Αυτοκίνητο
Cupra Formentor 1.5 TSi 150hp DSG – Και σπορ και SUV
Το Cupra Formentor, ακόμα και με τον μικρότερο κινητήρα της γκάμας του, παραμένει απολαυστικό τόσο στην όψη, όσο και στην οδήγηση.
Η Cupra ανοίγει ένα νέο κεφάλαιο στην κατηγορία των SUV με το Formentor: Δύναμη, κορυφαία τεχνολογία και άψογη αισθητική συνθέτουν ένα αυτοκίνητο που απευθύνεται στον πραγματικό οδηγό. Αλλά και σε κάθε οδηγό που δεν θέτει όρια στις απαιτήσεις του.
Η καινοτομία και η τολμηρή προσέγγιση αποτελούν τα κύρια συστατικά δημιουργίας του πρώτου πραγματικού Cupra. Το Formentor ενσωματώνει όλα αυτά που πρεσβεύει η κορυφαία sport premium μάρκα, τόσο σε δυναμικά χαρακτηριστικά όσο και σε σχεδίαση.
Το SUV αμάξωμα με τις coupe αναφορές απογειώνει τη sport αίσθηση και τη δυναμική της κίνησης, ενώ κάθε λαξευμένη λεπτομέρεια αναφέρεται στην ικανότητά του να επιτυγχάνει υψηλές επιδόσεις.
Με ισχυρούς κινητήρες βενζίνης, πετρελαίου και plug in hybrid, το Cupra Formentor προσφέρει μια μεγάλη γκάμα συναρπαστικών επιλογών. Εμείς το δοκιμάσαμε στην έκδοση 1.5 TSI 150 Formentor Pack με 7άρι αυτόματο DSG, ζάντες αλουμινίου 18’’, Led interior wrap around φωτισμό και μαύρη εσωτερική οροφή.
Η συναρπαστική φύση του Cupra Formentor υπογραμμίζεται από το σμιλεμένο εσωτερικό με τις απόλυτα ρευστές επιφάνειες και την κορυφαία ποιότητα υλικών. Η ψηφιακή τεχνολογία φέρνει και πάλι τον οδηγό στον επίκεντρο, με τον πίνακα οργάνων 10,25 ιντσών που προσφέρει δυνατότητα εξατομίκευσης, αλλά και το σύστημα πολυμέσων με ψηφιακή οθόνη αφής έως 12 ίντσες στο κέντρο του ταμπλό. Το DCC με Cupra Drive Mode εξασφαλίζει στον οδηγό την απόλυτη ελευθερία να ρυθμίζει την ανάρτηση, την απόδοση του κινητήρα και την απόκριση των χειριστηρίων και των συστημάτων υποβοήθησης με βάση τη διάθεσή του, τον τρόπο οδήγησης ή τη διαδρομή.
Η δυνατότητα απομακρυσμένου ελέγχου του αυτοκινήτου μέσω του Cupra Connect και τα δεκάδες ψηφιακά συστήματα υποβοήθησης της οδήγησης, προσφέρουν ηρεμία πνεύματος και την ιδανική αντιμετώπιση κάθε ακραίας ή δύσκολης κατάστασης. Παρά το συνολικά σπορ χαρακτήρα, με το μεγάλο πλάτος και το χαμηλό ύψος να χαρακτηρίζουν το αμάξωμα, οι χώροι για τους επιβάτες είναι άπλετοι, ενώ και αυτός για τις αποσκευές έχει όγκο 450 λίτρα.
Στον τομέα της οδήγησης, ξεχωρίζουν τα κορυφαία περιφερειακά όπως τα φρένα της Brembo και οι προηγμένες αναρτήσεις με πολλαπλούς συνδέσμους στους πίσω τροχούς και γόνατα εμπρός. Σε συνδυασμό με το πολύ ακριβές τιμόνι και την πολύ καλή κατανομή των μαζών, δίνουν στον οδηγό τη σιγουριά του απόλυτου ελέγχου κάθε στιγμή. Ταυτόχρονα, η άνεση που προσφέρει η ανάρτηση είναι υψηλού επιπέδου, ενώ χαρακτηριστική είναι η ησυχία που επικρατεί στο εσωτερικό ακόμα και σε υψηλές ταχύτητες στον αυτοκινητόδρομο.
Αξίζει επίσης να σημειώσουμε ότι το αυτοκίνητο έχει αποσπάσει την κορυφαία διάκριση ασφάλειας 5 αστέρων, από τον ανεξάρτητο ευρωπαϊκό οργανισμό αξιολόγησης αυτοκινήτων Euro NCAP.
