Connect with us

Επιχειρηματικότητα

Το ΕΕΘ βράβευσε τους καλύτερους!

Τα πρώτα Αριστεία Επιχειρηματικότητας, τα βραβεία με τα οποία τιμά τα μέλη του για τα επιτεύγματα τους το Επαγγελματικό Επιμελητήριο Θεσσαλονίκης, απονεμήθηκαν χθες το απόγευμα, στη διάρκεια μίας λαμπρής, όσο και συγκινητικής τελετής, στο κατάμεστο από κόσμο Βασιλικό Θέατρο.

Άδωνις Γεωργιάδης και Θεόδωρος Καράογλου, που εκπροσώπησαν την κυβέρνηση στην τελετή, συνεχάρησαν το ΕΕΘ για την πρωτοβουλία του και τόνισαν ότι τέτοιοι θεσμοί ενισχύουν την επιχειρηματικότητα και τους ανθρώπους της.
«Επιστρέφει η αριστεία στην επιχειρηματικότητα και στην κοινωνία. Επιστρέφει η ελεύθερη η οικονομία στην Ελλάδα και μαζί με αυτήν και η επιχειρηματικότητα», επισήμανε ο υπουργός Ανάπτυξης και Επενδύσεων, υπογραμμίζοντας τον «κομβικό ρόλο» που θα διαδραματίσουν ο ιδιωτικός τομέας και οι επιχειρήσεις, για να κερδίσει η ελληνική κυβέρνηση το στοίχημα που έχει βάλει, και την επόμενη 4ετία η Θεσσαλονίκη να είναι μια καινούρια πόλη.
Μιλώντας από το βήμα της τελετής, ο κ. Γεωργιάδης τόνισε ότι «Ηττήθηκαν οι ιδέες της αριστεράς που γευτήκαμε όλοι μας, για λίγο ευτυχώς, για τεσσεράμισι χρόνια» και σημείωσε πως «επιτέλους ήρθε η ώρα να ξεφύγουμε από την ιδεολογική μιζέρια των τελευταίων χρόνων». 

Στο χαιρετισμό του ο Πρόεδρος του ΕΕΘ, Μιχάλης Ζορπίδης, τόνισε ότι το Επιμελητήριο αποφάσισε να διοργανώσει αυτόν τον θεσμό για να δώσει «την ηθική επιβράβευση στους συναδέλφους μας που τα κατάφεραν! Νομίζω ότι τους το οφείλουμε. Όλη η κοινωνία οφείλει να τιμά και να προβάλει αυτούς που καταφέρνουν να βάλουν ένα μικρό λιθαράκι στην πρόοδο της κοινωνίας μας και την ανάπτυξη της τοπικής Αγοράς.
Επιπλέον, μια που η Ελληνική Πολιτεία δεν βραβεύει τους επιχειρηματίες, αν και θα έπρεπε, το κάνουμε εμείς! Με τον τρόπο αυτό θέλουμε να στείλουμε ένα ισχυρό μήνυμα: Ότι επιχειρηματίες και κοινωνία είναι στοιχεία ταυτισμένα και πρέπει να προχωρούν μαζί για να πετυχαίνουν διαρκώς καλύτερες συνθήκες ζωής για τους πολίτες», τόνισε ο κ. Ζορπίδης.

Ακολούθησε η βράβευση του Προέδρου της Aegean Airlines Ευτύχη Βασιλάκη, Όπως εξήγησε ο κ. Ζορπίδης, το Επαγγελματικό Επιμελητήριο Θεσσαλονίκης αποφάσισε να τιμήσει την εταιρία Aegean Airlines, με ειδική τιμητική διάκριση γιατί θέλει με τον τρόπο αυτό να την ευχαριστήσει και να την συγχαρεί για τη συμβολή της στον μεγάλο αγώνα όλων μας, να γίνει η Θεσσαλονίκη μας σημαντικός τουριστικός προορισμός».

Οι επτά κατηγορίες που ξεχώρισαν είναι οι εξής:

1. Κατηγορία: Αστικής Επιχειρηματικότητας
Στην κατηγορία αυτή διαγωνίστηκαν επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στον αστικό ιστό της Θεσσαλονίκης και στόχος του βραβείου είναι να προβληθεί η προσπάθεια των επιχειρηματιών που επιχειρούν εντός Θεσσαλονίκης.

Οι Βραβευθέντες:

Μεγάλη επιχείρηση: Η εταιρία συμβούλων Lever ΑΕ, του ομίλου «Σαμαράς και Συνεργάτες». Το αντικείμενο της είναι σημαντικό επειδή με το έργο της βοηθά άλλες επιχειρήσεις να αναπτυχθούν, καθώς με τις συμβουλευτικές υπηρεσίες που παρέχει, απορροφώνται ευρωπαϊκά προγράμματα και προωθούνται επενδύσεις, που δημιουργούν νέες θέσεις εργασίες και μόχλευση κεφαλαίων.

