσαρε το επαναστατικό space look! Εμπνευσμένος από μία διαγαλαξιακή εποχή, στη συλλογή του Moon Girl επικρατούν οι λευκές φλατ μπότες, καπέλα κράνη και μίνι φορέματα από PVC σε μεταλλικές αποχρώσεις.  O σχεδιαστής προσκλήθηκε από τη NASA στη βάση εκτόξευσης πυραύλων στο ακρωτήριο Κανάβεραλ στη Φλόριντα, αλλά καθώς η μόδα προχωρούσε ο Courreges αν και φουτουριστής δεν κατάφερε να προσαρμοστεί στο μέλλον.

Ο Ισπανός σχεδιαστής Paco Rabanne χρησιμοποίησε αντισυμβατικά υλικά όπως χαρτί, πλαστικό και μέταλλο ενωμένα με κόλλα και σύρματα δίνοντας μία αίσθηση μυστηρίου απέναντι στο σύμπαν. Ο σχεδιαστής αστειευόμενος ότι ταξίδεψε από άλλον πλανήτη για να μεταφέρει τον πολιτισμό στη Γη πρότεινε σειρά φουτουριστικών ενδυμάτων συνδυάζοντας ιστορικά στοιχεία από την μεσαιωνική και άλλες ιστορικές εποχές. Οι τολμηρές δημιουργίες του στην ταινία Barbarella το 1968 έχουν εμπνεύσει αλλά και αντιγραφεί πολλές φορές.

O διάσημος οραματιστής της μόδας Pierre Cardin με τα γεωμετρικά του ρούχα διαμόρφωσε τη γυναικεία σιλουέτα υποστηρίζοντας ότι «το ύφασμα είναι δευτερεύον. Πιστεύω πρώτα στο σχήμα και τη γεωμετρία του φορέματος». Ο σχεδιαστής γοητευμένος από το κυκλικό σχήμα το αποτύπωνε για δεκαετίες στα σχέδια του και δήλωνε ότι για αυτόν ο κύκλος αντιπροσώπευε το σύμπαν και το άπειρο του διαστήματος.

O Cardin λάνσαρε στενές ολόσωμες φόρμες σαν διαστημικές στολές, αξεσουάρ από βινύλ και υπερμεγέθη φερμουάρ. Η επίδειξη του Space Age and Futurism το 1969 χαρακτηριζόταν από λαμπερά φορέματα και κάπες που θύμιζαν πυραύλους.

Τις επιρροές των παραπάνω σχεδιαστών συναντάμε και σήμερα σε πολλές και διάφορες διεθνείς επιδείξεις μόδας.


Συντάκτης: Χριστιάννα Σιάχου – Σχεδιάστρια μόδας – Αρθρογράφος

Instagram: Siachou Christiana

Facebook:  Christiana Siachou

Continue Reading

Trending