Επιχειρηματικότητα
Email marketing: 7 tips για να γράψεις ένα ελκυστικό email
Το email marketing είναι το πιο αποτελεσματικό είδος marketing, αρκεί βέβαια να γίνεται και με τον σωστό τρόπο.
Ένα από τα βασικά πράγματα που πρέπει να προσέξετε όταν αποφασίζετε να κάνετε email marketing είναι το στήσιμο και το κείμενο στα email μας. Για να έχετε αποτελεσματικές καμπάνιες, όπου το κοινό σας θα ανοίγει τα email που του στέλνετε και θα κάνει τα επιθυμητά κλικ, πρέπει να προσέξετε κάποια σημεία κλειδιά στην προετοιμασία και τον σχεδιασμό των email σας.
Πάμε να δούμε 7 σημαντικά tips-κλειδιά που θα σας βοηθήσουν να σχεδιάσετε επιτυχημένες email καμπάνιες.
1.Προσέξτε το θέμα σας & το preview text (κείμενο προεπισκόπησης)
Το θέμα είναι το πιο σημαντικό κομμάτι του email σας. Το θέμα και το preview text είναι αυτά που πρώτα θα δει κάποιος στο inbox του και θα τον κάνουν να αποφασίσει αν θα ανοίξει το email σας ή αν θα το πετάξει.
Όσο καλά στημένο και αν είναι το email σας, αν δεν το ανοίξει, δεν θα μπορέσει να το δει. Επομένως ο Νο 1 στόχος, όταν στέλνουμε ένα email, είναι ο αποδέκτης να το ανοίξει και αυτό εξαρτάται από αυτές τις δύο φράσεις (Θέμα, preview text).
Τι να προσέξετε;
- Το θέμα σας πρέπει να είναι σύντομο, περιεκτικό και να δημιουργεί ενδιαφέρον ή περιέργεια στον αναγνώστη.
- Είναι πιθανότερο να ανοίξουν το email σας όταν καταλάβουν ότι θα ωφεληθούν από κάτι (π.χ. δωρεάν συμμετοχή…) ή αν ανησυχεί ότι θα χάσει κάτι (π.χ. λήγει σήμερα…)
- Μην χρησιμοποιείτε υπερβολικά σημεία στίξης π.χ. θαυμαστικά, ούτε κεφαλαία γράμματα. Όταν γράφετε με αυτόν τον τρόπο ο αναγνώστης αισθάνεται ότι του «βάζετε τις φωνές» και το πιθανότερο είναι να αντιδράσει υπερβολικά π.χ. να κάνει unsubscribe ή να πετάξει το email σας.
- Το θέμα σας και το preview text πρέπει να σχετίζονται απόλυτα με το περιεχόμενο του email σας. Μην γράφεται κάποιο θέμα μόνο για εντυπωσιασμό χωρίς αυτό να συνάδει με το περιεχόμενο του email σας, γιατί αυτό θα «γυρίσει μπούμερανγκ».
2.Σιγουρευτείτε ότι το κείμενό σας είναι σχετικό με το θέμα σας
Πριν, μιλήσαμε για την σχετικότητα του θέματος με το κείμενο του email. Αντίστροφα λοιπόν πρέπει να προσέξουμε και το κείμενο σε σχέση με το θέμα. Είναι ιδιαίτερα σημαντικό να παραδίδετε αυτό που υπόσχεστε στο θέμα.
Να έχετε στο μυαλό σας ότι δημιουργείτε μία σχέση με το κοινό σας μέσω του email marketing, την οποία μπορεί να βλάψετε ανεπανόρθωτα εφαρμόζοντας τέτοιες πρακτικές.
Μπορεί ένας εντυπωσιακός τίτλος να κάνει τον αναγνώστη να ανοίξει το email, όταν όμως δει ότι το κείμενο δεν ανταποκρίνεται στο θέμα, θα σας θεωρήσει ανεύθυνους, και μακροπρόθεσμα θα σταματήσει να ανοίγει τα email σας.
3. Γράψτε σε δεύτερο πρόσωπο
Χρησιμοποιώντας δεύτερο πρόσωπο αντί για πρώτο ή τρίτο, δείχνετε μεγαλύτερο ενδιαφέρον για τον αναγνώστη και είναι πιο εύκολο να συντονιστεί με το μήνυμα που θέλετε να του περάσετε.
