Connect with us

Lifestyle

Απογειώστε τα Ποτά σας με τα σωστά Παγάκια

Τα παγάκια είναι αναπόσπαστο κομμάτι κάθε παγωμένου ποτού, ειδικά κατά τους καλοκαιρινούς μήνες. Ωστόσο, η σωστή χρήση τους μπορεί να απογειώσει την εμπειρία σας και να εξασφαλίσει ότι τα ποτά σας είναι δροσερά και γευστικά μέχρι την τελευταία γουλιά. Εμείς θα σας δώσουμε χρήσιμα tips που θα σας βοηθήσουν να αξιοποιήσετε στο έπακρο τα παγάκια σας.

Χρησιμοποιήστε Καθαρό Νερό

Η ποιότητα του νερού είναι σημαντική όταν πρόκειται για παγάκια. Χρησιμοποιήστε φιλτραρισμένο ή εμφιαλωμένο νερό για να αποφύγετε ανεπιθύμητες γεύσεις και οσμές. Το καθαρό νερό θα εξασφαλίσει ότι τα παγάκια σας δεν αλλοιώνουν τη γεύση των ποτών σας.

Παγώστε σε Κατάλληλη Θερμοκρασία

Βεβαιωθείτε ότι η κατάψυξη είναι ρυθμισμένη σε σωστή θερμοκρασία, γύρω στους -18°C. Αυτή η θερμοκρασία είναι ιδανική για να παγώσουν τα παγάκια γρήγορα και να παραμείνουν διαυγή. Αν η θερμοκρασία είναι πολύ χαμηλή, τα παγάκια μπορεί να γίνουν υπερβολικά σκληρά και να καταστρέψουν το ποτήρι ή το σέικερ.

Παγάκια Διαφορετικών Μεγεθών

Χρησιμοποιήστε παγάκια διαφορετικών μεγεθών ανάλογα με το είδος του ποτού. Για παράδειγμα, τα μεγαλύτερα παγάκια λιώνουν πιο αργά και είναι ιδανικά για ουίσκι ή κοκτέιλ, ενώ τα μικρότερα παγάκια είναι καλύτερα για σόδα ή χυμούς, καθώς δροσίζουν πιο γρήγορα.

Προσθέστε Γεύσεις στα Παγάκια

Για να προσθέσετε μια έξτρα πινελιά στα ποτά σας, μπορείτε να παγώσετε φρούτα, βότανα ή ακόμα και χυμούς μέσα στα παγάκια. Για παράδειγμα, παγάκια με φράουλες ή μέντα είναι ιδανικά για δροσιστικά κοκτέιλ. Αυτή η πρακτική μπορεί να βελτιώσει τη γεύση και την εμφάνιση των ποτών σας.

Αποθηκεύστε Σωστά τα Παγάκια

Τα παγάκια μπορούν να απορροφήσουν οσμές από την κατάψυξη, οπότε είναι σημαντικό να τα αποθηκεύετε σε αεροστεγείς σακούλες ή δοχεία. Έτσι, θα παραμείνουν φρέσκα και δεν θα αποκτήσουν δυσάρεστες οσμές.

Μην Υπερφορτώνετε το Ποτήρι

Πολλοί κάνουν το λάθος να γεμίζουν το ποτήρι με πάρα πολλά παγάκια. Αυτό μπορεί να αραιώσει το ποτό και να χαλάσει τη γεύση του. Χρησιμοποιήστε την κατάλληλη ποσότητα παγάκια για να διατηρήσετε την ισορροπία ανάμεσα στη δροσιά και τη γεύση.

Παγώστε τα Ποτήρια

Μια άλλη καλή πρακτική είναι να παγώσετε τα ποτήρια πριν σερβίρετε το ποτό. Αυτό θα βοηθήσει να διατηρηθεί το ποτό δροσερό για περισσότερο χρόνο χωρίς να χρειάζεται να προσθέσετε πολλά παγάκια.

Πηγή: https://zoumeoraia.okmarkets.gr/

Μόδα

Athens Fashion Week

Το πιο πολυαναμενόμενο fashion event της χώρας είναι προ των πυλών, και αυτο δεν είναι άλλο απο την Athens Fashion Week που για φέτος θα λάβει χώρα σε έναν μοναδικό μέρος. Ενα πολύ σημαντικό event για τους ανθρώπους της μόδας και όχι μόνο. Νέοι σχεδιαστες καθώς και καταξιωμένοι δημιουργοί δεσμεύονται για μοναδικά shows και happenings. Χρώματα , υφάσματα, υφές και σιλουέτες θα πλημμυρίσουν την πασαρέλα την ελληνικής εβδομάδας μόδας. 

