Connect with us

Συνεντεύξεις

Η Σοφία Σκευοφύλακα καλεσμένη στην τηλεοπτική εκπομπή

Marketing in Practice με τον Σύμβουλο Μάρκετινγκ

Η Σοφία Σκευοφύλακα, CCO & Co-Founder της Hatzi Filax Group, έδωσε συνέντευξη στον σύμβουλο μάρκετινγκ, κ. Θέμη Σαρανταένα, στο επεισόδιο της τηλεοπτικής εκπομπής “Marketing in Practice” που προβάλλεται στο ONE Channel, έδωσε τις συμβουλές της σχετικά με το θέμα: Διαχείριση Προσωπικού στις μικρομεσαίες επιχειρήσεις.

Ξεκινώντας με τις προκλήσεις στην εύρεση του κατάλληλου προσωπικού, συζητήθηκε η περιορισμένη πρόσβαση σε κατάλληλα καταρτισμένο ανθρώπινο δυναμικό.  Αναφέρθηκαν οι καλύτερες πρακτικές για προσλήψεις και επιλογή προσωπικού, με έμφαση στην εξατομικευμένη προσέγγιση και στην αξιολόγηση των δεξιοτήτων.

Στη συνέχεια, συζητήθηκαν οι τρόποι για την κινητοποίηση των εργαζομένων, με έμφαση στην ανάγκη δημιουργίας ενός δυναμικού και εμπνευσμένου εργασιακού περιβάλλοντος.

Τονίστηκε ότι παρέχοντας κίνητρα πέρα ​​από τη μισθοδοσία, όπως ευκαιρίες για επαγγελματική ανάπτυξη, αναγνώριση και εκπαίδευση μπορεί να ενισχυθεί η αφοσίωση των εργαζομένων. Συζητήθηκαν επίσης τρόποι με τους οποίους οι μικρομεσαίες επιχειρήσεις μπορούν να προσφέρουν κίνητρα στους εργαζομένους τους χωρίς να αυξηθούν δραστικά οι λειτουργικοί τους φόρτοι, όπως μέσω προγραμμάτων ευεξίας και ευέλικτων ωραρίων εργασίας.

Η δημιουργία ενός δυναμικού εργασιακού περιβάλλοντος, η εσωτερική επικοινωνία και η ανάπτυξη ηγετικών ικανοτήτων μέσω Εκπαιδεύσεων αποτέλεσαν σημαντικά θέματα που συζητήθηκαν και δώθηκαν πρακτικές συμβουλές από την κ. Σκευοφύλακα για την υλοποίηση τους.

Δείτε όλη την συνέντευξη εδώ: https://www.youtube.com/watch?v=i0vd5seaGpk&t=217s&ab_channel=MarketingConsultant


Η HATZI FILAX GROUP, Training, HR Consulting, Academy, η εταιρία της κ. Σκευοφύλακα Σοφίας και της κ. Χάτζη Σκευοφύλακα, έχει πολυετή εμπειρία σε Ελλάδα και εξωτερικό και εξειδικεύεται στην Διαχείριση και Ανάπτυξη του Προσωπικού των Επιχειρήσεων. Επίσης, η εταιρία έχει βραβευτεί με πολλά βραβεία για την μοναδικότητα και εξειδίκευση που παρέχει σε θέματα Εκπαίδευσης προσωπικού ειδικά Upskilling και Reskilling. Μπορείτε να διαβάσετε περισσότερα: www.hatzifila.com Η εκπομπή «Marketing in Practice and more», παραγωγή του ONE Channel που μετρά πάνω από 200 επεισόδια και μεταδίδεται από 2014 (αρχικά στο SBC TV και στη συνέχεια στο Attica TV), ασχολείται με την επιχειρηματικότητα και με τον κλάδο του μάρκετινγκ. Αντικείμενό της αποτελεί η παρουσίαση επιχειρηματικών εννοιών, παραδειγμάτων και προτάσεων ώστε να καταστήσει τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις  ανταγωνιστικές στο ελληνικό αλλά και στο διεθνές γίγνεσθαι.  Στο «Marketing in Practice and more» παρουσιάζονται οι βασικές επιχειρηματικές αρχές, τα  εργαλεία και οι τεχνικές μάρκετινγκ που θα βοηθήσουν τη μικρομεσαία επιχείρηση να αναπτυχθεί μέσα από τα μάτια των ίδιων των επιχειρηματιών και των ανθρώπων της αγοράς. Χρηστικές συμβουλές, προτάσεις και απόψεις στη μικρή οθόνη, με αισιόδοξη προσέγγιση, τάση ανάπτυξης και κόντρα στις καθημερινές αρνητικές ειδήσεις.  Η εκπομπή επιμελείται και παρουσιάζεται τις 9 τελευταίες τηλεοπτικές σεζόν από τον πιστοποιημένο σύμβουλο μάρκετινγκ Θέμη Σαρανταένα, που εξειδικεύεται στις μικρομεσαίες επιχειρήσεις (www.marketingconsultant.gr) με χορηγούς επικοινωνίας τα: Athens Voice, epixeiro.gr, startup.gr  & franchise.gr

