Εκδηλώσεις
“The Hotel Design Workshop”
Περισσότεροι από 1000 επαγγελματίες παρακολούθησαν το “The Hotel Design Workshop” του 100% Hotel Show
Το 100% Hotel Workshops Tour ταξίδεψε σε Αθήνα, Σαντορίνη, Θεσσαλονίκη, Ρόδο, Ηράκλειο, Χανιά και Μύκονο, συναντώντας πάνω από 1000 επαγγελματίες τουρισμού που παρακολούθησαν το «The Hotel Design Workshop»
Με τεράστια επιτυχία ολοκληρώθηκε το «The Hotel Design Workshop», μια πρωτοβουλία του 100% Hotel Show, που ταξίδεψε στους σημαντικότερους τουριστικούς προορισμούς της Ελλάδας. Μετά τη μεγάλη ανταπόκριση του κοινού στα επίσημα Workshops της έκθεσης του Νοεμβρίου -και με σαφή την ανάγκη της διαρκούς επιμόρφωσης της τουριστικής αγοράς- το “The Hotel Design Workshop” σηματοδότησε τη γέννηση ενός νέου, φιλόδοξου project του 100% Hotel Show.
Η μεγάλη αποδοχή του κοινού, αλλά και τα διθυραμβικά σχόλια που ακολούθησαν το κάθε workshop, απέδειξαν τόσο τη σημασία της θεματολογίας σχετικά με το στήσιμο ενός επιτυχημένου hotel concept & hotel design, όσο και τη σωστή επιλογή της ομάδας των ομιλητών που, με απόλυτη χημεία και επικοινωνία, παρουσίασαν ένα υψηλής ποιότητας περιεχόμενο.
Το ιδιαίτερο concept των workshops, που με παρεμβάσεις και διάλογο με τους ομιλητές υπογράμμιζε τα σημαντικότερα σημεία συζήτησης κατά τη διάρκεια των παρουσιάσεων, προκάλεσε το ενδιαφέρον του κοινού, το οποίο, στο μεγαλύτερο ποσοστό του, παρακολούθησε όλα τα sessions των workshops.
Την παρουσίαση συμπλήρωνε η φυσική παρουσία εταιρειών που έδινε μια «micro» εκθεσιακή εμπειρία στους επισκέπτες, αλλά και των διοικητικών στελεχών του 100% Hotel Show, γεγονός που έκανε το θεσμό ακόμα πιο ενεργό σε κάθε προορισμό.
ΤΙ ΕΓΙΝΕ ΣΤΟΥΣ ΠΡΟΟΡΙΣΜΟΥΣ
Κύριο χαρακτηριστικό όλων των σταθμών του «The Hotel Design Workshop» αποτέλεσε η υψηλή ποιότητα του κοινού, που απαρτιζόταν κυρίως από Ξενοδόχους και Αρχιτέκτονες, καθώς και η έντονη διάθεση για νέες επενδύσεις αλλά και βελτιώσεις των υπαρχόντων ξενοδοχείων.
Η Αθήνα άνοιξε την αυλαία με τον καλύτερο τρόπο, αφού πάνω από 500 άτομα παρακολούθησαν το 1ο The Hotel Design Workshop, με τα σχόλια των επισκεπτών να έχουν ως κύριο θέμα το υψηλό επίπεδο του περιεχομένου αλλά και το φρέσκο χαρακτήρα των παρουσιάσεων.
Η Θεσσαλονίκη, απέδειξε το δυναμικό της ενδιαφέρον για την εξέλιξη των τοπικών ξενοδοχείων, με συμμετοχή που άγγιξε τα 250 άτομα, τα οποία παρακολούθησαν με ενδιαφέρον τις θεματολογίες που ανέπτυξαν οι ομιλητές του workshop.
Στη Σαντορίνη το “The Hotel Design Workshop” ακολούθησε το χαρακτήρα της περιοχής, και με μια ιδιαίτερη διοργάνωση σε μια από τις πλέον γνωστές gallery του νησιού, ολοκλήρωσε μια υψηλής ποιότητας συνάντηση με τους boutique ξενοδόχους της περιοχής.
Η Ρόδος ανέδειξε τον ιδιαίτερα μεγάλο προβληματισμό σε σχέση με την αναβάθμιση των υπαρχόντων ξενοδοχείων, ενώ το κοινό υπογράμμιζε το σημείο επανεκκίνησης στο οποίο βρίσκεται ο προορισμός, σε μια προσπάθεια να ενταχθεί ξανά στην τουριστική αγορά.
