Connect with us

Επιχειρηματικότητα

“Όταν Γυναίκες του Επιχειρείν συναντούν Γυναίκες στην Πολιτική”-Στρογγυλή Τράπεζα του Thessaloniki Regional Forum

Kυριακή 9 Φεβρουαρίου στις 12:00 με τη συμμετοχή Ελληνίδων Επιχειρηματιών και Γυναικών με πολιτικά αξιώματα στις χώρες των Βαλκανίων

 

Με σκοπό την προώθηση της Γυναικείας Ηγεσίας αλλά και την ανάδειξη των θεμάτων που συνδέουν τις γυναίκες του επιχειρηματικού κόσμου με τις γυναίκες της πολιτικής σκηνής, η Κεντρική Ένωση Δήμων Ελλάδος σε συνεργασία με τo Womanitee και την Apson CSR διοργανώνει στo πλαίσιo του 2ου Thessaloniki Regional Forum (Θεσσαλονίκη, 7-9/2) στρογγυλή τράπεζα με θέμα “Όταν Γυναίκες του Επιχειρείν συναντούν Γυναίκες στην Πολιτική”.

H στρογγυλή τράπεζα, η οποία τελεί υπό την αιγίδα του Υπουργείου Ανάπτυξης και Επενδύσεων και της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας θα διεξαχθεί την Κυριακή 9 Φεβρουαρίου στις 12:00 στο MET Hotel με τη συμμετοχή Ελληνίδων Επιχειρηματιών και Βαλκάνιων Γυναικών με πολιτικά αξιώματα.

Η δράση αυτή αποτελεί μέρος της Πανελλήνιας Διαβούλευσης που διοργανώνει η ΚΕΔΕ σε συνεργασία με την APSON με θέμα « Πώς η Τοπική Αυτοδιοίκηση θα υποστηρίξει τις Γυναίκες στην Πολιτική».

Round table:“When Women in Business meet Women in Politics”

  • Δρ. Αναστασία Ψωμιάδη Ιδρύtρια και πρόεδρος της APSON CSR
  • Mimi Kodheli, Πρόεδρος Επιτροπής Εξωτερικών Υποθέσεων Αλβανικού Κοινοβουλίου, τ. Υπουργός Άμυνας
  • Milica Ristovic-Krstic, Πρέσβης Βοσνίας-Ερζεγοβίνης στην Ελλάδα
  •  Ρωξάννη Μπέη, Μέλος του Δημοτικού Συμβουλίου της Αθήνας και του UCLG (United Cities and Local Governments) – International Forum
  • Ιουλία Χαϊδά, Αντιπρόεδρος της  IKTINOS Hellas S.A.
  • Ριάννα Χάιτα, CEO E-Business Clusters & Oceanus Training
  • Αλεξάνδρα Γκανά, Γενική Διευθύντρια της GANMAR ship owners- agency
  • Κατερίνα Ιωακείμ, CEO & Founder Coverstory.gr
  • Αργυρή Κατωπόδη, Luxury Hospitality business owner
  • Γιώτα Ζωγραφάκη, Marketing Professor & Business Coach

Σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία της ΕΕ, το 2019 (2ο τρίμηνο), οι γυναίκες αντιπροσώπευαν το 31% των μελών του κοινοβουλίου στις χώρες της ΕΕ ενώ τα ποσοστά των γυναικών στην επιχειρηματική ηγεσία είναι επίσης χαμηλά: Τον Απρίλιο του 2019, οι γυναίκες αντιπροσωπεύουν μόνο το 27,8% των μελών του διοικητικού συμβουλίου των μεγαλύτερων εισηγμένων στο χρηματιστήριο εταιρειών που είναι εγγεγραμμένες σε χώρες της ΕΕ!

Οι αιτίες των χαμηλών δεικτών εκπροσώπησης των γυναικών στις διαδικασίες λήψης αποφάσεων και σε νευραλγικά διοικητικά πόστα του επιχειρηματικού κόσμου είναι πολλαπλές και πολύπλοκες. Οι κυριότεροι λόγοι είναι οι παραδοσιακοί ρόλοι και τα στερεότυπα των φύλων, η έλλειψη υποστήριξης των γυναικών και των ανδρών για την εξισορρόπηση των ευθυνών με την εργασία και οι διαδεδομένες πολιτικές και εταιρικές κουλτούρες.

