Επιχειρηματικότητα
Να αντιπροσωπεύεις καθετί που κάνεις σαν να είναι δικό σου…
Η συνεχής εκπαίδευση και η εξέλιξη αποτελούν δύο αναπόσπαστα στοιχεία που αντιπροσωπεύουν στο μέγιστο την Food Three. Με ομαδικότητα, σύμπραξη, αφοσίωση και διαδραστικότητα το επιχειρηματικό γίγνεσθαι οδεύει στο να κατακτήσει ένα ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΟ εργαλείο…που είναι η βιωματική εμπειρία.
Σε μία νέα εποχή που όλα αλλάζουν, το εκπαιδευτικό σεμινάριο που οργανώσαμε σε συνεργασία με την Hatzi Filax ,έθεσε σε πρώτο πλάνο την εξατομικευμένη προσέγγιση, την σύγχρονη και ρηξικέλευθη οπτική καθώς και το customer experience, συστατικά στοιχεία που πήραν σάρκα και οστά μέσα από το Food for Thought
Mε όραμα και απόλυτο σεβασμό στον Άνθρωπο και στην επιχειρηματική κοινότητα, συνεχίζουμε να μοιραζόμαστε καινοτόμες συνθήκες μέσα από τις οποίες όλοι μαζί γινόμαστε συνοδοιπόροι σε ένα νέο περιβάλλον που περιμένει τελικά την δική μας εμπειρία…
Να εκπροσωπείς καθετί που κάνεις σαν να είναι…δικό σου !
“Ένα εξαιρετικό σεμινάριο για την νέα εποχή του Πελάτη, για την επιχειρηματική κοινότητα της Κρήτης, με σπουδαίους επιχειρηματίες και με έντονη την παρουσία των millennials.
Μοναδικός μας στόχος μας η εμπειρία του Πελάτη να είναι οδηγός για κάθε επιχείρηση στην Κρήτη. Ευχαριστούμε θερμά την εταιρεία διοργάνωσης Food Three που μας έδωσε τη δυνατότητα να αναπτύξουμε την αντίληψη της εξυπηρέτησης στο βίωμα της εμπειρίας.
Mε εξαιρετική επιτυχία και σ’ ένα κλίμα μοναδικής πρωτοτυπίας και καινοτομίας ολοκληρώθηκε το εκπαιδευτικό σεμινάριο που “προσγειώθηκε” για πρώτη φορά στην Κρήτη
Food for Thought…
- ΗΓΕΙΣΑΙ ΔΙΑ ΤΟΥ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΟΣ Lead by example
- ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΤΟΥ ΠΕΛΑΤΗ – Customer Experience
“Οι επιχειρήσεις της Κρήτης και τα στελέχη τους βρέθηκαν στο μικροσκόπιο…
Το εκπαιδευτικό σεμινάριο Food for Though… που διοργανώθηκε από την FOOD THREE με εισηγήτρια την αναγνωρισμένη και βραβευμένη Χάτζη Σκευοφύλακα, Ιδρύτρια – Πρόεδρο και Διευθύνουσα Σύμβουλο της εταιρείας Hatzi Filax, πραγματοποιήθηκε στις 6 Απριλίου στο ξενοδοχείο Atlantis με εξαιρετική επιτυχία.
Μέσα σ΄ ένα κλίμα μοναδικής καινοτομίας, πρωτοτυπίας και ομαδικότητας, να ενσωματώνει τις τελευταίες τάσεις, οι συμμετέχοντες από διαφορετικές και αναγνωρισμένες επιχειρήσεις της Κρήτης πήραν μέρος σε μία πραγματικά βιωματική εμπειρία.
Σε ένα εκπαιδευτικό σεμινάριο που προσγειώθηκε για πρώτη φορά στην Κρήτη και που “τάραξε τα νερά”, προβάλλοντας και προωθώντας αρχές και αξίες που είναι απαραίτητο να πηγάζουν από μία επιχείρηση σε αυτή την νέα εποχή που τρέχει με ιλιγγιώδη ταχύτητα σε μία νέα πραγματικότητα.
Άλλωστε η αυξημένη ανταγωνιστικότητα και η ανάγκη για μεγαλύτερη αποτελεσματικότητα και υψηλότερη ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών και προϊόντων, διαμορφώνει πλέον τις σύγχρονες απαιτήσεις στις οποίες καλούνται να ανταποκριθούν όλες οι επιχειρήσεις, ανεξαρτήτως μεγέθους.
