Connect with us

Εκδηλώσεις

“The Hotel Design Workshop”

Περισσότεροι από 1000 επαγγελματίες παρακολούθησαν το “The Hotel Design Workshop” του 100% Hotel Show

 

Το 100% Hotel Workshops Tour ταξίδεψε σε Αθήνα, Σαντορίνη, Θεσσαλονίκη, Ρόδο, Ηράκλειο, Χανιά και Μύκονο, συναντώντας πάνω από 1000 επαγγελματίες τουρισμού που παρακολούθησαν το «The Hotel Design Workshop»

Με τεράστια επιτυχία ολοκληρώθηκε το «The Hotel Design Workshop», μια πρωτοβουλία του 100% Hotel Show, που ταξίδεψε στους σημαντικότερους τουριστικούς προορισμούς της Ελλάδας. Μετά τη μεγάλη ανταπόκριση του κοινού στα επίσημα Workshops της έκθεσης του Νοεμβρίου -και με σαφή την ανάγκη της διαρκούς επιμόρφωσης της τουριστικής αγοράς- το “The Hotel Design Workshop” σηματοδότησε τη γέννηση ενός νέου, φιλόδοξου project του 100% Hotel Show.

Η μεγάλη αποδοχή του κοινού, αλλά και τα διθυραμβικά σχόλια που ακολούθησαν το κάθε workshop, απέδειξαν τόσο τη σημασία της θεματολογίας σχετικά με το στήσιμο ενός επιτυχημένου hotel concept & hotel design, όσο και τη σωστή επιλογή της ομάδας των ομιλητών που, με απόλυτη χημεία και επικοινωνία, παρουσίασαν ένα υψηλής ποιότητας περιεχόμενο.

Το ιδιαίτερο concept των workshops, που με παρεμβάσεις και διάλογο με τους ομιλητές υπογράμμιζε τα σημαντικότερα σημεία συζήτησης κατά τη διάρκεια των παρουσιάσεων, προκάλεσε το ενδιαφέρον του κοινού, το οποίο, στο μεγαλύτερο ποσοστό του, παρακολούθησε όλα τα sessions των workshops.

Την παρουσίαση συμπλήρωνε η φυσική παρουσία εταιρειών που έδινε μια «micro» εκθεσιακή εμπειρία στους επισκέπτες, αλλά και των διοικητικών στελεχών του 100% Hotel Show, γεγονός που έκανε το θεσμό ακόμα πιο ενεργό σε κάθε προορισμό.

 

ΤΙ ΕΓΙΝΕ ΣΤΟΥΣ ΠΡΟΟΡΙΣΜΟΥΣ

Κύριο χαρακτηριστικό όλων των σταθμών του «The Hotel Design Workshop» αποτέλεσε η υψηλή ποιότητα του κοινού, που απαρτιζόταν κυρίως από Ξενοδόχους και Αρχιτέκτονες, καθώς και η έντονη διάθεση για νέες επενδύσεις αλλά και βελτιώσεις των υπαρχόντων ξενοδοχείων.

Η Αθήνα άνοιξε την αυλαία με τον καλύτερο τρόπο, αφού πάνω από 500 άτομα παρακολούθησαν το 1ο The Hotel Design Workshop, με τα σχόλια των επισκεπτών να έχουν ως κύριο θέμα το υψηλό επίπεδο του περιεχομένου αλλά και το φρέσκο χαρακτήρα των παρουσιάσεων.

Η Θεσσαλονίκη, απέδειξε το δυναμικό της ενδιαφέρον για την εξέλιξη των τοπικών ξενοδοχείων, με συμμετοχή που άγγιξε τα 250 άτομα, τα οποία παρακολούθησαν με ενδιαφέρον τις θεματολογίες που ανέπτυξαν οι ομιλητές του workshop.

Στη Σαντορίνη το “The Hotel Design Workshop” ακολούθησε το χαρακτήρα της περιοχής, και με μια ιδιαίτερη διοργάνωση σε μια από τις πλέον γνωστές gallery του νησιού, ολοκλήρωσε μια υψηλής ποιότητας συνάντηση με τους boutique ξενοδόχους της περιοχής.

