Lifestyle
Το Δικαίωμα Στην Ομορφιά
ΤΑ ΠΡΟΤΥΠΑ ΤΗΣ ΟΜΟΡΦΙΑΣ ΣΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΚΑΙ Η ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΣΤΟ 2020
Από το τέλος του β Παγκοσμίου πολέμου και μετά η ομορφιά δημοκρατικοποιήθηκε και βρίσκεται στην διάθεση κάθε γυναίκας σύμμαχος στην προσπάθεια αυτή βρίσκονται ινστιτούτα ,κομμωτές ,γιατροί και ειδικοί χειρουργοί.
Η μεγάλη ανάπτυξη της επικοινωνίας και των μέσων κοινωνικής δικτύωσης δημιουργεί εικόνες και πρότυπα ταυτόχρονα σε όλα υα γεωγραφικά πλάτη της γης, έτσι στο στάδιο της ανάπτυξης που βρισκόμαστε σήμερα τα πρότυπα της ομορφιάς επιβάλλονται κατ επί το πλείστον από εξωτερικούς παράγοντες και όχι από την ίδια την γυναίκα.
Τα περιοδικά, ο κινηματογράφος και η τηλεόραση εξακολουθούν να δημιουργούν και να επιβάλουν κώδικες ομορφιάς που με τη σειρά τους μετατρέπονται σε κοινωνικές αναφορές. Επιβάλλουν το πώς πρέπει να μοιάζουμε, πώς να βαφόμαστε, τι είδους ρούχα πρέπει να φοράμε και πώς να συμπεριφερόμαστε. Έχουμε εντυπωσιαστεί από τη δύναμη των ΜΜΕ στην ταυτότητα των ανθρώπων.
Tα πρότυπα ομορφιάς έχουν αλλάξει με την πάροδο του χρόνου, με βάση τις μεταβαλλόμενες πολιτιστικές αξίες. Ιστορικά, οι πίνακες στα διάφορα μουσεία, μας δείχνουν ένα ευρύ φάσμα διαφορετικών προτύπων για την ομορφιά. Ωστόσο, οι άνθρωποι που είναι σχετικά νέοι, με λεία επιδερμίδα, σώματα με σωστές αναλογίες και συνηθισμένα χαρακτηριστικά, παραδοσιακά θεωρούνται οι πιο όμορφοι.
Η σύγχρονη έρευνα μετέφερε την ιδέα ότι οι άνθρωποι των οποίων τα χαρακτηριστικά του προσώπου είναι συμμετρικά και αναλογικά σύμφωνα με την χρυσή τομή θεωρούνται πιο ελκυστικοί από αυτούς στους οποίους δεν υπάρχει συμμετρία. Η συμμετρία είναι επίσης σημαντική γιατί δηλώνει την απουσία γενετικών ή επίκτητων ατελειών.. Τα μεγάλα μάτια και μια καθαρή επιδερμίδα, για παράδειγμα, θεωρούνται όμορφα και στους άντρες και στις γυναίκες σε όλους τους πολιτισμούς του κόσμου..η ομορφιά είναι άραγε συντελεστής ευτυχίας και εσωτερικής ισορροπίας ; θα σας απαντούσα με μια λέξη ..ΝΑΙ..
Οι άνθρωποι επηρεάζονται από τις εικόνες που βλέπουν στα μέσα ενημέρωσης για να καθορίσουν τι είναι ή δεν είναι όμορφο. Ορισμένοι γιατροί έχουν υποδείξει ότι τα πολύ λεπτά μοντέλα που εμφανίζονται σε περιοδικά προωθούν τις διατροφικές διαταραχές..Ας δούμε και μια σχετική έρευνα στις προηγούμενες δεκαετίες τι επικρατούσε.
