Lifestyle
«ΑΝΘΡΩΠΟΣ. Μια εννοιολογική προσέγγιση της ύπαρξης»

Οι Εκδόσεις Δαιδάλεος και ο συγγραφέας Νικόλαος Διβινής σάς προσκαλούν στην παρουσίαση του βιβλίου με τίτλο «AΝΘΡΩΠΟΣ. Μια εννοιολογική προσέγγιση της ύπαρξης».
Για το βιβλίο θα μιλήσουν οι:Διαμαντής Γκολιδάκης (Διδάκτωρ Ιατρικής, Καρδιολόγος). Έλσα Ποιμενίδου (δημοσιογράφος) και Διονύσης Στεργιούλας (συγγραφέας).
Η παρουσία σας θα ειναι τιμή μας!
Θα γίνει στο Καφέ Θέα/tro
Άνωθεν του Βασιλικού Θεάτρου
στις 25 Σεπτεμβρίου Τετάρτη 19:30
Μόδα
Πώς μας εμπνέουν τα Fashion Icons

Ένα fashion icon έχει να κάνει λιγότερο με τον τίτλο και περισσότερο με την προσέγγιση και την επιρροή του στα άτομα.
Για να αποκτήσετε τον τίτλο του fashion icon, το στιλ σας πρέπει είτε να εμπνέει σε πολιτιστικό επίπεδο τους γύρω, είτε να έχει γοητεία και απήχηση, είτε ξεπερνάει τα πάντα με το στιλ, είτε ακόμη να ξεπερνάει και και εσάς τις ίδιες.
Κάποιες περσόνες που επηρέασαν σημαντικά τα πλήθη ως fashion icons είναι οι παρακάτω.
Πριγκίπισσα Diana
Έκλεψε καρδιές και ως πριγκίπισσα και ως fashion icon. Απέρριψε τα φορέματα που ήταν ταυτόσημα της παραδοσιακής αριστοκρατικής ενδυμασίας, φορώντας φανταχτερά κομμάτια με θηλυκές σιλουέτες, όπως φορέματα Versace και αξεσουάρ Dior.
Αυτό όμως που κάνει το στιλ της πριγκίπισσας Νταϊάνα τόσο ελκυστικό, είναι ο τρόπος με τον οποίο χρησιμοποιούσε τη μόδα ως προέκταση της προσωπικότητάς της με κάθε ρούχο της να υπογραμμίζει το χάρισμα της.
Audrey Hepburn
Στην πρεμιέρα της ταινίας Breakfast at Tiffany’s του 1961, η Hepburn φορούσε ένα μαύρο φόρεμα χωρίς ραφές, του Givenchy ενώ εδραιώθηκε η επιρροή της στον χώρο της μόδας. Σήμερα, δεν μπορείτε να πείτε τη φράση “little black dress” χωρίς να σκεφτείτε την Hepburn ή τον Givenchy.
Jackie Kennedy Onassi
Πολύ πριν η Τζάκι Κένεντι αναλάβει τα ηνία ως Πρώτη Κυρία, είχε ήδη ξεκινήσει να αποκτά μία κυρίαρχη θέση στη μόδα. Αρχικά χαρακτηριστικά ήταν τα κλασσικά της ζιβάνγκο, ενώ στη συνέχεια αντικαταστήθηκαν από τα Chanel κοστούμια, και την κλασική τσάντα Jackie της Gucci, που πήρε το όνομά της από την ίδια. Αν και το προεδρικό της look είναι αθάνατο, η ενδυμασία της δεκαετίας του ’70 είναι αυτή που μας γοητεύει. Αμέσως μετά τον γάμο της με τον Αριστοτέλη Ωνάση, το κοινό άρχισε να βλέπει μια πιο ελεύθερη προσέγγιση στη μόδα με βασικότερο χαρακτηριστικό τα υπερμεγέθη, στρογγυλά γυαλιά ηλίου που φορούσε η ίδια τακτικά όλη αυτήν την περίοδο.
