Επίκαιρα Πρόσωπα
Λιάνα Τσορμπατζίδου-What doesn’t kill you makes you stronger
Το 2013, η Λιάνα Τσορμπατζίδου, Κοσμετολόγος, δημιουργός και εμπνεύστρια των φρέσκων φυσικών καλλυντικών Timalfes, μητέρα 4 παιδιών διαγνώστηκε με καρκίνο του μαστού. Όπως σε εκατομμύρια γυναίκες στον κόσμο, έτσι και στην Λιάνα, ο καρκίνος έφερε αλλαγές. Οι πρώτες κρέμες γεννήθηκαν κάπου ανάμεσα σ αυτήν την διαδρομή ίασης. Γεννήθηκαν μέσα από την προσωπική ανάγκη για μια σειρά περιποίησης με αγνά υλικά, φρέσκα, που δεν επιβαρύνουν τον οργανισμό με περιττά επιβλαβή χημικά. Πολύ σύντομα, οι «κρέμες της Λιάνας» έγιναν η βασική προτίμηση σε φίλους και οικογένεια, κυρίως για τα εξαιρετικά αποτελέσματά τους. Το 2017, η Λιάνα αποφάσισε να παρουσιάσει την πρώτη πιστοποιημένη σειρά προϊόντων Timalfes στην αγορά, διατηρώντας τις ίδιες συνταγές της και πιστή στον αρχικό σκοπό και όραμα της: προϊόντα φυσικά με εξαιρετικές πρώτες ύλες, χωρίς επικίνδυνα χημικά, με σεβασμό στην φύση και το ευ ζην.
Κυρία Τσορμπατζίδου Λιάνα πότε καταλάβατε ότι σας ενδιαφέρει ο χώρος των καλλυντικών;
Είμαι μέσα στο χώρο των καλλυντικών από μικρό παιδί. Η μητέρα μου ασχολούνταν με τα καλλυντικά, στην ουσία με αυτή τη δουλειά μας μεγάλωσε. Παρόλα αυτά εγώ δεν είχα ασχοληθεί ποτέ επαγγελματικά μέχρι που αποφάσισα να αρχίσω να χρησιμοποιήσω για προσωπική μου χρήση κάτι τελείως αγνό και φυσικό.
Ποια είναι για εσάς τα βασικά στοιχεία που εξασφαλίζουν επιτυχία σε μια επιχείρηση;
Η ειλικρίνεια, η συνέπεια, η υπευθυνότητα και η αγάπη για αυτό που κάνω! Δεν θα μπορούσε να είναι αλλιώς. Έχω άμεση επαφή με τον κόσμο που επιλέγει τα προϊόντα μου και κατά συνέπεια δεν θα μπορούσα να είμαι τίποτα λιγότερο από αληθινή. Ταυτόχρονα, παίζει σημαντικό ρόλο κατά τη γνώμη μου η ποιότητα των υλικών με τα οποία τα παρασκευάζω. Αυτό το εισπράττω και από τη συναναστροφή μου με τον κόσμο, οι οποίοι συχνά μου κάνουν ερωτήσεις σχετικά με τις πρώτες ύλες που χρησιμοποιώ.
Μιλήστε μας για τη δραστηριότητα και την φιλοσοφία της εταιρίας σας.
Δημιουργούμε φυσικά προϊόντα κατάλληλα για όλες τις ηλικίες, χωρίς χρήση επικίνδυνων χημικών ουσιών, χωρίς parabens, χωρίς δοκιμές σε ζώα. Χρησιμοποιούμε δικές μας δοκιμασμένες συνταγές, με ήπια συντηρητικά, σε ειδικές συσκευασίες που δεν επιτρέπουν την επαφή του προϊόντος με τον αέρα και τα βακτήρια. Αποτελούνται όλα από ενεργά συστατικά, τα οποία συμβάλλουν στην αποτελεσματική ενυδάτωση, αντιγήρανση, ανάπλαση της επιδερμίδας. Η φιλοσοφία μας είναι να μην προσφέρουμε τίποτα το οποίο δεν θα χρησιμοποιούσαμε εμείς και τα παιδιά μας.