Είναι σαν να μιλάτε απευθείας σε αυτόν για πράγματα που τον αφορούν, τον ενδιαφέρουν ή μπορεί να επωφεληθεί από αυτά.
Μακροπρόθεσμα ενισχύει την δημιουργία σχέσεων με το κοινό σας και επομένως βοηθά στο ανοίξουν και τα επόμενα email σας.
4. Μιλήστε για οφέλη, όχι τόσο για χαρακτηριστικά
Οι περισσότεροι πέφτουν στην παγίδα να αναλύσουν όλα τα χαρακτηριστικά του προϊόντος ή της υπηρεσίας που προσφέρουν.
Αυτό όμως που έχει μεγαλύτερη σημασία για τον αναγνώστη, είναι να καταλάβει άμεσα γιατί τον αφορά το συγκεκριμένο προϊόν ή υπηρεσία, τι έχει να του προσφέρει: πως τον κάνει καλύτερο, σε τι τον διευκολύνει, πώς τον βοηθά να πετύχει τους στόχους του ή να λύσει κάποιο πρόβλημά του. Γενικά τι έχει να κερδίσει από αυτό και για ποιο λόγο είναι σημαντικό να το έχει.
5. Να είστε σύντομοι και απλοί
Από τη στιγμή που κάποιος ανοίγει το email σας, θέλει μέσα σε λίγα δευτερόλεπτα να μπορεί να το σκανάρει και να καταλάβει περί τίνος πρόκειται, χωρίς να χρειαστεί να το διαβάσει ολόκληρο.
Η πληροφορία που του προσφέρετε πρέπει να είναι εύπεπτη, χωρίς πολύπλοκες ή δυσνόητες εκφράσεις. Οι παράγραφοι να είναι μικρές και να δίνεται έμφαση σε όλα τα σημαντικά σημεία.
Ένα καλό tip είναι να έχετε στο μυαλό σας ότι απευθύνεστε σε συγκεκριμένο πρόσωπο και μάλιστα σε έναν φίλο. Αυτό θα κρατήσει το γράψιμό σας απλό, σύντομο και γιατί όχι, με χιούμορ!
Μην ανησυχείτε ότι δεν έχετε συμπεριλάβει όλες τις απαιτούμενες λεπτομέρειες μέσα στο email, γι’ αυτό το σκοπό έχουμε τις landing pages, δηλαδή τις σελίδες στις οποίες θέλουμε να κατευθυνθεί ο αναγνώστης αφού πρώτα του προκαλέσουμε το ενδιαφέρον με ένα εξαιρετικό email!
6. Χρησιμοποιείστε ενεργητική φωνή στα call to action
Μέσα σε ένα email θέλουμε να έχουμε call to action, δηλαδή φράσεις που καλούν τον αναγνώστη να προχωρήσει σε κάποια δράση π.χ. εγγραφή, δωρεά, αγορά, επίσκεψη στο site κλπ
Η ενεργητική φωνή είναι η πιο κατάλληλη για να ωθήσετε το κοινό σας να προβεί στις συγκεκριμένες δράσεις και κάποιες φορές (με προσοχή) η προστακτική π.χ.
Αντί για «Λήψη pdf» σε ένα ebook, χρησιμοποιείστε το «Θέλω το ebook» (ενεργητική)
Αντί για «εγγραφή» σε ένα webinar, χρησιμοποιείστε το «Κλείσε τη θέση σου» (προστακτική)
7. Να έχετε στο μυαλό σας την ψυχολογία του αναγνώστη
Ο σχεδιασμός του email από τα χρώματα και τις φωτογραφίες μέχρι την επιλογή των λέξεων, το μέγεθος και την έμφαση που δίνουμε στο κείμενο, έχει να κάνει ξεκάθαρα με την ψυχολογία του αναγνώστη.
Ο ανθρώπινος νους είναι σχεδιασμένος να αντιδρά με συγκεκριμένο τρόπο σε συγκεκριμένα ερεθίσματα.
Τι μπορεί να κάνει τον αναγνώστη να ανταποκριθεί πιο εύκολα και να προχωρήσει σε κλικ:
- Το email είναι καλό να αφορά ένα πράγμα την κάθε φορά. Όταν ο στόχος σας είναι ξεκάθαρος αυτό το αντιλαμβάνεται και ο αναγνώστης και προχωρά πιο εύκολα στην επιθυμητή δράση, δεν μπερδεύεται.
