Lifestyle
Ιλιάδα Κοθρά, woman in motion

Γεννημένη στην αγαπημένη της πόλη, την Αθήνα, έναν Απρίλη, αιώνες πριν. Σπούδασε marketing – τεχνικές πωλήσεων, διαφήμιση, δημόσιες σχέσεις, φωτογραφία κι υποκριτική. Δούλεψε σε πολλές εταιρείες στις πωλήσεις και στο κομμάτι του marketing και μαζί με την ομάδα της δημιούργησε την πλατφόρμα www.living-postcards.com, ένα site που προσπαθεί να προωθήσει στο εξωτερικό όλα τα όμορφα πράγματα της Ελλάδας εν καιρώ κρίσης.
-Κυρία Κοθρά, έχετε δηλώσει σε συνέντευξή σας πως πλέον ασχολείστε αποκλειστικά με το χώρο του marketing, το οποίο και σπουδάσατε, ενώ παλαιότερα, μεγάλη σας αγάπη υπήρξε το θέατρο. Σε ποιόν από τους δύο χώρους πιστεύετε πως ταιριάξατε καλύτερα;
Το θέατρο έβγαζε προς τα έξω την μεγαλύτερη εσωτερική μου ανάγκη, αυτή της έκφρασης. Και αυτή η ανάγκη με οδήγησε στο να την σπουδάσω. Εχω όμως την αίσθηση πως οι άνθρωποι της ”αγοράς”, του marketing, των πωλήσεων γενικά, έχουν μόνο να κερδίσουν από την ενασχόληση τους με την τέχνη. Συνηθίζουμε να τοποθετούμε σε ξεχωριστά ”κουτάκια” τους καλλιτέχνες από τους επιχειρηματίες, ενώ επι της ουσίας οι άνθρωποι δεν μπαίνουν -όλοι- σε αυτά. Νομίζω λοιπόν πως και οι δύο χώροι μου έχουν δώσει πολλά. Συνεχίζω να μην χάνω καλή θεατρική παράσταση, και με το ”καλή” δεν εννοώ φυσικά ούτε εκείνη που είναι ιδιαιτέρως προβεβλημένη, ούτε εκείνη με τα ”ηχηρά” ονόματα σε ρόλους. Εφόσον είμαι εδώ και δυο δεκαετίες ”θεατής” αλλά όχι πάνω στο σανίδι, σίγουρα το marketing με κέρδισε ολοκληρωτικά. Αλλά ποτέ δεν θα άλλαζα την θεατρική σπουδή και την εμπειρία. Η τέχνη είναι το απόλυτο οξυγόνο.
-Ποιο θεωρείτε πως είναι το μεγαλύτερο επαγγελματικό σας επίτευγμα μέχρι σήμερα;
Το ότι η αγγλόφωνη πλατφόρμα www.living-postcards.com έφτασε να είναι η μεγαλύτερη data base που δείχνει με κριτήρια υψηλής αισθητικής όλα τα ”όμορφα που συμβαίνουν” στο επιχειρείν σε αυτή την χώρα που ακόμα πληρώνει εκείνη την δανειακή λάμψη τις, ψεύτικες υποσχέσεις και την οικονομική κακοδιαχείριση όλων.
Το να αποδείξεις ότι αυτή η χώρα και αυτή οι άνθρωποι είναι εδώ, δυνατότεροι από ποτέ και με ένα δικό τους όραμα είναι αυτό που κάνει εμένα και την ομάδα μου περήφανους. Η ανταπόκριση από τον εγχώριο τύπο και από το εξωτερικό ήταν από την αρχή τεράστια καθώς και η όλη στήριξη. Είναι συγκλονιστικό να μπαίνουν στην πλατφόρμα, να βρίσκουν προιόντα και brands που θα ήθελαν να συνεργαστούν, να αγοράσουν, να τα φέρουν στην πατρίδα τους. Το όλο concept μου έδωσε και την δυνατότητα να μπορώ να αρθρογραφώ σε ξένα περιοδικά για την Ελλάδα, και να δίνω ομιλίες για το ”επιχειρείν”. Αυτό οδήγησε σε 14 events μέχρι τώρα για την επιχειρηματικότητα και ειδικά για την γυναικεία, και στο να γεννηθούν νέες συνεργασίες και φιλίες. Και αυτό δεν συγκρίνεται επίσης με τίποτα.