Το Ηράκλειο δημιούργησε αίσθηση στην ομάδα του «The Hotel Design Workshop», τόσο λόγω της υψηλής συμμετοχής, όσο και λόγω της έντονης συζήτησης που αναπτύχθηκε, δίνοντας έναν πραγματικά ενδιαφέροντα τόνο στη διοργάνωση.
Τα Χανιά απέδειξαν, μέσω της υψηλής συμμετοχής από νέους επενδυτές, την έντονη τάση για ανάπτυξη της περιοχής, ενώ οι άμεσες συζητήσεις με τους ομιλητές μετά το τέλος του κάθε session, υπογράμμισαν το σημαντικό ενδιαφέρον των παρισταμένων.
Η Μύκονος για άλλη μια φορά έκανε τη διαφορά, κυρίως λόγω της υψηλής ποιότητας των συζητήσεων που προέκυψαν μεταξύ ομιλητών και συμμετεχόντων, κάνοντας σαφές ότι πρόκειται για τον πλέον εξελιγμένο τουριστικό προορισμό της χώρας.
Η ΙΔΙΑΙΤΕΡΗ ΟΜΑΔΑ ΤΩΝ ΟΜΙΛΗΤΩΝ
Η επιλογή των ομιλητών αποτέλεσε ένα σημαντικό σημείο κατά το στήσιμο του “The Hotel Design Workshop” αφού βασικό ζητούμενο ήταν μια φρέσκια αλλά υψηλού επιπέδου παρουσίαση. Αφού ορίστηκε η θεματολογία, επιλέχθηκαν νέα πρόσωπα, τα οποία, με την υποστήριξη τόσο της διοργάνωσης όσο και της Hotelier Academy που ανέλαβε το curating, είχαν ως στόχο να δώσουν νέες λύσεις στην ξενοδοχειακή αγορά σε σχέση με την ανάπτυξη ενός πετυχημένου ξενοδοχειακού Concept, από την προδιαγραφή μέχρι και την πώληση.
Πιο συγκεκριμένα:
Ο Ζένιος Ζένιου του Upselling Hotel, παρουσίασε το ρόλο και τη μεθοδολογία του Project Management της διαδικασίας ανάπτυξης ενός στρατηγικά προδιαγεγραμμένου ξενοδοχειακού concept. Έμφαση δόθηκε στο business plan που πρέπει να προηγείται της κατασκευής ενός ξενοδοχείου, αλλά και της σημασίας του Concept Manual και των Operation Guidelines που πρέπει να υπάρχουν, πριν ο Αρχιτέκτονας αρχίσει να σχεδιάζει το νέο κατάλυμα.
Η Μαρία Σφυράκη των ATN Constructions, έκανε μια ιδιαίτερη προσέγγιση στο Design, με επίκεντρο την ικανοποίηση του επισκέπτη αλλά και τη διασύνδεση με το Concept του ξενοδοχείου, που δημιουργεί μια μοναδική εμπειρία. Σημείο-κλειδί της παρουσίασης αποτέλεσε η μετάφραση του Design σε Πωλησιακό πλεονέκτημα, που επιταχύνει την απόσβεση της επένδυσης.
Η Ελισάβετ Κούτα των Butterfly Stories, εστίασε στην ξεχωριστή στρατηγική που πρέπει να έχουν τα εστιατόρια των ξενοδοχείων, αλλά και στο ρόλο της γαστρονομίας στη συνολική εμπειρία. Ιδιαίτερη έμφαση δόθηκε στις τεχνικές marketing που μπορεί να χρησιμοποιήσει ο ξενοδόχος, αλλά και στο περιεχόμενο που χρειάζεται για την αποτελεσματική προώθηση.
Ο Θεόδωρος Θεοδωρόπουλος της Hotelgenius έκανε μια ολοκληρωμένη προσέγγιση στο digital marketing και πιο συγκεκριμένα στο πώς μεταφράζουμε τις online επενδύσεις σε πωλήσεις. Στην παρουσίασή του έγιναν σαφείς αναφορές της διασύνδεσης του Concept με τις πωλήσεις, ενώ παρουσιάστηκε αναλυτικά η μεθοδολογία ανάπτυξης ενός επιτυχημένου καναλιού πωλήσεων ενός ξενοδοχείου.
Guest Speakers
Οι παρουσιάσεις απέκτησαν έναν ακόμα πιο έντονο τοπικό χαρακτήρα, με τη συμμετοχή διακεκριμένων επαγγελματιών από το χώρο της Αρχιτεκτονικής, με μεγάλη εμπειρία στα καταλύματα της κάθε περιοχής.
