Connect with us

Επίκαιρα Πρόσωπα

Αφροδίτη Κράβαρη «Άλμα…Στα Ασφαλιστικά»

Το έντονο γέλιο της κατακλύζει το χώρο. 

Η αύρα της είναι τόσο θετική που θαρρείς πως έχει το κοκκαλάκι της νυχτερίδας. 

Σε τραβάει δίπλα της σα μαγνήτης.

Αν και είναι ο digital ανθρωπός σου, εκείνη συνεχίζει να γράφει με μολύβι και χαρτί σε κόλλες τετραδίου και κρατάει σημειώσεις με καλλιτεχνικά γράμματα σα να ζει σε άλλη εποχή.

Το κινητό της το βάζει στο αθόρυβο μόλις καθίσεις να της μιλήσεις για δουλειά.

Σε κοιτάει πάντα στα μάτια και δε θα διστάσει στιγμή να σου πει ευθαρσώς αυτό που σκέφτεται.

Η Αφροδίτη Κράβαρη είναι το κορίτσι που θα σου στήσει επικοινωνιολογικά μια ολόκληρη καμπάνια, θα σχεδιάσει τα μηνύματά σου, θα γράψει τους λόγους σου, θα σου «τρέξει» τα socialmedia, θα ασχοληθεί με τα εικαστικά…μέχρι και με το ντύσιμο και το στήσιμό σου ανά εκδήλωση.

Άφησε  πίσω το epixeiro.gr & κάνει το άλμα μπαίνοντας σε αχαρτογράφητα νερά.

Ως PR & Brand Communications στο IFAAcademy, μου μιλάει με πάθος για το νέο αυτό ξεκίνημα κι αν μέχρι χθες δε γνώριζε τίποτα περί ασφαλιστικών, αν την ακούσεις θαρρείς πως ασχολείται χρόνια.

 

Πες μου με απλά λόγια τι είναι το IFAAcademy.

Α.Κ: Το IFAAcademy είναι ένας εκπαιδευτικός και ερευνητικός οργανισμός εξειδικευμένος στην εκπαίδευση ασφαλιστικών και χρηματοοικονομικών συμβούλων. Στην ουσία του, στοχεύει στον επανασχεδιασμό και την αναβάθμιση της εικόνας και του ρόλου του ασφαλιστικού συμβούλου. Δε ξέρω αν μπορώ να στο πω με απλούστερα λόγια, αλλά τα καινοτόμα software του εντοπίζουν όλους τους ασφαλίσιμους κινδύνους είτε πρόκειται για φυσικό πρόσωπο ή για επιχείρηση, τους μετράνε με επιστημονικό τρόπο αξιοποιώντας ταυτόχρονα και στατιστικά δεδομένα και από αυτή τη μέτρηση προκύπτει η προτεραιοποίηση & ποσοτικοποίηση των κινδύνων. Έτσι κάθε οικογένεια & επιχείρηση γνωρίζει το risk profile της & πώς μπορεί να αντιμετωπίσει τους κινδύνους αξιοποιώντας τα εργαλεία της ασφάλισης. Με αυτό τον τρόπο το budget κατευθύνεται αποτελεσματικά και επιστημονικά στους σημαντικότερους κινδύνους κι όχι μόνο σε αυτά που ήταν στο παρελθόν γνωστά.

Τι σχέση έχεις με τον ασφαλιστικό θεσμό;

Α.Κ: Καμία. Αυτό είναι το πιο γοητευτικό κομμάτι. Ο ορίζοντας που ανοίγεται μπροστά σου σε κατευθύνσεις που δεν είχες φανταστεί, που δεν ενδιαφερόσουν και που πίστευες πως είναι πολύ έξω από σένα. Τα τελευταία χρόνια έχω μάθει πως η ζωή είναι απίστευτα δυναμική, αλλάζει, μεταμορφώνεται και σε παίρνει μαζί της για να σε πάει εκεί που πρέπει να είσαι. Αυτό που στο παρελθόν δεν υπήρχε στο μυαλό μου ως πιθανότητα, τώρα απασχολεί όλο το είναι και το χρόνο μου. Έμαθα ως τώρα για τον ασφαλιστικό θεσμό πως είναι ένας από τους σημαντικότερους & πολυπληθείς κλάδους με τεράστια δυναμική. Αυτό που προσπαθεί να αλλάξει το Academy είναι η παγιωμένη αντίληψη που έχει ο πολίτης για τον ασφαλιστικό σύμβουλο ως πωλητή με μεθοδολογίες βασισμένες στο Risk Management & τη νευροβιολογία. Αν το καλοσκεφτείς, το να εκπαιδεύσεις έναν εν ενεργεία ασφαλιστικό σύμβουλο και να τον μετατρέψεις -δίνοντάς του πιστοποίηση- σε Insurable Risk Manager, είναι πρωτοπορία. Το να κατανοηθεί η ανάγκη αυτή είναι ακόμα σε εμβρυακό στάδιο, αλλά οι πρώτοι που θα ανοίξουν το δρόμο θα είναι κι εκείνοι που θα αλλάξουν το θεσμό. Σπας το status quo & αυτό για μένα είναι τεράστια πρόκληση.

Ποια είναι η στρατηγική σου για το brand του IFAAcademy;

Α.Κ: Εξωστρέφεια. Εξωστρέφεια. Εξωστρέφεια. Μια επαναστατική ιδέα που μπορεί να αλλάξει εξ’ ολοκλήρου ένα θεσμό και να τον οδηγήσει σε μια νέα εποχή, χρειάζεται ως επί το πλείστον διεθνή αναγνωρισιμότητα. Μέλημά μου είναι μέσω του digital να εκμεταλλευτούμε όλες τις τεχνολογίες, όπου σε συνδυασμό με την πολύ καλή ποιότητα υπηρεσιών θα οδηγήσει στο να μαθευτεί το Academy σε κάθε ενδιαφερόμενο. Επειδή όμως πρόκειται για έναν εκπαιδευτικό οργανισμό, χρειάζεται να δοθεί ιδιαίτερη μνεία στην ποιότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών εκπαίδευσης γιατί ο ενήλικας επαγγελματίας που επιλέγει να δώσει τα χρήματά του για επιπλέον προσωπική εκπαίδευση και εξειδίκευση, αναμένει από σένα αξιοπιστία, συνέπεια και ποιότητα. Αυτό επικοινωνιολογικά είναι δύσκολο να διαδοθεί στον κόσμο γι’ αυτό και προσωπικά θα ήθελα να μιλούν οι απόφοιτοι για το Academy κι όχι εμείς οι ίδιοι. Το Word of Mouth είναι εκείνο που στο τέλος της μέρας σε κατατάσσει ανάμεσα σε αυτούς που αξίζει να παραμείνουν ή όχι.