Για αυτό τον λόγο και το εκπαιδευτικό σεμινάριο Food for Though…ΗΓΕΙΣΑΙ ΔΙΑ ΤΟΥ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΟΣ – Lead by example, εστίασε και εμβάθυνε στα σύγχρονα μέσα, σε εμπεριστατωμένες πρακτικές και στρατηγικές για την ανάπτυξη καθώς και για την εξέλιξη της επιχείρησης μέσα σε ένα περιβάλλον το οποίο αλλάζει από την μία μέρα στην άλλη.
Ξεκλείδωσε δεξιότητες, παρουσίασε νέες τάσεις ηγεσίας, βιωματικής εμπειρίας του πελάτη και προώθησε καινοτόμες προτάσεις για το ανθρώπινο δυναμικό. Σε πρώτο πλάνο βρέθηκε το customer experience το οποίο εξέπληξε και κέρδισε όλες τις εντυπώσεις με την “δυναμικότητα καθώς και με την ατέρμονη βιωματικότητα και διαδραστικότητα του” να πηγάζει με αυθεντικότητα και εξελικτική πορεία από τις μεθόδους και πρακτικές του.
H εκρηκτική προσωπικότητα της αναγνωρισμένης εισηγήτριας και η πολυετής εμπειρία της στο τομέα της επιχειρηματικότητας, της συμβουλευτικής, των νέων τεχνολογιών και του management καθώς και του customer experience που αποτελεί τον πραγματικό “ηγέτη” όσον αφορά την στρατηγική εργαλειοθήκη μιας επιχείρησης, δημιούργησε μία εκπαιδευτική κοιτίδα που η διάδραση, η ανταλλαγή ιδεών και μέσων, ο διάλογος, η βιωματικότητα, η άμιλλα και η πραγματική συνεργασία βγήκαν μπροστά…360 μοίρες γύρω από τους συμμετέχοντες – επιχειρηματίες και στελέχη.
Ένα εκπαιδευτικό σεμινάριο το οποίο δημιούργησε απευθείας αυτό το νέο περιβάλλον που χρειάζεται η εκάστοτε επιχείρηση…Που ενδυνάμωσε, που κάλεσε σε ρόλους τους συμμετέχοντες, που τους δημιούργησε μία νέα κινητικότητα και φυσικά τους έδωσε…Τροφή για Σκέψη !
“Ένα εξαιρετικό σεμινάριο για την νέα εποχή του Πελάτη, για την επιχειρηματική κοινότητα της Κρήτης, με σπουδαίους επιχειρηματίες και με έντονη την παρουσία των millennials.
Μοναδικός μας στόχος η εμπειρία του Πελάτη να είναι οδηγός για κάθε επιχείρηση στην Κρήτη. Ευχαριστούμε θερμά την εταιρεία διοργάνωσης Food Three που μας έδωσε τη δυνατότητα να αναπτύξουμε την αντίληψη της εξυπηρέτησης στο βίωμα της εμπειρίας.
To εκπαιδευτικό σεμινάριο διοργανώθηκε από την Food Three σε συνεργασία με την αναγνωρισμένη Χάτζη Σκευοφύλακα, με στόχο να φέρει τις επιχειρήσεις ένα βήμα πιο μπροστά σε νέα εργαλεία και νέες μεθόδους ως προς την Ηγεσία και το Customer Experience
Η FOOD THREE “βγήκε στον αέρα” του πιο σύγχρονου τοπίου…
Φαντάζεται…Σχεδιάζει και φυσικά Υλοποιεί.
Η εταιρεία έχει στόχο να δημιουργήσει μία ολοκληρωμένη φιλοσοφία επιχειρησιακού κλίματος και σχεδίου δράσης του ανθρώπινου δυναμικού βασισμένο σε σωστές τεχνικές καθώς και σε επίκαιρα πρότυπα ποιοτικής εξυπηρέτησης.
Να ανάγει όλο αυτό σε μία πραγματική εμπειρία και να μεταφέρει μία εργαλειοθήκη η οποία να επικεντρώνεται στον άνθρωπο, στον επισκέπτη.