Στην Αθήνα, η Ρία Βογιατζή προσέγγισε τη δημιουργία ενός εστιατορίου ξενοδοχείου, παρουσιάζοντας τα στάδια μελέτης και κατασκευής του σε σχέση με τη συνολική λειτουργία του Ξενοδοχείου.
Στη Θεσσαλονίκη, η Ασπασία Τάκα παρουσίασε πραγματικά case studies από υλοποιημένα έργα, προβάλλοντας τη διαδικασία που ακολουθείται αλλά και την πορεία επαφής με τον ξενοδόχο.
Στο Ηράκλειο και τα Χανιά, ο Νίκος Πέππας παρουσίασε τον τρόπο κατασκευής ενός ξενοδοχείου στην Κρήτη, αλλά και τις συνήθεις προκλήσεις που προκύπτουν κατά την αρχιτεκτονική μελέτη.
Στη Μύκονο, η Aude Mazelin μίλησε για την εμπλοκή που έχει ο αρχιτέκτονας στη διαδικασία ανάπτυξης του Design Concept, αλλά και στο πώς αυτό υλοποιείται στα διάφορα στάδια.
ΤΑ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΤΟΥ ΚΟΙΝΟΥ
Το κοινό είχε έναν ιδιαίτερα ενεργό ρόλο στο “The Hotel Design Workshop”, αφού η φύση του τρόπου παρουσίασης ήταν τέτοια, ώστε να προωθείται ο διάλογος μεταξύ κοινού και ομιλητών.
Κάθε παρουσίαση είχε το χαρακτήρα εξατομίκευσης του προορισμού, ενώ στο τέλος του κάθε workshop ο διοργανωτής του 100% Hotel Show, κος Δημήτρης Αντωνάκος συνόψιζε τα δεδομένα που προέκυπταν.
Παράλληλα, στο κάθε workshop τέθηκαν (και συζητήθηκαν) εξειδικευμένοι προβληματισμοί που αφορούσαν τον κάθε προορισμό ή συγκεκριμένες θεματικές, ενώ η ομάδα του 100% Hotel Show ανέλαβε την ευθύνη να επεξεργαστεί ακόμη περισσότερο αυτούς τους προβληματισμούς, προκειμένου να καταθέσει εμπεριστατωμένες προτάσεις.
Στο workshop της Αθήνας τονίστηκε η ανάγκη για αντιμετώπιση της ανακαίνισης μιας ξενοδοχειακής μονάδας ως μια κομβικής σημασίας επένδυση με στόχο την απόσβεση, πράγμα που σημαίνει ότι οι επιλογές των εξειδικευμένων συνεργατών (αρχιτέκτονας, interior designer, μελετητής φωτισμού κ.ο.κ.) αποτελούν σημαντικό παράγοντα για την απόδοση της επένδυσης αυτής.
Στη Θεσσαλονίκη συζητήθηκε έντονα η παρέμβαση των καταλυμάτων στο φυσικό τοπίο, αλλά και το πώς μπορούν τα ξενοδοχεία να αναπτύσσονται με γνώμονα τη βιωσιμότητα.
Στη Σαντορίνη έγινε λόγος για ξενοδοχεία 2 ταχυτήτων, αυτά της καλντέρας και αυτά εκτός καλντέρας, με στόχο την αναζήτηση των νέων προοπτικών (και προκλήσεων) που δημιουργεί η συνθήκη αυτή, τόσο στα μεν όσο και στα δε.
Στη Ρόδο τέθηκε το ζήτημα της μαζικότητας των καταλυμάτων, αλλά και το πώς αυτή μπορεί να μετριαστεί με στόχο να αναβαθμιστούν τα υπάρχοντα ξενοδοχεία.
Στο Ηράκλειο αλλά και στα Χανιά, αναδείχθηκε ο προβληματισμός για το πώς μπορεί να συνυπάρξει η πραγματικότητα των μεγάλων μονάδων (άρα ο κίνδυνος της μαζικοποίησης), με το στόχο της δημιουργίας μιας μοναδικής εμπειρίας για τον επισκέπτη. Παράλληλα, τέθηκε το ζήτημα της διαχείρισης με δημιουργικό τρόπο των όποιων ιδιαιτεροτήτων δημιουργεί η πλούσια σε αρχαιολογικά ευρήματα περιοχή της Κρήτης, στις περιπτώσεις κατασκευής ή ανακαίνισης τουριστικών μονάδων.
Στη Μύκονο, οι εργασίες του workshop κατέδειξαν την έντονη ανάγκη των ξενοδοχείων της περιοχής να αναπτύξουν την ιδιαιτερότητά τους, αξιοποιώντας τον -έτσι κι αλλιώς έντονο- χαρακτήρα του νησιού ως τουριστικό προορισμό, ώστε να μην είναι «ένα ακόμη ξενοδοχείο στη Μύκονο».
ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΤΗΣ ΔΡΑΣΗΣ
Μετά τη μεγάλη επιτυχία του πρώτου κύκλου του «The Hotel Design Workshop», η ομάδα της διοργάνωσης μιλάει πλέον για ένα νέο θεσμό που δημιουργείται από το 100% Hotel Show, ο οποίος και θα αποτελεί το σημείο αναφοράς της έκθεσης στους ίδιους τους προορισμούς.
Στόχος είναι, κάθε χρόνο να συγκεντρώνονται τα σημαντικότερα θέματα που απασχολούν την ξενοδοχειακή αγορά και να δημιουργούνται υψηλής ποιότητας workshops, στη διάθεση τόσο των ξενοδόχων όσο και των υπολοίπων επαγγελματιών τουρισμού.
Σημαντικό κομμάτι, όμως, του workshop tour, θα αποτελεί και η ενεργή παρουσία εταιρειών που θα δημιουργούν ένα micro εκθεσιακό event, δίνοντας άμεσες λύσεις αλλά και ευκαιρίες για networking.
Εκδηλώσεις
16ο Διεθνές Φεστιβάλ Κινηματογράφου Λάρισας Αμείωτο το ενδιαφέρον του κοινού καιτην δεύτερη ημέρα
Η δεύτερη μέρα του 16 ου Διεθνούς Φεστιβάλ Κινηματογράφου Λάρισας κύλησε με
σημαντικές προβολές σε τρεις αίθουσες ταυτόχρονα με μεγάλη ανταπόκριση του κοινού.
Στον κινηματογράφο Βικτώρια που είναι και ο κύριος χώρος του φεστιβάλ προβλήθηκε το
Διαγωνιστικό animation μια κατηγορία που προσελκύει πάντα νεανικό κοινό, ενώ τι
προβολές στον πολυχώρο Circus με ταινίες μεγάλου μήκους Α΄προβολής παρακολούθησε
κοινό από όλες τις ηλικίες μια που η θεματική τους ήταν τα στερεότυπα στον
κινηματογράφο. Ιδιαίτερη αίσθηση έκανε η ταινία της Ελίνας Ψύκου « αδέσποτα κορμιά»
μια ταινία με αρκετές προκλήσεις και αντιφάσεις στην αποδοχή του κοινού.
Οι ταινίες της κλιματικής αλλαγής προβλήθηκαν στο Γαλλικό Ινστιτούτο και τις
παρακολούθησαν αρκετοί σκηνοθέτες οι οποίοι μίλησαν με το κοινό για την οπτική τους
στο πρόβλημα της κλιματικής κρίσης. Προβλήθηκαν επίσης οι επιλεγμένες ταινίες από τον
διαγωνισμό « Κινηματογραφώντας στη Θεσσαλία», οι οποίες έχουν προκαλέσει και το
ενδιαφέρον του ΕΟΤ επειδή ακριβώς προβάλλουν τοποθεσίες της Θεσσαλίας με
τουριστικό/κινηματογραφικό ενδιαφέρον.
Ένα γεμάτο πρόγραμμα περιμένει τους λάτρεις της Ιαπωνικής κουλτούρας ,αλλά και του διεθνούς κινηματογράφου γενικότερα. Όπως κάθε μέρα στις 16:00 το κοινό μπορεί να απολαύσει στον Κινηματογράφο Βικτώρια το Διεθνές Διαγωνιστικό. Ταινίες μυθοπλασίες από τις 150 που υποβλήθηκαν από όλο τον κόσμο στο φεστιβάλ και από τις οποίες έχουν επιλεγεί από την τριμελή κριτική επιτροπή 35 για την αίθουσα προβολής.
Αμέσως μετά το διαγωνιστικό στον ίδιο χώρο θα προβληθεί η ταινία «No other Land» σε
σκην.Alice Rosaline Ward, μια συνεργασία Ισραήλ – Παλαιστίνης, αποδεικνύοντας ότι η
τέχνη ενώνει τους λαούς. Η ταινία δημιούργησε μεγάλη αίσθηση όπου προβλήθηκε και
συγκέντρωσε μεγάλο ενδιαφέρον λόγω της ρεαλιστικής της ματιάς στο προσφυγικό ζήτημα.
Στο Circus οι λάτρεις των ταινιών κομεντί μπορούν να παρακολουθήσουν σε Α¨Πανελληνια
προβολή την ιταλική ταινία “Πάντα Υπάρχει το Αύριο”( C’è Ancora Domani ) σε
σκηνοθεσία Πάολα Κορτελέζι.
