Επιχειρηματικότητα
Νέα πλατφόρμα B2B για την διαχείριση συμβολαίων Ξενοδοχειακών μονάδων και Travel Agents
Η νέα πλατφόρμα BON B2B Suite προσφέρει ακόμα περισσότερες λειτουργίες και ευκολίες για τους Travel Agents, καθιστώντας την κορυφαία επιλογή για τη διαχείριση και την ανάπτυξη των συνεργασιών τους με τα ξενοδοχείαμέσα από το booking engine της BookOnlineNow.
Η αναβαθμισμένη υπηρεσία της BON B2B Suite επιτρέπει στους Travel Agents να συνεργαστούν και να δημιουργήσουν νέα συμβόλαια με τα ξενοδοχεία που συνεργάζονται με την BookOnlineNow έχοντας εύκολη και άμεση πρόσβαση σε NET τιμές και διαθεσιμότητα μέσω του booking engine των ξενοδοχείων. Αυτό επιτρέπει στο δίκτυο ξενοδοχείων και Travel Agents (όπως Wholesalers, Tour Operators & Travel Agents) που συνεργάζονται με την BookOnlineNow παγκοσμίως να συνδεθούν μεταξύ τους και να ενισχύσουν σημαντικά τις πωλήσεις τους.
Οι βασικές δυνατότητες της νέας πλατφόρμας περιλαμβάνουν:
- Ζωντανή Διαθεσιμότητα και Τιμές: Οι Travel Agents μπορούν πλέον να προβάλλουν και να επιλέγουν καταλύματα ζωντανά, βλέποντας πάντα τις ενημερωμένες τιμές και διαθεσιμότητα των ξενοδοχείων
- Αναζήτηση κατά Επιλογή: Οι πράκτορες μπορούν να πραγματοποιούν αναζητήσεις με βάση τις προτιμήσεις τους, συμπεριλαμβανομένων των προορισμών, της κατηγορίας αστέρων και της τιμής
- Σύνδεση μέσω API: Η πλατφόρμα προσφέρει προηγμένη σύνδεση μέσω API, επιτρέποντας την ομαλή ενσωμάτωση με τα συστήματα των πρακτόρων, βελτιώνοντας την αποτελεσματικότητά τους
- Ευκολία Επικοινωνίας: Η BookOnlineNow διαθέτει εξειδικευμένο περιβάλλον αναζήτησης για την εύρεση νέων ξενοδοχείων και προσφέρει άμεση επικοινωνία με τους ξενοδόχους, μειώνοντας το κόστος και τον χρόνο που απαιτείται για την ανάπτυξη νέων συμφωνιών
- Στατιστικά Κρατήσεων: Οι Travel Agents μπορούν να παρακολουθούν τις κρατήσεις τους, να δουν τις τάσεις και τα στατιστικά στοιχεία για τις πωλήσεις τους σε πραγματικό χρόνο
- Αναφορές Πελατών: Μπορούν να δημιουργήσουν αναφορές για τους πελάτες τους, βοηθώντας στην κατανόηση των προτιμήσεών τους και την προσαρμογή των προσφορών τους
- Ανάλυση Επίδοσης: Οι Travel Agents μπορούν να αξιολογήσουν την απόδοσή τους σε σχέση με τους διάφορους παράγοντες, όπως προορισμοί, κατηγορίες αστέρων και χρονικές περιόδους
- Νέες Τεχνολογίες: Το νέο φρέσκο περιβάλλον περιήγησης χρησιμοποιεί τις πιο πρόσφατες τεχνολογίες για να εξασφαλίσει μια ομαλή, γρήγορη και αποτελεσματική εμπειρία χρήστη. Αυτές οι προηγμένες δυνατότητες καθιστούν την B2B Suite της BookOnlineNow αναπόσπαστο μέρος της επιτυχημένης πορείας των Travel Agents στο χώρο των ταξιδιών
Με αυτές τις προσθήκες, η πλατφόρμα B2B Suite της BookOnlineNow γίνεται πραγματικά μια κορυφαία επιλογή για τους Travel Agents, προσφέροντας ένα εκτεταμένο σύνολο εργαλείων & δυνατοτήτων για τη διαχείριση και την ανάπτυξη των επαγγελματικών τους συνεργασιών. Με τις αναλυτικές αναφορές, τα στατιστικά στοιχεία, την ανάλυση επίδοσης και τη χρήση τεχνολογίας αιχμής, οι Travel Agents έχουν στη διάθεσή τους τα εργαλεία που χρειάζονται για να επιτύχουν και να αναπτύξουν την επιχείρησή τους.
