Connect with us

Αυτοκίνητο

Νέο Toyota Yaris Hybrid Υψηλή τεχνολογία για όλους

To Toyota Yaris αποτελεί το απόλυτο best seller της ελληνικής αγοράς εδώ και
πολλά χρόνια, καθώς συνδυάζει κορυφαία υβριδική τεχνολογία, οικονομία,
απόλαυση στην οδήγηση και αξιοπιστία.


Η επιτυχία του νέου Toyota Yaris δεν αποτελεί έκπληξη: η τεχνολογική καινοτομία, η
αισθητική πρωτοτυπία, η σχεδιαστική κομψότητα, η εξαιρετική πρακτικότητα και η
κορυφαία άνεση στο εσωτερικό του, συνθέτουν τον ιδανικό σύντροφο για κάθε
διαδρομή. Με το νέο Yaris η ευφυΐα της υβριδικής τεχνολογίας είναι πλέον προσιτή
σε όλους, και αποτελεί την πιο έξυπνη πρόταση αγοράς.


Η οικονομία καυσίμου, που εξασφαλίζει η υβριδική τεχνολογία Toyota Hybrid είναι
απαράμιλλη, καθώς περίπου το 40% του χρόνου κάθε διαδρομής γίνεται χωρίς
κατανάλωση βενζίνης. Η χρήση δύο κινητήρων, εσωτερικής καύσης και ηλεκτρικού,
έχει μόνο πλεονεκτήματα. Ο ηλεκτρικός κινητήρας αναλαμβάνει να δώσει ισχύ,
υποκαθιστώντας ή υποβοηθώντας τον συμβατικό όταν καταναλώνει
περισσότερο, δηλαδή στην εκκίνηση και στην επιτάχυνση.


Η συνεργασία των δύο κινητήρων είναι αυτόματη, σχεδόν μη αντιληπτή από τον
οδηγό, ενώ το προηγμένο κιβώτιο CVT άπειρων σχέσεων συμβάλλει στην
περαιτέρω απλοποίηση της οδήγησης. Συνεχής ροή κίνησης, απρόσκοπτη αίσθηση
ισχύος και δυναμική επιτάχυνση είναι το αποτέλεσμα αυτής της συνεργασίας. Ο
οδηγός δεν χρειάζεται να ανησυχεί ούτε για την ενέργεια που χρειάζεται ο
ηλεκτρικός κινητήρας. Το υβριδικό σύστημα ρυθμίζει τα πάντα, ενώ παράγει
ενέργεια κατά το φρενάρισμα, γεμίζοντας τις μπαταρίες.


Με μήκος 3.945 μέτρα, το νέο Toyota Yaris έχει τις ιδανικές διαστάσεις για να
παραμένει ευχάριστο και εύκολο κατά την οδήγηση στο αστικό περιβάλλον. Την
ίδια στιγμή, η πληρότητα του εξοπλισμού, η ποιότητα των υλικών και η ευρυχωρία
στο εσωτερικό του, αποτελούν παράδειγμα ακόμα και για αυτοκίνητα μεγαλύτερης
κατηγορίας. Πέντε ενήλικες επιβάτες θα μετακινηθούν χωρίς παραχωρήσεις, ενώ ο
χώρος για τις αποσκευές έχει όγκο που μπορεί να φτάσεις έως και στα 1.119 λίτρα.
Το προηγμένο σύστημα πολυμέσων Toyota Touch θα σας ενθουσιάσει, καθώς
δέχεται και φωνητικές εντολές ενώ περιλαμβάνει σύστημα πλοήγησης με
πληροφορίες σε πραγματικό χρόνο, πολλές χρήσιμες εφαρμογές για online
επικοινωνία, δυνατότητα σύνδεσης με όλα τα smartphone, κάμερα οπισθοπορείας,
ραδιόφωνο και φυσικά δυνατότητα αναπαραγωγής μουσικών αρχείων από κάθε
ψηφιακό μέσο.

