Προορισμοί-Ελλάδα και εξωτερικό
Νέο δικτύο μονοπατιών Halkidiki Routes
Πρώτη επίσημη προβολή του νέου δικτύου μονοπατιών Halkidiki Routes στην TourNatur 2018 στο Ντίσελντορφ
Στην μεγαλύτερη έκθεση Περιπατητικού Τουρισμού “Tour Natur 2018”, που διεξήχθη στο Ντίσελντορφ από 31 Αυγούστου έως 2 Σεπτεμβρίου 2018 συμμετείχε ο Τουριστικός Οργανισμός Χαλκιδικής, παρουσιάζοντας για πρώτη φορά το νέο δίκτυο μονοπατιών Halkidiki Routes.
Ανάμεσα σε 5.000 ταξιδιωτικούς προορισμούς και πάνω από 265 εκθέτες, ο Τουριστικός Οργανισμός Χαλκιδικής συμμετείχε ως συν-εκθέτης στο εθνικό περίπτερο του ΕΟΤ, προβάλλοντας τα 3 πρώτα μονοπάτια που βρίσκονται στο στάδιο της υλοποίησης και εντάσσονται στο στρατηγικό πλάνο του Οργανισμού για τη δημιουργία ολοκληρωμένου δικτύου πεζοπορικών διαδρομών. Το νέο δίκτυο μονοπατιών, Halkidiki Routes, έχει στόχο τον εμπλουτισμό και τη διαφοροποίηση του υφιστάμενου τουριστικού προϊόντος της Χαλκιδικής δίνοντας έμφαση στον εναλλακτικό/θεματικό τουρισμό.
Κατά τη διάρκεια της έκθεσης, η Χαλκιδική πρόβαλε τα ανταγωνιστικά της πλεονεκτήματα ως ένας σπάνιος προορισμός που ο επισκέπτης μπορεί να κάνει πεζοπορία σε ένα καταπράσινο δάσος και στη συνέχεια, να απολαύσει το μπάνιο του στα πεντακάθαρα νερά των βραβευμένων παραλιών της. Οι επισκέπτες του περιπτέρου της Χαλκιδικής είχαν τη δυνατότητα να ενημερωθούν για τα νέα μονοπάτια που συνδυάζουν τη μοναδικότητα του φυσικού τοπίου με την ιστορική και πολιτιστική της κληρονομιά.
Τον Τουριστικό Οργανισμό Χαλκιδικής εκπροσώπησε η κ Τάνια Ακριτίδου, Marketing Manager του Οργανισμού και ο κ Τάσος Σταμάτης, εκπρόσωπος της Ομοσπονδίας Τουριστικών Καταλυμάτων Χαλκιδικής. Το περίπτερο της Χαλκιδικής επισκέφτηκε η Γενική Πρόξενος της Ελλάδος στο Ντίσελντορφ, κ Μαρία Παπακωνσταντίνου, η οποία ενημερώθηκε για το νέο δίκτυο μονοπατιών Halkidiki Routes και δήλωσε αρωγός και ενεργός συμπαραστάτης της νέας προσπάθειας μας ενώ παράλληλα, συζητήθηκαν και οι προοπτικές ανάπτυξηςκαι η προβολή της Χαλκιδικής.
Η συμμετοχή της Χαλκιδικής στην πιο σημαντική έκθεση περιπατητικού και outdoor activities στη Γερμανία στέφτηκε με επιτυχία και προκύπτουν αισιόδοξες εκτιμήσεις για αύξηση επισκεπτών και οικονομικού οφέλους από τη συγκεκριμένη αγορά, με δεδομένο ότι σύμφωνα με το Γερμανικό Οργανισμό Hiking, οι Γερμανοί ξοδεύουν σχεδόν 8 δισεκατομμύρια Ευρώ ετησίως για εναλλακτικές μορφές τουρισμού.
Για πληροφορίες http://www.visit-halkidiki.gr/
Προορισμοί-Ελλάδα και εξωτερικό
Την άνοιξη πάμε στην Ιαπωνία με τη Melodrakma Universal
ΙΑΠΩΝΙΑ: Η αυτοκρατορία των αισθήσεων!
