Connect with us

Επίκαιρα Πρόσωπα

“Μια γυναίκα είναι κομψή όταν αυτό που φοράει αντιπροσωπεύει αυτό που είναι”

Η Γιούλη Μουστακάτου είναι σχεδιάστρια και δημιουργός του brand “My way”. Αν και σπούδασε Κλινική Ψυχολογία, το όνειρό της ήταν να γίνει μια εμπνευσμένη σχεδιάστρια μόδας. Αποφοίτησε από τη σχολή μόδας AthensFashionClub και πλέον επικεντρώνεται στη σύσταση ομάδας για την υλοποίηση ρούχων ιδιαίτερων απαιτήσεων. Ακολουθείτε πιστά τις επιταγές της μόδας ή αυτοσχεδιάζετε; Πως ντύνεστε στην καθημερινή σας ζωή; Θεωρώ ότι η μόδα μέσα από τις ‘τάσεις’ που δημιουργεί κατευθύνει ένα μεγάλο αριθμό ανθρώπων σε μια ομοιομορφία χωρίς φαντασία. Η μόδα  δεν πρέπει να είναι επιτακτική και περιοριστική αλλά διαδραστική και ευέλικτη. Αντιλαμβάνομαι την μόδα ως κάτι πιο σύνθετο αλλά ταυτόχρονα ελεύθερο και χαρούμενο  και γι’ αυτό τον λόγο και αυτοσχεδιάζω. Με προκαλεί η ιδέα των ετερόκλητων συνδυασμών και δίνω μεγάλη έμφαση στα αξεσουάρ . Στο καθημερινό μου ντύσιμο καθοριστικοί παράγοντες είναι η διάθεση και η περίσταση. Σε όποια περίπτωση  όμως αγαπώ τις pankgothic ασύμμετρες γραμμές , τα biker jackets , τα μακριά πανωφόρια  , τις μπότες , τις αρβύλες , τα μεγάλα δαχτυλίδια και όλα αυτά συνοδευόμενα από στολισμένο κεφάλι με καπέλα , φουλάρια , μπαντάνες και άλλα αυτοσχεδιαστικά στοιχεία. Αισθάνομαι όμορφα όταν το ντύσιμο μου αποπνέει δυναμισμό , ανεξαρτησία και κυρίως θηλυκότητα. Ποια θα χαρακτηρίζατε κομψή γυναίκα; ‘’What is important in a dress, is the woman who is wearing it’’         (Yves Saint Laurent) Κατά την γνώμη μου , κομψή είναι μια γυναίκα η οποία αφού έχει επίγνωση των φυσικών και ψυχολογικών της χαρακτηριστικών , τα αναδεικνύει στην εμφάνιση της με τον καλύτερο δυνατό τρόπο. Δεν ταιριάζουν όλα σε όλους γιa αυτό είναι σημαντικό να γνωρίζει κανείς πως θα χειριστεί τις ατέλειες καθώς και τα καλαίσθητα σημεία του. Επιπλέον , αυτό  που θα καθορίσει αισθητά την εμφάνιση είναι να προσπαθήσει να συνδυάσει το look με το mood . Μια γυναίκα είναι κομψή όταν αυτό που φοράει αντιπροσωπεύει αυτό που είναι , αυτό που νοιώθει  και όταν κοιτάζει τον εαυτό της στον καθρέφτη , διασκεδάζει. Όταν αναδεικνύει εκείνη τα ρούχα και όχι τα ρούχα εκείνη , με χαρά , αυτοσχεδιασμό και λίγη τρέλα… Ποιο  είναι τι προσωπικό σας σλόγκαν ή ρητό; Στη ζωή εκφράζομαι από την ρήση του Vincent van Gogh  ‘’ I feel that there is nothing more truly artistic than to love people’’. Στην τέχνη και κατ’επέκταση στην μόδα συμφωνώ απόλυτα με τον Αριστοτέλη: ‘’ Δεν υπάρχει σπουδαίο μυαλό χωρίς ίχνος τρέλας’’. Ποια είναι τα επόμενα σχέδια σας; Αφού ολοκλήρωσα τις σπουδές μου στο σχέδιο μόδας στην ΑthensFashionClub , σκέφτομαι να δημιουργήσω ένα ατελιέ που θα περιλαμβάνει μια ομάδα έμπειρων συνεργατών πάνω στην υλοποίηση ενός ρούχου. Η ιδέα της νέας αυτής προσπάθειας αφορά στο να δημιουργούνται ρούχα που απευθύνονται προσωπικά ( customized ) σε γυναίκες που θέλουν να διαφέρουν με γνώμονα το συνολικό προφίλ τους. Αυτό συμπεριλαμβάνει την προσωπικότητα τους , τις αισθητικές τους προτιμήσεις και ιδανικά τις ψυχολογικές τους αποχρώσεις . Ο σχεδιασμός , ο πειραματισμός και η υλοποίηση , εμπνέεται και βασίζεται αποκλειστικά στον συγκεκριμένο άνθρωπο. Τα ρούχα είναι ιδιαίτερα , τολμηρά , εκκεντρικά αλλά παράλληλα θηλυκά με στοιχεία haute couture και avant  garde . Ο κύριος σκοπός του brand ‘’My Way’’ είναι να αναδείξει την μοναδικότητα , την διαφορετικότητα και την ομορφιά κάθε γυναίκας που θα αντλείται από τα ατομικά της χαρακτηριστικά. Γιατί το θέμα δεν είναι τι θα  φορέσουμε αλλά γιατί…
Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Επίκαιρα Πρόσωπα

