Connect with us

Επιχειρηματικότητα

5 βήματα για να ξεκινήσω email marketing

Αξίζει να ασχοληθείς με το email marketing;

To email marketing δεν είναι κάτι νέο. Υπάρχουν πλέον πολλοί περισσότεροι νέοι τρόποι να έρθεις σε επαφή με το κοινό σου: τα social media, το SEO, facebook ads, google ads κλπ. Ίσως αναρωτιέσαι αν αξίζει να αφιερώσεις χρόνο και πόρους για να ασχοληθείς με το email marketing: απάντηση είναι ότι ΝΑΙ αξίζει!

Για το 2022 ο αριθμός των χρηστών email έχει προβλεφθεί ότι θα φτάσει τα 4.3 δις. (Statista 2021) ενώ για το 2025 προβλέπεται να ξεπεράσει το 50% του συνολικού παγκόσμιου πληθυσμού(4.6 δις.)! Πρόκειται λοιπόν για μία ευκαιρία που οι επιχειρήσεις δεν πρέπει να προσπεράσουν.

Το email marketing είναι από τους αποτελεσματικότερους τρόπους marketing και παρόλο που ο ανταγωνισμός είναι μεγάλος και πολλοί αναρωτιούνται «Ποιος θα δει τα email μου;» οι έρευνες έχουν δείξει ότι έχει πλεονεκτήματα που το καθιστούν Νο1 στην αποτελεσματικότητα όσον αφορά το digital (ηλεκτρονικό) marketing:

  • Το ROI (Return On Investment/ Απόδοση Επένδυσης) για το email marketing υπολογίζεται στα 35€ περίπου για κάθε ευρώ που ξοδεύεις!
  • Επιτρέπει να λειτουργείς ανεξάρτητα χωρίς να ανησυχείς για τις συνεχείς αλλαγές στους αλγόριθμους των social media και της google.
  • Έχεις άμεση επικοινωνία με το κοινό σου, απευθείας στο inbox τους.
  • Είναι ο πιο οικονομικός τρόπος marketing. Η αλήθεια είναι ότι μπορείς να ξεκινήσεις με μηδενικό budget!

Το πρόβλημα είναι ότι συχνά υπάρχει μια παρερμηνεία του τι ακριβώς είναι το email marketing και πώς λειτουργεί, ενώ συνήθως δεν γίνεται σωστά.

Τι δεν είναι το email marketing;

  • Δεν είναι το απλό – βαρετό και πολλές φορές ανούσιο newsletter που μπορεί κάποιοι να θυμούνται πριν από κάποιες δεκαετίες. Το email marketing σαφώς περιλαμβάνει το newsletter, όμως έχει εξελιχθεί με τα χρόνια σε πολύ πιο μελετημένο, χρήσιμο για τον αναγνώστη και αποτελεσματικό για τον επιχειρηματία τρόπο επικοινωνίας.
  • Δεν είναι τα emails που μπορεί να στέλνεις σε ένα περιορισμένο κύκλο επαφών μέσα από τον πάροχό σου (gmail, yahoo, outlook κ.ά.), χωρίς δυνατότητες παρακολούθησης των αποτελεσμάτων.
  • Δεν είναι η συνεχόμενη αποστολή ενοχλητικών emails σε ανθρώπους που δεν σου έχουν δώσει την άδεια να επικοινωνείς μαζί τους! (spam)

Ας δούμε ποια είναι τα βασικά βήματα για να ξεκινήσεις να χρησιμοποιείς το email marketing:

5 Βήματα για να ξεκινήσω:

  1. Επιλογή παρόχου/ πλατφόρμας email marketing

Υπάρχουν πολλές πλατφόρμες που μπορείς να χρησιμοποιήσεις δωρεάν ή με πληρωμή: mailchimp, moosend, SendinBlue, ActiveCampaign, mailerlite, GetResponse κ.ά. Μία από τις πιο δημοφιλείς είναι το mailchimp με δυνατότητα δωρεάν λογαριασμού για έως 2000 επαφές και με αρκετά features στο δωρεάν πακέτο που σου επιτρέπουν να ξεκινήσεις ικανοποιητικά το email marketing της επιχείρησής σου.