Η Ρόδος ανέδειξε τον ιδιαίτερα μεγάλο προβληματισμό σε σχέση με την αναβάθμιση των υπαρχόντων ξενοδοχείων, ενώ το κοινό υπογράμμιζε το σημείο επανεκκίνησης στο οποίο βρίσκεται ο προορισμός, σε μια προσπάθεια να ενταχθεί ξανά στην τουριστική αγορά.

Το Ηράκλειο δημιούργησε αίσθηση στην ομάδα του «The Hotel Design Workshop», τόσο λόγω της υψηλής συμμετοχής, όσο και λόγω της έντονης συζήτησης που αναπτύχθηκε, δίνοντας έναν πραγματικά ενδιαφέροντα τόνο στη διοργάνωση.

Τα Χανιά απέδειξαν, μέσω της υψηλής συμμετοχής από νέους επενδυτές, την έντονη τάση για ανάπτυξη της περιοχής, ενώ οι άμεσες συζητήσεις με τους ομιλητές μετά το τέλος του κάθε session, υπογράμμισαν το σημαντικό ενδιαφέρον των παρισταμένων.

Η Μύκονος για άλλη μια φορά έκανε τη διαφορά, κυρίως λόγω της υψηλής ποιότητας των συζητήσεων που προέκυψαν μεταξύ ομιλητών και συμμετεχόντων, κάνοντας σαφές ότι πρόκειται για τον πλέον εξελιγμένο τουριστικό προορισμό της χώρας.

 

Η ΙΔΙΑΙΤΕΡΗ ΟΜΑΔΑ ΤΩΝ ΟΜΙΛΗΤΩΝ 

Η επιλογή των ομιλητών αποτέλεσε ένα σημαντικό σημείο κατά το στήσιμο του “The Hotel Design Workshop” αφού βασικό ζητούμενο ήταν μια φρέσκια αλλά υψηλού επιπέδου παρουσίαση. Αφού ορίστηκε η θεματολογία, επιλέχθηκαν νέα πρόσωπα, τα οποία, με την υποστήριξη τόσο της διοργάνωσης όσο και της Hotelier Academy που ανέλαβε το curating, είχαν ως στόχο να δώσουν νέες λύσεις στην ξενοδοχειακή αγορά σε σχέση με την ανάπτυξη ενός πετυχημένου ξενοδοχειακού Concept, από την προδιαγραφή μέχρι και την πώληση.

Πιο συγκεκριμένα:

Ο Ζένιος Ζένιου του Upselling Hotel, παρουσίασε το ρόλο και τη μεθοδολογία του Project Management της διαδικασίας ανάπτυξης ενός στρατηγικά προδιαγεγραμμένου ξενοδοχειακού concept. Έμφαση δόθηκε στο business plan που πρέπει να προηγείται της κατασκευής ενός ξενοδοχείου, αλλά και της σημασίας του Concept Manual και των Operation Guidelines που πρέπει να υπάρχουν, πριν ο Αρχιτέκτονας αρχίσει να σχεδιάζει το νέο κατάλυμα.

Η Μαρία Σφυράκη των ATN Constructions, έκανε μια ιδιαίτερη προσέγγιση  στο Design, με επίκεντρο την ικανοποίηση του επισκέπτη αλλά και τη διασύνδεση με το Concept του ξενοδοχείου, που δημιουργεί μια μοναδική εμπειρία. Σημείο-κλειδί της παρουσίασης αποτέλεσε η μετάφραση του Design σε Πωλησιακό πλεονέκτημα, που επιταχύνει την απόσβεση της επένδυσης.

Η Ελισάβετ Κούτα των Butterfly Stories, εστίασε στην ξεχωριστή στρατηγική που πρέπει να έχουν τα εστιατόρια των ξενοδοχείων, αλλά και στο ρόλο της γαστρονομίας στη συνολική εμπειρία. Ιδιαίτερη έμφαση δόθηκε στις τεχνικές marketing που μπορεί να χρησιμοποιήσει ο ξενοδόχος, αλλά και στο περιεχόμενο που χρειάζεται για την αποτελεσματική προώθηση.

Ο Θεόδωρος Θεοδωρόπουλος της Hotelgenius έκανε μια ολοκληρωμένη προσέγγιση στο digital marketing και πιο συγκεκριμένα στο πώς μεταφράζουμε τις online επενδύσεις σε πωλήσεις. Στην παρουσίασή του έγιναν σαφείς αναφορές της διασύνδεσης του Concept με τις πωλήσεις, ενώ παρουσιάστηκε αναλυτικά η μεθοδολογία ανάπτυξης ενός επιτυχημένου καναλιού πωλήσεων ενός ξενοδοχείου.

