Connect with us

Επιχειρηματικότητα

Νέος Κλαδικός Δείκτης

Ο νέος δείκτης ICAP Covid Sector Check
Κλαδικός δείκτης για την αξιολόγηση των κλάδων της ελληνικής επιχειρηματικής κοινότητας

Η ICAP, στο πλαίσιο του θεσμικού της ρόλου ως Οργανισμός Αξιολόγησης Πιστοληπτικής Ικανότητας (Credit Rating Agency), δημιούργησε στη δύσκολη αυτή συγκυρία της αγοράς, έναν νέο κλαδικό δείκτη για την αξιολόγηση των κλάδων της ελληνικής επιχειρηματικής κοινότητας, τον “ICAP Covid Sector Check”.

Ο δείκτης “ICAP Covid Sector Check”, έχει ορίζοντα 12 μηνών, και εκφράζει την τρέχουσα διαβάθμιση των επιπτώσεων των μέτρων απαγόρευσης (lockdown) και αναστολών που έχουν επιβληθεί στην οικονομική δραστηριότητα ως αποτέλεσμα της πανδημίας Covid-19, ανά κλάδο δραστηριότητας, έχοντας λάβει υπόψιν την πιθανότητα επανάκαμψης. Ο δείκτης απεικονίζεται σε 5βάθμια κλίμακα και η παρούσα βαθμολόγηση σε βαθμίδες έχει πραγματοποιηθεί σε επίπεδο 4ψήφιου NACE2. Έχουν αξιολογηθεί 577 4ψήφιοι NACE2.

H σταδιακή άρση των μέτρων απαγόρευσης (lockdown), τα σενάρια σταδιακής αποκατάστασης της οικονομικής δραστηριότητας, καθώς και η πιθανότητα επιστροφής των οικονομικών μεγεθών των κλάδων στα επίπεδα του 2019, σε επίπεδο πωλήσεων και λειτουργικών κερδών, αποτελούν βασικούς παράγοντες υπολογισμού του δείκτη. Οι κλάδοι παρακολουθούνται διαρκώς από τους αναλυτές και με βάση νεότερα γεγονότα, θα γίνεται ενημέρωση των διαβαθμίσεων.

Για περισσότερες πληροφορίες επικοινωνήστε με το Customer Care της ICAP: [email protected]

 

Επιχειρηματικότητα

Η Πράσινη Διάσταση Της Παραγωγικότητας

Η παραγωγικότητα αλλάζει διάσταση και απομακρύνεται από τη στενή έννοια της αύξησης του μεριδίου αγοράς και της κερδοφορίας της επιχείρησης και επεκτείνεται σε έννοιες όπως ποιότητα, διαρκή βελτίωση, πράσινη ανάπτυξη και ανταγωνιστικό πλεονέκτημα σε βάθος χρόνου. Η ανάγκη της κοινωνίας για σεβασμό του περιβάλλοντος και εξοικονόμηση πόρων πιέζει τις επιχειρήσεις να αποσυρθούν από την κατάσταση αδράνειας και να δραστηριοποιηθούν με προσανατολισμό την πράσινη παραγωγικότητα. Στην αλυσίδα αξιών της επιχείρησης εκτός από την ικανοποίηση των αναγκών και προσδοκιών του πελάτη, την ποιότητα του παραγόμενου προϊόντος ή της υπηρεσίας και την ευελιξία στις διαρκώς μεταβαλλόμενες συνθήκες της αγοράς προστίθεται και η στρατηγική ελαχιστοποίησης της κακής διαχείρισης των φυσικών πόρων, η μείωση των ρύπων, η εξοικονόμηση ενέργειας, η χρήση νέων ανανεώσιμων πηγών ενέργειας και η οικονομικά και περιβαλλοντικά αποδεκτή εικόνα της επιχείρησης.