 Αν στην πορεία θέλεις να αλλάξεις πάροχο, μπορείς να μεταφέρεις αυτόματα τις επαφές μέσω του εργαλείου export/ import που διαθέτουν αυτές οι πλατφόρμες.

  1. Δημιουργία λίστας επαφών

Μπορούμε να πούμε ότι το email marketing γίνεται σε δύο φάσεις, οι οποίες μπορούν να λειτουργούν παράλληλα. Η 1η φάση περιλαμβάνει την συλλογή στοιχείων (δημιουργία λίστας επαφών) και η 2η φάση είναι οι αποστολή των emails στις επαφές που έχουμε συλλέξει. 

Πάντα ξεκινάμε με την 1η φάση, γιατί που να στείλουμε τα emails αν δεν έχουμε επαφές; 

Η συλλογή των επαφών μας μπορεί να γίνει είτε ηλεκτρονικά, είτε έγγραφα. Αν έχουμε κάποιο χώρο υποδοχής πελατών και υποψήφιων πελατών μπορούμε να ζητάμε έγγραφα τα στοιχεία τους και την άδειά τους για να τα χρησιμοποιήσουμε. Η μεγάλη αύξηση της λίστας μας όμως μπορεί να γίνει ηλεκτρονικά ζητώντας τα στοιχεία των πελατών στο site μας ή μέσω διαφήμισης. 

Για να είμαστε πιο αποτελεσματικοί σε αυτό το κομμάτι, δηλαδή να προσελκύσουμε το κοινό να μας δώσει τα στοιχεία του, χρειάζεται να έχουμε κάποιο “Lead magnet” ένα δέλεαρ ικανό να φέρει εγγραφές στη λίστα μας. Το δέλεαρ αυτό μπορεί να είναι ένα ebook ή workbook πάνω στο κομμάτι της εξειδίκευσής μας, μία προσφορά / έκπτωση επί της αγοράς ή κάποια άλλη δωρεάν παροχή.

Προσοχή! Στην συλλογή στοιχείων πρέπει πάντα να λαμβάνουμε υπόψη την νομοθεσία περί προσωπικών δεδομένων (GTPR). Η λίστα μας πρέπει να περιλαμβάνει μόνο άτομα που μας έχουν δώσει την γραπτή άδειά τους για να επικοινωνούμε μαζί τους, στέλνοντας νέα και προσφορές της επιχείρησής μας.

Σε καμία περίπτωση δεν αγοράζουμε επαφές, και δεν χρησιμοποιούμε λίστες emails που βρήκαμε τυχαία ή από κάποιον φίλο.

  1. Παραγωγή περιεχομένου 

Για να ξεκινήσουμε να στέλνουμε emails θα πρέπει να έχουμε κάτι να στείλουμε στο κοινό μας. Αυτό σημαίνει παραγωγή περιεχομένου. Θα ήταν λάθος να βομβαρδίσουμε τις επαφές μας με email προώθησης των προϊόντων ή των υπηρεσιών μας. Το κοινό χρειάζεται να μας εμπιστευτεί, να δει ότι τα emails που του στέλνουμε έχουν κάποια χρησιμότητα και παρέχουν αξία, αλλιώς κινδυνεύουμε να χαρακτηριστούμε ως spam.

Τι μπορεί να περιλαμβάνει αυτό το περιεχόμενο; Άρθρα πάνω στην ειδικότητά μας, video, ειδικές προσφορές, εκπτωτικά κουπόνια κ.ά.

Ας κάνουμε λοιπόν μία λίστα με το περιεχόμενο που έχουμε την δυνατότητα να παράγουμε και ας προσδιορίσουμε την συχνότητα με την οποία μπορούμε να παράγουμε αυτό το περιεχόμενο.