Continue Reading

Γαστρονομία

Το μέλλον του fine dining: Τα trends & οι εμπειρίες που αξίζει να δοκιμάσεις

Πάλαι ποτέ προπύργιο της παράδοσης, το φαγητό σήμερα είναι κάτι πολύ περισσότερο από τροφή. Η γαστρονομία αποτελεί έναν ζωντανό καμβά που πειραματίζεται και μεταμορφώνεται, που μαγεύει, που παντρεύει τη μαγειρική τέχνη με τις καινοτόμες τεχνικές και μας δίνει ένα αποτέλεσμα μοναδικό. Το fine dining, το αποτέλεσμα αυτής της ένωσης, κάθε άλλο παρά στάσιμο μένει. Το αριστούργημα αυτό θέλει να εξελίσσεται συνεχώς, από τον λεπτεπίλεπτο χορό ενός τέλεια ισορροπημένου amuse-bouche μέχρι το grand finale ενός επιδορπίου.

Ποιο είναι, λοιπόν, το μέλλον του fine dining; Ας δούμε όλα όσα μας περιμένουν στη γαστρονομική σκηνή της χώρας τους επόμενους μήνες.

  1. Εξαιρετικά τοπική και εποχιακή κουζίνα

Η υψηλή γαστρονομία αγκαλιάζει όλο και περισσότερο την ντόπια πρώτη ύλη, γιορτάζοντας την αφθονία των τοπικών συστατικών σε hyper-local επίπεδο: δεν αρκεί να είναι ελληνικό, χρειάζεται να είναι από το ίδιο νησί, από το ίδιο χωριό, από τον ντόπιο αγρότη και παραγωγό με τον οποίο οι σεφ μπορούν να έχουν και απευθείας επικοινωνία.

Από αυτή την επικοινωνία, φυσικά, γεννιούνται μενού που όχι μόνο αλλάζουν ανάλογα με τις εποχές, αλλά και ανάλογα με τη μέρα – χαρακτηριστικό ακόμα πιο έντονο στα εστιατόρια θαλασσινών όπου η ψαριά της κάθε μέρας μπορεί να ορίσει το τι θα σερβιριστεί. Αυτό όχι μόνο εξασφαλίζει τις πιο φρέσκες γεύσεις, αλλά υποστηρίζει και βιώσιμες πρακτικές, με μεγάλα εστιατόρια με αστέρια μισελέν στην Αθήνα και αλλού να την υιοθετούν ήδη ως πρακτική.

  1. Μαγειρικές συνεργασίες

Μπορεί ένα “στριτφουντάδικο” να είναι high end; Μα, φυσικά! Τα όρια μεταξύ των διαφορετικών γαστρονομικών παραδόσεων είναι ασαφή, με αποτέλεσμα να δημιουργούνται συναρπαστικές συνεργασίες μεταξύ μαγείρων από διαφορετικά υπόβαθρα που εκ πρώτης όψεως μοιάζουν παράταιρα, όμως μια δοκιμή αρκεί για να μας πείσει για το αντίθετο.

Αυτές οι συνεργασίες καταλήγουν σε καινοτόμα πιάτα που ξεπερνούν τα όρια της γεύσης και της παρουσίασης. Περιμένετε να γευτείτε, λοιπόν, απροσδόκητες “συγχωνεύσεις”, όπως fine dining και street food σε ένα πιάτο, που θα πυροδοτήσουν τους γευστικούς σας κάλυκες και θα διευρύνουν τους γαστρονομικούς σας ορίζοντες.

  1. Η τεχνολογία στην υπηρεσία της γεύσης

Η τεχνολογία φέρνει επανάσταση όχι μόνο στον τρόπο και τον χρόνο του μαγειρέματος, αλλά και στη συνολική εμπειρία φαγητού, δίνοντάς μας από διαδραστικά μενού και augmented reality έως εξατομικευμένες προτάσεις ανάλογα με τις προτιμήσεις μας.

Αυτές οι τεχνολογικές εξελίξεις ενισχύουν τη συνολική γευστική εμπειρία, καθιστώντας την πιο ελκυστική και, χωρίς αμφιβολία, αξέχαστη. Ωστόσο, είναι σημαντικό να επιτευχθεί μια ισορροπία μεταξύ της τεχνολογίας και της ανθρώπινης επαφής, διασφαλίζοντας ότι ο κλάδος της εστίασης και της φιλοξενίας συνεχίζει να έχει ως στόχο του την κοινωνική πτυχή του φαγητού.