Η φιλοσοφία της Toyota δεν επιτρέπει την παραμικρή παράβλεψη στο τομέα της
ασφάλειας και από αυτή, φυσικά, δεν εξαιρείται ούτε το νέο Yaris. Το πληρέστερο
σύστημα ενεργητικής ασφάλειας Toyota Safety Sense βοηθά τον οδηγό να

αποφεύγει εμπλοκή σε ατυχήματα και να διατηρεί πάντα τον απόλυτο έλεγχο.
Παράλληλα, οι επτά αερόσακοι και η στιβαρή δομή του αμαξώματος, εξασφαλίζουν
παθητική ασφάλεια κορυφαίου επιπέδου. Με αυτά τα δεδομένα, δεν αποτελούν
έκπληξη τα πέντε αστέρια, η ανώτατη αξιολόγηση στις δοκιμές ασφάλειας του
ευρωπαϊκού οργανισμού Euro NCAP, που απέσπασε το νέο Toyota Yaris.
Η κορυφαία σχεδίαση και τεχνολογία του νέου Yaris συνοδεύεται από ένα
πλήρες πρόγραμμα υποστήριξης μετά την πώληση, το οποίο περιλαμβάνει
εξαιρετικές παροχές. Έξι χρόνια εργοστασιακής εγγύησης ή 180.000 χιλιόμετρα, τρία
χρόνια δωρεάν οδική βοήθεια και επέκταση εγγύησης μπαταρίας για την υβριδική
έκδοση στα 11 χρόνια, υπόσχονται ανέμελη χρήση και μεγάλο όφελος σε βάθος
χρόνου. Tο κόστος του μοντέλου ξεκινά από τα μόλις 17.910€.


Κώστας Νικολακόπουλος

Continue Reading

Αυτοκίνητο

MAZDA 3 SKYACTIVE

20/11/2024

MAZDA 3 SKYACTIVE

Δοκιμάζουμε το ανανεωμένο Mazda 3 με τα 186 άλογα, ένα από τα λίγα πλέον αυτοκίνητα που κατασκευάζεται εξολοκλήρου στην Ιαπωνία και ένα από τα πιο όμορφα σε εμφάνιση και ευχάριστο σε οδήγηση αυτοκίνητα της μικρομεσαίας κατηγορίας. Η αλήθεια είναι ότι αδικείται από τα φορολογία εδώ στην Ελλάδα που του βάζει ο 2λιτρος κινητήρας, όμως και πάλι τα πλεονεκτήματά του είναι πολλά για να ξεχάσεις τις όποιες μικρές αδυναμίες.

Στην τελευταία του εκδοχή που δοκιμάσαμε έχουμε να πούμε πως  έρχεται με μικρές αναβαθμίσεις στο τεχνολογικό του υπόβαθρο καθώς και με τον e-Skyactive X κινητήρα των 186 ίππων. Με το συγκεκριμένο σύνολο το 3άρι κοστολογείται λίγο πάνω από το μέσο όρο της κατηγορίας, κάτι που δεν είναι άσχημο για την εμπορική του πορεία αν αναλογιστείς την ποιότητά του, τα 186 άλογα και τον πλούσιο βασικό εξοπλισμό που περιλαμβάνει μεταξύ άλλων είσοδο χωρίς κλειδί, Head up display, ζάντες αλουμινίου, κάμερα οπισθοπορείας, σχεδόν όλα τα συστήματα ασφαλείας και υποβοήθησης, καθώς και την 10,25  ιντσών οθόνη του infotainment.

Ακόμα πιο εντυπωσιακή είναι η καμπίνα του ιαπωνικού μοντέλου. Η εικόνα καθαρά οδηγοκεντρική με μινιμαλιστικά στοιχεία, ενώ όλες οι επιφάνειες ντύνονται με πολύ καλά υλικά κατασκευής, έχουν πολύ καλό φινίρισμα και αντίστοιχη συναρμολόγηση. Ειδικά στην έκδοση της δοκιμής μας Exclusive, με τις μπορντό δερμάτινες  σε ταμπλό και πόρτες και τα δερμάτινα, επίσης μπορντό, καθίσματα. Νέα προσθήκη η στάνταρ οθόνη 10,25 ιντσών (από 8,8 που είχε πριν), η οποία μπορεί να λειτουργήσει αποκλειστικά με το περιστροφικό μπουτόν που υπάρχει στην κεντρική κονσόλα ή μέσω φωνητικών εντολών.