Μεσαία επιχείρηση: «Ενημέρωση – Αθανάσιος Παπαδόπουλος και ΣΙΑ ΟΕ». Η «Ενημέρωση» ενημερώνει φορείς και επιχειρήσεις για το τι γράφεται στον Τύπο γι’ αυτούς αλλά και για τα θέματα που τους ενδιαφέρουν. Κερδίζει γιατί κατόρθωσε να εγκολπώσει καινοτόμο τεχνολογία στον απαιτητικό χώρο των ΜΜΕ και του Διαδικτύου.

Μικρή επιχείρηση: «Ευστάθιος Ευθυμιάδης και ΣΙΑ, ΕΕ». Είναι εταιρία ταχυμεταφορών. Κερδίζει το βραβείο γιατί κατόρθωσε μέσα σε συνθήκες οικονομικής κρίσης στην Αγορά να αναπυχθεί και να φτιάξει ένα σημαντικό δίκτυο επιχειρήσεων και φορέων, που προσφέρει τις υπηρεσίες της.

2. Κατηγορία Περιφερειακής Επιχειρηματικότητας.

Η κατηγορία αυτή αφορά τις επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται εκτός του αστικού ιστού, εκτός δηλαδή του Πολεοδομικού Συγκροτήματος της Θεσσαλονίκης.


Οι βραβευθέντες:

Μεγάλη επιχείρηση: Χρήστος Τσομπανίδης – χωματουργικά έργα. Κερδίζει γιατί κατάφερε να μεγαλώσει τον κύκλο των εργασιών της, το προσωπικό της αλλά και τη δραστηριότητα της, τον τελευταίο χρόνο.

Μεσαία επιχείρηση: Δελή Ελένη της Εταιρίας Deli Textile. Η εταιρία που δραστηριοποιείται στο χώρο του Design και της παραγωγής κουρτινών, υφασμάτων και εξοπλισμού σκίασης. Διακρίνεται για το οικολογικό προφίλ της, καθώς χρησιμοποιεί για όλα τα έντυπα της μόνο ανακυκλωμένο χαρτί, που προέρχεται από βιομάζα πατάτας!

Μικρή επιχείρηση: Σακονίδης Δημήτρης για την εταιρία «Χτύπα το». Είναι ο μοναδικός με έδρα στη Θεσσαλονίκη κόμβος ηλεκτρονικού εμπορίου για προϊόντα υψηλής τεχνολογίας.

3. Κατηγορία: Γυναικείας Επιχειρηματικότητας.

Η κατηγορία αυτή αφορά επιχειρήσεις που ανήκουν κατά το μεγαλύτερο ποσοστό τουλάχιστον σε γυναίκες. Στόχος του είναι να προβάλει και να τιμήσει την γυναίκα- επιχειρηματία και τον δύσκολο ρόλο της, που συνήθως «τρέχει» παράλληλα με τις άλλες ιδιότητες της, της συζύγου και της μητέρας.


Οι Βραβευθείσες:

Μεγάλη επιχείρηση: Φροντιστήρια Μπαχαράκη και Συνεργάτες Δυτικής Θεσσαλονίκης. Η εταιρία κατόρθωσε, συνεχίζοντας ένα ιστορικό όνομα στο χώρο της ιδιωτικής εκπαίδευσης, να επεκτείνει τη δραστηριότητα της και εκτός του κέντρου, όπου δραστηριοποιείται από το 1957, στη Θέρμη και τη Δυτική Θεσσαλονίκη. Επίσης, επειδή έχει αναπτύξει ένα καινοτόμο δίκτυο στο Ίντερνετ για την ενημέρωση των γονέων, την υποστήριξη των μαθητών αλλά και την καλύτερη οργάνωση του προσωπικού της.

Μεσαία επιχείρηση: Εσθέτικα- Μωυσόγλου ΟΕ (κέντρο αισθητικής). Κερδίζει γιατί διακρίνεται στην παροχή υψηλής ποιότητας υπηρεσιών αλλά και για την κοινωνική ευαισθησία του, καθώς έχει διοργανώσει ειδικά προγράμματα ενημέρωσης για τον καρκίνο του μαστού.

Μικρή επιχείρηση: “Μαρία Μπαξεβάνου”. Η Μαρία Μπαξεβάνου, έχει ιδρύσει και είναι επιστημονικά υπεύθυνη του πρώτου στην Ελλάδα κέντρου Αξιολόγησης, Εκπαίδευσης, Mentoring και Θεραπείας Χαρισματικών παιδιών-εφήβων-ενηλίκων.

4. Κατηγορία: Νεανικής Επιχειρηματικότητας.

Το βραβείο θεσμοθετήθηκε για να προβληθούν και να τιμηθούν επιχειρήσεις που ανήκουν σε νέους, κάτω των 40 ετών, τουλάχιστον κατά το μεγαλύτερο ποσοστό τους. Με τον τρόπο αυτό το ΕΕΘ επιθυμεί να προβάλει το ορθό πρότυπο για τον νέα άνθρωπο και να αναδείξει την αντίθεση με αυτό που επικρατεί στην ελληνική κοινωνία για το βόλεμα, το ρουσφέτι ή μία θέση στο Δημόσιο.

