Αυτοκίνητο
MINI Cabrio 1.5cc 136hp
Το καλοκαίρι με τη ζέστη, θα ήθελα να το οδηγήσω κ οχι τώρα καταχείμωνο με 6 μέρες συνεχούς βροχής.
Πάρα ταύτα πήρα ένα από τα αυτοκίνητα εκείνα που κάνουν ακόμα και τον πιο φανατικό καλοκαιρινό τύπο, να αλλάζει γνώμη και να μη βλέπει την ώρα για να πέσει ο ρημαδοήλιος για πάρει τους δρόμους. Το ανοιχτό Mini Cooper με τον τρικύλινδρο 1.500άρη και τους 136 ίππους του, είναι μια πολύ καλή αφορμή για βόλτα, οδήγηση και ψυχαγωγία διαφορετική από τις συνηθισμένες. Η αίσθηση kart που σου δίνει η Mini για τα μοντέλα της, μπορεί να ζει εδώ για όσους δεν έχουν πραγματικά άλλες παραστάσεις.
Ήδη στη δεύτερη γενιά του, το ανοιχτό Mini έχει το δικό του κοινό. Ένα κοινό που προφανώς δεν αρκείται στην έτσι και αλλιώς light διάθεση του μοντέλου και θέλει το απόλυτο με την υφασμάτινη ηλεκτρική οροφή να συμπληρώνει το ακαταμάχητο για πολλούς πακέτο. Αυτό που ορίζεται από την όμορφη εμφάνιση, το στιλάτο design σε όλες του τις λεπτομέρειες και τον ευχάριστο οδηγικό του χαρακτήρα. Με αυτή τη σειρά. Και το τελευταίο, να αφορά τους λιγότερους από όσους γλυκοκοιτάζουν το ανοιχτό Mini. Ας είναι όμως.
Ο τρικύλινδρος 1.500άρης είναι ικανός και το έχει αποδείξει όπου και αν τον έχουμε συναντήσει. Σε αυτή εδώ την έκδοση, δείχνει απόλυτα ok- αλλά μέχρι εκεί, μια και έχουμε την υποψία πως το χαρακτηριστικό ελαφρύ κροτάλισμά του στο ρελαντί, πιθανά να “χαλάσει” κάποιους που δίνουν σημασία στη λεπτομέρεια. Αυτοί βέβαια, θα έχουν κληθεί να ξεπεράσουν και τους περιορισμένους χώρους για τους 4 (καλύτερα 2+2) επιβάτες στην καμπίνα, που αντίστοιχα δεν θα έχουν τη δυνατότητα να μεταφέρουν και πολλά πράγματα για μια απόδραση σαββατοκύριακου. Και να σκεφτεί κανείς πως τα 215 λίτρα της σπηλιάς που παίζει το ρόλο του πορτ μπαγκάζ, είναι βελτίωση σε σχέση με τα 170 του παρελθόντος. Προφανώς με την οροφή πάνω από τα κεφάλια των επιβατών, γιατί αν την αναδιπλώσεις, έχεις μόλις 160 λίτρα διαθέσιμα και ίσως το πιο στενό άνοιγμα φόρτωσης της αγοράς.
Να γυρίσουμε όμως λίγο στον κινητήρα των 1.499 κ.εκ. που δείχνει επαρκής για τις ανάγκες ακόμα και της διασκέδασης του οδηγού που θα θελήσει να εκμεταλλευτεί το ευχάριστο προφίλ του αυτοκινήτου και τους 136 ίππους, στους δρόμους με στροφές. Στο πρόγραμμα Sport, δείχνει να ζωντανεύει σημαντικά, δικαιολογώντας και την αυξημένη κατανάλωση που παρουσιάζει, μια και το καύσιμο γίνεται ισχύς στη διάθεση του οδηγού. Από την καταγραφή των κινήσεών μας προκύπτει και η διαπίστωση πως το 6.5 λίτρα, ήταν το καλύτερο που πετύχαμε κατά τη διάρκεια της μίας εβδομάδας με το ανοιχτό Mini. Κοντά στα 8,0 λίτρα για κάθε 100 χιλιόμετρα απόστασης εντός Αττικής.
