Επιχειρηματικότητα
Πώς να Μετατρέψετε Κάθε Πελάτη σε Πιστό Οπαδό: Τα Μυστικά της Απόλυτης Εμπειρίας Πελάτη”
Στη σημερινή ανταγωνιστική αγορά, η εξαιρετική Εμπειρία Πελατών (CX) μπορεί να
διαφοροποιήσει μια επιχείρηση από τους ανταγωνιστές της. Εδώ είναι δέκα κρίσιμα σημεία
για να επικεντρωθείτε ώστε να βελτιώσετε την αγοραστική Εμπειρία Πελατών σας:
- Κατανοήστε τον Πελάτη σας
Ενσυναίσθηση: Για να δημιουργήσετε μια αξέχαστη αγοραστική Εμπειρία Πελατών, πρέπει
πρώτα να κατανοήσετε τις ανάγκες, τις προτιμήσεις και τα προβλήματα που
αντιμετωπίζουν οι Πελάτες σας. Χρησιμοποιήστε ανάλυση δεδομένων, ανατροφοδότηση
Πελατών και έρευνα αγοράς για να δημιουργήσετε λεπτομερή προφίλ Πελατών - Προσωποποιήστε την Αγοραστική Εμπειρία των Πελατών σας
Εξατομίκευση: Η εξατομίκευση είναι ένα ισχυρό εργαλείο στην αγοραστική Εμπειρία
Πελατών. Χρησιμοποιήστε δεδομένα Πελατών για να προσφέρετε εξατομικευμένες
προτάσεις, στοχευμένο μάρκετινγκ και προσαρμοσμένες υπηρεσίες. Αυτό μπορεί να
κυμαίνεται από την προσφώνηση των Πελατών με τα ονόματά τους στις επικοινωνίες έως
την πρόταση προϊόντων βάσει προηγούμενων αγορών ή ιστορικού περιήγησης. - Διασφαλίστε την Ποιότητα και την Αξιοπιστία για τον Πελάτη σας
Αξιοπιστία: Η συνέπεια στην ποιότητα των προϊόντων και των υπηρεσιών είναι θεμελιώδης.
Οι Πελάτες πρέπει να γνωρίζουν ότι μπορούν να βασίζονται στην επιχείρησή σας για την
παροχή του ίδιου υψηλού επιπέδου υπηρεσίας κάθε φορά. Αυτό δημιουργεί Εμπιστοσύνη
και Ενθαρρύνει την επαναλαμβανόμενη αγορά. - Παρέχετε Omni-Channel Υποστήριξη και Προσβασιμότητα
Προσβασιμότητα: Οι Πελάτες αναμένουν να αλληλεπιδρούν με τις Επιχειρήσεις μέσω
διαφόρων καναλιών, συμπεριλαμβανομένων των κοινωνικών μέσων, του email, της
ζωντανής συνομιλίας και του τηλεφώνου. Διασφαλίστε ότι η υποστήριξή σας είναι
Προσβάσιμη σε πολλές πλατφόρμες και ότι οι Πελάτες λαμβάνουν συνεπή και
αποτελεσματική Αγοραστική Εμπειρία ανεξάρτητα από το κανάλι που επιλέγουν.
- Εκπαιδεύστε τους Εργαζομένους σας
Ικανότητα: Οι υπάλληλοί σας είναι το Πρόσωπο της Επιχείρησής σας. Επενδύστε σε
προγράμματα εκπαίδευσης για να διασφαλίσετε ότι έχουν τις δεξιότητες και τις γνώσεις να
παρέχουν Εξαιρετική Aγοραστική Εμπειρία Πελατών. Εκπαιδεύστε τους να παίρνουν
αποφάσεις που μπορούν να επιλύσουν τα προβλήματα των Πελατών γρήγορα και
αποτελεσματικά. - Ανατροφοδότηση
Ανταποκρισιμότητα: Ζητήστε τακτικά ανατροφοδότηση από τους Πελάτες σας για να
κατανοήσετε τα επίπεδα ικανοποίησής τους και να εντοπίσετε τομείς για βελτίωση.