- Τα call to action κουμπιά να είναι σχεδιασμένα σε κείμενο και χρώμα ώστε να ωθούν σε δράση (έντονο χρώμα, ενεργητική φωνή). Αν για κάποιο λόγο έχουμε δευτερεύουσας σημασίας call to action κουμπιά, αυτά καλό είναι να φροντίσουμε να έχουν έναν πιο διακριτικό σχεδιασμό.
- Φωτογραφίες με πρόσωπα που δείχνουν συναισθήματα όχι μόνο εμπλουτίζουν το περιεχόμενό μας αλλά έχει παρατηρηθεί ότι βοηθούν στο να συνδέσει ο αναγνώστης το συγκεκριμένο συναίσθημα με την δράση που τον καλούμε να κάνει. Π.χ. αν παρακολουθήσει το συγκεκριμένο webinar θα αισθάνεται σίγουρος για τον εαυτό του.
- Μαρτυρίες πελατών μας που έχουν αγοράσει την υπηρεσία ή το προϊόν μας. Κάνει τους ανθρώπους να αισθάνονται μεγαλύτερη ασφάλεια, ότι έχουν μία σύσταση από κάποιον φίλο, και αυτό παίζει σημαντικό ρόλο στην δική τους απόφαση.
- Η αίσθηση του επείγοντος, δημιουργεί στους ανθρώπους τον φόβο ότι θα χάσουν κάτι και αυτό τους ωθεί σε δράση. Π.χ. οι συμμετοχές λήγουν σήμερα.
Ακολουθήστε αυτές τις απλές συμβουλές για να βελτιώσετε τον τρόπο που γράφετε τα email σας. Στην αρχή μπορεί να δυσκολευτείτε λίγο, αλλά σας υπόσχομαι ότι το αποτέλεσμα θα επιβραβεύσει τον κόπο και τον χρόνο που θα αφιερώσετε.
Αν παρόλα αυτά χρειάζεστε επαγγελματική βοήθεια για το email marketing επικοινωνήστε μαζί μας.
Δήμητρα Παπαλαζάρου
Σύμβουλος σε θέματα προβολής και marketing, Business Coach, Εισηγήτρια σεμιναρίων, Συνιδιοκτήτρια της επιχείρησης Salamandra (κατασκευές site & marketing).
Η ανάγκη μου για δημιουργία και ανεξαρτησία με οδήγησε στο να ιδρύσω την δική μου επιχείρηση, με συνεργάτες που έχουν την ίδια φιλοσοφία και που εμπιστεύομαι στο μέγιστο βαθμό. Στην Salamandra (salamandra-site.gr) εστιάζουμε στο να κινητοποιούμε, να εκπαιδεύουμε και να συμβουλεύουμε τους ανθρώπους πίσω από μία επιχείρηση. Ενθουσιαζόμαστε όταν κάνουμε μία επιχείρηση να “δουλεύει” και τους ανθρώπους πίσω από αυτήν χαρούμενους και δημιουργικούς.
email: [email protected]
website: salamandra-site.gr
Παρουσίαση
Δημήτρης Ξόνογλου “Aller retour”
Έκθεση ζωγραφικής στο Γαλλικό Ινστιτούτο Θεσσαλονίκης
Ο εικαστικός Δημήτρης Ξόνογλου επιστρέφει στο Γαλλικό Ινστιτούτο Θεσσαλονίκης, εκεί δηλαδή από όπου ξεκίνησε, το οποίο φιλοξενεί τη νέα ατομική του έκθεση με τίτλο «Aller retour».
Η έκθεση περιλαμβάνει μια σειρά έργων που αναδεικνύουν την πρωτότυπη χρωματική γκάμα και την εφευρετικότητα των συνθέσεών του γνωστού καλλιτέχνη, η οποία αιφνιδιάζει, προκαλώντας έντονα συναισθήματα.