Προσοχή! Το περιεχόμενο που θα παράγουμε πρέπει να έχει σχέση τις υπηρεσίες ή τα προϊόντας μας, μπορεί να έχει εκπαιδευτικό ή συμβουλευτικό χαρακτήρα, αλλά πάντα να είναι σχετικό με τον τομέα εξειδίκευσής μας.

  1. Σχεδιασμός – στρατηγική 

Ξεκινώντας το email marketing χρειάζεται να έχουμε μία στρατηγική και έναν σχεδιασμό τόσο για τον τρόπο με τον οποίο θα συλλέξουμε επαφές όσο και για το είδος των email που θα στείλουμε, την συχνότητα με την οποία θα επικοινωνούμε κλπ. Για να δημιουργήσουμε αυτόν τον σχεδιασμό χρειάζεται πρώτα να ορίσουμε τους στόχους που θέλουμε να εξυπηρετήσουμε μέσα από το email marketing της επιχείρησής μας. Μπορεί να θέλουμε να επικοινωνήσουμε ένα νέο προϊόν ή να προωθήσουμε κάποια υπηρεσία μας ή να αυξήσουμε τις πωλήσεις στο eshop μας. 

Θα πρέπει λοιπόν να οργανώσουμε ένα σχέδιο σε βάθος τουλάχιστον ενός μήνα που χρειάζεται να περιλαμβάνει τα εξής στοιχεία:

  • Ορισμός στόχου
  • Τρόπος δημιουργίας λίστας επαφών, επιλογή “lead magnet”, σε συνάφεια με το στόχο και το κοινό στο οποίο απευθυνόμαστε.
  • Οργάνωση περιεχομένου και ημερολογιακό πρόγραμμα αποστολών emails
  1. Αποστολές email & παρακολούθηση αποτελεσμάτων

Φτάσαμε λοιπόν στο τελικό στάδιο. Είμαστε πλέον έτοιμοι να σχεδιάσουμε και να στείλουμε το πρώτο email.

Αν ρίξετε μια ματιά στο δικό σας inbox και στα email που λαμβάνετε, θα καταλάβετε ότι υπάρχει μεγάλος ανταγωνισμός μεταξύ των επιχειρήσεων που χρησιμοποιούν το email marketing. Γι’ αυτό είναι απαραίτητο να δώσουμε μεγάλη προσοχή στον σχεδιασμό των emails που θα στέλνουμε.

Το πρώτο που πρέπει να προσέξουμε είναι το θέμα του email και το απόσπασμα του κειμένου που εμφανίζεται πριν ανοίξει κάποιος το email μας. Αν αυτά δεν είναι αρκετά ελκυστικά δεν θα πετύχουμε τον πρώτο στόχο που είναι να ανοίξει κάποιος το email μας. 

Ο δεύτερος στόχος μας, αφού ανοίξει κάποιος το email είναι να προβεί σε κάποια ενέργεια που του προτείνουμε, π.χ. να πατήσει ένα κουμπί για να βρεθεί στο site μας, να κάνει κάποια αγορά, να διαβάσει ένα άρθρο κλπ

Το περιεχόμενο του email θα πρέπει να είναι σε συνάφεια με το θέμα και να προσκαλεί τον αναγνώστη να προβεί σε κάποια ενέργεια και όχι σε πολλές. Πρέπει να είμαστε όσο το δυνατόν πιο συγκεκριμένοι στο τι ζητάμε από τον αναγνώστη και να αποφεύγουμε την παγίδα του να δημιουργούμε μακροσκελή emails που προωθούν πολλές ενέργειες ταυτόχρονα.