Το 1960..Έρχονται τα υποσιτισμένα πρότυπα» των γυναικών Το εύθραυστο μοντέλο που καθιέρωσε το ανορεξικό και ανδρόγυνο στυλ, υπήρξε για ένα μεγάλο χρονικό διάστημα στην πασαρέλα και στις φωτογραφήσεις περιοδικών τ ο λεπτεπίλεπτο (στα όρια του υπερβολικά αδύνατου) στυλ της Audrey Hepburn στον αντίποδα της πληθωρικότητας της Marilyn και της Taylor δημιούργησε ακόμα μια «σχολή» ομορφιάς και κομψότητας την δεκαετία του ’60, καθιερώνοντας στις τάξεις του Χόλυγουντ τον Γάλλο μόδιστρο Givenchy, φέρνοντας πολλά προβλήματα σε νέα κορίτσια που υιοθετούσαν τα ανάλογα κατά την τότε μόδα προτυπα.
Το 1970..Skinny model ..οι αφίσες της Farrah Fawcett ουσιαστικά κυριαρχούσαν στα εφηβικά δωμάτια τη δεκαετία του 70’. Η Beverly Johnson έγινε ουσιαστικά η πρώτη Αφροα..μερικανή που κόσμησε το εξώφυλλο της Vogue. Το πρότυπο για το ιδανικό σώμα ήταν ψηλόλιγνο και λίγο αθλητικό. Δεδομένου ότι τα ρούχα της δεκαετίας ήταν συνθετικά και από πολυεστέρα, οι γυναίκες θα έπρεπε να είναι αρκετά λεπτές για να τα αναδεικνύουν.
Το 1980 ..Η επιτομή της δεκαετίας του 80’ ήταν η άνοδος του supermodeling και η μάστιγα της γυμναστικής, του αερόμπικ και του τζόκινγκ. Οι πολιτιστικές αντιλήψεις μετατοπίζονται στην υγεία και την ευεξία (γυμναστήρια ξεφυτρώνουν παντού). Οι γυναίκες πρέπει πια να είναι αθλητικές, πολύ αδύνατες και με πολύ μακριά πόδι.
Το 1990..Η μουσική βιομηχανία προώθησε τα νέα πρότυπα όπου ιδανικό σώμα είναι το σούπερ αδύνατο και ψηλόλιγνο. Η Kate Moss κυριαρχεί στις πασαρέλες και στα εξώφυλλα περιοδικών τη δεκαετία του 90’, αλλά υπήρχε και ο αντίποδας. Ο ράπερ Sir Mix-A-Lot έδωσε το σύνθημα με το τραγούδι “Baby Got Back”
Από το 2000 και μετά σταδιακά επιστρέφουμε σε ένα πιο φυσιολογικό σωματότυπο γυναικών .Η επιστημονική διατροφή πλέον πήρε θέση στον κύκλο των συνηθειών της γυναίκας .Υπάρχουν ακόμα πολλοί που δύσκολα παραδέχονται ότι δίαιτα δεν σημαίνει περιορισμό, αλλά τρόπο ζωής..ανάλογα με, την ηλικία το φύλο τον τρόπο ζωής μας , όλα αυτά λοιπόν συμβάλουν στην εσωτερική και εξωτερική μας υγεία και ομορφιά.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ ΑΡΘΡΟΥ ΚΑΙ ΕΡΕΥΝΑΣ
ΠΕΤΚΑΚΗ ΠΩΛΙΝΑ
ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΟΣ
Γαστρονομία
Masterclass: Οι θησαυροί της αγοράς Μοδιάνο: Ταξίδι στις γεύσεις της Ελλάδας
Κατά τη διάρκεια της γιορτινής περιόδου, η εμβληματική Αγορά Μοδιάνο, φιλοξένησε μία ακόμη ξεχωριστή περιήγηση γαστρονομίας με επίκεντρο τις αυθεντικές ελληνικές γεύσεις και τα τοπικά προϊόντα που μπορεί να βρει ο επισκέπτης στα καταστήματά της. Η δραστηριότητα, σχεδιασμένη αποκλειστικά για τον Σύνδεσμο Ξεναγών Θεσσαλονίκης και Βορείου Ελλάδος, στόχευσε στο να αναδείξει την Αγορά ως έναν ξεχωριστό τουριστικό προορισμό, που αποτελεί πυλώνα της τοπικής γαστρονομικής παράδοσης, μέσα από μια περιήγηση στα αυθεντικά προϊόντα και τους ανθρώπους που τα δημιουργούν.
