Connect with us

Μόδα

WHO’S NEXT – BIJORHCA Δυναμική ελληνική παρουσία στις εκθέσεις ενδύματος

Εξήντα επτά (67) εταιρείες συμμετείχαν στα εθνικά περίπτερα που οργάνωσε η Ελληνική Εταιρεία Επενδύσεων και Εξωτερικού Εμπορίου (Enterprise Greece) στις διεθνείς εκθέσεις ενδύματος, αξεσουάρ και κοσμήματος (WHO’S NEXT – BIJORHCA), καθώς και διακόσμησης σπιτιού και εσωτερικών χώρων (MAISON ET OBJET), οι οποίες πραγματοποιήθηκαν στο Παρίσι, το διάστημα από 18 ως 22 Ιανουαρίου.

Η χώρα μας άφησε θετικές εντυπώσεις με την αξιοσημείωτη παρουσία των ελληνικών επιχειρήσεων στα μεγαλύτερα εμπορικά γεγονότα του φετινού χειμώνα στο Παρίσι, δημιουργώντας πολλές προσδοκίες για το μέλλον, καθώς το ενδιαφέρον των επισκεπτών-πελατών για τα ελληνικά προϊόντα και υπηρεσίες συνεχώς αυξάνεται.

Πιο συγκεκριμένα στη MAISON ET OBJET PARIS, η οποία διεξήχθη από 18 έως 22 Ιανουαρίου 2024 στον εκθεσιακό χώρο Paris Nord Villepinte, συμμετείχαν 32 ελληνικές εταιρείες από τους δημιουργικούς κλάδους της διακόσμησης και των αντικειμένων. Στις 5 ημέρες που διήρκησε η έκθεση, δόθηκε η ευκαιρία στους Έλληνες συμμετέχοντες να αυξήσουν το πελατολόγιο τους μέσω προγραμματισμένων B2B συναντήσεων και γενικότερων δράσεων δικτύωσης. Στη φετινή διοργάνωση σημειώθηκε αύξηση κατά 9% στις συμμετοχές σε σύγκριση με την αντίστοιχη διοργάνωση του Ιανουαρίου του 2023, φτάνοντας τον αριθμό των 2516  συμμετεχουσών εταιρειών ενώ ποσοστό 30% αυτών συμμετείχαν για πρώτη φορά στη διοργάνωση.

Παράλληλα, στις 20 Ιανουαρίου ξεκίνησαν οι διεθνείς εκθέσεις ενδύματος, αξεσουάρ και κοσμήματος WHO’S NEXT – BIJORHCA στο εκθεσιακό κέντρο Porte de Versailles. Στη χειμερινή διοργάνωση των Who’s Next – BIJORHCA, τις μεγαλύτερες διεθνείς εμπορικές εκθέσεις μόδας και αξεσουάρ του Παρισιού, φιλοξενήθηκαν περισσότεροι από 1550 εκθέτες. Με την υποστήριξη της Enterprise Greece συμμετείχαν 35 ελληνικές επιχειρήσεις στους τομείς της μόδας, του κοσμήματος και των εσωρούχων, αριθμός που κατέταξε την Ελλάδα στην τέταρτη θέση ανάμεσα στις 40 χώρες που συμμετείχαν μέσω των brands τους στις διοργανώσεις.  Για πρώτη φορά φέτος στη διοργάνωση της Who’s Next,  λειτούργησε και ο τομέας της Salon international de la Lingerie, με τη συμμετοχή 250 εταιρειών.

Εξήντα επτά (67) εταιρείες συμμετείχαν στα εθνικά περίπτερα που οργάνωσε η Ελληνική Εταιρεία Επενδύσεων και Εξωτερικού Εμπορίου (Enterprise Greece) στις διεθνείς εκθέσεις ενδύματος, αξεσουάρ και κοσμήματος (WHO’S NEXT – BIJORHCA), καθώς και διακόσμησης σπιτιού και εσωτερικών χώρων (MAISON ET OBJET), οι οποίες πραγματοποιήθηκαν στο Παρίσι.

Η χώρα μας άφησε θετικές εντυπώσεις με την αξιοσημείωτη παρουσία των ελληνικών επιχειρήσεων στα μεγαλύτερα εμπορικά γεγονότα του φετινού χειμώνα στο Παρίσι, δημιουργώντας πολλές προσδοκίες για το μέλλον, καθώς το ενδιαφέρον των επισκεπτών-πελατών για τα ελληνικά προϊόντα και υπηρεσίες συνεχώς αυξάνεται.

