Connect with us

Συνεντεύξεις

Hatzi Filax: Χρυσή Διάκριση στο Customer Experience Culture από τα Loyalty Awards 2021

Η ομάδα της Hatzi Filax Group – κ. Χάτζη Σκευοφύλακα, κ. Σοφία Σκευοφύλακα, κ. Αγγελική Χρυσικού, κ. Αλίκη Κονταξάκη

Η HATZI FILAX GROUP Training | Consulting | Technology, εταιρία εκπαίδευσης και ανάπτυξης, ειδικεύεται στην Εκπαίδευση υψηλών αποδόσεων μέσα από την οργάνωση Ακαδημιών για επιχειρήσεις με θέμα το Customer Experience και Training for Business και στην Ανάπτυξη των επιχειρήσεων στην 4η Βιομηχανική Επανάσταση της Τεχνολογίας, μέσα από 3 κύριους πυλώνες: “Soft Skills”, “Customer Experience”, Ανάπτυξη Ανθρωπίνου Δυναμικού.

Loyalty Awards 2021 | Χρυσό βραβείο Customer Experience Culture “Best Initiative for Change to CX Culture

Στόχος της HATZI FILAX GROUP είναι να βοηθήσει τους ανθρώπους και τις επιχειρήσεις να ανακαλύψουν και να «ξεκλειδώσουν» δεξιότητες και δυνατότητες του Ανθρώπινου Δυναμικού τους, ώστε να οικοδομήσουν επιτυχημένες επιχειρήσεις και να έχουν μια εξαιρετική προσωπική ανάπτυξη.

Ιδιαίτερα σημαντική είναι η συμβολή της HATZI FILAX GROUP στην οργάνωση και υλοποίηση προγραμμάτων για την μετάβαση των επιχειρήσεων στη νέα εποχή του πελάτη, την εποχή της παροχής Εμπειρίας στον Πελάτη (Customer Experience). 

H HATZI FILAX GROUP έχει στο ενεργητικό της πλήθος επιτυχημένων συνεργασιών με επιχειρήσεις πολλών, διαφορετικών κλάδων της οικονομίας. Αυτό που καθιστά ιδιαίτερα επιτυχή κάθε συνεργασία, είναι η αφοσίωση και προσήλωση που επιδεικνύει η  HATZI FILAX GROUP στις ιδιαίτερες ανάγκες κάθε πελάτη, τον οποίο χειρίζεται και υποστηρίζει με τρόπο μοναδικό, θεωρώντας τους στόχους του ως δικούς της στόχους. 

Η ομάδα της Hatzi Filax Group – κ. Χάτζη Σκευοφύλακα, κ. Σοφία Σκευοφύλακα, κ. Αγγελική Χρυσικού, κ. Αλίκη Κονταξάκη

Για την πορεία της αυτή, η HATZI FILAX GROUP έχει αποσπάσει πολλές  σημαντικές διακρίσεις και βραβεία. 

Για 4η χρονιά, ο θεσμός των Loyalty Awards, που διοργανώνεται από την BOUSSIAS, παρουσίασε τα πιο καινοτόμα και αποτελεσματικά για την αφοσίωση των πελατών, προγράμματα loyalty στη χώρα μας. 

κ. Χάτζη Σκευοφύλακα, CEO & Founder της Hatzi Filax Group

H Τελετή Βράβευσης πραγματοποιήθηκε τη Τρίτη 1 Ιουνίου, στο House 124, με Πρόεδρο της Επιτροπής τον Καθηγητή κ. Γεώργιο Σιώμκο.  

Μετά από μια αυστηρή διαδικασία αξιολόγησης, η Hatzi Filax Group απέσπασε Gold βραβείο Customer Experience Culture με τίτλο “Best Initiative for Change to CX Culture”, για την οργάνωση και υλοποίηση ενός φιλόδοξου προγράμματος ανάπτυξης εταιρικής κουλτούρας και μετάβασης της εταιρίας από το Customer Service στο Customer Experience – CX.  Μέσω της καθιέρωσης της πελατοκεντρικής προσέγγισης και της ορθής διαχείρισης παραπόνων και επικοινωνίας η εταιρία δεν προσφέρει πλέον μια απλή εξυπηρέτηση στον Πελάτη αλλά μια ουσιαστική Εμπειρία.

Το βραβείο παρέλαβαν η κ. Χάτζη Σκευοφύλακα, CEO & Founder της Hatzi Filax Group και η κ. Σοφία Σκευοφύλακα, CCO & Cofounder της Hatzi Filax Group.

Στην βράβευση παρευρέθηκαν επίσης, η κ. Αλίκη Κονταξάκη, Marketing Coordinator και  η κ. Αγγελική Χρυσικού, Consulting Coordinator της Hatzi Filax Group.