Δέσποινα Μπακάλη: Η γυναίκα πίσω από την επιτυχία των Curves

Με σπουδές στην Επικοινωνία, τη Διοίκηση και τα Ανθρώπινα Δικαιώματα, η Δέσποινα Μπακάλη ακολούθησε μια πολυδιάστατη πορεία, από τον τραπεζικό τομέα έως την επιχειρηματικότητα. Έφερε τα Curves στην Ελλάδα με όραμα να προάγει την υγεία και την ευεξία στις γυναίκες. Πιστεύει ότι «δυνατές γυναίκες σημαίνουν δυνατές κοινότητες» και ενθαρρύνει το franchising ως ασφαλή επιχειρηματική επιλογή. Με επίκεντρο την υποστήριξη και την αλλαγή συνηθειών σήμερα, τα Curves γίνονται ο σύμμαχος κάθε γυναίκας για μια καλύτερη ζωή.

Κυρία Μπακάλη μπορείτε να μας πείτε μας λίγα λόγια για τις σπουδές σας και την πορεία σας μέχρι τώρα;

Σπούδασα στο Πάντειο, Επικοινωνία και ΜΜΕ, συνέχισα με ένα masters στην Ευρωπαϊκή Διοίκηση, την εποχή που «έπρεπε». Την εποχή που ήθελα, λίγο πριν τα 50 έκανα ένα LLM στη Νομική, στα ανθρώπινα δικαιώματα. Αντίστοιχα και η επαγγελματική πορεία. 13 χρόνια σε Τράπεζα – το  ήθελε ο μπαμπάς – παραίτηση και δημιουργία ενός από τα πρώτα Social Media Agencies στην Ελλάδα – το ήθελα εγώ – μετανάστευση στο Βέλγιο και μετά στην Κύπρο – το «ήθελαν» οι καταστάσεις. Master Franchise των Curves σε Ελλάδα και Κύπρο – μάλλον «το θέλαμε όλοι»… 


Μπορείτε να μας μιλήσετε για την ιστορία της εταιρείας, την αποστολή της και ενδεχομένως την έμπνευση που υπάρχει πίσω από τη δημιουργία της;

«Ακόμα και τώρα, μερικές φορές σκέφτομαι: Τι θα γινόταν αν, όταν η μητέρα μου ζούσε, κάποιος της είχε διδάξει τη σημασία της άσκησης, την είχε πιάσει από το χέρι και είχε ασκηθεί μαζί της; Ίσως να ήταν ακόμα εδώ, χαμογελώντας δίπλα μου». Είναι τα λόγια του Gary Heavin που ίδρυσε τα Curves το 1992. Η μητέρα του πέθανε στον ύπνο της όταν ο ίδιος ήταν 13 ετών. Οι αιτίες του θανάτου δεν ήταν δύσκολο να διαπιστωθούν: μια μακροχρόνια μάχη με τον διαβήτη, την υψηλή αρτηριακή πίεση και την παχυσαρκία.

«Άνθρωποι σαν τη μητέρα μου δεν μπορούν να σωθούν μόνο με φάρμακα και ιατρική θεραπεία. Αυτό που πραγματικά χρειάζονται είναι σωστές συνήθειες ζωής. Χρειάζονται να γυμνάζονται σωστά και να προσέχουν τη διατροφή τους.» Ο Γκάρι άρχισε να εργάζεται για το όνειρο να δημιουργήσει ένα κέντρο γυμναστικής «όπου θα μπορούσαν να πάνε άνθρωποι σαν τη μητέρα μου».