Πιο συγκεκριμένα στη MAISON ET OBJET PARIS, η οποία διεξήχθη από 18 έως 22 Ιανουαρίου 2024 στον εκθεσιακό χώρο Paris Nord Villepinte, συμμετείχαν 32 ελληνικές εταιρείες από τους δημιουργικούς κλάδους της διακόσμησης και των αντικειμένων. Στις 5 ημέρες που διήρκησε η έκθεση, δόθηκε η ευκαιρία στους Έλληνες συμμετέχοντες να αυξήσουν το πελατολόγιο τους μέσω προγραμματισμένων B2B συναντήσεων και γενικότερων δράσεων δικτύωσης. Στη φετινή διοργάνωση σημειώθηκε αύξηση κατά 9% στις συμμετοχές σε σύγκριση με την αντίστοιχη διοργάνωση του Ιανουαρίου του 2023, φτάνοντας τον αριθμό των 2516  συμμετεχουσών εταιρειών ενώ ποσοστό 30% αυτών συμμετείχαν για πρώτη φορά στη διοργάνωση.

Παράλληλα, στις 20 Ιανουαρίου ξεκίνησαν οι διεθνείς εκθέσεις ενδύματος, αξεσουάρ και κοσμήματος WHO’S NEXT – BIJORHCA στο εκθεσιακό κέντρο Porte de Versailles. Στη χειμερινή διοργάνωση των Who’s Next – BIJORHCA, τις μεγαλύτερες διεθνείς εμπορικές εκθέσεις μόδας και αξεσουάρ του Παρισιού, φιλοξενήθηκαν περισσότεροι από 1550 εκθέτες. Με την υποστήριξη της Enterprise Greece συμμετείχαν 35 ελληνικές επιχειρήσεις στους τομείς της μόδας, του κοσμήματος και των εσωρούχων, αριθμός που κατέταξε την Ελλάδα στην τέταρτη θέση ανάμεσα στις 40 χώρες που συμμετείχαν μέσω των brands τους στις διοργανώσεις.  Για πρώτη φορά φέτος στη διοργάνωση της Who’s Next,  λειτούργησε και ο τομέας της Salon international de la Lingerie, με τη συμμετοχή 250 εταιρειών.

Continue Reading

Μόδα

Φθινοπωρινά street style outfits για τη βόλτα και το γραφείο

Μπορεί οι πασαρέλες να είναι αυτές που κατεξοχήν καθορίζουν τις τάσεις κάθε σεζόν, αλλά το street style είναι αυτό που πολλές φορές τελικά μας δείχνει το μέλλον της μόδας. Θέλετε να εμπνευστείτε και να προετοιμαστείτε για τα trends που θα κυριαρχήσουν το φετινό φθινόπωρο; Ακολουθούν αγαπημένα street style outfits για τη βόλτα και το γραφείο που θα απογειώσουν το φθινοπωρινό σας στυλ.

1. Layering

Το layering είναι ο ακρογωνιαίος λίθος της φθινοπωρινής μόδας, που θα σας επιτρέψει να προσαρμοστείτε στις κυμαινόμενες θερμοκρασίες αλλά και να εκφράσετε το προσωπικό σας στυλ. Πειραματιστείτε με διαφορετικές υφές και μοτίβα για να δημιουργήσετε μοναδικά και εντυπωσιακά σύνολα, όπως για παράδειγμα ρίχνοντας στους ώμους ένα ογκώδες πλεκτό πουλόβερ ή φορώντας μια γυναικεία ζακέτα πάνω από το πουκάμισό σας. Θυμηθείτε, το κλειδί για το επιτυχημένο layering είναι η ισορροπία. Βεβαιωθείτε ότι τα κομμάτια σας συμπληρώνουν το ένα το άλλο όσον αφορά το χρώμα, την υφή και τη σιλουέτα.

2. Cozy πλεκτά

Τα πουλόβερ με τη χοντρή πλέξη και τα oversized πλεκτά είναι ιδιαίτερα δημοφιλή αυτή τη σεζόν, καθώς προσφέρουν τόσο στυλ όσο και ζεστασιά. Επιλέξτε oversized σιλουέτες για μια χαλαρή και αβίαστη εμφάνιση, ή ουδέτερα χρώματα όπως το κρεμ, το γκρι και το μαύρο, που είναι ευέλικτα και μπορούν εύκολα να συνδυαστούν με άλλα κομμάτια της γκαρνταρόμπας σας.