Τέλος στο Χατζηγιάννειο Πνευματικό κέντρο του δήμου Λαρισαίων στις 18:00
διοργανώνεται η εξαιρετική εκδήλωση «Άνθη κερασιάς στο Φούτζι» – Αφιέρωμα στην
Ιαπωνική ποίηση. Θα διαβαστούν από μέλη του ΠΟΚΕΛ που έχει και την ευθύνη όλης της
διοργάνωσης ποιήματα Τάνκα, Σενριού και Χαϊκού Ιαπώνων ποιητών όπως Μάτσου
Μπασό, Αυτοκράτορας Σουτόκου, Αυτοκράτειρα Ιγούα νο Χίμε, Πρίγκηπας Οτσού,
Πριγκίπισσα Σοκουσί, Αριγουάρα νο Ναριχίρα, Ακίκο Υοσάνο.
Αμέσως μετά στον ίδιο χώρο στις 20:00 οι λάτρεις του Ιαπωνικού σινεμά μπορούν να
παρακολουθήσουν την ταινία “PLAN 75» σε σκηνοθεσία Τσίε Χαγιάκουα μια συμμετοχή
στο φεστιβάλ Καννών.
Παράλληλα συνεχίζονται στο Γαλλικό Ινστιτούτο η Εικαστική έκθεση Λαρισαίων ζωγράφων
με τίτλο ΄΄ Άνθος Ανατολής ΄΄ από μέλη του Συλλόγου πολυχώρου τέχνης Ηλιαχτίδα, της
ΠΕΑμΣΚ και ανεξάρτητους ζωγράφους σε επιμέλεια του εικαστικού Μιχαήλ Βακαλούλη και
η έκθεση γραφιστικής με έργα των σπουδαστών των Σχολών Όμηρος εμπνευσμένα από την
Ιαπωνική τέχνη.
Εκδηλώσεις
Στην Affidea ο μοναδικός στην Ελλάδα αξονικός τομογράφος με Τεχνητή Νοημοσύνη σε όλα τα στάδια της εξέτασης Revolution Ascend της GE HealthCare
Επένδυση σε τεχνολογίες αιχμής που ανοίγουν νέους δρόμους στη διάγνωση..
Ο Όμιλος Affidea επενδύει σταθερά στην τελευταία λέξη της ιατρικής τεχνολογίας, δίνοντας πρόσβαση σε υπηρεσίες πρόληψης και διάγνωσης που πληρούν τα υψηλότερα πρότυπα και διαδικασίες ασφάλειας. Στο πλαίσιο αυτό παρουσίασε το μοναδικό στην Ελλάδα σύστημα Αξονικής Τομογραφίας με Τεχνητή Νοημοσύνη σε όλα τα στάδια της εξέτασης, Revolution Ascend της GE HealthCare. Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε περιλάμβανε ξενάγηση στην Affidea Γενική Απεικονιστική (Πανόρμου) στην Αθήνα, όπου έχει εγκατασταθεί και λειτουργεί ο πρωτοποριακός αξονικός τομογράφος 128 τομών, εξοπλισμένος εξ’ ολοκλήρου με τεχνολογία Τεχνητής Νοημοσύνης (ΑΙ).
Το σύστημα αυτό, που προάγει την ακρίβεια και την ταχύτητα στις ιατρικές διαγνώσεις, υπερέχει σε ποιότητα εικόνας, ασφάλεια και άνεση. Επιπροσθέτως, έχει εντελώς εξατομικευμένη προσέγγιση για κάθε ασθενή, ελαχιστοποιώντας την πιθανότητα σφαλμάτων, καθώς και πολύ χαμηλή δόση ακτινοβολίας (μείωση κατά 82% σε σχέση με τις συμβατικές αξονικές τομογραφίες). Προσφέρει κατά 21% ταχύτερη σάρωση και βελτιώνει κατά 66% την ταχύτητα της ροής εργασίας. Με τις παραπάνω λειτουργίες επιτρέπεται η αποτελεσματική διάγνωση σε κάθε εξέταση, χωρίς συμβιβασμούς από εξετάσεις ρουτίνας έως και εξειδικευμένες εξετάσεις, όπως η αξονική στεφανιογραφία. Επιπλέον, διαθέτει εξειδικευμένα πρωτόκολλα για τη διενέργεια αξονικών τομογραφιών πνεύμονα, υποστηρίζοντας Low-Dose Lung Cancer Screening για τον προληπτικό έλεγχο ομάδων υψηλού κινδύνου στην εμφάνιση καρκίνου του πνεύμονα. Παράλληλα, ενσωματώνει παιδιατρικά πρωτόκολλα και τεχνικές που προστατεύουν ευαίσθητα όργανα.