Guest Speakers

Οι παρουσιάσεις απέκτησαν έναν ακόμα πιο έντονο τοπικό χαρακτήρα, με τη συμμετοχή διακεκριμένων επαγγελματιών από το χώρο της Αρχιτεκτονικής, με μεγάλη εμπειρία στα καταλύματα της κάθε περιοχής.

Στην Αθήνα, η Ρία Βογιατζή προσέγγισε τη δημιουργία ενός εστιατορίου ξενοδοχείου, παρουσιάζοντας τα στάδια μελέτης και κατασκευής του σε σχέση με τη συνολική λειτουργία του Ξενοδοχείου.

Στη Θεσσαλονίκη, η Ασπασία Τάκα παρουσίασε πραγματικά case studies από υλοποιημένα έργα, προβάλλοντας τη διαδικασία που ακολουθείται αλλά και την πορεία επαφής με τον ξενοδόχο.

Στο Ηράκλειο και τα Χανιά, ο Νίκος Πέππας παρουσίασε τον τρόπο κατασκευής ενός ξενοδοχείου στην Κρήτη, αλλά και τις συνήθεις προκλήσεις που προκύπτουν κατά την αρχιτεκτονική μελέτη.

Στη Μύκονο, η Aude Mazelin μίλησε για την εμπλοκή που έχει ο αρχιτέκτονας στη διαδικασία ανάπτυξης του Design Concept, αλλά και στο πώς αυτό υλοποιείται στα διάφορα στάδια.

ΤΑ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΤΟΥ ΚΟΙΝΟΥ

Το κοινό είχε έναν ιδιαίτερα ενεργό ρόλο στο “The Hotel Design Workshop”, αφού η φύση του τρόπου παρουσίασης ήταν τέτοια, ώστε να προωθείται ο διάλογος μεταξύ κοινού και ομιλητών.

Κάθε παρουσίαση είχε το χαρακτήρα εξατομίκευσης του προορισμού, ενώ στο τέλος του κάθε workshop ο διοργανωτής του 100% Hotel Show, κος Δημήτρης Αντωνάκος συνόψιζε τα δεδομένα που προέκυπταν.

Παράλληλα, στο κάθε workshop τέθηκαν (και συζητήθηκαν) εξειδικευμένοι προβληματισμοί που αφορούσαν τον κάθε προορισμό ή συγκεκριμένες θεματικές, ενώ η ομάδα του 100% Hotel Show ανέλαβε την ευθύνη να επεξεργαστεί ακόμη περισσότερο αυτούς τους προβληματισμούς, προκειμένου να καταθέσει εμπεριστατωμένες προτάσεις.

Στο workshop της Αθήνας τονίστηκε η ανάγκη για αντιμετώπιση της ανακαίνισης μιας ξενοδοχειακής μονάδας ως μια κομβικής σημασίας επένδυση με στόχο την απόσβεση, πράγμα που σημαίνει ότι οι επιλογές των εξειδικευμένων συνεργατών (αρχιτέκτονας, interior designer, μελετητής φωτισμού κ.ο.κ.) αποτελούν σημαντικό παράγοντα για την απόδοση της επένδυσης αυτής.

Στη Θεσσαλονίκη συζητήθηκε έντονα η παρέμβαση των καταλυμάτων στο φυσικό τοπίο, αλλά και το πώς μπορούν τα ξενοδοχεία να αναπτύσσονται με γνώμονα τη βιωσιμότητα.

Στη Σαντορίνη έγινε λόγος για ξενοδοχεία 2 ταχυτήτων, αυτά της καλντέρας και αυτά εκτός καλντέρας, με στόχο την αναζήτηση των νέων προοπτικών (και προκλήσεων) που δημιουργεί η συνθήκη αυτή, τόσο στα μεν όσο και στα δε.

Στη Ρόδο τέθηκε το ζήτημα της μαζικότητας των καταλυμάτων, αλλά και το πώς αυτή μπορεί να μετριαστεί με στόχο να αναβαθμιστούν τα υπάρχοντα ξενοδοχεία.

