Αυτοκίνητο
SUZUKI VITARA 1.4 GL+ HYBRID 48V 4WD: SUV όπως κανένα άλλο

Ήπια υβριδικό, τετρακίνητο και κατηγορίας B… Το ανανεωμένο Suzuki Vitara αποτελεί ένα «εξωτικό» είδος, που δεν έχει ανταγωνισμό. .
Με την έκδοση του Vitara της δοκιμής, η οποία διαθέτει το σύστημα τετρακίνησης ALLGRIP της Suzuki, η ιαπωνική εταιρεία προσφέρει μια πληρέστατη λύση αυτοκινήτου παντός εδάφους, σε κόστος που ξεκινά από τα 22.170 ευρώ. Ταυτόχρονα, την ίδια στιγμή που το σύνολο σχεδόν των υπόλοιπων κατασκευαστών προσφέρουν τις τετρακίνητες εκδόσεις τους σε μια συνήθως έκδοση εξοπλισμού ή κιβωτίου μετάδοσης, η Suzuki προσφέρει συνολικά έξι: με ή χωρίς αυτόματο κιβώτιο και σε τρία διαφορετικά επίπεδα εξοπλισμού.
Εμπορικά λοιπόν το ανανεωμένο Vitara διαθέτει στην τετρακίνητη εκδοχή του ένα σημαντικό πλεονέκτημα. Μένει λοιπόν να δούμε αν και σε επίπεδο απόδοσης ισχύει κάτι αντίστοιχο.
Πέραν των μικρών αισθητικών διαφορών της ανανεωμένης έκδοσης και των προσθηκών στον εξοπλισμό -με κυριότερες τα φώτα LED, τον έγχρωμο ψηφιακό πίνακα στα όργανα, τον αυτόματο κλιματισμό και το adaptive cruise control – το Vitara παραμένει η γνωστή ποσότητα που γνωρίζουμε από το 2015.

Με μήκος 4,175 μέτρα βρίσκεται στην καρδιά της κατηγορίας B από άποψη διαστάσεων, ενώ χάρη στην κυβισμένη φόρμα του προσφέρει πολύ καλούς χώρους για τέσσερις ενήλικες και όγκο αποσκευών της τάξης των 375 λίτρων. Οι μεγάλες γυάλινες επιφάνειες εξασφαλίζουν πολύ καλή ορατότητα, αν και το αυτοκίνητο της δοκιμής, εξοπλισμένο με κάμερα οπισθοπορείας, ήταν ούτως ή άλλως παιχνίδι στη στάθμευση.
Ιδιαίτερα θετικό για ένα σύνολο τομέων απόδοσης του Suzuki Vitara αποτελεί το γεγονός ότι παρά τη μετάδοση σε όλους τους τροχούς, παραμένει αρκετά ελαφρύ. Με βάρος περίπου 1.250 κιλά, βρίσκεται στο επίπεδο από το οποίο συνήθως εκκινούν οι δικίνητες εκδόσεις των πιο σύγχρονων ανταγωνιστών του. Η απόσταση, τέλος, του αμαξώματος από το έδαφος στα 18,5 εκατοστά, έρχεται αρωγός τόσο της τετρακίνησης, όσο επίσης και του μικρού βάρους για να δώσει λύσεις σε εκτός δρόμου εξορμήσεις, τις οποίες κανείς δεν περιμένει από μια light λύση κεντρικού διαφορικού με συνεκτικό συμπλέκτη.
Καινούρια δεδομένα στο Vitara αποτελούν τόσο ο κινητήρας turbo Boosterjet των 1.4 λίτρων, όσο και το σύστημα ήπιας υβριδικής υποβοήθησης. Ο πρώτος αποδίδει πλέον 129 ίππους αντί των 140 του παρελθόντος αλλά και 235 Nm ροπή αντί των 220. Το δεύτερο έχει πλέον την υποστήριξη μιας μεγαλύτερης μπαταρίας και συστήματος 48V. Η ανάκτηση ενέργειας προς τις μπαταρίες γίνεται μόνο στη φάση της επιβράδυνσης με ταχύτητα στο κιβώτιο, καθώς δεν υπάρχει αντίστοιχο σύστημα στα φρένα. Εννοείται τέλος ότι το σύστημα start/stop ενεργοποιείται πολύ συχνότερα και για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα, ακόμα και πριν το αυτοκίνητο ακινητοποιηθεί εντελώς κατά τη διάρκεια της επιβράδυνσης.

