Connect with us

Επιχειρηματικότητα

ΑΝΤΙΟ TUPPERWARE, το φαγητό της μαμάς θα είναι πάντα πιο νόστιμο μαζί σου.

Στα 86 της χρόνια και δίνοντας κυριολεκτικά φαγητό σε εκατομμύρια ανθρώπους και νοικοκυριά μας αποχαιρετά η Tupperware. H εταιρία με τα πιο δημοφιλή καινοτόμα προϊόντα διατήρησης τροφίμων, που θα ονομάσουν Τάπερ όλα τα παρόμοια αντίγραφα από δω και πέρα, στη συλλογική μνήμη και συνείδηση, θα συνδεθεί με τη μαμαδίστικη φροντίδα και τρυφερότητα και παράλληλα με  τη γυναικεία απασχόληση, που έδινε το έξτρα εισόδημα σε οικογένειες με τις πανέξυπνες τεχνικές πωλήσεις στις πιο επικοινωνιακές συναντήσεις γυναικών, από σπίτι σε σπίτι. Τα προϊόντα θα διατηρηθούν σχεδόν αθάνατα και θα υπάρχουν σε όλα τα ντουλάπια κουζίνας του κόσμου, άλλοτε διατηρώντας την αρχική χρήση, κάποτε σε άλλες εναλλακτικές ή απλώς σαν αγαπημένο αντικείμενο παιδικής μνήμης. Αθάνατα καθώς η ποιότητα και η ευρηματική σύνθεση του πλαστικού είναι για πάντα.

Άραγε πιο είναι πιο ωφέλιμο για την ανθρωπότητα, το για πάντα ανθεκτικά ή τα αναλώσιμα αντίγραφα που σπάζουν και φθείρονται γρήγορα, τάχα μου δήθεν ,θύματα της κατανάλωσης και της ανακύκλωσης. Ο μελλοντικός ιστορικός έχει πολύ δουλειά. Hδη τα vintage προϊόντα της εταιρείας δημοπρατούνται στις σχετικές πλατφόρμες.

Αντίο Tupperware , το φαγητό της μαμάς θα είναι πάντα πιο νόστιμο μαζί σου!

Και λίγα επιχειρηματικά

H εταιρία Tupperware ιδρύθηκε στο Grafton της Μασαχουσέτης το 1938 από τον Earl Silas Tupper (July 28, 1907 – October 3, 1983) έναν ιδιοφυή εφευρέτη και επιχειρηματία με παραγωγή σκευών διατήρησης τροφίμων και συναφή αντικείμενα νοικοκυριού και κουζίνας. Η αρχική εταιρία πωλήθηκε στην REXALL το 1958 και γνώρισε εξαιρετική ανάπτυξη με την σχεδόν μονοπωλιακή της ποιότητα, τον εύχρηστο σχεδιασμό και την εξαιρετική αλυσίδα πωλήσεων μέσω των νοικοκυρών όλου του κόσμου. Με τον νέο αιώνα και τις ανάλογες πλέον αγορές σε ανταγωνισμό η εταιρία μετονομάζεται σε  Tupperware brand corporation   και αναπτύσσει ακόμη περισσότερο την παραγωγή της και σε άλλα είδη προϊόντων. Όμως η επόμενη 10ετία είναι δύσκολη εξαιτίας των πάμφθηνων και αναλώσιμων ειδών πλαστικού καθώς και την οικονομική κρίση που οδηγεί τους καταναλωτές σε φθηνές απομιμήσεις και λύσεις. Αλλάζοντας μια σειρά από εξαιρετικά στελέχη της αγοράς στην κεφαλή της η Εταιρία θα προσπαθήσει να προσαρμοστεί και να ορθοποδήσει . Φαίνεται ότι δεν τα κατάφερε καθώς στις 16 Σεπτεμβρίου 2024 υπέβαλλε επισήμως τον φάκελο πτώχευσης της ενώ η μετοχή της κατέρρευσε χάνοντας πάνω από το 60% της αξίας της. Ο Earl Silas Tupper, ιδρυτής και εφευρέτης του μοναδικού υλικού των σκευών θα το δημιουργήσει χρησιμοποιώντας τα μαύρα, άκαμπτα κομμάτια από τα παραπροϊόντα του πολυαιθυλενίου που προέκυψαν σαν απόβλητα από την διαδικασία διύλισής πετρελαίου όταν εργαζόταν στην Dupont. O Tupper από τα παραπροϊόντα αυτά, αφού τα επεξεργάστηκε κατάφερε να κατασκευάσει ελαφριά, άθραυστα δοχεία, κύπελλα, πιάτα και μάσκες αερίων που χρησιμοποιήθηκαν στον Β Παγκόσμιο πόλεμο. Αργότερα θα δημιουργήσει αδιάβροχα, αεροστεγή καπάκια για δοχεία με χρώματα βαφής, που θα γίνουν στην συνέχεια τα διάσημα καπάκια της Tupperware με την αντοχή και την τέλεια αεροστεγή εφαρμογή.