Αφού στείλουμε την πρώτη μας καμπάνια, δεν ξεχνάμε να παρακολουθούμε τα reports/ αναφορές. Από τις αναφορές μπορούμε να αντλήσουμε χρήσιμα στοιχεία όπως:

  • Αριθμός των emails που παραδόθηκαν
  • Πόσοι άνοιξαν το email
  • Πόσοι προέβησαν σε κάποια ενέργεια ανοίγοντας το email
  • Πόσοι έκαναν απεγγραφή
  • Τι πρόοδο είχαμε σε σχέση με τον στόχο μας

Παρακολουθώντας τα στοιχεία αυτά, μπορούμε να βελτιώνουμε σταδιακά τις κινήσεις μας αλλά και να δημιουργούμε ομάδες στο κοινό μας ανάλογα με την συμπεριφορά του, ώστε αργότερα να προσωποποιήσουμε ακόμα περισσότερο τα μηνύματα που θα στέλνουμε σε διαφορετικές ομάδες του κοινού μας.

Ακολουθώντας τα 5 αυτά βήματα μπορείτε άμεσα να ξεκινήσετε το email marketing της επιχείρησής σας. Ελπίζω να βρήκατε χρήσιμο το περιεχόμενο του άρθρου και να σας έδωσε τα εφόδια για να κάνετε το ξεκίνημά σας.

Εύχομαι καλή επιτυχία στις επόμενες κινήσεις σας! 

Και μην ξεχνάτε ότι και ο πιο μακρύς δρόμος ξεκινά με το πρώτο βήμα!

Αν χρειάζεστε επαγγελματική βοήθεια για το email marketing της επιχείρησής σας, μπορείτε να επικοινωνήσετε με την ομάδα μας και να κλείσετε μία δωρεάν online συνάντηση. Θα είναι μεγάλη χαρά για εμάς να μιλήσουμε μαζί σας για τα σχέδια και τους στόχους της επιχείρησής σας.

Δήμητρα Παπαλαζάρου

Σύμβουλος σε θέματα προβολής και marketing, Business Coach, Εισηγήτρια σεμιναρίων, Συνιδιοκτήτρια της επιχείρησης Salamandra (κατασκευές site & marketing).

Η ανάγκη μου για δημιουργία και ανεξαρτησία με οδήγησε στο να ιδρύσω την δική μου επιχείρηση, με συνεργάτες που έχουν την ίδια φιλοσοφία και που εμπιστεύομαι στο μέγιστο βαθμό. Στην Salamandra (salamandra-site.gr) εστιάζουμε στο να κινητοποιούμε, να εκπαιδεύουμε και να συμβουλεύουμε τους ανθρώπους πίσω από μία επιχείρηση. Ενθουσιαζόμαστε όταν κάνουμε μία επιχείρηση να “δουλεύει” και τους ανθρώπους πίσω από αυτήν χαρούμενους και δημιουργικούς.

email: [email protected]website: salamandra-site.gr

Παρουσίαση

Δημήτρης Ξόνογλου “Aller retour”

Έκθεση ζωγραφικής στο Γαλλικό Ινστιτούτο Θεσσαλονίκης

Ο εικαστικός Δημήτρης Ξόνογλου επιστρέφει στο Γαλλικό Ινστιτούτο Θεσσαλονίκης, εκεί δηλαδή από όπου ξεκίνησε, το οποίο φιλοξενεί τη νέα ατομική του έκθεση με τίτλο «Aller retour».

Η έκθεση περιλαμβάνει μια σειρά έργων που αναδεικνύουν την πρωτότυπη χρωματική γκάμα και την εφευρετικότητα των συνθέσεών του γνωστού καλλιτέχνη, η οποία αιφνιδιάζει, προκαλώντας έντονα συναισθήματα.

Παρουσιάζονται έργα που δημιουργήθηκαν με καμένες σελίδες βιβλίων, κερί και άλλα πρόσθετα υλικά από τη σειρά Logos, πορτρέτα, μικρά και μεγάλα, με κολάζ και έντονα χρώματα, που αποτυπώνουν πρόσωπα της πραγματικότητας που συναντάμε τυχαία και αποτυπώνονται στη μνήμη μας αλλά και πρόσωπα της φαντασίας ενώ στο κέντρο της έκθεσης θα τοποθετηθεί και μια μεγάλη εγκατάσταση με τίτλο Κελί-ΙσοβιArt.