Το Mazda3 είναι εστιασμένο τόσο στη σπορ αίσθηση, όσο και στη συνολική οδηγική του συμπεριφορά. Χαμηλή θέση οδήγησης, πολύ καλά καθίσματα που συνδυάζουν στήριξη και άνεση και περιβάλλον όλα γύρω από τον οδηγό, στην καμπίνα σε προϊδεάζουν θετικά με το καλημέρα. Από εκεί και πέρα ο δυναμισμός στον δρόμο αναδεικνύεται από το εξαιρετικό σε βάρος, αμεσότητα και ακρίβεια μπροστινό σύστημα. Η αρκετά σφιχτή ανάρτηση προσφέρει συγκρατημένη κλίση και άμεσες αντιδράσεις στις εντολές του οδηγού και έτσι το Mazda3 καταφέρνει να στρίβει σχεδόν ουδέτερα, χωρίς υποψία υποστροφής και διατηρώντας μάλιστα υψηλή ταχύτητα. Στην έκδοση που το δοκιμάσαμε με τον κινητήρα των 186 ίππων έχεις τη δύναμη να κινηθείς σε πολύ πιο γρήγορους ρυθμούς από τους ανταγωνιστές του και να ξεδιπλώσει όλες τις αρετές του.

Σχετικά με την άνεση, η ποιότητα κύλισης είναι απόλυτα εναρμονισμένη με την premium φιλοσοφία του ιαπωνικού μικρομεσαίου, με καλή ηχομόνωση της καμπίνας και αποτελεσματική λείανση των ανωμαλιών, αν και με τους τροχούς των 18 ιντσών με χαμηλό προφίλ θα γίνουν αισθητές οι έντονες εγκάρσιες ανωμαλίες. Το δε πλαίσιο δείχνει στιβαρό, χωρίς κραδασμούς και παραμορφώσεις.

Στο διαταύτα το Mazda 3 είναι μια ξεχωριστή από κάθε άποψη πρόταση στη μικρομεσαία κατηγορία με premium χαρακτηριστικά ποιότητας, ευχάριστο οδηγικό προφίλ και έναν κινητήρα εξαιρετικό, ο οποίος δυστυχώς αδικείται από το ισχύον φορολογικό καθεστώς της Ελλάδας, που επιβάλλει φόρο πολυτελείας. Η τιμή του από την άλλη κρίνεται ανταγωνιστική για το Made in Japan προφίλ και τα όσα το συνοδεύουν όπως η υψηλή μεταπωλητική αξία. Η κατανάλωση για το εβδομαδιαίο τέστ και τα 845 χιλιόμετρα που κάναμε ήταν 7.4 λίτρα στα 100. Οπότε αναλογιστείτε τι ακριβώς θα αγοράσετε. Είναι από τα αυτοκίνητα που θα ήθελα να το έχω στο γκαράζ μου.

Μελίνα – Ναταλία κ

Κώστας Νικολακόπουλος

Continue Reading

Αυτοκίνητο

Από το δίπλωμα μέχρι την οδήγηση… πολλές σκέψεις δρόμος! 9 λύσεις γι’ αυτές

Για πολλούς ανθρώπους μπορεί η οδήγηση να είναι κάτι απλό, μια φυσική διαδικασία για την οποία χρειάζονται ελάχιστη εξάσκηση. Για άλλους, τα πράγματα μπορεί να είναι πιο περίπλοκα: δεν είναι λίγοι οι νέοι οδηγοί που, παρόλο που έχουν βγάλει το δίπλωμά τους, έχουν ενδοιασμούς και δυσκολεύονται να οδηγήσουν τελικά. Για αυτούς, ο δρόμος μέχρι την οδήγηση έχει… σαμαράκια και απαιτείται χρόνος, εξάσκηση και αφοσίωση μέχρι να νιώσουν έτοιμοι.

