Connect with us

Επιχειρηματικότητα

Πως θα έχετε πιστούς πελάτες

Θέλετε να έχετε ικανοποιημένους, αλλά κυρίως πιστούς πελάτες; Σίγουρα ναι. Για να το πετύχετε, δεν υπάρχουν μαγικές συνταγές, αλλά απλές συμβουλές και επτά σημεία που πρέπει να προσέξετε. Οι 7 τρόποι που θα σας βοηθήσουν στο στόχο σας είναι οι εξής:

1) Να υλοποιείτε και να παρέχετε πάντα αυτό που υπόσχεστε. Βεβαιωθείτε πρώτα ότι η επιχείρηση σας είναι σε θέση να υλοποιήσει και να παράσχει τα βασικά προϊόντα ή τις υπηρεσίες της. Αν και φαίνεται υπερβολικό πολλές επιχειρήσεις επικεντρώνουν την προσοχή τους στο πώς να κρατήσουν τους πελάτες τους και χάνουν από την κακή ποιότητα και παροχή των προϊόντων ή των υπηρεσιών τους. Βεβαιωθείτε ότι όσα προσφέρετε αξίζουν την αφοσίωση των πελατών σας και μετά καλλιεργήστε την.

2)Περιμένετε το καλύτερο. Πολλοί περιμένουν από τους πελάτες να «αποδείξουν» την αξία τους πριν αρχίσουν να χτίζουν μια σταθερή σχέση μαζί τους. Αντίθετα, προσεγγίστε όλους ως πιθανούς μακροχρόνιους πελάτες. Μην υιοθετείτε τη νοοτροπία ότι ο πελάτης πρέπει να «κερδίσει» το δρόμο για ειδική μεταχείριση από την επιχείρηση σας. Υποθέστε πάντα ότι ο νέος πελάτης είναι αφοσιωμένος και συμπεριφερθείτε του με τον ανάλογο σεβασμό από την αρχή. Τότε είναι πιθανότερο να τον κερδίσετε μακροχρόνια.

3) Ξεπεράστε το συνηθισμένο. Οταν έχετε εξασφαλίσει την παροχή των βασικών σας προϊόντων ή υπηρεσιών, ένας τρόπος για να κερδίσετε πελάτες για μια ζωή είναι να υπερβαίνετε αυτά που αναμένουν σε σταθερή βάση, να προσφέρετε πάντα κάτι περισσότερο. Καθορίστε το όριο που θεωρούν οι πελάτες σας ως «καλό» και υιοθετήστε την πολιτική να το υπερβαίνετε προς το καλύτερο και το περισσότερο.

4) Παρακολουθήστε τους πελάτες σας και όχι το αποτέλεσμα σας. Δώστε περισσότερη προσοχή στις ανάγκες και προτιμήσεις της πελατείας σας και λιγότερη στην ανάπτυξη των εσόδων σας. Φυσικά τα κέρδη είναι κρίσιμα. Η μακροχρόνια φερεγγυότητα προέρχεται από πελάτες που βρίσκονται κοντά σας σε καλούς και δύσκολους καιρούς. Μάθετε να ακούτε τους πελάτες σας για τη γνώμη τους, για νέες ιδέες προϊόντων ή υπηρεσιών, θα αισθάνονται πιο κοντά σας, ότι τους υπολογίζετε και συγχρόνως μπορούν να αποτελούν μια από τις καλύτερες πηγές για δημιουργικότητα και καινοτομία.

5) Καλλιεργήστε μακροχρόνια συνεργασία με τους συνεργάτες και το προσωπικό.
Καλλιεργήστε ένα σταθερό περιβάλλον, διατηρήστε τους υπαλλήλους και συνεργάτες σας για πολλά χρόνια. Συμπεριφερθείτε στο προσωπικό σας όπως στους πελάτες σας που θέλετε να παραμένουν αφοσιωμένοι σε εσάς. Άλλωστε, επενδύετε αρκετά χρήματα και χρόνο σ’ αυτούς. Οχι μόνο θα ενθαρρύνει το προσωπικό σας να έχει ως στόχο την αφοσίωση των πελατών, αλλά θα καλλιεργήσετε ένα περιβάλλον υποστήριξης και ανταπόκρισης τόσο στους εργαζόμενους, όσο και στους πελάτες σας.