Ο Δημήτρης Ξόνογλου διαχρονικά διατηρεί μία στενή σχέση με το Γαλλικό Ινστιτούτο Θεσσαλονίκης, όπου έκανε την πρώτη του έκθεση το 1982. Ενδεικτικό είναι ότι ένα έργο του κοσμεί μία από τις αίθουσες του Ινστιτούτου.

Η έκθεση γίνεται με την υποστήριξη της Art Thessaloniki και τελεί υπό την αιγίδα του Γενικού Προξενείου της Γαλλίας στη Θεσσαλονίκη.  

Ποιος είναι ο Δημήτρης Ξόνογλου:

Γεννήθηκε στην Πρώτη Σερρών, σπούδασε ζωγραφική και χαρακτική στην Ακαδημία Καλών Τεχνών της Ρώμης και κεραμική στη Scuola di Arti Ornamentali di San Giacomo di Roma. Δίδαξε στη Μέση Εκπαίδευση και στο Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης. Ζει και εργάζεται στη Θεσσαλονίκη ενώ έχει πραγματοποιήσει πάνω από 20 ατομικές και έχει συμμετάσχει σε περισσότερες από 50 ομαδικές εκθέσεις στην Ελλάδα και το εξωτερικό. 

Continue Reading

Προγράμματα

ΟΙ ΟΜΑΔΕΣ ΠΟΥ ΔΙΑΚΡΙΘΗΚΑΝ ΣΤΟ NEXT STAGE LAB-TO-MARKET BOOTCAMP

Με επιτυχία ολοκληρώθηκε το Next Stage Lab – To – Market Bootcamp, το πρόγραμμα που στηρίζει καινοτόμες ερευνητικές ομάδες και startups να μεταφέρουν τα αποτελέσματα της τεχνολογικής τους έρευνας στην αγορά. Οι συμμετέχοντες, με ισχυρές καινοτομικές προτάσεις και υψηλό τεχνολογικό υπόβαθρο, παρουσίασαν λύσεις που στοχεύουν να επιλύσουν σημαντικά προβλήματα σε διάφορους τομείς, αξιοποιώντας τεχνολογίες από πεδία όπως η ιατρική πληροφορική, η τεχνητή νοημοσύνη, η βιοτεχνολογία, και η μηχανική λογισμικού. 

Το Next Stage Lab-To-Market Bootcamp είναι αποτέλεσμα συνεργασίας του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης, του Walk AUTH Innovation Accelerator, της Αλεξάνδρειας Ζώνης Καινοτομίας και της Ideas Forward. Περισσότερα από 50 άτομα παρακολούθησαν το Bootcamp, λαμβάνοντας υποστήριξη για τη μεταφορά των αποτελεσμάτων της έρευνάς τους στην αγορά και τη δημιουργία καινοτόμων προϊόντων. Το πρόγραμμα, διάρκειας τριών εβδομάδων, περιελάμβανε εκπαίδευση και εξατομικευμένη καθοδήγηση για την ανάπτυξη επιχειρηματικών μοντέλων, δίνοντας παράλληλα την ευκαιρία στις ομάδες να έρθουν σε επαφή με επιχειρηματίες, θεσμικούς επενδυτές και business angels. 