Το Womanitee σε συνεργασία με την Apson, τον πρώτο οργανισμό στην Ελλάδα με απόλυτη εξειδίκευση στην Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη & Βιώσιμη Ανάπτυξη, αποφάσισαν να κάνουν κάτι γι’ αυτό. Στην Θεσσαλονίκη και το 2ο Thessaloniki Regional Forum θα εγκαινιαστεί μία σειρά από στρογγυλές τράπεζες, οι οποίες θα διεξαχθούν σε διάφορα μέρη της Ελλάδας, με σκοπό την προώθηση της Γυναικείας Ηγεσίας στην πολιτική και το επιχειρείν.

Τα αποτελέσματα κάθε στρογγυλής τράπεζας θα καταγράφονται, θα επεξεργάζονται από το Womanitee board και θα γίνονται ενέργειες για την εφαρμογή και υλοποίησή τους ώστε να ξεπεραστούν τα πιο σημαντικά από τα εμπόδια που αντιμετωπίζουν οι γυναίκες καθημερινά τόσο στην πολιτική όσο και στην επιχειρηματικότητα.

 

Λίγα λόγια για το 2ο  Thessaloniki Regional Forum

Μετά την ιδιαίτερα επιτυχημένη πρώτη διοργάνωση, το φόρουμ επιστρέφει υπό τον με τίτλο ‘Πλανήτης Βαλκάνια: το Μέλλον μας σε Κρίσιμο Σταυροδρόμι;’.

Η ατζέντα του συνεδρίου εξετάζει κρίσιμα για την περιοχή ζητήματα που θα καθορίσουν την  πορεία των χωρών της Νοτιοανατολικής Ευρώπης. Οι γεωπολιτικοί ανταγωνισμοί και οι συνεχιζόμενες έριδες στον ταραχώδη αλλά πολλά υποσχόμενο Βαλκανικό χώρο, η προσδοκία της ένταξης του υπόλοιπου κομματιού του στην ΕΕ, οι οικονομικές και αναπτυξιακές προοπτικές που ανοίγονται για τους λαούς των Βαλκανίων αλλά και τους επίδοξους επενδυτές, ο ψηφιακός μετασχηματισμός των χωρών μας και οι νέες ενεργειακές προκλήσεις θα εξεταστούν σε βάθος σε μια προσπάθεια να αναδειχθεί η δυναμική της περιοχής. Οι συζητήσεις στο πλαίσιο του 2ου Thessaloniki Regional Forum θα γίνουν από τους ίδιους τους Βαλκάνιους πρωταγωνιστές, αρκετοί από τους οποίους θα κληθούν να πάρουν τις κρίσιμες για το μέλλον της περιοχής μας αποφάσεις.  Διακεκριμένες προσωπικότητες από τους χώρους της πολιτικής και της οικονομίας, διπλωμάτες, ακαδημαϊκοί, εκπρόσωποι διεθνών οργανισμών και μέλη της κοινωνίας των πολιτών θα συναντηθούν στη Θεσσαλονίκη, για μια ανοιχτή συζήτηση για το αύριο.

 

Λίγα λόγια για το womanitee

Womanitee ονομάζονται τα πρώτα κέντρα γυναικείας επιχειρηματικότητας στην Ελλάδα!  Είναι μία πρωτοβουλία της APSON CSR που σε συνεργασία με την AMKE IASIS την Κεντρική Ένωση Δήμων Ελλάδος, τους Οργανισμούς Τοπικής Αυτοδιοίκησης και τους φορείς της γυναικείας επιχειρηματικότητας στοχεύουν να ενδυναμώσουν και να υποστηρίξουν τις γυναίκες στο επιχειρείν σε ολόκληρη την Ελλάδα. Φέρουν την αιγίδα του Υπουργείου Οικονομίας και Ανάπτυξης και της ΚΕΔΕ. Το Womanitee σχεδιάστηκε και συντονίστηκε από την APSON CSR ως μεθοδολογίας Σύμπραξης Ιδιωτικού και Δημοσίου Τομέα προκειμένου να ενσωματωθούν στη στρατηγική των Οργανισμών Τοπικής Αυτοδιοίκησης οι Στόχοι Βιώσιμης Ανάπτυξης του ΟΗΕ εστιάζοντας στους SDG 8, SDG 9, SDG 11, SDG 17, SDG 5, SDG4.

 

Αποστολή τoυ Womanitee:

H δημιουργία ΙΣΧΥΡΩΝ γυναικών που επιχειρούν ή επιθυμούν να επιχειρήσουν, μέσω της εκπαίδευσης, της ενημέρωσης και της παροχής στοχευμένων εργαλείων για την ανάπτυξη των επιχειρήσεών τους, των επόμενων βημάτων στην επαγγελματική τους πορεία καθώς επίσης την επανένταξή τους στην αγορά εργασίας.