Η εκδήλωση ξεκίνησε στον εξώστη της Αγοράς, όπου όλοι οι συμμετέχοντες συγκεντρώθηκαν για μια πρώτη γνωριμία. Εκεί, είχαν την ευκαιρία να απολαύσουν ένα ζεστό ρόφημα δίκταμου από το κατάστημα «Modiano’s Bahar», ενώ η ομάδα των Chef Stories ξεκίνησε παράλληλα την εισήγηση της, με σκοπό την ενημέρωση για την γενική φιλοσοφίας της Αγοράς και την σημασία της ανάδειξης τοπικών προϊόντων.
Στη συνέχεια, οι συμμετέχοντες χωρίστηκαν σε δύο ομάδες και ξεκίνησαν την περιήγησή τους στα καταστήματα της Αγοράς, με κάθε στάση να αποτελεί έναν μικρό σταθμό γευστικής ανακάλυψης.
Τα καταστήματα που επισκεφθήκαμε μας πρόσφεραν ξεχωριστές μπουκιές από όλη την Ελλάδα, ενώ ταυτόχρονα μοιράστηκαν μαζί μας πληροφορίες σχετικά με την επαγγελματική τους διαδρομή και τον τρόπο παραγωγής και διάθεσης των αγαθών τους.
Τα βήματα μας, καθοδήγησαν η Νανά Ζυγούρα, σύμβουλος επιχειρηματικής ανάπτυξης, εκπαιδεύτρια και συνεργάτιδα της εταιρίας Chef Stories και η Σύλβια Κουμεντάκη Director / Gastronomy Events’ Specialist & Consultant της εταιρίας Chef Stories.
Ξεκινώντας από το κατάστημα «Το Πιροσκί», δοκιμάσαμε τα βραβευμένα πιροσκί με γέμιση μπουγιουρντί, ανακαλύπτοντας την πλούσια παράδοση της Ποντιακής κουζίνας. Στον «Αγροτικό Συνεταιρισμό Μεσοτόπου Λέσβου» γνωρίσαμε το αυθεντικό λαδοτύρι ΠΟΠ Μυτιλήνης, μαθαίνοντας για τη διαδικασία παραγωγής του. Στο «Τυροκομείο Αρβανίτη», γευτήκαμε μια ποικιλία τυριών, όπως φέτα ΠΟΠ, μανούρι ΠΟΠ, κυανό μπλε τυρί και γραβιέρα, συνοδευόμενα από χρήσιμες πληροφορίες για την παραγωγή τους. Με σκοπό το ταίριασμα με τα τυροκομικά, ακολούθησε το μέλι, με γευσιγνωσία τεσσάρων διαφορετικών μελιών που εμπορεύεται η εταιρία “Wise Greece”, όπου ακούσαμε προσεκτικά τη διαδικασία μελισσοκομίας αλλά και τα χαρακτηριστικά της κάθε ποικιλίας. Σειρά είχε το κατάστημα «Chrisopigi Deli» με γευσιγνωσία ελαιόλαδου και σημαντικές πληροφορίες για τα Κρητικά προϊόντα. Μία μοναδική γευσιγνωσία ελαιόλαδου, αλλά και ελιάς, είχαμε την ευκαιρία να μας παρουσιάσει το κατάστημα «Olicatessen» ολοκληρώνοντας τις γνώσεις μας για τις ξεχωριστές ποικιλίες και τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά τους.