Αν ανήκετε σε αυτή την κατηγορία, μην ανησυχείτε! Ακολουθούν λύσεις που θα σας βοηθήσουν να ξεπεράσετε οποιοδήποτε εμπόδιο βρεθεί στον δρόμο σας, ώστε να αναπτύξετε τις απαραίτητες δεξιότητες για μια οδήγηση ασφαλή και γεμάτη αυτοπεποίθηση.

  1. Άγχος και φόβος

Για αρκετούς νέους οδηγούς, οι πρώτοι μήνες αφού βγάλουν το δίπλωμά τους χαρακτηρίζονται από στρες. Η μη εξοικείωση με τον δρόμο, η πολυπλοκότητα του ΚΟΚ, ακόμα και η πιθανότητα τρακαρίσματος μπορούν να επηρεάσουν πολλούς, ακόμα κι εσάς.

Λύση #1: Για να μετριαστούν αυτά τα συναισθήματα, χρειάζεται εξάσκηση. Ξεκινήστε σε περιοχές με χαμηλή κίνηση ή άδειους χώρους στάθμευσης και ενισχύστε σιγά-σιγά την αυτοπεποίθησή σας. Καθώς αυξάνεται η εμπιστοσύνη στον εαυτό σας, μπορείτε να οδηγείτε σε πιο πολυσύχναστους δρόμους.

Λύση #2: Ένα μικρό τρακάρισμα ή μια γρατζουνιά στο αυτοκίνητο δεν πρέπει να σας πτοεί – συμβαίνει σε όλους αργά ή γρήγορα και σπανίως έχει σχέση με τις οδηγικές σας ικανότητες. Ιδανικά, ξεκινήστε με ένα σχετικά οικονομικό, μεταχειρισμένο αυτοκίνητο ή δοκιμάστε avis leasing. Έτσι θα ελαχιστοποιήσετε τις αρνητικές σκέψεις που μπορεί να προκύπτουν από την “καταστροφή” ενός καινούριου, ακριβού αυτοκινήτου και θα αφαιρέσετε από τη λίστα κάτι που σας αγχώνει.

Λύση #3: Αξίζει να σημειωθεί εδώ ότι, αν αυτό που σας προκαλεί άγχος είναι το ότι δεν γνωρίζετε ορισμένους δρόμους, υπάρχουν οικονομικά συστήματα πλοήγησης όπως τα Garmin που μπορούν να τοποθετηθούν σε όλα σχεδόν τα αυτοκίνητα, βοηθώντας σας να κινηθείτε με ευκολία ακόμα και σε πόλεις που δεν γνωρίζετε!

  1. Έλλειψη εμπειρίας

Μια κοινή πρόκληση που αντιμετωπίζουν οι νέοι οδηγοί είναι η έλλειψη εμπειρίας και, όπως είναι λογικό, μόνο η συστηματική οδήγηση μπορεί να σας βοηθήσει σε αυτό.

Λύση #4: Εάν βγάλατε το δίπλωμα αλλά δεν έχετε ακόμα δικό σας αμάξι ή αν δεν οδηγείτε συχνά γιατί προτιμάτε τα ΜΜΜ, μην επαναπαυθείτε. Προσπαθήστε να περάσετε όσο περισσότερο χρόνο γίνεται πίσω από το τιμόνι, είτε του δικού σας αυτοκινήτου είτε ενός φίλου, για να μη χάσετε επαφή με την οδήγηση.

Λύση #5: Επιπλέον, μην φοβηθείτε να ζητήσετε τη βοήθεια κάποιου άλλου ατόμου, το οποίο θα βρίσκεται στη θέση του συνοδηγού τις στιγμές που οδηγείτε ώστε να νιώθετε περισσότερη ασφάλεια και σιγουριά.

