Αυτοκίνητο
Mercedes-EQ EQA – Συμπαγής, premium ηλεκτροκίνηση
Στον πλήρως ηλεκτρικό κόσμο των οχημάτων Mercedes-EQ, η EQA αποτελεί την πιο προσιτή και συμπαγή εκδοχή. Χωρίς όμως την παραμικρή έκπτωση από τα υψηλά στάνταρ ποιότητας της μάρκας.
Το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό μέλος των συμπαγών μοντέλων της Mercedes-Benz εξασφαλίζει έναν εξαιρετικό λόγο απόδοσης – κόστους, αποτελώντας την ιδανική πρώτη εμπειρία στο θαυμαστό νέο κόσμο της ηλεκτροκίνησης
Ως EQA 250 το μοντέλο έχει ισχύ 190 ίππων και εμβέλεια κίνησης με μια πλήρη φόρτιση των μπαταριών του 429 χιλιόμετρα. Η κίνηση γίνεται μέσω των εμπρός τροχών ενώ στις εκδόσεις EQA 300 4MATIC και EQA 350 4MATIC η ισχύς ανεβαίνει στους 228 και 292 ίππους, με την προσθήκη ενός ακόμα ηλεκτρικού κινητήρα και στο πίσω άξονα, ο οποίος εξασφαλίζει τη μετάδοση σε όλους τους τροχούς. Οι EQA 300 4MATIC και EQA 350 4MATIC έχουν εμβέλεια κίνησης με μια πλήρη φόρτιση της μπαταρίας τους, έως 438 χιλιόμετρα. Στους σταθμούς ταχείας φόρτισης η Mercedes – Benz EQA μπορεί να φορτίζει με ισχύ έως 100 kW, που σημαίνει ότι σε μόλις 30 λεπτά ανακτά ενέργεια από το 10 έως το 80% της χωρητικότητας των μπαταριών της.
Η χαμηλή αντίσταση στον αέρα σημαίνει υψηλή απόδοση – κάτι που είναι ιδιαίτερα σημαντικό με τα ηλεκτρικά οχήματα. Η EQA έχει αεροδυναμικό συντελεστή Cd 0,28, χάρη στις αεροδυναμικά αποδοτικές μπροστινές και πίσω ποδιές, ένα πολύ ομαλό, σχεδόν πλήρως κλειστό κάτω μέρος, ειδικά βελτιστοποιημένους τροχούς Aero και ειδικά προσαρμοσμένες αεροτομές εμπρός και πίσω τροχών.
Η αποτελεσματικότητα ήταν το κλειδί και κατά το σχεδιασμό της θερμικής αρχιτεκτονικής. Χάρη στην αντλία θερμότητας που τοποθετείται στάνταρ, η απορριπτόμενη θερμότητα από το ηλεκτρικό σύστημα μετάδοσης κίνησης μπορεί να χρησιμοποιηθεί για τη θέρμανση του θαλάμου επιβατών. Αυτό μειώνει δραστικά την κατανάλωση ενέργειας της μπαταρίας για το σύστημα θέρμανσης, αυξάνοντας έτσι την εμβέλεια.
Παρά την οπτική της συγγένεια με την GLA, η EQA διαθέτει τη χαρακτηριστική αισθητική Progressive Luxury, με μάσκα ψυγείου «Black Panel» και τη χαρακτηριστική οριζόντια λωρίδα φωτός οπτικών ινών μπροστά και πίσω, που συνδέει τα Full Led φωτιστικά σώματα. Επίσης χαρακτηριστικές των Mercedes-EQ είναι οι μπλε λωρίδες στους προβολείς.
Το ευρύχωρο και άνετο εσωτερικό είναι πλήρως ψηφιακό και με το MBUX, που σημαίνει Mercedes-Benz User Experience, ο χειρισμός της EQA γίνεται έξυπνα και διαισθητικά μέσω των μεγάλων οθονών υψηλής ανάλυσης. Η πλοήγηση με Electric Intelligence υπολογίζει ως αυτονόητο τη διαδρομή που θα σας φτάσει στον προορισμό σας πιο γρήγορα, λαμβάνοντας υπόψη τους χρόνους φόρτισης, αφαιρώντας έτσι το άγχος του σχεδιασμού διαδρομής για τον οδηγό.
Ως γνήσια Mercedes η EQA διαθέτει έξυπνα συστήματα υποβοήθησης οδήγησης. Στο βασικό εξοπλισμό περιλαμβάνονται το Active Lane Keeping Assist και το Active Brake Assist, ενώ προαιρετικά το DISTRONIC με ECO Assist. Για την παθητική ασφάλεια φροντίζει η στιβαρή δομή του αμαξώματος, αερόσακοι μετωπικοί, πλευρικοί και παραθύρων, καθώς και αερόσακος γονάτων οδηγού.