Έτσι γεννήθηκαν τα «Curves, 30-minute Fitness for Women» που λειτουργούν για περισσότερα από 30 χρόνια και στις 5 Ηπείρους, με χιλιάδες Club και εκατομμύρια γυναίκες που κοντά μας αλλάζουν τη ζωή τους. 


Πώς αποφασίσατε να ασχοληθείτε με τον τομέα της γυμναστικής και της ευεξίας; Ήταν κάτι που σας ενδιέφερε από την αρχή ή προέκυψε στην πορεία;

Είμαι η κλασσική Ελληνίδα γυναίκα της εποχής μου. Απεχθάνομαι τη γυμναστική, της οποίας τα ουσιαστικά αποτελέσματα δεν διδάχθηκε η γενιά μου. Μέλος των Curves από την ίδρυση τους στην Ελλάδα «Γιατί κάτι πρέπει να κάνω, αλλά δε προλαβαίνω κιόλας», με κοπάνες χρόνων και τα κιλά να μπαινοβγαίνουν. Μεγαλώνοντας κατάλαβα. Δεν είναι ούτε τα κιλά, ούτε οι πόντοι. Δεν είναι ούτε η ντουλάπα με τα 3 διαφορετικά νούμερα. Είναι ότι δυο εβδομάδες χωρίς Curves και είμαι άλλος άνθρωπος. Κουρασμένος άνθρωπος, στο κορμί αλλά και στο πνεύμα. Τα Curves είναι μαγικά. Με τρία μισάωρα την εβδομάδα, πετάς. 

Θέλω να «πετάμε» όλες. Για αυτό και ασχολήθηκα. 

Ποια είναι η φιλοσοφία της Curves όσον αφορά τη γυναικεία γυμναστική και την υποστήριξη των μελών της;

Στα Curves αγαπάμε τις γυναίκες. Θέλουμε να τις βλέπουμε δυνατές – μέσα και έξω. Δυνατές γυναίκες σημαίνει δυνατές οικογένειες, δυνατές γειτονιές, δυνατές πόλεις, δυνατή Ελλάδα. Curves σημαίνει κατανόηση, υποστήριξη, κίνητρο, αλλά και ευθύνη. Εμείς με κάθε τρόπο είμαστε δίπλα σου. Εσύ, αναλαμβάνεις την ευθύνη του εαυτού σου; 

Προσφέρουμε ένα ολοκληρωμένο πρόγραμμα εκγύμνασης – μυϊκή ενδυνάμωση, καρδιαγγειακή άσκηση και διατάσεις – σε μόνο 30’, χωρίς ραντεβού, με προσωπική καθοδήγηση κάθε φορά! Με ειδικά σχεδιασμένα μόνο για γυναίκες μηχανήματα υδραυλικής αντίστασης, γυμνάζεσαι και διασκεδάζεις, ανεξάρτητα από την ηλικία σου και τη φυσική σου κατάσταση. 

Αυτά είναι τα καλά μας. Το κακό μας: Δεν έχεις πια άλλοθι για να μη γυμναστείς. Μαζί μας δεν έχεις άλλοθι για να μην αγαπήσεις τον εαυτό σου! 


Τι συμβουλές θα δίνατε σε άλλους επιχειρηματίες που θέλουν να ξεκινήσουν τη δική τους επιχείρηση;

Επιχειρείν και Ελλάδα είναι έννοιες δυστυχώς ακόμη και σήμερα «τσακωμένες».

Το Franchise είναι ίσως η μέση λύση. Σε εμάς είναι όλα «πατερνταρισμένα» και όλα μετρήσιμα, ώστε ο νέος επιχειρηματίας να έχει έναν σίγουρο μονοπάτι. Αυτός που δε φοβάται να δουλέψει μπορεί να «εκτιναχθεί» επιχειρηματικά ξεκινώντας από μια στέρεα βάση και ένα « άπαικτο» δοκιμασμένο προϊόν.


Υπάρχουν σχέδια επέκτασης ή καινοτομίες που σκοπεύετε να εισάγετε στα γυμναστήρια Curves στο άμεσο μέλλον;

Τα Curves θέλουν να είναι προσβάσιμα σε κάθε γυναίκα. Μπαίνοντας στην τρίτη δεκαετία, και αφού έχουμε επιβιώσει κρίση και πανδημία είναι η ώρα να φτάσουμε παντού. Σε κάθε Ελληνική πόλη! 