Η νέα σύγχρονη μεσαία επιχείρηση αποτελεί σημαντικό πυλώνα της οικονομίας της χώρας που παράγει ουσιαστικά ένα τεράστιο ποσοστό του ΑΕΠ. Αυτό σημαίνει ότι μόνο στάσιμη δεν θα πρέπει να είναι. Αντιθέτως έχει την υποχρέωση να δημιουργήσει ιδιαίτερες συνθήκες που θα εξυψώσει το “προιόν”, μοναδική εξυπηρέτηση… που θα θέσει σε πρώτο πλάνο τον πελάτη και τα κατάλληλα και πιο σύγχρονα εκπαιδευτικά εργαλεία που θα εξελίσσουν την κάθε στιγμή του εξειδικευμένου προσωπικού τους.
Η Food Three οραματίζεται ένα παρόν και ένα μέλλον που το “experience” θα είναι μία πραγματική δράση-αντίδραση με βασικά συστατικά στοιχεία την βιωματικότητα, την αυθεντικότητα και την κουλτούρα του εκάστοτε περιβάλλοντος και τόπου που θα κάθε φορά εκπροσωπείται.
“Να εκπροσωπείς καθετί που κάνεις σαν να είναι…δικό σου !
“Η “ατζέντα” της Food Three δημιουργεί και προσφέρει…
Η εταιρεία ενορχηστρώθηκε υπό την συνθήκη της πολυετούς εμπειρίας στον επισιτιστικό κλάδο με συνεργάτες εξειδικευμένους στο management και τη Διαχείριση Ανθρώπινου Δυναμικού.Πολυπράγμονες και δημιουργικούς για το αντικείμενο και την εξέλιξη του.
Η παροχή ποιοτικών υπηρεσιών σε όλους τους τομείς, η τεχνογνωσία, η στρατηγική εργαλειοθήκη , η υλοποίηση καθώς και η ανάπτυξη μίας στοχευμένης επιχειρηματικής κουλτούρας, αποτελούν αναπόσπαστα στοιχεία στα οποία η Food Three εστιάζει και πραγματοποιεί.
Στοχεύει στην εξέλιξη των σημαντικότερων μοντέλων μέτρησης της ποιότητας, στη συμβουλευτική και στις διοικητικές ικανότητες. Δημιουργεί το σύγχρονο έδαφος μέσα στο οποίο καρποφορούν αρχές και αξίες που θέτουν σε πρώτο πλάνο την αποτελεσματικότητα και την εύστοχη λειτουργικότητα της εξυπηρέτησης. Με την Εκπαίδευση να αποτελεί τον πυρήνα και το κύριο συστατικό στοιχείο μέσα από το οποίο η ιδέα γίνεται πράξη με τον πιο “επίκαιρο” τρόπο.
“Δημιούργησε εσύ το νέο περιβάλλον που χρειάζεται η επιχείρηση σου…
Εστίασε στον πελάτη σαν να είσαι εσύ…
FOOD THREE & HATZI FILAX δίνουν ιδιαίτερες ευχαριστίες σε όλους τους χορηγούς του εκπαιδευτικού σεμιναρίου Food for Thought…Ηγείσαι δια του παραδείγματος – Lead by example για την ουσιαστική συμμετοχή τους, για την εξαιρετική στήριξη και δράση τους, καθώς και για την πλήρη διαδραστικότητα και συνεργασία τους.
“Είναι μοναδική συνθήκη να έχεις δίπλα σου συνοδοιπόρους που δεν σταματούν να εξελίσσονται, που αναζητούν και εξερευνούν νέες τάσεις
στην επιχειρηματικότητα, που εστιάζουν όσο τίποτε άλλο στην εμπειρία
του πελάτη καθώς και στο τελικό βιωματικό αποτέλεσμα.
Την μοναδικότητα άλλωστε και σπουδαιότητα μιας συνθήκης…τελικά
την κάνουν οι Άνθρωποι για αυτό επενδύουμε σε αυτούς και τους
θέτουμε σε πρώτο πλάνο και σε πρώτη “γραμμή”…
Παρουσίαση
Δημήτρης Ξόνογλου “Aller retour”
Έκθεση ζωγραφικής στο Γαλλικό Ινστιτούτο Θεσσαλονίκης
Ο εικαστικός Δημήτρης Ξόνογλου επιστρέφει στο Γαλλικό Ινστιτούτο Θεσσαλονίκης, εκεί δηλαδή από όπου ξεκίνησε, το οποίο φιλοξενεί τη νέα ατομική του έκθεση με τίτλο «Aller retour».
Η έκθεση περιλαμβάνει μια σειρά έργων που αναδεικνύουν την πρωτότυπη χρωματική γκάμα και την εφευρετικότητα των συνθέσεών του γνωστού καλλιτέχνη, η οποία αιφνιδιάζει, προκαλώντας έντονα συναισθήματα.
