Επιχειρηματικότητα
Συμβουλές καριέρας από την ομάδα της ManpowerGroup Greece
Διαχείριση άγχους κατά την αναζήτηση εργασίας μετά από μια απώλεια εργασίας
Στο σύγχρονο ανταγωνιστικό περιβάλλον η απώλεια εργασίας και η διαδικασία αναζήτησης νέας, συνοδεύεται συχνά από έντονα αγχωτικές καταστάσεις. Η απώλεια της εργασίας και η ανεργία περιλαμβάνουν πολλές αλλαγές, εκτός της απώλειας εισοδήματος, όπως η έλλειψη νοήματος, σκοπού και επαγγελματικής ταυτότητας, η μείωση της αυτοεκτίμησης και αυτοπεποίθησης, η αύξηση του αισθήματος ανασφάλειας και η απώλεια εργασιακού κοινωνικού δικτύου.
Οι εταιρείες που παρέχουν ολοκληρωμένες λύσεις ανθρωπίνου δυναμικού (εύρεση, στελέχωση, διαχείριση και ανάπτυξη ανθρώπων) στηρίζουν τους ανθρώπους που βρίσκονται σε διαδικασία αναζήτησης εργασίας μετά την απώλεια της, μειώνουν αισθητά το αίσθημα αβεβαιότητας και ανησυχίας και μπορούν σε υψηλό βαθμό να ελαχιστοποιήσουν τα επίπεδα άγχους με τη σωστή προετοιμασία για την επανένταξή τους.
Μάθετε παρακάτω με ποιους τρόπους μπορεί να φροντίσει την ψυχική του υγεία και να διαχειριστεί το άγχος του κάποιος που έχει απωλέσει την εργασία του, να αναζητήσει νέο ρόλο και να επανενταχθεί άμεσα στο εργασιακό πεδίο.
Η αναγνώριση των αισθημάτων
Ο άνθρωπος που έχει απωλέσει την εργασία του βρίσκεται σε εξαιρετικά δύσκολη δοκιμασία και το πρώτο που έχει να κάνει είναι να αναγνωρίσει το τι ακριβώς αισθάνεται: Σοκ, λύπη, αγανάκτηση, θυμό, ανακούφιση ή ένα συνδυασμό όλων αυτών των συναισθημάτων. Αντί να ασκήσει πίεση στον εαυτό του, προκειμένου να ξεπεράσει αυτά τα συναισθήματα ή να τα αγνοήσει παντελώς, θα πρέπει αρχικά να αναγνωρίσει το γεγονός ότι τα συναισθήματά του είναι μια μορφή αντίδρασης σε μια σημαντική αλλαγή της ζωής του, οπότε είναι απολύτως φυσιολογικό να αισθάνεται έτσι.
Δημιουργία δικτύου υποστήριξης
Προκειμένου να μην βιωθεί η απώλεια εργασίας ως εμπειρία απομόνωσης, είναι σημαντική η διατήρηση επαφής με άλλα άτομα και η συζήτηση μαζί τους προκειμένου ο άνθρωπος που έχασε την εργασία του να απελευθερωθεί από αυτές τις σκέψεις. Παράλληλα είναι σημαντική η επαφή με φίλους ή πρώην συναδέλφους για προκλήσεις που αντιμετώπισαν εκείνοι στην καριέρα τους και η αξιοποίηση του παραδείγματος για το πώς βγήκαν «νικητές» μέσα από αυτό. Εξίσου σημαντική είναι η επαφή με ανθρώπους από διαφορετικούς τομείς προκειμένου να φύγει όποιος έχει απωλέσει την εργασία του από το πλαίσιο που του θυμίζει ότι δεν βρίσκεται πλέον σε αυτήν.
Αντιμετώπιση οικονομικών δυσκολιών
Είναι σημαντική η διατήρηση ελέγχου στα οικονομικά καθώς δεν υπάρχει πλέον σταθερό εισόδημα. Μια λύση είναι ο περιορισμός καθημερινών εξόδων ή προσωρινά και άλλων δαπανών.