Στο Ηράκλειο αλλά και στα Χανιά, αναδείχθηκε ο προβληματισμός για το πώς μπορεί να συνυπάρξει η πραγματικότητα των μεγάλων μονάδων (άρα ο κίνδυνος της μαζικοποίησης), με το στόχο της δημιουργίας μιας μοναδικής εμπειρίας για τον επισκέπτη. Παράλληλα, τέθηκε το ζήτημα της διαχείρισης με δημιουργικό τρόπο των όποιων ιδιαιτεροτήτων δημιουργεί η πλούσια σε αρχαιολογικά ευρήματα περιοχή της Κρήτης, στις περιπτώσεις κατασκευής ή ανακαίνισης τουριστικών μονάδων.

Στη Μύκονο, οι εργασίες του workshop κατέδειξαν την έντονη ανάγκη των ξενοδοχείων της περιοχής να αναπτύξουν την ιδιαιτερότητά τους, αξιοποιώντας τον -έτσι κι αλλιώς έντονο- χαρακτήρα του νησιού ως τουριστικό προορισμό, ώστε να μην είναι «ένα ακόμη ξενοδοχείο στη Μύκονο».

ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΤΗΣ ΔΡΑΣΗΣ

Μετά τη μεγάλη επιτυχία του πρώτου κύκλου του «The Hotel Design Workshop», η ομάδα της διοργάνωσης μιλάει πλέον για ένα νέο θεσμό που δημιουργείται από το 100% Hotel Show, ο οποίος και θα αποτελεί το σημείο αναφοράς της έκθεσης στους ίδιους τους προορισμούς.

Στόχος είναι, κάθε χρόνο να συγκεντρώνονται τα σημαντικότερα θέματα που απασχολούν την ξενοδοχειακή αγορά και να δημιουργούνται υψηλής ποιότητας workshops, στη διάθεση τόσο των ξενοδόχων όσο και των υπολοίπων επαγγελματιών τουρισμού.

Σημαντικό κομμάτι, όμως, του workshop tour, θα αποτελεί και η ενεργή παρουσία εταιρειών που θα δημιουργούν ένα micro εκθεσιακό event, δίνοντας άμεσες λύσεις αλλά και ευκαιρίες για networking.

Από Νίκος Σ. Μοράντης

Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Εκδηλώσεις

Ημερίδα με τίτλο: « Τεχνητή Νοημοσύνη και Εκπαίδευση -Επαναπροσδιορίζοντας την διδασκαλία και την μάθηση.»

Τα Αρσάκεια Σχολεία Θεσσαλονίκης διοργανώνουν ημερίδα με τίτλο: «Τεχνητή
Νοημοσύνη και Εκπαίδευση – Επαναπροσδιορίζοντας την διδασκαλία και την μάθηση.», η
οποία θα πραγματοποιηθεί στις εγκαταστάσεις του Αρσάκειου Δημοτικού Θεσσαλονίκης.

Η ημερίδα εστιάζει στη χρήση της τεχνητής νοημοσύνης ως εκπαιδευτικό εργαλείο που
σκοπό έχει να επαναπροσδιορίσει τις παραδοσιακές μεθόδους διδασκαλίας, ενισχύοντας
την ατομική συμμετοχή και εμπλοκή των μαθητών μέσω έρευνας και καταρρίπτοντας τη
κλασική προσέγγιση «λύσε», «απάντησε», «βρες», «υπολόγισε» κ.ά..

Η ημερίδα θα περιλαμβάνει 4 ενότητες τις οποίες θα παρουσιάσουν και θα αναλύσουν
εγκεκριμένοι ομιλητές του εκπαιδευτικού και τεχνολογικού χώρου. Πρόκειται για την
κυρία Ζωή Γαβριηλίδου, καθηγήτρια Θεωρητικής Γλωσσολογίας τού Τμήματος
Φιλολογίας τού Δημοκρίτειου Πανεπιστημίου Θράκης, τον δρ Άρη Μαυρομμάτη,
μαθηματικός‒θεωρητικός Τέχνης, Ανάπτυξης Υπερμέσων του Κέντρου Διά Βίου
Μάθησης του Πανεπιστημίου Δυτικής Μακεδονίας, τον κύριο Γιάννη Αναστασόπουλο,
διευθυντής Microsoft στον τομέα τής Εκπαίδευσης στην Ελλάδα, Κύπρο και Μάλτα και
την κυρία Έλενα Ζαγλαρίδου, υπεύθυνη εκπαιδευτικών προγραμμάτων για την
Microsoft στην Ελλάδα, Κύπρο, Μάλτα και Αδριατική.