Πολύ πλούσιος είναι και ο εξοπλισμός άνεσης, από τη βασική ακόμα έκδοση, καθώς περιλαμβάνει χαρακτηριστικά όπως προβολείς LED υψηλής απόδοσης με Adaptive High Βeam Assist, πίσω πόρτα EASY-PACK με ηλεκτρικό άνοιγμα και κλείσιμο, ζάντες ελαφρού κράματος 18 ιντσών, ατμοσφαιρικό φωτισμό με 64 χρώματα, πολυτελή καθίσματα με ρυθμιζόμενη οσφυϊκή στήριξη σε τέσσερις κατευθύνσεις, κάμερα οπισθοπορείας για μεγαλύτερη άνεση και καλύτερη επισκόπηση κατά τους ελιγμούς και δερμάτινο σπορ τιμόνι πολλαπλών λειτουργιών.
Με τιμές που ξεκινούν από 49.590 ευρώ -χωρίς το όφελος του προγράμματος Κινούμαι Ηλεκτρικά 2 που προβλέπει επιδότηση έως 8.000 ευρώ- η νέα Mercedes – EQ EQA αποτελεί το ιδανικό συμπαγές ηλεκτρικό SUV. Εξαιρετικές επιδόσεις, πρωτόγνωρη ευκολία οδήγησης, μοναδικά χαμηλό κόστος χρήσης και δυνατότητα κίνησης επί παντός εδάφους, κάνουν την ηλεκτροκίνηση πιο συναρπαστική παρά ποτέ.
Αυτοκίνητο
Opel Corsa
Στο μέσο του κύκλου ζωής του, το Corsa 6ης γενιάς δέχτηκε ένα σχεδιαστικό φρεσκάρισμα και μια τεχνολογική… ένεση.
Με σχεδίαση «Bold & Pure», προηγμένες τεχνολογίες ασφάλειας, πλειάδα συστημάτων κίνησης για κάθε απαίτηση και γερμανική ποιότητα, δεν είναι διόλου τυχαίο που το νέο Opel Corsa υποδέχτηκε τον τίτλο του Best Seller στην κατηγορία του.
Το Opel Corsa διατηρεί την ιδιαίτερα αγαπημένη σχεδίαση με τη μάσκα Opel Visor και τις συμπαγείς διαστάσεις των υπολοίπων εκδόσεων, εξασφαλίζοντας έτσι εξαιρετική ευκολία οδήγησης σε αστικές συνθήκες και ταυτόχρονα άνεση για έως και πέντε επιβάτες με τις αποσκευές τους.
Αισθητικά οι αλλαγές εντοπίζονται στη σήμανση του πίσω μέρους και στο εσωτερικό, όπου ο full digital πίνακας οργάνων και το σύστημα πολυμέσων προσφέρουν εξειδικευμένες πληροφορίες.
Αυτό περιλαμβάνει νέο υπερτροφοδοτούμενο τρικύλινδρο βενζινοκινητήρα 1,2 λίτρων σε δύο εκδόσεις.
Αυτές αποδίδουν ισχύ 100 και 136 ίππων και ροπή 205 Nm ή 230 Nm αντίστοιχα στις 1.750 σ.α.λ. Για βέλτιστη απόδοση, οι νέοι κινητήρες λειτουργούν στον κύκλο καύσης Miller. Αυτός ο θερμοδυναμικός κύκλος ενεργοποιείται από τον υπερσυμπιεστή μεταβλητής γεωμετρίας, ο οποίος βελτιώνει την απόδοση σε χαμηλές στροφές χάρη και τον μεταβλητό χρονισμό βαλβίδων. Οι κινητήρες συνδυάζονται με ένα νέο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη έξι σχέσεων.
Η κατανάλωση καυσίμου και οι εκπομπές CO2 μειώνονται κατά 15 – 20% .
Όπως κάθε Opel, έτσι και το νέο Corsa διαθέτει πολυάριθμες τεχνολογίες και συστήματα υποβοήθησης στο βασικό εξοπλισμό, όπως Forward Collision Alert με Automatic Emergency Braking and Pedestrian Detection, Adaptive Cruise Control καθώς και Active Lane Positioning, Extended Traffic Sign Recognition και Drowsiness Detection.
Υπάρχουν επίσης και προαιρετικά συστήματα όπως το Intelli-Lux LED® Matrix για τους προβολείς, το οποίο διαθέτει πλέον 14 στοιχεία LED και κάνει την οδήγηση στο σκοτάδι ακόμα πιο ασφαλή. Τέλος διατίθενται ακόμα το Side Blind Sport Alert και μια νέα, υψηλής ανάλυσης Panorama Rear View Camera.