Αναφορικά με το προϊόν μας, έχουμε πίσω μας κορυφαία επιστημονική υποστήριξη από πανεπιστήμια των ΗΠΑ και της Ιαπωνίας, πρωτοπόρα στην υγεία και ευεξία. Ό,τι καινούργιο αποδεικνύεται επιστημονικά το εφαρμόζουμε αμέσως. 

Αν και εσένα σε ενδιαφέρει να χτίσεις τη δική σου επιχείρηση με γρήγορο ROI, χαμηλά λειτουργικά κόστη, εύκολο στήσιμο & κυρίως, προσφορά στην κοινότητα σου, επικοινώνησε σήμερα μαζί μας. www.curves.gr

Δέσποινα Μπακάλη

Master Franchisee των Curves για Ελλάδα & Κύπρο

Continue Reading

Επίκαιρα Πρόσωπα

Η Δύναμη της Γυναικείας Ηγεσίας | Αϊδινίδου Λυδία

Η κυρία Αϊδινίδου Λυδία είναι ιδιοκτήτρια της εταιρείας LeChatnails Greece, η οποία αποτελεί την αποκλειστική αντιπροσωπεία στην Ελλάδα του αμερικάνικου brand LeChat. Προμηθεύει
επαγγελματικά προϊόντα ονυχοπλαστικής σε καταστήματα περιποίησης άκρων σε όλη την
Ελλάδα. Παράλληλα, διαθέτει το κατάστημα LeChatnails Spot, που περιλαμβάνει παροχές για την
περιποίηση των άκρων και εξειδικευμένες υπηρεσίες φρυδιών, βλεφαρίδων, αποτρίχωσης
και Solarium. Το φθινόπωρο του 2023 άνοιξε ένα ακόμη κατάστημα Le Chat στην Πάτρα.
Τα τελευταία χρόνια, οι δραστηριότητες της επεκτάθηκαν και στον κλάδο τoυ αυτοκινήτου,
και ειδικότερα του leasing αυτοκινήτων, με καταστήματα σε Θεσσαλονίκη και Αθήνα. Μια
ακόμα ενασχόληση αφορά την εκμετάλλευση και αξιοποίηση οικογενειακών ακινήτων.

Κυρία Αϊδινίδου Λυδία, θα μπορούσατε να μας πείτε αν υπάρχουν πρότυπα ή μέντορες που σας έχουν επηρεάσει;

Θα έλεγα πως μέντοράς μου ηταν ο παππούς μου, ο οποίος από τα πρώτα μου βήματα στο
επιχειρείν αποτέλεσε τον πιο αξιόπιστο σύμβουλο, υποστηρικτή και θαυμαστή μου.
Βέβαια, για μένα πρότυπο αποτελεί κάθε γυναίκα που εργάζεται σκληρά και καταφέρνει να
πραγματοποιήσει το όνειρο της ενώ ταυτόχρονα επιτελεί πολλαπλούς κοινωνικούς ρόλους.
Είναι πολύ σημαντικό να αναγνωρίζουμε την δύναμη και την συνεισφορά των γυναικών στην
κοινωνία και την οικονομία.


Ποια είναι για εσάς τα βασικά στοιχεία που εξασφαλίζουν την επιτυχία μιας
επιχείρησης;

Προσωπικά πιστεύω ότι η ομαδικότητα, η δημιουργικότητα και η καινοτομία αποτελούν το
τρίπτυχο της επιτυχίας. Ένας άνθρωπος δεν μπορεί ποτέ να υλοποιήσει το όραμα του μόνος
του χωρίς τους κατάλληλους στόχους και συνεργάτες. Η προσφορά προϊόντων και
υπηρεσιών που ανταποκρίνονται στις προσδοκίες των πελατών συμβάλλει στην επιτυχία.
Θεωρώ όμως ότι αυτό που κάνει πραγματικά μία επιχείρηση να ξεχωρίζει είναι η διαρκής
αναζήτηση νέων ιδεών και τρόπων για να βελτιωθούν οι διαδικασίες και τα προϊόντα.