Μια έξυπνη και αποτελεσματική λύση για τη σωστή διαχείριση των οικονομικών είναι η αξιοποίηση τραπεζικών προϊόντων χωρίς χρέωση, όπως η δυνατότητα με τη χρήση χρεωστικής κάρτας, στρογγυλοποίησης στο επόμενο 1 ευρώ με τη διαφορά να μεταφέρεται αυτόματα από τον λογαριασμό που συνδέεται με την κάρτα, στον αποταμιευτικό λογαριασμό. Με την πάροδο του χρόνου, αυτά τα χρήματα θα αρχίσουν να αυξάνονται, με την ελάχιστη προσπάθεια.
Ενίσχυση αυτοπεποίθησης
Καθώς το άγχος προκαλεί ένα συναίσθημα αδιεξόδου είναι σημαντικό ο άνθρωπος που έχει απωλέσει την εργασία του να σκεφτεί ήρεμα, ορθολογικά και να θυμηθεί ότι αυτή είναι μια προσωρινή πρόκληση που δεν είναι ανυπέρβλητη ανακαλώντας παλαιότερες δυσκολίες της ζωής τις οποίες ξεπέρασε με επιτυχία.
Μια πρακτική λύση είναι η καταγραφή των επαγγελματικών επιτευγμάτων του, η αναζήτηση θετικών σχολίων συναδέλφων σε mail ή σε εφαρμογές ανταλλαγής μηνυμάτων ή και σχολίων από πρώην προϊσταμένους/διευθυντές για τα θετικά σημεία της συνεργασίας.
Αναπλήρωση επιπέδων ενέργειας
Για την ανάκτηση της ενέργειας που απορροφά το άγχος είναι σημαντική η διενέργεια διαλείμματος για πιο χαλαρές προσωπικές στιγμές (γεύμα με φίλους, περίπατος), η ακρόαση podcast που σχετίζονται με τον επαγγελματικό τομέα του ανθρώπου που έχασε τη δουλειά του και η παρακολούθηση εκπαιδευτικών προγραμμάτων που αξιοποιούν τις γνώσεις αυτές σε επερχόμενες συνεντεύξεις.
Το συγκριτικό πλεονέκτημα
Οι HR σύμβουλοι της ManpowerGroup Greece, έχουν αφομοιώσει την παγκόσμια τεχνογνωσία του ομίλου και γνωρίζουν σε βάθος τις προκλήσεις της ελληνικής Οικονομίας και τις ανάγκες της Αγοράς Απασχόλησης. Ως παγκόσμιος ηγέτης στην παροχή λύσεων ανθρώπινου δυναμικού, «ανοίγει» το δρόμο στον κόσμο της εργασίας και διατηρώντας γραφεία σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη, παρέχει εκατοντάδες μόνιμες και προσωρινές ευκαιρίες απασχόλησης διαθέσιμες στους βασικούς οικονομικούς τομείς της αγοράς εργασίας. Οι έμπειροι σύμβουλοι συνεργάζονται με τους υποψήφιους, αντιλαμβάνονται την εμπειρία τους και σταθμίζουν τις δεξιότητές τους και τους καθοδηγούν στην προετοιμασία τους στο επόμενο εργασιακό τους βήμα, συμβάλλοντας αισθητά στη μείωση του άγχους και της αβεβαιότητάς τους για το μέλλον τους.