Τα παραπάνω, στην πράξη, αποφέρουν ένα πολύ θετικό αποτέλεσμα, σε συνδυασμό με το χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων. Πιο συγκεκριμένα, κατά τη διάρκεια της δοκιμής η μέση κατανάλωση κυμάνθηκε από 5,8 έως και 7,4 λίτρα/100 χλμ. Να σημειώσουμε ότι με βάση το πρότυπο WLTP η Suzuki ανακοινώνει μέση κατανάλωση 5,8 – 6,1 λίτρα, γεγονός που ανταποκρίνεται σε μεγάλο βαθμό στην πραγματικότητα.
Έχουμε λοιπόν μια τετρακίνητη έκδοση ενός B SUV, η οποία καταναλώνει περίπου όσο οι δικίνητες του ανταγωνισμού -mild hybrid και μη. Πόντος για τη Suzuki. Επίσης οι 129 ίπποι είναι μια ποσότητα που κάνει το ελαφρύ Vitara να επιταχύνει τόσο από στάση όσο και εν κινήσει πολύ σβέλτα, χωρίς η κατανάλωση να αυξάνεται γεωμετρικά.
Σε επίπεδο λοιπόν επιδόσεων (με 0-100 σε 10.2 δλ. και μέγιστη ταχύτητα 190 χλμ./ώρα) αλλά και οικονομίας, η ισορροπία είναι εξαιρετική δεδομένης της τετρακίνησης. Η τελευταία, διαθέτει τέσσερις επιλογές λειτουργίας (Auto, Sport, Snow και Lock) και θα βγάλει αυτοκίνητο και οδηγό ασπροπρόσωπους τόσο σε συνθήκες ελλιπούς πρόσφυσης στην άσφαλτο, όσο και εκτός δρόμου.

Αν πιεστεί σε δρόμο με στροφές, το Vitara θα γείρει αρκετά ενώ, με την παρουσία ανωμαλιών στο οδόστρωμα, ο οδηγός θα νοιώσει τις τάσεις στρέψης στο αμάξωμα και, παρότι δεν υπάρχει θέμα επάρκειας πρόσφυσης, ο οδηγός δεν δέχεται την απαραίτητη πληροφόρηση που θα του επιτρέψει να πιέσει.
Τα πράγματα αντιστρέφονται εκτός δρόμου, όπου το Vitara θα πάει πιο εύκολα και πιο μακριά από το σύνολο σχεδόν του ανταγωνισμού στην κατηγορία.
Το Vitara είναι ένα σπάνιο είδος στην κατηγορία των B SUV, το οποίο έχει πολλά εξόφθαλμα πλεονεκτήματα, χωρίς να του λείπουν τα σημαντικά -αλλά καλά καμουφλαρισμένα- μειονεκτήματα. Αν κριθεί από καθαρά οικονομοτεχνική σκοπιά αποτελεί μονόδρομο για όσους ψάχνουν ένα προσιτό, τετρακίνητο οικογενειακό αυτοκίνητο.
Κώστας Νικολακόπουλος
Αυτοκίνητο
MAZDA 3 SKYACTIVE

20/11/2024
MAZDA 3 SKYACTIVE
Δοκιμάζουμε το ανανεωμένο Mazda 3 με τα 186 άλογα, ένα από τα λίγα πλέον αυτοκίνητα που κατασκευάζεται εξολοκλήρου στην Ιαπωνία και ένα από τα πιο όμορφα σε εμφάνιση και ευχάριστο σε οδήγηση αυτοκίνητα της μικρομεσαίας κατηγορίας. Η αλήθεια είναι ότι αδικείται από τα φορολογία εδώ στην Ελλάδα που του βάζει ο 2λιτρος κινητήρας, όμως και πάλι τα πλεονεκτήματά του είναι πολλά για να ξεχάσεις τις όποιες μικρές αδυναμίες.
Στην τελευταία του εκδοχή που δοκιμάσαμε έχουμε να πούμε πως έρχεται με μικρές αναβαθμίσεις στο τεχνολογικό του υπόβαθρο καθώς και με τον e-Skyactive X κινητήρα των 186 ίππων. Με το συγκεκριμένο σύνολο το 3άρι κοστολογείται λίγο πάνω από το μέσο όρο της κατηγορίας, κάτι που δεν είναι άσχημο για την εμπορική του πορεία αν αναλογιστείς την ποιότητά του, τα 186 άλογα και τον πλούσιο βασικό εξοπλισμό που περιλαμβάνει μεταξύ άλλων είσοδο χωρίς κλειδί, Head up display, ζάντες αλουμινίου, κάμερα οπισθοπορείας, σχεδόν όλα τα συστήματα ασφαλείας και υποβοήθησης, καθώς και την 10,25 ιντσών οθόνη του infotainment.