Μέρος της δουλειάς σου είναι η κριτική: να «διορθώνεις» τους άλλους, να προωθείς τα δυνατά τους σημεία και να αντιμετωπίζεις με επιδέξιο τρόπο τα προβλήματά τους. Τι γίνεται με την αυτοκριτική σου όμως;

Α.Κ: Είμαι πολύ αυστηρή. Δε νομίζω να υπάρχει πιο αυτοκαταστροφικό άτομο από μένα. Είμαι ικανή να τιμωρήσω τόσο πολύ τον εαυτό μου μέχρι να μην υπάρχει περιθώριο για κάτι άλλο. Έτσι είμαι και στη δουλειά μου. Μερικές φορές κοιτάζω πράγματα που έχω κάνει και δε μου αρέσουν καθόλου. Λέω στον εαυτό μου θα κάτσεις εδώ μέχρι να γίνει τέλειο. Δε θα κοιμηθείς αν δεν τελειώσει. Δε θα καταπιαστείς με τίποτα άλλο μέχρι να νιώθεις περήφανη γι’ αυτό που παρέδωσες. Μέσα μου ξέρω καλά πως αν είχα περισσότερο χρόνο και καλύτερες συνθήκες θα έδινα πολύ καλύτερα αποτελέσματα γενικά. Ούτως η άλλως η δουλειά μου χρειάζεται έμπνευση, δημιουργικότητα και φαντασία. Δε βάζεις ένα κέρμα στο μηχάνημα και σου κατεβάζει παραδοτέο, ούτε γυρνάς ένα διακόπτη και έχεις έτοιμο στο mail σου ένα ολόκληρο άρθρο. Υπάρχουν φορές που είμαι χείμαρρος &ασταμάτητη, υπάρχουν κι άλλες όμως που κάνω κάτι αναγκαστικά γιατί απλά πρέπει να γίνει. Επομένως, η αυτοκριτική μου είναι μεγάλη, επίπονη και στηρίζεται σε πολύ μεγάλη πειθαρχία.

Είσαι χωρίς αμφιβολία από τα πιο δημοφιλή κορίτσια στα social media & σε γνωρίζει αρκετός κόσμος λόγω της δουλειάς σου. Έχεις προφίλ σχεδόν σε όλες τις πλατφόρμες, τις οποίες διατηρείς ενεργότατες. Σχεδιάζεις από πριν όσα αναρτάς; Πόσο πολύ προσέχεις όσα γράφεις;

Α.Κ: Από παιδί έχω ένα έμφυτο ταλέντο οτιδήποτε γράφω να είναι εξαρχής προσεγμένο. Έχω μια έμφυτη τάση στη γραφή κάθε είδους είτε αυτό είναι ένα μήνυμα, μια έκθεση, ένα άρθρο, ένα τραγούδι, ένα βιβλίο. Έχω μια ασταμάτητη ροή που κατά μαγικό τρόπο ενώνει ομοιόμορφα τις λέξεις, σχηματίζει νόημα και εκπέμπει συναίσθημα. Θυμώνω αν χρειαστεί να διορθώσω κείμενά μου. Δε σκέφτομαι ποτέ από πριν τι θα γράψω. Και στις ομιλίες και στα status μου είμαι αυθόρμητη, ειλικρινής, άμεση και συναισθηματική κι αυτό πιστεύω εκτιμάται. Διατηρώ ενεργά τα προφίλ γιατί δε γίνεται να πρεσβεύεις την επικοινωνία χωρίς να επικοινωνείς με τον κόσμο. Η αλήθεια είναι πως θα ήθελα να είναι περισσότεροι αυτοί που αλληλεπιδρούν μαζί μου, ακόμα κι αν υπάρχει διαφωνία. Λόγω δουλειάς γνωρίζω αν ένα status μου πυροδοτήσει σχόλια, αλλά μου αρέσει πολύ αυτό γιατί είμαι εκ φύσεως προκλητική και θέλω να υπάρχει διάδραση είτε μιλάμε για γραπτό λόγο είτε για προφορικό σε live επαφή με το κοινό.

Έχω παρατηρήσει πως θυμώνεις με τη μη ορθή χρήση της ελληνικής γλώσσας. Τι είναι αυτό που σε θυμώνει και γιατί;

Α.Κ: Ισχύει. Γνωρίζω 4 γλώσσες, αλλά δε συγκρίνω καμιά με τα ελληνικά. Ο πλούτος της γλώσσας μας είναι αξεπέραστος. Εκνευρίζομαι πολύ με την ορθογραφία, την παθητική φωνή στα ρήματα, με το πότε και αν βάζουμε “ν” στα άρθρα, με τη σύνταξη… Δε θυμώνω με τους ανθρώπους που δε μπόρεσαν ή δεν είχαν μια επαρκή εκπαίδευση. Θυμώνω με τους αυτοαποκαλούμενους διδάκτορες που δε μπορούν να γράψουν μια σωστά ορθογραφημένη λέξη. Θυμώνω και με την υπεραπλούστευση της νέας ελληνικής. Μου χτυπάς ευαίσθητη χορδή. Κάνω πολύ συχνά καυγάδες για αυτό το ζήτημα. Έχω εκπαιδεύσει πολλά άτομα (φοιτητές, εκκολαπτόμενους δημοσιογράφους ακόμα και ήδη επαγγελματίες) στη δημιουργία περιεχομένου, στο τι αρέσει στον κόσμο, στους «πιασάρικους» τίτλους, στην εύρεση πρωτότυπων λέξεων κτλ. Θέλω αν το παίζεις μάγκας, να είσαι κιόλας. Να μου το δείχνεις στα γραπτά σου. Δε μπορεί να είσαι δάσκαλος και να διορθώνω την ορθογραφία στα κείμενά σου. Απλά δε γίνεται. Δε θα δεις ποτέ ανορθόγραφο post ή άρθρο μου & αν αυτό συμβεί θα ζητήσω εντίμως δημόσια συγγνώμη.

Η επικοινωνία είναι ταλέντο;

Α.Κ: Ναι, μεγάλο! Η άνεσή σου, ο τρόπος που θα σταθείς, θα δώσεις και θα σφίξεις το χέρι σου για χειραψία, η γλώσσα του σώματός σου, η ματιά σου, το χαμόγελό σου, οι λέξεις που θα χρησιμοποιήσεις, η αύρα σου στο χώρο, το σωστό μήνυμα τη σωστή στιγμή στον κατάλληλο παραλήπτη, όλα είναι ταλέντο. Όσα και να διαβάσεις περί επικοινωνίας και μεταφορά προφορικών ή γραπτών μηνυμάτων, δε θα μάθεις τίποτα αν δεν είσαι «φτιαγμένος» να «αγγίζεις» το συνομιλητή σου με το είναι σου. Δια ζώσης μπορεί να γίνει με τα μάτια σου, την κίνηση των χεριών σου, τον τόνο της φωνής σου ή το ύφος σου.