Χρησιμοποιήστε έρευνες, κριτικές και άμεση ανατροφοδότηση. - Απλοποιήστε το Ταξίδι του Πελάτη
Αποδοτικότητα: Απλοποιήστε το ταξίδι του Πελάτη από το πρώτο σημείο επαφής έως την
παρακολούθηση μετά την αγορά. Αφαιρέστε οποιαδήποτε περιττά βήματα ή εμπόδια που
θα μπορούσαν να προκαλέσουν απογοήτευση. - Αλληλεπιδράστε με τους Πελάτες σας
Η δημιουργία μιας συναισθηματικής σύνδεσης με τους Πελάτες σας μπορεί να ενισχύσει
σημαντικά την αφοσίωσή τους. Αλληλεπιδράστε με τους Πελάτες σε προσωπικό επίπεδο
μέσω ουσιαστικών επιικοινωνιών και δείξτε εκτίμηση για την αφοσίωσή τους. - Εφαρμόστε την Τεχνολογία όπου μπορείτε
Χρησιμοποιήστε την τεχνολογία για να βελτιώσετε την Εμπειρία Πελατών. Αυτό μπορεί να
περιλαμβάνει τη χρήση τεχνητής νοημοσύνης για εξατομικευμένες προτάσεις, chatbots για
24/7 υποστήριξη ή συστήματα CRM για τη διαχείριση των αλληλεπιδράσεων με τους
Πελάτες. - Συνεχής Βελτίωση για την Αγοραστική Εμπειρία των Πελατών σας
Παρακολουθείτε συνεχώς βασικούς δείκτες απόδοσης (KPIs) όπως τα επίπεδα
ικανοποίησης πελατών, τα Net Promoter Scores (NPS).
Χρησιμοποιήστε αυτά τα δεδομένα για να βελτιώνετε συνεχώς και να βελτιστοποιείτε τις
στρατηγικές και τις διαδικασίες που αφορούν την Εμπειρία των Πελατών σας.
Πιστεύω ότι στην Νέα Εποχή η δημιουργία μιας εξαιρετικής Αγοραστική Εμπειρίας Πελατών
απαιτεί μια ολοκληρωμένη προσέγγιση που ενσωματώνει την ενσυναίσθηση, την
εξατομίκευση, τη συνέπεια, την προσβασιμότητα και τη συνεχή βελτίωση. Εστιάζοντας σε
αυτά τα δέκα βασικά σημεία, οι Επιχειρήσεις μπορούν να καλλιεργήσουν ισχυρότερες
σχέσεις με τους Πελάτες, να ενισχύσουν την αφοσίωση και να επιτύχουν μακροπρόθεσμη
επιτυχία σε ένα μεταβαλλόμενο Περιβάλλον.
Χάτζη Σκευοφύλακα CEO και Founder της HATZI FILAX GROUP.
Προγράμματα
ΟΙ ΟΜΑΔΕΣ ΠΟΥ ΔΙΑΚΡΙΘΗΚΑΝ ΣΤΟ NEXT STAGE LAB-TO-MARKET BOOTCAMP
Με επιτυχία ολοκληρώθηκε το Next Stage Lab – To – Market Bootcamp, το πρόγραμμα που στηρίζει καινοτόμες ερευνητικές ομάδες και startups να μεταφέρουν τα αποτελέσματα της τεχνολογικής τους έρευνας στην αγορά. Οι συμμετέχοντες, με ισχυρές καινοτομικές προτάσεις και υψηλό τεχνολογικό υπόβαθρο, παρουσίασαν λύσεις που στοχεύουν να επιλύσουν σημαντικά προβλήματα σε διάφορους τομείς, αξιοποιώντας τεχνολογίες από πεδία όπως η ιατρική πληροφορική, η τεχνητή νοημοσύνη, η βιοτεχνολογία, και η μηχανική λογισμικού.
Το Next Stage Lab-To-Market Bootcamp είναι αποτέλεσμα συνεργασίας του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης, του Walk AUTH Innovation Accelerator, της Αλεξάνδρειας Ζώνης Καινοτομίας και της Ideas Forward. Περισσότερα από 50 άτομα παρακολούθησαν το Bootcamp, λαμβάνοντας υποστήριξη για τη μεταφορά των αποτελεσμάτων της έρευνάς τους στην αγορά και τη δημιουργία καινοτόμων προϊόντων. Το πρόγραμμα, διάρκειας τριών εβδομάδων, περιελάμβανε εκπαίδευση και εξατομικευμένη καθοδήγηση για την ανάπτυξη επιχειρηματικών μοντέλων, δίνοντας παράλληλα την ευκαιρία στις ομάδες να έρθουν σε επαφή με επιχειρηματίες, θεσμικούς επενδυτές και business angels.