Ο κινητήρας Tsi των 1.5 λίτρων, σε συνδυασμό με το αυτόματο κιβώτιο διπλούς συμπλέκτη των 7 σχέσεων, δίνει τη δυνατότητα στο αμάξωμα των 4,45 μέτρων μήκους να παρέχει στον οδηγό συναρπαστικές επιδόσεις. Πιο συγκεκριμένα, η μέγιστη ταχύτητα φτάνει στα 203 χλμ./ώρα, ενώ η επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα ολοκληρώνεται σε μόλις 8,9 δευτερόλεπτα. Η λειτουργία του κιβωτίου είναι εξαιρετικά γρήγορη και έτσι ο οδηγός έχει πάντα τη σωστή σχέση, χωρίς την επιπρόσθετη επιβάρυνση του χειρισμού ενός κλασικού κιβωτίου, η οποία αποδεικνύεται σωτήρια ειδικά στην αστική χρήση. Με αυτές τις επιδόσεις, είναι επίτευγμα το γεγονός ότι η μέση κατανάλωση δεν ξεπερνά τα 7,2 λίτρα με συνετή οδήγηση και μπορεί να μειωθεί ακόμα περισσότερο.
Το Cupra Formentor εγκαινιάζει μια νέα φιλοσοφία οδήγησης, όπου η απόλυτη ελευθερία συνδυάζεται με το έντονο συναίσθημα και τον απολαυστικό χειρισμό. Αυτοκίνητο, οδηγός και επιβάτες σε μια ενότητα μοναδική, για την πιο χαλαρωτική εμπειρία καθημερινής μετακίνησης αλλά και τη χαρά του πιο δυναμικού ταξιδιού, που δημιουργήθηκε ποτέ.
Video: https://youtu.be/9fmJbprDsyI
Αυτοκίνητο
Opel Corsa
Στο μέσο του κύκλου ζωής του, το Corsa 6ης γενιάς δέχτηκε ένα σχεδιαστικό φρεσκάρισμα και μια τεχνολογική… ένεση.
Με σχεδίαση «Bold & Pure», προηγμένες τεχνολογίες ασφάλειας, πλειάδα συστημάτων κίνησης για κάθε απαίτηση και γερμανική ποιότητα, δεν είναι διόλου τυχαίο που το νέο Opel Corsa υποδέχτηκε τον τίτλο του Best Seller στην κατηγορία του.
Το Opel Corsa διατηρεί την ιδιαίτερα αγαπημένη σχεδίαση με τη μάσκα Opel Visor και τις συμπαγείς διαστάσεις των υπολοίπων εκδόσεων, εξασφαλίζοντας έτσι εξαιρετική ευκολία οδήγησης σε αστικές συνθήκες και ταυτόχρονα άνεση για έως και πέντε επιβάτες με τις αποσκευές τους.
Αισθητικά οι αλλαγές εντοπίζονται στη σήμανση του πίσω μέρους και στο εσωτερικό, όπου ο full digital πίνακας οργάνων και το σύστημα πολυμέσων προσφέρουν εξειδικευμένες πληροφορίες.
Αυτό περιλαμβάνει νέο υπερτροφοδοτούμενο τρικύλινδρο βενζινοκινητήρα 1,2 λίτρων σε δύο εκδόσεις.
Αυτές αποδίδουν ισχύ 100 και 136 ίππων και ροπή 205 Nm ή 230 Nm αντίστοιχα στις 1.750 σ.α.λ. Για βέλτιστη απόδοση, οι νέοι κινητήρες λειτουργούν στον κύκλο καύσης Miller. Αυτός ο θερμοδυναμικός κύκλος ενεργοποιείται από τον υπερσυμπιεστή μεταβλητής γεωμετρίας, ο οποίος βελτιώνει την απόδοση σε χαμηλές στροφές χάρη και τον μεταβλητό χρονισμό βαλβίδων. Οι κινητήρες συνδυάζονται με ένα νέο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη έξι σχέσεων.
Η κατανάλωση καυσίμου και οι εκπομπές CO2 μειώνονται κατά 15 – 20% .
Όπως κάθε Opel, έτσι και το νέο Corsa διαθέτει πολυάριθμες τεχνολογίες και συστήματα υποβοήθησης στο βασικό εξοπλισμό, όπως Forward Collision Alert με Automatic Emergency Braking and Pedestrian Detection, Adaptive Cruise Control καθώς και Active Lane Positioning, Extended Traffic Sign Recognition και Drowsiness Detection.
Υπάρχουν επίσης και προαιρετικά συστήματα όπως το Intelli-Lux LED® Matrix για τους προβολείς, το οποίο διαθέτει πλέον 14 στοιχεία LED και κάνει την οδήγηση στο σκοτάδι ακόμα πιο ασφαλή. Τέλος διατίθενται ακόμα το Side Blind Sport Alert και μια νέα, υψηλής ανάλυσης Panorama Rear View Camera.