-Πόσο εύκολο είναι για τη σύγχρονη εργαζόμενη γυναίκα να συνδυάσει επάγγελμα και οικογενειακές υποχρεώσεις;
Τίποτα δεν είναι ακατόρθωτο. Ολα είναι θέμα διαχείρισης του χρόνου, των ανθρώπων που έχεις δίπλα σου και που εσύ θες να φτάσεις. Ξέρετε, αυτό το ”όλοι έχουμε 24 ώρες” είναι κλισέ αλλά αληθεύει. Ολοι έχουμε τον ίδιο χρόνο, και σημασία έχει τι κάνουμε μέσα σε αυτές.
-Ποια είναι η μεγαλύτερη πρόκληση που έχει να αντιμετωπίσει μια γυναίκα στον επαγγελματικό τομέα σύμφωνα με εσάς;
Πολλές. Aλλά ειλικρινά θεωρώ πως οι μεγαλύτερες προκλήσεις προέρχονται από εμάς τις ίδιες-μιλώντας για τις γυναίκες-. Ξέρετε, οι άντρες γεννιούνται με έναν προορισμό στο κεφάλι τους. Η πολλούς. Συνήθως δεν χρειάζονται την έγκριση των γυναικών για να ”υπάρξουν” και να δημιουργήσουν τα δικά τους επιτεύγματα. Τρέχουν, οδηγούν, αθλούνται, βγαίνουν με τους φίλους τους και γενικά ”κάνουν πράγματα”. Αυτό είναι που και εμείς οφείλουμε να κάνουμε. Να αφήσουμε τις προκλήσεις τις εσωτερικές και να μην επιτρέψουμε να μας πάνε πίσω. Θεωρώ πως το έχω καταφέρει αρκετά. Στις ομιλίες μου αυτό είναι και το μύνημα που θέλω να περάσω.Να μπορέσουμε να δούμε καθαρά τον στόχο και να τον πετύχουμε χωρίς να έχουμε ένοχες για αυτή μας την απόφαση. Αυτόνομες και αποφασισμένες. Η λέξη ”φιλοδοξία” έχει ωραιότερη χροιά όταν την προφέρει μαι γυναίκα..
-Ποιοί είναι οι στόχοι σας για το μέλλον;
Ο βασικότερος? Να είμαι καλά στην υγεία μου και αν έχω αυτούς που αγαπάω δίπλα μου. Και να έχουν και εκείνοι την υγεία τους και μαζί να δημιουργούμε και να κάνουμε ωραία πράγματα. Το 2018 ετοιμαζόμαστε για 2 ακόμα events σχετικά με το ”επιχειρείν”, ένα project για την βία κατά των γυναικών, και πολλά άλλα σχετικά με την παρουσία του Living Postcards στο εξωτερικό. Νομίζω πως η δημιουργικότητα είναι ο μόνος τρόπος να αναπνέω σωστά. Αυτό είναι που θα αφήσουμε πίσω ”φεύγοντας.”
Εκδηλώσεις
Ημερίδα με τίτλο: « Τεχνητή Νοημοσύνη και Εκπαίδευση -Επαναπροσδιορίζοντας την διδασκαλία και την μάθηση.»

Τα Αρσάκεια Σχολεία Θεσσαλονίκης διοργανώνουν ημερίδα με τίτλο: «Τεχνητή
Νοημοσύνη και Εκπαίδευση – Επαναπροσδιορίζοντας την διδασκαλία και την μάθηση.», η
οποία θα πραγματοποιηθεί στις εγκαταστάσεις του Αρσάκειου Δημοτικού Θεσσαλονίκης.