Ακόμα πιο εντυπωσιακή είναι η καμπίνα του ιαπωνικού μοντέλου. Η εικόνα καθαρά οδηγοκεντρική με μινιμαλιστικά στοιχεία, ενώ όλες οι επιφάνειες ντύνονται με πολύ καλά υλικά κατασκευής, έχουν πολύ καλό φινίρισμα και αντίστοιχη συναρμολόγηση. Ειδικά στην έκδοση της δοκιμής μας Exclusive, με τις μπορντό δερμάτινες σε ταμπλό και πόρτες και τα δερμάτινα, επίσης μπορντό, καθίσματα. Νέα προσθήκη η στάνταρ οθόνη 10,25 ιντσών (από 8,8 που είχε πριν), η οποία μπορεί να λειτουργήσει αποκλειστικά με το περιστροφικό μπουτόν που υπάρχει στην κεντρική κονσόλα ή μέσω φωνητικών εντολών.
Το Mazda3 είναι εστιασμένο τόσο στη σπορ αίσθηση, όσο και στη συνολική οδηγική του συμπεριφορά. Χαμηλή θέση οδήγησης, πολύ καλά καθίσματα που συνδυάζουν στήριξη και άνεση και περιβάλλον όλα γύρω από τον οδηγό, στην καμπίνα σε προϊδεάζουν θετικά με το καλημέρα. Από εκεί και πέρα ο δυναμισμός στον δρόμο αναδεικνύεται από το εξαιρετικό σε βάρος, αμεσότητα και ακρίβεια μπροστινό σύστημα. Η αρκετά σφιχτή ανάρτηση προσφέρει συγκρατημένη κλίση και άμεσες αντιδράσεις στις εντολές του οδηγού και έτσι το Mazda3 καταφέρνει να στρίβει σχεδόν ουδέτερα, χωρίς υποψία υποστροφής και διατηρώντας μάλιστα υψηλή ταχύτητα. Στην έκδοση που το δοκιμάσαμε με τον κινητήρα των 186 ίππων έχεις τη δύναμη να κινηθείς σε πολύ πιο γρήγορους ρυθμούς από τους ανταγωνιστές του και να ξεδιπλώσει όλες τις αρετές του.
Σχετικά με την άνεση, η ποιότητα κύλισης είναι απόλυτα εναρμονισμένη με την premium φιλοσοφία του ιαπωνικού μικρομεσαίου, με καλή ηχομόνωση της καμπίνας και αποτελεσματική λείανση των ανωμαλιών, αν και με τους τροχούς των 18 ιντσών με χαμηλό προφίλ θα γίνουν αισθητές οι έντονες εγκάρσιες ανωμαλίες. Το δε πλαίσιο δείχνει στιβαρό, χωρίς κραδασμούς και παραμορφώσεις.
Στο διαταύτα το Mazda 3 είναι μια ξεχωριστή από κάθε άποψη πρόταση στη μικρομεσαία κατηγορία με premium χαρακτηριστικά ποιότητας, ευχάριστο οδηγικό προφίλ και έναν κινητήρα εξαιρετικό, ο οποίος δυστυχώς αδικείται από το ισχύον φορολογικό καθεστώς της Ελλάδας, που επιβάλλει φόρο πολυτελείας. Η τιμή του από την άλλη κρίνεται ανταγωνιστική για το Made in Japan προφίλ και τα όσα το συνοδεύουν όπως η υψηλή μεταπωλητική αξία. Η κατανάλωση για το εβδομαδιαίο τέστ και τα 845 χιλιόμετρα που κάναμε ήταν 7.4 λίτρα στα 100. Οπότε αναλογιστείτε τι ακριβώς θα αγοράσετε. Είναι από τα αυτοκίνητα που θα ήθελα να το έχω στο γκαράζ μου.