Το νέο Opel Corsa αποτελεί μια ακόμα επιλογή στις πολλές ήδη υπάρχουσες του μοντέλου. Γεφυρώνει το κενό ανάμεσα στα συμβατικά κινητήρια σύνολα βενζίνης προσφέροντας μια ιδανική εναλλακτική λύση στους οδηγούς χωρίς όμως το άγχος της αυτονομίας.
Συμπαγές και ευρύχωρο, πλούσια εξοπλισμένο αλλά και προσιτό, με υψηλή υπολειμματική αξία, εξαιρετικά ασφαλές, απολαυστικό στην οδήγηση και με αισθητική που ενθουσιάζει, το νέο Opel Corsa κοστίζει από 24.100 ευρώ στην υβριδική έκδοση των 100 ίππων.
Μελίνα
Ναταλία
Κώστας Νικολακόπουλος
Αυτοκίνητο
MG ZS 1.5 Αυτοκίνητο για λίγα χρήματα
Το ZS είναι το μοντέλο με το οποίο η MG κάνει δυναμική είσοδο στην ελληνική αγορά. Είναι όμως το «value for money» το μοναδικό του προτέρημα;
Καιρό είχε να δημιουργηθεί τόσος θόρυβος στην ελληνική αγορά αυτοκινήτου όσος αυτός που έχει προκαλέσει η MG Motor. Η βρετανική μάρκα επέστρεψε στη χώρα μας πιο ελκυστική από ποτέ, με τον Όμιλο Συγγελίδη να έχει αναλάβει την εισαγωγή και διανομή των μοντέλων της.
Το ZS είναι ένα B-SUV, που όμως από πλευράς εξωτερικών διαστάσεων και εσωτερικών χώρων μάλλον ταιριάζει στα C-SUV: μήκος 4,32 μέτρα, πλάτος 1,81 μέτρα και ύψος 1,65 μέτρα. Επιπλέον, είναι αρκούντως γενναιόδωροι οι χώροι για τους επιβάτες (μεταξόνιο 2,58 μέτρων) και τις αποσκευές τους (448 λίτρα σε πενταθέσια διάταξη, έως 1.166 όταν αναδιπλωθούν τα πίσω καθίσματα).
Το ZS προσφέρεται στην ελληνική αγορά τόσο ως αμιγώς ηλεκτρικό, όσο και με δύο επιλογές κινητήρων βενζίνης: 1.5 ατμοσφαιρικό και 1.0 turbo. Το αυτοκίνητο της δοκιμής έφερε τον πρώτο κινητήρα, ισχύος 106 ίππων και ροπής 141 Nm (στις 4.500 σ.α.λ.). Με το βασικό – αλλά κάθε άλλο παρά φτωχό – επίπεδο εξοπλισμού Exclusive, η τιμή του MG ZS ορίζεται στα 18.950 ευρώ. Στα χρήματα δηλαδή ενός σουπερμίνι και με λιγότερα στοιχεία εξοπλισμού, προσφέρεται ένα οικογενειακό SUV.
Περνώντας καιρό με το ZS αντιλαμβάνεσαι ότι η χαμηλή τιμή δεν είναι το μοναδικό του προσόν. Μετά τους πλούσιους χώρους, θετική εντύπωση αφήνει και η εικόνα του εσωτερικού. Είναι πράγματι ευχάριστη έκπληξη τα υλικά που έχουν επιλεγεί από την MG στην καμπίνα των επιβατών και στο ταμπλό ειδικότερα.