Marianna Tsoulia

Crisis Manager/ expert

Negotiations  expert

Accredited Mediator,Consultant

Προγράμματα

Γυναίκες Επιχειρηματίες από Αγροτικές Περιοχές θα Συγκεντρωθούν στην Κροατία για την Ακαδημία Γυναικών με θέμα την Αγροτική

Στο επίκεντρο αυτού του προγράμματος βρίσκονται η αξιοποίηση των νέων
τεχνολογιών καθώς και η απόκτηση δεξιοτήτων για την διεύρυνση ευκαιριών στις περιοχές τους

Η δεύτερη διοργάνωση της Ακαδημίας Γυναικών για την Αγροτική Καινοτομία θα
πραγματοποιηθεί στην Κροατία. Οι εργασίες της Ακαδημίας που θα διαρκέσουν μια εβδομάδα, θα φιλοξενήσουν γυναίκες με καινοτόμες ιδέες και ανερχόμενες ηγέτιδες από τις αγροτικές περιοχές της
Ευρώπης, με σκοπό να τις εφοδιάσει με τις δεξιότητες που απαιτούνται για την προώθηση της καινοτομίας στις περιοχές τους και να προετοιμάσει τις βάσεις για τον κόσμο του αύριο – έναν κόσμο που θα καθοριστεί από την ψηφιακή και πράσινη μετάβαση.

Οι υποψήφιες που επιθυμούν να ενταχθούν στην Ακαδημία Γυναικών για την Αγροτική Καινοτομία πρέπει να υποβάλουν την αίτησή τους μέσω της ιστοσελίδας: https://www.europeanleadershipacademy.eu/ και να βεβαιωθούν ότι παρέχουν πλήρεις λεπτομέρειες σχετικά με τα κίνητρά τους και την εμπειρία τους μέχρι σήμερα.
Στο πλαίσιο της έγκριτης Ακαδημίας « European Leadership Academy » της Huawei,
τα προγράμματα της οποίας έχουν προσελκύσει περισσότερες από 12.000 αιτήσεις και η οποία φιλοξενεί επίσης το Σχολείο για τη Γυναικεία Ηγεσία στην Ψηφιακή Εποχή, η Γυναικεία Ακαδημία για την Αγροτική Καινοτομία ακολουθεί την εξαιρετικά επιτυχημένη πρώτη διοργάνωση στην Ισπανία και αποτελεί μια μοναδική ευκαιρία για γυναίκες σε αγροτικές περιοχές. Η νικήτρια της Γυναικείας
Ακαδημίας για την Αγροτική Καινοτομία, η Ελληνίδα αγρότισσα Αναστασία Βερζύτογλου, περιέγραψε τον χρόνο που πέρασε στην Ακαδημία ως «εμπνευσμένο, έντονο, ικανοποιητικό και καθοριστικό για τη ζωή της».
Οι γυναίκες αποτελούν το μισό του παγκόσμιου πληθυσμού, αλλά εξακολουθούν να
αντιμετωπίζουν διαρθρωτικές προκλήσεις, οι οποίες εμποδίζουν πολλές από αυτές
να αξιοποιήσουν πλήρως τις δυνατότητές τους. Ο στόχος της Ακαδημίας είναι να
γεφυρώσει αποφασιστικά το διπλό χάσμα -φύλου και αστικής/αγροτικής περιοχής-
που εμποδίζει τις γυναίκες σε αγροτικές και απομακρυσμένες περιοχές να γίνουν οι
ηγέτιδες που χρειάζεται ο κόσμος μας.