Παρουσιάζονται έργα που δημιουργήθηκαν με καμένες σελίδες βιβλίων, κερί και άλλα πρόσθετα υλικά από τη σειρά Logos, πορτρέτα, μικρά και μεγάλα, με κολάζ και έντονα χρώματα, που αποτυπώνουν πρόσωπα της πραγματικότητας που συναντάμε τυχαία και αποτυπώνονται στη μνήμη μας αλλά και πρόσωπα της φαντασίας ενώ στο κέντρο της έκθεσης θα τοποθετηθεί και μια μεγάλη εγκατάσταση με τίτλο Κελί-ΙσοβιArt.
Ο Δημήτρης Ξόνογλου διαχρονικά διατηρεί μία στενή σχέση με το Γαλλικό Ινστιτούτο Θεσσαλονίκης, όπου έκανε την πρώτη του έκθεση το 1982. Ενδεικτικό είναι ότι ένα έργο του κοσμεί μία από τις αίθουσες του Ινστιτούτου.
Η έκθεση γίνεται με την υποστήριξη της Art Thessaloniki και τελεί υπό την αιγίδα του Γενικού Προξενείου της Γαλλίας στη Θεσσαλονίκη.
Ποιος είναι ο Δημήτρης Ξόνογλου:
Γεννήθηκε στην Πρώτη Σερρών, σπούδασε ζωγραφική και χαρακτική στην Ακαδημία Καλών Τεχνών της Ρώμης και κεραμική στη Scuola di Arti Ornamentali di San Giacomo di Roma. Δίδαξε στη Μέση Εκπαίδευση και στο Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης. Ζει και εργάζεται στη Θεσσαλονίκη ενώ έχει πραγματοποιήσει πάνω από 20 ατομικές και έχει συμμετάσχει σε περισσότερες από 50 ομαδικές εκθέσεις στην Ελλάδα και το εξωτερικό.
Προγράμματα
ΟΙ ΟΜΑΔΕΣ ΠΟΥ ΔΙΑΚΡΙΘΗΚΑΝ ΣΤΟ NEXT STAGE LAB-TO-MARKET BOOTCAMP
Με επιτυχία ολοκληρώθηκε το Next Stage Lab – To – Market Bootcamp, το πρόγραμμα που στηρίζει καινοτόμες ερευνητικές ομάδες και startups να μεταφέρουν τα αποτελέσματα της τεχνολογικής τους έρευνας στην αγορά. Οι συμμετέχοντες, με ισχυρές καινοτομικές προτάσεις και υψηλό τεχνολογικό υπόβαθρο, παρουσίασαν λύσεις που στοχεύουν να επιλύσουν σημαντικά προβλήματα σε διάφορους τομείς, αξιοποιώντας τεχνολογίες από πεδία όπως η ιατρική πληροφορική, η τεχνητή νοημοσύνη, η βιοτεχνολογία, και η μηχανική λογισμικού.
Το Next Stage Lab-To-Market Bootcamp είναι αποτέλεσμα συνεργασίας του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης, του Walk AUTH Innovation Accelerator, της Αλεξάνδρειας Ζώνης Καινοτομίας και της Ideas Forward. Περισσότερα από 50 άτομα παρακολούθησαν το Bootcamp, λαμβάνοντας υποστήριξη για τη μεταφορά των αποτελεσμάτων της έρευνάς τους στην αγορά και τη δημιουργία καινοτόμων προϊόντων. Το πρόγραμμα, διάρκειας τριών εβδομάδων, περιελάμβανε εκπαίδευση και εξατομικευμένη καθοδήγηση για την ανάπτυξη επιχειρηματικών μοντέλων, δίνοντας παράλληλα την ευκαιρία στις ομάδες να έρθουν σε επαφή με επιχειρηματίες, θεσμικούς επενδυτές και business angels.