Πόσο εύκολος είναι όμως ο γραπτός λόγος ή ακόμα και η σιωπή σου; Έχω μάθει πως στη σιωπή ακούς τα δυνατότερα μηνύματα. Η γλώσσα του σώματος δεν κάνει ποτέ λάθη. Ξέρω πολλούς που έχουν πολλές γνώσεις περί επικοινωνίας, αλλά αν τους βάλεις στο stage να πουν δυο λόγια κομπιάζουν, χάνουν τα λόγια τους, τρέμουν ολόκληροι. Η ουσία είναι να νιώθεις πως αυτή η επικοινωνία είναι φυσική επέκταση του εαυτού σου. Άρα, ναι, η επικοινωνία είναι ταλέντο.

Το ντύσιμο είναι επικοινωνία; Τι θα φορούσες σε μια δεξίωση;

Α.Κ: Προφανώς! Είναι επικοινωνία και χροιά προσωπικότητας. Κάθε χρώμα και στυλ επιλογής αντικατοπτρίζει τη διάθεσητης μέρας, τις διαθέσεις μας απέναντι στον άλλο, την προσωπικότητά μας και την περίσταση στην οποία καλούμαστε να παρευρεθούμε. Σε συνδυασμό με τη γλώσσα του σώματος, εκπέμπει επικοινωνιολογικά πολλά μηνύματα. Σε μια δεξίωση θα φορούσα κάτασπρο κοστούμι με γιλέκο/παντελόνι ή πολύ μακρύ επίσημο μαύρο στράπλες φόρεμα.

 

Πόσες πόρτες σου έχει ανοίξει το γεγονός πως είσαι μια εντυπωσιακή γυναίκα;

Α.Κ: Θα σου πω. Kαμιά πόρτα επαγγελματικά δεν ανοίγει έτσι…κι αν άνοιγε, θα έκλεινε σύντομα αν δεν ήμουν σωστή επαγγελματίας. Κανείς δε σε βάζει στην επιχείρησή του γιατί είσαι ωραίος- εκτός αν είσαι μοντέλο κι εκείνος έχει πρακτορείο μοντέλων. Η επιλογή ενός συνεργάτη πρέπει να πληροί πολλές προδιαγραφές βραχυπρόθεσμα και μακροπρόθεσμα γιατί αντιπροσωπεύει την επιχείρηση & την εικόνα σου. Η εμφάνιση μπορεί να βοηθήσει ανά περιπτώσεις ανάλογα το επάγγελμα, αλλά δεν είναι στοιχείο για να παρθεί απόφαση πρόσληψης. Υπάρχουν περιπτώσεις που με προσεγγίζουν με πρόσχημα τα επαγγελματικά, αλλά οι περιπτώσεις αυτές μπαίνουν με το καλημέρα στα Trash.

Έχεις φοβηθεί ποτέ μη χάσεις τη δουλειά σου;

Α.Κ:  Έχω ευχηθεί να μην τελειώσει κάποια συνεργασία γιατί γουστάρω τόσο πολύ την ιδέα, τους ανθρώπους, το κλίμα και τα λεφτά. Αλλά ποτέ δε φοβήθηκα μη χάσω τη δουλειά μου. Αν κοιτάξω πίσω, ίσως να το έχω προκαλέσει κιόλας γιατί θεώρησα πως το συγκεκριμένο κεφάλαιο έχει κλείσει, έχει κάνει τον κύκλο του, όλες οι πλευρές έχουν δώσει το καλύτερο που μπορούσαν, επομένως κοιτάμε μόνο μπροστά. Θέλω να διατηρώ καλές σχέσεις με όλους όσους έχω συνεργαστεί γιατί θεωρώ πως δεν έχουμε να χωρίσουμε τίποτα. Να φανταστείς έχω ζητήσει από άνθρωπο να με απολύσει γιατί δεν του κάνω. Άλλα ήθελα εγώ, άλλα εκείνος- είχαμε διαφορετική οπτική. Δεν είναι κακό να έχεις άλλη οπτική, διαφορετικά όλοι θα ήμασταν ίδιοι. Κακό είναι κάποιος να προσπαθεί να σε αλλάξει και να σου επιβάλλει αυτό που θέλει ο ίδιος. Θέλω εκεί που βρίσκομαι να γουστάρουμε όλοι μαζί, να περνάμε καλά, να υπάρχει εμπιστοσύνη, αμοιβαία έμπρακτη εκτίμηση και να προχωράμε μπροστά βάζοντας μεγάλους στόχους. Δε μ’ αρέσουν οι μετριότητες. Αν δεν είμαι πολύ καλά εκεί που είμαι, δε θέλω να είμαι. Και ως γνωστό, δεν είμαι δέντρο, άρα κινούμαι, άρα προχωρώ.

Τι ρόλο έχει παίξει η τύχη στη μέχρι σήμερα επαγγελματική σου πορεία;

Α.Κ: Μηδενική. Με την τύχη δεν ήμασταν ποτέ φίλες. Εκείνη ήθελε να μπει στο δρόμο μου κι εγώ δεν την έχω αφήσει ποτέ. Δε ξέρω αν πιστεύω στη τύχη. Έχω δει ανθρώπους στο δρόμο μου που χωρίς κόπο, προσπάθεια ή θέληση, έχουν πράγματα για τα οποία άλλοι μπορεί να παλεύουν μια ζωή. Δε χρειάστηκε να παλέψουν για τίποτα. Από αυτή την άποψη, θα μπορούσα να πιστέψω στην τύχη. Πιστεύω όμως στη δύναμη του μυαλού του ανθρώπου & στο κάρμα. Είναι λίγο μπερδεμένο όλο αυτό. Θεωρώ πως αν είναι να συμβεί κάτι, είτε το αποφύγεις, είτε το καθυστερήσεις, είτε το αμελήσεις, θα έρθει το πλήρωμα του χρόνου και με τρόπο περίεργο και ανατρεπτικό θα γίνει. Ίσως και όλες σου οι κινήσεις (οι αναβλητικότητές σου, οι καθυστερήσεις, τα προβλήματα, οι αποφάσεις σου) να οδεύουν ασυνείδητα στο να γίνει. Καθετί συμβαίνει για συγκεκριμένο λόγο που πάντα σε οδηγεί σε αυτό που είναι γραμμένο να συμβεί…συν Αθηνά και χείρα κίνει βέβαια. Ανοίγεις μεγάλη συζήτηση τώρα. Αν εγώ είναι γραμμένο να παραμείνω μια ταπεινή επικοινωνιολόγος, όσο κι αν προσπαθήσω, όσους κι αν γνωρίσω, όσες επαφές κι αν κάνω, σε όσες ομιλίες κι αν μιλήσω, όση έκθεση κι αν μου κάνετε, δε θα γίνω ποτέ εξώφυλλο στους Times ή εκατομμυριούχος στη λίστα με τις ισχυρότερες γυναίκες στον κόσμο. Είναι ένα αστείο παράδειγμα αλλά περιγράφει επακριβώς αυτό που θέλω να πω σχετικά με το κάρμα. Κάποια πράγματα είναι γραφτό ή όχι να γίνουν. Σαν το παρελθόν να σε προετοιμάζει για να συναντηθείς με το μέλλον σου.