Δικαίωμα συμμετοχής έχουν γυναίκες από αγροτικές περιοχές σε 37 χώρες: τα 27
κράτη μέλη της ΕΕ, τις έξι χώρες των Δυτικών Βαλκανίων και την Ουκρανία, καθώς
και τρεις νεοεισαχθείσες χώρες, οι ενδιαφερόμενες των οποίων θα μπορούν να υποβάλουν αίτηση για τη φετινή Ακαδημία για πρώτη φορά: την Ισλανδία, την Ελβετία και την Τουρκία. Η ανεξάρτητη Κριτική Επιτροπή θα αναζητήσει γυναίκες που θέλουν να κάνουν τη διαφορά – με εξειδίκευση στη γεωργία, τη μηχανική ή τον οικοτουρισμό, ή επίδοξες αγρότισσες, επιχειρηματίες ή ψηφιακούς νομάδες. Ενθαρρύνονται επίσης να υποβάλουν αίτηση και νεαρά ταλέντα που έχουν εγκαταλείψει τα χωριά τους για να σπουδάσουν στην πόλη, αλλά θέλουν να προσφέρουν στις κοινότητές τους. Οι 20 υποψήφιες που θα θεωρηθούν ως οι πλέον αξιόλογες θα λάβουν πλήρη υποτροφία που καλύπτει όλα τα έξοδα που σχετίζονται με τη συμμετοχή τους. Αυτό προσφέρει ίσες ευκαιρίες για όλες και διασφαλίζει ότι καμία δεν θα μείνει πίσω. Οι συμμετέχουσες θα παρακολουθήσουν μαθήματα από κορυφαίους
επαγγελματίες, ενώ στην προηγούμενη διοργάνωση συμμετείχαν ομιλητές όπως ο José Luis RODRÍGUEZ ZAPATERO, πρώην Πρωθυπουργός της Ισπανίας, μέλη του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και ανώτατα στελέχη εταιρειών τροφίμων. Η ατζέντα της Ακαδημίας δίνει ιδιαίτερη έμφαση στην επιχειρηματικότητα και στη χρήση νέων τεχνολογιών στις αγροτικές περιοχές. Περιλαμβάνει ενότητες όπως η ψηφιοποίηση των μικρομεσαίων επιχειρήσεων, τα κριτήρια για την πρόσβαση σε χρηματοδότηση και την διασφάλιση της βιωσιμότητας των επιχειρήσεων, την
εξερεύνηση της δύναμης της συνδεσιμότητας και των δυνατοτήτων που προσφέρουν οι τεχνολογίες αιχμής στη διαμόρφωση ενός πιο πράσινου μέλλοντος. Οι συμμετέχουσες θα λάβουν μέρος σε καινοτόμα και συναρπαστικά εργαστήρια, συζητήσεις που συνδυάζουν θέματα που άπτονται του ενδιαφέροντός τους.

