Connect with us

Επιχειρηματικότητα

Η συνεργασία των δυο φύλων, μυστικό για την ανάπτυξη

Η αποτελεσματική ηγεσία μιας ομάδας που αποτελείται από άνδρες και γυναίκες, για να πετύχουν τα καλύτερα αποτελέσματα, αποτελεί τη σύγχρονη πρόκληση των μάνατζερ.

Με την εισροή περισσότερων γυναικών κάθε χρόνο στην αγορά εργασίας, η δημιουργία καλύτερων σχέσεων ανάμεσα στα δύο φύλα είναι τώρα περισσότερο σημαντική από ποτέ. Δημιουργήστε, λοιπόν, μεικτές ομάδες εργασίας, καθώς τα οφέλη είναι τεράστια.

Ο σωστός συνδυασμός ανδρών και γυναικών σημαίνει ότι θα λάβετε διαφορετικές απόψεις σε πολλά επιχειρηματικά θέματα και προκλήσεις. Αυτές οι διαφορετικές προσεγγίσεις σάς παρέχουν τη δυνατότητα διείσδυσης στο μυαλό περισσότερων πελατών σας. Σκεφτείτε μια ομάδα μόνο από άνδρες στον τομέα παροχής υπηρεσιών. Παρόλο που μπορεί τα μέλη της να είναι εξαιρετικά στην παροχή της συγκεκριμένης υπηρεσίας, μπορεί να παραβλέπουν την «κουβεντούλα», που είναι τόσο σημαντική για πολλές από τις γυναίκες πελάτισσες τους.

Από την άλλη, μια ομάδα μόνο από γυναίκες μπορεί να αποτρέπει τους άνδρες πελάτες με το να αφιερώνουν υπερβολικό χρόνο στην κουβέντα και το χτίσιμο των σχέσεων, που μπορεί να οδηγήσει τους άνδρες να πιστεύουν ότι χάνουν χρόνο και ότι δε λαμβάνουν την ποιότητα της υπηρεσίας που επιθυμούν.

Ο προσανατολισμός των ανδρών στο καθήκον και το έργο σημαίνει ότι θα επικεντρώνουν την προσοχή τους κυρίως στο αποτέλεσμα, ενώ οι γυναίκες προσανατολίζονται στο χτίσιμο των σχέσεων και την αφοσίωση που θα κάνει τους πελάτες σας να επιστρέφουν στην επιχείρησή σας. Ο συνδυασμός των δύο προσεγγίσεων προσφέρει πολύ ισχυρό όφελος στην επιχείρηση.

Καθώς οι άνδρες και οι γυναίκες έχουν διαφορετικές ικανότητες να προσφέρουν στους πελάτες, μπορούν επίσης να βελτιώνουν ο ένας την ικανότητα επίλυσης προβλημάτων του άλλου, καθώς και την παραγωγικότητά τους με το να εργάζονται μαζί. Έτσι θα αισθάνονται μεγαλύτερη ικανοποίηση, που τελικά μεταφράζεται σε καλύτερα αποτελέσματα. Υπάρχουν όμως και κάποιες προκλήσεις στη συννεργασία των δύο φύλων.

Στρες και συγκρούσεις

Οι διαφορετικοί τρόποι που τα δύο φύλα αντιμετωπίζουν το στρες στην εργασία αποτελεί συχνά πηγή σύγκρουσης. Όταν οι άνδρες βρίσκονται κάτω από πίεση έχουν την τάση να απομονώνονται και να εργάζονται μόνοι τους για να λύσουν κάποιο πρόβλημα. Οι γυναίκες αντίθετα επεκτείνονται και μιλούν περισσότερο συμπεριλαμβάνοντας και άλλα άτομα στη διαδικασία. Χωρίς την κατανόηση αυτών των διαφορών οι καταστάσεις πίεσης συχνά γίνονται χειρότερες με το να εκνευρίζονται μεταξύ τους. Με το να βοηθηθούν τα μέλη της ομάδας να βελτιώσουν την κατανόηση τους ο ένας για τον άλλον αποφεύγοντας τις γενικεύσεις για τα δύο φύλα, που δεν βοηθούν καθόλου θα συνεργάζονται καλύτερα και θα γίνονται πιο παραγωγικά.