Μελίνα – Ναταλία κ
Κώστας Νικολακόπουλος
Αυτοκίνητο
Από το δίπλωμα μέχρι την οδήγηση… πολλές σκέψεις δρόμος! 9 λύσεις γι’ αυτές

Για πολλούς ανθρώπους μπορεί η οδήγηση να είναι κάτι απλό, μια φυσική διαδικασία για την οποία χρειάζονται ελάχιστη εξάσκηση. Για άλλους, τα πράγματα μπορεί να είναι πιο περίπλοκα: δεν είναι λίγοι οι νέοι οδηγοί που, παρόλο που έχουν βγάλει το δίπλωμά τους, έχουν ενδοιασμούς και δυσκολεύονται να οδηγήσουν τελικά. Για αυτούς, ο δρόμος μέχρι την οδήγηση έχει… σαμαράκια και απαιτείται χρόνος, εξάσκηση και αφοσίωση μέχρι να νιώσουν έτοιμοι.
Αν ανήκετε σε αυτή την κατηγορία, μην ανησυχείτε! Ακολουθούν λύσεις που θα σας βοηθήσουν να ξεπεράσετε οποιοδήποτε εμπόδιο βρεθεί στον δρόμο σας, ώστε να αναπτύξετε τις απαραίτητες δεξιότητες για μια οδήγηση ασφαλή και γεμάτη αυτοπεποίθηση.
- Άγχος και φόβος
Για αρκετούς νέους οδηγούς, οι πρώτοι μήνες αφού βγάλουν το δίπλωμά τους χαρακτηρίζονται από στρες. Η μη εξοικείωση με τον δρόμο, η πολυπλοκότητα του ΚΟΚ, ακόμα και η πιθανότητα τρακαρίσματος μπορούν να επηρεάσουν πολλούς, ακόμα κι εσάς.
Λύση #1: Για να μετριαστούν αυτά τα συναισθήματα, χρειάζεται εξάσκηση. Ξεκινήστε σε περιοχές με χαμηλή κίνηση ή άδειους χώρους στάθμευσης και ενισχύστε σιγά-σιγά την αυτοπεποίθησή σας. Καθώς αυξάνεται η εμπιστοσύνη στον εαυτό σας, μπορείτε να οδηγείτε σε πιο πολυσύχναστους δρόμους.
Λύση #2: Ένα μικρό τρακάρισμα ή μια γρατζουνιά στο αυτοκίνητο δεν πρέπει να σας πτοεί – συμβαίνει σε όλους αργά ή γρήγορα και σπανίως έχει σχέση με τις οδηγικές σας ικανότητες. Ιδανικά, ξεκινήστε με ένα σχετικά οικονομικό, μεταχειρισμένο αυτοκίνητο ή δοκιμάστε avis leasing. Έτσι θα ελαχιστοποιήσετε τις αρνητικές σκέψεις που μπορεί να προκύπτουν από την “καταστροφή” ενός καινούριου, ακριβού αυτοκινήτου και θα αφαιρέσετε από τη λίστα κάτι που σας αγχώνει.
Λύση #3: Αξίζει να σημειωθεί εδώ ότι, αν αυτό που σας προκαλεί άγχος είναι το ότι δεν γνωρίζετε ορισμένους δρόμους, υπάρχουν οικονομικά συστήματα πλοήγησης όπως τα Garmin που μπορούν να τοποθετηθούν σε όλα σχεδόν τα αυτοκίνητα, βοηθώντας σας να κινηθείτε με ευκολία ακόμα και σε πόλεις που δεν γνωρίζετε!
- Έλλειψη εμπειρίας
Μια κοινή πρόκληση που αντιμετωπίζουν οι νέοι οδηγοί είναι η έλλειψη εμπειρίας και, όπως είναι λογικό, μόνο η συστηματική οδήγηση μπορεί να σας βοηθήσει σε αυτό.
Λύση #4: Εάν βγάλατε το δίπλωμα αλλά δεν έχετε ακόμα δικό σας αμάξι ή αν δεν οδηγείτε συχνά γιατί προτιμάτε τα ΜΜΜ, μην επαναπαυθείτε. Προσπαθήστε να περάσετε όσο περισσότερο χρόνο γίνεται πίσω από το τιμόνι, είτε του δικού σας αυτοκινήτου είτε ενός φίλου, για να μη χάσετε επαφή με την οδήγηση.
Λύση #5: Επιπλέον, μην φοβηθείτε να ζητήσετε τη βοήθεια κάποιου άλλου ατόμου, το οποίο θα βρίσκεται στη θέση του συνοδηγού τις στιγμές που οδηγείτε ώστε να νιώθετε περισσότερη ασφάλεια και σιγουριά.