Ποιο είναι το «δυνατό» σημείο της εταιρίας σας, το πλεονέκτημά της σε σχέση με τις άλλες εταιρίες του ανταγωνισμού;
Οι αγνές πρώτες ύλες και η εισδοχή μίας νέας πρότασης στο ήδη υπάρχον κορεσμένο από πειράματα σε ζώα και πολλά χημικά συστατικά. Έτσι λειτουργεί πλέον δυστυχώς ο βιομηχανοποιημένος χώρος των καλλυντικών.
Πείτε μας μια έκφραση που χρησιμοποιείτε συχνά και σας δίνει κουράγιο και δύναμη ;
Όλοι έχουμε δύο ζωές, η δεύτερη αρχίζει όταν συνειδητοποιήσουμε ότι έχουμε μόνο μία.
Έχετε εντάξει στη διατροφή σας βιολογικά προϊόντα; Πιστεύετε ότι είναι καλύτερα από τα συμβατικά ή δεν τα εμπιστεύεστε;
Είμαι εδώ και 3 περίπου χρόνια pescatarian, γιατί πιστεύω ότι με αυτό τον τρόπο βελτιώνω την υγεία μου. Παράλληλα συμβάλλω στη μείωση των δεινών των ζώων της γης και την κατάσταση του πλανήτη μας, με το να αρνούμαι να καταναλώσω κρέας, εκτός από θαλασσινά. Επίσης, το μεγαλύτερο μέρος των λαχανικών που καταναλώνω εγώ και η οικογένειά μου προέρχονται από το λαχανόκηπό μας στον οποίο δεν χρησιμοποιούμε καθόλου λιπάσματα. Συνεπώς όπως καταλαβαίνετε είμαι υπέρ και εμπιστεύομαι τα βιολογικά προϊόντα. Σέβομαι όμως απόλυτα όλους τους τρόπους διατροφής αλλά και αντιλαμβάνομαι την οικονομική επιβάρυνση του οικογενειακού προϋπολογισμού σε σχέση με τον τρόπο ζωής που έχω επιλέξει.
Τι θα συμβουλεύατε μια γυναίκα να προσέχει στη διατροφή και τον τρόπο ζωής της για να διατηρείται υγιής και όμορφη;
Ύπνος, καλή διατροφή, γυμναστική, αποχή από καταχρήσεις και όσο γίνεται λιγότερο άγχος. Είναι κάτι που όλοι το ξέρουμε, όλοι το επιθυμούμε αλλά δύσκολα το πετυχαίνουμε. Κοινότυπο αλλά αληθινό.
Έχετε κάποια προσωπικά μυστικά ομορφιάς και υγείας;
Θετικές σκέψεις, γέλιο, καλή παρέα, αγάπη για τον εαυτό μας και τους ανθρώπους που μας περιτριγυρίζουν και μη ξεχνάτε… φερθείτε με αγάπη στο πρόσωπό σας για να είναι πάντα λαμπερό και φρέσκο επιλέγοντας ο καθένας το προϊόν που τελικά του ταιριάζει.
Επίκαιρα Πρόσωπα
Οι startup που “μαγνητίζουν” | First Cold Brew (Μάνος Αποστολόπουλος)
Μια παρέα τριών φίλων ο Νίκος Θεοδωρής, ο Φώτης Σπίνος και ο Μάνος Αποστολόπουλος με πολύ πάθος, γνώση, εμπειρία προσπαθούσαν από πάντα να προσφέρουν στους πελάτες τους την καλύτερη δυνατή γεύση του καφέ. Έτσι, ξεκίνησαν το εγχείρημά τους να δημιουργήσουν έναν ποιοτικό εμφιαλωμένο καφέ που μπορείς να καταναλωθεί οπουδήποτε και σε οποιαδήποτε στιγμή.
Κύριε Αποστολόπουλε Μάνο, μπορείτε να μας πείτε λίγα λόγια για τις σπουδές σας και την πορεία σας μέχρι τώρα;
Οι σπουδές μου ήταν στον τομέα της πληροφορικής, οι οποίες όμως δεν ολοκληρώθηκαν καθώς εκείνο τον καιρό προτίμησα να εργαστώ, αργότερα δεν υπήρχε ο χρόνος και ιδίως η διάθεση να τις συνεχίσω. Παρ όλα αυτά, το γεγονός πως δεν σπούδασα δεν με απέτρεψε να κάνω τα βήματα που ήθελα. Ομοίως οι συνεταίροι μου σπούδασαν σε διαφορετικά πεδία, όπως η ψυχολογία και η μηχανική αυτοκινήτων.