Είσαι ελεγκτική;

Α.Κ: Ναι πάρα πολύ, ο,τιδήποτε θέλει η ψυχή μου δε μπορώ να το αφήσω στην τύχη.

Θα ασχοληθείς ποτέ με την πολιτική ή τα κοινά;

Α.Κ: Είχα κάνει κάποιες απόπειρες παλιότερα, αλλά η απάντηση είναι όχι. Δε θέλω να ασχοληθώ με την πολιτική γιατί εκνευρίζομαι αφάνταστα. Γι’ αυτό το λόγο δεν αναλαμβάνω ως πελάτες πολιτικά πρόσωπα αν και έχω μεγάλο ταλέντο στην πολιτική επικοινωνία. Δε μου ταιριάζει. Περισσότερο κακό θα έκανα παρά καλό στα πρόσωπα αυτά και φυσικά στον εαυτό μου αν το αποφάσιζα, καθώς είμαι απόλυτα εριστική και πολύ κουρασμένη να βλέπω αυτόν τον τόπο να χάνεται στα αζήτητα εξαιτίας ανύπαρκτων και ανεπαρκών προσώπων να κυβερνήσουν.

Επιτυχία ή λεφτά;

Α.Κ: Επιτυχία.

Με τι χαλαρώνεις;

Α.Κ: Με χαλαρώνουν οι άνθρωποι μου, η φωτογραφία, ένα καλό βιβλίο, η οδήγηση, η κολύμβηση, το τζάκι, ένα καλό κρασί και τα ταξίδια (περιπετειώδη ή χαλάρωσης) ώστε να αλλάζω παραστάσεις.

Οικογένεια ή καριέρα;

Α.Κ: Είμαι γυναίκα. Μπορώ τα πάντα ταυτόχρονα και αποτελεσματικά! Όταν έρθει η ώρα, αν το θέλω πραγματικά, όλα θα λειτουργούν ρολόι.

Άντρες ή γυναίκες συνεργάτες;

Α.Κ: Άντρες.

Μπροστά ή πίσω από τα φώτα;

Α.Κ: Και τα δύο, ανάλογα τη συνθήκη.

Έκθεση ή privacy στην προσωπική ζωή στα socialmedia;

Α.Κ: Privacy κατηγορηματικά! Δεν έχω ανακοινώσει ποτέ δημόσια  κάτι απ’ την προσωπική μου ζωή, επομένως όταν θα το κάνω σημαίνει αφενός πως θα έχω κάτι σημαντικό να πω& αφετέρου πως θα είμαι απόλυτα σίγουρη για την απόφασή μου. Δε θα δεις ποτέ στα προφίλ μου έκθεση προσωπικών στιγμών μου, εκτός από στιγμές με φίλους.

Ποια είναι η υψηλότερη θέση που σου έχει προσφερθεί μέχρι σήμερα;

Α.Κ: GeneralManager.

Πως τραβάει κάποιος την προσοχή σου επαγγελματικά;

Α.Κ: Δύσκολα. Ξεσκαρτάρω μέσα στην πρώτη βδομάδα επικοινωνίας τα άτομα με τα οποία μπορώ να μιλήσω και να συνεννοηθώ. Υπάρχει μεγάλη ένδεια επικοινωνίας. Εκτιμώ πολύ τη συνέπεια στα λόγια και στις πράξεις, επομένως για να έχεις την προσοχή μου θα πρέπει να είσαι επαγγελματίας. Εκνευρίζομαι απίστευτα αν μου ακυρώσεις ραντεβού ή αν δεν τηρείς χρονοδιαγράμματα. Σε θεωρώ αναξιόπιστο και έχεις βλάψει την εικόνα σου απέναντι μου πριν καν συνεργαστούμε.

Ποια είναι η καλύτερη κατηγορία πελατών σου;

Α: Celebrities, coaches, εκπαιδευτικοίφορείς&retailbrands

Γιατί δεν έχεις τη δική σου επιχείρηση ως σήμερα; Έχεις όλη τη γνώση & τα προσόντα, όλο το «πακέτο» που λέμε στην αγορά.

Α.Κ: Μόνος σου δεν πας ούτε στον παράδεισο. Η επιτυχία μιας επιχείρησης είναι οι άνθρωποι της. Το φιλότιμο, το μεράκι τους και η αγάπη τους για αυτό που κάνουν. Είναι δύσκολο να βρεις το συνοδοιπόρο που θα πω ότι θα κλείσω τα μάτια και θα του εμπιστευτώ το όραμα και τα όνειρά μου. Δεν αποκλείω τίποτα όμως. Δε ξέρεις τι σου επιφυλάσσει το μέλλον, αν και όπως σου προείπα δεν αφήνω τα πράγματα στην τύχη!

Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Επίκαιρα Πρόσωπα

Ιωαννίδου Μαριλεία | Lukuma Brand

Η Ιωαννίδου Μαριλεία είναι η ιδρύτρια της Lukuma Brand, μιας καινοτόμου startup που εστιάζει στη βιωσιμότητα και την εμμηνορροϊκή υγεία. Στόχος της είναι να προσφέρει φιλικά προς το περιβάλλον και επαναχρησιμοποιούμενα προϊόντα περιόδου. Με εξειδίκευση στο ψηφιακό μάρκετινγκ, εργάζεται για ένα πιο βιώσιμο μέλλον, προωθώντας παράλληλα την ενημέρωση γύρω από την έμμηνο ρύση. Μέσα από τη δράση της, ενδυναμώνει τις γυναίκες, βοηθώντας τες να κάνουν συνειδητές και ενημερωμένες επιλογές.

Κυρία Ιωαννίδου Μαριλεία μπορείτε να μας πείτε ποια ήταν η ακαδημαϊκή σας πορεία και πώς σας οδήγησε στη δημιουργία της Lukuma Brand;

Ξεκίνησα τις σπουδές μου στη Διοίκηση Επιχειρήσεων και Μάρκετινγκ στο ΔΙΠΑΕ στη Θεσσαλονίκη. Στην πορεία και ενώ είχα ήδη δημιουργήσει τη Lukuma εξειδικεύτηκα στο Digital Marketing μέσα από προγράμματα του Harvard Business School και πρόσθετα courses στο Coursera. Όμως, αυτό που με διαμόρφωσε περισσότερο ήταν η επαγγελματική μου πορεία. Ξεκίνησα στη Lever – Σύμβουλοι Ανάπτυξης στον όμιλο Σαμαρά και Συνεργάτες και στη συνέχεια εργάστηκα σε μια Διαφημιστική που δραστηριοποιούνταν στο Digital Marketing. Εκεί ανακάλυψα όχι μόνο τι μου άρεσε αλλά και τι δε μου άρεσε. Μέσα από όλες αυτές τις εμπειρίες κατάφερα να χτίσω μια επιχείρηση που όχι μόνο αντανακλά την προσωπική μου φιλοσοφία και αξίες, αλλά έχει επίσης ουσιαστικό αντίκτυπο στην κοινωνία, προάγοντας την ευαισθητοποίηση και την οικολογική συνείδηση.