Τι θα συμβουλεύατε σε μία νέα επιχειρηματία που θα επιθυμούσε να ασχοληθεί με το
αντικείμενο σας;

Δεν πρέπει να φοβόμαστε να κάνουμε λάθη, η αποτυχία συνιστά μέρος της διαδικασίας
μάθησης. Επιμονή και υπομονή. Η υλοποίηση ενός οράματος απαιτεί σκληρή δουλειά και
αφοσίωση και το πάθος μας κινητοποιεί κατά τη διάρκεια των δύσκολων περιόδων.


Ποιο είναι το πιο σημαντικό μάθημα που έχετε μάθει ούσα επιχειρηματίας;

Σε κάθε φάση της επιχειρηματικής μου πορείας αντιμετώπισα προκλήσεις και ανατροπές.
Εκείνο που με βοήθησε όμως πραγματικά είναι η δύναμη της αποφασιστικότητας και η
στοχοπροσήλωση. Βέβαια, μέσα σε όλα αυτά τα χρόνια συνειδητοποίησα ότι η αξία των
ανθρώπων είναι ανεκτίμητη και πολυδιάστατη. Οι άνθρωποι αποτελούν τον πυρήνα κάθε
επιχειρηματικής δραστηριότητας, δίνουν ζωή στην επιχείρηση και καθορίζουν την επιτυχία
της.


Ποια είναι τα σχέδια σας για το μέλλον;

Θέλω να διευρύνω την εταιρεία LeChatnails σε όλη την Ελλάδα. Μάλιστα, πιστεύω ότι η
Αθήνα αποτελεί την κατάλληλη τοποθεσία για την έδρα του επόμενου καταστήματος μας.
Μέσα στις επιδιώξεις μου είναι η προσχώρηση στην ενοικίαση αυτοκινήτων και η επένδυση
στην αγορά της βραχυπρόθεσμης ενοικίασης ακινήτων.

Αϊδινίδου Λυδία | Επιχειρηματίας

Συνέντευξη από την ομάδα του BusinessWoman.

Continue Reading

Επίκαιρα Πρόσωπα

Σοφία Κοκκίνη | Business Events Calendar

Η κυρία Σοφία Κοκκίνη αποφοίτησε το 1999 από τα εκπαιδευτήρια Κωστέα Γείτονα, συνέχισε τις σπουδές της στο Οικονομικό Τμήμα του Πανεπιστημίου Πειραιώς και ολοκλήρωσε το μεταπτυχιακό της στην Αγγλία και το Τμήμα Shipping, Trade & Finance του Cass Business School. Στη συνέχεια και έως σήμερα δραστηριοποιείται κυρίως στον χώρο της Ναυτιλίας (Golden Destiny S.A. από το 2003), έχοντας θητεύσει ως διοικητικό στέλεχος, με εξειδίκευση στους τομείς της Οργάνωσης και της Στρατηγικής Ανάπτυξης και Επικοινωνίας.

Η νέα επιχειρηματική της δράση αφορά την ίδρυση του Business Events Calendar, του 1ου επαγγελματικού ψηφιακού ημερολογίου που καταγράφει και αναδεικνύει όλες τις εκδηλώσεις ανά κλάδο στην Ελλάδα, επιτρέποντας στο σύνολο του επιχειρηματικού κόσμου να έχει πρόσβαση σε ένα νέο εργαλείο προγραμματισμού.

Κυρία Κοκκίνη, μπορείτε να μας πείτε πως προέκυψε η ιδέα για αυτή την επαγγελματική δραστηριότητα;

H υγειονομική κρίση αποτέλεσε μία πρόκληση -εκτός από όσα γνωρίζουμε όλοι- για τον τρόπο με τον οποίο αντιλαμβανόμαστε και διαχειριζόμαστε το χρόνο μας, κάτι το οποίο αποτέλεσε καταλύτη στην
έμπνευση του business events calendar! Το γεγονός ότι «πάγωσε» ο χρόνος και αποστασιοποιήθηκα από τους έντονους επαγγελματικούς ρυθμούς της καθημερινότητας, μου επέτρεψε να εστιάσω στην ουσία της σωστής οργάνωση του χρόνου.

Άλλωστε, όσοι με γνωρίζουν καλύτερα, θα έλεγαν με σιγουριά ότι χαλαρώνω οργανώνοντας και οργανώνοντας εμπνέομαι. Έτσι το business events calendar, ήρθε να «ταράξει» τον τρόπο, με τον οποίο μέχρι σήμερα οργανώνουμε την καθημερινότητά μας και όσα συμβαίνουν στην αγορά. Ενώ αποτελεί μια απλή ιδέα είναι εδώ για να καλύψει το κενό αυτής της αγοράς καθώς δεν υπάρχει αντίστοιχη πλατφόρμα. Πρόκειται για ένα ενιαίο ημερολόγιο επαγγελματικού προγραμματισμού, στο οποίο συμμετέχουν όλοι οι διοργανωτές ενώ καταγράφονται και αναδεικνύονται επαγγελματικές εκδηλώσεις των βασικών οικονομικών κλάδων.