Ποια η έμπνευση πίσω από αυτή την επαγγελματική δραστηριότητα;
Και οι τρεις μας εργαστήκαμε από πολύ νωρίς στον χώρο της εστίασης και στον καφέ, στην πορεία καθώς εξειδικευτήκαμε με αφοσίωση μας στο να σερβίρουμε τον καλύτερο καφέ παντού και πάντα. Προσωπικά ασχολήθηκα με το κομμάτι της κρύας εκχύλισης το 2013 και ανέπτυξα τις γνώσεις μου σε αυτή την μέθοδο. Έξι χρόνια αργότερα, είδα ότι υπήρχε μεγάλο κενό στην ελληνική αγορά και ειδικά στα ποιοτικά εμφιαλωμένα προϊόντα καφέ, καθώς μέχρι τότε υπήρχαν μόνο παρασκευάσματα καφέ με γάλα συντηρητικά και ζάχαρη. Όταν έγινε η πρόταση από τον Φώτη να κάνουμε την δική μας επιχείρηση, πρότεινα να κάνουμε την First Cold Brew δηλαδή την πρώτη και την μοναδική ελληνική εταιρεία παραγωγής εμφιαλωμένων καφέδων κρύας εκχύλισης.
Τι συμβουλές θα δίνατε σε άλλους επιχειρηματίες που θέλουν να ξεκινήσουν τη δική τους επιχείρηση;
Οι συμβουλές που έχουμε πλέον είναι αναρίθμητες, αρχικά σε πρακτικά κομμάτια και διαδικασίες, δεν θα σταθώ όμως σε αυτές.
Αυτό που πρέπει να κάνει ένας άνθρωπος που θέλει να ξεκινήσει κάτι δικό του, είναι αρχικά να διαλέξει με σύνεση τους ανθρώπους που θα ξεκινήσει την κοινή αυτή πορεία, να μοιράζετε τις ιδέες του και να μην φοβάται ότι θα τις κλέψουν γιατί δεν είναι η ιδέα το ζήτημα αλλά η ομάδα που την κάνει πραγματικότητα και τέλος να έχει πίστη στο εγχείρημα και υπομονή.
Ποια είναι η πολιτική σας ως προς την βιώσιμη παραγωγή και την κοινωνική ευθύνη;
Προσπαθούμε ιδιαίτερα να μην σπαταλάμε άσκοπα ενέργεια. Σε αυτό βοηθάει και η κρύα εκχύλιση καθώς χρειάζονται λιγότεροι πόροι για να την παραγωγή μας, οπότε θα έλεγε κανείς ότι είναι ένας πιο «πράσινος» καφές, παράλληλα επιλέγουμε συσκευασίες οι οποίες ανακυκλώνονται και σε κάθε μας στάδιο έχουμε ελαχιστοποιήσει τις φύρες. Το υπόλειμμα του καφέ το πετάμε σε καφέ κάδους για οργανικά απορρίμματα και παράλληλα συνεργαζόμαστε με διάφορες εταιρείες που μπορούν να το επαναχρησιμοποιήσουν, όπως για καλλυντικά σαπούνια και οργανικά λιπάσματα.
Ποια είναι η φράση που σας δίνει κουράγιο και έμπνευση να συνεχίσετε όσα έχετε καταφέρει;
Πρωτοπορία, καινοτομία και αφοσίωση για αυτό που κάνουμε,
Να συνεχίσουμε με την ίδια αγάπη γιατί πιστεύουμε ότι αξίζει.
Ποιο είναι το όραμα και οι στόχοι της εταιρείας για το μέλλον;
Στα σχέδια μας είναι να ξεκινήσουμε τις εξαγωγές, για να γίνει όμως αυτό πρέπει πρώτα να αναπτύξουμε επιπλέον την μονάδα παραγωγής.
Θα θέλαμε επίσης να μπορούμε να προσλάβουμε επιπλέον προσωπικό και να γίνει η εταιρεία μας, ένας σταθμός ζωής για περισσότερους ανθρώπους που μοιράζονται το ίδιο πάθος.