Παρουσίαση
Δημήτρης Ξόνογλου “Aller retour”
Έκθεση ζωγραφικής στο Γαλλικό Ινστιτούτο Θεσσαλονίκης
Ο εικαστικός Δημήτρης Ξόνογλου επιστρέφει στο Γαλλικό Ινστιτούτο Θεσσαλονίκης, εκεί δηλαδή από όπου ξεκίνησε, το οποίο φιλοξενεί τη νέα ατομική του έκθεση με τίτλο «Aller retour».
Η έκθεση περιλαμβάνει μια σειρά έργων που αναδεικνύουν την πρωτότυπη χρωματική γκάμα και την εφευρετικότητα των συνθέσεών του γνωστού καλλιτέχνη, η οποία αιφνιδιάζει, προκαλώντας έντονα συναισθήματα.
Παρουσιάζονται έργα που δημιουργήθηκαν με καμένες σελίδες βιβλίων, κερί και άλλα πρόσθετα υλικά από τη σειρά Logos, πορτρέτα, μικρά και μεγάλα, με κολάζ και έντονα χρώματα, που αποτυπώνουν πρόσωπα της πραγματικότητας που συναντάμε τυχαία και αποτυπώνονται στη μνήμη μας αλλά και πρόσωπα της φαντασίας ενώ στο κέντρο της έκθεσης θα τοποθετηθεί και μια μεγάλη εγκατάσταση με τίτλο Κελί-ΙσοβιArt.
Ο Δημήτρης Ξόνογλου διαχρονικά διατηρεί μία στενή σχέση με το Γαλλικό Ινστιτούτο Θεσσαλονίκης, όπου έκανε την πρώτη του έκθεση το 1982. Ενδεικτικό είναι ότι ένα έργο του κοσμεί μία από τις αίθουσες του Ινστιτούτου.
Η έκθεση γίνεται με την υποστήριξη της Art Thessaloniki και τελεί υπό την αιγίδα του Γενικού Προξενείου της Γαλλίας στη Θεσσαλονίκη.
Ποιος είναι ο Δημήτρης Ξόνογλου:
Γεννήθηκε στην Πρώτη Σερρών, σπούδασε ζωγραφική και χαρακτική στην Ακαδημία Καλών Τεχνών της Ρώμης και κεραμική στη Scuola di Arti Ornamentali di San Giacomo di Roma. Δίδαξε στη Μέση Εκπαίδευση και στο Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης. Ζει και εργάζεται στη Θεσσαλονίκη ενώ έχει πραγματοποιήσει πάνω από 20 ατομικές και έχει συμμετάσχει σε περισσότερες από 50 ομαδικές εκθέσεις στην Ελλάδα και το εξωτερικό.
Προγράμματα
ΟΙ ΟΜΑΔΕΣ ΠΟΥ ΔΙΑΚΡΙΘΗΚΑΝ ΣΤΟ NEXT STAGE LAB-TO-MARKET BOOTCAMP
Με επιτυχία ολοκληρώθηκε το Next Stage Lab – To – Market Bootcamp, το πρόγραμμα που στηρίζει καινοτόμες ερευνητικές ομάδες και startups να μεταφέρουν τα αποτελέσματα της τεχνολογικής τους έρευνας στην αγορά. Οι συμμετέχοντες, με ισχυρές καινοτομικές προτάσεις και υψηλό τεχνολογικό υπόβαθρο, παρουσίασαν λύσεις που στοχεύουν να επιλύσουν σημαντικά προβλήματα σε διάφορους τομείς, αξιοποιώντας τεχνολογίες από πεδία όπως η ιατρική πληροφορική, η τεχνητή νοημοσύνη, η βιοτεχνολογία, και η μηχανική λογισμικού.
Το Next Stage Lab-To-Market Bootcamp είναι αποτέλεσμα συνεργασίας του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης, του Walk AUTH Innovation Accelerator, της Αλεξάνδρειας Ζώνης Καινοτομίας και της Ideas Forward. Περισσότερα από 50 άτομα παρακολούθησαν το Bootcamp, λαμβάνοντας υποστήριξη για τη μεταφορά των αποτελεσμάτων της έρευνάς τους στην αγορά και τη δημιουργία καινοτόμων προϊόντων. Το πρόγραμμα, διάρκειας τριών εβδομάδων, περιελάμβανε εκπαίδευση και εξατομικευμένη καθοδήγηση για την ανάπτυξη επιχειρηματικών μοντέλων, δίνοντας παράλληλα την ευκαιρία στις ομάδες να έρθουν σε επαφή με επιχειρηματίες, θεσμικούς επενδυτές και business angels.