Σχετικά με τη ManpowerGroup™
Η ManpowerGroup®, η κορυφαία διεθνώς εταιρεία παροχής λύσεων ανθρώπινου δυναμικού, βοηθά τους οργανισμούς να εξελίσσονται και να ξεχωρίζουν σε έναν κόσμο που αλλάζει γρήγορα παρέχοντας υπηρεσίες όπως η εύρεση, η αξιολόγηση, η ανάπτυξη και η διαχείριση ταλέντων. Αναπτύσσουμε καινοτόμες λύσεις για εκατοντάδες χιλιάδες οργανισμούς κάθε χρόνο, παρέχοντάς τους εξειδικευμένα ταλέντα, ενώ, παράλληλα, βρίσκουμε ουσιαστικές θέσεις εργασίας για εκατομμύρια ανθρώπους από ένα ευρύ φάσμα κλάδων και δεξιοτήτων. Η εξειδικευμένη οικογένεια των “brands” μας – Manpower®, Experis® και Talent Solutions® – δημιουργεί ουσιώδη αξία για τους υποψηφίους και πελάτες σε περισσότερες από 75 χώρες εδώ και 70 χρόνια. Είμαστε αναγνωρισμένοι για την εταιρική μας ποικιλομορφία – ως μια από τις καλύτερες εταιρείες που δίνουν έμφαση στις γυναίκες, αλλά και στην ενσωμάτωση, την ισότητα και την αναπηρία. Το 2022 η ManpowerGroup αναγνωρίστηκε για δέκατη τρίτη φορά ως μια από τις πλέον Ηθικές Εταιρείες στον Κόσμο – “World’s Most Ethical Companies”, επιβεβαιώνοντας τη θέση της ως την πιο αξιόπιστη και αξιόλογη εταιρεία στον κλάδο.
Ο όμιλος ManpowerGroup στην Ελλάδα
Στην Ελλάδα, ο όμιλος ManpowerGroup ιδρύθηκε το 1998. Μέσα από το δίκτυο 2 υποκαταστημάτων σε Αττική και Θεσσαλονίκη εντοπίζουμε, αξιολογούμε, αναπτύσσουμε και διαχειριζόμαστε ταλέντα σε όλο το φάσμα βασικών κλάδων της οικονομίας. Είναι πιστοποιημένη σύμφωνα με το διεθνές πρότυπο ποιότητας ISO 9001:2015, στους τομείς εύρεσης και επιλογής προσωπικού καθώς και υπηρεσιών προσωρινής απασχόλησης σε όλο το δίκτυο των υποκαταστημάτων της. Το 2020 η ManpowerGroup Ελλάδας απέκτησε την πιστοποίηση Great Place to Work® που υπογραμμίζει το επίπεδο του ομαδικού πνεύματος, της αξιοπιστίας και του σεβασμού που κυριαρχούν στον οργανισμό μας.
Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τη ManpowerGroup Ελλάδας επισκεφθείτε τις ιστοσελίδες μας.
Για εταιρείες: www.manpowergroup.gr
Για υποψήφιους: www.manpower.gr
Παρουσίαση
Δημήτρης Ξόνογλου “Aller retour”
Έκθεση ζωγραφικής στο Γαλλικό Ινστιτούτο Θεσσαλονίκης
Ο εικαστικός Δημήτρης Ξόνογλου επιστρέφει στο Γαλλικό Ινστιτούτο Θεσσαλονίκης, εκεί δηλαδή από όπου ξεκίνησε, το οποίο φιλοξενεί τη νέα ατομική του έκθεση με τίτλο «Aller retour».
Η έκθεση περιλαμβάνει μια σειρά έργων που αναδεικνύουν την πρωτότυπη χρωματική γκάμα και την εφευρετικότητα των συνθέσεών του γνωστού καλλιτέχνη, η οποία αιφνιδιάζει, προκαλώντας έντονα συναισθήματα.
Παρουσιάζονται έργα που δημιουργήθηκαν με καμένες σελίδες βιβλίων, κερί και άλλα πρόσθετα υλικά από τη σειρά Logos, πορτρέτα, μικρά και μεγάλα, με κολάζ και έντονα χρώματα, που αποτυπώνουν πρόσωπα της πραγματικότητας που συναντάμε τυχαία και αποτυπώνονται στη μνήμη μας αλλά και πρόσωπα της φαντασίας ενώ στο κέντρο της έκθεσης θα τοποθετηθεί και μια μεγάλη εγκατάσταση με τίτλο Κελί-ΙσοβιArt.
Ο Δημήτρης Ξόνογλου διαχρονικά διατηρεί μία στενή σχέση με το Γαλλικό Ινστιτούτο Θεσσαλονίκης, όπου έκανε την πρώτη του έκθεση το 1982. Ενδεικτικό είναι ότι ένα έργο του κοσμεί μία από τις αίθουσες του Ινστιτούτου.