Οι παρευρισκόμενοι θα έχουν την ευκαιρία να συζητήσουν με τους ομιλητές, να θέσουν
τα ερωτήματα τους και να δουν στην πράξη όλα όσα περιλαμβάνουν οι ομιλίες καθώς θα
πραγματοποιηθούν παρουσιάσεις με μικροδιδασκαλίες με τη χρήση Τεχνητής
Νοημοσύνης, από εκπαιδευτικούς του Αρσακείου Δημοτικού Θεσσαλονίκης.Κατά τη λήξη
της ημερίδας, όλοι οι συμμετέχοντες θα λάβουν βεβαίωση παρακολούθησης.

Οι εκπαιδευτικοί μπορούν να δηλώσουν συμμετοχή εδώ:
 https://forms.office.com/e/E7m1ZqLsdZ

Continue Reading

Γαστρονομία

Masterclass: Οι θησαυροί της αγοράς Μοδιάνο: Ταξίδι στις γεύσεις της Ελλάδας

Κατά τη διάρκεια της γιορτινής περιόδου, η εμβληματική Αγορά Μοδιάνο, φιλοξένησε μία ακόμη ξεχωριστή περιήγηση γαστρονομίας με επίκεντρο τις αυθεντικές ελληνικές γεύσεις και τα τοπικά προϊόντα που μπορεί να βρει ο επισκέπτης στα καταστήματά της. Η δραστηριότητα, σχεδιασμένη αποκλειστικά για τον Σύνδεσμο Ξεναγών Θεσσαλονίκης και Βορείου Ελλάδος, στόχευσε στο να αναδείξει την Αγορά ως έναν ξεχωριστό τουριστικό προορισμό, που αποτελεί πυλώνα της τοπικής γαστρονομικής παράδοσης, μέσα από μια περιήγηση στα αυθεντικά προϊόντα και τους ανθρώπους που τα δημιουργούν.

Η εκδήλωση ξεκίνησε στον εξώστη της Αγοράς, όπου όλοι οι συμμετέχοντες συγκεντρώθηκαν για μια πρώτη γνωριμία. Εκεί, είχαν την ευκαιρία να απολαύσουν ένα ζεστό ρόφημα δίκταμου από το κατάστημα «Modiano’s Bahar», ενώ η ομάδα των Chef Stories ξεκίνησε παράλληλα την εισήγηση της, με σκοπό την ενημέρωση για την γενική φιλοσοφίας της Αγοράς και την σημασία της ανάδειξης τοπικών προϊόντων.

 Στη συνέχεια, οι συμμετέχοντες χωρίστηκαν σε δύο ομάδες και ξεκίνησαν την περιήγησή τους στα καταστήματα της Αγοράς, με κάθε στάση να αποτελεί έναν μικρό σταθμό γευστικής ανακάλυψης. 

Τα καταστήματα που επισκεφθήκαμε μας πρόσφεραν ξεχωριστές μπουκιές από όλη την Ελλάδα, ενώ ταυτόχρονα μοιράστηκαν μαζί μας πληροφορίες σχετικά με την επαγγελματική τους διαδρομή  και τον τρόπο παραγωγής και διάθεσης των αγαθών τους.  

Τα βήματα μας, καθοδήγησαν η Νανά Ζυγούρα, σύμβουλος επιχειρηματικής ανάπτυξης, εκπαιδεύτρια και συνεργάτιδα της εταιρίας Chef Stories και η Σύλβια Κουμεντάκη Director / Gastronomy Events’ Specialist & Consultant της εταιρίας Chef Stories.