Οι ομάδες που διακρίθηκαν κατά την ολοκλήρωση του Bootcamp κέρδισαν συνολικά βραβεία αξίας 8.000 ευρώ. Η εταιρεία Doppler, που δραστηριοποιείται στο χώρο του σχεδιασμού και της κατασκευής ανελκυστήρων, προσέφερε 3.000 ευρώ στην ομάδα που συγκέντρωσε τη μεγαλύτερη βαθμολογία, ενώ οι υπόλοιπες ομάδες έλαβαν υπηρεσίες υποστήριξης. Συγκεκριμένα, το ΑΠΘ παρείχε σε 3 ομάδες είσοδο στον επόμενο κύκλο επιτάχυνσης του Walk AUTH Innovation Accelerator, η Αλεξάνδρεια Ζώνη Καινοτομίας διαθέσε, σε 2 ομάδες, χρήση co-working space και φιλοξενία έδρας επιχείρησης για 12 μήνες, ενώ η Ideas Forward προσέφερε σε 3 ομάδες συμβουλευτική ανακάλυψης επιχειρηματικού μοντέλου και επενδυτικής ετοιμότητας.
Οι ομάδες του Bootcamp με την υψηλότερη κατάταξη:
1η θέση: Moverse: Αναπτύσσει μια σουίτα εργαλείων Τεχνητής Νοημοσύνης για 3D animation που επιτρέπει στους δημιουργούς και τα animation studio να μειώσουν το χρόνο και το κόστος παραγωγής περιεχομένου, μέσω έτοιμων προς χρήση, υψηλής ποιότητας animations. Η Moverse, έχοντας ήδη εξασφαλίσει τα πρώτα της επενδυτικά κεφάλαια, αποφάσισε να παραχωρήσει το χρηματικό έπαθλο των 3.000 ευρώ στη δεύτερη ομάδα.
2η θέση: MI-factor, μια startup που αναπτύσσει λύσεις ολοκληρωμένης ανάλυσης υγείας εδάφους, βοηθώντας γεωπόνους και αγρότες να παρακολουθούν και να βελτιώνουν τη γονιμότητα του εδάφους μέσω τεχνολογιών μικροβιακής νοημοσύνης και ακριβούς γεωργίας.
3η θέση: RAISE, μια πλατφόρμα πρόσβασης και ανάλυσης ερευνητικών δεδομένων στον τομέα της υγείας, επιτρέποντας στους ερευνητές να αποκτούν ασφαλή και αξιόπιστη πρόσβαση σε δεδομένα, διασφαλίζοντας την ιδιωτικότητα μέσω της προσέγγισης “επισκέπτη δεδομένων”.
Ο καθηγητής Νίκος Θεοδωράκης, επιστημονικός υπεύθυνος του Κέντρου Επιχειρηματικότητας και Καινοτομίας ΑΠΘ, δήλωσε “θεωρούμε το πρόγραμμα ιδανική ευκαιρία για τις ερευνητικές ομάδες του Α.Π.Θ. να αποκτήσουν εμπειρία μέσω της εκπαίδευσης και ευελπιστούμε να δούμε σύντομα τα ερευνητικά τους αποτελέσματα στην αγορά.”
Ο καθηγητής Παναγιώτης Κετικίδης, πρόεδρος της Αλεξάνδρειας Ζώνης Καινοτομίας, ανέφερε “συγχαιρουμε τους νέους επιχειρηματίες που ονειρεύονται να βγάλουν τα ερευνητικά τους αποτελέσματα στην αγορά. Είμαστε εδώ για να σας υποστηρίξουμε και να σας ευχηθούμε, καινοτομώντας από τη Θεσσαλονίκη, να έχετε το βλέμμα σας στραμμένο στις διεθνείς αγορές.”
Ο Δημήτρης Κουρτέσης, συνιδρυτής της Ideas Forward, τόνισε ότι “συμμετείχαν ομάδες με πολλά ερευνητικά υπόβαθρα, οι οποίες δεν φοβούνται τα δύσκολα, έχουν κάτι καινούργιο να προτείνουν, στηρίζονται σε βαθιά τεχνολογική γνώση και το Next Stage τις υποστηρίζει για να προχωρήσουν στο επόμενο στάδιο της ανάπτυξής τους.”
Η Managing Director της Doppler, Ανθή Σταυροπούλου, σημείωσε ότι “είναι σημαντικό να γίνονται τέτοιες κινήσεις και είμαστε πρόθυμοι να παράσχουμε βοήθεια σε όλες τις ομάδες που συμμετείχαν στο πρόγραμμα. Μόνο αν κάνουμε καινούρια πράγματα μπορούμε να γίνουμε καλύτεροι και να προχωρήσουμε μπροστά.”