Οι ομάδες που διακρίθηκαν κατά την ολοκλήρωση του Bootcamp κέρδισαν συνολικά βραβεία αξίας 8.000 ευρώ. Η εταιρεία Doppler, που δραστηριοποιείται στο χώρο του σχεδιασμού και της κατασκευής ανελκυστήρων, προσέφερε 3.000 ευρώ στην ομάδα που συγκέντρωσε τη μεγαλύτερη βαθμολογία, ενώ οι υπόλοιπες ομάδες έλαβαν υπηρεσίες υποστήριξης. Συγκεκριμένα, το ΑΠΘ παρείχε σε 3 ομάδες είσοδο στον επόμενο κύκλο επιτάχυνσης του Walk AUTH Innovation Accelerator, η Αλεξάνδρεια Ζώνη Καινοτομίας διαθέσε, σε 2 ομάδες, χρήση co-working space και φιλοξενία έδρας επιχείρησης για 12 μήνες, ενώ η Ideas Forward προσέφερε σε 3 ομάδες συμβουλευτική ανακάλυψης επιχειρηματικού μοντέλου και επενδυτικής ετοιμότητας.
Οι ομάδες του Bootcamp με την υψηλότερη κατάταξη:
1η θέση: Moverse: Αναπτύσσει μια σουίτα εργαλείων Τεχνητής Νοημοσύνης για 3D animation που επιτρέπει στους δημιουργούς και τα animation studio να μειώσουν το χρόνο και το κόστος παραγωγής περιεχομένου, μέσω έτοιμων προς χρήση, υψηλής ποιότητας animations. Η Moverse, έχοντας ήδη εξασφαλίσει τα πρώτα της επενδυτικά κεφάλαια, αποφάσισε να παραχωρήσει το χρηματικό έπαθλο των 3.000 ευρώ στη δεύτερη ομάδα.
2η θέση: MI-factor, μια startup που αναπτύσσει λύσεις ολοκληρωμένης ανάλυσης υγείας εδάφους, βοηθώντας γεωπόνους και αγρότες να παρακολουθούν και να βελτιώνουν τη γονιμότητα του εδάφους μέσω τεχνολογιών μικροβιακής νοημοσύνης και ακριβούς γεωργίας.
3η θέση: RAISE, μια πλατφόρμα πρόσβασης και ανάλυσης ερευνητικών δεδομένων στον τομέα της υγείας, επιτρέποντας στους ερευνητές να αποκτούν ασφαλή και αξιόπιστη πρόσβαση σε δεδομένα, διασφαλίζοντας την ιδιωτικότητα μέσω της προσέγγισης “επισκέπτη δεδομένων”.
Ο καθηγητής Νίκος Θεοδωράκης, επιστημονικός υπεύθυνος του Κέντρου Επιχειρηματικότητας και Καινοτομίας ΑΠΘ, δήλωσε “θεωρούμε το πρόγραμμα ιδανική ευκαιρία για τις ερευνητικές ομάδες του Α.Π.Θ. να αποκτήσουν εμπειρία μέσω της εκπαίδευσης και ευελπιστούμε να δούμε σύντομα τα ερευνητικά τους αποτελέσματα στην αγορά.”
Ο καθηγητής Παναγιώτης Κετικίδης, πρόεδρος της Αλεξάνδρειας Ζώνης Καινοτομίας, ανέφερε “συγχαιρουμε τους νέους επιχειρηματίες που ονειρεύονται να βγάλουν τα ερευνητικά τους αποτελέσματα στην αγορά. Είμαστε εδώ για να σας υποστηρίξουμε και να σας ευχηθούμε, καινοτομώντας από τη Θεσσαλονίκη, να έχετε το βλέμμα σας στραμμένο στις διεθνείς αγορές.”
Ο Δημήτρης Κουρτέσης, συνιδρυτής της Ideas Forward, τόνισε ότι “συμμετείχαν ομάδες με πολλά ερευνητικά υπόβαθρα, οι οποίες δεν φοβούνται τα δύσκολα, έχουν κάτι καινούργιο να προτείνουν, στηρίζονται σε βαθιά τεχνολογική γνώση και το Next Stage τις υποστηρίζει για να προχωρήσουν στο επόμενο στάδιο της ανάπτυξής τους.”
Η Managing Director της Doppler, Ανθή Σταυροπούλου, σημείωσε ότι “είναι σημαντικό να γίνονται τέτοιες κινήσεις και είμαστε πρόθυμοι να παράσχουμε βοήθεια σε όλες τις ομάδες που συμμετείχαν στο πρόγραμμα. Μόνο αν κάνουμε καινούρια πράγματα μπορούμε να γίνουμε καλύτεροι και να προχωρήσουμε μπροστά.”