Continue Reading

Επιχειρηματικότητα

Η Πράσινη Διάσταση Της Παραγωγικότητας

Η παραγωγικότητα αλλάζει διάσταση και απομακρύνεται από τη στενή έννοια της αύξησης του μεριδίου αγοράς και της κερδοφορίας της επιχείρησης και επεκτείνεται σε έννοιες όπως ποιότητα, διαρκή βελτίωση, πράσινη ανάπτυξη και ανταγωνιστικό πλεονέκτημα σε βάθος χρόνου. Η ανάγκη της κοινωνίας για σεβασμό του περιβάλλοντος και εξοικονόμηση πόρων πιέζει τις επιχειρήσεις να αποσυρθούν από την κατάσταση αδράνειας και να δραστηριοποιηθούν με προσανατολισμό την πράσινη παραγωγικότητα. Στην αλυσίδα αξιών της επιχείρησης εκτός από την ικανοποίηση των αναγκών και προσδοκιών του πελάτη, την ποιότητα του παραγόμενου προϊόντος ή της υπηρεσίας και την ευελιξία στις διαρκώς μεταβαλλόμενες συνθήκες της αγοράς προστίθεται και η στρατηγική ελαχιστοποίησης της κακής διαχείρισης των φυσικών πόρων, η μείωση των ρύπων, η εξοικονόμηση ενέργειας, η χρήση νέων ανανεώσιμων πηγών ενέργειας και η οικονομικά και περιβαλλοντικά αποδεκτή εικόνα της επιχείρησης.

Η πράσινη παραγωγικότητα έχει ως σκοπό να εξασφαλίσει την προστασία του περιβάλλοντος  με την παράλληλη αύξηση της κερδοφορίας της επιχείρησης στα πλαίσια της απαίτησης για αειφόρο ανάπτυξη, χωρίς όμως η ανάπτυξη να λειτουργεί εις βάρος της περιβαλλοντικής προστασίας. Επομένως, η πράσινη παραγωγικότητα ως στρατηγική ανάπτυξης συνδυάζει κερδοφορία, περιβάλλον και ποιότητα σε κάθε τομέα. Μέσω αυτής της εστίασης η πράσινη παραγωγικότητα προσδοκά να προσδώσει στον πελάτη μεγαλύτερη απόδοση και αξία, χρησιμοποιώντας εποικοδομητικά τους φυσικούς πόρους και την ενέργεια στη δημιουργία ενός ποιοτικά αναβαθμισμένου προϊόντος ή υπηρεσίας.

Η ποιότητα στην πράσινη παραγωγικότητα συνδυάζεται με την καινοτομία και τη συνεχή βελτίωση των διαδικασιών παραγωγής, επεξεργασίας, συσκευασίας και προώθησης των προϊόντων ή ακόμη και με το σχεδιασμό και τη χρήση εναλλακτικών μεθόδων στην ανάπτυξη υπηρεσιών που υπολογίζουν την περιβαλλοντική φθορά. 

Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα να γίνονται πιο δημοφιλή και ευρέως χρησιμοποιούμενα κάθε μορφής εργαλεία για τη σωστή διαχείριση του περιβάλλοντος είτε αυτά υπάγονται στους κανονισμούς και τις απαιτήσεις των διεθνών προτύπων της σειράς ISO 14000 είτε αυτά είναι αυτόνομα εργαλεία και ειδικές μέθοδοι αξιολόγησης της ποιότητας. Αυτές μάλιστα οι μέθοδοι, έχουν ως βασικό κριτήριο αξιολόγησης τη μείωση χρήσης των φυσικών πόρων, την αποφυγή μόλυνσης του περιβάλλοντος και σπατάλης των ενεργειακών πόρων, ενώ παράλληλα στοχεύουν στη βελτίωση της οικονομικής απόδοσης αλλά και στη δημιουργία υψηλού επιπέδου περιβαλλοντικής απόδοσης της επιχείρησης.

Φαίνεται πως είναι αναγκαιότητα και όχι πολυτέλεια  ο προσανατολισμός της κάθε επιχείρησης προς την πράσινη παραγωγικότητα και ανάπτυξη, γιατί πολύ σύντομα η επιχείρηση δεν θα αξιολογείται μόνο για τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες που παρέχει και πόσο αυτά συντελούν στην ικανοποίηση του πελάτη και στην αύξηση της κερδοφορίας της, αλλά κυρίως με όλη τη δράση της που αναπτύσσεται με εστίαση στην προστασία του περιβάλλοντος υιοθετώντας αξίες και εφαρμόζοντας στρατηγικές, μεθόδους και τεχνολογίες συμβατές και φιλικές προς το περιβάλλον.