Οι Βραβευθέντες:

Μεγάλη επιχείρηση: Κωνσταντίνος Ρουμελιώτης ΑΕ – “Warehouse 7». Κερδίζει το βραβείο γιατί ο τρόπος με τον οποίο σχεδιάστηκε και οργανώθηκε το γυμναστήριο παραπέμπει σε ένα χώρο στον οποίο κάποιος μπορεί να αλλάξει τη ζωή του, αλλάζοντας το σώμα και τη διάθεση του.

Μεσαία επιχείρηση: «Ρέτζιο Θεσσαλονίκη- Προσέγγιση». Πρόκειται για μία επιχείρηση Παιδικού Σταθμού. Κατακτά το βραβείο για τις πρωτοποριακές και καινοτόμους μεθόδους που εφαρμόζει στο καθημερινό πρόγραμμα των παιδιών και τη φιλοσοφία κοινωνικοποίησης τους.

Μικρή επιχείρηση: Βαρβαρίδης Σταύρος. Η επιχείρηση «Decological» κερδίζει το βραβείο επειδή κατορθώνει να ισορροπεί με πολύ αποτελεσματικό τρόπο ανάμεσα στο Design και την Οικολογία.

5. Κατηγορία: Τουριστικής Επιχειρηματικότητας.

Το βραβείο αυτό θεσμοθετήθηκε για να προβληθούν και να τιμηθούν οι επιχειρήσεις που υπηρετούν έναν από τους βασικούς στόχους της Θεσσαλονίκης: την προσέλκυση επισκεπτών στην πόλη! Το ΕΕΘ με το βραβείο αυτό συνεχίζει τις πρωτοβουλίες του για την αναβάθμιση του τουριστικού προφίλ της Θεσσαλονίκης.

Οι Βραβευθέντες:

Μεγάλη επιχείρηση: «Ότο AE»- Απόστολος Συμεωνίδης (εταιρία ενοικίασης ποδηλάτων). Η Ότο ΑΕ πρώτη ανέπτυξε ένα δίκτυο σταθμών από τους οποίους επισκέπτες και κάτοικοι της Θεσσαλονίκης μπορούν να νοικιάζουν για τη βόλτα ή τη μετακίνηση τους ποδήλατο, προωθώντας έτσι τον οικολογικό τρόπο μεταφοράς. Προσφέρει ειδικά προγράμματα οικοπεριηγήσεων στο ύπαιθρο και έχει αναπτύξει καινοτόμες εφαρμογές στο Διαδίκτυο για την ενοικίαση ποδηλάτου από το κινητό μας τηλέφωνο!

Μεσαία επιχείρηση: «Thessaloniki Convention Bureau». Είναι μία σύμπραξη πολλών φορέων και επιχειρήσεων της Θεσσαλονίκης που στόχο έχει να προβάλει τη Θεσσαλονίκη ως ιδανικό τόπο διοργάνωσης συνεδρίων. Η συμβολή του στην αύξηση της επισκεψιμότητας είναι τεράστια και για το λόγο αυτό του απονέμεται το βραβείο.

Μικρή επιχείρηση: «Γκολογκίνας Κίμων και Έλλη ΟΕ». Η εταιρία συλλέγει έργα τέχνης, αντικείμενα και εξοπλισμό που έχουν σχεδιαστεί εμπνευσμένα από την ελληνική μυθολογία και τον ελληνικό πολιτισμό και τα προωθεί σε σημαντικές αγορές, όπως είναι τα μουσεία, οι αίθουσες τέχνης και τα ξενοδοχεία.

6. Κατηγορία Δημιουργικής Επιχειρηματικότητας.
Με το βραβείο αυτό το ΕΕΘ επιθυμεί να τιμήσει τη δημιουργία και την έμπνευση.


Οι βραβευθέντες:

Μεγάλη επιχείρηση: «Admine 3.0 ΑΕ». Η διαφημιστική εταιρία Admine κατόρθωσε να κατακτήσει το 3ο βραβείο στην Πανελλήνιο Διαγωνισμό Διαφήμισης «Ερμής». Είναι η πρώτη σε κύκλο εργασιών διαφημιστική εταιρία της Βόρειας Ελλάδας και 7η στη χώρα. Αν και εδρεύει στη Θεσσαλονίκη έχει καταφέρει να της ανατεθούν οι λογαριασμοί μεγάλων ελληνικών και πολυεθνικών εταιριών.

Mεσαία επιχείρηση: «Χατζηγρηγορίου και ΣΙΑ- Oxygen 2 ADV». Βρίσκεται δυναμικά στο χώρο της διαφήμισης και από πέρυσι έχει καταφέρει να επεκταθεί στο χώρο των κατασκευών διαφημιστικών χώρων και ιδιωτικών έργων.  