  1. Η βιωσιμότητα στο προσκήνιο

Η βιωσιμότητα δεν είναι πλέον απλώς ένα τσιτάτο, μια λέξη που λέμε γιατί είναι στη μόδα τελευταία, είτε στον γαστρονομικό κόσμο είτε και σε άλλες πτυχές της ζωής μας – είναι μια βασική αξία που οδηγεί το μέλλον μας και το μέλλον του fine dining επίσης.

Όλο και περισσότεροι σεφ σε όλο τον κόσμο δεσμεύονται να μειώσουν τη σπατάλη τροφίμων, να προμηθεύονται βιολογικά συστατικά και να ελαχιστοποιούν τις περιβαλλοντολογικές επιπτώσεις της κουζίνας τους. Αυτή η δέσμευση δεν ωφελεί μόνο τον πλανήτη, αλλά απογειώνει και τη γευστική εμπειρία, προσφέροντας στους επισκέπτες ενός εστιατορίου μοναδικές γεύσεις αλλά και μια αίσθηση σκοπού και ικανοποίησης.

  1. Καθολικές εμπειρίες

Εδώ και χρόνια το fine dining έχει σταματήσει να αφορά μόνο το φαγητό που υπάρχει στο πιάτο μας. Τα εστιατόρια σκοπό έχουν πλέον να δημιουργήσουν μια εν γένει καθηλωτική εμπειρία που συνδυάζει γεύσεις σε ποτά και φαγητά, ήχους και μουσική, εξυπηρέτηση, περιβάλλον, άνεση και δεκάδες άλλα χαρακτηριστικά που ενδεχομένως επηρεάζουν τη συνολική εμπειρία.

Το fine dining σήμερα ξυπνά όλες τις αισθήσεις και η τάση αυτή φαίνεται πως είναι εδώ για να μείνει, μεταφέροντάς μας σε έναν άλλο κόσμο και κάνοντας το γεύμα μας ένα πραγματικά αξέχαστο ταξίδι από την αρχή ως το τέλος.

Οι τάσεις αυτές δεν είναι κάτι νέο, σίγουρα όμως κερδίζουν όλο και περισσότερο έδαφος, που σημαίνει ότι θα τις συναντήσουμε στις γευστικές μας περιπλανήσεις τους επόμενους μήνες. Το fine dining σήμερα αγκαλιάζει την καινοτομία, τη βιωσιμότητα και τα τοπικά προϊόντα κάθε περιοχής και είμαστε εδώ για να γευτούμε τα όσα έρχονται.

Continue Reading

Συνεντεύξεις

Η Δύναμη της Γυναικείας Ηγεσίας | Αϊδινίδου Λυδία

Η κυρία Αϊδινίδου Λυδία είναι ιδιοκτήτρια της εταιρείας LeChatnails Greece, η οποία αποτελεί την αποκλειστική αντιπροσωπεία στην Ελλάδα του αμερικάνικου brand LeChat. Προμηθεύει
επαγγελματικά προϊόντα ονυχοπλαστικής σε καταστήματα περιποίησης άκρων σε όλη την
Ελλάδα. Παράλληλα, διαθέτει το κατάστημα LeChatnails Spot, που περιλαμβάνει παροχές για την
περιποίηση των άκρων και εξειδικευμένες υπηρεσίες φρυδιών, βλεφαρίδων, αποτρίχωσης
και Solarium. Το φθινόπωρο του 2023 άνοιξε ένα ακόμη κατάστημα Le Chat στην Πάτρα.
Τα τελευταία χρόνια, οι δραστηριότητες της επεκτάθηκαν και στον κλάδο τoυ αυτοκινήτου,
και ειδικότερα του leasing αυτοκινήτων, με καταστήματα σε Θεσσαλονίκη και Αθήνα. Μια
ακόμα ενασχόληση αφορά την εκμετάλλευση και αξιοποίηση οικογενειακών ακινήτων.

Κυρία Αϊδινίδου Λυδία, θα μπορούσατε να μας πείτε αν υπάρχουν πρότυπα ή μέντορες που σας έχουν επηρεάσει;

Θα έλεγα πως μέντοράς μου ηταν ο παππούς μου, ο οποίος από τα πρώτα μου βήματα στο
επιχειρείν αποτέλεσε τον πιο αξιόπιστο σύμβουλο, υποστηρικτή και θαυμαστή μου.
Βέβαια, για μένα πρότυπο αποτελεί κάθε γυναίκα που εργάζεται σκληρά και καταφέρνει να
πραγματοποιήσει το όνειρο της ενώ ταυτόχρονα επιτελεί πολλαπλούς κοινωνικούς ρόλους.
Είναι πολύ σημαντικό να αναγνωρίζουμε την δύναμη και την συνεισφορά των γυναικών στην
κοινωνία και την οικονομία.