Λύση #6: Τέλος, μία καλή λύση είναι να κάνετε περισσότερα μαθήματα με έναν δάσκαλο οδήγησης αν νιώθετε ότι τα χρειάζεστε ή αν έχει περάσει καιρός απ’ όταν βγάλατε το δίπλωμά σας. Μόνο έτσι θα νιώσετε βεβαιότητα για τις ικανότητές σας!

  1. Άσχημες καιρικές συνθήκες

Οι δυσμενείς καιρικές συνθήκες, όπως η βροχή, το χιόνι και η ομίχλη, μπορούν να αγχώσουν έναν νέο οδηγό και να τον κάνουν να παραλύσει ακόμα και στην ιδέα της καταιγίδας.

Λύση #7: Για να αντιμετωπίσετε τέτοιες προκλήσεις, είναι σημαντικό να αποκτήσετε εμπειρία οδήγησης σε διάφορες καιρικές συνθήκες. Με την εξάσκηση οι οδηγοί όχι μόνο μπορούν να αναπτύξουν τις δεξιότητές τους αλλά και την κρίση τους, που θα τους βοηθήσει να προσαρμοστούν στις μεταβαλλόμενες συνθήκες του δρόμου.

Επιπλέον, η προσαρμογή της οδηγικής συμπεριφοράς (επιβράδυνση, αύξηση απόστασης από το μπροστινό αυτοκίνητο, χρήση συγκεκριμένης σκάλας στα φώτα κ.λπ.) μπορεί να μειώσει σημαντικά τον κίνδυνο ατυχημάτων, που σημαίνει ότι μόνο με την εξάσκηση θα νιώθετε πιο έτοιμοι και σίγουροι να ανταπεξέλθετε σε κάθε πρόκληση.

  1. Parking

Η αλήθεια είναι πως το parking, ειδικά ή η παράλληλη στάθμευση, μπορεί να αποθαρρύνει πολλούς νέους οδηγούς – και όχι μόνο! Αν μάλιστα οδηγείτε σε πολυσύχναστους δρόμους ή ζείτε σε περιοχές με “δύσκολο” parking, τότε μπορεί να σας πιάνει κρύος ιδρώτας και μόνο στην ιδέα ότι θα ψάχνετε θέση για ώρα ή ότι θα αναγκαστείτε να παρκάρετε σε πολύ στενό χώρο καθώς μάλιστα άλλοι οδηγοί περιμένουν πίσω σας και ενδεχομένως σας κορνάρουν.

Λύση #8: Για να βελτιώσετε τις δεξιότητές σας στο παρκάρισμα, εξασκηθείτε πρώτα σε άδειους χώρους στάθμευσης ή, ακόμα καλύτερα, τοποθετήστε κάποια αντικείμενα, όπως για παράδειγμα δυο καρέκλες, και δοκιμάστε να παρκάρετε ανάμεσά τους.

Λύση #9: Η χρήση τεχνολογίας, όπως αισθητήρες στάθμευσης ή κάμερες, μπορεί επίσης να βοηθήσει στην ακρίβεια στάθμευσης. Σε κάθε περίπτωση, όμως, μη βιάζεστε! Οι άλλοι οδηγοί μπορούν να περιμένουν και δεν υπάρχει κανένας λόγος να αγχώνεστε γι’ αυτό.

Μην ξεχνάτε πως η “καλή” οδήγηση είναι μια σταδιακή διαδικασία που απαιτεί χρόνο και εξάσκηση. Η υπομονή και η επιμονή είναι το κλειδί για να κατακτήσετε αυτή την δεξιότητα και να νιώσετε την αυτοπεποίθηση που απαιτείται για να πιάσετε το τιμόνι χωρίς φόβο και πάθος!