Ξεκινώντας από το κατάστημα «Το Πιροσκί», δοκιμάσαμε τα βραβευμένα πιροσκί με γέμιση μπουγιουρντί, ανακαλύπτοντας την πλούσια παράδοση της Ποντιακής κουζίνας. Στον «Αγροτικό Συνεταιρισμό Μεσοτόπου Λέσβου» γνωρίσαμε το αυθεντικό λαδοτύρι ΠΟΠ Μυτιλήνης, μαθαίνοντας για τη διαδικασία παραγωγής του. Στο «Τυροκομείο Αρβανίτη», γευτήκαμε μια ποικιλία τυριών, όπως φέτα ΠΟΠ, μανούρι ΠΟΠ, κυανό μπλε τυρί και γραβιέρα, συνοδευόμενα από χρήσιμες πληροφορίες για την παραγωγή τους. Με σκοπό το ταίριασμα με τα τυροκομικά, ακολούθησε το μέλι, με γευσιγνωσία τεσσάρων διαφορετικών μελιών που εμπορεύεται η εταιρία “Wise Greece”, όπου ακούσαμε προσεκτικά τη διαδικασία μελισσοκομίας αλλά και τα χαρακτηριστικά της κάθε ποικιλίας. Σειρά είχε το κατάστημα «Chrisopigi Deli» με γευσιγνωσία ελαιόλαδου και σημαντικές πληροφορίες για τα Κρητικά προϊόντα. Μία μοναδική γευσιγνωσία ελαιόλαδου, αλλά και ελιάς, είχαμε την ευκαιρία να μας παρουσιάσει το κατάστημα «Olicatessen» ολοκληρώνοντας τις γνώσεις μας για τις ξεχωριστές ποικιλίες και τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά τους.

Η περιήγηση συνεχίστηκε στο «Modiano’s Bahar”, όπου οι συμμετέχοντες έπαιξαν ένα διαδραστικό παιχνίδι όσφρησης, με μπαχαρικά ξυπνώντας τις αισθήσεις και τη φαντασία τους. Το Masterclass συνεχίστηκε στο  νέο κατάστημα, την “Ψαραγορά Μοδιάνο”, όπου δοκιμάσαμε τηγανισμένο γαύρο, μια αυθεντική θαλασσινή λιχουδιά της ελληνικής κουζίνας.

Στη συνέχεια, απολαύσαμε ιταλικές γεύσεις στο επίσης νέο κατάστημα, «Panini Artistici», με αφράτη φοκάτσια και πανίνι με porchetta, provola, μοσχαρίσια κεφτεδάκια με σάλτσα san marzano. Ολοκληρώσαμε τις αλμυρές γεύσεις με το εμβληματικό «Μπιφτέκι του κυρ Γιώργου» με την χειροποίητη sauce από πιπεριά φλωρίνης, από το κατάστημα «Meating Place Διδασκάλου». 

Το γλυκό φινάλε της ημέρας περιλάμβανε χαλβά σε μοναδικούς συνδυασμούς από το «Wild Souls», γλυκά πουράκια με βούτυρο αμυγδάλου, ταχίνι και καταΐφι από το «Ηλιοτρόπιο» και φυσικά παραδοσιακές καριόκες Ξάνθης από το κατάστημα «Θωμάς Καριόκα».

Την επιμέλεια της εκδήλωσης είχε η εταιρία Chef Stories E.E.  Συμβουλευτικές Υπηρεσίες – Διοργάνωση Εκδηλώσεων.

Continue Reading

Εκδηλώσεις

Με επιτυχία διεξήχθη το 15ο Φεστιβάλ Ελληνικού Μελιού και Προϊόντων Μέλισσας

Με μεγάλη επιτυχία και πάνω από 14 χιλιάδες επισκέπτες ολοκληρώθηκε το 15ο Φεστιβάλ Ελληνικού Μελιού & Προϊόντων Μέλισσας και το Συνέδριο «Μελισσοκομία υπό την Πίεση της Κλιματικής Αλλαγής», υπό την αιγίδα του Υπουργείου Αγροτικής Ανάπτυξης και της Περιφέρειας Αττικής.

Το Φεστιβάλ Ελληνικού Μελιού & Προϊόντων Μέλισσας αποτελεί τη μεγαλύτερη εκδήλωση του κλάδου που γίνεται στην Ελλάδα και το κορυφαίο στη Νοτιοανατολική Ευρώπη.

Στις τρεις μέρες το Φεστιβάλ αποτέλεσε τον τόπο συνάντησης των ανθρώπων της μελισσοκομίας και ένα άριστο μέσο για την προβολή του ελληνικού μελιού, τόσο στους χώρους εστίασης και εμπορίας , όσο και για το καταναλωτικό κοινό, το οποίο κατέκλυσε τον εκθεσιακό χώρο του Περιστερίου και είχε την ευκαιρία να απολαύσει και να προμηθευτεί εξαιρετικές και σπάνιες ποικιλίες μελιών από τους ίδιους τους Έλληνες παραγωγούς.