Οι 9 ομάδες που παρουσίασαν στον τελικό του Next Stage Lab-to-Market Bootcamp:
- 35Mbeats: Ψηφιακά εργαλεία για την πρόληψη καρδιακών παθήσεων.
- ΚΟΦΕΑ: Βιώσιμα καλλυντικά από ανακυκλωμένο καφέ.
- Compilon: Βελτιστοποίηση λογισμικού για ταχύτερη απόδοση.
- MI-factor: Παρακολούθηση υγείας εδάφους για βιώσιμη γεωργία.
- Moverse: Εργαλεία 3D animation με AI για δημιουργούς ταινιών και video games.
- RAISE: Ασφαλής πρόσβαση σε ερευνητικά δεδομένα με ιδιωτικότητα.
- SmartMedia: Αναλύσεις σε πραγματικό χρόνο για δημοσιογραφικές ανάγκες.
- SnailRegen: Σύστημα παραγωγής βλέννας σαλιγκαριού για αναγέννηση δέρματος.
The Sustainables: Φορητές μονάδες πυρόλυσης για παραγωγή βιώσιμου βιοντίζελ.
Εκδηλώσεις
ΔΩΡΕΑΝ ΠΑΡΟΧΗ HATZI FILAX GROUP στο Make-A-Wish Ελλάδος το Πρόγραμμα Leadership Accelerator Program
Με ιδιαίτερη χαρά ανακοινώνουμε την επιτυχή ολοκλήρωση του εκπαιδευτικού
προγράμματος της Hatzi Filax Group για τον οργανισμό Make-A-Wish Ελλάδος. Η Hatzi Filax Group παρείχε δωρεάν 52 συμμετοχές σε 7 εξειδικευμένα σεμινάρια, συνολικής διάρκειας 226 ωρών. Το πρόγραμμα σχεδιάστηκε με στόχο την ενδυνάμωση των ανθρώπων του Make-A-Wish, υποστηρίζοντας τον πολύτιμο σκοπό τους να εκπληρώνουν ευχές παιδιών με σοβαρές ασθένειες, με την καθοδήγηση της κας Σοφίας Σκευοφύλακα και Χάτζης Σκευοφύλακα με θεματολογία Time Management: How to be more productive, Communication Skills, Giving Feedback, (Πως να Προσλαμβάνετε τους Καλύτερους, Business English)
Η κα. Χάτζη Σκευοφύλακα, CEO και Co-Founder της Hatzi Filax Group και η Σοφία
Σκευοφύλακα, CCO και Founder της Hatzi Filax Group δήλωσαν:
«Είναι πραγματική τιμή και χαρά για εμάς να στηρίζουμε το Make-A-Wish Ελλάδος.»
Η ολοκλήρωση του προγράμματος Leadership Accelerator Program ενισχύει τις δεξιότητες
του ανθρώπινου δυναμικού του Make-A-Wish Ελλάδος, συμβάλλοντας στη δημιουργία ενός
ισχυρού πυρήνα υποστήριξης για τα παιδιά και τις οικογένειές τους. Με έμφαση στη
συνεχή ανάπτυξη και υποστήριξη του κοινωνικού έργου του οργανισμού, η συνεργασία μας
αποδεικνύει τη δέσμευσή μας για προσφορά και κοινωνική ευθύνη.
Η Hatzi Filax Group δεσμεύεται να συνεχίσει να στηρίζει δράσεις που κάνουν τη διαφορά
στην κοινωνία, προσφέροντας ελπίδα, χαρά και δύναμη στα παιδιά και τις οικογένειες που
την έχουν ανάγκη.
Εκδηλώσεις
Manager of the Year: Βράβευση της Διευθύνουσας Συμβούλου του Οργανισμού Νέα Γεωργία Νέα Γενιά, κ. Έφης Λαζαρίδου
Η χρονιά επιφύλασσε ακόμη μία ιδιαίτερα τιμητική διάκριση για τη Νέα Γεωργία Νέα Γενιά, καθώς η Διευθύνουσα Σύμβουλος (CEO) του Οργανισμού, κα Έφη Λαζαρίδου, βραβεύθηκε ως Manager of the Year 2024 στην κατηγορία NGO – Non-Profit Organization. Η βράβευση πραγματοποιήθηκε την Τρίτη, 3 Δεκεμβρίου, στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών.