Μικρή επιχείρηση: «Βακουφάρης Γιώργος».

7. Κατηγορία Ομαδικής Επιχειρηματικότητας.
Η κατηγορία αυτή αφορά τα Επαγγελματικά Σωματεία που ανήκουν στη δύναμη του ΕΕΘ. Αυτά αξιολογήθηκαν σύμφωνα με τα όσα είχαν δηλώσει στις αιτήσεις τους για τη δραστηριότητα που έχουν αναπτύξει. Σκοπός του βραβείου αυτού είναι να προβληθεί και να τιμηθεί η δουλειά που γίνεται στα επαγγελματικά σωματεία, που είναι κύτταρα δημοκρατίας και συνδικαλιστικής δράσης.

Οι βραβευθέντες:

  • Στην κατηγορία του μεγαλύτερου σε αριθμό μελών σωματείου: «Ένωση Φοροτεχνικών Ελεύθερων Επαγγελματιών Νομού Θεσσαλονίκης».
  • Σωματείο με βάση τη μεσαία δυναμικότητα: «Εμπορικός Σύλλογος Ωραιοκάστρου» 
  • Σωματείο με βάση τη μικρή δυναμικότητα: «Ένωση Εστιατόρων – Ψητοπωλών και καφέ Μπαρ Νομού Θεσσαλονίκης»

Βράβευση – έκπληξη στον Μιχ. Ζορπίδη

Η εκδήλωση συνεχίστηκε με μία βράβευση- έκπληξη του Μιχάλη Ζορπίδη. Όπως τόνισε ο Αντιπρόεδρος της Αναπτυξιακής Εταιρίας του ΕΕΘ Λευτέρης Αλεξανδρίδης, η Εταιρία αποφάσισε η τελευταία απόφαση που λαμβάνει να αφορά την επίδοση τιμητικής πλακέτας στον Πρόεδρο του ΕΕΘ, καθώς διαλύεται, βάσει του νέου νόμου. Με τον τρόπο αυτό επιθυμεί να τιμήσει τον άνθρωπο που την ίδρυσε πριν 12 χρόνια αλλά και τον άνθρωπο που στήριξε αποφασιστικά όλη τη δραστηριότητα της.
Έκπληκτος ο κ. Ζορπίδης παρέλαβε το βραβείο σημειώνοντας ότι έχει λάβει πολλές διακρίσεις αλλά η αποψινή ήταν η πιο συγκινητική της ζωής του.

Απονομή του Βραβείου Δημοσιότητας

Ακολούθησε το Media Award, το Βραβείο των Δημοσιογράφων που απονεμήθηκε στον Φίλιππο Μπαντή, τρίτης γενιάς μπουγατσατζή, της ομώνυμης εταιρίας παρασκευής και πώλησης μπουγάτσας, που πρώτευσε στην ψηφοφορία, που οργάνωση το Γραφείο Τύπου του ΕΕΘ.
Το βραβείο απονεμήθηκε από τον παλαίμαχο δημοσιογράφο και συγγραφέα κ. Νίκο Δημαρά, ο οποίος επί 40 χρόνια μέσα από την ιστορική εφημερίδα «Μακεδονία», την ΕΡΤ-3 και τον Ραδιοφωνικό Σταθμό Μακεδονίας, αλλά και άλλα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης υπηρέτησε συνετά τη Δημοσιογραφία αλλά και τη συνεργασία της με την Αγορά, τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις και τους φορείς που τις εκπροσωπούν.

Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Επίκαιρα Πρόσωπα

Ιωαννίδου Μαριλεία | Lukuma Brand

Η Ιωαννίδου Μαριλεία είναι η ιδρύτρια της Lukuma Brand, μιας καινοτόμου startup που εστιάζει στη βιωσιμότητα και την εμμηνορροϊκή υγεία. Στόχος της είναι να προσφέρει φιλικά προς το περιβάλλον και επαναχρησιμοποιούμενα προϊόντα περιόδου. Με εξειδίκευση στο ψηφιακό μάρκετινγκ, εργάζεται για ένα πιο βιώσιμο μέλλον, προωθώντας παράλληλα την ενημέρωση γύρω από την έμμηνο ρύση. Μέσα από τη δράση της, ενδυναμώνει τις γυναίκες, βοηθώντας τες να κάνουν συνειδητές και ενημερωμένες επιλογές.