Στέλλα Γκιώση: Οικονομολόγος MBA – Executive 

Continue Reading

Επιχειρηματικότητα

Από τα ρούχα μέχρι τη στάση σώματος: Tips για τη συνέντευξη για δουλειά

Είτε έχετε περάσει από συνέντευξη, είτε όχι, το πιο πιθανό είναι ότι γνωρίζετε για τη στρεσογόνα
φύση αυτής της διαδικασίας. Είναι φυσιολογικό, ο καθένας να θέλει να δώσει το 100% του
εαυτού, για να κερδίσει τη θέση εργασίας. Παρόλα αυτά, η κατάλληλη προετοιμασία, δεν
περιορίζεται μόνο σε ένα ολοκληρωμένο κι εντυπωσιακό βιογραφικό.
Αν και κανείς δεν αμφισβητεί την αναγκαιότητά του, υπάρχουν κι άλλες παράμετροι, που αν
συνυπολογιστούν κι εφαρμοστούν, μπορούν να σας εξασφαλίσουν την πολυπόθητη θέση! Αυτό
το άρθρο, θα αποτελέσει τον ιδανικό οδηγό, για να αναδείξετε την καλύτερη και πιο
επαγγελματική εκδοχή του εαυτού σας!

1. Δώστε βάση στο σωστό ντύσιμο

Καμία συνέντευξη δε θεωρείται πραγματικά επιτυχημένη όταν δε λαμβάνεται υπόψη το ντύσιμο.
Όπως και σε κάθε άλλη περίσταση, έτσι κι εδώ, τα ρούχα που θα επιλέξετε για να σας
συνοδεύσουν σε αυτή τη στιγμή, μπορούν είτε να σαμποτάρουν, είτε να συνδράμουν στην
επιτυχία σας. Το κατάλληλο outfit, είναι αυτό που θα δώσει την πρώτη εντύπωση και θα δείξει
ότι ταιριάζετε με το προφίλ της εταιρείας.
Για αρχή, πρέπει να υπολογίσετε το ύφος της επιχείρησης, για την οποία στοχεύετε. Για
παράδειγμα, μια δουλειά στο χώρο της τράπεζας, καλεί και το ανάλογο, ίσως και πιο “αυστηρό”
outfit. Οι γυναικείες φούστες, μαζί με τα πουκάμισα, τα γιλέκα και τα υφασμάτινα παντελόνια,
προσδίδουν μία επαγγελματική και σοφιστικέ αύρα στο look σας και δημιουργούν την ιδανική
business formal αισθητική. Αν πάλι, το ύφος της δουλειάς, δεν απαιτεί κάποια ιδιαίτερη
επισημότητα, τότε μπορείτε να ακολουθήσετε τις επιταγές του smart casual, για ένα πιο άνετο,
αλλά εξίσου περιποιημένο σύνολο!

2. Μην ξεχνάτε τη γλώσσα και τη στάση του σώματος

Μπορεί να έχετε “ρίξει” όλα τα δυνατά σας χαρτιά κατά τη διάρκεια της συνέντευξής σας, όμως
εξίσου καθοριστική είναι η γλώσσα κι στάση του σώματός σας. Η λεκτική επικοινωνία, είναι
εξίσου δυνατή με τη μη λεκτική και πρέπει να δοθεί σημασία στο πώς τη χρησιμοποιούμε.
Θέλοντας και μη, υπάρχουν κάποιες κινήσεις, που “βγαίνουν” ασυναίσθητα, λόγω της πιθανής
αμηχανίας ή της νευρικότητας που μπορεί να έχετε τη δεδομένη στιγμή.
Η απουσία βλεμματικής επαφής, οι νευρικές κινήσεις, η κακή στάση σώματος ή η χρήση
πολλών χειρονομιών, αποτελούν μερικά λάθη, που “κλονίζουν” την αίσθηση αυτοπεποίθησης
και μπορούν και να σας στερήσουν ακόμα και τη θέση σας. Προτιμήστε να κάθεστε με την
πλάτη σας ίσια, αφού αυτό θα βελτιώσει αυτόματα την εικόνα σας και διατηρήστε όσο πιο πολύ μπορείτε τη φυσικότητά σας. Όσο αντιμετωπίζετε τις αγχωτικές καταστάσεις με ηρεμία, άλλο
τόσο θα δίνετε την εντύπωση μιας ικανής υπαλλήλου!