Μάνος Αποστολόπουλος
Συνιδιοκτήτης και Διευθύνων Σύμβουλος του First Cold Brew
Συνέντευξη από την ομάδα του BusinessWoman
Επίκαιρα Πρόσωπα
Οι startup που “μαγνητίζουν” | Κική και Αντρέα
Το “Naughty Dogs” είναι μια εταιρεία που προέκυψε μέσα από τις φυλακές όσο οι ιδρύτριες της Αντρέα και Κική έμαθαν να δημιουργούν κρέμες και άλλα προϊόντα καλλωπισμού από συνταγές που μοιράζονταν. Πρόκειται για μια επιχείρηση που έχει ως στόχο να προσφέρει αξέχαστα αρώματα μέσα από ποικίλα προϊόντα που κάθονται πάνω στο σώμα με αγάπη και σεβασμό.
Κυρία Κική και κυρία Αντρέα, μπορείτε να μας πείτε λίγα λόγια για τις σπουδές σας και την πορεία σας μέχρι τώρα;
Κική: Έχω σπουδάσει ηθοποιός σε δημόσιο ΙΕΚ. Η επαγγελματική μου πορεία μέχρι στιγμής ξεκινάει από το δημοτικό, όπου αγόραζα ζελεδάκια από το σούπερ μάρκετ και τα πουλούσα ακριβότερα σε
μικρές συσκευασίες στους συμμαθητές μου. Έπειτα αναβάθμισα τη δραστηριότητα μου με αξεσουάρ από χάντρες που τα έφτιαχνα μόνη μου σπίτι και τα εμπορευόμουν. Με τα λεφτά που έβγαλα αγόρασα λάπτοπ στο οποίο έγραφα CD τα οποία πουλούσα στους συμμαθητές μου . Έπειτα στην Αθήνα δούλευα ως σερβιτόρα και παράλληλα πουλούσα τσαντάκια. Λέγοντας αστείες ιστορίες από τη
δουλειά μου ως σερβιτόρα έγινα γνωστή , κατάφερα να κάνω επιτυχημένες παραστάσεις και να βγάζω χρήματα με αυτόν τον τρόπο. Ύστερα αφού μάζεψα κάποια χρήματα αποφάσισα να τα επενδύσω ανοίγοντας το naughty dogs με την καλή μου φίλη Αντρέα.
Αντρέα: Έχω σπουδάσει χημικός. Γεννήθηκα και μεγάλωσα στη Ρουμάνια. Στα 26 μου αποφάσισα να μεταναστεύσω στην Ελλάδα για να κάνω κάτι καλύτερο για μένα. Η προσαρμογή μου και η επαγγελματική μου πορεία ήταν δύσκολη,δουλεύοντας αρκετά χρόνια στην εστίαση και παράλληλα
μεγαλώνοντας ένα παιδί μόνη μου. Καταλήξαμε σε αυτήν την επιχείρηση με την κολλητή μου φίλη Κική.
Ποια η έμπνευση πίσω από αυτή την επαγγελματική δραστηριότητα;
Επιλέξαμε μαζί με την φίλη μου Κική να ξεκινήσουμε αυτή την επιχείρηση από την επιθυμία μας για ανεξαρτησία. Πάντα θέλαμε να δημιουργήσουμε μια «οικογένεια» την οποία τελικά δημιουργήσαμε, με τα άτομα που εμείς επιλέξαμε να είναι κοντά μας σε αυτό το ταξείδι. Λόγω της δύσκολης επαγγελματικής μας πορείας ήταν ανάγκη να δημιουργήσουμε ένα καλύτερο εργασιακό περιβάλλον που απευθύνεται κυρίως στις γυναίκες.
Τι συμβουλές θα δίνατε σε άλλους επιχειρηματίες που θέλουν να ξεκινήσουν τη δική τους επιχείρηση;
Να ρισκάρουν , και να γνωρίζουν ότι δεν υπάρχουν ήττες, παρά μόνο μαθήματα.
Μην κάνετε κάτι εφήμερο αλλά χτίστε τη δική σας ιστορία!