Η πράσινη παραγωγικότητα έχει ως σκοπό να εξασφαλίσει την προστασία του περιβάλλοντος  με την παράλληλη αύξηση της κερδοφορίας της επιχείρησης στα πλαίσια της απαίτησης για αειφόρο ανάπτυξη, χωρίς όμως η ανάπτυξη να λειτουργεί εις βάρος της περιβαλλοντικής προστασίας. Επομένως, η πράσινη παραγωγικότητα ως στρατηγική ανάπτυξης συνδυάζει κερδοφορία, περιβάλλον και ποιότητα σε κάθε τομέα. Μέσω αυτής της εστίασης η πράσινη παραγωγικότητα προσδοκά να προσδώσει στον πελάτη μεγαλύτερη απόδοση και αξία, χρησιμοποιώντας εποικοδομητικά τους φυσικούς πόρους και την ενέργεια στη δημιουργία ενός ποιοτικά αναβαθμισμένου προϊόντος ή υπηρεσίας.

Η ποιότητα στην πράσινη παραγωγικότητα συνδυάζεται με την καινοτομία και τη συνεχή βελτίωση των διαδικασιών παραγωγής, επεξεργασίας, συσκευασίας και προώθησης των προϊόντων ή ακόμη και με το σχεδιασμό και τη χρήση εναλλακτικών μεθόδων στην ανάπτυξη υπηρεσιών που υπολογίζουν την περιβαλλοντική φθορά. 

Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα να γίνονται πιο δημοφιλή και ευρέως χρησιμοποιούμενα κάθε μορφής εργαλεία για τη σωστή διαχείριση του περιβάλλοντος είτε αυτά υπάγονται στους κανονισμούς και τις απαιτήσεις των διεθνών προτύπων της σειράς ISO 14000 είτε αυτά είναι αυτόνομα εργαλεία και ειδικές μέθοδοι αξιολόγησης της ποιότητας. Αυτές μάλιστα οι μέθοδοι, έχουν ως βασικό κριτήριο αξιολόγησης τη μείωση χρήσης των φυσικών πόρων, την αποφυγή μόλυνσης του περιβάλλοντος και σπατάλης των ενεργειακών πόρων, ενώ παράλληλα στοχεύουν στη βελτίωση της οικονομικής απόδοσης αλλά και στη δημιουργία υψηλού επιπέδου περιβαλλοντικής απόδοσης της επιχείρησης.

Φαίνεται πως είναι αναγκαιότητα και όχι πολυτέλεια  ο προσανατολισμός της κάθε επιχείρησης προς την πράσινη παραγωγικότητα και ανάπτυξη, γιατί πολύ σύντομα η επιχείρηση δεν θα αξιολογείται μόνο για τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες που παρέχει και πόσο αυτά συντελούν στην ικανοποίηση του πελάτη και στην αύξηση της κερδοφορίας της, αλλά κυρίως με όλη τη δράση της που αναπτύσσεται με εστίαση στην προστασία του περιβάλλοντος υιοθετώντας αξίες και εφαρμόζοντας στρατηγικές, μεθόδους και τεχνολογίες συμβατές και φιλικές προς το περιβάλλον.

Στέλλα Γκιώση: Οικονομολόγος MBA – Executive 

Continue Reading

Επιχειρηματικότητα

Από τα ρούχα μέχρι τη στάση σώματος: Tips για τη συνέντευξη για δουλειά

Είτε έχετε περάσει από συνέντευξη, είτε όχι, το πιο πιθανό είναι ότι γνωρίζετε για τη στρεσογόνα
φύση αυτής της διαδικασίας. Είναι φυσιολογικό, ο καθένας να θέλει να δώσει το 100% του
εαυτού, για να κερδίσει τη θέση εργασίας. Παρόλα αυτά, η κατάλληλη προετοιμασία, δεν
περιορίζεται μόνο σε ένα ολοκληρωμένο κι εντυπωσιακό βιογραφικό.
Αν και κανείς δεν αμφισβητεί την αναγκαιότητά του, υπάρχουν κι άλλες παράμετροι, που αν
συνυπολογιστούν κι εφαρμοστούν, μπορούν να σας εξασφαλίσουν την πολυπόθητη θέση! Αυτό
το άρθρο, θα αποτελέσει τον ιδανικό οδηγό, για να αναδείξετε την καλύτερη και πιο
επαγγελματική εκδοχή του εαυτού σας!