Εκδηλώσεις

«Μια βραδιά αφιερωμένη στη μουσική και την αλληλεγγύη: Το σωματείο “Ανοιχτή Αγκαλιά” ευχαριστεί θερμά όλους όσους στήριξαν τη φιλανθρωπική συναυλία με τον Νίκο Πορτοκάλογλου»

Οι Φίλοι της Κοινωνικής Παιδιατρικής/Ιατρικής “Ανοιχτή Αγκαλιά” ολοκλήρωσαν με επιτυχία τη
φιλανθρωπική συναυλία που πραγματοποιήθηκε στο Μέγαρο Μουσικής Θεσσαλονίκης.

Ο αγαπημένος καλλιτέχνης Νίκος Πορτοκάλογλου, συνοδευόμενος από τις εξαιρετικές
ερμηνεύτριες Ελένη Τσαλιγοπούλου και Νατάσσα Μποφίλιου, καθώς και τους ταλαντούχους
συνεργάτες του, Βίκυ Καρατζόγλου, Βύρων Τσουράπη και τους “Ευγενείς Αλήτες”, δημιούργησαν
μια αξέχαστη βραδιά γεμάτη μουσική και συναισθήματα. Η συναυλία είχε ως στόχο τη συγκέντρωση πόρων για τη στήριξη του έργου της “Ανοιχτής Αγκαλιάς” και τη Γ’ Πανεπιστημιακή Παιδιατρική Κλινική του Ιπποκρατείου Νοσοκομείου Θεσσαλονίκης. Η ανταπόκριση του κοινού ήταν συγκινητική μέσα στην κατάμεστη αίθουσα του Μεγάρου, αποδεικνύοντας για μια ακόμη φορά την ύπαρξη και τη δύναμη της αλληλεγγύης και της προσφοράς.

Continue Reading

Γαστρονομία

Το μέλλον του fine dining: Τα trends & οι εμπειρίες που αξίζει να δοκιμάσεις

Πάλαι ποτέ προπύργιο της παράδοσης, το φαγητό σήμερα είναι κάτι πολύ περισσότερο από τροφή. Η γαστρονομία αποτελεί έναν ζωντανό καμβά που πειραματίζεται και μεταμορφώνεται, που μαγεύει, που παντρεύει τη μαγειρική τέχνη με τις καινοτόμες τεχνικές και μας δίνει ένα αποτέλεσμα μοναδικό. Το fine dining, το αποτέλεσμα αυτής της ένωσης, κάθε άλλο παρά στάσιμο μένει. Το αριστούργημα αυτό θέλει να εξελίσσεται συνεχώς, από τον λεπτεπίλεπτο χορό ενός τέλεια ισορροπημένου amuse-bouche μέχρι το grand finale ενός επιδορπίου.

Ποιο είναι, λοιπόν, το μέλλον του fine dining; Ας δούμε όλα όσα μας περιμένουν στη γαστρονομική σκηνή της χώρας τους επόμενους μήνες.

  1. Εξαιρετικά τοπική και εποχιακή κουζίνα

Η υψηλή γαστρονομία αγκαλιάζει όλο και περισσότερο την ντόπια πρώτη ύλη, γιορτάζοντας την αφθονία των τοπικών συστατικών σε hyper-local επίπεδο: δεν αρκεί να είναι ελληνικό, χρειάζεται να είναι από το ίδιο νησί, από το ίδιο χωριό, από τον ντόπιο αγρότη και παραγωγό με τον οποίο οι σεφ μπορούν να έχουν και απευθείας επικοινωνία.

Από αυτή την επικοινωνία, φυσικά, γεννιούνται μενού που όχι μόνο αλλάζουν ανάλογα με τις εποχές, αλλά και ανάλογα με τη μέρα – χαρακτηριστικό ακόμα πιο έντονο στα εστιατόρια θαλασσινών όπου η ψαριά της κάθε μέρας μπορεί να ορίσει το τι θα σερβιριστεί. Αυτό όχι μόνο εξασφαλίζει τις πιο φρέσκες γεύσεις, αλλά υποστηρίζει και βιώσιμες πρακτικές, με μεγάλα εστιατόρια με αστέρια μισελέν στην Αθήνα και αλλού να την υιοθετούν ήδη ως πρακτική.

  1. Μαγειρικές συνεργασίες

Μπορεί ένα “στριτφουντάδικο” να είναι high end; Μα, φυσικά! Τα όρια μεταξύ των διαφορετικών γαστρονομικών παραδόσεων είναι ασαφή, με αποτέλεσμα να δημιουργούνται συναρπαστικές συνεργασίες μεταξύ μαγείρων από διαφορετικά υπόβαθρα που εκ πρώτης όψεως μοιάζουν παράταιρα, όμως μια δοκιμή αρκεί για να μας πείσει για το αντίθετο.