Οι ομάδες που διακρίθηκαν κατά την ολοκλήρωση του Bootcamp κέρδισαν συνολικά βραβεία αξίας 8.000 ευρώ. Η εταιρεία Doppler, που δραστηριοποιείται στο χώρο του σχεδιασμού και της κατασκευής ανελκυστήρων, προσέφερε 3.000 ευρώ στην ομάδα που συγκέντρωσε τη μεγαλύτερη βαθμολογία, ενώ οι υπόλοιπες ομάδες έλαβαν υπηρεσίες υποστήριξης. Συγκεκριμένα, το ΑΠΘ παρείχε σε 3 ομάδες είσοδο στον επόμενο κύκλο επιτάχυνσης του Walk AUTH Innovation Accelerator, η Αλεξάνδρεια Ζώνη Καινοτομίας διαθέσε, σε 2 ομάδες, χρήση co-working space και φιλοξενία έδρας επιχείρησης για 12 μήνες, ενώ η Ideas Forward προσέφερε σε 3 ομάδες συμβουλευτική ανακάλυψης επιχειρηματικού μοντέλου και επενδυτικής ετοιμότητας. 

Οι ομάδες του Bootcamp με την υψηλότερη κατάταξη:

1η θέση: Moverse: Αναπτύσσει μια σουίτα εργαλείων Τεχνητής Νοημοσύνης για 3D animation που επιτρέπει στους δημιουργούς και τα animation studio να μειώσουν το χρόνο και το κόστος παραγωγής περιεχομένου, μέσω έτοιμων προς χρήση, υψηλής ποιότητας animations. Η Moverse, έχοντας ήδη εξασφαλίσει τα πρώτα της επενδυτικά κεφάλαια, αποφάσισε να παραχωρήσει το χρηματικό έπαθλο των 3.000 ευρώ στη δεύτερη ομάδα.

2η θέση: MI-factor, μια startup που αναπτύσσει λύσεις ολοκληρωμένης ανάλυσης υγείας εδάφους, βοηθώντας γεωπόνους και αγρότες να παρακολουθούν και να βελτιώνουν τη γονιμότητα του εδάφους μέσω τεχνολογιών μικροβιακής νοημοσύνης και ακριβούς γεωργίας.

3η θέση: RAISE, μια πλατφόρμα πρόσβασης και ανάλυσης ερευνητικών δεδομένων στον τομέα της υγείας, επιτρέποντας στους ερευνητές να αποκτούν ασφαλή και αξιόπιστη πρόσβαση σε δεδομένα, διασφαλίζοντας την ιδιωτικότητα μέσω της προσέγγισης “επισκέπτη δεδομένων”.

Ο καθηγητής Νίκος Θεοδωράκης, επιστημονικός υπεύθυνος του Κέντρου Επιχειρηματικότητας και Καινοτομίας ΑΠΘ, δήλωσε “θεωρούμε το πρόγραμμα ιδανική ευκαιρία για τις ερευνητικές ομάδες του Α.Π.Θ. να αποκτήσουν εμπειρία μέσω της εκπαίδευσης και ευελπιστούμε να δούμε σύντομα τα ερευνητικά τους αποτελέσματα στην αγορά.”

Ο καθηγητής Παναγιώτης Κετικίδης, πρόεδρος της Αλεξάνδρειας Ζώνης Καινοτομίας, ανέφερε “συγχαιρουμε τους νέους επιχειρηματίες που ονειρεύονται να βγάλουν τα ερευνητικά τους αποτελέσματα στην αγορά. Είμαστε εδώ για να σας υποστηρίξουμε και να σας ευχηθούμε, καινοτομώντας από τη Θεσσαλονίκη, να έχετε το βλέμμα σας στραμμένο στις διεθνείς αγορές.”

Ο Δημήτρης Κουρτέσης, συνιδρυτής της Ideas Forward, τόνισε ότι “συμμετείχαν ομάδες με πολλά ερευνητικά υπόβαθρα, οι οποίες δεν φοβούνται τα δύσκολα, έχουν κάτι καινούργιο να προτείνουν, στηρίζονται σε βαθιά τεχνολογική γνώση και το Next Stage τις υποστηρίζει για να προχωρήσουν στο επόμενο στάδιο της ανάπτυξής τους.”