Η ημερίδα εστιάζει στη χρήση της τεχνητής νοημοσύνης ως εκπαιδευτικό εργαλείο που
σκοπό έχει να επαναπροσδιορίσει τις παραδοσιακές μεθόδους διδασκαλίας, ενισχύοντας
την ατομική συμμετοχή και εμπλοκή των μαθητών μέσω έρευνας και καταρρίπτοντας τη
κλασική προσέγγιση «λύσε», «απάντησε», «βρες», «υπολόγισε» κ.ά..
Η ημερίδα θα περιλαμβάνει 4 ενότητες τις οποίες θα παρουσιάσουν και θα αναλύσουν
εγκεκριμένοι ομιλητές του εκπαιδευτικού και τεχνολογικού χώρου. Πρόκειται για την
κυρία Ζωή Γαβριηλίδου, καθηγήτρια Θεωρητικής Γλωσσολογίας τού Τμήματος
Φιλολογίας τού Δημοκρίτειου Πανεπιστημίου Θράκης, τον δρ Άρη Μαυρομμάτη,
μαθηματικός‒θεωρητικός Τέχνης, Ανάπτυξης Υπερμέσων του Κέντρου Διά Βίου
Μάθησης του Πανεπιστημίου Δυτικής Μακεδονίας, τον κύριο Γιάννη Αναστασόπουλο,
διευθυντής Microsoft στον τομέα τής Εκπαίδευσης στην Ελλάδα, Κύπρο και Μάλτα και
την κυρία Έλενα Ζαγλαρίδου, υπεύθυνη εκπαιδευτικών προγραμμάτων για την
Microsoft στην Ελλάδα, Κύπρο, Μάλτα και Αδριατική.
Οι παρευρισκόμενοι θα έχουν την ευκαιρία να συζητήσουν με τους ομιλητές, να θέσουν
τα ερωτήματα τους και να δουν στην πράξη όλα όσα περιλαμβάνουν οι ομιλίες καθώς θα
πραγματοποιηθούν παρουσιάσεις με μικροδιδασκαλίες με τη χρήση Τεχνητής
Νοημοσύνης, από εκπαιδευτικούς του Αρσακείου Δημοτικού Θεσσαλονίκης.Κατά τη λήξη
της ημερίδας, όλοι οι συμμετέχοντες θα λάβουν βεβαίωση παρακολούθησης.
Οι εκπαιδευτικοί μπορούν να δηλώσουν συμμετοχή εδώ:
https://forms.office.com/e/E7m1ZqLsdZ
Γαστρονομία
Masterclass: Οι θησαυροί της αγοράς Μοδιάνο: Ταξίδι στις γεύσεις της Ελλάδας

Κατά τη διάρκεια της γιορτινής περιόδου, η εμβληματική Αγορά Μοδιάνο, φιλοξένησε μία ακόμη ξεχωριστή περιήγηση γαστρονομίας με επίκεντρο τις αυθεντικές ελληνικές γεύσεις και τα τοπικά προϊόντα που μπορεί να βρει ο επισκέπτης στα καταστήματά της. Η δραστηριότητα, σχεδιασμένη αποκλειστικά για τον Σύνδεσμο Ξεναγών Θεσσαλονίκης και Βορείου Ελλάδος, στόχευσε στο να αναδείξει την Αγορά ως έναν ξεχωριστό τουριστικό προορισμό, που αποτελεί πυλώνα της τοπικής γαστρονομικής παράδοσης, μέσα από μια περιήγηση στα αυθεντικά προϊόντα και τους ανθρώπους που τα δημιουργούν.
Η εκδήλωση ξεκίνησε στον εξώστη της Αγοράς, όπου όλοι οι συμμετέχοντες συγκεντρώθηκαν για μια πρώτη γνωριμία. Εκεί, είχαν την ευκαιρία να απολαύσουν ένα ζεστό ρόφημα δίκταμου από το κατάστημα «Modiano’s Bahar», ενώ η ομάδα των Chef Stories ξεκίνησε παράλληλα την εισήγηση της, με σκοπό την ενημέρωση για την γενική φιλοσοφίας της Αγοράς και την σημασία της ανάδειξης τοπικών προϊόντων.