Κυρία Ιωαννίδου Μαριλεία μπορείτε να μας πείτε ποια ήταν η ακαδημαϊκή σας πορεία και πώς σας οδήγησε στη δημιουργία της Lukuma Brand;

Ξεκίνησα τις σπουδές μου στη Διοίκηση Επιχειρήσεων και Μάρκετινγκ στο ΔΙΠΑΕ στη Θεσσαλονίκη. Στην πορεία και ενώ είχα ήδη δημιουργήσει τη Lukuma εξειδικεύτηκα στο Digital Marketing μέσα από προγράμματα του Harvard Business School και πρόσθετα courses στο Coursera. Όμως, αυτό που με διαμόρφωσε περισσότερο ήταν η επαγγελματική μου πορεία. Ξεκίνησα στη Lever – Σύμβουλοι Ανάπτυξης στον όμιλο Σαμαρά και Συνεργάτες και στη συνέχεια εργάστηκα σε μια Διαφημιστική που δραστηριοποιούνταν στο Digital Marketing. Εκεί ανακάλυψα όχι μόνο τι μου άρεσε αλλά και τι δε μου άρεσε. Μέσα από όλες αυτές τις εμπειρίες κατάφερα να χτίσω μια επιχείρηση που όχι μόνο αντανακλά την προσωπική μου φιλοσοφία και αξίες, αλλά έχει επίσης ουσιαστικό αντίκτυπο στην κοινωνία, προάγοντας την ευαισθητοποίηση και την οικολογική συνείδηση.


Τι σας ενέπνευσε να ιδρύσετε τη Lukuma Brand και ποιο ήταν το μεγαλύτερο εμπόδιο που αντιμετωπίσατε στην αρχή;

Η ίδρυση της Lukuma προέκυψε από την επιθυμία μου να δημιουργήσω κάτι καινοτόμο που όχι μόνο θα ξεχώριζε στην αγορά, αλλά θα είχε και πραγματικό αντίκτυπο στην κοινωνία. Ήθελα να συνδυάσω τη δυνατότητα να προσφέρω γνώση και να δημιουργήσω θετική αλλαγή, με την ευκαιρία να εργάζομαι σε κάτι που αγαπώ. Το πάθος μου για τα οικολογικά προϊόντα περιόδου γεννήθηκε από την έλλειψη εκπαίδευσης γύρω από το θέμα της περιόδου στην Ελλάδα. Κάνοντας μια έρευνα αγοράς, συνειδητοποίησα πόσο λίγες ήταν οι πληροφορίες που μπορούσαν να βρουν οι γυναίκες και κυρίως τα νέα κορίτσια στο διαδίκτυο σχετικά με τη φυσιολογία τους και τις επιλογές προϊόντων για την περίοδο. Αυτή η έλλειψη γνώσης με στεναχώρησε, αλλά ταυτόχρονα με πείσμωσε να προσφέρω εγώ μια λύση, βοηθώντας τα νέα κορίτσια να κατανοήσουν καλύτερα το σώμα τους και να επιλέξουν προϊόντα που θα συμβάλλουν στην υγεία και την ευημερία τους. Το μεγαλύτερο εμπόδιο που αντιμετώπισα, και εξακολουθώ να αντιμετωπίζω, είναι οι προκατειλημμένες αντιλήψεις γύρω από το θέμα της περιόδου στην Ελλάδα. Οι γυναίκες συχνά αντιμετωπίζουν νέες λύσεις, όπως τα εσώρουχα περιόδου ή τα κύπελλα περιόδου, με επιφυλακτικότητα και αρνητισμό, παρά το γεγονός ότι αυτά μπορούν να βελτιώσουν σημαντικά τη ζωή τους. Αυτές οι προκατειλημμένες αντιλήψεις είναι ίσως το μεγαλύτερο εμπόδιο, αλλά δεν με σταματούν από το να συνεχίζω τον αγώνα μου να εκπαιδεύσω και να προσφέρω μια καλύτερη λύση για τη διαχείρηση της περιόδου.


Ποια είναι για εσάς τα βασικά στοιχεία που εξασφαλίζουν επιτυχία σε μια επιχείρηση; 

Για μένα, η επιτυχία μιας επιχείρησης δεν βασίζεται μόνο στο προϊόν που προσφέρει, αλλά στο πώς καταφέρνει να δημιουργήσει αξία για τον καταναλωτή. Η Lukuma δεν ιδρύθηκε απλώς για να πουλήσει προϊόντα περιόδου, αλλά για να αλλάξει την αντίληψη γύρω από αυτά, προσφέροντας γνώση και ενημέρωση. Είμαι και εγώ γυναίκα, γνωρίζω από πρώτο χέρι τις ανάγκες που υπάρχουν και μπορώ να κατανοήσω τι πραγματικά χρειάζεται κάποιος για να διαχειριστεί καλύτερα την περίοδό του. Αυτή η σύνδεση με το κοινό μας είναι θεμελιώδης, γιατί δεν δημιουργούμε προϊόντα απλώς για να υπάρχουν, αλλά για να καλύπτουν ουσιαστικές ανάγκες.