3. Δέρμα και σουέτ

Το δέρμα και το σουέτ προσθέτουν μια πιο ροκ πινελιά σε κάθε φθινοπωρινό ντύσιμο και φέτος φαίνεται να κάνουν αισθητή την παρουσία τους. Επενδύστε σε ένα κλασικό κομμάτι όπως το δερμάτινο jacket ή ή suede mini φούστα για να απογειώσετε την αισθητική σας, και μη φοβηθείτε να τα συνδυάσετε και με φαινομενικά… αταίριαστα υφάσματα, όπως το σατέν και το μετάξι. Αυτό το mix and match μεταξύ αγριότητας και κομψότητας θα απογειώσει το στυλ σας.

4. Καρό και ριγέ

Το καρό είναι ένα διαχρονικά φθινοπωρινό μοτίβο που δεν φεύγει ποτέ από τη μόδα, με τα flannel shirts να αποτελούν βασικό κομμάτι τόσο της ανδρικής όσο και της γυναικείας γκαρνταρόμπας. Αυτό που ξεχωρίζει στο street style φέτος το φθινόπωρο είναι οι μαρινιέρες, που έχουμε συνηθίσει σε πιο ανοιξιάτικα outfits. Ιδανικά patterns για το γραφείο αλλά και τη βόλτα, καρό και ριγέ σε συνδυασμό με casual στοιχεία αποτελούν κορυφαία επιλογή.

5. Statement boots

Οι statement μπότες μπορούν να αναδείξουν κάθε φθινοπωρινό ντύσιμο. Επιλέξτε ένα ζευγάρι με μοναδικές λεπτομέρειες όπως τετράγωνη μύτη, ιδιαίτερο τακούνι ή cowboy boots που αποτελούν μοναδικη τάση φέτος και κάντε τη διαφορά. Τα μποτάκια είναι μια ευέλικτη επιλογή που μπορεί να συνδυαστεί με φορέματα, φούστες ή τζιν, γι’ αυτό πειραματιστείτε με διαφορετικά στυλ ώστε να βρείτε ένα ζευγάρι που να συμπληρώνει την προσωπική σας αισθητική.

6. Dark academia

Το “dark academia” είναι μια τάση εμπνευσμένη από την κλασική λογοτεχνία και την ακαδημαϊκή κοινότητα. Σκεφτείτε tailored κομμάτια όπως σακάκια, βαθιά χρώματα όπως το μαύρο και διακριτικά αξεσουάρ. Ένα blazer, ένα ζιβάγκο και μια πλισέ φούστα σε συνδυασμό με loafers είναι βασικά στοιχεία της τάσης. Για μια πιο μοντέρνα πινελιά, ενσωματώστε μοντέρνα κομμάτια όπως ένα δερμάτινο μπουφάν ή chunky αθλητικά παπούτσια.

7. Chic μονοχρωμία

Total black και total white σύνολα κερδίζουν τις εντυπώσεις κάθε χρόνο και έχουν φανατικούς θαυμαστές. Αυτό που αλλάζει φέτος και θα σας βοηθήσει να αναδείξετε το street style look σας αυτό το φθινόπωρο είναι η μονοχρωμία with a twist. Total γκρι, καφέ και κόκκινα σύνολα δεν περνούν απαρατήρητα, ενώ η μονοχρωμία θα σας βοηθήσει να ετοιμάζεστε πιο γρήγορα κάθε πρωί!

8. Athleisure 

Το Athleisure συνδυάζει άνεση και στυλ, καθιστώντας το μια δημοφιλή επιλογή για το φθινόπωρο. Επιλέξτε κομμάτια υψηλής ποιότητας και αναβαθμίστε την εμφάνισή σας με απροσδόκητα αξεσουάρ και πανωφόρια. Ένα φούτερ, κολάν και αθλητικά παπούτσια σε συνδυασμό με ένα statement παλτό μπορούν να δημιουργήσουν ένα κομψό και άνετο ντύσιμο, κατάλληλο για πρωινές και απογευματινές βόλτες.

9. Retro vibes

Μεγάλη τάση στο φετινό street style αποτελούν και οι vintage επιρροές. Κομμάτια εμπνευσμένα από άλλες δεκαετίες επιστρέφουν δυναμικά αυτό το φθινόπωρο και αποτελούν εξαιρετική επιλογή για το γραφείο, όπως τα αγαπημένα grandma heels και οι μπαλαρίνες. Ο συνδυασμός vintage και μοντέρνων κομματιών για μια πιο ιδιαίτερη εμφάνιση είναι αδιαμφισβήτητα μοναδικός.

