Lifestyle
Νεανική ενέργεια, “ορμή” και 70s αισθητική στο 4ο επεισόδιο της 28ης Athens Xclusive Designers Week

Το δημοφιλές σχεδιαστικό δίδυμο Deux Hommes μονοπωλεί το ενδιαφέρον στο τέταρτο επεισόδιο της Athens Xclusive Designers Week με ένα πρωτοποριακό fashion film που εντυπωσιάζει.
Στην καινούργια συλλογή των Deux Hommes οι “fêtes galantes”, οι πολυπρόσωπες ζωγραφικές συνθέσεις του Γαλλικού rococo με τους κομψά ντυμένους νέους και νέες της εποχής σε στιγμές μέθεξης, χαράς και υπαίθριων απολαύσεων συναντούν τα “all tomorrow’s parties” της “βελούδινης” underground σκηνής των αρχών του ’70.
Στο επίκεντρο της collection η εκκεντρικότητα, η τόλμη και η ελευθέρια των glam-rockers, η καλόγουστα επιδεικτική ομορφιά του Ευρωπαϊκού rococo, oι χρυσορόδινες αποχρώσεις στα πορτραίτα της Madame Le Brun και οι δραματικοί παστέλ ουρανοί στους πίνακες του Tiepolo.

Όλα αυτά ενσωματώνονται σε ένα σύγχρονο remix τέχνης και τεχνολογίας με νεανική ενέργεια και “ορμή”!
Σκοπός του οίκου Deux Hommes είναι να αντικαταστήσει το “βάρος” της ιστορίας πάνω στα ρούχα με την ελαφρύτητα μιας σημερινής, εύχρηστης και κατανοητής ομορφιάς και να αναβιώσει το ξεχασμένο -εδώ και πολύ καιρό- πνεύμα της γιορτής!
Στο fashion film των Deux Hommes συμμετέχει και ο κορυφαίος χορευτής Στέλιος Κατωπόδης.
Τη σκηνοθεσία και καλλιτεχνική διεύθυνση του fashion film την επιμελήθηκε ο Κώστας Δημάς.
Χορηγοί της διοργάνωσης είναι: η COLGATE MAX WHITE ULTIMATE, η πρώτη λευκαντική οδοντόκρεμα με καινοτόμα σύσταση με ένζυμα που χρησιμοποιούν οι οδοντίατροι.
Η LA BIORED της HEREMCO, μια σειρά καινοτόμων καλλυντικών επιστημονικής έρευνας, που αναγεννούν την επιδερμίδα!
Tα ροφήματα Starbucks RTD Coffee.

Επίσημοι συνεργάτες είναι η σχολή Freddy MakeUp Stage που επιμελείται το μακιγιάζ των μοντέλων και η σχολή κομμωτικής Diamantopoulos που έχει αναλάβει το haistyling.
Μια ακόμα σημαντική πρωτοβουλία της διοργάνωσης είναι το Fashion Design Project by Bombay Sapphire, όπου δίνεται η δυνατότητα σε νέους επίδοξους σχεδιαστές μόδας να δημιουργήσουν ένα look εμπνευσμένο από τα χρώματα της Bombay, να διακριθούν και να κερδίσουν τη δωρεάν συμμετοχή τους στην επόμενη εβδομάδα μόδας και στο θεσμό των Νέων Σχεδιαστών.
Επίσημος Χορηγός φιλοξενίας της διοργάνωσης είναι το ξενοδοχείο Academias Hotel, Autograph Collection.
Η Athens six star tours ανέλαβε την μεταφορά όλων των προσκεκλημένων με πολυτελή Vans στους χώρους διεξαγωγής των επιδείξεων καθώς και των μοντέλων στα γυρίσματα.
Επιπλέον, τη διοργάνωση υποστηρίζουν, το νερό Minoa Water, το πρακτορείο μοντέλων Happy Models, ο Dj Nikos Alatas, το Athens six star tours, ο όμιλος σπουδών μόδας Pansik, το 7th Heaven Salon που ανέλαβε την περιποίηση των άκρων των μοντέλων καθώς και η εταιρία Printop που προμήθευσε στη διοργάνωση τα ευφάνταστα T-Shirts και καπέλα.