Οι 9 ομάδες που παρουσίασαν στον τελικό του Next Stage Lab-to-Market Bootcamp:
- 35Mbeats: Ψηφιακά εργαλεία για την πρόληψη καρδιακών παθήσεων.
- ΚΟΦΕΑ: Βιώσιμα καλλυντικά από ανακυκλωμένο καφέ.
- Compilon: Βελτιστοποίηση λογισμικού για ταχύτερη απόδοση.
- MI-factor: Παρακολούθηση υγείας εδάφους για βιώσιμη γεωργία.
- Moverse: Εργαλεία 3D animation με AI για δημιουργούς ταινιών και video games.
- RAISE: Ασφαλής πρόσβαση σε ερευνητικά δεδομένα με ιδιωτικότητα.
- SmartMedia: Αναλύσεις σε πραγματικό χρόνο για δημοσιογραφικές ανάγκες.
- SnailRegen: Σύστημα παραγωγής βλέννας σαλιγκαριού για αναγέννηση δέρματος.
The Sustainables: Φορητές μονάδες πυρόλυσης για παραγωγή βιώσιμου βιοντίζελ.
Εκδηλώσεις
ΔΩΡΕΑΝ ΠΑΡΟΧΗ HATZI FILAX GROUP στο Make-A-Wish Ελλάδος το Πρόγραμμα Leadership Accelerator Program
Με ιδιαίτερη χαρά ανακοινώνουμε την επιτυχή ολοκλήρωση του εκπαιδευτικού
προγράμματος της Hatzi Filax Group για τον οργανισμό Make-A-Wish Ελλάδος. Η Hatzi Filax Group παρείχε δωρεάν 52 συμμετοχές σε 7 εξειδικευμένα σεμινάρια, συνολικής διάρκειας 226 ωρών. Το πρόγραμμα σχεδιάστηκε με στόχο την ενδυνάμωση των ανθρώπων του Make-A-Wish, υποστηρίζοντας τον πολύτιμο σκοπό τους να εκπληρώνουν ευχές παιδιών με σοβαρές ασθένειες, με την καθοδήγηση της κας Σοφίας Σκευοφύλακα και Χάτζης Σκευοφύλακα με θεματολογία Time Management: How to be more productive, Communication Skills, Giving Feedback, (Πως να Προσλαμβάνετε τους Καλύτερους, Business English)
Η κα. Χάτζη Σκευοφύλακα, CEO και Co-Founder της Hatzi Filax Group και η Σοφία
Σκευοφύλακα, CCO και Founder της Hatzi Filax Group δήλωσαν:
«Είναι πραγματική τιμή και χαρά για εμάς να στηρίζουμε το Make-A-Wish Ελλάδος.»
Η ολοκλήρωση του προγράμματος Leadership Accelerator Program ενισχύει τις δεξιότητες
του ανθρώπινου δυναμικού του Make-A-Wish Ελλάδος, συμβάλλοντας στη δημιουργία ενός
ισχυρού πυρήνα υποστήριξης για τα παιδιά και τις οικογένειές τους. Με έμφαση στη
συνεχή ανάπτυξη και υποστήριξη του κοινωνικού έργου του οργανισμού, η συνεργασία μας
αποδεικνύει τη δέσμευσή μας για προσφορά και κοινωνική ευθύνη.
Η Hatzi Filax Group δεσμεύεται να συνεχίσει να στηρίζει δράσεις που κάνουν τη διαφορά
στην κοινωνία, προσφέροντας ελπίδα, χαρά και δύναμη στα παιδιά και τις οικογένειες που
την έχουν ανάγκη.
-
Videos
Πέγκυ Μουζάκη | 3 Βήματα που μπορείς να κάνεις όταν νιώθεις οτι είσαι έτοιμη/ος να “εκραγείς”!
-
Videos
Η ιστορία του BusinessWoman
-
Επίκαιρα Πρόσωπα
Οι startup που “μαγνητίζουν” | Στεφανία Φράρου
-
Επίκαιρα Πρόσωπα
Παναγιώτα Μαθιουδάκη | Ανακαλύπτοντας την ομορφιά…
-
Videos
Πέγκυ Μουζάκη | Επικοινωνία και Συγκρούσεις με Αποδοχή, Κατανόηση και Σεβασμό
-
Videos
Πέγκυ Μουζάκη | 5 Αλήθειες για να επικοινωνήσουμε με κάποιον άνθρωπο
-
Επίκαιρα Πρόσωπα
Οι startup που “μαγνητίζουν” | Μαριλένα Πατέρα
-
Επίκαιρα Πρόσωπα
Οι startup που “μαγνητίζουν” | Μαρίνα Προκοϊωσήφη