Η Ιαπωνία για εμάς, δεν είναι μία ακόμα χώρα… Είναι ένας χρησμός μέλλοντος και μια βουτιά στο παρελθόν συγχρόνως. Ο «γάμος» του ονειρικού με το πραγματικό, ο πόλεμος του άγνωστου Σαμουράι, οι αναμνήσεις της γκέισας που δημιούργησε η φαντασία του καθενός, ο Λευκάδιος Χερν, η Γιαγιόι Κουσάμα, χωριά απερίγραπτου παρελθόντος και πόλεις ασύλληπτου μέλλοντος… Είναι γνωστοί μύθοι ταξιδιωτικών πόθων, όπως Τόκιο, Κιότο, Οσάκα, Φούτζι Γιάμα, αλλά και άγνωστα όνειρα που εκπληρώνονται στην άγνωστη Ιαπωνία, στην Τακαγιάμα, το Νίκκο, την Καναζάουα, το Σιρακουαγκό και το Ινάρρι…
Το Ταξίδι της Melodrakma Universal στην Ιαπωνία είναι σαν μία ρωσική κούκλα, κρύβει κι άλλα κι άλλα πολλά ταξίδια μέσα του… Είναι ένα ταξίδι σε μια σπάνια ευγένεια, σε μια αισθητική από άλλον πλανήτη, σε ένα σπουδαίο παρελθόν και σ’ ένα ίσως ακόμα σπουδαιότερο μέλλον που μοιάζει να δίνουν φιλί ερωτικό και στις πέντε αισθήσεις του κάθε ταξιδιώτη.
Το Ταξίδι στην Ιαπωνία είναι κάστρα και παλάτια, λίμνες και ηφαίστεια, υψηλή τεχνολογία και παραδοσιακή τελετή-δείπνο σε μια νύχτα με μια Γκέισα, Karaoke, Θέατρο Νο, Καμπούκι, φυσική ομορφιά και τεχνητή νοημοσύνη, ιστορία αλλά κυρίως Άνθρωποι και οι μικρές παγκόσμιες ιστορίες τους.
Για 13 μέρες (10 νύχτες), αποκαλύπτουμε κι ανακαλύπτουμε έναν κόσμο μακρινό, γεμάτο συμβολισμούς αρχαίους και μακρινούς αλλά για κάποιο λόγο οικείους μέσα μας. Λόγος, Σιωπή, Μουσική, Χώρος και Χρόνος μίας κάποιας Μνήμης του καθενός.
«Το Ταξίδι είναι Σπίτι που μπαίνουμε, το κατοικούμε, το αγαπάμε… Πιστεύω ακράδαντα πως ένα ταξίδι πρέπει κυρίως να έχει ψυχή κι αυτό μόνο οι ανθρώπινες ιστορίες μπορούν να το προσφέρουν. Αυτές έχουν ψυχή και στα λεωφορεία του κόσμου δίνουν κάθε μέρα το φιλί της ζωής και της νιότης σ’ όσα γερνάνε μέσα μας. Η Μνήμη είναι το Concept του δικού μας ταξιδιού. Αγαπάμε την Ιαπωνία και η αγάπη αυτή έγινε κλειδί για να μπούμε στη μυστική καρδιά ενός μαγικού τόπου… » υπογραμμίζει ο Γιάννης Λυμτσιούλης, Διευθυντής της Melodrakma Universal.
Για την άνοιξη του 2024, προγραμματίσαμε 4 αναχωρήσεις για τη χώρα του Ανατέλλοντος Ηλίου: 13 Μαρτίου, 24 Μαρτίου, 31 Μαρτίου (για την περίοδο των ανθισμένων κερασιών) και 30 Απριλίου (για το Πάσχα).
Η Melodrakma Universal υπογράφει τα ταξίδια που προτείνει κι εκείνα καταλαμβάνουν χώρο στη μνήμη και υπεραξία στη συνείδηση των ταξιδιωτών -αυτών που έχουν απαίτηση και προσδοκία το ταξίδι να μην είναι απλώς ένα ακόμα προϊόν προς κατανάλωση.