Στην παρουσίαση του κορυφαίου ιατροτεχνολογικού εξοπλισμού, που έλαβε χώρα στο Deos Athens, παρευρέθηκαν εξέχοντες ομιλητές οι οποίοι αναφέρθηκαν στις τεχνολογικές δυνατότητες και τα οφέλη που προσφέρει η συγκεκριμένη τεχνολογία στους ασθενείς και στους επαγγελματίες υγείας, αλλά και στις επενδύσεις στο χώρο της υγείας και τη σημασία τους.
«Η επένδυση αυτή ενισχύει τη δέσμευσή μας να προσφέρουμε υψηλής ποιότητας ιατρικές υπηρεσίες μέσω των πιο εξελιγμένων τεχνολογιών. Ο πρωτοποριακός εξοπλισμός προσφέρει αξεπέραστη διαγνωστική ακρίβεια και βελτιωμένη εμπειρία για τους εξεταζόμενους, φέρνοντάς μας πιο κοντά στην υλοποίηση του οράματός μας για καινοτομία και επιστημονική πρωτοπορία», δήλωσε ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Affidea Ελλάδος, Θεόδωρος Καρούτζος.
Ο Γενικός Διευθυντής Ελλάδας και Κύπρου της GE HealthCare, Σπυρίδων Γκίκας, σημείωσε: «Δέσμευσή μας είναι παρέχουμε καινοτόμες λύσεις με εργαλεία Τεχνητής Νοημοσύνης που δίνουν νέες προοπτικές και δυνατότητες στην ακριβή και ασφαλή στη διάγνωση. Είμαστε χαρούμενοι που βελτιώνουμε τις υπηρεσίες υγείας μέσα από την καινοτομία και τις ισχυρές συνεργασίες οι οποίες επιτρέπουν να φτάσουν αυτά τα εργαλεία στα χέρια των κλινικών ιατρών και στους εξεταζόμενους», σημείωσε.
Όπως εξήγησε ο καθηγητής Ακτινολογίας ΕΚΠΑ & Επίτιμος Πρόεδρος Ελληνικής Ακτινολογικής Εταιρείας, Δρ. Κυριάκος Στριγγάρης, κάποτε για κάθε τομή του αξονικού τομογράφου χρειαζόμασταν 4 λεπτά σε κάθε τομή, ενώ σήμερα χρειαζόμαστε 20 δευτερόλεπτα για πλήρη σάρωση του εξεταζόμενου από κορυφής μέχρι ονύχων, και το μηχάνημα, αφού σαρώσει τον ασθενή μόνο του, επιλέγει τις καλύτερες εικόνες. Σύμφωνα με τον ίδιο, όλα τα παραπάνω αποτελούν δεσμεύσεις ποιότητας για τον Όμιλο Affidea, αναβαθμίζοντας τον τρόπο παροχής υπηρεσιών υγειονομικής περίθαλψης και την κουλτούρα της εξεταστικής διαδικασίας.
Στη συνέχεια, τον λόγο πήρε η Εβίνα Βαρδαλάκη, CT Product Specialist SE Europe GE HealthCare, η οποία επισήμανε ότι οι πολλαπλές εφαρμογές τεχνητής νοημοσύνης στον νέο αξονικό τομογράφο εξασφαλίζουν την πλέον εξατομικευμένη στις ανάγκες του ασθενούς εξέταση με σταθερή ποιοτική απεικόνιση, με την καλύτερη δυνατή ποιότητα εικόνας και ταυτόχρονα τη χαμηλότερη δυνατή δόση ακτινοβολίας, καταργώντας ουσιαστικά τον παράγοντα του ανθρώπινου λάθους.
Ο Θεοδόσης Αλεξόπουλος, Ιατρός Ακτινολόγος, Υπεύθυνος Ακτινοδιαγνώστης Αξονικής Στεφανιογραφίας της Affidea, υπογράμμισε ότι ο νέος αξονικός τομογράφος διαθέτει την ικανότητα να προσαρμόζει αυτόματα τις παραμέτρους σάρωσης στις καρδιολογικές εξετάσεις με βάση τον καρδιακό ρυθμό και το μέγεθος της καρδιάς του ασθενούς, και με αυτόν τον τρόπο έχουμε τα καλύτερα δυνατά αποτελέσματα και επομένως την ακριβέστερη διάγνωση.