Ποια η έμπνευση πίσω από το ιδιαίτερο design και τις ιδιαίτερες ονομασίες των προϊόντων σας;
Καθημερινά παρατηρούμε την ανάγκη του κόσμου να εκφραστεί ελεύθερα. Η ιδέα
μας ήταν αφού όλοι τα σκεφτόμαστε από μέσα μας, γιατί να μη τα βγάλουμε προς
τα έξω;
Οι ονομασίες των προϊόντων δείχνουν και την άποψη μας για τη ζωή, δεν
χρειάζεται να την παίρνουμε στα σοβαρά , όλα εμπεριέχουν χιούμορ μέσα τους, αν
έχει κανείς τα μάτια να το δει. Σίγουρα αυτή η πινελιά έλειπε από την αγορά όπως και
αποδείχθηκε.
Ποια είναι η φράση που σας δίνει κουράγιο και έμπνευση να συνεχίσετε όσα έχετε καταφέρει;
Μία λέξη μας εμπνέει: Η αγάπη
Μπορείτε να μοιραστείτε τυχόν επερχόμενα σχέδια ή πρωτοβουλίες για την εταιρεία σας;
Στα επόμενα δυο χρόνια θα ανοίξουμε δυο φυσικά κατάστημα, ένα στο κέντρο της Αθήνας
και ένα στο κέντρο της Θεσσαλονίκης. Στο πολύ κοντινό μέλλον, θα λανσάρουμε 20
νέους κωδικούς που σίγουρα θα σας συναρπάσουν οπότε… αναμείνατε στις θέσεις
σας!
Andreea Boboc | Συνιδρυτής Naughty Dogs
Κική Λιτσάκη | Συνιδρυτής Naughty Dogs
Συνέντευξη από την ομάδα του BusinessWoman
Επίκαιρα Πρόσωπα
Παναγιώτα Μαθιουδάκη | Ανακαλύπτοντας την ομορφιά…
Η κυρία Παναγιώτα Μαθιουδάκη είναι απόφοιτη του τμήματος Αισθητικής και Κοσμητολογίας , του Τ.Ε.Ι. Αθήνας (νυν Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής). Στην πορεία της έχει παρακολουθήσει πλήθος σεμιναρίων και συνεδρίων στο τομέα της κοσμητολογίας και της αισθητικής , τόσο στην Ελλάδα όσο και στο εξωτερικό.
Κυρία Μαθιουδάκη μπορείτε να μας πείτε ποια η έμπνευση πίσω από αυτή την επαγγελματική δραστηριότητα; Τι σας έκανε να θέλετε να ακολουθήσετε αυτό τον δρόμο;
Η φροντίδα. Η φροντίδα και η περιποίηση του υγιούς δέρματος. Η επιστήμη μας αφορά ακριβώς αυτό.
Καθημερινά βιώνουμε έναν αγώνα δρόμου, με αντίπαλο τον χρόνο. Ο ρόλος της αισθητικού είναι να μας βοηθήσει με την φροντίδα της, να διατηρήσουμε την νεανικότητα και την σφριγηλότητα της επιδερμίδας μας. Για αυτό και η σχέση αισθητικού – πελάτισσας είναι πολύ δυνατή, είναι μία σχέση αμφίδρομης εμπιστοσύνης που σπάνια την συναντάς.
Ποια είναι η εξειδίκευση σας στον χώρο της κοσμητολογίας και ποια είναι η γνώμη σας για τη συνεχή εκπαίδευση και προσαρμογή σε νέες τάσεις στον κλάδο που δραστηριοποιείστε;
Αγαπάω πολύ το πρόσωπο. Είναι ο καθρέφτης μας, είναι το πρώτο πράγμα που θα δει κάποιος όταν μας συναντήσει, λέει την αλήθεια για εμάς. Προσπαθώ να παρακολουθώ όλες τις νέες τάσεις, νέα δραστικά συστατικά, νέα προϊόντα και τεχνολογίες. Κάθε χρόνο προσπαθώ να παρευρίσκομαι σε όλα τα σημαντικά διεθνή συνέδρια , ώστε να ανακαλύπτω από τους πρώτους τις καινοτομίες και το που οδηγούνται η αισθητική και η κοσμητολογία. Θεωρώ σημαντικό να μην μένεις πίσω, ειδικά σε μία επιστήμη που συνεχώς εξελίσσεται και τις τελευταίες δεκαετίες έχει κάνει άλματα προόδου.