Continue Reading

Αυτοκίνητο

Opel Corsa

Στο μέσο του κύκλου ζωής του, το Corsa 6ης γενιάς δέχτηκε ένα σχεδιαστικό φρεσκάρισμα και μια τεχνολογική… ένεση.

Με σχεδίαση «Bold & Pure», προηγμένες τεχνολογίες ασφάλειας, πλειάδα συστημάτων κίνησης για κάθε απαίτηση και γερμανική ποιότητα, δεν είναι διόλου τυχαίο που το νέο Opel Corsa υποδέχτηκε τον τίτλο του Best Seller στην κατηγορία του.

Το Opel Corsa διατηρεί την ιδιαίτερα αγαπημένη σχεδίαση με τη μάσκα Opel Visor και τις συμπαγείς διαστάσεις των υπολοίπων εκδόσεων, εξασφαλίζοντας έτσι εξαιρετική ευκολία οδήγησης σε αστικές συνθήκες και ταυτόχρονα άνεση για έως και πέντε επιβάτες με τις αποσκευές τους.

Αισθητικά οι αλλαγές εντοπίζονται στη σήμανση του πίσω μέρους και στο εσωτερικό, όπου ο full digital πίνακας οργάνων και το σύστημα πολυμέσων προσφέρουν εξειδικευμένες πληροφορίες.

Αυτό περιλαμβάνει νέο υπερτροφοδοτούμενο τρικύλινδρο βενζινοκινητήρα 1,2 λίτρων σε δύο εκδόσεις.

Αυτές αποδίδουν ισχύ 100 και 136 ίππων και ροπή 205 Nm ή 230 Nm αντίστοιχα στις 1.750 σ.α.λ. Για βέλτιστη απόδοση, οι νέοι κινητήρες λειτουργούν στον κύκλο καύσης Miller. Αυτός ο θερμοδυναμικός κύκλος ενεργοποιείται από τον υπερσυμπιεστή μεταβλητής γεωμετρίας, ο οποίος βελτιώνει την απόδοση σε χαμηλές στροφές χάρη και τον μεταβλητό χρονισμό βαλβίδων. Οι κινητήρες συνδυάζονται με ένα νέο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη έξι σχέσεων.

Η κατανάλωση καυσίμου και οι εκπομπές CO2 μειώνονται κατά 15 – 20% .

Όπως κάθε Opel, έτσι και το νέο Corsa διαθέτει πολυάριθμες τεχνολογίες και συστήματα υποβοήθησης στο βασικό εξοπλισμό, όπως Forward Collision Alert με Automatic Emergency Braking and Pedestrian Detection, Adaptive Cruise Control καθώς και Active Lane Positioning, Extended Traffic Sign Recognition και Drowsiness Detection. 

Υπάρχουν επίσης και προαιρετικά συστήματα όπως το Intelli-Lux LED® Matrix για τους προβολείς, το οποίο διαθέτει πλέον 14 στοιχεία LED και κάνει την οδήγηση στο σκοτάδι ακόμα πιο ασφαλή. Τέλος διατίθενται ακόμα το Side Blind Sport Alert και μια νέα, υψηλής ανάλυσης Panorama Rear View Camera.

Το νέο Opel Corsa αποτελεί μια ακόμα επιλογή στις πολλές ήδη υπάρχουσες του μοντέλου. Γεφυρώνει το κενό ανάμεσα στα συμβατικά κινητήρια σύνολα βενζίνης προσφέροντας μια ιδανική εναλλακτική λύση στους οδηγούς χωρίς όμως το άγχος της αυτονομίας.

Συμπαγές και ευρύχωρο, πλούσια εξοπλισμένο αλλά και προσιτό, με υψηλή υπολειμματική αξία, εξαιρετικά ασφαλές, απολαυστικό στην οδήγηση και με αισθητική που ενθουσιάζει, το νέο Opel Corsa κοστίζει από 24.100 ευρώ στην υβριδική έκδοση των 100 ίππων. 

Μελίνα 

Ναταλία

Κώστας Νικολακόπουλος

Continue Reading

Trending