Λύση #6: Τέλος, μία καλή λύση είναι να κάνετε περισσότερα μαθήματα με έναν δάσκαλο οδήγησης αν νιώθετε ότι τα χρειάζεστε ή αν έχει περάσει καιρός απ’ όταν βγάλατε το δίπλωμά σας. Μόνο έτσι θα νιώσετε βεβαιότητα για τις ικανότητές σας!
- Άσχημες καιρικές συνθήκες
Οι δυσμενείς καιρικές συνθήκες, όπως η βροχή, το χιόνι και η ομίχλη, μπορούν να αγχώσουν έναν νέο οδηγό και να τον κάνουν να παραλύσει ακόμα και στην ιδέα της καταιγίδας.
Λύση #7: Για να αντιμετωπίσετε τέτοιες προκλήσεις, είναι σημαντικό να αποκτήσετε εμπειρία οδήγησης σε διάφορες καιρικές συνθήκες. Με την εξάσκηση οι οδηγοί όχι μόνο μπορούν να αναπτύξουν τις δεξιότητές τους αλλά και την κρίση τους, που θα τους βοηθήσει να προσαρμοστούν στις μεταβαλλόμενες συνθήκες του δρόμου.
Επιπλέον, η προσαρμογή της οδηγικής συμπεριφοράς (επιβράδυνση, αύξηση απόστασης από το μπροστινό αυτοκίνητο, χρήση συγκεκριμένης σκάλας στα φώτα κ.λπ.) μπορεί να μειώσει σημαντικά τον κίνδυνο ατυχημάτων, που σημαίνει ότι μόνο με την εξάσκηση θα νιώθετε πιο έτοιμοι και σίγουροι να ανταπεξέλθετε σε κάθε πρόκληση.
- Parking
Η αλήθεια είναι πως το parking, ειδικά ή η παράλληλη στάθμευση, μπορεί να αποθαρρύνει πολλούς νέους οδηγούς – και όχι μόνο! Αν μάλιστα οδηγείτε σε πολυσύχναστους δρόμους ή ζείτε σε περιοχές με “δύσκολο” parking, τότε μπορεί να σας πιάνει κρύος ιδρώτας και μόνο στην ιδέα ότι θα ψάχνετε θέση για ώρα ή ότι θα αναγκαστείτε να παρκάρετε σε πολύ στενό χώρο καθώς μάλιστα άλλοι οδηγοί περιμένουν πίσω σας και ενδεχομένως σας κορνάρουν.
Λύση #8: Για να βελτιώσετε τις δεξιότητές σας στο παρκάρισμα, εξασκηθείτε πρώτα σε άδειους χώρους στάθμευσης ή, ακόμα καλύτερα, τοποθετήστε κάποια αντικείμενα, όπως για παράδειγμα δυο καρέκλες, και δοκιμάστε να παρκάρετε ανάμεσά τους.
Λύση #9: Η χρήση τεχνολογίας, όπως αισθητήρες στάθμευσης ή κάμερες, μπορεί επίσης να βοηθήσει στην ακρίβεια στάθμευσης. Σε κάθε περίπτωση, όμως, μη βιάζεστε! Οι άλλοι οδηγοί μπορούν να περιμένουν και δεν υπάρχει κανένας λόγος να αγχώνεστε γι’ αυτό.
Μην ξεχνάτε πως η “καλή” οδήγηση είναι μια σταδιακή διαδικασία που απαιτεί χρόνο και εξάσκηση. Η υπομονή και η επιμονή είναι το κλειδί για να κατακτήσετε αυτή την δεξιότητα και να νιώσετε την αυτοπεποίθηση που απαιτείται για να πιάσετε το τιμόνι χωρίς φόβο και πάθος!
Αυτοκίνητο
Opel Corsa

Στο μέσο του κύκλου ζωής του, το Corsa 6ης γενιάς δέχτηκε ένα σχεδιαστικό φρεσκάρισμα και μια τεχνολογική… ένεση.
Με σχεδίαση «Bold & Pure», προηγμένες τεχνολογίες ασφάλειας, πλειάδα συστημάτων κίνησης για κάθε απαίτηση και γερμανική ποιότητα, δεν είναι διόλου τυχαίο που το νέο Opel Corsa υποδέχτηκε τον τίτλο του Best Seller στην κατηγορία του.