Μένοντας πιστή στις αξίες της και κάτω από τις δύσκολες συνθήκες της πανδημίας η μακροβιότερη ελληνική διοργάνωση μόδας, η Athens Xclusive Designers Week συνεχίζει ακάθεκτη με μοναδικό της στόχο την στήριξη της εγχωρίας βιομηχανίας μόδας και των Ελλήνων δημιουργών, παρακινώντας το κοινό να επιλέγει ελληνικά.
Χορηγοί επικοινωνίας: Cosmote Tv, Music 89,2, Downtown, Deluxe, You Weekly, Fashion Daily, WomanToc, MissBloom
Υπό την αιγίδα του Υπουργείου Τουρισμού, Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού (ΕΟΤ), Δήμου Αθηναίων, Δήμου Αλίμου, Δήμου Παλαιού Φαλήρου , Εμπορικού και Βιομηχανικού Επιμελητήριου Αθηνών (ΕΒΕΑ), Marketing Greece,
Με την υποστήριξη της Εταιρείας Ανάπτυξης και Τουριστικής Προβολής Αθηνών ( ΕΑΤΑ)
Εκδηλώσεις
Ημερίδα με τίτλο: « Τεχνητή Νοημοσύνη και Εκπαίδευση -Επαναπροσδιορίζοντας την διδασκαλία και την μάθηση.»

Τα Αρσάκεια Σχολεία Θεσσαλονίκης διοργανώνουν ημερίδα με τίτλο: «Τεχνητή
Νοημοσύνη και Εκπαίδευση – Επαναπροσδιορίζοντας την διδασκαλία και την μάθηση.», η
οποία θα πραγματοποιηθεί στις εγκαταστάσεις του Αρσάκειου Δημοτικού Θεσσαλονίκης.
Η ημερίδα εστιάζει στη χρήση της τεχνητής νοημοσύνης ως εκπαιδευτικό εργαλείο που
σκοπό έχει να επαναπροσδιορίσει τις παραδοσιακές μεθόδους διδασκαλίας, ενισχύοντας
την ατομική συμμετοχή και εμπλοκή των μαθητών μέσω έρευνας και καταρρίπτοντας τη
κλασική προσέγγιση «λύσε», «απάντησε», «βρες», «υπολόγισε» κ.ά..
Η ημερίδα θα περιλαμβάνει 4 ενότητες τις οποίες θα παρουσιάσουν και θα αναλύσουν
εγκεκριμένοι ομιλητές του εκπαιδευτικού και τεχνολογικού χώρου. Πρόκειται για την
κυρία Ζωή Γαβριηλίδου, καθηγήτρια Θεωρητικής Γλωσσολογίας τού Τμήματος
Φιλολογίας τού Δημοκρίτειου Πανεπιστημίου Θράκης, τον δρ Άρη Μαυρομμάτη,
μαθηματικός‒θεωρητικός Τέχνης, Ανάπτυξης Υπερμέσων του Κέντρου Διά Βίου
Μάθησης του Πανεπιστημίου Δυτικής Μακεδονίας, τον κύριο Γιάννη Αναστασόπουλο,
διευθυντής Microsoft στον τομέα τής Εκπαίδευσης στην Ελλάδα, Κύπρο και Μάλτα και
την κυρία Έλενα Ζαγλαρίδου, υπεύθυνη εκπαιδευτικών προγραμμάτων για την
Microsoft στην Ελλάδα, Κύπρο, Μάλτα και Αδριατική.
Οι παρευρισκόμενοι θα έχουν την ευκαιρία να συζητήσουν με τους ομιλητές, να θέσουν
τα ερωτήματα τους και να δουν στην πράξη όλα όσα περιλαμβάνουν οι ομιλίες καθώς θα
πραγματοποιηθούν παρουσιάσεις με μικροδιδασκαλίες με τη χρήση Τεχνητής
Νοημοσύνης, από εκπαιδευτικούς του Αρσακείου Δημοτικού Θεσσαλονίκης.Κατά τη λήξη
της ημερίδας, όλοι οι συμμετέχοντες θα λάβουν βεβαίωση παρακολούθησης.
Οι εκπαιδευτικοί μπορούν να δηλώσουν συμμετοχή εδώ:
https://forms.office.com/e/E7m1ZqLsdZ
Γαστρονομία
Masterclass: Οι θησαυροί της αγοράς Μοδιάνο: Ταξίδι στις γεύσεις της Ελλάδας