Στον πίνακα οργάνων υπάρχουν αναλογικά όργανα για το στροφόμετρο και το ταχύμετρο, ενώ ανάμεσά τους έχει τοποθετηθεί μία μικρή ψηφιακή οθόνη, στην οποία εμφανίζονται ορισμένες ενδείξεις, όπως η κατανάλωση καυσίμου και η αυτονομία. Στις επόμενες εκδόσεις (Luxury και Luxury Plus). Επιστρέφοντας στο ZS της δοκιμής μας, στην κεντρική κονσόλα, όμως κάτω από τους αεραγωγος, είναι τοποθετημένη η μεγάλη οθόνη αφής 10 ιντσών – στιλ τάμπλετ – για το σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας, η οποία υποστηρίζει τα πρωτόκολλα Android Auto και Apple CarPlay. Ο ατμοσφαιρικός κινητήρας 1,5 λίτρων των 106 ίππων συνδυάζεται με χειροκίνητο κιβώτιο 5 σχέσεων και αποδεικνύεται οριακός στην πράξη για το μέγεθος και το χαρακτήρα του αυτοκινήτου. Ιδίως όταν το ZS ταξιδεύει στον αυτοκινητόδρομο, φορτωμένο. Παίρνει επάξια τον τίτλο του «value for money», διότι με τα χρήματα που αγοράζεις ένα αυτοκίνητο πόλης, αποκτάς ένα οικογενειακό SUV, με χώρους,
καλό εξοπλισμό και αξιοπρεπή οδική συμπεριφορά. Ο εξοπλισμός άνεσης και ασφάλειας στην έκδοση Exclusive περιλαμβάνει όλα τα στοιχεία που συναντάμε στα σύγχρονα αυτοκίνητα. Και για όσους έχουν δεύτερες σκέψεις αναφορικά με την αξιοπιστία των μοντέλων της, η επταετής εργοστασιακή εγγύηση. Κινούμενοι πάντως με χαλαρούς ρυθμούς στην πόλη η κατανάλωση διατηρήθηκε περίπου στα 7 λίτρα ανά 100 χλμ., ενώ σε μεικτές συνθήκες (δηλαδή στον αυτοκινητόδρομο και επαρχιακό οδικό δίκτυο) η σχετική ένδειξη… σταμάτησε στα 8-8,5 λίτρα ανά 100 χλμ.
Μελίνα, Ναταλία και Κώστας Νικολακόπουλος
Αυτοκίνητο
Volkswagen Tiguan 1.5 eTSI R-Line: Ένα όνειρο για κάθε οικογένεια.
Στην τρίτη πλέον γενιά του, τo best seller μοντέλο της Volkswagen έχει μια δύσκολη αποστολή: Nα συνεχίσει την επιτυχία του προκατόχου του.
Εξαιρετικό από κάθε άποψη ως οικογενειακό αυτοκίνητο. Ακόμα πιο όμορφο, ακόμα καλύτερο στην εκμετάλλευση του εσωτερικού χώρου και ακόμα πιο ολοκληρωμένο suv όχημα και πλέον με τέσσερα χρόνια εργοστασιακή εγγύηση, παίρνει τη σκυτάλη από το προηγούμενο μοντέλο χωρίς να χάσει μέτρο και στοχεύει πολύ ψηλά στην κατάταξη της κατηγορίας του. Με κόστος που στη βασική έκδοση εξοπλισμού του ήπια υβριδικού κινητήρα των 1.5 λίτρων 150 ίππων ξεκινά από τις 37.900 ευρώ και κορυφώνεται στις 42.500 ευρώ της έκδοσης R-Line της δοκιμής, τοποθετείται σωστά απέναντι στον ανταγωνισμό και έχει τα φόντα να αντιμετωπίσει κάθε αντίπαλο.
Στον δρόμο έχει πολύ καλή συμπεριφορά σε όλες τις συνθήκες εκεί που πάντα χρειάζεται ιδιαίτερη προσοχή είναι η γλίτσα, το οποίο ισχύει για όλα τα αυτοκίνητα.
Όπως δείχνει και η νέα αισθητική προσέγγιση του αμαξώματος, το μοντέλο είναι εμφανώς καινούριο, αλλά χωρίς σχεδιαστικές ακροβασίες που θα έκαναν το πιστό κοινό της μάρκας να εκπλαγεί – προφανώς δυσάρεστα. Από την άλλη πλευρά, όλες οι αλλαγές έχουν βελτιώσει όχι μόνο το αισθητικό αποτέλεσμα αλλά και την αεροδυναμική, η οποία πλέον έχει συντελεστή οπισθέλκουσας 0,28 αντί 0.33 του προηγούμενου μοντέλου.
Μελίνα, Ναταλία και Κώστας Νικολακόπουλος
-
Videos
Πέγκυ Μουζάκη | 3 Βήματα που μπορείς να κάνεις όταν νιώθεις οτι είσαι έτοιμη/ος να “εκραγείς”!
-
Videos
Η ιστορία του BusinessWoman
-
Επίκαιρα Πρόσωπα
Οι startup που “μαγνητίζουν” | Στεφανία Φράρου
-
Επίκαιρα Πρόσωπα
Παναγιώτα Μαθιουδάκη | Ανακαλύπτοντας την ομορφιά…
-
Videos
Πέγκυ Μουζάκη | Επικοινωνία και Συγκρούσεις με Αποδοχή, Κατανόηση και Σεβασμό
-
Videos
Πέγκυ Μουζάκη | 5 Αλήθειες για να επικοινωνήσουμε με κάποιον άνθρωπο
-
Επίκαιρα Πρόσωπα
Οι startup που “μαγνητίζουν” | Μαριλένα Πατέρα
-
Επίκαιρα Πρόσωπα
Οι startup που “μαγνητίζουν” | Μαρίνα Προκοϊωσήφη