6) Κινήστε το ενδιαφέρον των πελατών σας. Οι πολύ καλές υπηρεσίες και προϊόντα είναι θαυμάσια, αλλά είναι καλό να κάνετε περισσότερες κινήσεις που θα προσελκύουν μακροχρόνιους πελάτες. Μπορείτε, για παράδειγμα, να κάνετε ειδικές εκπτώσεις σε τακτικούς πελάτες σας, να τους στέλνετε επιστολές με νέα προϊόντα και ειδικές υπηρεσίες μόνο για αυτούς κ.λπ.

7) Επιλέξτε τους μακροχρόνιους πελάτες σας. Είναι γεγονός ότι κάποιοι πελάτες δημιουργούν περισσότερα προβλήματα από αυτό που αξίζουν. Αν, για να παραμείνει ένας πελάτης ικανοποιημένος, απαιτεί μεγάλες δαπάνες ή πολλή εργασία, είναι μάλλον προτιμότερο να αφήσετε τον πελάτη αυτό να απευθυνθεί και αλλού. Εξετάστε τα έξοδα παροχής υπηρεσιών και πωλήσεων σας. Ορισμένοι πελάτες μπορεί να απαιτούν ιδιαίτερα δαπανηρή κάλυψη πώλησης και κάποιοι πάντα επιμένουν να δουν προσωπικά κάποιον πωλητή ή αντιπρόσωπο σας. Αν είναι προβληματικοί, δώστε το τηλέφωνο ενός ανταγωνιστή σας ή διαχειριστείτε τη σχέση με περισσότερη προσοχή. Αποτελεί μύθο να λέτε ότι όλοι οι πελάτες πρέπει να είναι σταθεροί και αφοσιωμένοι.

Άρθρο αρχείου

Τζούλη Κυριακάκη

Προγράμματα

ΟΙ ΟΜΑΔΕΣ ΠΟΥ ΔΙΑΚΡΙΘΗΚΑΝ ΣΤΟ NEXT STAGE LAB-TO-MARKET BOOTCAMP

Με επιτυχία ολοκληρώθηκε το Next Stage Lab – To – Market Bootcamp, το πρόγραμμα που στηρίζει καινοτόμες ερευνητικές ομάδες και startups να μεταφέρουν τα αποτελέσματα της τεχνολογικής τους έρευνας στην αγορά. Οι συμμετέχοντες, με ισχυρές καινοτομικές προτάσεις και υψηλό τεχνολογικό υπόβαθρο, παρουσίασαν λύσεις που στοχεύουν να επιλύσουν σημαντικά προβλήματα σε διάφορους τομείς, αξιοποιώντας τεχνολογίες από πεδία όπως η ιατρική πληροφορική, η τεχνητή νοημοσύνη, η βιοτεχνολογία, και η μηχανική λογισμικού. 

Το Next Stage Lab-To-Market Bootcamp είναι αποτέλεσμα συνεργασίας του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης, του Walk AUTH Innovation Accelerator, της Αλεξάνδρειας Ζώνης Καινοτομίας και της Ideas Forward. Περισσότερα από 50 άτομα παρακολούθησαν το Bootcamp, λαμβάνοντας υποστήριξη για τη μεταφορά των αποτελεσμάτων της έρευνάς τους στην αγορά και τη δημιουργία καινοτόμων προϊόντων. Το πρόγραμμα, διάρκειας τριών εβδομάδων, περιελάμβανε εκπαίδευση και εξατομικευμένη καθοδήγηση για την ανάπτυξη επιχειρηματικών μοντέλων, δίνοντας παράλληλα την ευκαιρία στις ομάδες να έρθουν σε επαφή με επιχειρηματίες, θεσμικούς επενδυτές και business angels. 