Εκεί, μακριά από την πόλη, μπορέσαμε από την άλλη να δούμε και την άλλη όψη του Mini. Την αίσθηση kart για την οποία λέγαμε νωρίτερα. Αυτή που εμφανίζεται ανεξάρτητα με τη θέση της οροφής, σε δρόμους με στροφές και αρκετά “σφιχτή” χάραξη. Εκεί που το Mini, δείχνει τι αξίζει, μιας και είναι ιδιαίτερα ευχάριστο, αλλά κυρίως πολύ καλά στημένο. Δεν κρύβει το βάρος του που φλερτάρει με τους 1,3 τόνους αλλά πάλι, δεν το αφήνει να σταθεί εμπόδιο στην απόλαυση του οδηγού. Δικαιολογεί σε μεγάλο βαθμό τη σφιχτή ανάρτηση που μπορεί να κουράζει σε άλλες συνθήκες, αλλά εκεί, στέκεται στο πλάι του οδηγού και συμβάλλει στην απόλαυση της οδήγησης ενός προσθιοκίνητου αλλά με πολύ ευχάριστη συμπεριφορά, μικρού αυτοκινήτου. Το turbo σύνολο δίνει υποστήριξη στον οδηγό, όπως κάνουν και τα δυνατά φρένα, που δείχνουν και αρκετή αντοχή στη σκληρή χρήση.
Προφανώς τα 26.750€ της αρχικής τιμής για το μοντέλο, για κάποιους θα είναι πολλά. Όμως σίγουρα τα αξίζει. Σε κάθε περίπτωση πάντως, το Mini Cooper Cabrio, κλέβει καρδιές και το κάνει με τον πλέον εμφατικό τρόπο.
Κώστας Νικολακόπουλος
Αυτοκίνητο
Opel Corsa
Στο μέσο του κύκλου ζωής του, το Corsa 6ης γενιάς δέχτηκε ένα σχεδιαστικό φρεσκάρισμα και μια τεχνολογική… ένεση.
Με σχεδίαση «Bold & Pure», προηγμένες τεχνολογίες ασφάλειας, πλειάδα συστημάτων κίνησης για κάθε απαίτηση και γερμανική ποιότητα, δεν είναι διόλου τυχαίο που το νέο Opel Corsa υποδέχτηκε τον τίτλο του Best Seller στην κατηγορία του.
Το Opel Corsa διατηρεί την ιδιαίτερα αγαπημένη σχεδίαση με τη μάσκα Opel Visor και τις συμπαγείς διαστάσεις των υπολοίπων εκδόσεων, εξασφαλίζοντας έτσι εξαιρετική ευκολία οδήγησης σε αστικές συνθήκες και ταυτόχρονα άνεση για έως και πέντε επιβάτες με τις αποσκευές τους.
Αισθητικά οι αλλαγές εντοπίζονται στη σήμανση του πίσω μέρους και στο εσωτερικό, όπου ο full digital πίνακας οργάνων και το σύστημα πολυμέσων προσφέρουν εξειδικευμένες πληροφορίες.
Αυτό περιλαμβάνει νέο υπερτροφοδοτούμενο τρικύλινδρο βενζινοκινητήρα 1,2 λίτρων σε δύο εκδόσεις.
Αυτές αποδίδουν ισχύ 100 και 136 ίππων και ροπή 205 Nm ή 230 Nm αντίστοιχα στις 1.750 σ.α.λ. Για βέλτιστη απόδοση, οι νέοι κινητήρες λειτουργούν στον κύκλο καύσης Miller. Αυτός ο θερμοδυναμικός κύκλος ενεργοποιείται από τον υπερσυμπιεστή μεταβλητής γεωμετρίας, ο οποίος βελτιώνει την απόδοση σε χαμηλές στροφές χάρη και τον μεταβλητό χρονισμό βαλβίδων. Οι κινητήρες συνδυάζονται με ένα νέο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη έξι σχέσεων.
Η κατανάλωση καυσίμου και οι εκπομπές CO2 μειώνονται κατά 15 – 20% .
Όπως κάθε Opel, έτσι και το νέο Corsa διαθέτει πολυάριθμες τεχνολογίες και συστήματα υποβοήθησης στο βασικό εξοπλισμό, όπως Forward Collision Alert με Automatic Emergency Braking and Pedestrian Detection, Adaptive Cruise Control καθώς και Active Lane Positioning, Extended Traffic Sign Recognition και Drowsiness Detection.
Υπάρχουν επίσης και προαιρετικά συστήματα όπως το Intelli-Lux LED® Matrix για τους προβολείς, το οποίο διαθέτει πλέον 14 στοιχεία LED και κάνει την οδήγηση στο σκοτάδι ακόμα πιο ασφαλή. Τέλος διατίθενται ακόμα το Side Blind Sport Alert και μια νέα, υψηλής ανάλυσης Panorama Rear View Camera.