Στη συνέχεια, οι συμμετέχοντες χωρίστηκαν σε δύο ομάδες και ξεκίνησαν την περιήγησή τους στα καταστήματα της Αγοράς, με κάθε στάση να αποτελεί έναν μικρό σταθμό γευστικής ανακάλυψης.
Τα καταστήματα που επισκεφθήκαμε μας πρόσφεραν ξεχωριστές μπουκιές από όλη την Ελλάδα, ενώ ταυτόχρονα μοιράστηκαν μαζί μας πληροφορίες σχετικά με την επαγγελματική τους διαδρομή και τον τρόπο παραγωγής και διάθεσης των αγαθών τους.
Τα βήματα μας, καθοδήγησαν η Νανά Ζυγούρα, σύμβουλος επιχειρηματικής ανάπτυξης, εκπαιδεύτρια και συνεργάτιδα της εταιρίας Chef Stories και η Σύλβια Κουμεντάκη Director / Gastronomy Events’ Specialist & Consultant της εταιρίας Chef Stories.
Ξεκινώντας από το κατάστημα «Το Πιροσκί», δοκιμάσαμε τα βραβευμένα πιροσκί με γέμιση μπουγιουρντί, ανακαλύπτοντας την πλούσια παράδοση της Ποντιακής κουζίνας. Στον «Αγροτικό Συνεταιρισμό Μεσοτόπου Λέσβου» γνωρίσαμε το αυθεντικό λαδοτύρι ΠΟΠ Μυτιλήνης, μαθαίνοντας για τη διαδικασία παραγωγής του. Στο «Τυροκομείο Αρβανίτη», γευτήκαμε μια ποικιλία τυριών, όπως φέτα ΠΟΠ, μανούρι ΠΟΠ, κυανό μπλε τυρί και γραβιέρα, συνοδευόμενα από χρήσιμες πληροφορίες για την παραγωγή τους. Με σκοπό το ταίριασμα με τα τυροκομικά, ακολούθησε το μέλι, με γευσιγνωσία τεσσάρων διαφορετικών μελιών που εμπορεύεται η εταιρία “Wise Greece”, όπου ακούσαμε προσεκτικά τη διαδικασία μελισσοκομίας αλλά και τα χαρακτηριστικά της κάθε ποικιλίας. Σειρά είχε το κατάστημα «Chrisopigi Deli» με γευσιγνωσία ελαιόλαδου και σημαντικές πληροφορίες για τα Κρητικά προϊόντα. Μία μοναδική γευσιγνωσία ελαιόλαδου, αλλά και ελιάς, είχαμε την ευκαιρία να μας παρουσιάσει το κατάστημα «Olicatessen» ολοκληρώνοντας τις γνώσεις μας για τις ξεχωριστές ποικιλίες και τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά τους.
Η περιήγηση συνεχίστηκε στο «Modiano’s Bahar”, όπου οι συμμετέχοντες έπαιξαν ένα διαδραστικό παιχνίδι όσφρησης, με μπαχαρικά ξυπνώντας τις αισθήσεις και τη φαντασία τους. Το Masterclass συνεχίστηκε στο νέο κατάστημα, την “Ψαραγορά Μοδιάνο”, όπου δοκιμάσαμε τηγανισμένο γαύρο, μια αυθεντική θαλασσινή λιχουδιά της ελληνικής κουζίνας.
Στη συνέχεια, απολαύσαμε ιταλικές γεύσεις στο επίσης νέο κατάστημα, «Panini Artistici», με αφράτη φοκάτσια και πανίνι με porchetta, provola, μοσχαρίσια κεφτεδάκια με σάλτσα san marzano. Ολοκληρώσαμε τις αλμυρές γεύσεις με το εμβληματικό «Μπιφτέκι του κυρ Γιώργου» με την χειροποίητη sauce από πιπεριά φλωρίνης, από το κατάστημα «Meating Place Διδασκάλου».