Ο Tony Yong JIN, Εκτελεστικός Αντιπρόεδρος της Huawei για την περιοχή της Ευρώπης, σχολίασε: «Tο πρόγραμμα αυτό αποτελεί μέρος της συνεχούς δέσμευσης της Huawei για τη ψηφιακή ένταξη. Θέλουμε να καλύψουμε το χάσμα μεταξύ των δύο φύλων, το χάσμα μεταξύ αστικών και αγροτικών περιοχών και να δημιουργήσουμε έναν κόσμο όπου οι αγροτικές κοινότητες θα ενδυναμώνονται με την υποστήριξη της τεχνολογίας για να μας οδηγήσουν σε ένα πιο βιώσιμο μέλλον». Η Selina WEN, Επικεφαλής Εκπρόσωπος της Huawei στα θεσμικά όργανα της ΕΕ, πρόσθεσε: «Είναι ζωτικής σημασίας οι πολίτες να είναι ενεργοί συμμετέχοντες στη οικοδόμηση του πράσινου και ψηφιακού μέλλοντος της Ευρώπης. Θέλουμε οι γυναίκες να είναι ηγέτιδες στην τεχνολογική επανάσταση και είμαστε ευτυχείς που οι Ευρωπαίοι εταίροι μας μοιράζονται τον ίδιο στόχο και έχουν ενταχθεί στις προσπάθειές μας για την προώθηση της συμπεριληπτικότητας και της μη
διάκρισης».

Η Berta HERRERO, Διευθύντρια της Ευρωπαϊκής Ακαδημίας Ηγεσίας και Επικεφαλής
της Διαφορετικότητας, Ισότητας και Συμπερίληψης στη Huawei Europe, δήλωσε: «Οι
αγροτικές περιοχές της Ευρώπης είναι ένας θησαυρός που πρέπει να προστατευτεί
και να αναδειχθεί. Σε κάθε χωριό υπάρχει μια επιχειρηματίας, μια καινοτόμος και
μια ηγέτιδα, της οποίας οι ικανότητες δεν έχουν ακόμη πλήρως αξιοποιηθεί. Στην

Ακαδημία Γυναικών για την Αγροτική Καινοτομία, υποστηρίζουμε τις γυναίκες αυτές
στην προσπάθεια για την οικοδόμηση των κοινοτήτων που όλοι ονειρευόμαστε.»
Ο Marijo KARABAIC, Διευθυντής της Huawei Technologies Κροατίας, τόνισε:
«Είμαστε ενθουσιασμένοι που φιλοξενούμε την Ακαδημία Γυναικών για την
Αγροτική Καινοτομία εδώ στην Κροατία. Η χώρα μας έχει ισχυρή αγροτική
οικονομία και είναι περήφανη που συνδυάζει παραδοσιακές τεχνικές με νέες
καινοτόμες προσεγγίσεις που συμβάλλουν στην ευημερία των αγροτικών μας
κοινοτήτων».

Continue Reading

Προγράμματα

Παπαστράτος: Στηρίζει τα Κέντρα Ημερήσιας Φροντίδας Ηλικιωμένων (Κ.Η.Φ.Η) του Δήμου Θεσσαλονίκης

Παπαστράτος: Στηρίζει τα Κέντρα Ημερήσιας Φροντίδας Ηλικιωμένων (Κ.Η.Φ.Η) του Δήμου Θεσσαλονίκης

  • Δωρεά για τη δημιουργία του νέου Κέντρου Ημερήσιας Φροντίδας Ηλικιωμένων (Κ.Η.Φ.Η) στη Θεσσαλονίκη
  • Αναβάθμιση του εξοπλισμού του, ήδη, υπάρχοντος Κ.Η.Φ.Η.
  • Ενίσχυση της ποιότητας ζωής των ηλικιωμένων και των οικογενειών τους