Ποια είναι η φιλοσοφία πίσω από το κέντρο αισθητικής σας; Πώς διασφαλίζετε την ποιότητα των υπηρεσιών που παρέχετε;
Η φιλοσοφία η δική μου και των συνεργατών μου βασίζεται στον συνδυασμό της καινοτομίας και της διαχρονικότητας. Θα επιλέξουμε το μοντέρνο αλλά δεν θα εγκαταλείψουμε το κλασικό, το δοκιμασμένο, το αποτελεσματικό. Για παράδειγμα, ο βαθύς καθαρισμός αποτελεί το Α και το Ω για τη σωστή περιποίηση του προσώπου. Παρά την εξέλιξη στην κοσμητολογία τα στάδια του παραμένουν ίδια. Η κύρια μας προτεραιότητα είναι η επιστημονική προσέγγιση στις υπηρεσίες που παρέχουμε. Επιλέγουμε προσεκτικά και με αυστηρά κριτήρια τις συνεργασίες μας. Χρησιμοποιούμε μόνο πιστοποιημένα και αξιόπιστα μηχανήματα και προϊόντα, με κλινικές μελέτες που αποδεικνύουν αυτό που υπόσχονται. Επιπλέον, διατηρούμε υψηλά πρότυπα υγιεινής και ασφάλειας σε όλες μας τις διαδικασίες..
Ούσα ειδικός, ποιες θα λέγατε ότι είναι οι τελευταίες και πιο ενδιαφέρουσες τάσεις της κοσμητολογίας;
Το νέο trend είναι τα εξωσώματα. Τα εξωσώματα είναι νανοκυστίδια που παράγονται από όλα τα ευκαρυωτικά κύτταρα. Χρησιμεύουν ως ένα φυσικό σύστημα επικοινωνίας μεταξύ των κυττάρων. Λειτουργούν ως αγγελιοφόροι, στέλνοντας σήματα στα κύτταρα και πυροδοτώντας την αναγέννηση των κουρασμένων και ανενεργών κυττάρων του δέρματος. Ολοένα και περισσότερα εργοστάσια παραγωγής καλλυντικών προσπαθούν να τα ενσωματώσουν στις φόρμουλές τους, αναπτύσσοντας νέες θεραπείες και σκευάσματα που βασίζονται στις ιδιότητες τους.
Μπορείτε να μοιραστείτε τυχόν επερχόμενα σχέδια ή πρωτοβουλίες που οραματίζεστε;
Πρόσφατα επενδύσαμε επιχειρηματικά στον κλάδο του φαρμακείου. Είναι μία διαχρονική , αλλά συνεχώς αναπτυσσόμενη αγορά. Με τους συνεργάτες μου και μία ομάδα επιστημόνων εργαζόμαστε στην ανάπτυξη μίας καινοτόμου σειράς δερμοκαλλυντικών χρησιμοποιώντας φιλικές προς το περιβάλλον συσκευασίες και ανανεώσιμα υλικά. Θα μου επιτρέψετε όμως, να σας πω περισσότερα για αυτό στο μέλλον.
Παναγιώτα Μαθιουδάκη,
Αισθητικός – Κοσμητολόγος, Επιχειρηματίας.
Ιδιοκτήτρια των Laserskin Solutions (www.laserskin.gr)
Συνέντευξη από την ομάδα του BusinessWoman
-
Videos
Πέγκυ Μουζάκη | 3 Βήματα που μπορείς να κάνεις όταν νιώθεις οτι είσαι έτοιμη/ος να “εκραγείς”!
-
Videos
Η ιστορία του BusinessWoman
-
Επίκαιρα Πρόσωπα
Οι startup που “μαγνητίζουν” | Στεφανία Φράρου
-
Επίκαιρα Πρόσωπα
Παναγιώτα Μαθιουδάκη | Ανακαλύπτοντας την ομορφιά…
-
Videos
Πέγκυ Μουζάκη | Επικοινωνία και Συγκρούσεις με Αποδοχή, Κατανόηση και Σεβασμό
-
Videos
Πέγκυ Μουζάκη | 5 Αλήθειες για να επικοινωνήσουμε με κάποιον άνθρωπο
-
Επίκαιρα Πρόσωπα
Οι startup που “μαγνητίζουν” | Μαριλένα Πατέρα
-
Επίκαιρα Πρόσωπα
Οι startup που “μαγνητίζουν” | Μαρίνα Προκοϊωσήφη