Το Opel Corsa διατηρεί την ιδιαίτερα αγαπημένη σχεδίαση με τη μάσκα Opel Visor και τις συμπαγείς διαστάσεις των υπολοίπων εκδόσεων, εξασφαλίζοντας έτσι εξαιρετική ευκολία οδήγησης σε αστικές συνθήκες και ταυτόχρονα άνεση για έως και πέντε επιβάτες με τις αποσκευές τους.
Αισθητικά οι αλλαγές εντοπίζονται στη σήμανση του πίσω μέρους και στο εσωτερικό, όπου ο full digital πίνακας οργάνων και το σύστημα πολυμέσων προσφέρουν εξειδικευμένες πληροφορίες.
Αυτό περιλαμβάνει νέο υπερτροφοδοτούμενο τρικύλινδρο βενζινοκινητήρα 1,2 λίτρων σε δύο εκδόσεις.
Αυτές αποδίδουν ισχύ 100 και 136 ίππων και ροπή 205 Nm ή 230 Nm αντίστοιχα στις 1.750 σ.α.λ. Για βέλτιστη απόδοση, οι νέοι κινητήρες λειτουργούν στον κύκλο καύσης Miller. Αυτός ο θερμοδυναμικός κύκλος ενεργοποιείται από τον υπερσυμπιεστή μεταβλητής γεωμετρίας, ο οποίος βελτιώνει την απόδοση σε χαμηλές στροφές χάρη και τον μεταβλητό χρονισμό βαλβίδων. Οι κινητήρες συνδυάζονται με ένα νέο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη έξι σχέσεων.


Η κατανάλωση καυσίμου και οι εκπομπές CO2 μειώνονται κατά 15 – 20% .
Όπως κάθε Opel, έτσι και το νέο Corsa διαθέτει πολυάριθμες τεχνολογίες και συστήματα υποβοήθησης στο βασικό εξοπλισμό, όπως Forward Collision Alert με Automatic Emergency Braking and Pedestrian Detection, Adaptive Cruise Control καθώς και Active Lane Positioning, Extended Traffic Sign Recognition και Drowsiness Detection.
Υπάρχουν επίσης και προαιρετικά συστήματα όπως το Intelli-Lux LED® Matrix για τους προβολείς, το οποίο διαθέτει πλέον 14 στοιχεία LED και κάνει την οδήγηση στο σκοτάδι ακόμα πιο ασφαλή. Τέλος διατίθενται ακόμα το Side Blind Sport Alert και μια νέα, υψηλής ανάλυσης Panorama Rear View Camera.
Το νέο Opel Corsa αποτελεί μια ακόμα επιλογή στις πολλές ήδη υπάρχουσες του μοντέλου. Γεφυρώνει το κενό ανάμεσα στα συμβατικά κινητήρια σύνολα βενζίνης προσφέροντας μια ιδανική εναλλακτική λύση στους οδηγούς χωρίς όμως το άγχος της αυτονομίας.
Συμπαγές και ευρύχωρο, πλούσια εξοπλισμένο αλλά και προσιτό, με υψηλή υπολειμματική αξία, εξαιρετικά ασφαλές, απολαυστικό στην οδήγηση και με αισθητική που ενθουσιάζει, το νέο Opel Corsa κοστίζει από 24.100 ευρώ στην υβριδική έκδοση των 100 ίππων.
Μελίνα
Ναταλία
Κώστας Νικολακόπουλος

-
Videos
Πέγκυ Μουζάκη | Επικοινωνία και Συγκρούσεις με Αποδοχή, Κατανόηση και Σεβασμό
-
Επίκαιρα Πρόσωπα
Παναγιώτα Μαθιουδάκη | Ανακαλύπτοντας την ομορφιά…
-
Videos
Πέγκυ Μουζάκη | 5 Αλήθειες για να επικοινωνήσουμε με κάποιον άνθρωπο
-
Επίκαιρα Πρόσωπα
Οι startup που “μαγνητίζουν” | Στεφανία Φράρου
-
Συνεντεύξεις
Ο Τουριστικός Οργανισμός Χαλκιδικής προσκεκλημένος του Οργανισμού Περιφέρειας Τοσκάνης
-
Επίκαιρα Πρόσωπα
Οι startup που “μαγνητίζουν” | Κική και Αντρέα
-
Επίκαιρα Πρόσωπα
Οι startup που “μαγνητίζουν” | First Cold Brew (Μάνος Αποστολόπουλος)
-
Τουρισμός
Οι καλύτερες πόλεις για ήσυχη διαβίωση