Η επιτυχία έρχεται όταν μια επιχείρηση δεν ακολουθεί απλώς τις τάσεις, αλλά δημιουργεί μια κοινότητα γύρω από την αποστολή της. Δεν αρκεί να γίνεις viral ή να έχεις καλές προσφορές—οι άνθρωποι πρέπει να σε εμπιστεύονται και να νιώθουν ότι πραγματικά τους καταλαβαίνεις. Η Lukuma ξεχωρίζει γιατί δεν βλέπει τους καταναλωτές της ως απλούς πελάτες, αλλά ως άτομα που χρειάζονται ενημέρωση, υποστήριξη και τις σωστές επιλογές για την υγεία τους. Και αυτός είναι για μένα ο βασικός παράγοντας επιτυχίας: να αγαπάς αυτό που κάνεις, να ακούς το κοινό σου και να εξελίσσεσαι μαζί του.


Έχετε συναντήσει αντιδράσεις ή προκαταλήψεις λόγω του αντικειμένου της επιχείρησής σας; Πώς τις αντιμετωπίσατε;

Η έλλειψη ενημέρωσης για την περίοδο και το σώμα της γυναίκας είναι μια βασική αιτία που δημιουργεί προκαταλήψεις και αρνητικές αντιδράσεις σε πολλά θέματα. Από την αρχή, δέχτηκα αρνητικό feedback στα social media, κυρίως από γυναίκες, κάτι που με στεναχώρησε, αλλά το θεωρούσα και απόλυτα φυσιολογικό. Όταν από μικρή ηλικία μας διδάσκουν να ντρεπόμαστε για τη φυσιολογία μας, να κρύβουμε το αίμα, τις σερβιέτες, ή τα ταμπόν και να μην μπορούμε να συζητήσουμε ανοιχτά για την περίοδο, είναι αναμενόμενο να υπάρχει αντίσταση στο καινούργιο. Όταν προβάλλεις ένα διαφορετικό προϊόν, όπως τα εσώρουχα περιόδου, ή όταν προσπαθείς να δείξεις στα social media την πραγματικότητα πίσω από το αίμα και τη λειτουργία του σώματος, οι αντιδράσεις αυτές είναι αναπόφευκτες.

Παρά τα πρώτα αρνητικά σχόλια, το πέρασμα του χρόνου βοήθησε στην αλλαγή αυτών των αντιλήψεων. Σήμερα, η Lukuma έχει καταφέρει να δημιουργήσει ένα πολύ πιστό και αγαπητό κοινό, το οποίο αναγνωρίζει τη σημασία του έργου μας και των προϊόντων που προσφέρουμε. Φυσικά, ακόμα υπάρχουν κάποιοι που είναι διστακτικοί για το αν θα υιοθετήσουν τα προϊόντα μας, αλλά η εκπαίδευση και η συνεχής ενημέρωση μπορούν να οδηγήσουν σε αλλαγή. Έχω πάρει το αρνητικό feedback και το έχω χρησιμοποιήσει ως κίνητρο για να δημιουργήσω κάτι θετικό, κάτι που έχει πραγματικό αντίκτυπο. Αυτό είναι κάτι που συνεχώς εξελίσσεται και που σήμερα μας έχει βοηθήσει να κερδίσουμε την εμπιστοσύνη του κοινού μας.


Γενικότερα πιστεύετε ότι η κοινωνία μας είναι αρκετά ανοιχτή στο να συζητά θέματα όπως η έμμηνος ρύση;

Πιστεύω πως οι νεότερες γενιές είναι πολύ πιο ανοιχτές στο να συζητούν θέματα γύρω από την περίοδο και να αναζητούν γνώση που θα τους βοηθήσει στη ζωή τους. Δέχομαι πολλές ερωτήσεις από κορίτσια μικρής ηλικίας, ακόμα και από δώδεκα ή δεκατριών ετών, που θέλουν να μάθουν περισσότερα. Αν και δεν είμαι γιατρός και δεν μπορώ να δίνω ιατρικές συμβουλές, προσπαθώ να τις βοηθήσω να αγαπήσουν το σώμα τους, να νιώσουν άνετα με την περίοδό τους και να καταλάβουν ότι δεν είναι κάτι που πρέπει να κρύβουν. Πάντα τις προτρέπω να επισκεφθούν έναν γυναικολόγο από νωρίς, γιατί η ενημέρωση είναι δύναμη. Από την άλλη, σε μεγαλύτερες ηλικίες το ταμπού γύρω από την περίοδο είναι ακόμα έντονο, και πολλές γυναίκες δυσκολεύονται να μιλήσουν ανοιχτά γι’αυτό.

Ακριβώς γι’αυτόν τον λόγο δημιουργήσαμε και το The Bloodcast, ένα podcast που συζητά ανοιχτά θέματα γύρω από την περίοδο.. Μαζί με τη φίλη μου και συνέταιρο μου, την Έλλη Ζάχου, προσκαλούμε καλεσμένους και μιλάμε για την περίοδο και ό,τι άλλο μπορεί να απασχολεί τα άτομα που τη βιώνουν. Η γνώση είναι δύναμη, και όσο συνεχίζουμε να μιλάμε ανοιχτά γι’αυτό το θέμα, τόσο περισσότερο θα εξελισσόμαστε ως κοινωνία.