«Σήμερα, στην Affidea σε όλη την Ευρώπη, πάνω από το 93% των εξετάσεων διενεργούνται με τη βέλτιστη δυνατή δόση και με το κατάλληλο πρωτόκολλο αξονικής τομογραφίας. Η χρήση σύγχρονου εξοπλισμού καθώς και η χρήση της τεχνητής νοημοσύνης σε όλη τη διαδικασία της εξέτασης δίνουν τη δυνατότητα περαιτέρω εξατομίκευσης της εξέτασης αλλά και μείωση της δόσης, διατηρώντας υψηλή την ποιότητα της ακτινολογικής εικόνας», τόνισε η Χρύσα Παρασκευοπούλου, Group Dose Management & Radiation Protection Manager του Ομίλου Affidea. Πρόσθεσε μάλιστα ότι το Dose Excellence της Affidea είναι το μεγαλύτερο πρόγραμμα βελτιστοποίησης δόσης αξονικής τομογραφίας στον κόσμο, εγκατεστημένο σε 158 συστήματα αξονικής τομογραφίας σε 13 χώρες, μια πρωτοβουλία που αναδεικνύει τη δέσμευση της Affidea στην ασφάλεια των εξεταζόμενων.
Ο Επιστημονικός Διευθυντής της Affidea Ελλάδος, Δημήτριος Δαραβίγκας, σχολίασε: «Από την ίδρυσή της και μέχρι σήμερα, η Affidea παραμένει στην πρωτοπορία των ιατρικών εξελίξεων, με αφοσίωση στη βελτίωση της ποιότητας ζωής των ανθρώπων που την εμπιστεύονται, κάνοντας πράξη καθημερινά τις αξίες που υποδηλώνει το όνομά της: αμοιβαιότητα στις σχέσεις, αξιοπιστία στη διάγνωση, καινοτομία στις πρακτικές».
Σκοπός του Ομίλου Affidea είναι όλοι οι πολίτες να απολαμβάνουν τα τελευταία επιτεύγματα της ιατρικής τεχνολογίας, με γνώμονα την αρτιότερη και ταχύτερη απεικόνιση σε ένα ασφαλές περιβάλλον ολοκληρωμένων υπηρεσιών υγείας. Σημειώνεται μάλιστα ότι ο εξοπλισμός της Affidea είναι ο νεότερος στην Ευρώπη, με τεχνολογία επικεντρωμένη στους εξεταζόμενους.
Σχετικά με τον Όμιλο Affidea
Ο Όμιλος Affidea αποτελεί σήμερα τον κορυφαίο ιδιωτικό φορέα πρωτοβάθμιας φροντίδας υγείας στην Ευρώπη με δραστηριότητα σε 15 χώρες.
Τα διαγνωστικά κέντρα Affidea λειτουργούν στην Ελλάδα από το 2005, μέσω ενός πανελλαδικού δικτύου, και είναι συμβεβλημένα με τον ΕΟΠΥΥ, όλα τα δημόσια ταμεία και τις ιδιωτικές ασφαλιστικές εταιρείες.
Ο ιατροτεχνολογικός εξοπλισμός της Affidea είναι ο νεότερος στην Ευρώπη, καθώς διαθέτει τα πιο εξελιγμένα συστήματα μαγνητικής και αξονικής τομογραφίας, ψηφιακής μαστογραφίας 3D και υπερηχοτομογραφίας, με τεχνολογία επικεντρωμένη στους εξεταζόμενους.
Όλα τα κέντρα είναι πιστοποιημένα κατά το διεθνές πρότυπο ISO 9001 και τα βιοπαθολογικά εργαστήρια διαπιστευμένα από το Εθνικό Σύστημα Διαπίστευσης (Ε.ΣΥ.Δ.) κατά το ISO 15189.
Σημειώνεται ότι τα διαγνωστικά κέντρα Affidea έχουν βραβευθεί και περιλαμβάνονται στη λίστα “EuroSafe Wall of Stars” ως τα καλύτερα και ασφαλέστερα της Ευρώπης από πλευράς ακτινοπροστασίας, καθώς εφαρμόζουν κατ’ αποκλειστικότητα το πρόγραμμα διαχείρισης της δόσης ακτινοβολίας Dose Excellence κατά τη διενέργεια της αξονικής τομογραφίας.
Ο Όμιλος Affidea αναπτύσσεται δυναμικά επενδύοντας στην ανάπτυξη νέων κέντρων και επεκτείνοντας το χαρτοφυλάκιο των υπηρεσιών του.
Στόχος της Affidea είναι η μετάβαση στο μοντέλο του «έξυπνου διαγνωστικού κέντρου» με ψηφιακές διαδικασίες, που θέτουν τον άνθρωπο στο επίκεντρο και περιορίζουν το αποτύπωμα στο περιβάλλον.