Η περιήγηση συνεχίστηκε στο «Modiano’s Bahar”, όπου οι συμμετέχοντες έπαιξαν ένα διαδραστικό παιχνίδι όσφρησης, με μπαχαρικά ξυπνώντας τις αισθήσεις και τη φαντασία τους. Το Masterclass συνεχίστηκε στο νέο κατάστημα, την “Ψαραγορά Μοδιάνο”, όπου δοκιμάσαμε τηγανισμένο γαύρο, μια αυθεντική θαλασσινή λιχουδιά της ελληνικής κουζίνας.
Στη συνέχεια, απολαύσαμε ιταλικές γεύσεις στο επίσης νέο κατάστημα, «Panini Artistici», με αφράτη φοκάτσια και πανίνι με porchetta, provola, μοσχαρίσια κεφτεδάκια με σάλτσα san marzano. Ολοκληρώσαμε τις αλμυρές γεύσεις με το εμβληματικό «Μπιφτέκι του κυρ Γιώργου» με την χειροποίητη sauce από πιπεριά φλωρίνης, από το κατάστημα «Meating Place Διδασκάλου».
Το γλυκό φινάλε της ημέρας περιλάμβανε χαλβά σε μοναδικούς συνδυασμούς από το «Wild Souls», γλυκά πουράκια με βούτυρο αμυγδάλου, ταχίνι και καταΐφι από το «Ηλιοτρόπιο» και φυσικά παραδοσιακές καριόκες Ξάνθης από το κατάστημα «Θωμάς Καριόκα».
Την επιμέλεια της εκδήλωσης είχε η εταιρία Chef Stories E.E. Συμβουλευτικές Υπηρεσίες – Διοργάνωση Εκδηλώσεων.
Lifestyle
ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ ΚΑΛΟΤΥΧΙΑΣ 2025
Ένα μήνυμα για σένα…
Το φως της ελπίδας για µια καλύτερη ζωή λάµπει πάντα πιο δυνατά τις πρώτες µέρες κάθε
Νέας Χρονιάς. Ένας καινούργιος χρόνος ήρθε και είναι έτοιµος να µας υποσχεθεί τα πάντα.
Κάντε τον απολογισµό σας για τη χρονιά που πέρασε και ξεκινήστε µε νέα όνειρα,
καινούργια σχέδια και στόχους για µια καλύτερη αρχή!
Καλωσορίσατε στο µαγικό ταξίδι της Νέας Χρονιάς.
Το Ηµερολόγιο Καλοτυχίας 2025 υπόσχεται να είναι σύντροφος, σύµβουλος και οδηγός σας
σ’ αυτό το υπέροχο, καλότυχο και µαγευτικό ταξίδι.
Κρατήστε το στα χέρια σας, ξεφυλλίστε τις σελίδες του και αφεθείτε…
Θα είναι κοντά σας για να σας υπενθυµίζει κάθε µέρα, κάθε εβδοµάδα, κάθε µήνα της
καινούργιας χρονιάς, µερικές απλές αλήθειες, µικρά µυστικά και µηνύµατα που θα
ανοίξουν ένα “παράθυρο” απ’ όπου θα µπορείτε να δείτε τον εαυτό σας µε “άλλα µάτια”,
να ανακαλύψετε τις απεριόριστες δυνατότητες που διαθέτετε και να τις εκµεταλλευτείτε
για να ζήσετε µια ζωή γεµάτη Καλοτυχία.
Ναι, σας αξίζει!!!
Γεµίστε τις σελίδες του µε τις δικές σας χαρές, τις µικρές και µεγάλες επιθυµίες και απλώς
ευχηθείτε να γίνουν πραγµατικότητα.
Καλή και ευλογηµένη χρονιά µε όλα τα αγαθά του Θεού στην αγκαλιά σας!
Ευτυχισµένος ο καινούργιος χρόνος, είναι δικός σας, είναι δικός µας, όλων µας…
Κυκλοφορεί από τις Εκδόσεις «Μύρτος» σε όλα τα βιβλιοπωλεία.