Τι συμβουλή θα δίνατε στις γυναίκες που θέλουν να ξεκινήσουν τη δική τους επιχείρηση;

Το πιο σημαντικό όταν ξεκινάς τη δική σου επιχείρηση είναι να βρεις κάτι που αγαπάς και πιστεύεις πραγματικά. Αυτό θα σε κρατήσει σε κίνηση όταν τα πράγματα γίνουν δύσκολα, γιατί πάντα θα υπάρχουν προκλήσεις στην πορεία. Αν κάνεις κάτι που αγαπάς, θα βρεις τη δύναμη να συνεχίσεις. Στην αρχή, είναι πολύ πιθανό να χρειαστεί να κάνεις multitasking και να αναλάβεις πολλές θέσεις ταυτόχρονα, γιατί δεν υπάρχει πάντα το budget για να προσλάβεις άλλους. Όσο και αν είναι δύσκολο, αυτό θα σε βοηθήσει να μάθεις όλες τις πλευρές της επιχείρησης και να βλέπεις τα πράγματα από διαφορετική οπτική.

Είναι επίσης σημαντικό να βάζεις μικρούς στόχους και να δίνεις χρόνο. Κάθε μικρό βήμα θα ενισχύει την αυτοπεποίθησή σου και θα σε βοηθάει να εξελίξεις την επιχείρησή σου. Μην φοβάσαι να κάνεις λάθη, γιατί κάθε λάθος είναι μια ευκαιρία να μάθεις και να βελτιωθείς. Αν κάποια γυναίκα σκέφτεται να ξεκινήσει, αλλά διστάζει, θέλω να ξέρει ότι μπορεί να το κάνει. Ο δρόμος δεν είναι εύκολος, αλλά είναι εφικτός. Αν χρειαστείς βοήθεια ή απλώς να μιλήσεις, είμαι πάντα ανοιχτή να σε στηρίξω και να σε ενθαρρύνω να πιστέψεις στον εαυτό σου ώστε να προχωρήσεις μπροστά.


Ποιο είναι το όραμά σας για το μέλλον της Lukuma Brand και ποια είναι τα επόμενα βήματα που σχεδιάζετε;

Η Lukuma δεν περιορίζεται μόνο στην περίοδο ή την ωορρηξία, αλλά επεκτείνεται σε όλες τις φάσεις του κύκλου, προσφέροντας προϊόντα φροντίδας για την ωχρινική φάση, την ωορρηξία, τα κολπικά υγρά, και τη διαχείριση της λοχείας.  Αυτή η προσέγγιση της ολιστικής φροντίδας είναι μέρος του οράματος μας για την ενδυνάμωση των γυναικών, και στόχος μας είναι να παρέχουμε συνεχώς νέες και καινοτόμες λύσεις που θα κάνουν τη ζωή τους πιο άνετη και ασφαλή. Μια από τις πιο σημαντικές εξελίξεις για εμάς είναι η επέκταση της Lukuma στη Σουηδία, όπου η αντίστοιχη ομάδα αναλαμβάνει την ανάπτυξη του brand και αποτελεί ένα μεγάλο βήμα για την επιχείρηση μας μέσα στα δύο χρόνια λειτουργίας της.

Επιπλέον, στο μέλλον, επιθυμούμε να εξελιχθούμε σε μια εταιρεία που θα συνδυάζει όχι μόνο προϊόντα, αλλά και εκπαιδευτικά εργαλεία και υπηρεσίες που θα βοηθούν τις γυναίκες να κατανοήσουν καλύτερα το σώμα τους και να διαχειρίζονται τις φυσικές τους διαδικασίες με μεγαλύτερη ευκολία.. Θέλουμε να δημιουργήσουμε μια κοινότητα που θα αισθάνεται άνετα να μιλήσει για αυτά τα θέματα και να βρει τις λύσεις που της ταιριάζουν, χωρίς ενοχές ή αναστολές.


Ιωαννίδου Μαριλεία | Founder & CEO Lukuma Brand

Continue Reading

Εκδηλώσεις

Ημερίδα με τίτλο: « Τεχνητή Νοημοσύνη και Εκπαίδευση -Επαναπροσδιορίζοντας την διδασκαλία και την μάθηση.»

Τα Αρσάκεια Σχολεία Θεσσαλονίκης διοργανώνουν ημερίδα με τίτλο: «Τεχνητή
Νοημοσύνη και Εκπαίδευση – Επαναπροσδιορίζοντας την διδασκαλία και την μάθηση.», η
οποία θα πραγματοποιηθεί στις εγκαταστάσεις του Αρσάκειου Δημοτικού Θεσσαλονίκης.

Η ημερίδα εστιάζει στη χρήση της τεχνητής νοημοσύνης ως εκπαιδευτικό εργαλείο που
σκοπό έχει να επαναπροσδιορίσει τις παραδοσιακές μεθόδους διδασκαλίας, ενισχύοντας
την ατομική συμμετοχή και εμπλοκή των μαθητών μέσω έρευνας και καταρρίπτοντας τη
κλασική προσέγγιση «λύσε», «απάντησε», «βρες», «υπολόγισε» κ.ά..