Η έκθεση γίνεται με την υποστήριξη της Art Thessaloniki και τελεί υπό την αιγίδα του Γενικού Προξενείου της Γαλλίας στη Θεσσαλονίκη.
Ποιος είναι ο Δημήτρης Ξόνογλου:
Γεννήθηκε στην Πρώτη Σερρών, σπούδασε ζωγραφική και χαρακτική στην Ακαδημία Καλών Τεχνών της Ρώμης και κεραμική στη Scuola di Arti Ornamentali di San Giacomo di Roma. Δίδαξε στη Μέση Εκπαίδευση και στο Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης. Ζει και εργάζεται στη Θεσσαλονίκη ενώ έχει πραγματοποιήσει πάνω από 20 ατομικές και έχει συμμετάσχει σε περισσότερες από 50 ομαδικές εκθέσεις στην Ελλάδα και το εξωτερικό.
Προγράμματα
ΟΙ ΟΜΑΔΕΣ ΠΟΥ ΔΙΑΚΡΙΘΗΚΑΝ ΣΤΟ NEXT STAGE LAB-TO-MARKET BOOTCAMP
Με επιτυχία ολοκληρώθηκε το Next Stage Lab – To – Market Bootcamp, το πρόγραμμα που στηρίζει καινοτόμες ερευνητικές ομάδες και startups να μεταφέρουν τα αποτελέσματα της τεχνολογικής τους έρευνας στην αγορά. Οι συμμετέχοντες, με ισχυρές καινοτομικές προτάσεις και υψηλό τεχνολογικό υπόβαθρο, παρουσίασαν λύσεις που στοχεύουν να επιλύσουν σημαντικά προβλήματα σε διάφορους τομείς, αξιοποιώντας τεχνολογίες από πεδία όπως η ιατρική πληροφορική, η τεχνητή νοημοσύνη, η βιοτεχνολογία, και η μηχανική λογισμικού.
Το Next Stage Lab-To-Market Bootcamp είναι αποτέλεσμα συνεργασίας του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης, του Walk AUTH Innovation Accelerator, της Αλεξάνδρειας Ζώνης Καινοτομίας και της Ideas Forward. Περισσότερα από 50 άτομα παρακολούθησαν το Bootcamp, λαμβάνοντας υποστήριξη για τη μεταφορά των αποτελεσμάτων της έρευνάς τους στην αγορά και τη δημιουργία καινοτόμων προϊόντων. Το πρόγραμμα, διάρκειας τριών εβδομάδων, περιελάμβανε εκπαίδευση και εξατομικευμένη καθοδήγηση για την ανάπτυξη επιχειρηματικών μοντέλων, δίνοντας παράλληλα την ευκαιρία στις ομάδες να έρθουν σε επαφή με επιχειρηματίες, θεσμικούς επενδυτές και business angels.
Οι ομάδες που διακρίθηκαν κατά την ολοκλήρωση του Bootcamp κέρδισαν συνολικά βραβεία αξίας 8.000 ευρώ. Η εταιρεία Doppler, που δραστηριοποιείται στο χώρο του σχεδιασμού και της κατασκευής ανελκυστήρων, προσέφερε 3.000 ευρώ στην ομάδα που συγκέντρωσε τη μεγαλύτερη βαθμολογία, ενώ οι υπόλοιπες ομάδες έλαβαν υπηρεσίες υποστήριξης. Συγκεκριμένα, το ΑΠΘ παρείχε σε 3 ομάδες είσοδο στον επόμενο κύκλο επιτάχυνσης του Walk AUTH Innovation Accelerator, η Αλεξάνδρεια Ζώνη Καινοτομίας διαθέσε, σε 2 ομάδες, χρήση co-working space και φιλοξενία έδρας επιχείρησης για 12 μήνες, ενώ η Ideas Forward προσέφερε σε 3 ομάδες συμβουλευτική ανακάλυψης επιχειρηματικού μοντέλου και επενδυτικής ετοιμότητας.