Προορισμοί-Ελλάδα και εξωτερικό
Κύθνος – Μέριχας: Αξέχαστες Διακοπές
Ο Μέριχας είναι ένα πανέμορφο λιμανάκι στη Κύθνο. Τα πεντακάθαρα νερά, η άγρια φύση, η αλμύρα της θάλασσας και τόσες άλλες ομορφιές θα σας κάνουν να περάσετε τις πιο ονειρικές σας διακοπές. Τον επισκεφθήκαμε και σας τον παρουσιάζουμε μέσα από τις πανέμορφες φωτογραφίες που τραβήξαμε σε μαγευτικές στιγμές του Μέριχα… Τα δειλινά είναι εξωτικά και το τοπίο σε γαληνεύει. Ο Μέριχας και η Κύθνος είναι ένας αγαπημένος προορισμός…
Ο Μέριχας κάνει την παραμονή του επισκέπτη ευχάριστη και ξεκούραστη. Διαθέτει ξενοδοχεία, ξενώνες και ενοικιαζόμενα δωμάτια. Διαθέτει πολλά ακρογιάλια και ωραίες αμμουδιές με έντονη τη τουριστική κίνηση το καλοκαίρι.
Τα πεντακάθαρα νερά, η άγρια φύση, η αλμύρα της θάλασσας και τόσες άλλες ομορφιές θα σας κάνουν να περάσετε τις πιο όμορφες σας διακοπές. Τον επισκεφθήκαμε και σας τον παρουσιάζουμε μέσα από τις πανέμορφες φωτογραφίες που τραβήξαμε σε μαγευτικές στιγμές του Μέριχα…
Ο Μέριχας της Κύθνου είναι ένα από τα πρώτα λιμάνια μαζί με το λιμάνι των Λουτρών που συναντά ο ναυτικός ταξιδευτής περνώντας από το Ακρωτήριο του Κάβο Ντόρο και κατευθυνόμενος προς τις νότιες και δυτικές Κυκλάδες.
Το λιμάνι του Μέριχα φιλοξενεί πολλά σκάφη από τους επισκέπτες τη θερινή σεζόν, είναι η πρώτη επαφή που θα έχει με την Κύθνο ο επισκέπτης του νησιού. Στο Μέριχα καταφθάνουν τα πλοία από το λιμάνι του Πειραιά ή το λιμάνι του Λαυρίου με προορισμό την Κύθνο.
ο Μέριχας αποτελεί το μοναδικό λιμάνι των πλοίων που εκτελούν τα βασικά δρομολόγια άφιξης προς το νησί
Μαρία Σ. Άνθη,
Δημοσιογράφος και Μέλος της Ένωσης Συντακτών Ημερήσιων Εφημερίδων Ελλάδος (Ε.Σ.Η.Ε.Α)
Προορισμοί-Ελλάδα και εξωτερικό
Αίγινα: Ένας τόπος προορισμού
Αίγινα, 2 Ιουνίου 2020: Ο ταξιδιωτικός οδηγός weloveaegina.com συμπλήρωσε τρία χρόνια λειτουργίας και τα γιόρτασε με μία έκπληξη προς το κοινό του: το λανσάρισμα ενός e-shop αποκλειστικά για την Αίγινα, shop.weloveaegina.com, σε ελληνικά και αγγλικά.
Στο shop.weloveaegina.com κανείς μπορεί να προμηθευτεί τοπικά προϊόντα της Αίγινας όπως το το Αιγινήτικο φιστίκι, το διάσημο υπερ-καρπό της, ωμό ή ψημένο, αλατισμένο ή ανάλατο, ψίχα, βιολογικό κλπ αλλά και πάστες φιστικιού με ή χωρίς ζάχαρη, πέστο φιστικιού μέχρι και καλλυντικά με βάση το φιστίκι. Η Αίγινα είναι από αρχαίων χρόνων γνωστή για τα κεραμικά της τα οποία δε θα μπορούσαν να λείπουν από το συγκεκριμένο e-shop – χειροποίητα κεραμικά, κάποια σε μοναδικά κομμάτια, σχεδιασμένα και ζωγραφισμένα στο χέρι, από γνωστούς κεραμίστες και ζωγράφους της Αίγινας. Εκτός από τα προϊόντα που παράγει ο τόπος, στο eshop μπορεί κανείς να αγοράσει εικόνες και βιβλία για τον Άγιο Νεκτάριο, αναμνηστικά είδη για το σπίτι, κοσμήματα, διακοσμητικά, τσάντες, όλα με θέμα την Αίγινα αλλά και αντίτυπα του έργου τέχνης «Αίγινα – Μία μυθολογική πριγκίπισσα με ιστορία», του καλλιτέχνη Λεωνίδα Γιαννακόπουλου. Όλα τα προϊόντα σχεδιάζονται και παράγονται στην Ελλάδα από διακεκριμένους Έλληνες καλλιτέχνες και σχεδιαστές.