Κατά τη διάρκεια της γιορτινής περιόδου, η εμβληματική Αγορά Μοδιάνο, φιλοξένησε μία ακόμη ξεχωριστή περιήγηση γαστρονομίας με επίκεντρο τις αυθεντικές ελληνικές γεύσεις και τα τοπικά προϊόντα που μπορεί να βρει ο επισκέπτης στα καταστήματά της. Η δραστηριότητα, σχεδιασμένη αποκλειστικά για τον Σύνδεσμο Ξεναγών Θεσσαλονίκης και Βορείου Ελλάδος, στόχευσε στο να αναδείξει την Αγορά ως έναν ξεχωριστό τουριστικό προορισμό, που αποτελεί πυλώνα της τοπικής γαστρονομικής παράδοσης, μέσα από μια περιήγηση στα αυθεντικά προϊόντα και τους ανθρώπους που τα δημιουργούν.
Η εκδήλωση ξεκίνησε στον εξώστη της Αγοράς, όπου όλοι οι συμμετέχοντες συγκεντρώθηκαν για μια πρώτη γνωριμία. Εκεί, είχαν την ευκαιρία να απολαύσουν ένα ζεστό ρόφημα δίκταμου από το κατάστημα «Modiano’s Bahar», ενώ η ομάδα των Chef Stories ξεκίνησε παράλληλα την εισήγηση της, με σκοπό την ενημέρωση για την γενική φιλοσοφίας της Αγοράς και την σημασία της ανάδειξης τοπικών προϊόντων.
Στη συνέχεια, οι συμμετέχοντες χωρίστηκαν σε δύο ομάδες και ξεκίνησαν την περιήγησή τους στα καταστήματα της Αγοράς, με κάθε στάση να αποτελεί έναν μικρό σταθμό γευστικής ανακάλυψης.
Τα καταστήματα που επισκεφθήκαμε μας πρόσφεραν ξεχωριστές μπουκιές από όλη την Ελλάδα, ενώ ταυτόχρονα μοιράστηκαν μαζί μας πληροφορίες σχετικά με την επαγγελματική τους διαδρομή και τον τρόπο παραγωγής και διάθεσης των αγαθών τους.
Τα βήματα μας, καθοδήγησαν η Νανά Ζυγούρα, σύμβουλος επιχειρηματικής ανάπτυξης, εκπαιδεύτρια και συνεργάτιδα της εταιρίας Chef Stories και η Σύλβια Κουμεντάκη Director / Gastronomy Events’ Specialist & Consultant της εταιρίας Chef Stories.
Ξεκινώντας από το κατάστημα «Το Πιροσκί», δοκιμάσαμε τα βραβευμένα πιροσκί με γέμιση μπουγιουρντί, ανακαλύπτοντας την πλούσια παράδοση της Ποντιακής κουζίνας. Στον «Αγροτικό Συνεταιρισμό Μεσοτόπου Λέσβου» γνωρίσαμε το αυθεντικό λαδοτύρι ΠΟΠ Μυτιλήνης, μαθαίνοντας για τη διαδικασία παραγωγής του. Στο «Τυροκομείο Αρβανίτη», γευτήκαμε μια ποικιλία τυριών, όπως φέτα ΠΟΠ, μανούρι ΠΟΠ, κυανό μπλε τυρί και γραβιέρα, συνοδευόμενα από χρήσιμες πληροφορίες για την παραγωγή τους. Με σκοπό το ταίριασμα με τα τυροκομικά, ακολούθησε το μέλι, με γευσιγνωσία τεσσάρων διαφορετικών μελιών που εμπορεύεται η εταιρία “Wise Greece”, όπου ακούσαμε προσεκτικά τη διαδικασία μελισσοκομίας αλλά και τα χαρακτηριστικά της κάθε ποικιλίας. Σειρά είχε το κατάστημα «Chrisopigi Deli» με γευσιγνωσία ελαιόλαδου και σημαντικές πληροφορίες για τα Κρητικά προϊόντα. Μία μοναδική γευσιγνωσία ελαιόλαδου, αλλά και ελιάς, είχαμε την ευκαιρία να μας παρουσιάσει το κατάστημα «Olicatessen» ολοκληρώνοντας τις γνώσεις μας για τις ξεχωριστές ποικιλίες και τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά τους.
Η περιήγηση συνεχίστηκε στο «Modiano’s Bahar”, όπου οι συμμετέχοντες έπαιξαν ένα διαδραστικό παιχνίδι όσφρησης, με μπαχαρικά ξυπνώντας τις αισθήσεις και τη φαντασία τους. Το Masterclass συνεχίστηκε στο νέο κατάστημα, την “Ψαραγορά Μοδιάνο”, όπου δοκιμάσαμε τηγανισμένο γαύρο, μια αυθεντική θαλασσινή λιχουδιά της ελληνικής κουζίνας.
Στη συνέχεια, απολαύσαμε ιταλικές γεύσεις στο επίσης νέο κατάστημα, «Panini Artistici», με αφράτη φοκάτσια και πανίνι με porchetta, provola, μοσχαρίσια κεφτεδάκια με σάλτσα san marzano. Ολοκληρώσαμε τις αλμυρές γεύσεις με το εμβληματικό «Μπιφτέκι του κυρ Γιώργου» με την χειροποίητη sauce από πιπεριά φλωρίνης, από το κατάστημα «Meating Place Διδασκάλου».
Το γλυκό φινάλε της ημέρας περιλάμβανε χαλβά σε μοναδικούς συνδυασμούς από το «Wild Souls», γλυκά πουράκια με βούτυρο αμυγδάλου, ταχίνι και καταΐφι από το «Ηλιοτρόπιο» και φυσικά παραδοσιακές καριόκες Ξάνθης από το κατάστημα «Θωμάς Καριόκα».
Την επιμέλεια της εκδήλωσης είχε η εταιρία Chef Stories E.E. Συμβουλευτικές Υπηρεσίες – Διοργάνωση Εκδηλώσεων.
Lifestyle
ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ ΚΑΛΟΤΥΧΙΑΣ 2025