Τι σας ενέπνευσε να ιδρύσετε τη Lukuma Brand και ποιο ήταν το μεγαλύτερο εμπόδιο που αντιμετωπίσατε στην αρχή;

Η ίδρυση της Lukuma προέκυψε από την επιθυμία μου να δημιουργήσω κάτι καινοτόμο που όχι μόνο θα ξεχώριζε στην αγορά, αλλά θα είχε και πραγματικό αντίκτυπο στην κοινωνία. Ήθελα να συνδυάσω τη δυνατότητα να προσφέρω γνώση και να δημιουργήσω θετική αλλαγή, με την ευκαιρία να εργάζομαι σε κάτι που αγαπώ. Το πάθος μου για τα οικολογικά προϊόντα περιόδου γεννήθηκε από την έλλειψη εκπαίδευσης γύρω από το θέμα της περιόδου στην Ελλάδα. Κάνοντας μια έρευνα αγοράς, συνειδητοποίησα πόσο λίγες ήταν οι πληροφορίες που μπορούσαν να βρουν οι γυναίκες και κυρίως τα νέα κορίτσια στο διαδίκτυο σχετικά με τη φυσιολογία τους και τις επιλογές προϊόντων για την περίοδο. Αυτή η έλλειψη γνώσης με στεναχώρησε, αλλά ταυτόχρονα με πείσμωσε να προσφέρω εγώ μια λύση, βοηθώντας τα νέα κορίτσια να κατανοήσουν καλύτερα το σώμα τους και να επιλέξουν προϊόντα που θα συμβάλλουν στην υγεία και την ευημερία τους. Το μεγαλύτερο εμπόδιο που αντιμετώπισα, και εξακολουθώ να αντιμετωπίζω, είναι οι προκατειλημμένες αντιλήψεις γύρω από το θέμα της περιόδου στην Ελλάδα. Οι γυναίκες συχνά αντιμετωπίζουν νέες λύσεις, όπως τα εσώρουχα περιόδου ή τα κύπελλα περιόδου, με επιφυλακτικότητα και αρνητισμό, παρά το γεγονός ότι αυτά μπορούν να βελτιώσουν σημαντικά τη ζωή τους. Αυτές οι προκατειλημμένες αντιλήψεις είναι ίσως το μεγαλύτερο εμπόδιο, αλλά δεν με σταματούν από το να συνεχίζω τον αγώνα μου να εκπαιδεύσω και να προσφέρω μια καλύτερη λύση για τη διαχείρηση της περιόδου.


Ποια είναι για εσάς τα βασικά στοιχεία που εξασφαλίζουν επιτυχία σε μια επιχείρηση; 

Για μένα, η επιτυχία μιας επιχείρησης δεν βασίζεται μόνο στο προϊόν που προσφέρει, αλλά στο πώς καταφέρνει να δημιουργήσει αξία για τον καταναλωτή. Η Lukuma δεν ιδρύθηκε απλώς για να πουλήσει προϊόντα περιόδου, αλλά για να αλλάξει την αντίληψη γύρω από αυτά, προσφέροντας γνώση και ενημέρωση. Είμαι και εγώ γυναίκα, γνωρίζω από πρώτο χέρι τις ανάγκες που υπάρχουν και μπορώ να κατανοήσω τι πραγματικά χρειάζεται κάποιος για να διαχειριστεί καλύτερα την περίοδό του. Αυτή η σύνδεση με το κοινό μας είναι θεμελιώδης, γιατί δεν δημιουργούμε προϊόντα απλώς για να υπάρχουν, αλλά για να καλύπτουν ουσιαστικές ανάγκες.

Η επιτυχία έρχεται όταν μια επιχείρηση δεν ακολουθεί απλώς τις τάσεις, αλλά δημιουργεί μια κοινότητα γύρω από την αποστολή της. Δεν αρκεί να γίνεις viral ή να έχεις καλές προσφορές—οι άνθρωποι πρέπει να σε εμπιστεύονται και να νιώθουν ότι πραγματικά τους καταλαβαίνεις. Η Lukuma ξεχωρίζει γιατί δεν βλέπει τους καταναλωτές της ως απλούς πελάτες, αλλά ως άτομα που χρειάζονται ενημέρωση, υποστήριξη και τις σωστές επιλογές για την υγεία τους. Και αυτός είναι για μένα ο βασικός παράγοντας επιτυχίας: να αγαπάς αυτό που κάνεις, να ακούς το κοινό σου και να εξελίσσεσαι μαζί του.


Έχετε συναντήσει αντιδράσεις ή προκαταλήψεις λόγω του αντικειμένου της επιχείρησής σας; Πώς τις αντιμετωπίσατε;

Η έλλειψη ενημέρωσης για την περίοδο και το σώμα της γυναίκας είναι μια βασική αιτία που δημιουργεί προκαταλήψεις και αρνητικές αντιδράσεις σε πολλά θέματα. Από την αρχή, δέχτηκα αρνητικό feedback στα social media, κυρίως από γυναίκες, κάτι που με στεναχώρησε, αλλά το θεωρούσα και απόλυτα φυσιολογικό. Όταν από μικρή ηλικία μας διδάσκουν να ντρεπόμαστε για τη φυσιολογία μας, να κρύβουμε το αίμα, τις σερβιέτες, ή τα ταμπόν και να μην μπορούμε να συζητήσουμε ανοιχτά για την περίοδο, είναι αναμενόμενο να υπάρχει αντίσταση στο καινούργιο. Όταν προβάλλεις ένα διαφορετικό προϊόν, όπως τα εσώρουχα περιόδου, ή όταν προσπαθείς να δείξεις στα social media την πραγματικότητα πίσω από το αίμα και τη λειτουργία του σώματος, οι αντιδράσεις αυτές είναι αναπόφευκτες.