Οι ομάδες που διακρίθηκαν κατά την ολοκλήρωση του Bootcamp κέρδισαν συνολικά βραβεία αξίας 8.000 ευρώ. Η εταιρεία Doppler, που δραστηριοποιείται στο χώρο του σχεδιασμού και της κατασκευής ανελκυστήρων, προσέφερε 3.000 ευρώ στην ομάδα που συγκέντρωσε τη μεγαλύτερη βαθμολογία, ενώ οι υπόλοιπες ομάδες έλαβαν υπηρεσίες υποστήριξης. Συγκεκριμένα, το ΑΠΘ παρείχε σε 3 ομάδες είσοδο στον επόμενο κύκλο επιτάχυνσης του Walk AUTH Innovation Accelerator, η Αλεξάνδρεια Ζώνη Καινοτομίας διαθέσε, σε 2 ομάδες, χρήση co-working space και φιλοξενία έδρας επιχείρησης για 12 μήνες, ενώ η Ideas Forward προσέφερε σε 3 ομάδες συμβουλευτική ανακάλυψης επιχειρηματικού μοντέλου και επενδυτικής ετοιμότητας. 

Οι ομάδες του Bootcamp με την υψηλότερη κατάταξη:

1η θέση: Moverse: Αναπτύσσει μια σουίτα εργαλείων Τεχνητής Νοημοσύνης για 3D animation που επιτρέπει στους δημιουργούς και τα animation studio να μειώσουν το χρόνο και το κόστος παραγωγής περιεχομένου, μέσω έτοιμων προς χρήση, υψηλής ποιότητας animations. Η Moverse, έχοντας ήδη εξασφαλίσει τα πρώτα της επενδυτικά κεφάλαια, αποφάσισε να παραχωρήσει το χρηματικό έπαθλο των 3.000 ευρώ στη δεύτερη ομάδα.

2η θέση: MI-factor, μια startup που αναπτύσσει λύσεις ολοκληρωμένης ανάλυσης υγείας εδάφους, βοηθώντας γεωπόνους και αγρότες να παρακολουθούν και να βελτιώνουν τη γονιμότητα του εδάφους μέσω τεχνολογιών μικροβιακής νοημοσύνης και ακριβούς γεωργίας.

3η θέση: RAISE, μια πλατφόρμα πρόσβασης και ανάλυσης ερευνητικών δεδομένων στον τομέα της υγείας, επιτρέποντας στους ερευνητές να αποκτούν ασφαλή και αξιόπιστη πρόσβαση σε δεδομένα, διασφαλίζοντας την ιδιωτικότητα μέσω της προσέγγισης “επισκέπτη δεδομένων”.

Ο καθηγητής Νίκος Θεοδωράκης, επιστημονικός υπεύθυνος του Κέντρου Επιχειρηματικότητας και Καινοτομίας ΑΠΘ, δήλωσε “θεωρούμε το πρόγραμμα ιδανική ευκαιρία για τις ερευνητικές ομάδες του Α.Π.Θ. να αποκτήσουν εμπειρία μέσω της εκπαίδευσης και ευελπιστούμε να δούμε σύντομα τα ερευνητικά τους αποτελέσματα στην αγορά.”

Ο καθηγητής Παναγιώτης Κετικίδης, πρόεδρος της Αλεξάνδρειας Ζώνης Καινοτομίας, ανέφερε “συγχαιρουμε τους νέους επιχειρηματίες που ονειρεύονται να βγάλουν τα ερευνητικά τους αποτελέσματα στην αγορά. Είμαστε εδώ για να σας υποστηρίξουμε και να σας ευχηθούμε, καινοτομώντας από τη Θεσσαλονίκη, να έχετε το βλέμμα σας στραμμένο στις διεθνείς αγορές.”

Ο Δημήτρης Κουρτέσης, συνιδρυτής της Ideas Forward, τόνισε ότι “συμμετείχαν ομάδες με πολλά ερευνητικά υπόβαθρα, οι οποίες δεν φοβούνται τα δύσκολα, έχουν κάτι καινούργιο να προτείνουν, στηρίζονται σε βαθιά τεχνολογική γνώση και το Next Stage τις υποστηρίζει για να προχωρήσουν στο επόμενο στάδιο της ανάπτυξής τους.”

Η Managing Director της Doppler, Ανθή Σταυροπούλου, σημείωσε ότι “είναι σημαντικό να γίνονται τέτοιες κινήσεις και είμαστε πρόθυμοι να παράσχουμε βοήθεια σε όλες τις ομάδες που συμμετείχαν στο πρόγραμμα. Μόνο αν κάνουμε καινούρια πράγματα μπορούμε να γίνουμε καλύτεροι και να προχωρήσουμε μπροστά.”