Οι άνδρες συχνά παραπονιούνται ότι οι γυναίκες κάνουν πολλές ερωτήσεις και συνέχεια προσπαθούν να κάνουν αλλαγές. Οι γυναίκες παραπονιούνται ότι οι άνδρες δεν ακούνε και ότι πάντα προσφέρουν λύσεις αμέσως. Κατανοώντας το αντίθετο φύλο, μια ομάδα μπορεί να εργαστεί πιο αποτελεσματικά μαζί στη διαδικασία επίλυσης προβλημάτων,

παρά να εκνευρίζονται και να απορρίπτουν τη διαδικασία πριν προφτάσουν να παράγουν ένα φάσμα πιθανών λύσεων. Το στρες συχνά αυξάνεται όταν μια μεικτή ομάδα συζητά κάποιο πρόβλημα. Οι γυναίκες συνεχίζουν να ερευνούν το πρόβλημα με το να μοιράζονται απόψεις και να ακούν, έτσι αντιμετωπίζουν καλύτερα το στρες.Οι άνδρες όμως χρειάζονται να αισθανθούν ότι κάτι πρόκειται να γίνει ή να επιτευχθεί, αλλιώς γίνονται ανυπόμονοι και στρεσάρονται.

Οι γυναίκες είναι προτιμότερο να μιλούν λιγότερο για το πρόβλημα και περισσότερο για τη λύση του. Και οι άνδρες πρέπει να αποδεχτούν κάποιες φορές ότι η καλύτερη λύση είναι να αφήσουν όλους να μιλήσουν για λίγο. Εάν τα δύο φύλα κατανοούν τις διαφορές τους, τότε η διαδικασία της επίλυσης προβλημάτων θα παράγει πολύ καλύτερα αποτελέσματα και αυτό θα είναι προς όφελος της επιχείρησης.

Μια μεικτή ομάδα αποκτά ένα δέσιμο πέρα από τα επαγγελματικά θέματα, έχει μεγαλύτερη ενότητα και γίνεται πιο παραγωγική. Οι άνδρες μπορούν να δημιουργήσουν αυτό το δέσιμο προσφέροντας επιβεβαίωση και σιγουριά στις γυναίκες όταν το αποζητούν. Οι γυναίκες θα βελτιώσουν τις σχέσεις τους με τους άνδρες προσφέροντάς τους ενθάρρυνση, γιατί η επιβεβαίωση συνήθως ερμηνεύεται από τους άνδρες ως έλλειψη εμπιστοσύνης απέναντί τους. Ο συνδυασμός των αξιών των δύο φύλων στο χώρο εργασίας είναι το μυστικό για την ανάπτυξη της δημιουργικότητας και της προόδου και έτσι, όταν άνδρες και γυναίκες συνεργάζονται, θα πετύχουν περισσότερα.


Άρθρο αρχείου

Τζούλη Κυριακάκη

Εκδηλώσεις

Ημερίδα με τίτλο: « Τεχνητή Νοημοσύνη και Εκπαίδευση -Επαναπροσδιορίζοντας την διδασκαλία και την μάθηση.»

Τα Αρσάκεια Σχολεία Θεσσαλονίκης διοργανώνουν ημερίδα με τίτλο: «Τεχνητή
Νοημοσύνη και Εκπαίδευση – Επαναπροσδιορίζοντας την διδασκαλία και την μάθηση.», η
οποία θα πραγματοποιηθεί στις εγκαταστάσεις του Αρσάκειου Δημοτικού Θεσσαλονίκης.

Η ημερίδα εστιάζει στη χρήση της τεχνητής νοημοσύνης ως εκπαιδευτικό εργαλείο που
σκοπό έχει να επαναπροσδιορίσει τις παραδοσιακές μεθόδους διδασκαλίας, ενισχύοντας
την ατομική συμμετοχή και εμπλοκή των μαθητών μέσω έρευνας και καταρρίπτοντας τη
κλασική προσέγγιση «λύσε», «απάντησε», «βρες», «υπολόγισε» κ.ά..