Παρά τα πρώτα αρνητικά σχόλια, το πέρασμα του χρόνου βοήθησε στην αλλαγή αυτών των αντιλήψεων. Σήμερα, η Lukuma έχει καταφέρει να δημιουργήσει ένα πολύ πιστό και αγαπητό κοινό, το οποίο αναγνωρίζει τη σημασία του έργου μας και των προϊόντων που προσφέρουμε. Φυσικά, ακόμα υπάρχουν κάποιοι που είναι διστακτικοί για το αν θα υιοθετήσουν τα προϊόντα μας, αλλά η εκπαίδευση και η συνεχής ενημέρωση μπορούν να οδηγήσουν σε αλλαγή. Έχω πάρει το αρνητικό feedback και το έχω χρησιμοποιήσει ως κίνητρο για να δημιουργήσω κάτι θετικό, κάτι που έχει πραγματικό αντίκτυπο. Αυτό είναι κάτι που συνεχώς εξελίσσεται και που σήμερα μας έχει βοηθήσει να κερδίσουμε την εμπιστοσύνη του κοινού μας.


Γενικότερα πιστεύετε ότι η κοινωνία μας είναι αρκετά ανοιχτή στο να συζητά θέματα όπως η έμμηνος ρύση;

Πιστεύω πως οι νεότερες γενιές είναι πολύ πιο ανοιχτές στο να συζητούν θέματα γύρω από την περίοδο και να αναζητούν γνώση που θα τους βοηθήσει στη ζωή τους. Δέχομαι πολλές ερωτήσεις από κορίτσια μικρής ηλικίας, ακόμα και από δώδεκα ή δεκατριών ετών, που θέλουν να μάθουν περισσότερα. Αν και δεν είμαι γιατρός και δεν μπορώ να δίνω ιατρικές συμβουλές, προσπαθώ να τις βοηθήσω να αγαπήσουν το σώμα τους, να νιώσουν άνετα με την περίοδό τους και να καταλάβουν ότι δεν είναι κάτι που πρέπει να κρύβουν. Πάντα τις προτρέπω να επισκεφθούν έναν γυναικολόγο από νωρίς, γιατί η ενημέρωση είναι δύναμη. Από την άλλη, σε μεγαλύτερες ηλικίες το ταμπού γύρω από την περίοδο είναι ακόμα έντονο, και πολλές γυναίκες δυσκολεύονται να μιλήσουν ανοιχτά γι’αυτό.

Ακριβώς γι’αυτόν τον λόγο δημιουργήσαμε και το The Bloodcast, ένα podcast που συζητά ανοιχτά θέματα γύρω από την περίοδο.. Μαζί με τη φίλη μου και συνέταιρο μου, την Έλλη Ζάχου, προσκαλούμε καλεσμένους και μιλάμε για την περίοδο και ό,τι άλλο μπορεί να απασχολεί τα άτομα που τη βιώνουν. Η γνώση είναι δύναμη, και όσο συνεχίζουμε να μιλάμε ανοιχτά γι’αυτό το θέμα, τόσο περισσότερο θα εξελισσόμαστε ως κοινωνία.


Τι συμβουλή θα δίνατε στις γυναίκες που θέλουν να ξεκινήσουν τη δική τους επιχείρηση;

Το πιο σημαντικό όταν ξεκινάς τη δική σου επιχείρηση είναι να βρεις κάτι που αγαπάς και πιστεύεις πραγματικά. Αυτό θα σε κρατήσει σε κίνηση όταν τα πράγματα γίνουν δύσκολα, γιατί πάντα θα υπάρχουν προκλήσεις στην πορεία. Αν κάνεις κάτι που αγαπάς, θα βρεις τη δύναμη να συνεχίσεις. Στην αρχή, είναι πολύ πιθανό να χρειαστεί να κάνεις multitasking και να αναλάβεις πολλές θέσεις ταυτόχρονα, γιατί δεν υπάρχει πάντα το budget για να προσλάβεις άλλους. Όσο και αν είναι δύσκολο, αυτό θα σε βοηθήσει να μάθεις όλες τις πλευρές της επιχείρησης και να βλέπεις τα πράγματα από διαφορετική οπτική.

Είναι επίσης σημαντικό να βάζεις μικρούς στόχους και να δίνεις χρόνο. Κάθε μικρό βήμα θα ενισχύει την αυτοπεποίθησή σου και θα σε βοηθάει να εξελίξεις την επιχείρησή σου. Μην φοβάσαι να κάνεις λάθη, γιατί κάθε λάθος είναι μια ευκαιρία να μάθεις και να βελτιωθείς. Αν κάποια γυναίκα σκέφτεται να ξεκινήσει, αλλά διστάζει, θέλω να ξέρει ότι μπορεί να το κάνει. Ο δρόμος δεν είναι εύκολος, αλλά είναι εφικτός. Αν χρειαστείς βοήθεια ή απλώς να μιλήσεις, είμαι πάντα ανοιχτή να σε στηρίξω και να σε ενθαρρύνω να πιστέψεις στον εαυτό σου ώστε να προχωρήσεις μπροστά.


Ποιο είναι το όραμά σας για το μέλλον της Lukuma Brand και ποια είναι τα επόμενα βήματα που σχεδιάζετε;

Η Lukuma δεν περιορίζεται μόνο στην περίοδο ή την ωορρηξία, αλλά επεκτείνεται σε όλες τις φάσεις του κύκλου, προσφέροντας προϊόντα φροντίδας για την ωχρινική φάση, την ωορρηξία, τα κολπικά υγρά, και τη διαχείριση της λοχείας.  Αυτή η προσέγγιση της ολιστικής φροντίδας είναι μέρος του οράματος μας για την ενδυνάμωση των γυναικών, και στόχος μας είναι να παρέχουμε συνεχώς νέες και καινοτόμες λύσεις που θα κάνουν τη ζωή τους πιο άνετη και ασφαλή. Μια από τις πιο σημαντικές εξελίξεις για εμάς είναι η επέκταση της Lukuma στη Σουηδία, όπου η αντίστοιχη ομάδα αναλαμβάνει την ανάπτυξη του brand και αποτελεί ένα μεγάλο βήμα για την επιχείρηση μας μέσα στα δύο χρόνια λειτουργίας της.

Επιπλέον, στο μέλλον, επιθυμούμε να εξελιχθούμε σε μια εταιρεία που θα συνδυάζει όχι μόνο προϊόντα, αλλά και εκπαιδευτικά εργαλεία και υπηρεσίες που θα βοηθούν τις γυναίκες να κατανοήσουν καλύτερα το σώμα τους και να διαχειρίζονται τις φυσικές τους διαδικασίες με μεγαλύτερη ευκολία.. Θέλουμε να δημιουργήσουμε μια κοινότητα που θα αισθάνεται άνετα να μιλήσει για αυτά τα θέματα και να βρει τις λύσεις που της ταιριάζουν, χωρίς ενοχές ή αναστολές.