Οι 9 ομάδες που παρουσίασαν στον τελικό του Next Stage Lab-to-Market Bootcamp:

  1. 35Mbeats: Ψηφιακά εργαλεία για την πρόληψη καρδιακών παθήσεων.
  2. ΚΟΦΕΑ: Βιώσιμα καλλυντικά από ανακυκλωμένο καφέ.
  3. Compilon: Βελτιστοποίηση λογισμικού για ταχύτερη απόδοση.
  4. MI-factor: Παρακολούθηση υγείας εδάφους για βιώσιμη γεωργία.
  5. Moverse: Εργαλεία 3D animation με AI για δημιουργούς ταινιών και video games.
  6. RAISE: Ασφαλής πρόσβαση σε ερευνητικά δεδομένα με ιδιωτικότητα.
  7. SmartMedia: Αναλύσεις σε πραγματικό χρόνο για δημοσιογραφικές ανάγκες.
  8. SnailRegen: Σύστημα παραγωγής βλέννας σαλιγκαριού για αναγέννηση δέρματος.

The Sustainables: Φορητές μονάδες πυρόλυσης για παραγωγή βιώσιμου βιοντίζελ.

Continue Reading

Εκδηλώσεις

ΔΩΡΕΑΝ ΠΑΡΟΧΗ HATZI FILAX GROUP στο Make-A-Wish Ελλάδος το Πρόγραμμα Leadership Accelerator Program

Με ιδιαίτερη χαρά ανακοινώνουμε την επιτυχή ολοκλήρωση του εκπαιδευτικού
προγράμματος της Hatzi Filax Group για τον οργανισμό Make-A-Wish Ελλάδος. Η Hatzi Filax Group παρείχε δωρεάν 52 συμμετοχές σε 7 εξειδικευμένα σεμινάρια, συνολικής διάρκειας 226 ωρών. Το πρόγραμμα σχεδιάστηκε με στόχο την ενδυνάμωση των ανθρώπων του Make-A-Wish, υποστηρίζοντας τον πολύτιμο σκοπό τους να εκπληρώνουν ευχές παιδιών με σοβαρές ασθένειες, με την καθοδήγηση της κας Σοφίας Σκευοφύλακα και Χάτζης Σκευοφύλακα με θεματολογία Time Management: How to be more productive, Communication Skills, Giving Feedback, (Πως να Προσλαμβάνετε τους Καλύτερους, Business English)

Η κα. Χάτζη Σκευοφύλακα, CEO και Co-Founder της Hatzi Filax Group και η Σοφία
Σκευοφύλακα, CCO και Founder της Hatzi Filax Group δήλωσαν:

«Είναι πραγματική τιμή και χαρά για εμάς να στηρίζουμε το Make-A-Wish Ελλάδος.»
Η ολοκλήρωση του προγράμματος Leadership Accelerator Program ενισχύει τις δεξιότητες
του ανθρώπινου δυναμικού του Make-A-Wish Ελλάδος, συμβάλλοντας στη δημιουργία ενός
ισχυρού πυρήνα υποστήριξης για τα παιδιά και τις οικογένειές τους. Με έμφαση στη
συνεχή ανάπτυξη και υποστήριξη του κοινωνικού έργου του οργανισμού, η συνεργασία μας
αποδεικνύει τη δέσμευσή μας για προσφορά και κοινωνική ευθύνη.
Η Hatzi Filax Group δεσμεύεται να συνεχίσει να στηρίζει δράσεις που κάνουν τη διαφορά
στην κοινωνία, προσφέροντας ελπίδα, χαρά και δύναμη στα παιδιά και τις οικογένειες που
την έχουν ανάγκη.