Ένα μήνυμα για σένα…
Το φως της ελπίδας για µια καλύτερη ζωή λάµπει πάντα πιο δυνατά τις πρώτες µέρες κάθε
Νέας Χρονιάς. Ένας καινούργιος χρόνος ήρθε και είναι έτοιµος να µας υποσχεθεί τα πάντα.
Κάντε τον απολογισµό σας για τη χρονιά που πέρασε και ξεκινήστε µε νέα όνειρα,
καινούργια σχέδια και στόχους για µια καλύτερη αρχή!
Καλωσορίσατε στο µαγικό ταξίδι της Νέας Χρονιάς.
Το Ηµερολόγιο Καλοτυχίας 2025 υπόσχεται να είναι σύντροφος, σύµβουλος και οδηγός σας
σ’ αυτό το υπέροχο, καλότυχο και µαγευτικό ταξίδι.
Κρατήστε το στα χέρια σας, ξεφυλλίστε τις σελίδες του και αφεθείτε…
Θα είναι κοντά σας για να σας υπενθυµίζει κάθε µέρα, κάθε εβδοµάδα, κάθε µήνα της
καινούργιας χρονιάς, µερικές απλές αλήθειες, µικρά µυστικά και µηνύµατα που θα
ανοίξουν ένα “παράθυρο” απ’ όπου θα µπορείτε να δείτε τον εαυτό σας µε “άλλα µάτια”,
να ανακαλύψετε τις απεριόριστες δυνατότητες που διαθέτετε και να τις εκµεταλλευτείτε
για να ζήσετε µια ζωή γεµάτη Καλοτυχία.
Ναι, σας αξίζει!!!
Γεµίστε τις σελίδες του µε τις δικές σας χαρές, τις µικρές και µεγάλες επιθυµίες και απλώς
ευχηθείτε να γίνουν πραγµατικότητα.
Καλή και ευλογηµένη χρονιά µε όλα τα αγαθά του Θεού στην αγκαλιά σας!
Ευτυχισµένος ο καινούργιος χρόνος, είναι δικός σας, είναι δικός µας, όλων µας…
Κυκλοφορεί από τις Εκδόσεις «Μύρτος» σε όλα τα βιβλιοπωλεία.
Πληροφορίες στο τηλ. 210-8028828, [email protected],
-
Videos
Η ιστορία του BusinessWoman
-
Επίκαιρα Πρόσωπα
Παναγιώτα Μαθιουδάκη | Ανακαλύπτοντας την ομορφιά…
-
Videos
Πέγκυ Μουζάκη | Επικοινωνία και Συγκρούσεις με Αποδοχή, Κατανόηση και Σεβασμό
-
Επίκαιρα Πρόσωπα
Οι startup που “μαγνητίζουν” | Στεφανία Φράρου
-
Videos
Πέγκυ Μουζάκη | 5 Αλήθειες για να επικοινωνήσουμε με κάποιον άνθρωπο
-
Συνεντεύξεις
Ο Τουριστικός Οργανισμός Χαλκιδικής προσκεκλημένος του Οργανισμού Περιφέρειας Τοσκάνης
-
Επίκαιρα Πρόσωπα
Οι startup που “μαγνητίζουν” | Κική και Αντρέα
-
Επίκαιρα Πρόσωπα
Οι startup που “μαγνητίζουν” | Μαριλένα Πατέρα