Η Παπαστράτος, σε συνεργασία με τον Δήμο Θεσσαλονίκης, ανακοίνωσε τη νέα της δράση, η οποία αφορά τη στήριξη των ανθρώπων της τρίτης ηλικίας. Στην εκδήλωση, που πραγματοποιήθηκε
σήμερα στο εταιρικό περίπτερο της Παπαστράτος, ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της
εταιρείας κ. Γιώργος Μαργώνης και ο Δήμαρχος Θεσσαλονίκης, κ. Στέλιος Αγγελούδης ανακοίνωσαν
τη δωρεά της Παπαστράτος για τη δημιουργία ενός νέου Κέντρου Ημερήσιας Φροντίδας
Ηλικιωμένων (Κ.Η.Φ.Η.) και την αναβάθμιση του, ήδη, υπάρχοντος. Παρών στην εκδήλωση ήταν και
ο κ. Λάζαρος Ζαχαριάδης, Αντιδήμαρχος Μέριμνας για την τρίτη ηλικία.
Η Παπαστράτος ανέλαβε να χρηματοδοτήσει τη διαμόρφωση του χώρου και τον εξοπλισμό του
νέου Κ.Η.Φ.Η. που θα λειτουργήσει στην ανατολική πλευρά της Θεσσαλονίκης, καθώς και την
αναβάθμιση του εξοπλισμού του, ήδη, υπάρχοντος Κ.Η.Φ.Η. στη δυτική πλευρά. Παράλληλα, μέσω
της δωρεάς θα καλυφθούν και οι ανάγκες σε αναλώσιμα υλικά και για τις δύο δομές για έναν
χρόνο.
Τα Κέντρα Ημερήσιας Φροντίδας Ηλικιωμένων (Κ.Η.Φ.Η) εξυπηρετούν τις ανάγκες των ηλικιωμένων
πολιτών που αντιμετωπίζουν δυσκολίες αυτοεξυπηρέτησης, καθώς και των οικογενειών τους.
Παρέχουν υπηρεσίες, όπως νοσηλευτική φροντίδα, σίτιση, θεραπευτικές παρεμβάσεις και
ψυχαγωγικές δραστηριότητες, ενισχύοντας τη σωματική και ψυχική υγεία των ηλικιωμένων, ενώ,
παράλληλα, υποστηρίζουν τις οικογένειές τους σε περιόδους αδυναμίας.
Ο κ. Γιώργος Μαργώνης, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Παπαστράτος, δήλωσε σχετικά:
«Η Παπαστράτος βρίσκεται σταθερά στο πλευρό όλων των κοινωνικών ομάδων, επιβεβαιώνοντας
πως είναι ΕΔΩ στην Πράξη. Μέσω της συνεργασίας μας με τον Δήμο Θεσσαλονίκης, στηρίζουμε
έμπρακτα τη δημιουργία δομών που ενδυναμώνουν την κοινωνική συνοχή και ενισχύουν την
ποιότητα ζωής, τόσο των ηλικιωμένων ανθρώπων που το έχουν ανάγκη, όσο και των οικογενειών
τους. Στην Παπαστράτος, κάθε μας πρωτοβουλία στοχεύει στην ουσιαστική πρόοδο των τοπικών
κοινωνιών και των κοινωνικών ομάδων, που τις απαρτίζουν.»

Από την πλευρά του, ο κ. Στέλιος Αγγελούδης, Δήμαρχος Θεσσαλονίκης σημείωσε: «Θέλω να
ευχαριστήσω και να συγχαρώ την Παπαστράτος για την άμεση ανταπόκρισή της στο κάλεσμα που
απευθύναμε για την προαγωγή της ευημερίας στην τρίτη ηλικία. Η πρωτοβουλία που αναλαμβάνει
για τη δημιουργία ενός νέου, υπερσύγχρονου Κέντρου Ημερήσιας Φροντίδας Ηλικιωμένων στο
Δήμο μας και την αναβάθμιση του υφιστάμενου κέντρου επιβεβαιώνει το έμπρακτο, διαρκές
ενδιαφέρον της για την ενίσχυση της κοινωνικής συνοχής και τη διαμόρφωση ενός πλέγματος
προστασίας των συμπολιτών μας, με κορυφαίο σημείο αναφοράς τη διασφάλιση της αξιοπρεπούς
διαβίωσής τους. Η Παπαστράτος παραδίδει μέσα από το πολύπλευρο έργο της μαθήματα
κοινωνικής υπευθυνότητας, αναδεικνύοντας την κορυφαία σημασία της ενεργοποίησης του
ιδιωτικού τομέα προς όφελος των τοπικών κοινωνιών. Για το Δήμο Θεσσαλονίκης η τρίτη ηλικία
είναι πρώτη προτεραιότητα. Και είμαστε ευγνώμονες, γιατί δεν είμαστε μόνοι μας στην
προσπάθεια να εξασφαλίσουμε για τους συμπολίτες μια καλύτερη ποιότητα ζωής.»