Η Affidea ανήκει κατά πλειοψηφία στο Groupe Bruxelles Lambert (GBL), κορυφαίο επενδυτή στην Ευρώπη που εστιάζει στη δημιουργία μακροπρόθεσμης αξίας, με πάνω από εξήντα χρόνια παρουσίας στο χρηματιστήριο.
Εκδηλώσεις
BRONZE AWARD ΑΚΑΔΗΜΙΑ ΚΡΗΤΙΚΟΣ HATZI FILAX GROUP στα HR Awards
Η ΑΚΑΔΗΜΙΑ ΚΡΗΤΙΚΟΣ, με την υποστήριξη της Hatzi Filax Group, αναδείχθηκε ως μία από τις κορυφαίες πρωτοβουλίες στον τομέα της πρακτικής κατάρτισης, κερδίζοντας το BRONZE βραβείο στην κατηγορία Learning & Development – Best Internal Use of Academies: “Αριστεία στην Πρακτική Κατάρτιση”. Η διάκριση έγινε ανάμεσα σε 400 υποψηφιότητες από εθνικούς και πολυεθνικούς οργανισμούς και επιχειρήσεις, στην εκδήλωση των HR Awards.
Η ΑΚΑΔΗΜΙΑ ΚΡΗΤΙΚΟΣ αποτελεί μια καινοτόμο πρωτοβουλία που στοχεύει στην ποιοτική εκπαίδευση και ανάπτυξη δεξιοτήτων των εργαζομένων. Μέσα από αυτή την πρωτοβουλία, βελτιώνεται η εμπειρία του πελάτη, ενισχύεται η διαχείριση αποθεμάτων και εφαρμόζονται τυποποιημένες διαδικασίες. Η λειτουργία των Κέντρων ως «φυτώρια ταλέντων» συμβάλλει στην ανταγωνιστικότητα, βιωσιμότητα και κοινωνική υπευθυνότητα της ΑΝΕΔΗΚ ΚΡΗΤΙΚΟΣ.
Η CEO και συνιδρύτρια της Hatzi Filax Group, κ. Σκευοφύλακα, δήλωσε σχετικά: «Η δημιουργία και ανάπτυξη εταιρικών ακαδημιών, όπως η ΑΚΑΔΗΜΙΑ ΚΡΗΤΙΚΟΣ, αποτελεί μία από τις πιο σημαντικές πρωτοβουλίες για τη μακροπρόθεσμη ανάπτυξη των επιχειρήσεων. Μέσω αυτών των ακαδημιών, ενισχύεται η εκπαίδευση και η επαγγελματική ανέλιξη των εργαζομένων, συμβάλλοντας στην ανάπτυξη ουσιαστικών δεξιοτήτων που προσθέτουν αξία τόσο στους ίδιους όσο και στον οργανισμό. Η ΑΝΕΔΗΚ ΚΡΗΤΙΚΟΣ, με την υποστήριξη της Hatzi Filax Group, αναδεικνύει τη σημασία της επένδυσης στο
ανθρώπινο δυναμικό και τη δέσμευσή της στην αριστεία και κοινωνική υπευθυνότητα».
Η διάκριση αυτή αποτελεί επιβεβαίωση της αφοσίωσης της ΑΝΕΔΗΚ ΚΡΗΤΙΚΟΣ και
της Hatzi Filax Group στην προώθηση της ποιοτικής εκπαίδευσης και της βιώσιμης ανάπτυξης στον κλάδο.
-
Videos
Πέγκυ Μουζάκη | 3 Βήματα που μπορείς να κάνεις όταν νιώθεις οτι είσαι έτοιμη/ος να “εκραγείς”!
-
Videos
Η ιστορία του BusinessWoman
-
Επίκαιρα Πρόσωπα
Οι startup που “μαγνητίζουν” | Στεφανία Φράρου
-
Επίκαιρα Πρόσωπα
Παναγιώτα Μαθιουδάκη | Ανακαλύπτοντας την ομορφιά…
-
Videos
Πέγκυ Μουζάκη | Επικοινωνία και Συγκρούσεις με Αποδοχή, Κατανόηση και Σεβασμό
-
Videos
Πέγκυ Μουζάκη | 5 Αλήθειες για να επικοινωνήσουμε με κάποιον άνθρωπο
-
Επίκαιρα Πρόσωπα
Οι startup που “μαγνητίζουν” | Μαριλένα Πατέρα
-
Επίκαιρα Πρόσωπα
Οι startup που “μαγνητίζουν” | Μαρίνα Προκοϊωσήφη