Παρουσιάζονται έργα που δημιουργήθηκαν με καμένες σελίδες βιβλίων, κερί και άλλα πρόσθετα υλικά από τη σειρά Logos, πορτρέτα, μικρά και μεγάλα, με κολάζ και έντονα χρώματα, που αποτυπώνουν πρόσωπα της πραγματικότητας που συναντάμε τυχαία και αποτυπώνονται στη μνήμη μας αλλά και πρόσωπα της φαντασίας ενώ στο κέντρο της έκθεσης θα τοποθετηθεί και μια μεγάλη εγκατάσταση με τίτλο Κελί-ΙσοβιArt.
Ο Δημήτρης Ξόνογλου διαχρονικά διατηρεί μία στενή σχέση με το Γαλλικό Ινστιτούτο Θεσσαλονίκης, όπου έκανε την πρώτη του έκθεση το 1982. Ενδεικτικό είναι ότι ένα έργο του κοσμεί μία από τις αίθουσες του Ινστιτούτου.
Η έκθεση γίνεται με την υποστήριξη της Art Thessaloniki και τελεί υπό την αιγίδα του Γενικού Προξενείου της Γαλλίας στη Θεσσαλονίκη.
Ποιος είναι ο Δημήτρης Ξόνογλου:
Γεννήθηκε στην Πρώτη Σερρών, σπούδασε ζωγραφική και χαρακτική στην Ακαδημία Καλών Τεχνών της Ρώμης και κεραμική στη Scuola di Arti Ornamentali di San Giacomo di Roma. Δίδαξε στη Μέση Εκπαίδευση και στο Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης. Ζει και εργάζεται στη Θεσσαλονίκη ενώ έχει πραγματοποιήσει πάνω από 20 ατομικές και έχει συμμετάσχει σε περισσότερες από 50 ομαδικές εκθέσεις στην Ελλάδα και το εξωτερικό.
Προγράμματα
ΟΙ ΟΜΑΔΕΣ ΠΟΥ ΔΙΑΚΡΙΘΗΚΑΝ ΣΤΟ NEXT STAGE LAB-TO-MARKET BOOTCAMP
Με επιτυχία ολοκληρώθηκε το Next Stage Lab – To – Market Bootcamp, το πρόγραμμα που στηρίζει καινοτόμες ερευνητικές ομάδες και startups να μεταφέρουν τα αποτελέσματα της τεχνολογικής τους έρευνας στην αγορά. Οι συμμετέχοντες, με ισχυρές καινοτομικές προτάσεις και υψηλό τεχνολογικό υπόβαθρο, παρουσίασαν λύσεις που στοχεύουν να επιλύσουν σημαντικά προβλήματα σε διάφορους τομείς, αξιοποιώντας τεχνολογίες από πεδία όπως η ιατρική πληροφορική, η τεχνητή νοημοσύνη, η βιοτεχνολογία, και η μηχανική λογισμικού.
Το Next Stage Lab-To-Market Bootcamp είναι αποτέλεσμα συνεργασίας του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης, του Walk AUTH Innovation Accelerator, της Αλεξάνδρειας Ζώνης Καινοτομίας και της Ideas Forward. Περισσότερα από 50 άτομα παρακολούθησαν το Bootcamp, λαμβάνοντας υποστήριξη για τη μεταφορά των αποτελεσμάτων της έρευνάς τους στην αγορά και τη δημιουργία καινοτόμων προϊόντων. Το πρόγραμμα, διάρκειας τριών εβδομάδων, περιελάμβανε εκπαίδευση και εξατομικευμένη καθοδήγηση για την ανάπτυξη επιχειρηματικών μοντέλων, δίνοντας παράλληλα την ευκαιρία στις ομάδες να έρθουν σε επαφή με επιχειρηματίες, θεσμικούς επενδυτές και business angels.
Οι ομάδες που διακρίθηκαν κατά την ολοκλήρωση του Bootcamp κέρδισαν συνολικά βραβεία αξίας 8.000 ευρώ. Η εταιρεία Doppler, που δραστηριοποιείται στο χώρο του σχεδιασμού και της κατασκευής ανελκυστήρων, προσέφερε 3.000 ευρώ στην ομάδα που συγκέντρωσε τη μεγαλύτερη βαθμολογία, ενώ οι υπόλοιπες ομάδες έλαβαν υπηρεσίες υποστήριξης. Συγκεκριμένα, το ΑΠΘ παρείχε σε 3 ομάδες είσοδο στον επόμενο κύκλο επιτάχυνσης του Walk AUTH Innovation Accelerator, η Αλεξάνδρεια Ζώνη Καινοτομίας διαθέσε, σε 2 ομάδες, χρήση co-working space και φιλοξενία έδρας επιχείρησης για 12 μήνες, ενώ η Ideas Forward προσέφερε σε 3 ομάδες συμβουλευτική ανακάλυψης επιχειρηματικού μοντέλου και επενδυτικής ετοιμότητας.