Η φθινοπωρινή μόδα προσφέρει ατελείωτες δυνατότητες έκφρασης του προσωπικού σας στυλ. Πειραματιστείτε με διαφορετικά κομμάτια και συνδυασμούς για να δημιουργήσετε μοναδικά και κομψά street style outfits για τη βόλτα και το γραφείο που αντικατοπτρίζουν την προσωπικότητά σας και μην ξεχνάτε πως το πιο σημαντικό πράγμα είναι να διασκεδάζετε και να νιώθετε αυτοπεποίθηση με αυτό που φοράτε.

Continue Reading

Μόδα

Athens Fashion Week

Το πιο πολυαναμενόμενο fashion event της χώρας είναι προ των πυλών, και αυτο δεν είναι άλλο απο την Athens Fashion Week που για φέτος θα λάβει χώρα σε έναν μοναδικό μέρος. Ενα πολύ σημαντικό event για τους ανθρώπους της μόδας και όχι μόνο. Νέοι σχεδιαστες καθώς και καταξιωμένοι δημιουργοί δεσμεύονται για μοναδικά shows και happenings. Χρώματα , υφάσματα, υφές και σιλουέτες θα πλημμυρίσουν την πασαρέλα την ελληνικής εβδομάδας μόδας. 

Μια απο τις μεγάλες εκπλήξεις της φετινής εβδομάδας μόδας , ειναι η συμμετοχη του πολλά υποσχόμενου νέου δημιουργού Αθανάσιου Βασιλειάδη. Στην συμμετοχή αυτη θα βάλει την υπογραφή του ο μοναδικός στο είδος του Λάζαρος Ορφανίδης ως art director μαζί την ομάδα του.

Παμε λοιπόν να γνωρίσουμε λίγο καλύτερα τον Αθανάσιο.

Ο Αθανάσιος Βασιλειάδης γεννήθηκε τον Ιούλιο του 1995 και μεγάλωσε στη Θεσσαλονίκη.

Από τα πρώτα χρόνια της ζωής του ασχολείται με τις καλές τέχνες, την ζωγραφική και τον χορό. Η μόδα
τον είχε επιλέξει πολύ πριν τελειώσει το σχολείο και όταν συνειδητοποίησε ότι τα ρούχα θα μπορούσαν να είναι ένα έργο τέχνης όπως και οτι μπορεί να γίνει μέσω να εκφράσει τα συναισθήματά του. Έχει σπουδάσει σχέδιο μόδας στο Διεθνές Ελληνικό Πανεπιστήμιο και έχει πάρει μέρος σε πολλά συνέδρια, σεμινάρια και διαγωνισμούς μόδας.Το στυλ του είναι ρομαντικό, δραματικό και θηλυκό. Του αρέσει να πειραματίζεται με ασυνήθιστα υλικά και είναι υπέρμαχος της ανακύκλωσης και της ανακύκλωσης.

Δεν περιμένουμε λοιπόν τίποτα λιγότερο απο ενα μοναδικό show στην Athens Fashion Week , πόσο μάλλον οταν το communication support το έχει αναλάβει η εταιρεία δημοσίων σχέσεων Advertary. 

Continue Reading

Μόδα

Εκπαίδευση στη Μόδα & Επιχειρηματικότητα Υπό την αιγίδα της Πορτογαλικής Πρεσβείας & Αicep Greece

H AthensFashionClub έχει συνηθίσει το κοινό της σε πρωτοπόρες δράσεις και σύγχρονα εκπαιδευτικά προγράμματα σπουδών. Αυτήν τη φορά συνδυάζοντας και τα δύο, εκπαίδευση αλλά και πρωτοπορία, δημιουργεί ένα Βootcamp, ένα μοναδικό διαγωνισμό Μόδας & Επιχειρηματικότητας ανοιχτό για όλο το κοινό που θέλει να γνωρίζει βιωματικά το αντικείμενο της Μόδας και των Επιχειρήσεων.

Εάν είχατε πάντα όνειρο να ανακαλύψετε τους διάφορους ρόλους που συνθέτουν την πολυδιάστατη βιομηχανία της μόδας και να ζήσετε την εμπειρία τους βιωματικά, αυτό το Βοοtcamp είναι ανοιχτό για το κοινό και για όσους αγαπούν τις προκλήσεις.

Στο «Fashion Arena», καλείστε να γίνετε μέρος ενός συναρπαστικού παιχνιδιού που αναδεικνύει τη δύναμη της ομαδικής συνεργασίας και της δημιουργικότητας. Οι συμμετέχοντες θα έχουν την ευκαιρία να εκπαιδευτούν και να αναλάβουν ρόλους όπως Σχεδιαστής, Πατρονίστας, Μοδίστρα, Στυλίστας, Visual Merchandiser, Digital Marketer, Business Strategist, Entrepreneur. Οι ομάδες θα ανταγωνιστούν μεταξύ τους για να αναδείξουν την πιο καινοτόμα, οργανωμένη και επιτυχημένη επιχείρηση μόδας.