Πιο αναλυτικά, στην κατάμεστη αίθουσα Banquet του Μεγάρου Μουσικής παρευρέθηκαν περισσότερα από 650 εξέχοντα στελέχη της επιχειρηματικότητας, της παραγωγής, της πολιτικής και της κοινωνίας των πολιτών, όπου η κα Λαζαρίδου ανακοινώθηκε ως νικήτρια της κατηγορίας για τους μη κερδοσκοπικούς οργανισμούς, επιβραβεύοντας με αυτόν τον τρόπο το μεγάλο έργο που έχει επιτελέσει ο Οργανισμός υπό την ηγεσία της.
Το βραβείο απένειμε στην κα Λαζαρίδου η κα Άντζελα Βαρελά, Head of Directorate of GNTO Domestic & International Offices, Greek National Tourism Organization (ΕΟΤ).
Η κα Έφη Λαζαρίδου, εμφανώς συγκινημένη κατά τη διάρκεια της απονομής, δήλωσε:
«Πρόκειται για μία κορυφαία διάκριση που με συγκινεί διπλά. Αφενός, γιατί ο πλέον αξιόπιστος θεσμός επιβράβευσης της επιχειρηματικότητας στην Ελλάδα αναγνωρίζει τη συνεισφορά της Κοινωνίας των Πολιτών στην κοινωνική και οικονομική πρόοδο της χώρας. Αφετέρου, γιατί μέσα από αυτήν την αναγνώριση τιμάμε τους αφανείς Ήρωες και Ηρωίδες της Υπαίθρου, των οποίων τα όνειρα υπηρετούμε καθημερινά.
Καθώς κανένας και καμία Manager δεν υφίσταται χωρίς την ομάδα του, είναι γεγονός ότι η διάκριση αυτή ανήκει ουσιαστικά στους ανθρώπους μου. Μία Dream Team αφοσιωμένων, χαρισματικών, ταλαντούχων επαγγελματιών που μου υπενθυμίζουν καθημερινά το υπέροχο προνόμιο να βρίσκομαι σε μία εργασία που αποστολή της έχει αποκλειστικά και μόνο το κοινό καλό!»
Ο Οργανισμός Νέα Γεωργία Νέα Γενιά, ο οποίος έχει ιδρυθεί χάρη στην πρωτοβουλία και την ιδρυτική δωρεά του Ιδρύματος Σταύρος Νιάρχος (ΙΣΝ), με επικεφαλής την κα Έφη Λαζαρίδου, έχει υποστηρίξει περισσότερους από 31.000 επαγγελματίες και 120 μικρές, οικογενειακές και νεοφυείς επιχειρήσεις, συμβάλλοντας καθοριστικά στην ανάπτυξη νέων συνεργατικών σχημάτων και αγροδιατροφικών προϊόντων, καθώς και στη στήριξη της περιφερειακής ανάπτυξης.
Με στρατηγική συνεργασία με το Πανεπιστήμιο Rutgers των ΗΠΑ και ισχυρό δίκτυο υποστηρικτών, ο Οργανισμός δημιουργεί σημαντική αξία για την ελληνική οικονομία, με πολλαπλασιαστή επίδρασης x3,6, καθιστώντας τον κλάδο της πρωτογενούς παραγωγής και του τροφίμου ελκυστική επιλογή καριέρας για τη νέα γενιά.Η βράβευση αυτή αποτελεί μία ακόμη επιβεβαίωση της αφοσίωσης και του οράματος της κας Λαζαρίδου για έναν δυναμικό και βιώσιμο αγροδιατροφικό τομέα, ο οποίος θα συνεισφέρει στην επισιτιστική ασφάλεια και θα προσφέρει βιώσιμες επαγγελματικές προοπτικές.
-
Videos
Πέγκυ Μουζάκη | 3 Βήματα που μπορείς να κάνεις όταν νιώθεις οτι είσαι έτοιμη/ος να “εκραγείς”!
-
Videos
Η ιστορία του BusinessWoman
-
Επίκαιρα Πρόσωπα
Οι startup που “μαγνητίζουν” | Στεφανία Φράρου
-
Επίκαιρα Πρόσωπα
Παναγιώτα Μαθιουδάκη | Ανακαλύπτοντας την ομορφιά…
-
Videos
Πέγκυ Μουζάκη | Επικοινωνία και Συγκρούσεις με Αποδοχή, Κατανόηση και Σεβασμό
-
Videos
Πέγκυ Μουζάκη | 5 Αλήθειες για να επικοινωνήσουμε με κάποιον άνθρωπο
-
Επίκαιρα Πρόσωπα
Οι startup που “μαγνητίζουν” | Μαριλένα Πατέρα
-
Επίκαιρα Πρόσωπα
Οι startup που “μαγνητίζουν” | Μαρίνα Προκοϊωσήφη