Οι ομάδες που διακρίθηκαν κατά την ολοκλήρωση του Bootcamp κέρδισαν συνολικά βραβεία αξίας 8.000 ευρώ. Η εταιρεία Doppler, που δραστηριοποιείται στο χώρο του σχεδιασμού και της κατασκευής ανελκυστήρων, προσέφερε 3.000 ευρώ στην ομάδα που συγκέντρωσε τη μεγαλύτερη βαθμολογία, ενώ οι υπόλοιπες ομάδες έλαβαν υπηρεσίες υποστήριξης. Συγκεκριμένα, το ΑΠΘ παρείχε σε 3 ομάδες είσοδο στον επόμενο κύκλο επιτάχυνσης του Walk AUTH Innovation Accelerator, η Αλεξάνδρεια Ζώνη Καινοτομίας διαθέσε, σε 2 ομάδες, χρήση co-working space και φιλοξενία έδρας επιχείρησης για 12 μήνες, ενώ η Ideas Forward προσέφερε σε 3 ομάδες συμβουλευτική ανακάλυψης επιχειρηματικού μοντέλου και επενδυτικής ετοιμότητας.
Οι ομάδες του Bootcamp με την υψηλότερη κατάταξη:
1η θέση: Moverse: Αναπτύσσει μια σουίτα εργαλείων Τεχνητής Νοημοσύνης για 3D animation που επιτρέπει στους δημιουργούς και τα animation studio να μειώσουν το χρόνο και το κόστος παραγωγής περιεχομένου, μέσω έτοιμων προς χρήση, υψηλής ποιότητας animations. Η Moverse, έχοντας ήδη εξασφαλίσει τα πρώτα της επενδυτικά κεφάλαια, αποφάσισε να παραχωρήσει το χρηματικό έπαθλο των 3.000 ευρώ στη δεύτερη ομάδα.
2η θέση: MI-factor, μια startup που αναπτύσσει λύσεις ολοκληρωμένης ανάλυσης υγείας εδάφους, βοηθώντας γεωπόνους και αγρότες να παρακολουθούν και να βελτιώνουν τη γονιμότητα του εδάφους μέσω τεχνολογιών μικροβιακής νοημοσύνης και ακριβούς γεωργίας.
3η θέση: RAISE, μια πλατφόρμα πρόσβασης και ανάλυσης ερευνητικών δεδομένων στον τομέα της υγείας, επιτρέποντας στους ερευνητές να αποκτούν ασφαλή και αξιόπιστη πρόσβαση σε δεδομένα, διασφαλίζοντας την ιδιωτικότητα μέσω της προσέγγισης “επισκέπτη δεδομένων”.
Ο καθηγητής Νίκος Θεοδωράκης, επιστημονικός υπεύθυνος του Κέντρου Επιχειρηματικότητας και Καινοτομίας ΑΠΘ, δήλωσε “θεωρούμε το πρόγραμμα ιδανική ευκαιρία για τις ερευνητικές ομάδες του Α.Π.Θ. να αποκτήσουν εμπειρία μέσω της εκπαίδευσης και ευελπιστούμε να δούμε σύντομα τα ερευνητικά τους αποτελέσματα στην αγορά.”
Ο καθηγητής Παναγιώτης Κετικίδης, πρόεδρος της Αλεξάνδρειας Ζώνης Καινοτομίας, ανέφερε “συγχαιρουμε τους νέους επιχειρηματίες που ονειρεύονται να βγάλουν τα ερευνητικά τους αποτελέσματα στην αγορά. Είμαστε εδώ για να σας υποστηρίξουμε και να σας ευχηθούμε, καινοτομώντας από τη Θεσσαλονίκη, να έχετε το βλέμμα σας στραμμένο στις διεθνείς αγορές.”
Ο Δημήτρης Κουρτέσης, συνιδρυτής της Ideas Forward, τόνισε ότι “συμμετείχαν ομάδες με πολλά ερευνητικά υπόβαθρα, οι οποίες δεν φοβούνται τα δύσκολα, έχουν κάτι καινούργιο να προτείνουν, στηρίζονται σε βαθιά τεχνολογική γνώση και το Next Stage τις υποστηρίζει για να προχωρήσουν στο επόμενο στάδιο της ανάπτυξής τους.”
Η Managing Director της Doppler, Ανθή Σταυροπούλου, σημείωσε ότι “είναι σημαντικό να γίνονται τέτοιες κινήσεις και είμαστε πρόθυμοι να παράσχουμε βοήθεια σε όλες τις ομάδες που συμμετείχαν στο πρόγραμμα. Μόνο αν κάνουμε καινούρια πράγματα μπορούμε να γίνουμε καλύτεροι και να προχωρήσουμε μπροστά.”
Οι 9 ομάδες που παρουσίασαν στον τελικό του Next Stage Lab-to-Market Bootcamp:
- 35Mbeats: Ψηφιακά εργαλεία για την πρόληψη καρδιακών παθήσεων.