Το νέο Opel Corsa αποτελεί μια ακόμα επιλογή στις πολλές ήδη υπάρχουσες του μοντέλου. Γεφυρώνει το κενό ανάμεσα στα συμβατικά κινητήρια σύνολα βενζίνης προσφέροντας μια ιδανική εναλλακτική λύση στους οδηγούς χωρίς όμως το άγχος της αυτονομίας.
Συμπαγές και ευρύχωρο, πλούσια εξοπλισμένο αλλά και προσιτό, με υψηλή υπολειμματική αξία, εξαιρετικά ασφαλές, απολαυστικό στην οδήγηση και με αισθητική που ενθουσιάζει, το νέο Opel Corsa κοστίζει από 24.100 ευρώ στην υβριδική έκδοση των 100 ίππων.
Μελίνα
Ναταλία
Κώστας Νικολακόπουλος
Αυτοκίνητο
MG ZS 1.5 Αυτοκίνητο για λίγα χρήματα
Το ZS είναι το μοντέλο με το οποίο η MG κάνει δυναμική είσοδο στην ελληνική αγορά. Είναι όμως το «value for money» το μοναδικό του προτέρημα;
Καιρό είχε να δημιουργηθεί τόσος θόρυβος στην ελληνική αγορά αυτοκινήτου όσος αυτός που έχει προκαλέσει η MG Motor. Η βρετανική μάρκα επέστρεψε στη χώρα μας πιο ελκυστική από ποτέ, με τον Όμιλο Συγγελίδη να έχει αναλάβει την εισαγωγή και διανομή των μοντέλων της.
Το ZS είναι ένα B-SUV, που όμως από πλευράς εξωτερικών διαστάσεων και εσωτερικών χώρων μάλλον ταιριάζει στα C-SUV: μήκος 4,32 μέτρα, πλάτος 1,81 μέτρα και ύψος 1,65 μέτρα. Επιπλέον, είναι αρκούντως γενναιόδωροι οι χώροι για τους επιβάτες (μεταξόνιο 2,58 μέτρων) και τις αποσκευές τους (448 λίτρα σε πενταθέσια διάταξη, έως 1.166 όταν αναδιπλωθούν τα πίσω καθίσματα).
Το ZS προσφέρεται στην ελληνική αγορά τόσο ως αμιγώς ηλεκτρικό, όσο και με δύο επιλογές κινητήρων βενζίνης: 1.5 ατμοσφαιρικό και 1.0 turbo. Το αυτοκίνητο της δοκιμής έφερε τον πρώτο κινητήρα, ισχύος 106 ίππων και ροπής 141 Nm (στις 4.500 σ.α.λ.). Με το βασικό – αλλά κάθε άλλο παρά φτωχό – επίπεδο εξοπλισμού Exclusive, η τιμή του MG ZS ορίζεται στα 18.950 ευρώ. Στα χρήματα δηλαδή ενός σουπερμίνι και με λιγότερα στοιχεία εξοπλισμού, προσφέρεται ένα οικογενειακό SUV.
Περνώντας καιρό με το ZS αντιλαμβάνεσαι ότι η χαμηλή τιμή δεν είναι το μοναδικό του προσόν. Μετά τους πλούσιους χώρους, θετική εντύπωση αφήνει και η εικόνα του εσωτερικού. Είναι πράγματι ευχάριστη έκπληξη τα υλικά που έχουν επιλεγεί από την MG στην καμπίνα των επιβατών και στο ταμπλό ειδικότερα.