Madonna
Η Madonna έχει κάνει θραύση τόσο στον κόσμο της μουσικής όσο και της μόδας. Οι στιλιστικές επιλογές της τραγουδίστριας είναι ακόμα και σήμερα αισθητές σε επίπεδο street style και πασαρέλας. Η Madonna έκανε δημοφιλείς τις πολυεπίπεδες φούστες και τα κολάν της δεκαετίας του ’80, ενώ το στιλ της επαναπροσδιορίζει το γυναικείο στερεότυπο προβάλλοντας ότι οι γυναίκες μπορούν να ντύνονται casual και να είναι ελκυστικές.
Michelle Obama
Όπως και ο κύκλος ζωής της Jackie Kennedy στη μόδα, έτσι και το μεταπροεδρικό στυλ της Michelle είναι αυτό που την έχει καθιερώσει πραγματικά ως fashion icon. Αν και η θητεία της έκανε πολλά φορέματα σχεδιαστών να αυξήσουν τα κέρδη τους, η Ομπάμα δεν προσαρμοζόταν στους περιορισμούς του Λευκού Οίκου και μπόρεσε πραγματικά να βρει τα δικά της βήματα στη μόδα αντιπροσωπεύοντας τον οίκο Balenciaga.
Τα Fashion Icons επηρεάζουν τον τρόπο που ζούμε προσφέροντας γοητεία και ομορφιά στο κοινό που τις παρακολουθεί!
Συντάκτης: Χριστιάννα Σιάχου – Σχεδιάστρια μόδας – Αρθρογράφος
Instagram: Siachou Christiana
Facebook: Christiana Siachou
Εκδηλώσεις
Ημερίδα με τίτλο: « Τεχνητή Νοημοσύνη και Εκπαίδευση -Επαναπροσδιορίζοντας την διδασκαλία και την μάθηση.»

Τα Αρσάκεια Σχολεία Θεσσαλονίκης διοργανώνουν ημερίδα με τίτλο: «Τεχνητή
Νοημοσύνη και Εκπαίδευση – Επαναπροσδιορίζοντας την διδασκαλία και την μάθηση.», η
οποία θα πραγματοποιηθεί στις εγκαταστάσεις του Αρσάκειου Δημοτικού Θεσσαλονίκης.
Η ημερίδα εστιάζει στη χρήση της τεχνητής νοημοσύνης ως εκπαιδευτικό εργαλείο που
σκοπό έχει να επαναπροσδιορίσει τις παραδοσιακές μεθόδους διδασκαλίας, ενισχύοντας
την ατομική συμμετοχή και εμπλοκή των μαθητών μέσω έρευνας και καταρρίπτοντας τη
κλασική προσέγγιση «λύσε», «απάντησε», «βρες», «υπολόγισε» κ.ά..
Η ημερίδα θα περιλαμβάνει 4 ενότητες τις οποίες θα παρουσιάσουν και θα αναλύσουν
εγκεκριμένοι ομιλητές του εκπαιδευτικού και τεχνολογικού χώρου. Πρόκειται για την
κυρία Ζωή Γαβριηλίδου, καθηγήτρια Θεωρητικής Γλωσσολογίας τού Τμήματος
Φιλολογίας τού Δημοκρίτειου Πανεπιστημίου Θράκης, τον δρ Άρη Μαυρομμάτη,
μαθηματικός‒θεωρητικός Τέχνης, Ανάπτυξης Υπερμέσων του Κέντρου Διά Βίου
Μάθησης του Πανεπιστημίου Δυτικής Μακεδονίας, τον κύριο Γιάννη Αναστασόπουλο,
διευθυντής Microsoft στον τομέα τής Εκπαίδευσης στην Ελλάδα, Κύπρο και Μάλτα και
την κυρία Έλενα Ζαγλαρίδου, υπεύθυνη εκπαιδευτικών προγραμμάτων για την
Microsoft στην Ελλάδα, Κύπρο, Μάλτα και Αδριατική.