Τι συμβουλές θα δίνατε σε άλλους επιχειρηματίες που θέλουν να ξεκινήσουν τη δική τους επιχείρηση;

Η συμβουλή μου θα ήταν να σου αρέσει αυτό που κάνεις, να έχεις το θάρρος να «βγαίνεις» από το comfort zone σου και να είσαι ανοιχτός στην εποικοδομητική κριτική για να προχωρήσεις μπροστά.
Το «ταξίδι» του επιχειρείν είναι σαν ένας μαραθώνιος. Χρειάζεται σωστή προετοιμασία, συστηματική εργασία και εσωτερική ενδοσκόπηση. Ο εγκέφαλος χωρίζεται στα 2, από την μία σε απελευθερώνει από τα «πρέπει» της συμβατικής εργασιακής σχέσης και από την άλλη σε «δεσμεύει» από τους
προσωπικούς σου στόχους και απαιτήσεις. Το τμήμα το οποίο υπερτερεί μέσα σου αποτελεί την κινητήριο δύναμη για να αντιμετωπίσεις με θάρρος την πρόκληση του να έχεις δική σου επιχείρηση.


Ποια είναι η μεγαλύτερη πρόκληση που αντιμετωπίσατε κατά τη διαδικασία αυτού του εγχειρήματος;

Η μεγαλύτερη πρόκληση ήταν και είναι να μη στεναχωριέμαι & επηρεάζομαι
από τις δυσκολίες και από την ταχύτητα προόδου, να αναγνωρίζω τις νίκες
μου και να εστιάζω στον στόχο μου.


Ποια είναι η φράση που σας δίνει κουράγιο και έμπνευση να συνεχίσετε όσα έχετε καταφέρει;

Τίποτα δεν χαρίζεται, αλλά κερδίζεται! Το συναίσθημα που αντλεί κανείς όταν αγωνίζεται και νικά είναι ασυναγώνιστο.


Υπάρχει κάποιο συγκεκριμένο άτομο στον χώρο του επιχειρείν που θαυμάζετε ιδιαίτερα και ενδεχομένως σας εμπνέει;

Δεν υπάρχει ένα συγκεκριμένο άτομο. Εμπνέομαι από στοιχεία συμπεριφοράς και όχι στόχους που έχουν επιτευχθεί. Θαυμάζω τους ανθρώπους που έχουν θάρρος, τους ανθρώπους που προσπαθούν και τους ανθρώπους που σέβονται. Όταν λοιπόν κάποιος προσπαθεί με θάρρος να πετύχει τους –
μικρούς ή μεγάλους- στόχους του, σεβόμενος τους συνανθρώπους του και το περιβάλλον στο οποίο κινείται, είναι άξιος θαυμασμού.


Ποιο είναι το όραμα και οι στόχοι της εταιρείας για το μέλλον;

Όραμα μου είναι το Business Events Calendar να αποτελέσει το απόλυτο επαγγελματικό market place, το σημείο ψηφιακής συνάντησης επαγγελματιών και επιχειρηματιών όπου μέσω την συνδρομής τους θα «ξεκλειδώνουν» τις επιλογές τους για τον κλάδο που τους ενδιαφέρει, θα έχουν άμεση πρόσβαση
στις εκδηλώσεις στις οποίες θέλουν να συμμετέχουν και θα απολαμβάνουν αποκλειστικά προνόμια των διοργανωτών. Παράλληλα, θα χτίζονται συνέργειες εφόσον θα βρίσκονται στο σωστό μέρος, τη σωστή στιγμή.

Το business events calendar είναι μία δυναμική πλατφόρμα που εξελίσσεται από την ημέρα που η ομάδα μας την οραματίστηκε. Είναι μία πλατφόρμα που πιάνει τον παλμό της αγοράς, των διοργανωτών / συνεργατών και των συνδρομητών της, αντιλαμβάνεται τα κενά που υπάρχουν και είναι ανοιχτή στην εποικοδομητική κριτική και στις συνέργειες.


Συνέντευξη από την ομάδα του BusinessWoman

Continue Reading

Trending