1. Δώστε βάση στο σωστό ντύσιμο

Καμία συνέντευξη δε θεωρείται πραγματικά επιτυχημένη όταν δε λαμβάνεται υπόψη το ντύσιμο.
Όπως και σε κάθε άλλη περίσταση, έτσι κι εδώ, τα ρούχα που θα επιλέξετε για να σας
συνοδεύσουν σε αυτή τη στιγμή, μπορούν είτε να σαμποτάρουν, είτε να συνδράμουν στην
επιτυχία σας. Το κατάλληλο outfit, είναι αυτό που θα δώσει την πρώτη εντύπωση και θα δείξει
ότι ταιριάζετε με το προφίλ της εταιρείας.
Για αρχή, πρέπει να υπολογίσετε το ύφος της επιχείρησης, για την οποία στοχεύετε. Για
παράδειγμα, μια δουλειά στο χώρο της τράπεζας, καλεί και το ανάλογο, ίσως και πιο “αυστηρό”
outfit. Οι γυναικείες φούστες, μαζί με τα πουκάμισα, τα γιλέκα και τα υφασμάτινα παντελόνια,
προσδίδουν μία επαγγελματική και σοφιστικέ αύρα στο look σας και δημιουργούν την ιδανική
business formal αισθητική. Αν πάλι, το ύφος της δουλειάς, δεν απαιτεί κάποια ιδιαίτερη
επισημότητα, τότε μπορείτε να ακολουθήσετε τις επιταγές του smart casual, για ένα πιο άνετο,
αλλά εξίσου περιποιημένο σύνολο!

2. Μην ξεχνάτε τη γλώσσα και τη στάση του σώματος

Μπορεί να έχετε “ρίξει” όλα τα δυνατά σας χαρτιά κατά τη διάρκεια της συνέντευξής σας, όμως
εξίσου καθοριστική είναι η γλώσσα κι στάση του σώματός σας. Η λεκτική επικοινωνία, είναι
εξίσου δυνατή με τη μη λεκτική και πρέπει να δοθεί σημασία στο πώς τη χρησιμοποιούμε.
Θέλοντας και μη, υπάρχουν κάποιες κινήσεις, που “βγαίνουν” ασυναίσθητα, λόγω της πιθανής
αμηχανίας ή της νευρικότητας που μπορεί να έχετε τη δεδομένη στιγμή.
Η απουσία βλεμματικής επαφής, οι νευρικές κινήσεις, η κακή στάση σώματος ή η χρήση
πολλών χειρονομιών, αποτελούν μερικά λάθη, που “κλονίζουν” την αίσθηση αυτοπεποίθησης
και μπορούν και να σας στερήσουν ακόμα και τη θέση σας. Προτιμήστε να κάθεστε με την
πλάτη σας ίσια, αφού αυτό θα βελτιώσει αυτόματα την εικόνα σας και διατηρήστε όσο πιο πολύ μπορείτε τη φυσικότητά σας. Όσο αντιμετωπίζετε τις αγχωτικές καταστάσεις με ηρεμία, άλλο
τόσο θα δίνετε την εντύπωση μιας ικανής υπαλλήλου!

3. Ενημερωθείτε για την εταιρεία

Αν θέλετε να ξεχωρίσετε από τους άλλους υποψήφιους, τότε η έρευνα θα γίνει ο σύμμαχός σας.
Ακόμα κι αν θεωρείται δεδομένο ότι θα ακολουθήσει μια σύντομη παρουσίαση της εκάστοτε
εταιρείας, είναι σημαντικό να είστε κι εσείς εφοδιασμένες με μερικές πληροφορίες για το προφίλ
και την κουλτούρα της.
Μάλιστα, δεν είναι λίγες οι φορές, που οι ίδιοι οι εργοδότες απευθύνουν μερικές αναγνωριστικές
ερωτήσεις, ή καλούν τους υποψηφίους να θέσουν τις απορίες τους αναφορικά με τις γνώσεις
τους πάνω στην επιχείρηση. Από τη δική σας τη πλευρά, πρέπει να φροντίσετε να μείνετε
ενημερωμένες για τις δράσεις, τους στόχους, καθώς και το γενικότερο background της εταιρείας.
Αυτό με τη σειρά του, θα σας δώσει το έναυσμα να τοποθετηθείτε κι εσείς με δικές σας απορίες
και να δείξετε ότι σας ενδιαφέρει πραγματικά η θέση!