Το γλυκό φινάλε της ημέρας περιλάμβανε χαλβά σε μοναδικούς συνδυασμούς από το «Wild Souls», γλυκά πουράκια με βούτυρο αμυγδάλου, ταχίνι και καταΐφι από το «Ηλιοτρόπιο» και φυσικά παραδοσιακές καριόκες Ξάνθης από το κατάστημα «Θωμάς Καριόκα».
Την επιμέλεια της εκδήλωσης είχε η εταιρία Chef Stories E.E. Συμβουλευτικές Υπηρεσίες – Διοργάνωση Εκδηλώσεων.
Lifestyle
ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ ΚΑΛΟΤΥΧΙΑΣ 2025

Ένα μήνυμα για σένα…
Το φως της ελπίδας για µια καλύτερη ζωή λάµπει πάντα πιο δυνατά τις πρώτες µέρες κάθε
Νέας Χρονιάς. Ένας καινούργιος χρόνος ήρθε και είναι έτοιµος να µας υποσχεθεί τα πάντα.
Κάντε τον απολογισµό σας για τη χρονιά που πέρασε και ξεκινήστε µε νέα όνειρα,
καινούργια σχέδια και στόχους για µια καλύτερη αρχή!
Καλωσορίσατε στο µαγικό ταξίδι της Νέας Χρονιάς.
Το Ηµερολόγιο Καλοτυχίας 2025 υπόσχεται να είναι σύντροφος, σύµβουλος και οδηγός σας
σ’ αυτό το υπέροχο, καλότυχο και µαγευτικό ταξίδι.
Κρατήστε το στα χέρια σας, ξεφυλλίστε τις σελίδες του και αφεθείτε…
Θα είναι κοντά σας για να σας υπενθυµίζει κάθε µέρα, κάθε εβδοµάδα, κάθε µήνα της
καινούργιας χρονιάς, µερικές απλές αλήθειες, µικρά µυστικά και µηνύµατα που θα
ανοίξουν ένα “παράθυρο” απ’ όπου θα µπορείτε να δείτε τον εαυτό σας µε “άλλα µάτια”,
να ανακαλύψετε τις απεριόριστες δυνατότητες που διαθέτετε και να τις εκµεταλλευτείτε
για να ζήσετε µια ζωή γεµάτη Καλοτυχία.
Ναι, σας αξίζει!!!
Γεµίστε τις σελίδες του µε τις δικές σας χαρές, τις µικρές και µεγάλες επιθυµίες και απλώς
ευχηθείτε να γίνουν πραγµατικότητα.
Καλή και ευλογηµένη χρονιά µε όλα τα αγαθά του Θεού στην αγκαλιά σας!
Ευτυχισµένος ο καινούργιος χρόνος, είναι δικός σας, είναι δικός µας, όλων µας…
Κυκλοφορεί από τις Εκδόσεις «Μύρτος» σε όλα τα βιβλιοπωλεία.
Πληροφορίες στο τηλ. 210-8028828, [email protected],
-
Videos
Η ιστορία του BusinessWoman
-
Επίκαιρα Πρόσωπα
Παναγιώτα Μαθιουδάκη | Ανακαλύπτοντας την ομορφιά…
-
Videos
Πέγκυ Μουζάκη | Επικοινωνία και Συγκρούσεις με Αποδοχή, Κατανόηση και Σεβασμό
-
Επίκαιρα Πρόσωπα
Οι startup που “μαγνητίζουν” | Στεφανία Φράρου
-
Videos
Πέγκυ Μουζάκη | 5 Αλήθειες για να επικοινωνήσουμε με κάποιον άνθρωπο
-
Συνεντεύξεις
Ο Τουριστικός Οργανισμός Χαλκιδικής προσκεκλημένος του Οργανισμού Περιφέρειας Τοσκάνης
-
Επίκαιρα Πρόσωπα
Οι startup που “μαγνητίζουν” | Κική και Αντρέα
-
Επίκαιρα Πρόσωπα
Οι startup που “μαγνητίζουν” | Μαριλένα Πατέρα