Οι ομάδες του Bootcamp με την υψηλότερη κατάταξη:
1η θέση: Moverse: Αναπτύσσει μια σουίτα εργαλείων Τεχνητής Νοημοσύνης για 3D animation που επιτρέπει στους δημιουργούς και τα animation studio να μειώσουν το χρόνο και το κόστος παραγωγής περιεχομένου, μέσω έτοιμων προς χρήση, υψηλής ποιότητας animations. Η Moverse, έχοντας ήδη εξασφαλίσει τα πρώτα της επενδυτικά κεφάλαια, αποφάσισε να παραχωρήσει το χρηματικό έπαθλο των 3.000 ευρώ στη δεύτερη ομάδα.
2η θέση: MI-factor, μια startup που αναπτύσσει λύσεις ολοκληρωμένης ανάλυσης υγείας εδάφους, βοηθώντας γεωπόνους και αγρότες να παρακολουθούν και να βελτιώνουν τη γονιμότητα του εδάφους μέσω τεχνολογιών μικροβιακής νοημοσύνης και ακριβούς γεωργίας.
3η θέση: RAISE, μια πλατφόρμα πρόσβασης και ανάλυσης ερευνητικών δεδομένων στον τομέα της υγείας, επιτρέποντας στους ερευνητές να αποκτούν ασφαλή και αξιόπιστη πρόσβαση σε δεδομένα, διασφαλίζοντας την ιδιωτικότητα μέσω της προσέγγισης “επισκέπτη δεδομένων”.
Ο καθηγητής Νίκος Θεοδωράκης, επιστημονικός υπεύθυνος του Κέντρου Επιχειρηματικότητας και Καινοτομίας ΑΠΘ, δήλωσε “θεωρούμε το πρόγραμμα ιδανική ευκαιρία για τις ερευνητικές ομάδες του Α.Π.Θ. να αποκτήσουν εμπειρία μέσω της εκπαίδευσης και ευελπιστούμε να δούμε σύντομα τα ερευνητικά τους αποτελέσματα στην αγορά.”
Ο καθηγητής Παναγιώτης Κετικίδης, πρόεδρος της Αλεξάνδρειας Ζώνης Καινοτομίας, ανέφερε “συγχαιρουμε τους νέους επιχειρηματίες που ονειρεύονται να βγάλουν τα ερευνητικά τους αποτελέσματα στην αγορά. Είμαστε εδώ για να σας υποστηρίξουμε και να σας ευχηθούμε, καινοτομώντας από τη Θεσσαλονίκη, να έχετε το βλέμμα σας στραμμένο στις διεθνείς αγορές.”
Ο Δημήτρης Κουρτέσης, συνιδρυτής της Ideas Forward, τόνισε ότι “συμμετείχαν ομάδες με πολλά ερευνητικά υπόβαθρα, οι οποίες δεν φοβούνται τα δύσκολα, έχουν κάτι καινούργιο να προτείνουν, στηρίζονται σε βαθιά τεχνολογική γνώση και το Next Stage τις υποστηρίζει για να προχωρήσουν στο επόμενο στάδιο της ανάπτυξής τους.”
Η Managing Director της Doppler, Ανθή Σταυροπούλου, σημείωσε ότι “είναι σημαντικό να γίνονται τέτοιες κινήσεις και είμαστε πρόθυμοι να παράσχουμε βοήθεια σε όλες τις ομάδες που συμμετείχαν στο πρόγραμμα. Μόνο αν κάνουμε καινούρια πράγματα μπορούμε να γίνουμε καλύτεροι και να προχωρήσουμε μπροστά.”
Οι 9 ομάδες που παρουσίασαν στον τελικό του Next Stage Lab-to-Market Bootcamp:
- 35Mbeats: Ψηφιακά εργαλεία για την πρόληψη καρδιακών παθήσεων.
- ΚΟΦΕΑ: Βιώσιμα καλλυντικά από ανακυκλωμένο καφέ.