Continue Reading

Επιχειρηματικότητα

Πώς να Μετατρέψετε Κάθε Πελάτη σε Πιστό Οπαδό: Τα Μυστικά της Απόλυτης Εμπειρίας Πελάτη”

Στη σημερινή ανταγωνιστική αγορά, η εξαιρετική Εμπειρία Πελατών (CX) μπορεί να
διαφοροποιήσει μια επιχείρηση από τους ανταγωνιστές της. Εδώ είναι δέκα κρίσιμα σημεία
για να επικεντρωθείτε ώστε να βελτιώσετε την αγοραστική Εμπειρία Πελατών σας:

  1. Κατανοήστε τον Πελάτη σας
    Ενσυναίσθηση: Για να δημιουργήσετε μια αξέχαστη αγοραστική Εμπειρία Πελατών, πρέπει
    πρώτα να κατανοήσετε τις ανάγκες, τις προτιμήσεις και τα προβλήματα που
    αντιμετωπίζουν οι Πελάτες σας. Χρησιμοποιήστε ανάλυση δεδομένων, ανατροφοδότηση
    Πελατών και έρευνα αγοράς για να δημιουργήσετε λεπτομερή προφίλ Πελατών
  2. Προσωποποιήστε την Αγοραστική Εμπειρία των Πελατών σας
    Εξατομίκευση: Η εξατομίκευση είναι ένα ισχυρό εργαλείο στην αγοραστική Εμπειρία
    Πελατών. Χρησιμοποιήστε δεδομένα Πελατών για να προσφέρετε εξατομικευμένες
    προτάσεις, στοχευμένο μάρκετινγκ και προσαρμοσμένες υπηρεσίες. Αυτό μπορεί να
    κυμαίνεται από την προσφώνηση των Πελατών με τα ονόματά τους στις επικοινωνίες έως
    την πρόταση προϊόντων βάσει προηγούμενων αγορών ή ιστορικού περιήγησης.
  3. Διασφαλίστε την Ποιότητα και την Αξιοπιστία για τον Πελάτη σας
    Αξιοπιστία: Η συνέπεια στην ποιότητα των προϊόντων και των υπηρεσιών είναι θεμελιώδης.
    Οι Πελάτες πρέπει να γνωρίζουν ότι μπορούν να βασίζονται στην επιχείρησή σας για την
    παροχή του ίδιου υψηλού επιπέδου υπηρεσίας κάθε φορά. Αυτό δημιουργεί Εμπιστοσύνη
    και Ενθαρρύνει την επαναλαμβανόμενη αγορά.
  4. Παρέχετε Omni-Channel Υποστήριξη και Προσβασιμότητα
    Προσβασιμότητα: Οι Πελάτες αναμένουν να αλληλεπιδρούν με τις Επιχειρήσεις μέσω
    διαφόρων καναλιών, συμπεριλαμβανομένων των κοινωνικών μέσων, του email, της
    ζωντανής συνομιλίας και του τηλεφώνου. Διασφαλίστε ότι η υποστήριξή σας είναι

Προσβάσιμη σε πολλές πλατφόρμες και ότι οι Πελάτες λαμβάνουν συνεπή και
αποτελεσματική Αγοραστική Εμπειρία ανεξάρτητα από το κανάλι που επιλέγουν.