Οι εκδηλώσεις του Φεστιβάλ ξεκίνησαν την Παρασκευή με την τελετή έναρξης παρουσία του εκπροσώπου της Κυβέρνησης Υφυπουργού Αγροτικής Ανάπτυξης κ. Διονυσίου Σταμενίτη, ο οποίος ανέπτυξε τις πολιτικές της κυβέρνησης και τη στρατηγική για την προώθηση και την προστασία της ελληνικής μελισσοκομίας, αφού άκουσε τις τοποθετήσεις των εκπροσώπων Φορέων και Περιφερειών:

  • Κωστή Λεονταράκη , Προέδρου Ομοσπονδίας Μελισσοκομικών Συλλόγων Ελλάδος
  • Γεωργίου Πίττα, Προέδρου Συνδέσμου Ελλήνων Τυποποιητών, Συσκευαστών και Εξαγωγέων μελιού
  • Φιλήμων Ζανετίδη, Αντιπεριφερειάρχη Νοτίου Αιγαίου
  • Τσέτσιλα Δημητρίου, Αντιπεριφερειάρχη Περιφέρειας Θεσσαλίας
  • Σπύρου Ζαχαρία, Αντιπεριφερειάρχη Πελοποννήσου
  • Κωνσταντίνου Τσιριγώτη, Αντιπεριφερειάρχη Ιονίων Νήσων
  • Φιλιππή Αντώνη, Δ.Σ. ΕΛΓΟ ΔΗΜΗΤΡΑ
  • Μανώλη Χνάρη, εκπρόσωπο του ΠΑΣΟΚ, Βουλευτή Ρεθύμνης
  • Δήμητρας Αγγελάκη, Αντιπεριφερειάρχη Αττικής.

Ο Υφυπουργός κ. Σταμενίτης απένειμε την πλακέτα στην τιμώμενη Περιφέρεια Ιονίων Νήσων δια του Προέδρου της Αγροδιατροφικής Σύμπραξης Περιφέρειας Ιονίων Νήσων κ. Νεκτάριου Αραβαντινού – Σιμωνέτου.

Στα πλαίσια του Φεστιβάλ βραβεύτηκε η Πρωταθλήτρια Ελλάδος ομάδα Cheerleading του Αθλητικού Γυμναστικού Ομίλου Περιστερίου, η οποία εκπροσώπησε την Ελλάδα και κατέκτησε το Χάλκινο μετάλλιο στους Πανευρωπαϊκούς Αγώνες στο Όσλο της Νορβηγίας.

Τον συντονισμό και την παρουσίαση της τελετής έναρξης είχαν η κ. Ελένη Λαζάρου, Δημοσιογράφος και ο Κ. Γιώργος Στάθης, Εκπρόσωπος Τύπου του Ε.Ο.Σ.Σ. .

Οι τρεις ημέρες του Φεστιβάλ κατά γενική ομολογία των χιλιάδων επισκεπτών αποτέλεσαν την αποθέωση του ελληνικού μελιού και των παραγωγών – εκθετών, τόσο για την ποιότητα , τις τιμές και την ποικιλία του εκπληκτικού ελληνικού  χρυσού που είναι το μέλι.

Στο πλαίσιο του 15ου Φεστιβάλ πραγματοποιήθηκε η «Έκθεση Μελισσοκομικών Προϊόντων και Εξοπλισμού», όπου  οι μελισσοκόμοι και οι επαγγελματίες είχαν την ευκαιρία να ενημερωθούν για όλες τις νέες εξελίξεις και τις νέες τεχνολογίες του κλάδου.

Επίσης σε συνεργασία με το Εργαστήρι Μελισσοκομίας του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης το Σάββατο απονεμήθηκαν τα βραβεία του 4ου  Διαγωνισμού Ελληνικού Μελιού Ανώτερης Ποιότητας – High Quality Honey Contest.

Οι διοργανωτές, οι μελισσοκόμοι και οι καταναλωτές ανανέωσαν το ραντεβού τους για το 16ο Φεστιβάλ Ελληνικού Μελιού & Προϊόντων Μέλισσας τον Δεκέμβριο.

Continue Reading

Trending