Ιωαννίδου Μαριλεία | Founder & CEO Lukuma Brand

Continue Reading

Επίκαιρα Πρόσωπα

Δέσποινα Μπακάλη: Η γυναίκα πίσω από την επιτυχία των Curves

Με σπουδές στην Επικοινωνία, τη Διοίκηση και τα Ανθρώπινα Δικαιώματα, η Δέσποινα Μπακάλη ακολούθησε μια πολυδιάστατη πορεία, από τον τραπεζικό τομέα έως την επιχειρηματικότητα. Έφερε τα Curves στην Ελλάδα με όραμα να προάγει την υγεία και την ευεξία στις γυναίκες. Πιστεύει ότι «δυνατές γυναίκες σημαίνουν δυνατές κοινότητες» και ενθαρρύνει το franchising ως ασφαλή επιχειρηματική επιλογή. Με επίκεντρο την υποστήριξη και την αλλαγή συνηθειών σήμερα, τα Curves γίνονται ο σύμμαχος κάθε γυναίκας για μια καλύτερη ζωή.

Κυρία Μπακάλη μπορείτε να μας πείτε μας λίγα λόγια για τις σπουδές σας και την πορεία σας μέχρι τώρα;

Σπούδασα στο Πάντειο, Επικοινωνία και ΜΜΕ, συνέχισα με ένα masters στην Ευρωπαϊκή Διοίκηση, την εποχή που «έπρεπε». Την εποχή που ήθελα, λίγο πριν τα 50 έκανα ένα LLM στη Νομική, στα ανθρώπινα δικαιώματα. Αντίστοιχα και η επαγγελματική πορεία. 13 χρόνια σε Τράπεζα – το  ήθελε ο μπαμπάς – παραίτηση και δημιουργία ενός από τα πρώτα Social Media Agencies στην Ελλάδα – το ήθελα εγώ – μετανάστευση στο Βέλγιο και μετά στην Κύπρο – το «ήθελαν» οι καταστάσεις. Master Franchise των Curves σε Ελλάδα και Κύπρο – μάλλον «το θέλαμε όλοι»… 


Μπορείτε να μας μιλήσετε για την ιστορία της εταιρείας, την αποστολή της και ενδεχομένως την έμπνευση που υπάρχει πίσω από τη δημιουργία της;

«Ακόμα και τώρα, μερικές φορές σκέφτομαι: Τι θα γινόταν αν, όταν η μητέρα μου ζούσε, κάποιος της είχε διδάξει τη σημασία της άσκησης, την είχε πιάσει από το χέρι και είχε ασκηθεί μαζί της; Ίσως να ήταν ακόμα εδώ, χαμογελώντας δίπλα μου». Είναι τα λόγια του Gary Heavin που ίδρυσε τα Curves το 1992. Η μητέρα του πέθανε στον ύπνο της όταν ο ίδιος ήταν 13 ετών. Οι αιτίες του θανάτου δεν ήταν δύσκολο να διαπιστωθούν: μια μακροχρόνια μάχη με τον διαβήτη, την υψηλή αρτηριακή πίεση και την παχυσαρκία.

«Άνθρωποι σαν τη μητέρα μου δεν μπορούν να σωθούν μόνο με φάρμακα και ιατρική θεραπεία. Αυτό που πραγματικά χρειάζονται είναι σωστές συνήθειες ζωής. Χρειάζονται να γυμνάζονται σωστά και να προσέχουν τη διατροφή τους.» Ο Γκάρι άρχισε να εργάζεται για το όνειρο να δημιουργήσει ένα κέντρο γυμναστικής «όπου θα μπορούσαν να πάνε άνθρωποι σαν τη μητέρα μου».

Έτσι γεννήθηκαν τα «Curves, 30-minute Fitness for Women» που λειτουργούν για περισσότερα από 30 χρόνια και στις 5 Ηπείρους, με χιλιάδες Club και εκατομμύρια γυναίκες που κοντά μας αλλάζουν τη ζωή τους. 


Πώς αποφασίσατε να ασχοληθείτε με τον τομέα της γυμναστικής και της ευεξίας; Ήταν κάτι που σας ενδιέφερε από την αρχή ή προέκυψε στην πορεία;

Είμαι η κλασσική Ελληνίδα γυναίκα της εποχής μου. Απεχθάνομαι τη γυμναστική, της οποίας τα ουσιαστικά αποτελέσματα δεν διδάχθηκε η γενιά μου. Μέλος των Curves από την ίδρυση τους στην Ελλάδα «Γιατί κάτι πρέπει να κάνω, αλλά δε προλαβαίνω κιόλας», με κοπάνες χρόνων και τα κιλά να μπαινοβγαίνουν. Μεγαλώνοντας κατάλαβα. Δεν είναι ούτε τα κιλά, ούτε οι πόντοι. Δεν είναι ούτε η ντουλάπα με τα 3 διαφορετικά νούμερα. Είναι ότι δυο εβδομάδες χωρίς Curves και είμαι άλλος άνθρωπος. Κουρασμένος άνθρωπος, στο κορμί αλλά και στο πνεύμα. Τα Curves είναι μαγικά. Με τρία μισάωρα την εβδομάδα, πετάς. 

Θέλω να «πετάμε» όλες. Για αυτό και ασχολήθηκα. 

Ποια είναι η φιλοσοφία της Curves όσον αφορά τη γυναικεία γυμναστική και την υποστήριξη των μελών της;

Στα Curves αγαπάμε τις γυναίκες. Θέλουμε να τις βλέπουμε δυνατές – μέσα και έξω. Δυνατές γυναίκες σημαίνει δυνατές οικογένειες, δυνατές γειτονιές, δυνατές πόλεις, δυνατή Ελλάδα. Curves σημαίνει κατανόηση, υποστήριξη, κίνητρο, αλλά και ευθύνη. Εμείς με κάθε τρόπο είμαστε δίπλα σου. Εσύ, αναλαμβάνεις την ευθύνη του εαυτού σου; 

Προσφέρουμε ένα ολοκληρωμένο πρόγραμμα εκγύμνασης – μυϊκή ενδυνάμωση, καρδιαγγειακή άσκηση και διατάσεις – σε μόνο 30’, χωρίς ραντεβού, με προσωπική καθοδήγηση κάθε φορά! Με ειδικά σχεδιασμένα μόνο για γυναίκες μηχανήματα υδραυλικής αντίστασης, γυμνάζεσαι και διασκεδάζεις, ανεξάρτητα από την ηλικία σου και τη φυσική σου κατάσταση. 

Αυτά είναι τα καλά μας. Το κακό μας: Δεν έχεις πια άλλοθι για να μη γυμναστείς. Μαζί μας δεν έχεις άλλοθι για να μην αγαπήσεις τον εαυτό σου! 


Τι συμβουλές θα δίνατε σε άλλους επιχειρηματίες που θέλουν να ξεκινήσουν τη δική τους επιχείρηση;

Επιχειρείν και Ελλάδα είναι έννοιες δυστυχώς ακόμη και σήμερα «τσακωμένες».