Η ημερίδα θα περιλαμβάνει 4 ενότητες τις οποίες θα παρουσιάσουν και θα αναλύσουν
εγκεκριμένοι ομιλητές του εκπαιδευτικού και τεχνολογικού χώρου. Πρόκειται για την
κυρία Ζωή Γαβριηλίδου, καθηγήτρια Θεωρητικής Γλωσσολογίας τού Τμήματος
Φιλολογίας τού Δημοκρίτειου Πανεπιστημίου Θράκης, τον δρ Άρη Μαυρομμάτη,
μαθηματικός‒θεωρητικός Τέχνης, Ανάπτυξης Υπερμέσων του Κέντρου Διά Βίου
Μάθησης του Πανεπιστημίου Δυτικής Μακεδονίας, τον κύριο Γιάννη Αναστασόπουλο,
διευθυντής Microsoft στον τομέα τής Εκπαίδευσης στην Ελλάδα, Κύπρο και Μάλτα και
την κυρία Έλενα Ζαγλαρίδου, υπεύθυνη εκπαιδευτικών προγραμμάτων για την
Microsoft στην Ελλάδα, Κύπρο, Μάλτα και Αδριατική.

Οι παρευρισκόμενοι θα έχουν την ευκαιρία να συζητήσουν με τους ομιλητές, να θέσουν
τα ερωτήματα τους και να δουν στην πράξη όλα όσα περιλαμβάνουν οι ομιλίες καθώς θα
πραγματοποιηθούν παρουσιάσεις με μικροδιδασκαλίες με τη χρήση Τεχνητής
Νοημοσύνης, από εκπαιδευτικούς του Αρσακείου Δημοτικού Θεσσαλονίκης.Κατά τη λήξη
της ημερίδας, όλοι οι συμμετέχοντες θα λάβουν βεβαίωση παρακολούθησης.

Οι εκπαιδευτικοί μπορούν να δηλώσουν συμμετοχή εδώ:
 https://forms.office.com/e/E7m1ZqLsdZ

Continue Reading

Παρουσίαση

Δημήτρης Ξόνογλου “Aller retour”

Έκθεση ζωγραφικής στο Γαλλικό Ινστιτούτο Θεσσαλονίκης

Ο εικαστικός Δημήτρης Ξόνογλου επιστρέφει στο Γαλλικό Ινστιτούτο Θεσσαλονίκης, εκεί δηλαδή από όπου ξεκίνησε, το οποίο φιλοξενεί τη νέα ατομική του έκθεση με τίτλο «Aller retour».

Η έκθεση περιλαμβάνει μια σειρά έργων που αναδεικνύουν την πρωτότυπη χρωματική γκάμα και την εφευρετικότητα των συνθέσεών του γνωστού καλλιτέχνη, η οποία αιφνιδιάζει, προκαλώντας έντονα συναισθήματα.

Παρουσιάζονται έργα που δημιουργήθηκαν με καμένες σελίδες βιβλίων, κερί και άλλα πρόσθετα υλικά από τη σειρά Logos, πορτρέτα, μικρά και μεγάλα, με κολάζ και έντονα χρώματα, που αποτυπώνουν πρόσωπα της πραγματικότητας που συναντάμε τυχαία και αποτυπώνονται στη μνήμη μας αλλά και πρόσωπα της φαντασίας ενώ στο κέντρο της έκθεσης θα τοποθετηθεί και μια μεγάλη εγκατάσταση με τίτλο Κελί-ΙσοβιArt.

Ο Δημήτρης Ξόνογλου διαχρονικά διατηρεί μία στενή σχέση με το Γαλλικό Ινστιτούτο Θεσσαλονίκης, όπου έκανε την πρώτη του έκθεση το 1982. Ενδεικτικό είναι ότι ένα έργο του κοσμεί μία από τις αίθουσες του Ινστιτούτου.

Η έκθεση γίνεται με την υποστήριξη της Art Thessaloniki και τελεί υπό την αιγίδα του Γενικού Προξενείου της Γαλλίας στη Θεσσαλονίκη.  

Ποιος είναι ο Δημήτρης Ξόνογλου:

Γεννήθηκε στην Πρώτη Σερρών, σπούδασε ζωγραφική και χαρακτική στην Ακαδημία Καλών Τεχνών της Ρώμης και κεραμική στη Scuola di Arti Ornamentali di San Giacomo di Roma. Δίδαξε στη Μέση Εκπαίδευση και στο Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης. Ζει και εργάζεται στη Θεσσαλονίκη ενώ έχει πραγματοποιήσει πάνω από 20 ατομικές και έχει συμμετάσχει σε περισσότερες από 50 ομαδικές εκθέσεις στην Ελλάδα και το εξωτερικό. 

Continue Reading

Trending