Οι ομάδες του Bootcamp με την υψηλότερη κατάταξη:
1η θέση: Moverse: Αναπτύσσει μια σουίτα εργαλείων Τεχνητής Νοημοσύνης για 3D animation που επιτρέπει στους δημιουργούς και τα animation studio να μειώσουν το χρόνο και το κόστος παραγωγής περιεχομένου, μέσω έτοιμων προς χρήση, υψηλής ποιότητας animations. Η Moverse, έχοντας ήδη εξασφαλίσει τα πρώτα της επενδυτικά κεφάλαια, αποφάσισε να παραχωρήσει το χρηματικό έπαθλο των 3.000 ευρώ στη δεύτερη ομάδα.
2η θέση: MI-factor, μια startup που αναπτύσσει λύσεις ολοκληρωμένης ανάλυσης υγείας εδάφους, βοηθώντας γεωπόνους και αγρότες να παρακολουθούν και να βελτιώνουν τη γονιμότητα του εδάφους μέσω τεχνολογιών μικροβιακής νοημοσύνης και ακριβούς γεωργίας.
3η θέση: RAISE, μια πλατφόρμα πρόσβασης και ανάλυσης ερευνητικών δεδομένων στον τομέα της υγείας, επιτρέποντας στους ερευνητές να αποκτούν ασφαλή και αξιόπιστη πρόσβαση σε δεδομένα, διασφαλίζοντας την ιδιωτικότητα μέσω της προσέγγισης “επισκέπτη δεδομένων”.
Ο καθηγητής Νίκος Θεοδωράκης, επιστημονικός υπεύθυνος του Κέντρου Επιχειρηματικότητας και Καινοτομίας ΑΠΘ, δήλωσε “θεωρούμε το πρόγραμμα ιδανική ευκαιρία για τις ερευνητικές ομάδες του Α.Π.Θ. να αποκτήσουν εμπειρία μέσω της εκπαίδευσης και ευελπιστούμε να δούμε σύντομα τα ερευνητικά τους αποτελέσματα στην αγορά.”
Ο καθηγητής Παναγιώτης Κετικίδης, πρόεδρος της Αλεξάνδρειας Ζώνης Καινοτομίας, ανέφερε “συγχαιρουμε τους νέους επιχειρηματίες που ονειρεύονται να βγάλουν τα ερευνητικά τους αποτελέσματα στην αγορά. Είμαστε εδώ για να σας υποστηρίξουμε και να σας ευχηθούμε, καινοτομώντας από τη Θεσσαλονίκη, να έχετε το βλέμμα σας στραμμένο στις διεθνείς αγορές.”
Ο Δημήτρης Κουρτέσης, συνιδρυτής της Ideas Forward, τόνισε ότι “συμμετείχαν ομάδες με πολλά ερευνητικά υπόβαθρα, οι οποίες δεν φοβούνται τα δύσκολα, έχουν κάτι καινούργιο να προτείνουν, στηρίζονται σε βαθιά τεχνολογική γνώση και το Next Stage τις υποστηρίζει για να προχωρήσουν στο επόμενο στάδιο της ανάπτυξής τους.”
Η Managing Director της Doppler, Ανθή Σταυροπούλου, σημείωσε ότι “είναι σημαντικό να γίνονται τέτοιες κινήσεις και είμαστε πρόθυμοι να παράσχουμε βοήθεια σε όλες τις ομάδες που συμμετείχαν στο πρόγραμμα. Μόνο αν κάνουμε καινούρια πράγματα μπορούμε να γίνουμε καλύτεροι και να προχωρήσουμε μπροστά.”
Οι 9 ομάδες που παρουσίασαν στον τελικό του Next Stage Lab-to-Market Bootcamp:
- 35Mbeats: Ψηφιακά εργαλεία για την πρόληψη καρδιακών παθήσεων.
- ΚΟΦΕΑ: Βιώσιμα καλλυντικά από ανακυκλωμένο καφέ.
- Compilon: Βελτιστοποίηση λογισμικού για ταχύτερη απόδοση.
- MI-factor: Παρακολούθηση υγείας εδάφους για βιώσιμη γεωργία.
- Moverse: Εργαλεία 3D animation με AI για δημιουργούς ταινιών και video games.