Αυτές οι συνεργασίες καταλήγουν σε καινοτόμα πιάτα που ξεπερνούν τα όρια της γεύσης και της παρουσίασης. Περιμένετε να γευτείτε, λοιπόν, απροσδόκητες “συγχωνεύσεις”, όπως fine dining και street food σε ένα πιάτο, που θα πυροδοτήσουν τους γευστικούς σας κάλυκες και θα διευρύνουν τους γαστρονομικούς σας ορίζοντες.

  1. Η τεχνολογία στην υπηρεσία της γεύσης

Η τεχνολογία φέρνει επανάσταση όχι μόνο στον τρόπο και τον χρόνο του μαγειρέματος, αλλά και στη συνολική εμπειρία φαγητού, δίνοντάς μας από διαδραστικά μενού και augmented reality έως εξατομικευμένες προτάσεις ανάλογα με τις προτιμήσεις μας.

Αυτές οι τεχνολογικές εξελίξεις ενισχύουν τη συνολική γευστική εμπειρία, καθιστώντας την πιο ελκυστική και, χωρίς αμφιβολία, αξέχαστη. Ωστόσο, είναι σημαντικό να επιτευχθεί μια ισορροπία μεταξύ της τεχνολογίας και της ανθρώπινης επαφής, διασφαλίζοντας ότι ο κλάδος της εστίασης και της φιλοξενίας συνεχίζει να έχει ως στόχο του την κοινωνική πτυχή του φαγητού.

  1. Η βιωσιμότητα στο προσκήνιο

Η βιωσιμότητα δεν είναι πλέον απλώς ένα τσιτάτο, μια λέξη που λέμε γιατί είναι στη μόδα τελευταία, είτε στον γαστρονομικό κόσμο είτε και σε άλλες πτυχές της ζωής μας – είναι μια βασική αξία που οδηγεί το μέλλον μας και το μέλλον του fine dining επίσης.

Όλο και περισσότεροι σεφ σε όλο τον κόσμο δεσμεύονται να μειώσουν τη σπατάλη τροφίμων, να προμηθεύονται βιολογικά συστατικά και να ελαχιστοποιούν τις περιβαλλοντολογικές επιπτώσεις της κουζίνας τους. Αυτή η δέσμευση δεν ωφελεί μόνο τον πλανήτη, αλλά απογειώνει και τη γευστική εμπειρία, προσφέροντας στους επισκέπτες ενός εστιατορίου μοναδικές γεύσεις αλλά και μια αίσθηση σκοπού και ικανοποίησης.

  1. Καθολικές εμπειρίες

Εδώ και χρόνια το fine dining έχει σταματήσει να αφορά μόνο το φαγητό που υπάρχει στο πιάτο μας. Τα εστιατόρια σκοπό έχουν πλέον να δημιουργήσουν μια εν γένει καθηλωτική εμπειρία που συνδυάζει γεύσεις σε ποτά και φαγητά, ήχους και μουσική, εξυπηρέτηση, περιβάλλον, άνεση και δεκάδες άλλα χαρακτηριστικά που ενδεχομένως επηρεάζουν τη συνολική εμπειρία.

Το fine dining σήμερα ξυπνά όλες τις αισθήσεις και η τάση αυτή φαίνεται πως είναι εδώ για να μείνει, μεταφέροντάς μας σε έναν άλλο κόσμο και κάνοντας το γεύμα μας ένα πραγματικά αξέχαστο ταξίδι από την αρχή ως το τέλος.

Οι τάσεις αυτές δεν είναι κάτι νέο, σίγουρα όμως κερδίζουν όλο και περισσότερο έδαφος, που σημαίνει ότι θα τις συναντήσουμε στις γευστικές μας περιπλανήσεις τους επόμενους μήνες. Το fine dining σήμερα αγκαλιάζει την καινοτομία, τη βιωσιμότητα και τα τοπικά προϊόντα κάθε περιοχής και είμαστε εδώ για να γευτούμε τα όσα έρχονται.