Οι παρευρισκόμενοι θα έχουν την ευκαιρία να συζητήσουν με τους ομιλητές, να θέσουν
τα ερωτήματα τους και να δουν στην πράξη όλα όσα περιλαμβάνουν οι ομιλίες καθώς θα
πραγματοποιηθούν παρουσιάσεις με μικροδιδασκαλίες με τη χρήση Τεχνητής
Νοημοσύνης, από εκπαιδευτικούς του Αρσακείου Δημοτικού Θεσσαλονίκης.Κατά τη λήξη
της ημερίδας, όλοι οι συμμετέχοντες θα λάβουν βεβαίωση παρακολούθησης.
Οι εκπαιδευτικοί μπορούν να δηλώσουν συμμετοχή εδώ:
https://forms.office.com/e/E7m1ZqLsdZ
Γαστρονομία
Masterclass: Οι θησαυροί της αγοράς Μοδιάνο: Ταξίδι στις γεύσεις της Ελλάδας

Κατά τη διάρκεια της γιορτινής περιόδου, η εμβληματική Αγορά Μοδιάνο, φιλοξένησε μία ακόμη ξεχωριστή περιήγηση γαστρονομίας με επίκεντρο τις αυθεντικές ελληνικές γεύσεις και τα τοπικά προϊόντα που μπορεί να βρει ο επισκέπτης στα καταστήματά της. Η δραστηριότητα, σχεδιασμένη αποκλειστικά για τον Σύνδεσμο Ξεναγών Θεσσαλονίκης και Βορείου Ελλάδος, στόχευσε στο να αναδείξει την Αγορά ως έναν ξεχωριστό τουριστικό προορισμό, που αποτελεί πυλώνα της τοπικής γαστρονομικής παράδοσης, μέσα από μια περιήγηση στα αυθεντικά προϊόντα και τους ανθρώπους που τα δημιουργούν.
Η εκδήλωση ξεκίνησε στον εξώστη της Αγοράς, όπου όλοι οι συμμετέχοντες συγκεντρώθηκαν για μια πρώτη γνωριμία. Εκεί, είχαν την ευκαιρία να απολαύσουν ένα ζεστό ρόφημα δίκταμου από το κατάστημα «Modiano’s Bahar», ενώ η ομάδα των Chef Stories ξεκίνησε παράλληλα την εισήγηση της, με σκοπό την ενημέρωση για την γενική φιλοσοφίας της Αγοράς και την σημασία της ανάδειξης τοπικών προϊόντων.
Στη συνέχεια, οι συμμετέχοντες χωρίστηκαν σε δύο ομάδες και ξεκίνησαν την περιήγησή τους στα καταστήματα της Αγοράς, με κάθε στάση να αποτελεί έναν μικρό σταθμό γευστικής ανακάλυψης.
Τα καταστήματα που επισκεφθήκαμε μας πρόσφεραν ξεχωριστές μπουκιές από όλη την Ελλάδα, ενώ ταυτόχρονα μοιράστηκαν μαζί μας πληροφορίες σχετικά με την επαγγελματική τους διαδρομή και τον τρόπο παραγωγής και διάθεσης των αγαθών τους.
Τα βήματα μας, καθοδήγησαν η Νανά Ζυγούρα, σύμβουλος επιχειρηματικής ανάπτυξης, εκπαιδεύτρια και συνεργάτιδα της εταιρίας Chef Stories και η Σύλβια Κουμεντάκη Director / Gastronomy Events’ Specialist & Consultant της εταιρίας Chef Stories.