- RAISE: Ασφαλής πρόσβαση σε ερευνητικά δεδομένα με ιδιωτικότητα.
- SmartMedia: Αναλύσεις σε πραγματικό χρόνο για δημοσιογραφικές ανάγκες.
- SnailRegen: Σύστημα παραγωγής βλέννας σαλιγκαριού για αναγέννηση δέρματος.
The Sustainables: Φορητές μονάδες πυρόλυσης για παραγωγή βιώσιμου βιοντίζελ.
Εκδηλώσεις
ΔΩΡΕΑΝ ΠΑΡΟΧΗ HATZI FILAX GROUP στο Make-A-Wish Ελλάδος το Πρόγραμμα Leadership Accelerator Program
Με ιδιαίτερη χαρά ανακοινώνουμε την επιτυχή ολοκλήρωση του εκπαιδευτικού
προγράμματος της Hatzi Filax Group για τον οργανισμό Make-A-Wish Ελλάδος. Η Hatzi Filax Group παρείχε δωρεάν 52 συμμετοχές σε 7 εξειδικευμένα σεμινάρια, συνολικής διάρκειας 226 ωρών. Το πρόγραμμα σχεδιάστηκε με στόχο την ενδυνάμωση των ανθρώπων του Make-A-Wish, υποστηρίζοντας τον πολύτιμο σκοπό τους να εκπληρώνουν ευχές παιδιών με σοβαρές ασθένειες, με την καθοδήγηση της κας Σοφίας Σκευοφύλακα και Χάτζης Σκευοφύλακα με θεματολογία Time Management: How to be more productive, Communication Skills, Giving Feedback, (Πως να Προσλαμβάνετε τους Καλύτερους, Business English)
Η κα. Χάτζη Σκευοφύλακα, CEO και Co-Founder της Hatzi Filax Group και η Σοφία
Σκευοφύλακα, CCO και Founder της Hatzi Filax Group δήλωσαν:
«Είναι πραγματική τιμή και χαρά για εμάς να στηρίζουμε το Make-A-Wish Ελλάδος.»
Η ολοκλήρωση του προγράμματος Leadership Accelerator Program ενισχύει τις δεξιότητες
του ανθρώπινου δυναμικού του Make-A-Wish Ελλάδος, συμβάλλοντας στη δημιουργία ενός
ισχυρού πυρήνα υποστήριξης για τα παιδιά και τις οικογένειές τους. Με έμφαση στη
συνεχή ανάπτυξη και υποστήριξη του κοινωνικού έργου του οργανισμού, η συνεργασία μας
αποδεικνύει τη δέσμευσή μας για προσφορά και κοινωνική ευθύνη.
Η Hatzi Filax Group δεσμεύεται να συνεχίσει να στηρίζει δράσεις που κάνουν τη διαφορά
στην κοινωνία, προσφέροντας ελπίδα, χαρά και δύναμη στα παιδιά και τις οικογένειες που
την έχουν ανάγκη.
-
Videos
Πέγκυ Μουζάκη | 3 Βήματα που μπορείς να κάνεις όταν νιώθεις οτι είσαι έτοιμη/ος να “εκραγείς”!
-
Videos
Η ιστορία του BusinessWoman
-
Επίκαιρα Πρόσωπα
Οι startup που “μαγνητίζουν” | Στεφανία Φράρου
-
Επίκαιρα Πρόσωπα
Παναγιώτα Μαθιουδάκη | Ανακαλύπτοντας την ομορφιά…
-
Videos
Πέγκυ Μουζάκη | Επικοινωνία και Συγκρούσεις με Αποδοχή, Κατανόηση και Σεβασμό
-
Videos
Πέγκυ Μουζάκη | 5 Αλήθειες για να επικοινωνήσουμε με κάποιον άνθρωπο
-
Επίκαιρα Πρόσωπα
Οι startup που “μαγνητίζουν” | Μαριλένα Πατέρα
-
Επίκαιρα Πρόσωπα
Οι startup που “μαγνητίζουν” | Μαρίνα Προκοϊωσήφη