Continue Reading

Εκδηλώσεις

Manager of the Year: Βράβευση της Διευθύνουσας Συμβούλου του Οργανισμού Νέα Γεωργία Νέα Γενιά, κ. Έφης Λαζαρίδου

Η χρονιά επιφύλασσε ακόμη μία ιδιαίτερα τιμητική διάκριση για τη Νέα Γεωργία Νέα Γενιά, καθώς η Διευθύνουσα Σύμβουλος (CEO) του Οργανισμού, κα Έφη Λαζαρίδου, βραβεύθηκε ως Manager of the Year 2024 στην κατηγορία NGO – Non-Profit Organization. Η βράβευση πραγματοποιήθηκε την Τρίτη, 3 Δεκεμβρίου, στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών.

Πιο αναλυτικά, στην κατάμεστη αίθουσα Banquet του Μεγάρου Μουσικής παρευρέθηκαν περισσότερα από 650 εξέχοντα στελέχη της επιχειρηματικότητας, της παραγωγής, της πολιτικής και της κοινωνίας των πολιτών, όπου η κα Λαζαρίδου ανακοινώθηκε ως νικήτρια της κατηγορίας για τους μη κερδοσκοπικούς οργανισμούς, επιβραβεύοντας με αυτόν τον τρόπο το μεγάλο έργο που έχει επιτελέσει ο Οργανισμός υπό την ηγεσία της.

Το βραβείο απένειμε στην κα Λαζαρίδου η κα Άντζελα Βαρελά, Head of Directorate of GNTO Domestic & International Offices, Greek National Tourism Organization (ΕΟΤ).

Η κα Έφη Λαζαρίδου, εμφανώς συγκινημένη κατά τη διάρκεια της απονομής, δήλωσε:
«Πρόκειται για μία κορυφαία διάκριση που με συγκινεί διπλά. Αφενός, γιατί ο πλέον αξιόπιστος θεσμός επιβράβευσης της επιχειρηματικότητας στην Ελλάδα αναγνωρίζει τη συνεισφορά της Κοινωνίας των Πολιτών στην κοινωνική και οικονομική πρόοδο της χώρας. Αφετέρου, γιατί μέσα από αυτήν την αναγνώριση τιμάμε τους αφανείς Ήρωες και Ηρωίδες της Υπαίθρου, των οποίων τα όνειρα υπηρετούμε καθημερινά.

Καθώς κανένας και καμία Manager δεν υφίσταται χωρίς την ομάδα του, είναι γεγονός ότι η διάκριση αυτή ανήκει ουσιαστικά στους ανθρώπους μου. Μία Dream Team αφοσιωμένων, χαρισματικών, ταλαντούχων επαγγελματιών που μου υπενθυμίζουν καθημερινά το υπέροχο προνόμιο να βρίσκομαι σε μία εργασία που αποστολή της έχει αποκλειστικά και μόνο το κοινό καλό!»

Ο Οργανισμός Νέα Γεωργία Νέα Γενιά, ο οποίος έχει ιδρυθεί χάρη στην πρωτοβουλία και την ιδρυτική δωρεά του Ιδρύματος Σταύρος Νιάρχος (ΙΣΝ), με επικεφαλής την κα Έφη Λαζαρίδου, έχει υποστηρίξει περισσότερους από 31.000 επαγγελματίες και 120 μικρές, οικογενειακές και νεοφυείς επιχειρήσεις, συμβάλλοντας καθοριστικά στην ανάπτυξη νέων συνεργατικών σχημάτων και αγροδιατροφικών προϊόντων, καθώς και στη στήριξη της περιφερειακής ανάπτυξης.

Με στρατηγική συνεργασία με το Πανεπιστήμιο Rutgers των ΗΠΑ και ισχυρό δίκτυο υποστηρικτών, ο Οργανισμός δημιουργεί σημαντική αξία για την ελληνική οικονομία, με πολλαπλασιαστή επίδρασης x3,6, καθιστώντας τον κλάδο της πρωτογενούς παραγωγής και του τροφίμου ελκυστική επιλογή καριέρας για τη νέα γενιά.Η βράβευση αυτή αποτελεί μία ακόμη επιβεβαίωση της αφοσίωσης και του οράματος της κας Λαζαρίδου για έναν δυναμικό και βιώσιμο αγροδιατροφικό τομέα, ο οποίος θα συνεισφέρει στην επισιτιστική ασφάλεια και θα προσφέρει βιώσιμες επαγγελματικές προοπτικές.

Continue Reading

Trending