Πληροφορίες στο τηλ. 210-8028828, [email protected],
Lifestyle
Journal Αφθονίας… Απόκτησε mindset εκατομμυριούχου!
Είναι η Αφθονία κάτι ακατόρθωτο ή µήπως τελικά ο τρόπος σκέψης µας επηρεάζει
δραστικά τον τρόπο που αντιµετωπίζουµε το χρήµα, την ευτυχία και τα όνειρά µας;
Έχεις αναρωτηθεί γιατί κάποιοι άνθρωποι ζουν µε Αφθονία ενώ κάποιοι άλλοι δεν την
συναντούν ποτέ; Αλήθεια πόσα πράγµατα δεν καταφέρνεις να κάνεις τελικά εξαιτίας της
οικονοµικής σου κατάστασης;
Βιώνεις δυσάρεστα συναισθήµατα κάθε φορά που συζητάς για τα οικονοµικά σου,
αγχώνεσαι και δεν τολµάς να µπεις στους τραπεζικούς σου λογαριασµούς;
Το Journal Αφθονία έρχεται για να σε εκπαιδεύσει και να αποκτήσεις το Mindset
Εκατοµµυριούχου, απελευθερώνοντας οτιδήποτε δεν χρειάζεσαι πια, κατανοώντας την
παρούσα κατάστασή σου και τολµώντας να ονειρευτείς το µέλλον σου.
Πώς µπορεί να βελτιωθεί η οικονοµική σου κατάσταση; Ξεκινώντας σήµερα να
αναγνωρίζεις που βρίσκεσαι αλλά και που θέλεις να πας.
Η Χριστίνα Πίκουλα, αφουγκραζόµενη τις ανάγκες των ανθρώπων γύρω της οι οποίοι ζουν
µε πολλές ελλείψεις, δεν τολµούν να εκπληρώσουν τα όνειρά τους & µένουν ανίσχυροι &
στάσιµοι, δηµιούργησε το Journal Αφθονία σε συνεργασία µε τις εκδόσεις ΜΥΡΤΟΣ για να
ενισχύσουν τον άνθρωπο της διπλανής πόρτας.
ΦΕΡΕ ΤΗΝ ΑΦΘΟΝΙΑ ΣΤΗ ΖΩΗ ΣΟΥ ΜΕΣΑ ΣΕ 90 ΗΜΕΡΕΣ & ∆ΟΚΙΜΑΣΕ ΠΡΑΚΤΙΚΕΣ ΠΟΥ
∆ΟΚΙΜΑΖΟΥΝ ΟΙ ΚΟΡΥΦΑΙΟΙ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ.
Κυκλοφορεί από τις εκδόσεις «Μύρτος» σε όλα τα βιβλιοπωλεία.
Πληροφορίες στο τηλ. 210-8028828, [email protected], www.myrtosbooks.gr
-
Videos
Πέγκυ Μουζάκη | 3 Βήματα που μπορείς να κάνεις όταν νιώθεις οτι είσαι έτοιμη/ος να “εκραγείς”!
-
Videos
Η ιστορία του BusinessWoman
-
Επίκαιρα Πρόσωπα
Οι startup που “μαγνητίζουν” | Στεφανία Φράρου
-
Επίκαιρα Πρόσωπα
Παναγιώτα Μαθιουδάκη | Ανακαλύπτοντας την ομορφιά…
-
Videos
Πέγκυ Μουζάκη | Επικοινωνία και Συγκρούσεις με Αποδοχή, Κατανόηση και Σεβασμό
-
Videos
Πέγκυ Μουζάκη | 5 Αλήθειες για να επικοινωνήσουμε με κάποιον άνθρωπο
-
Επίκαιρα Πρόσωπα
Οι startup που “μαγνητίζουν” | Μαριλένα Πατέρα
-
Επίκαιρα Πρόσωπα
Οι startup που “μαγνητίζουν” | Μαρίνα Προκοϊωσήφη