Continue Reading

Συνεντεύξεις

Η Δύναμη της Γυναικείας Ηγεσίας | Αϊδινίδου Λυδία

Η κυρία Αϊδινίδου Λυδία είναι ιδιοκτήτρια της εταιρείας LeChatnails Greece, η οποία αποτελεί την αποκλειστική αντιπροσωπεία στην Ελλάδα του αμερικάνικου brand LeChat. Προμηθεύει
επαγγελματικά προϊόντα ονυχοπλαστικής σε καταστήματα περιποίησης άκρων σε όλη την
Ελλάδα. Παράλληλα, διαθέτει το κατάστημα LeChatnails Spot, που περιλαμβάνει παροχές για την
περιποίηση των άκρων και εξειδικευμένες υπηρεσίες φρυδιών, βλεφαρίδων, αποτρίχωσης
και Solarium. Το φθινόπωρο του 2023 άνοιξε ένα ακόμη κατάστημα Le Chat στην Πάτρα.
Τα τελευταία χρόνια, οι δραστηριότητες της επεκτάθηκαν και στον κλάδο τoυ αυτοκινήτου,
και ειδικότερα του leasing αυτοκινήτων, με καταστήματα σε Θεσσαλονίκη και Αθήνα. Μια
ακόμα ενασχόληση αφορά την εκμετάλλευση και αξιοποίηση οικογενειακών ακινήτων.

Κυρία Αϊδινίδου Λυδία, θα μπορούσατε να μας πείτε αν υπάρχουν πρότυπα ή μέντορες που σας έχουν επηρεάσει;

Θα έλεγα πως μέντοράς μου ηταν ο παππούς μου, ο οποίος από τα πρώτα μου βήματα στο
επιχειρείν αποτέλεσε τον πιο αξιόπιστο σύμβουλο, υποστηρικτή και θαυμαστή μου.
Βέβαια, για μένα πρότυπο αποτελεί κάθε γυναίκα που εργάζεται σκληρά και καταφέρνει να
πραγματοποιήσει το όνειρο της ενώ ταυτόχρονα επιτελεί πολλαπλούς κοινωνικούς ρόλους.
Είναι πολύ σημαντικό να αναγνωρίζουμε την δύναμη και την συνεισφορά των γυναικών στην
κοινωνία και την οικονομία.


Ποια είναι για εσάς τα βασικά στοιχεία που εξασφαλίζουν την επιτυχία μιας
επιχείρησης;

Προσωπικά πιστεύω ότι η ομαδικότητα, η δημιουργικότητα και η καινοτομία αποτελούν το
τρίπτυχο της επιτυχίας. Ένας άνθρωπος δεν μπορεί ποτέ να υλοποιήσει το όραμα του μόνος
του χωρίς τους κατάλληλους στόχους και συνεργάτες. Η προσφορά προϊόντων και
υπηρεσιών που ανταποκρίνονται στις προσδοκίες των πελατών συμβάλλει στην επιτυχία.
Θεωρώ όμως ότι αυτό που κάνει πραγματικά μία επιχείρηση να ξεχωρίζει είναι η διαρκής
αναζήτηση νέων ιδεών και τρόπων για να βελτιωθούν οι διαδικασίες και τα προϊόντα.


Τι θα συμβουλεύατε σε μία νέα επιχειρηματία που θα επιθυμούσε να ασχοληθεί με το
αντικείμενο σας;

Δεν πρέπει να φοβόμαστε να κάνουμε λάθη, η αποτυχία συνιστά μέρος της διαδικασίας
μάθησης. Επιμονή και υπομονή. Η υλοποίηση ενός οράματος απαιτεί σκληρή δουλειά και
αφοσίωση και το πάθος μας κινητοποιεί κατά τη διάρκεια των δύσκολων περιόδων.


Ποιο είναι το πιο σημαντικό μάθημα που έχετε μάθει ούσα επιχειρηματίας;

Σε κάθε φάση της επιχειρηματικής μου πορείας αντιμετώπισα προκλήσεις και ανατροπές.
Εκείνο που με βοήθησε όμως πραγματικά είναι η δύναμη της αποφασιστικότητας και η
στοχοπροσήλωση. Βέβαια, μέσα σε όλα αυτά τα χρόνια συνειδητοποίησα ότι η αξία των
ανθρώπων είναι ανεκτίμητη και πολυδιάστατη. Οι άνθρωποι αποτελούν τον πυρήνα κάθε
επιχειρηματικής δραστηριότητας, δίνουν ζωή στην επιχείρηση και καθορίζουν την επιτυχία
της.


Ποια είναι τα σχέδια σας για το μέλλον;

Θέλω να διευρύνω την εταιρεία LeChatnails σε όλη την Ελλάδα. Μάλιστα, πιστεύω ότι η
Αθήνα αποτελεί την κατάλληλη τοποθεσία για την έδρα του επόμενου καταστήματος μας.
Μέσα στις επιδιώξεις μου είναι η προσχώρηση στην ενοικίαση αυτοκινήτων και η επένδυση
στην αγορά της βραχυπρόθεσμης ενοικίασης ακινήτων.

Αϊδινίδου Λυδία | Επιχειρηματίας

Συνέντευξη από την ομάδα του BusinessWoman.

Continue Reading

Trending