Το Franchise είναι ίσως η μέση λύση. Σε εμάς είναι όλα «πατερνταρισμένα» και όλα μετρήσιμα, ώστε ο νέος επιχειρηματίας να έχει έναν σίγουρο μονοπάτι. Αυτός που δε φοβάται να δουλέψει μπορεί να «εκτιναχθεί» επιχειρηματικά ξεκινώντας από μια στέρεα βάση και ένα « άπαικτο» δοκιμασμένο προϊόν.


Υπάρχουν σχέδια επέκτασης ή καινοτομίες που σκοπεύετε να εισάγετε στα γυμναστήρια Curves στο άμεσο μέλλον;

Τα Curves θέλουν να είναι προσβάσιμα σε κάθε γυναίκα. Μπαίνοντας στην τρίτη δεκαετία, και αφού έχουμε επιβιώσει κρίση και πανδημία είναι η ώρα να φτάσουμε παντού. Σε κάθε Ελληνική πόλη! 

Αναφορικά με το προϊόν μας, έχουμε πίσω μας κορυφαία επιστημονική υποστήριξη από πανεπιστήμια των ΗΠΑ και της Ιαπωνίας, πρωτοπόρα στην υγεία και ευεξία. Ό,τι καινούργιο αποδεικνύεται επιστημονικά το εφαρμόζουμε αμέσως. 

Αν και εσένα σε ενδιαφέρει να χτίσεις τη δική σου επιχείρηση με γρήγορο ROI, χαμηλά λειτουργικά κόστη, εύκολο στήσιμο & κυρίως, προσφορά στην κοινότητα σου, επικοινώνησε σήμερα μαζί μας. www.curves.gr

Δέσποινα Μπακάλη

Master Franchisee των Curves για Ελλάδα & Κύπρο

Continue Reading

Επίκαιρα Πρόσωπα

Η Δύναμη της Γυναικείας Ηγεσίας | Αϊδινίδου Λυδία

Η κυρία Αϊδινίδου Λυδία είναι ιδιοκτήτρια της εταιρείας LeChatnails Greece, η οποία αποτελεί την αποκλειστική αντιπροσωπεία στην Ελλάδα του αμερικάνικου brand LeChat. Προμηθεύει
επαγγελματικά προϊόντα ονυχοπλαστικής σε καταστήματα περιποίησης άκρων σε όλη την
Ελλάδα. Παράλληλα, διαθέτει το κατάστημα LeChatnails Spot, που περιλαμβάνει παροχές για την
περιποίηση των άκρων και εξειδικευμένες υπηρεσίες φρυδιών, βλεφαρίδων, αποτρίχωσης
και Solarium. Το φθινόπωρο του 2023 άνοιξε ένα ακόμη κατάστημα Le Chat στην Πάτρα.
Τα τελευταία χρόνια, οι δραστηριότητες της επεκτάθηκαν και στον κλάδο τoυ αυτοκινήτου,
και ειδικότερα του leasing αυτοκινήτων, με καταστήματα σε Θεσσαλονίκη και Αθήνα. Μια
ακόμα ενασχόληση αφορά την εκμετάλλευση και αξιοποίηση οικογενειακών ακινήτων.

Κυρία Αϊδινίδου Λυδία, θα μπορούσατε να μας πείτε αν υπάρχουν πρότυπα ή μέντορες που σας έχουν επηρεάσει;

Θα έλεγα πως μέντοράς μου ηταν ο παππούς μου, ο οποίος από τα πρώτα μου βήματα στο
επιχειρείν αποτέλεσε τον πιο αξιόπιστο σύμβουλο, υποστηρικτή και θαυμαστή μου.
Βέβαια, για μένα πρότυπο αποτελεί κάθε γυναίκα που εργάζεται σκληρά και καταφέρνει να
πραγματοποιήσει το όνειρο της ενώ ταυτόχρονα επιτελεί πολλαπλούς κοινωνικούς ρόλους.
Είναι πολύ σημαντικό να αναγνωρίζουμε την δύναμη και την συνεισφορά των γυναικών στην
κοινωνία και την οικονομία.


Ποια είναι για εσάς τα βασικά στοιχεία που εξασφαλίζουν την επιτυχία μιας
επιχείρησης;

Προσωπικά πιστεύω ότι η ομαδικότητα, η δημιουργικότητα και η καινοτομία αποτελούν το
τρίπτυχο της επιτυχίας. Ένας άνθρωπος δεν μπορεί ποτέ να υλοποιήσει το όραμα του μόνος
του χωρίς τους κατάλληλους στόχους και συνεργάτες. Η προσφορά προϊόντων και
υπηρεσιών που ανταποκρίνονται στις προσδοκίες των πελατών συμβάλλει στην επιτυχία.
Θεωρώ όμως ότι αυτό που κάνει πραγματικά μία επιχείρηση να ξεχωρίζει είναι η διαρκής
αναζήτηση νέων ιδεών και τρόπων για να βελτιωθούν οι διαδικασίες και τα προϊόντα.


Τι θα συμβουλεύατε σε μία νέα επιχειρηματία που θα επιθυμούσε να ασχοληθεί με το
αντικείμενο σας;

Δεν πρέπει να φοβόμαστε να κάνουμε λάθη, η αποτυχία συνιστά μέρος της διαδικασίας
μάθησης. Επιμονή και υπομονή. Η υλοποίηση ενός οράματος απαιτεί σκληρή δουλειά και
αφοσίωση και το πάθος μας κινητοποιεί κατά τη διάρκεια των δύσκολων περιόδων.


Ποιο είναι το πιο σημαντικό μάθημα που έχετε μάθει ούσα επιχειρηματίας;

Σε κάθε φάση της επιχειρηματικής μου πορείας αντιμετώπισα προκλήσεις και ανατροπές.
Εκείνο που με βοήθησε όμως πραγματικά είναι η δύναμη της αποφασιστικότητας και η
στοχοπροσήλωση. Βέβαια, μέσα σε όλα αυτά τα χρόνια συνειδητοποίησα ότι η αξία των
ανθρώπων είναι ανεκτίμητη και πολυδιάστατη. Οι άνθρωποι αποτελούν τον πυρήνα κάθε
επιχειρηματικής δραστηριότητας, δίνουν ζωή στην επιχείρηση και καθορίζουν την επιτυχία
της.


Ποια είναι τα σχέδια σας για το μέλλον;

Θέλω να διευρύνω την εταιρεία LeChatnails σε όλη την Ελλάδα. Μάλιστα, πιστεύω ότι η
Αθήνα αποτελεί την κατάλληλη τοποθεσία για την έδρα του επόμενου καταστήματος μας.
Μέσα στις επιδιώξεις μου είναι η προσχώρηση στην ενοικίαση αυτοκινήτων και η επένδυση
στην αγορά της βραχυπρόθεσμης ενοικίασης ακινήτων.

Αϊδινίδου Λυδία | Επιχειρηματίας

Συνέντευξη από την ομάδα του BusinessWoman.

Continue Reading

Trending