Η ημερίδα θα περιλαμβάνει 4 ενότητες τις οποίες θα παρουσιάσουν και θα αναλύσουν
εγκεκριμένοι ομιλητές του εκπαιδευτικού και τεχνολογικού χώρου. Πρόκειται για την
κυρία Ζωή Γαβριηλίδου, καθηγήτρια Θεωρητικής Γλωσσολογίας τού Τμήματος
Φιλολογίας τού Δημοκρίτειου Πανεπιστημίου Θράκης, τον δρ Άρη Μαυρομμάτη,
μαθηματικός‒θεωρητικός Τέχνης, Ανάπτυξης Υπερμέσων του Κέντρου Διά Βίου
Μάθησης του Πανεπιστημίου Δυτικής Μακεδονίας, τον κύριο Γιάννη Αναστασόπουλο,
διευθυντής Microsoft στον τομέα τής Εκπαίδευσης στην Ελλάδα, Κύπρο και Μάλτα και
την κυρία Έλενα Ζαγλαρίδου, υπεύθυνη εκπαιδευτικών προγραμμάτων για την
Microsoft στην Ελλάδα, Κύπρο, Μάλτα και Αδριατική.

Οι παρευρισκόμενοι θα έχουν την ευκαιρία να συζητήσουν με τους ομιλητές, να θέσουν
τα ερωτήματα τους και να δουν στην πράξη όλα όσα περιλαμβάνουν οι ομιλίες καθώς θα
πραγματοποιηθούν παρουσιάσεις με μικροδιδασκαλίες με τη χρήση Τεχνητής
Νοημοσύνης, από εκπαιδευτικούς του Αρσακείου Δημοτικού Θεσσαλονίκης.Κατά τη λήξη
της ημερίδας, όλοι οι συμμετέχοντες θα λάβουν βεβαίωση παρακολούθησης.

Οι εκπαιδευτικοί μπορούν να δηλώσουν συμμετοχή εδώ:
 https://forms.office.com/e/E7m1ZqLsdZ

Continue Reading

Παρουσίαση

Δημήτρης Ξόνογλου “Aller retour”

Έκθεση ζωγραφικής στο Γαλλικό Ινστιτούτο Θεσσαλονίκης

Ο εικαστικός Δημήτρης Ξόνογλου επιστρέφει στο Γαλλικό Ινστιτούτο Θεσσαλονίκης, εκεί δηλαδή από όπου ξεκίνησε, το οποίο φιλοξενεί τη νέα ατομική του έκθεση με τίτλο «Aller retour».

Η έκθεση περιλαμβάνει μια σειρά έργων που αναδεικνύουν την πρωτότυπη χρωματική γκάμα και την εφευρετικότητα των συνθέσεών του γνωστού καλλιτέχνη, η οποία αιφνιδιάζει, προκαλώντας έντονα συναισθήματα.

Παρουσιάζονται έργα που δημιουργήθηκαν με καμένες σελίδες βιβλίων, κερί και άλλα πρόσθετα υλικά από τη σειρά Logos, πορτρέτα, μικρά και μεγάλα, με κολάζ και έντονα χρώματα, που αποτυπώνουν πρόσωπα της πραγματικότητας που συναντάμε τυχαία και αποτυπώνονται στη μνήμη μας αλλά και πρόσωπα της φαντασίας ενώ στο κέντρο της έκθεσης θα τοποθετηθεί και μια μεγάλη εγκατάσταση με τίτλο Κελί-ΙσοβιArt.

Ο Δημήτρης Ξόνογλου διαχρονικά διατηρεί μία στενή σχέση με το Γαλλικό Ινστιτούτο Θεσσαλονίκης, όπου έκανε την πρώτη του έκθεση το 1982. Ενδεικτικό είναι ότι ένα έργο του κοσμεί μία από τις αίθουσες του Ινστιτούτου.

Η έκθεση γίνεται με την υποστήριξη της Art Thessaloniki και τελεί υπό την αιγίδα του Γενικού Προξενείου της Γαλλίας στη Θεσσαλονίκη.  