Η Managing Director της Doppler, Ανθή Σταυροπούλου, σημείωσε ότι “είναι σημαντικό να γίνονται τέτοιες κινήσεις και είμαστε πρόθυμοι να παράσχουμε βοήθεια σε όλες τις ομάδες που συμμετείχαν στο πρόγραμμα. Μόνο αν κάνουμε καινούρια πράγματα μπορούμε να γίνουμε καλύτεροι και να προχωρήσουμε μπροστά.”

Οι 9 ομάδες που παρουσίασαν στον τελικό του Next Stage Lab-to-Market Bootcamp:

  1. 35Mbeats: Ψηφιακά εργαλεία για την πρόληψη καρδιακών παθήσεων.
  2. ΚΟΦΕΑ: Βιώσιμα καλλυντικά από ανακυκλωμένο καφέ.
  3. Compilon: Βελτιστοποίηση λογισμικού για ταχύτερη απόδοση.
  4. MI-factor: Παρακολούθηση υγείας εδάφους για βιώσιμη γεωργία.
  5. Moverse: Εργαλεία 3D animation με AI για δημιουργούς ταινιών και video games.
  6. RAISE: Ασφαλής πρόσβαση σε ερευνητικά δεδομένα με ιδιωτικότητα.
  7. SmartMedia: Αναλύσεις σε πραγματικό χρόνο για δημοσιογραφικές ανάγκες.
  8. SnailRegen: Σύστημα παραγωγής βλέννας σαλιγκαριού για αναγέννηση δέρματος.

The Sustainables: Φορητές μονάδες πυρόλυσης για παραγωγή βιώσιμου βιοντίζελ.

Continue Reading

Εκδηλώσεις

ΔΩΡΕΑΝ ΠΑΡΟΧΗ HATZI FILAX GROUP στο Make-A-Wish Ελλάδος το Πρόγραμμα Leadership Accelerator Program

Με ιδιαίτερη χαρά ανακοινώνουμε την επιτυχή ολοκλήρωση του εκπαιδευτικού
προγράμματος της Hatzi Filax Group για τον οργανισμό Make-A-Wish Ελλάδος. Η Hatzi Filax Group παρείχε δωρεάν 52 συμμετοχές σε 7 εξειδικευμένα σεμινάρια, συνολικής διάρκειας 226 ωρών. Το πρόγραμμα σχεδιάστηκε με στόχο την ενδυνάμωση των ανθρώπων του Make-A-Wish, υποστηρίζοντας τον πολύτιμο σκοπό τους να εκπληρώνουν ευχές παιδιών με σοβαρές ασθένειες, με την καθοδήγηση της κας Σοφίας Σκευοφύλακα και Χάτζης Σκευοφύλακα με θεματολογία Time Management: How to be more productive, Communication Skills, Giving Feedback, (Πως να Προσλαμβάνετε τους Καλύτερους, Business English)

Η κα. Χάτζη Σκευοφύλακα, CEO και Co-Founder της Hatzi Filax Group και η Σοφία
Σκευοφύλακα, CCO και Founder της Hatzi Filax Group δήλωσαν:

«Είναι πραγματική τιμή και χαρά για εμάς να στηρίζουμε το Make-A-Wish Ελλάδος.»
Η ολοκλήρωση του προγράμματος Leadership Accelerator Program ενισχύει τις δεξιότητες
του ανθρώπινου δυναμικού του Make-A-Wish Ελλάδος, συμβάλλοντας στη δημιουργία ενός
ισχυρού πυρήνα υποστήριξης για τα παιδιά και τις οικογένειές τους. Με έμφαση στη
συνεχή ανάπτυξη και υποστήριξη του κοινωνικού έργου του οργανισμού, η συνεργασία μας
αποδεικνύει τη δέσμευσή μας για προσφορά και κοινωνική ευθύνη.
Η Hatzi Filax Group δεσμεύεται να συνεχίσει να στηρίζει δράσεις που κάνουν τη διαφορά
στην κοινωνία, προσφέροντας ελπίδα, χαρά και δύναμη στα παιδιά και τις οικογένειες που
την έχουν ανάγκη.

Continue Reading

Trending