Η εκπαίδευση είναι ΔΩΡΕΑΝ για όλους τους συμμετέχοντες για 3 ημέρες

Τοpics που θα αναλυθούν στην εκπαίδευση είναι:

 Fashion Design & Production

 Fashion Weeks

 Fashion Styling

 Creative Direction

 Sustainable Fashion

 Trade  Fairs

 Digital Marketing

 Trend Forecasting

 Fashion Marketing / Branding

Το Bootcamp διεξάγεται με:

 Εντατική εκπαίδευση 3 ημερών

 Εξειδικευμένους εκπαιδευτές

 Βιωματική προσέγγιση

 Μentoring

Η συμμμετοχή στο Bootcamp οφελεί πολλαπλά παρέχοντας:

 Εξειδικευμένες γνώσεις στο αντικείμενο της Μόδας & Επιχειρηματικότητας

 Απόκτηση πρακτικών δεξιοτήτων

 Βιωματική εμπειρία στη λειτουργία μίας επιχείρησης

 Σύνδεση με τη βιομηχανία της Μόδας

 Γνωριμία με το δίκτυο συνεργατών/προμηθευτών της AthensFashionClub 

 Διακρίσεις και δώρα στους νικητές

Οι νικητές θα κριθούν από ειδική επιτροπή, με σκοπό την ανάδειξη της καλύτερης εικονικής επιχείρησης. Η κριτική επιτροπή αποτελείται από ιδιοκτήτες εταιριών ενδυμάτων και επαγγελματιών στο αντικείμενο των επιχειρήσεων. Η ομάδα που θα στεφθεί νικήτρια, δεν θα κερδίσει μόνο τη δόξα αλλά και μοναδικά δώρα από τους χορηγούς μας, προσφέροντας μια αξέχαστη εμπειρία στον κόσμο της μόδας.

Το Bootcamp πραγματοποιείται υπό την αιγίδα της Πορτογαλικής Πρεσβείας και του Γραφείου στην Ελλάδα του Πορτογαλικού Οργανισμού Εξωτερικού Εμπορίου και Επενδύσεων (AICEP), σε συνέχεια της αμοιβαίας εποικοδομητικής συνεργασίας τα τελευταία χρόνια με τη σχολή μόδας AthensFashionClub και με έμφαση στην ανανεώσιμη μόδα.

Βραβεία:

1ο Βραβείο: Προβολή όλων των νικητών στην τηλεόραση στο Alert Tv, στην εκπομπή <<Fashion Fly Tv Show>> με παρουσιάστρια τη Μαρία Βυτινίδου.

 2ο Βραβείο: Δωρεάν Β2Β Services και προσωπικής συνάντησης της International Trainer Μαρίας Βυτινίδου με τους νικητές για την καθοδήγηση στη δημιουργία του δικού τους Fashion Brand.

 3o Bραβείο: 50% έκπτωση σε όλα τα εκπαιδευτικά προγράμματα της AthensFashionClub

 4ο Βραβείο: Το αγαπημένο μας Shoe Brand «VOI NOI» θα χαρίσει υπέροχα υποδήματα σε όλες τις νικήτριες ομάδες. 

Ετοιμαστείτε για μια συναρπαστική περιπέτεια, εξερευνώντας τις πολλές πτυχές της μόδας και αποκτώντας γνώσεις που μπορεί να αλλάξουν τον τρόπο που βλέπετε τη βιομηχανία.

Μην χάσετε την ευκαιρία να συμμετάσχετε στο «Fashion Arena» και να αναδείξετε το ταλέντο σας στον κόσμο της μόδας!

Kριτική επιτροπή:

 Λωράν Αρμάος – Πορτογαλική Πρεσβεία & Aicep Greece

 Nίκος Ζαμπάρας – Εφημερίδα Deal News, Dealnews.gr 

 Ευάγγελος Δημητρακόπουλος – Γενικός Διευθυντής AthensFashionClub

 Κουρκουτάς Γιώργος  –  Αρχισυντάκτης Startupper MAG, Startupper.gr

 Αγιουτάντης Γιώργος  – Giorgio Ajutanti Fashion Brand

 Γιάννης Γιοβάννος  –  AdGuru Digital Marketing Agency

 Αλεξάνδρα Οικονόμου – Athens Fashion Trade Show

 Ηρώ Τζαμτζή – Athens Fashion Trade Show

 Tζέννυ Οικονόμου Ρίζου  – Public Relations (PR ) Expert

Continue Reading

Trending