Στον πίνακα οργάνων υπάρχουν αναλογικά όργανα για το στροφόμετρο και το ταχύμετρο, ενώ ανάμεσά τους έχει τοποθετηθεί μία μικρή ψηφιακή οθόνη, στην οποία εμφανίζονται ορισμένες ενδείξεις, όπως η κατανάλωση καυσίμου και η αυτονομία. Στις επόμενες εκδόσεις (Luxury και Luxury Plus). Επιστρέφοντας στο ZS της δοκιμής μας, στην κεντρική κονσόλα, όμως κάτω από τους αεραγωγος, είναι τοποθετημένη η μεγάλη οθόνη αφής 10 ιντσών – στιλ τάμπλετ – για το σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας, η οποία υποστηρίζει τα πρωτόκολλα Android Auto και Apple CarPlay. Ο ατμοσφαιρικός κινητήρας 1,5 λίτρων των 106 ίππων συνδυάζεται με χειροκίνητο κιβώτιο 5 σχέσεων και αποδεικνύεται οριακός στην πράξη για το μέγεθος και το χαρακτήρα του αυτοκινήτου. Ιδίως όταν το ZS ταξιδεύει στον αυτοκινητόδρομο, φορτωμένο. Παίρνει επάξια τον τίτλο του «value for money», διότι με τα χρήματα που αγοράζεις ένα αυτοκίνητο πόλης, αποκτάς ένα οικογενειακό SUV, με χώρους,
καλό εξοπλισμό και αξιοπρεπή οδική συμπεριφορά. Ο εξοπλισμός άνεσης και ασφάλειας στην έκδοση Exclusive περιλαμβάνει όλα τα στοιχεία που συναντάμε στα σύγχρονα αυτοκίνητα. Και για όσους έχουν δεύτερες σκέψεις αναφορικά με την αξιοπιστία των μοντέλων της, η επταετής εργοστασιακή εγγύηση. Κινούμενοι πάντως με χαλαρούς ρυθμούς στην πόλη η κατανάλωση διατηρήθηκε περίπου στα 7 λίτρα ανά 100 χλμ., ενώ σε μεικτές συνθήκες (δηλαδή στον αυτοκινητόδρομο και επαρχιακό οδικό δίκτυο) η σχετική ένδειξη… σταμάτησε στα 8-8,5 λίτρα ανά 100 χλμ.
Μελίνα, Ναταλία και Κώστας Νικολακόπουλος
Αυτοκίνητο
Volkswagen Tiguan 1.5 eTSI R-Line: Ένα όνειρο για κάθε οικογένεια.
Στην τρίτη πλέον γενιά του, τo best seller μοντέλο της Volkswagen έχει μια δύσκολη αποστολή: Nα συνεχίσει την επιτυχία του προκατόχου του.
Εξαιρετικό από κάθε άποψη ως οικογενειακό αυτοκίνητο. Ακόμα πιο όμορφο, ακόμα καλύτερο στην εκμετάλλευση του εσωτερικού χώρου και ακόμα πιο ολοκληρωμένο suv όχημα και πλέον με τέσσερα χρόνια εργοστασιακή εγγύηση, παίρνει τη σκυτάλη από το προηγούμενο μοντέλο χωρίς να χάσει μέτρο και στοχεύει πολύ ψηλά στην κατάταξη της κατηγορίας του. Με κόστος που στη βασική έκδοση εξοπλισμού του ήπια υβριδικού κινητήρα των 1.5 λίτρων 150 ίππων ξεκινά από τις 37.900 ευρώ και κορυφώνεται στις 42.500 ευρώ της έκδοσης R-Line της δοκιμής, τοποθετείται σωστά απέναντι στον ανταγωνισμό και έχει τα φόντα να αντιμετωπίσει κάθε αντίπαλο.
Στον δρόμο έχει πολύ καλή συμπεριφορά σε όλες τις συνθήκες εκεί που πάντα χρειάζεται ιδιαίτερη προσοχή είναι η γλίτσα, το οποίο ισχύει για όλα τα αυτοκίνητα.
Όπως δείχνει και η νέα αισθητική προσέγγιση του αμαξώματος, το μοντέλο είναι εμφανώς καινούριο, αλλά χωρίς σχεδιαστικές ακροβασίες που θα έκαναν το πιστό κοινό της μάρκας να εκπλαγεί – προφανώς δυσάρεστα. Από την άλλη πλευρά, όλες οι αλλαγές έχουν βελτιώσει όχι μόνο το αισθητικό αποτέλεσμα αλλά και την αεροδυναμική, η οποία πλέον έχει συντελεστή οπισθέλκουσας 0,28 αντί 0.33 του προηγούμενου μοντέλου.
Μελίνα, Ναταλία και Κώστας Νικολακόπουλος
-
Videos
Πέγκυ Μουζάκη | 3 Βήματα που μπορείς να κάνεις όταν νιώθεις οτι είσαι έτοιμη/ος να “εκραγείς”!
-
Videos
Η ιστορία του BusinessWoman
-
Επίκαιρα Πρόσωπα
Οι startup που “μαγνητίζουν” | Στεφανία Φράρου
-
Επίκαιρα Πρόσωπα
Παναγιώτα Μαθιουδάκη | Ανακαλύπτοντας την ομορφιά…
-
Videos
Πέγκυ Μουζάκη | Επικοινωνία και Συγκρούσεις με Αποδοχή, Κατανόηση και Σεβασμό
-
Videos
Πέγκυ Μουζάκη | 5 Αλήθειες για να επικοινωνήσουμε με κάποιον άνθρωπο
-
Επίκαιρα Πρόσωπα
Οι startup που “μαγνητίζουν” | Μαριλένα Πατέρα
-
Επίκαιρα Πρόσωπα
Οι startup που “μαγνητίζουν” | Μαρίνα Προκοϊωσήφη