Ξεκινώντας από το κατάστημα «Το Πιροσκί», δοκιμάσαμε τα βραβευμένα πιροσκί με γέμιση μπουγιουρντί, ανακαλύπτοντας την πλούσια παράδοση της Ποντιακής κουζίνας. Στον «Αγροτικό Συνεταιρισμό Μεσοτόπου Λέσβου» γνωρίσαμε το αυθεντικό λαδοτύρι ΠΟΠ Μυτιλήνης, μαθαίνοντας για τη διαδικασία παραγωγής του. Στο «Τυροκομείο Αρβανίτη», γευτήκαμε μια ποικιλία τυριών, όπως φέτα ΠΟΠ, μανούρι ΠΟΠ, κυανό μπλε τυρί και γραβιέρα, συνοδευόμενα από χρήσιμες πληροφορίες για την παραγωγή τους. Με σκοπό το ταίριασμα με τα τυροκομικά, ακολούθησε το μέλι, με γευσιγνωσία τεσσάρων διαφορετικών μελιών που εμπορεύεται η εταιρία “Wise Greece”, όπου ακούσαμε προσεκτικά τη διαδικασία μελισσοκομίας αλλά και τα χαρακτηριστικά της κάθε ποικιλίας. Σειρά είχε το κατάστημα «Chrisopigi Deli» με γευσιγνωσία ελαιόλαδου και σημαντικές πληροφορίες για τα Κρητικά προϊόντα. Μία μοναδική γευσιγνωσία ελαιόλαδου, αλλά και ελιάς, είχαμε την ευκαιρία να μας παρουσιάσει το κατάστημα «Olicatessen» ολοκληρώνοντας τις γνώσεις μας για τις ξεχωριστές ποικιλίες και τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά τους.
Η περιήγηση συνεχίστηκε στο «Modiano’s Bahar”, όπου οι συμμετέχοντες έπαιξαν ένα διαδραστικό παιχνίδι όσφρησης, με μπαχαρικά ξυπνώντας τις αισθήσεις και τη φαντασία τους. Το Masterclass συνεχίστηκε στο νέο κατάστημα, την “Ψαραγορά Μοδιάνο”, όπου δοκιμάσαμε τηγανισμένο γαύρο, μια αυθεντική θαλασσινή λιχουδιά της ελληνικής κουζίνας.
Στη συνέχεια, απολαύσαμε ιταλικές γεύσεις στο επίσης νέο κατάστημα, «Panini Artistici», με αφράτη φοκάτσια και πανίνι με porchetta, provola, μοσχαρίσια κεφτεδάκια με σάλτσα san marzano. Ολοκληρώσαμε τις αλμυρές γεύσεις με το εμβληματικό «Μπιφτέκι του κυρ Γιώργου» με την χειροποίητη sauce από πιπεριά φλωρίνης, από το κατάστημα «Meating Place Διδασκάλου».
Το γλυκό φινάλε της ημέρας περιλάμβανε χαλβά σε μοναδικούς συνδυασμούς από το «Wild Souls», γλυκά πουράκια με βούτυρο αμυγδάλου, ταχίνι και καταΐφι από το «Ηλιοτρόπιο» και φυσικά παραδοσιακές καριόκες Ξάνθης από το κατάστημα «Θωμάς Καριόκα».
Την επιμέλεια της εκδήλωσης είχε η εταιρία Chef Stories E.E. Συμβουλευτικές Υπηρεσίες – Διοργάνωση Εκδηλώσεων.
-
Videos
Η ιστορία του BusinessWoman
-
Επίκαιρα Πρόσωπα
Παναγιώτα Μαθιουδάκη | Ανακαλύπτοντας την ομορφιά…
-
Videos
Πέγκυ Μουζάκη | Επικοινωνία και Συγκρούσεις με Αποδοχή, Κατανόηση και Σεβασμό
-
Επίκαιρα Πρόσωπα
Οι startup που “μαγνητίζουν” | Στεφανία Φράρου
-
Videos
Πέγκυ Μουζάκη | 5 Αλήθειες για να επικοινωνήσουμε με κάποιον άνθρωπο
-
Συνεντεύξεις
Ο Τουριστικός Οργανισμός Χαλκιδικής προσκεκλημένος του Οργανισμού Περιφέρειας Τοσκάνης
-
Επίκαιρα Πρόσωπα
Οι startup που “μαγνητίζουν” | Κική και Αντρέα
-
Επίκαιρα Πρόσωπα
Οι startup που “μαγνητίζουν” | Μαριλένα Πατέρα