Ποιος είναι ο Δημήτρης Ξόνογλου:

Γεννήθηκε στην Πρώτη Σερρών, σπούδασε ζωγραφική και χαρακτική στην Ακαδημία Καλών Τεχνών της Ρώμης και κεραμική στη Scuola di Arti Ornamentali di San Giacomo di Roma. Δίδαξε στη Μέση Εκπαίδευση και στο Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης. Ζει και εργάζεται στη Θεσσαλονίκη ενώ έχει πραγματοποιήσει πάνω από 20 ατομικές και έχει συμμετάσχει σε περισσότερες από 50 ομαδικές εκθέσεις στην Ελλάδα και το εξωτερικό. 

Continue Reading

Προγράμματα

ΟΙ ΟΜΑΔΕΣ ΠΟΥ ΔΙΑΚΡΙΘΗΚΑΝ ΣΤΟ NEXT STAGE LAB-TO-MARKET BOOTCAMP

Με επιτυχία ολοκληρώθηκε το Next Stage Lab – To – Market Bootcamp, το πρόγραμμα που στηρίζει καινοτόμες ερευνητικές ομάδες και startups να μεταφέρουν τα αποτελέσματα της τεχνολογικής τους έρευνας στην αγορά. Οι συμμετέχοντες, με ισχυρές καινοτομικές προτάσεις και υψηλό τεχνολογικό υπόβαθρο, παρουσίασαν λύσεις που στοχεύουν να επιλύσουν σημαντικά προβλήματα σε διάφορους τομείς, αξιοποιώντας τεχνολογίες από πεδία όπως η ιατρική πληροφορική, η τεχνητή νοημοσύνη, η βιοτεχνολογία, και η μηχανική λογισμικού. 

Το Next Stage Lab-To-Market Bootcamp είναι αποτέλεσμα συνεργασίας του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης, του Walk AUTH Innovation Accelerator, της Αλεξάνδρειας Ζώνης Καινοτομίας και της Ideas Forward. Περισσότερα από 50 άτομα παρακολούθησαν το Bootcamp, λαμβάνοντας υποστήριξη για τη μεταφορά των αποτελεσμάτων της έρευνάς τους στην αγορά και τη δημιουργία καινοτόμων προϊόντων. Το πρόγραμμα, διάρκειας τριών εβδομάδων, περιελάμβανε εκπαίδευση και εξατομικευμένη καθοδήγηση για την ανάπτυξη επιχειρηματικών μοντέλων, δίνοντας παράλληλα την ευκαιρία στις ομάδες να έρθουν σε επαφή με επιχειρηματίες, θεσμικούς επενδυτές και business angels. 

Οι ομάδες που διακρίθηκαν κατά την ολοκλήρωση του Bootcamp κέρδισαν συνολικά βραβεία αξίας 8.000 ευρώ. Η εταιρεία Doppler, που δραστηριοποιείται στο χώρο του σχεδιασμού και της κατασκευής ανελκυστήρων, προσέφερε 3.000 ευρώ στην ομάδα που συγκέντρωσε τη μεγαλύτερη βαθμολογία, ενώ οι υπόλοιπες ομάδες έλαβαν υπηρεσίες υποστήριξης. Συγκεκριμένα, το ΑΠΘ παρείχε σε 3 ομάδες είσοδο στον επόμενο κύκλο επιτάχυνσης του Walk AUTH Innovation Accelerator, η Αλεξάνδρεια Ζώνη Καινοτομίας διαθέσε, σε 2 ομάδες, χρήση co-working space και φιλοξενία έδρας επιχείρησης για 12 μήνες, ενώ η Ideas Forward προσέφερε σε 3 ομάδες συμβουλευτική ανακάλυψης επιχειρηματικού μοντέλου και επενδυτικής ετοιμότητας. 

Οι ομάδες του Bootcamp με την υψηλότερη κατάταξη:

1η θέση: Moverse: Αναπτύσσει μια σουίτα εργαλείων Τεχνητής Νοημοσύνης για 3D animation που επιτρέπει στους δημιουργούς και τα animation studio να μειώσουν το χρόνο και το κόστος παραγωγής περιεχομένου, μέσω έτοιμων προς χρήση, υψηλής ποιότητας animations. Η Moverse, έχοντας ήδη εξασφαλίσει τα πρώτα της επενδυτικά κεφάλαια, αποφάσισε να παραχωρήσει το χρηματικό έπαθλο των 3.000 ευρώ στη δεύτερη ομάδα.