  1. Εκπαιδεύστε τους Εργαζομένους σας
    Ικανότητα: Οι υπάλληλοί σας είναι το Πρόσωπο της Επιχείρησής σας. Επενδύστε σε
    προγράμματα εκπαίδευσης για να διασφαλίσετε ότι έχουν τις δεξιότητες και τις γνώσεις να
    παρέχουν Εξαιρετική Aγοραστική Εμπειρία Πελατών. Εκπαιδεύστε τους να παίρνουν
    αποφάσεις που μπορούν να επιλύσουν τα προβλήματα των Πελατών γρήγορα και
    αποτελεσματικά.
  2. Ανατροφοδότηση
    Ανταποκρισιμότητα: Ζητήστε τακτικά ανατροφοδότηση από τους Πελάτες σας για να
    κατανοήσετε τα επίπεδα ικανοποίησής τους και να εντοπίσετε τομείς για βελτίωση.
    Χρησιμοποιήστε έρευνες, κριτικές και άμεση ανατροφοδότηση.
  3. Απλοποιήστε το Ταξίδι του Πελάτη
    Αποδοτικότητα: Απλοποιήστε το ταξίδι του Πελάτη από το πρώτο σημείο επαφής έως την
    παρακολούθηση μετά την αγορά. Αφαιρέστε οποιαδήποτε περιττά βήματα ή εμπόδια που
    θα μπορούσαν να προκαλέσουν απογοήτευση.
  4. Αλληλεπιδράστε με τους Πελάτες σας
    Η δημιουργία μιας συναισθηματικής σύνδεσης με τους Πελάτες σας μπορεί να ενισχύσει
    σημαντικά την αφοσίωσή τους. Αλληλεπιδράστε με τους Πελάτες σε προσωπικό επίπεδο
    μέσω ουσιαστικών επιικοινωνιών και δείξτε εκτίμηση για την αφοσίωσή τους.
  5. Εφαρμόστε την Τεχνολογία όπου μπορείτε
    Χρησιμοποιήστε την τεχνολογία για να βελτιώσετε την Εμπειρία Πελατών. Αυτό μπορεί να
    περιλαμβάνει τη χρήση τεχνητής νοημοσύνης για εξατομικευμένες προτάσεις, chatbots για
    24/7 υποστήριξη ή συστήματα CRM για τη διαχείριση των αλληλεπιδράσεων με τους
    Πελάτες.
  6. Συνεχής Βελτίωση για την Αγοραστική Εμπειρία των Πελατών σας
    Παρακολουθείτε συνεχώς βασικούς δείκτες απόδοσης (KPIs) όπως τα επίπεδα
    ικανοποίησης πελατών, τα Net Promoter Scores (NPS).
    Χρησιμοποιήστε αυτά τα δεδομένα για να βελτιώνετε συνεχώς και να βελτιστοποιείτε τις
    στρατηγικές και τις διαδικασίες που αφορούν την Εμπειρία των Πελατών σας.

Πιστεύω ότι στην Νέα Εποχή η δημιουργία μιας εξαιρετικής Αγοραστική Εμπειρίας Πελατών
απαιτεί μια ολοκληρωμένη προσέγγιση που ενσωματώνει την ενσυναίσθηση, την
εξατομίκευση, τη συνέπεια, την προσβασιμότητα και τη συνεχή βελτίωση. Εστιάζοντας σε
αυτά τα δέκα βασικά σημεία, οι Επιχειρήσεις μπορούν να καλλιεργήσουν ισχυρότερες
σχέσεις με τους Πελάτες, να ενισχύσουν την αφοσίωση και να επιτύχουν μακροπρόθεσμη
επιτυχία σε ένα μεταβαλλόμενο Περιβάλλον.

Χάτζη Σκευοφύλακα CEO και Founder της HATZI FILAX GROUP.

Continue Reading

Trending