4. Να είστε ο εαυτός σας

Στις περισσότερες συνεντεύξεις, συνηθίζεται να γίνονται ερωτήσεις που αφορούν την
προσωπικότητα και τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά του καθενός. Σε αυτό το σημείο λοιπόν, είναι
σημαντικό να μην παρουσιάσετε καμία άλλη εικόνα, πέρα από την πραγματική σας. Τις
περισσότερες φορές, είναι ενστικτώδες να υπερ-προβάλλει κανείς τον εαυτό του, με σκοπό να
εντυπωσιάσει τον υπεύθυνο πρόσληψης.
Με αυτές τις ερωτήσεις, μπορούν κι εκείνοι να έχουν μια πιο διεισδυτική ματιά στη στάση που
έχετε απέναντι στην εργασία, αλλά και τη ζωή, οπότε πρέπει να είστε πάντα ειλικρινείς. Μιλήστε
για τις αξίες σας, τα προσόντα και τα χαρίσματά σας, χωρίς να υπερβάλλετε, ή να πείτε ψέματα,
αφού αυτό θα φανεί στην πορεία. Όσο κλισέ κι αν ακούγεται, η αυθεντικότητά σας είναι αυτή
που θα σας ξεχωρίσει και θα σας βοηθήσει να διεκδικήσετε μια θέση σε έναν εργασιακό χώρο,
που όντως “κουμπώνει” με την ιδιοσυγκρασία σας!

Κάθε συμβουλή είναι πολύτιμη και μπορεί να βελτιώσει την απόδοση και τη γενικότερη παρουσία
σας κατά τη διάρκεια μιας συνέντευξης. Το μόνο σίγουρο είναι ότι αυτά τα συστατικά της
επιτυχίας μπορούν να σας “ανοίξουν” πολλές επαγγελματικές πόρτες!

Continue Reading

Lifestyle

ΚΡΗΤΙΚΟΣ τιμές σταθερά στα κάτω τους!

ΚΡΗΤΙΚΟΣ τιμές σταθερά στα κάτω τους, φροντίζουμε για σταθερά μειωμένες τιμές σε πληθώρα βασικών ειδών.

Δεδομένης της συγκυρίας και της δύσκολης κατάστασης στην οποία βρίσκονται τα
ελληνικά νοικοκυριά, στην ΚΡΗΤΙΚΟΣ προσπαθούμε να επιβεβαιώσουμε την
υπόσχεση «κάθε μέρα δίπλα σας» εξασφαλίζοντας σταθερά χαμηλές τιμές.

Σε συνδυασμό με τα μέτρα της κυβέρνησης κατά της ακρίβειας και με αίσθημα
ευθύνης απέναντι στο καταναλωτικό κοινό, δίνουμε σε όλους την δυνατότητα να
καλύψουν τις βασικές τους ανάγκες, προσφέροντας πληθώρα προϊόντων σε πιο
συμφέρουσες τιμές.

Είμαστε το supermarket που είναι δίπλα στον καταναλωτή και αποτελεί μέρος της
καθημερινότητάς του, δίνοντας λύσεις με την σιγουριά της καλής σχέσης ποιότητας –
τιμής και της φροντίδας, υλοποιώντας δράσεις που συμβάλλουν στην ευρύτερη
συλλογική ανάγκη του σήμερα για βελτίωση της αγοραστικής δύναμης των
νοικοκυριών.

Continue Reading

Trending