Το νέο Opel Corsa αποτελεί μια ακόμα επιλογή στις πολλές ήδη υπάρχουσες του μοντέλου. Γεφυρώνει το κενό ανάμεσα στα συμβατικά κινητήρια σύνολα βενζίνης προσφέροντας μια ιδανική εναλλακτική λύση στους οδηγούς χωρίς όμως το άγχος της αυτονομίας.
Συμπαγές και ευρύχωρο, πλούσια εξοπλισμένο αλλά και προσιτό, με υψηλή υπολειμματική αξία, εξαιρετικά ασφαλές, απολαυστικό στην οδήγηση και με αισθητική που ενθουσιάζει, το νέο Opel Corsa κοστίζει από 24.100 ευρώ στην υβριδική έκδοση των 100 ίππων.
Μελίνα
Ναταλία
Κώστας Νικολακόπουλος
Αυτοκίνητο
MG ZS 1.5 Αυτοκίνητο για λίγα χρήματα
Το ZS είναι το μοντέλο με το οποίο η MG κάνει δυναμική είσοδο στην ελληνική αγορά. Είναι όμως το «value for money» το μοναδικό του προτέρημα;
Καιρό είχε να δημιουργηθεί τόσος θόρυβος στην ελληνική αγορά αυτοκινήτου όσος αυτός που έχει προκαλέσει η MG Motor. Η βρετανική μάρκα επέστρεψε στη χώρα μας πιο ελκυστική από ποτέ, με τον Όμιλο Συγγελίδη να έχει αναλάβει την εισαγωγή και διανομή των μοντέλων της.
Το ZS είναι ένα B-SUV, που όμως από πλευράς εξωτερικών διαστάσεων και εσωτερικών χώρων μάλλον ταιριάζει στα C-SUV: μήκος 4,32 μέτρα, πλάτος 1,81 μέτρα και ύψος 1,65 μέτρα. Επιπλέον, είναι αρκούντως γενναιόδωροι οι χώροι για τους επιβάτες (μεταξόνιο 2,58 μέτρων) και τις αποσκευές τους (448 λίτρα σε πενταθέσια διάταξη, έως 1.166 όταν αναδιπλωθούν τα πίσω καθίσματα).
Το ZS προσφέρεται στην ελληνική αγορά τόσο ως αμιγώς ηλεκτρικό, όσο και με δύο επιλογές κινητήρων βενζίνης: 1.5 ατμοσφαιρικό και 1.0 turbo. Το αυτοκίνητο της δοκιμής έφερε τον πρώτο κινητήρα, ισχύος 106 ίππων και ροπής 141 Nm (στις 4.500 σ.α.λ.). Με το βασικό – αλλά κάθε άλλο παρά φτωχό – επίπεδο εξοπλισμού Exclusive, η τιμή του MG ZS ορίζεται στα 18.950 ευρώ. Στα χρήματα δηλαδή ενός σουπερμίνι και με λιγότερα στοιχεία εξοπλισμού, προσφέρεται ένα οικογενειακό SUV.
Περνώντας καιρό με το ZS αντιλαμβάνεσαι ότι η χαμηλή τιμή δεν είναι το μοναδικό του προσόν. Μετά τους πλούσιους χώρους, θετική εντύπωση αφήνει και η εικόνα του εσωτερικού. Είναι πράγματι ευχάριστη έκπληξη τα υλικά που έχουν επιλεγεί από την MG στην καμπίνα των επιβατών και στο ταμπλό ειδικότερα.
Στον πίνακα οργάνων υπάρχουν αναλογικά όργανα για το στροφόμετρο και το ταχύμετρο, ενώ ανάμεσά τους έχει τοποθετηθεί μία μικρή ψηφιακή οθόνη, στην οποία εμφανίζονται ορισμένες ενδείξεις, όπως η κατανάλωση καυσίμου και η αυτονομία. Στις επόμενες εκδόσεις (Luxury και Luxury Plus). Επιστρέφοντας στο ZS της δοκιμής μας, στην κεντρική κονσόλα, όμως κάτω από τους αεραγωγος, είναι τοποθετημένη η μεγάλη οθόνη αφής 10 ιντσών – στιλ τάμπλετ – για το σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας, η οποία υποστηρίζει τα πρωτόκολλα Android Auto και Apple CarPlay. Ο ατμοσφαιρικός κινητήρας 1,5 λίτρων των 106 ίππων συνδυάζεται με χειροκίνητο κιβώτιο 5 σχέσεων και αποδεικνύεται οριακός στην πράξη για το μέγεθος και το χαρακτήρα του αυτοκινήτου. Ιδίως όταν το ZS ταξιδεύει στον αυτοκινητόδρομο, φορτωμένο. Παίρνει επάξια τον τίτλο του «value for money», διότι με τα χρήματα που αγοράζεις ένα αυτοκίνητο πόλης, αποκτάς ένα οικογενειακό SUV, με χώρους,
καλό εξοπλισμό και αξιοπρεπή οδική συμπεριφορά. Ο εξοπλισμός άνεσης και ασφάλειας στην έκδοση Exclusive περιλαμβάνει όλα τα στοιχεία που συναντάμε στα σύγχρονα αυτοκίνητα. Και για όσους έχουν δεύτερες σκέψεις αναφορικά με την αξιοπιστία των μοντέλων της, η επταετής εργοστασιακή εγγύηση. Κινούμενοι πάντως με χαλαρούς ρυθμούς στην πόλη η κατανάλωση διατηρήθηκε περίπου στα 7 λίτρα ανά 100 χλμ., ενώ σε μεικτές συνθήκες (δηλαδή στον αυτοκινητόδρομο και επαρχιακό οδικό δίκτυο) η σχετική ένδειξη… σταμάτησε στα 8-8,5 λίτρα ανά 100 χλμ.