Μια απο τις μεγάλες εκπλήξεις της φετινής εβδομάδας μόδας , ειναι η συμμετοχη του πολλά υποσχόμενου νέου δημιουργού Αθανάσιου Βασιλειάδη. Στην συμμετοχή αυτη θα βάλει την υπογραφή του ο μοναδικός στο είδος του Λάζαρος Ορφανίδης ως art director μαζί την ομάδα του.

Παμε λοιπόν να γνωρίσουμε λίγο καλύτερα τον Αθανάσιο.

Ο Αθανάσιος Βασιλειάδης γεννήθηκε τον Ιούλιο του 1995 και μεγάλωσε στη Θεσσαλονίκη.

Από τα πρώτα χρόνια της ζωής του ασχολείται με τις καλές τέχνες, την ζωγραφική και τον χορό. Η μόδα
τον είχε επιλέξει πολύ πριν τελειώσει το σχολείο και όταν συνειδητοποίησε ότι τα ρούχα θα μπορούσαν να είναι ένα έργο τέχνης όπως και οτι μπορεί να γίνει μέσω να εκφράσει τα συναισθήματά του. Έχει σπουδάσει σχέδιο μόδας στο Διεθνές Ελληνικό Πανεπιστήμιο και έχει πάρει μέρος σε πολλά συνέδρια, σεμινάρια και διαγωνισμούς μόδας.Το στυλ του είναι ρομαντικό, δραματικό και θηλυκό. Του αρέσει να πειραματίζεται με ασυνήθιστα υλικά και είναι υπέρμαχος της ανακύκλωσης και της ανακύκλωσης.

Δεν περιμένουμε λοιπόν τίποτα λιγότερο απο ενα μοναδικό show στην Athens Fashion Week , πόσο μάλλον οταν το communication support το έχει αναλάβει η εταιρεία δημοσίων σχέσεων Advertary. 

Continue Reading

Αυτοκίνητο

MG ZS 1.5 Αυτοκίνητο για λίγα χρήματα

Το ZS είναι το μοντέλο με το οποίο η MG κάνει δυναμική είσοδο στην ελληνική αγορά. Είναι όμως το «value for money» το μοναδικό του προτέρημα;

Καιρό είχε να δημιουργηθεί τόσος θόρυβος στην ελληνική αγορά αυτοκινήτου όσος αυτός που έχει προκαλέσει η MG Motor. Η βρετανική μάρκα επέστρεψε στη χώρα μας πιο ελκυστική από ποτέ, με τον Όμιλο Συγγελίδη να έχει αναλάβει την εισαγωγή και διανομή των μοντέλων της.

Το ZS είναι ένα B-SUV, που όμως από πλευράς εξωτερικών διαστάσεων και εσωτερικών χώρων μάλλον ταιριάζει στα C-SUV: μήκος 4,32 μέτρα, πλάτος 1,81 μέτρα και ύψος 1,65 μέτρα. Επιπλέον, είναι αρκούντως γενναιόδωροι οι χώροι για τους επιβάτες (μεταξόνιο 2,58 μέτρων) και τις αποσκευές τους (448 λίτρα σε πενταθέσια διάταξη, έως 1.166 όταν αναδιπλωθούν τα πίσω καθίσματα).

Το ZS προσφέρεται στην ελληνική αγορά τόσο ως αμιγώς ηλεκτρικό, όσο και με δύο επιλογές κινητήρων βενζίνης: 1.5 ατμοσφαιρικό και 1.0 turbo. Το αυτοκίνητο της δοκιμής έφερε τον πρώτο κινητήρα, ισχύος 106 ίππων και ροπής 141 Nm (στις 4.500 σ.α.λ.). Με το βασικό – αλλά κάθε άλλο παρά φτωχό – επίπεδο εξοπλισμού Exclusive, η τιμή του MG ZS ορίζεται στα 18.950 ευρώ. Στα χρήματα δηλαδή ενός σουπερμίνι και με λιγότερα στοιχεία εξοπλισμού, προσφέρεται ένα οικογενειακό SUV.

Περνώντας καιρό με το ZS αντιλαμβάνεσαι ότι η χαμηλή τιμή δεν είναι το μοναδικό του προσόν. Μετά τους πλούσιους χώρους, θετική εντύπωση αφήνει και η εικόνα του εσωτερικού. Είναι πράγματι ευχάριστη έκπληξη τα υλικά που έχουν επιλεγεί από την MG στην καμπίνα των επιβατών και στο ταμπλό ειδικότερα.