Παράλληλα, κατά το διάστημα του εγκλεισμού του κόσμου λόγω της πανδημίας, το We Love Aegina διατήρησε ζωντανό το ενδιαφέρον του κόσμου για το νησί της Αίγινας μέσα από μία σειρά από δράσεις:
- Δημιουργία του Aegina Lovers Group στο facebook για τους λάτρεις της Αίγινας που μετρά ήδη 1600 μέλη.
- Δημιουργία της σελίδας «Οι Άνθρωποι της Αίγινας» ή “Aegina Ambassadors” με συνεντεύξεις ανθρώπων που μοιράζονται τους δικούς τους λόγους που τους δένουν με το νησί.
- Δημιουργία καναλιού στο YouTube όπου ανεβαίνουν ιστορίες αγάπης για την Αίγινα, με στόχο να ανεβαίνει υλικό για το νησί και τι αυτό προσφέρει.
«Η Αίγινα είναι αγάπη… Και είμαστε πολλοί εμείς που την αγαπάμε! Αγαπάμε το λιμάνι της, τις θάλασσές της, την ιστορία της, τις βόλτες με την άμαξα, την περατζάδα στην προκυμαία, τα κρυφά κολπάκια, τα γραφικά χωριά, τις φιστικιές, τις βουτιές, τις παρέες, την ξεγνοιασιά… Τι ωραίο που θα ήταν αν μπορούσαμε να έχουμε κάτι μαζί μας να μας θυμίζει τις πιο όμορφες στιγμές μας; Έτσι ακριβώς, μέσα από αυτές τις ερωτήσεις και τα συναισθήματα, γεννήθηκε η ιδέα για τη δημιουργία ενός e-shop με αναμνηστικά, δώρα και προϊόντα από την Αίγινα! Για να μπορούμε ανά πάσα στιγμή να συμπληρώνουμε τη συλλογή μας από αναμνηστικά. Να μπορούμε να την «φοράμε», να την «γευόμαστε», να την «διαβάζουμε», να την «έχουμε μαζί μας». Αλλά και για να κάνουμε δώρα στους φίλους μας, να διακοσμούμε το σπίτι μας, να μαθαίνουμε περισσότερα για το νησί μας!», δήλωσε η Ελίνα Αργύρη, εμπνεύστρια του νέου αυτού concept προώθησης του προορισμού.
To shop.weloveaegina.com προσφέρει δωρεάν μεταφορικά για παραγγελίες άνω των 50 ευρώ (έως 2 κιλά) και μία βαμβακερή τσάντα We Love Aegina για αγορές άνω των 100 ευρώ.
-
Videos
Πέγκυ Μουζάκη | 3 Βήματα που μπορείς να κάνεις όταν νιώθεις οτι είσαι έτοιμη/ος να “εκραγείς”!
-
Videos
Η ιστορία του BusinessWoman
-
Επίκαιρα Πρόσωπα
Οι startup που “μαγνητίζουν” | Στεφανία Φράρου
-
Επίκαιρα Πρόσωπα
Παναγιώτα Μαθιουδάκη | Ανακαλύπτοντας την ομορφιά…
-
Videos
Πέγκυ Μουζάκη | Επικοινωνία και Συγκρούσεις με Αποδοχή, Κατανόηση και Σεβασμό
-
Videos
Πέγκυ Μουζάκη | 5 Αλήθειες για να επικοινωνήσουμε με κάποιον άνθρωπο
-
Επίκαιρα Πρόσωπα
Οι startup που “μαγνητίζουν” | Μαριλένα Πατέρα
-
Επίκαιρα Πρόσωπα
Οι startup που “μαγνητίζουν” | Μαρίνα Προκοϊωσήφη