- ΚΟΦΕΑ: Βιώσιμα καλλυντικά από ανακυκλωμένο καφέ.
- Compilon: Βελτιστοποίηση λογισμικού για ταχύτερη απόδοση.
- MI-factor: Παρακολούθηση υγείας εδάφους για βιώσιμη γεωργία.
- Moverse: Εργαλεία 3D animation με AI για δημιουργούς ταινιών και video games.
- RAISE: Ασφαλής πρόσβαση σε ερευνητικά δεδομένα με ιδιωτικότητα.
- SmartMedia: Αναλύσεις σε πραγματικό χρόνο για δημοσιογραφικές ανάγκες.
- SnailRegen: Σύστημα παραγωγής βλέννας σαλιγκαριού για αναγέννηση δέρματος.
The Sustainables: Φορητές μονάδες πυρόλυσης για παραγωγή βιώσιμου βιοντίζελ.
Εκδηλώσεις
ΔΩΡΕΑΝ ΠΑΡΟΧΗ HATZI FILAX GROUP στο Make-A-Wish Ελλάδος το Πρόγραμμα Leadership Accelerator Program
Με ιδιαίτερη χαρά ανακοινώνουμε την επιτυχή ολοκλήρωση του εκπαιδευτικού
προγράμματος της Hatzi Filax Group για τον οργανισμό Make-A-Wish Ελλάδος. Η Hatzi Filax Group παρείχε δωρεάν 52 συμμετοχές σε 7 εξειδικευμένα σεμινάρια, συνολικής διάρκειας 226 ωρών. Το πρόγραμμα σχεδιάστηκε με στόχο την ενδυνάμωση των ανθρώπων του Make-A-Wish, υποστηρίζοντας τον πολύτιμο σκοπό τους να εκπληρώνουν ευχές παιδιών με σοβαρές ασθένειες, με την καθοδήγηση της κας Σοφίας Σκευοφύλακα και Χάτζης Σκευοφύλακα με θεματολογία Time Management: How to be more productive, Communication Skills, Giving Feedback, (Πως να Προσλαμβάνετε τους Καλύτερους, Business English)
Η κα. Χάτζη Σκευοφύλακα, CEO και Co-Founder της Hatzi Filax Group και η Σοφία
Σκευοφύλακα, CCO και Founder της Hatzi Filax Group δήλωσαν:
«Είναι πραγματική τιμή και χαρά για εμάς να στηρίζουμε το Make-A-Wish Ελλάδος.»
Η ολοκλήρωση του προγράμματος Leadership Accelerator Program ενισχύει τις δεξιότητες
του ανθρώπινου δυναμικού του Make-A-Wish Ελλάδος, συμβάλλοντας στη δημιουργία ενός
ισχυρού πυρήνα υποστήριξης για τα παιδιά και τις οικογένειές τους. Με έμφαση στη
συνεχή ανάπτυξη και υποστήριξη του κοινωνικού έργου του οργανισμού, η συνεργασία μας
αποδεικνύει τη δέσμευσή μας για προσφορά και κοινωνική ευθύνη.
Η Hatzi Filax Group δεσμεύεται να συνεχίσει να στηρίζει δράσεις που κάνουν τη διαφορά
στην κοινωνία, προσφέροντας ελπίδα, χαρά και δύναμη στα παιδιά και τις οικογένειες που
την έχουν ανάγκη.
-
Videos
Πέγκυ Μουζάκη | 3 Βήματα που μπορείς να κάνεις όταν νιώθεις οτι είσαι έτοιμη/ος να “εκραγείς”!
-
Videos
Η ιστορία του BusinessWoman
-
Επίκαιρα Πρόσωπα
Οι startup που “μαγνητίζουν” | Στεφανία Φράρου
-
Επίκαιρα Πρόσωπα
Παναγιώτα Μαθιουδάκη | Ανακαλύπτοντας την ομορφιά…
-
Videos
Πέγκυ Μουζάκη | Επικοινωνία και Συγκρούσεις με Αποδοχή, Κατανόηση και Σεβασμό
-
Videos
Πέγκυ Μουζάκη | 5 Αλήθειες για να επικοινωνήσουμε με κάποιον άνθρωπο
-
Επίκαιρα Πρόσωπα
Οι startup που “μαγνητίζουν” | Μαριλένα Πατέρα
-
Επίκαιρα Πρόσωπα
Οι startup που “μαγνητίζουν” | Μαρίνα Προκοϊωσήφη