Στον πίνακα οργάνων υπάρχουν αναλογικά όργανα για το στροφόμετρο και το ταχύμετρο, ενώ ανάμεσά τους έχει τοποθετηθεί μία μικρή ψηφιακή οθόνη, στην οποία εμφανίζονται ορισμένες ενδείξεις, όπως η κατανάλωση καυσίμου και η αυτονομία. Στις επόμενες εκδόσεις (Luxury και Luxury Plus). Επιστρέφοντας στο ZS της δοκιμής μας, στην κεντρική κονσόλα, όμως κάτω από τους αεραγωγος, είναι τοποθετημένη η μεγάλη οθόνη αφής 10 ιντσών – στιλ τάμπλετ – για το σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας, η οποία υποστηρίζει τα πρωτόκολλα Android Auto και Apple CarPlay. Ο ατμοσφαιρικός κινητήρας 1,5 λίτρων των 106 ίππων συνδυάζεται με χειροκίνητο κιβώτιο 5 σχέσεων και αποδεικνύεται οριακός στην πράξη για το μέγεθος και το χαρακτήρα του αυτοκινήτου. Ιδίως όταν το ZS ταξιδεύει στον αυτοκινητόδρομο, φορτωμένο. Παίρνει επάξια τον τίτλο του «value for money», διότι με τα χρήματα που αγοράζεις ένα αυτοκίνητο πόλης, αποκτάς ένα οικογενειακό SUV, με χώρους,

καλό εξοπλισμό και αξιοπρεπή οδική συμπεριφορά. Ο εξοπλισμός άνεσης και ασφάλειας στην έκδοση Exclusive περιλαμβάνει όλα τα στοιχεία που συναντάμε στα σύγχρονα αυτοκίνητα. Και για όσους έχουν δεύτερες σκέψεις αναφορικά με την αξιοπιστία των μοντέλων της, η επταετής εργοστασιακή εγγύηση. Κινούμενοι πάντως με χαλαρούς ρυθμούς στην πόλη η κατανάλωση διατηρήθηκε περίπου στα 7 λίτρα ανά 100 χλμ., ενώ σε μεικτές συνθήκες (δηλαδή στον αυτοκινητόδρομο και επαρχιακό οδικό δίκτυο) η σχετική ένδειξη… σταμάτησε στα 8-8,5 λίτρα ανά 100 χλμ.

Μελίνα, Ναταλία και Κώστας Νικολακόπουλος

Continue Reading

Αυτοκίνητο

Volkswagen Tiguan 1.5 eTSI R-Line: Ένα όνειρο για κάθε οικογένεια.

Στην τρίτη πλέον γενιά του, τo best seller μοντέλο της Volkswagen έχει μια δύσκολη αποστολή: Nα συνεχίσει την επιτυχία του προκατόχου του.

Εξαιρετικό από κάθε άποψη ως οικογενειακό αυτοκίνητο. Ακόμα πιο όμορφο, ακόμα καλύτερο στην εκμετάλλευση του εσωτερικού χώρου και ακόμα πιο ολοκληρωμένο suv όχημα και πλέον με τέσσερα χρόνια εργοστασιακή εγγύηση, παίρνει τη σκυτάλη από το προηγούμενο μοντέλο χωρίς να χάσει μέτρο και στοχεύει πολύ ψηλά στην κατάταξη της κατηγορίας του. Με κόστος που στη βασική έκδοση εξοπλισμού του ήπια υβριδικού κινητήρα των 1.5 λίτρων 150 ίππων ξεκινά από τις 37.900 ευρώ και κορυφώνεται στις 42.500 ευρώ της έκδοσης R-Line της δοκιμής, τοποθετείται σωστά απέναντι στον ανταγωνισμό και έχει τα φόντα να αντιμετωπίσει κάθε αντίπαλο.

Στον δρόμο έχει πολύ καλή συμπεριφορά σε όλες τις συνθήκες εκεί που πάντα χρειάζεται ιδιαίτερη προσοχή είναι η γλίτσα, το οποίο ισχύει για όλα τα αυτοκίνητα.

Όπως δείχνει και η νέα αισθητική προσέγγιση του αμαξώματος, το μοντέλο είναι εμφανώς καινούριο, αλλά χωρίς σχεδιαστικές ακροβασίες που θα έκαναν το πιστό κοινό της μάρκας να εκπλαγεί – προφανώς δυσάρεστα. Από την άλλη πλευρά, όλες οι αλλαγές έχουν βελτιώσει όχι μόνο το αισθητικό αποτέλεσμα αλλά και την αεροδυναμική, η οποία πλέον έχει συντελεστή οπισθέλκουσας 0,28 αντί 0.33 του προηγούμενου μοντέλου.

Μελίνα, Ναταλία και Κώστας Νικολακόπουλος

Continue Reading

Trending