3. Ενημερωθείτε για την εταιρεία

Αν θέλετε να ξεχωρίσετε από τους άλλους υποψήφιους, τότε η έρευνα θα γίνει ο σύμμαχός σας.
Ακόμα κι αν θεωρείται δεδομένο ότι θα ακολουθήσει μια σύντομη παρουσίαση της εκάστοτε
εταιρείας, είναι σημαντικό να είστε κι εσείς εφοδιασμένες με μερικές πληροφορίες για το προφίλ
και την κουλτούρα της.
Μάλιστα, δεν είναι λίγες οι φορές, που οι ίδιοι οι εργοδότες απευθύνουν μερικές αναγνωριστικές
ερωτήσεις, ή καλούν τους υποψηφίους να θέσουν τις απορίες τους αναφορικά με τις γνώσεις
τους πάνω στην επιχείρηση. Από τη δική σας τη πλευρά, πρέπει να φροντίσετε να μείνετε
ενημερωμένες για τις δράσεις, τους στόχους, καθώς και το γενικότερο background της εταιρείας.
Αυτό με τη σειρά του, θα σας δώσει το έναυσμα να τοποθετηθείτε κι εσείς με δικές σας απορίες
και να δείξετε ότι σας ενδιαφέρει πραγματικά η θέση!

4. Να είστε ο εαυτός σας

Στις περισσότερες συνεντεύξεις, συνηθίζεται να γίνονται ερωτήσεις που αφορούν την
προσωπικότητα και τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά του καθενός. Σε αυτό το σημείο λοιπόν, είναι
σημαντικό να μην παρουσιάσετε καμία άλλη εικόνα, πέρα από την πραγματική σας. Τις
περισσότερες φορές, είναι ενστικτώδες να υπερ-προβάλλει κανείς τον εαυτό του, με σκοπό να
εντυπωσιάσει τον υπεύθυνο πρόσληψης.
Με αυτές τις ερωτήσεις, μπορούν κι εκείνοι να έχουν μια πιο διεισδυτική ματιά στη στάση που
έχετε απέναντι στην εργασία, αλλά και τη ζωή, οπότε πρέπει να είστε πάντα ειλικρινείς. Μιλήστε
για τις αξίες σας, τα προσόντα και τα χαρίσματά σας, χωρίς να υπερβάλλετε, ή να πείτε ψέματα,
αφού αυτό θα φανεί στην πορεία. Όσο κλισέ κι αν ακούγεται, η αυθεντικότητά σας είναι αυτή
που θα σας ξεχωρίσει και θα σας βοηθήσει να διεκδικήσετε μια θέση σε έναν εργασιακό χώρο,
που όντως “κουμπώνει” με την ιδιοσυγκρασία σας!

Κάθε συμβουλή είναι πολύτιμη και μπορεί να βελτιώσει την απόδοση και τη γενικότερη παρουσία
σας κατά τη διάρκεια μιας συνέντευξης. Το μόνο σίγουρο είναι ότι αυτά τα συστατικά της
επιτυχίας μπορούν να σας “ανοίξουν” πολλές επαγγελματικές πόρτες!

Continue Reading

Lifestyle

ΚΡΗΤΙΚΟΣ τιμές σταθερά στα κάτω τους!

ΚΡΗΤΙΚΟΣ τιμές σταθερά στα κάτω τους, φροντίζουμε για σταθερά μειωμένες τιμές σε πληθώρα βασικών ειδών.

Δεδομένης της συγκυρίας και της δύσκολης κατάστασης στην οποία βρίσκονται τα
ελληνικά νοικοκυριά, στην ΚΡΗΤΙΚΟΣ προσπαθούμε να επιβεβαιώσουμε την
υπόσχεση «κάθε μέρα δίπλα σας» εξασφαλίζοντας σταθερά χαμηλές τιμές.

Σε συνδυασμό με τα μέτρα της κυβέρνησης κατά της ακρίβειας και με αίσθημα
ευθύνης απέναντι στο καταναλωτικό κοινό, δίνουμε σε όλους την δυνατότητα να
καλύψουν τις βασικές τους ανάγκες, προσφέροντας πληθώρα προϊόντων σε πιο
συμφέρουσες τιμές.

Είμαστε το supermarket που είναι δίπλα στον καταναλωτή και αποτελεί μέρος της
καθημερινότητάς του, δίνοντας λύσεις με την σιγουριά της καλής σχέσης ποιότητας –
τιμής και της φροντίδας, υλοποιώντας δράσεις που συμβάλλουν στην ευρύτερη
συλλογική ανάγκη του σήμερα για βελτίωση της αγοραστικής δύναμης των
νοικοκυριών.

Continue Reading

Trending