- Compilon: Βελτιστοποίηση λογισμικού για ταχύτερη απόδοση.
- MI-factor: Παρακολούθηση υγείας εδάφους για βιώσιμη γεωργία.
- Moverse: Εργαλεία 3D animation με AI για δημιουργούς ταινιών και video games.
- RAISE: Ασφαλής πρόσβαση σε ερευνητικά δεδομένα με ιδιωτικότητα.
- SmartMedia: Αναλύσεις σε πραγματικό χρόνο για δημοσιογραφικές ανάγκες.
- SnailRegen: Σύστημα παραγωγής βλέννας σαλιγκαριού για αναγέννηση δέρματος.
The Sustainables: Φορητές μονάδες πυρόλυσης για παραγωγή βιώσιμου βιοντίζελ.
Εκδηλώσεις
ΔΩΡΕΑΝ ΠΑΡΟΧΗ HATZI FILAX GROUP στο Make-A-Wish Ελλάδος το Πρόγραμμα Leadership Accelerator Program
Με ιδιαίτερη χαρά ανακοινώνουμε την επιτυχή ολοκλήρωση του εκπαιδευτικού
προγράμματος της Hatzi Filax Group για τον οργανισμό Make-A-Wish Ελλάδος. Η Hatzi Filax Group παρείχε δωρεάν 52 συμμετοχές σε 7 εξειδικευμένα σεμινάρια, συνολικής διάρκειας 226 ωρών. Το πρόγραμμα σχεδιάστηκε με στόχο την ενδυνάμωση των ανθρώπων του Make-A-Wish, υποστηρίζοντας τον πολύτιμο σκοπό τους να εκπληρώνουν ευχές παιδιών με σοβαρές ασθένειες, με την καθοδήγηση της κας Σοφίας Σκευοφύλακα και Χάτζης Σκευοφύλακα με θεματολογία Time Management: How to be more productive, Communication Skills, Giving Feedback, (Πως να Προσλαμβάνετε τους Καλύτερους, Business English)
Η κα. Χάτζη Σκευοφύλακα, CEO και Co-Founder της Hatzi Filax Group και η Σοφία
Σκευοφύλακα, CCO και Founder της Hatzi Filax Group δήλωσαν:
«Είναι πραγματική τιμή και χαρά για εμάς να στηρίζουμε το Make-A-Wish Ελλάδος.»
Η ολοκλήρωση του προγράμματος Leadership Accelerator Program ενισχύει τις δεξιότητες
του ανθρώπινου δυναμικού του Make-A-Wish Ελλάδος, συμβάλλοντας στη δημιουργία ενός
ισχυρού πυρήνα υποστήριξης για τα παιδιά και τις οικογένειές τους. Με έμφαση στη
συνεχή ανάπτυξη και υποστήριξη του κοινωνικού έργου του οργανισμού, η συνεργασία μας
αποδεικνύει τη δέσμευσή μας για προσφορά και κοινωνική ευθύνη.
Η Hatzi Filax Group δεσμεύεται να συνεχίσει να στηρίζει δράσεις που κάνουν τη διαφορά
στην κοινωνία, προσφέροντας ελπίδα, χαρά και δύναμη στα παιδιά και τις οικογένειες που
την έχουν ανάγκη.
-
Videos
Πέγκυ Μουζάκη | 3 Βήματα που μπορείς να κάνεις όταν νιώθεις οτι είσαι έτοιμη/ος να “εκραγείς”!
-
Videos
Η ιστορία του BusinessWoman
-
Επίκαιρα Πρόσωπα
Οι startup που “μαγνητίζουν” | Στεφανία Φράρου
-
Επίκαιρα Πρόσωπα
Παναγιώτα Μαθιουδάκη | Ανακαλύπτοντας την ομορφιά…
-
Videos
Πέγκυ Μουζάκη | Επικοινωνία και Συγκρούσεις με Αποδοχή, Κατανόηση και Σεβασμό
-
Videos
Πέγκυ Μουζάκη | 5 Αλήθειες για να επικοινωνήσουμε με κάποιον άνθρωπο
-
Επίκαιρα Πρόσωπα
Οι startup που “μαγνητίζουν” | Μαριλένα Πατέρα
-
Επίκαιρα Πρόσωπα
Οι startup που “μαγνητίζουν” | Μαρίνα Προκοϊωσήφη