2η θέση: MI-factor, μια startup που αναπτύσσει λύσεις ολοκληρωμένης ανάλυσης υγείας εδάφους, βοηθώντας γεωπόνους και αγρότες να παρακολουθούν και να βελτιώνουν τη γονιμότητα του εδάφους μέσω τεχνολογιών μικροβιακής νοημοσύνης και ακριβούς γεωργίας.

3η θέση: RAISE, μια πλατφόρμα πρόσβασης και ανάλυσης ερευνητικών δεδομένων στον τομέα της υγείας, επιτρέποντας στους ερευνητές να αποκτούν ασφαλή και αξιόπιστη πρόσβαση σε δεδομένα, διασφαλίζοντας την ιδιωτικότητα μέσω της προσέγγισης “επισκέπτη δεδομένων”.

Ο καθηγητής Νίκος Θεοδωράκης, επιστημονικός υπεύθυνος του Κέντρου Επιχειρηματικότητας και Καινοτομίας ΑΠΘ, δήλωσε “θεωρούμε το πρόγραμμα ιδανική ευκαιρία για τις ερευνητικές ομάδες του Α.Π.Θ. να αποκτήσουν εμπειρία μέσω της εκπαίδευσης και ευελπιστούμε να δούμε σύντομα τα ερευνητικά τους αποτελέσματα στην αγορά.”

Ο καθηγητής Παναγιώτης Κετικίδης, πρόεδρος της Αλεξάνδρειας Ζώνης Καινοτομίας, ανέφερε “συγχαιρουμε τους νέους επιχειρηματίες που ονειρεύονται να βγάλουν τα ερευνητικά τους αποτελέσματα στην αγορά. Είμαστε εδώ για να σας υποστηρίξουμε και να σας ευχηθούμε, καινοτομώντας από τη Θεσσαλονίκη, να έχετε το βλέμμα σας στραμμένο στις διεθνείς αγορές.”

Ο Δημήτρης Κουρτέσης, συνιδρυτής της Ideas Forward, τόνισε ότι “συμμετείχαν ομάδες με πολλά ερευνητικά υπόβαθρα, οι οποίες δεν φοβούνται τα δύσκολα, έχουν κάτι καινούργιο να προτείνουν, στηρίζονται σε βαθιά τεχνολογική γνώση και το Next Stage τις υποστηρίζει για να προχωρήσουν στο επόμενο στάδιο της ανάπτυξής τους.”

Η Managing Director της Doppler, Ανθή Σταυροπούλου, σημείωσε ότι “είναι σημαντικό να γίνονται τέτοιες κινήσεις και είμαστε πρόθυμοι να παράσχουμε βοήθεια σε όλες τις ομάδες που συμμετείχαν στο πρόγραμμα. Μόνο αν κάνουμε καινούρια πράγματα μπορούμε να γίνουμε καλύτεροι και να προχωρήσουμε μπροστά.”

Οι 9 ομάδες που παρουσίασαν στον τελικό του Next Stage Lab-to-Market Bootcamp:

  1. 35Mbeats: Ψηφιακά εργαλεία για την πρόληψη καρδιακών παθήσεων.
  2. ΚΟΦΕΑ: Βιώσιμα καλλυντικά από ανακυκλωμένο καφέ.
  3. Compilon: Βελτιστοποίηση λογισμικού για ταχύτερη απόδοση.
  4. MI-factor: Παρακολούθηση υγείας εδάφους για βιώσιμη γεωργία.
  5. Moverse: Εργαλεία 3D animation με AI για δημιουργούς ταινιών και video games.
  6. RAISE: Ασφαλής πρόσβαση σε ερευνητικά δεδομένα με ιδιωτικότητα.
  7. SmartMedia: Αναλύσεις σε πραγματικό χρόνο για δημοσιογραφικές ανάγκες.
  8. SnailRegen: Σύστημα παραγωγής βλέννας σαλιγκαριού για αναγέννηση δέρματος.

The Sustainables: Φορητές μονάδες πυρόλυσης για παραγωγή βιώσιμου βιοντίζελ.

Continue Reading

Trending