Ποια είναι για εσάς τα βασικά στοιχεία που εξασφαλίζουν την επιτυχία μιας
επιχείρησης;

Προσωπικά πιστεύω ότι η ομαδικότητα, η δημιουργικότητα και η καινοτομία αποτελούν το
τρίπτυχο της επιτυχίας. Ένας άνθρωπος δεν μπορεί ποτέ να υλοποιήσει το όραμα του μόνος
του χωρίς τους κατάλληλους στόχους και συνεργάτες. Η προσφορά προϊόντων και
υπηρεσιών που ανταποκρίνονται στις προσδοκίες των πελατών συμβάλλει στην επιτυχία.
Θεωρώ όμως ότι αυτό που κάνει πραγματικά μία επιχείρηση να ξεχωρίζει είναι η διαρκής
αναζήτηση νέων ιδεών και τρόπων για να βελτιωθούν οι διαδικασίες και τα προϊόντα.


Τι θα συμβουλεύατε σε μία νέα επιχειρηματία που θα επιθυμούσε να ασχοληθεί με το
αντικείμενο σας;

Δεν πρέπει να φοβόμαστε να κάνουμε λάθη, η αποτυχία συνιστά μέρος της διαδικασίας
μάθησης. Επιμονή και υπομονή. Η υλοποίηση ενός οράματος απαιτεί σκληρή δουλειά και
αφοσίωση και το πάθος μας κινητοποιεί κατά τη διάρκεια των δύσκολων περιόδων.


Ποιο είναι το πιο σημαντικό μάθημα που έχετε μάθει ούσα επιχειρηματίας;

Σε κάθε φάση της επιχειρηματικής μου πορείας αντιμετώπισα προκλήσεις και ανατροπές.
Εκείνο που με βοήθησε όμως πραγματικά είναι η δύναμη της αποφασιστικότητας και η
στοχοπροσήλωση. Βέβαια, μέσα σε όλα αυτά τα χρόνια συνειδητοποίησα ότι η αξία των
ανθρώπων είναι ανεκτίμητη και πολυδιάστατη. Οι άνθρωποι αποτελούν τον πυρήνα κάθε
επιχειρηματικής δραστηριότητας, δίνουν ζωή στην επιχείρηση και καθορίζουν την επιτυχία
της.


Ποια είναι τα σχέδια σας για το μέλλον;

Θέλω να διευρύνω την εταιρεία LeChatnails σε όλη την Ελλάδα. Μάλιστα, πιστεύω ότι η
Αθήνα αποτελεί την κατάλληλη τοποθεσία για την έδρα του επόμενου καταστήματος μας.
Μέσα στις επιδιώξεις μου είναι η προσχώρηση στην ενοικίαση αυτοκινήτων και η επένδυση
στην αγορά της βραχυπρόθεσμης ενοικίασης ακινήτων.

Αϊδινίδου Λυδία | Επιχειρηματίας

Συνέντευξη από την ομάδα του BusinessWoman.

Continue Reading

Εκδηλώσεις

“Σημάδια στο Χρόνο: Η Queer Ιστορία της Θεσσαλονίκης”

H Θεσσαλονίκη ζει στο ρυθμό του πανευρωπαϊκού φεστιβάλ υπερηφάνειας EuroPride 2024 και η dot2dot, σε αποκλειστική συνεργασία με τη διοργάνωση, σας ξεναγεί στην queer ιστορία της πόλης!
Ποια είναι τα σημεία του ιστορικού κέντρου της Θεσσαλονίκης που άφησαν τα σημάδια
τους μέσα στο χρόνο; Ποιες είναι οι ιστορίες της ΛΟΑΤΚΙ+ κοινότητάς της; Τι σχέση έχει
ένας άνδρας 2.300 χρόνων, ένα καφενείο στο λιμάνι, μια αυτοκτονία στα Δικαστήρια και τα
Λουτρά Παράδεισος;

Σε μια ξεχωριστή περιπατητική ξενάγηση με την υπογραφή της πολιτιστικής εταιρείας
dot2dot, οι συναρπαστικές ιστορίες των ανθρώπων της πόλης συνδέονται με κτίρια-
τοπόσημα, πλατείες, αγορές και γειτονιές πολυσύχναστες αλλά και του περιθωρίου,
γειτονιές φωτεινές αλλά και σκοτεινές. Σε κάθε βήμα της διαδρομής, live performances, φωτογραφίες, ήχοι και αντικείμενα πρωταγωνιστών αποκαλύπτουν ένα νέο κεφάλαιο
στην ιδιαίτερη και πολύχρωμη ιστορία της Θεσσαλονίκης.
Περιορισμένος αριθμός θέσεων. Απαραίτητη η προκράτηση.

Continue Reading

Trending