Μελίνα, Ναταλία και Κώστας Νικολακόπουλος
Αυτοκίνητο
Volkswagen Tiguan 1.5 eTSI R-Line: Ένα όνειρο για κάθε οικογένεια.
Στην τρίτη πλέον γενιά του, τo best seller μοντέλο της Volkswagen έχει μια δύσκολη αποστολή: Nα συνεχίσει την επιτυχία του προκατόχου του.
Εξαιρετικό από κάθε άποψη ως οικογενειακό αυτοκίνητο. Ακόμα πιο όμορφο, ακόμα καλύτερο στην εκμετάλλευση του εσωτερικού χώρου και ακόμα πιο ολοκληρωμένο suv όχημα και πλέον με τέσσερα χρόνια εργοστασιακή εγγύηση, παίρνει τη σκυτάλη από το προηγούμενο μοντέλο χωρίς να χάσει μέτρο και στοχεύει πολύ ψηλά στην κατάταξη της κατηγορίας του. Με κόστος που στη βασική έκδοση εξοπλισμού του ήπια υβριδικού κινητήρα των 1.5 λίτρων 150 ίππων ξεκινά από τις 37.900 ευρώ και κορυφώνεται στις 42.500 ευρώ της έκδοσης R-Line της δοκιμής, τοποθετείται σωστά απέναντι στον ανταγωνισμό και έχει τα φόντα να αντιμετωπίσει κάθε αντίπαλο.
Στον δρόμο έχει πολύ καλή συμπεριφορά σε όλες τις συνθήκες εκεί που πάντα χρειάζεται ιδιαίτερη προσοχή είναι η γλίτσα, το οποίο ισχύει για όλα τα αυτοκίνητα.
Όπως δείχνει και η νέα αισθητική προσέγγιση του αμαξώματος, το μοντέλο είναι εμφανώς καινούριο, αλλά χωρίς σχεδιαστικές ακροβασίες που θα έκαναν το πιστό κοινό της μάρκας να εκπλαγεί – προφανώς δυσάρεστα. Από την άλλη πλευρά, όλες οι αλλαγές έχουν βελτιώσει όχι μόνο το αισθητικό αποτέλεσμα αλλά και την αεροδυναμική, η οποία πλέον έχει συντελεστή οπισθέλκουσας 0,28 αντί 0.33 του προηγούμενου μοντέλου.
Μελίνα, Ναταλία και Κώστας Νικολακόπουλος
-
Videos
Πέγκυ Μουζάκη | 3 Βήματα που μπορείς να κάνεις όταν νιώθεις οτι είσαι έτοιμη/ος να “εκραγείς”!
-
Videos
Η ιστορία του BusinessWoman
-
Επίκαιρα Πρόσωπα
Οι startup που “μαγνητίζουν” | Στεφανία Φράρου
-
Επίκαιρα Πρόσωπα
Παναγιώτα Μαθιουδάκη | Ανακαλύπτοντας την ομορφιά…
-
Videos
Πέγκυ Μουζάκη | Επικοινωνία και Συγκρούσεις με Αποδοχή, Κατανόηση και Σεβασμό
-
Videos
Πέγκυ Μουζάκη | 5 Αλήθειες για να επικοινωνήσουμε με κάποιον άνθρωπο
-
Επίκαιρα Πρόσωπα
Οι startup που “μαγνητίζουν” | Μαριλένα Πατέρα
-
Επίκαιρα Πρόσωπα
Οι startup που “μαγνητίζουν” | Μαρίνα Προκοϊωσήφη